NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

marwancuck

نسوانجى بريمو
عضو
الموقع الالكتروني
twitter.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
(مروان يدخل غرفة النوم و زوجته ميرفت متمدده عالسرير و ماسكة الموبايل بايدها)

مروان : بتدردشي مع مين ؟

ميرفت: ههه غريبة اول مره بتسالني معقولة بقيت بتغار على مراتك ههه

مروان: ههه يبقى اكيد شاقطه واحد مز ومندمجة معاه ههه

ميرفت: مفيش حد معين كلهم عيال كل مدردش مع واحد اول سؤال انتي لابسة ايه ونا مبحبش كده

مروان: متقوليلهم انتي لابسة ايه هههه اروي عطشهم هههه

ميرفت: مروان ! إركز !

مروان: بكره فاضيه ؟وراكي حاجه ؟ كده من تسعه بليل ؟

ميرفت: ممم لا معتقدش بتسال ليه ؟

مروان: بكره عازم صاحبي على العشا... هنا فبيتنا

ميرفت : مليش دعوة اطلبلو ديلفري أنا مش حطبخ

مروان: اوك ماشي حطلب ديلفيري بس أنا قصدي انك حتتعشي معانا !

ميرفت: اتعشى معاكم بمناسبة ايه؟؟ مروان انا فاهمة اللي بدماغك النجسة مش احنا اتفقنا انك خلاص حتبطل ايه اللي جرى ؟

مروان: عشان خاطري دي أخر مره وبعدها خلاص أوعدك مش حكررها تاني

ميرفت: المره اللي فاتت وعدتني انها اخر مره واللي قبلها بردو وعدتني انها اخر مره مروان انت وضعك ميتسكتش عليه دا بقى مرض ولازم تتعالج منو دياثتك دي ما بتخلصش أنا كنت بسايرك عشان ارضيك وابسطك بس لكل حاجة حدود وانا مش عاجبني وضعك كده

مروان: لا بجد ياروحي أخر مره وبقى تفي بوشي أذا طلبت منك بعد كده يلا بقى متبقيش عنيده ومخك ناشف صدقيني حتتبسطي منو قوي و أول ماتشوفيه حتشبطي فيه صدقيني دا غير

ميرفت: هوا مين دا ؟ تعرفو منين ؟

مروان: اسمو عادل عمره 37 سنه سنجل جسمه رياضي قوي و عضلات وطويل و ضخم فيه كل المواصفات اللي بتحبيها صدقيني حتشبطي فيه وحتدمني عليه

ميرفت: يا مروان انا خلاص تعبت من دياثتك لو سمحت متفتحش معايا موضوع زي كده تاني مره ولعلمك بقى اول ما يجي صاحبك دا انا حخرج من البيت

مروان: ايه اللي غيرك كده ليه ما نرجع زي زمان عايشين حياتنا بالطول وبالعرض

ميرفت: خلاص يا مروان ان زهقت خليت لحمي رخيص للي يسوا واللي مايسواش

مروان: انا عارف ايه اللي غيرك , هوا عمر مفيش غيره اول ما دخل حياتك قلبك عليا وبقى مسيطر عليكي

ميرفت: ملكش دعوة بعمر دا انضف وأرجل راجل تعرفت عليه على الأقل بيغار عليا و على شرفي اللي المفروض هوا شرفك كمان بس للأسف دياثتك دي خلتك عبد لشهواتك النجسه وبعت شرفك وكرامتك عشان متعتك النجسه

مروان: أولا انا معنديش حاجة ضد عمر مدام انتي مبسوطه معاه ونتي عارفه اني بحترم خصوصياتك و مبتدخلش بحياتك و علاقاتك الخاصة بس بردو متنسيش انا جوزك وليا حقوق عليكي

ميرفت: ههه حقوقك اطبخلك اروقلك البيت تنام معايا...ههه اصون شرفك ونا مش مقصره معاك فحاجه بس اول مره اسمع ان من حقوق الزوج انه يراقب مراته بتتناك من واحد تاني ههههه

مروان: واخرتها معاكي ياروحي ابوس ايدك ورجليكي بترجاكي انك تحققيلي رغبتي مستعد اعملك أي حاجه مقابل اني اشوفك معاه ممممم اححححح أبوس ايدك متبقيش جاحده كده اوعدك دي اخر مره ومش حطلب منك تاني بعدها يلا بقى وافقي ابوس رجليكي وافقي

ميرفت: بس بس انت دموعك بتنزل !!! ايه مالك للدرجادي نفسك تشوفني معاه ؟ طب يمكن معجبوش يمكن مدخلش دماغه

مروان: دا مستني على نار الاوكيه منك كل شويه يبعتلي مسج عاوز يعرف ردك

ميرفت: يااه دنت خلاص عرصت عليا ورتبت معاه طب هوا يعرفني منين اه اكيد وريته صوري مش كده يا معرص ؟

مروان : انتي حتقعدي معانا وتتعرفي عليه براحتك معجبكيش مدخلش دماغك سيبينا ومشي انا مش حغصبك عليه حخلي القرار عندك مع اني واثق انك حتشبطي فيه و مش حتسيبيه الا لما يدقك مرتين و تلات صدقيني دا غير دا فحل بجد زي اللي بنشوفهم بالافلام

ميرفت: انت عرفتو منين ؟ وزاي عرفت انه فحل ؟

مروان : تعرفت عليه من حوالي عشر أيام بالنادي من اول ما شفته حسيت ان فيه نفس المواصفات اللي بتحبيها بالرجاله وبقالي فترة بتخيله بيعشر فيكي ونفسي يبقى حقيقه (يفتح موبايله على البوم الصور ويعطيه لميرفت) بصي يا روحي

ميرفت: اوووف دا بجد؟ لاءه لاءه اكيد فوتوشوب انت اكيد بتهزر احييي باين عليه مجرم اوي

مروان: هههه ها ايه رايك بزوقي ؟ اهو باين على وشك انك تمحنتي عليه , أكلمو اقولو مبروك ولا لسه عاوزه وقت تفكري

ميرفت: بس عمر حيزعل اوي لو عرف اني بخونه !

مروان : حيعرف منين و بعدين انا جوزك مش عمر و انا بكون سعيد اوي تخونيني قدام عنيا

ميرفت: طيب موافقة بس دي حتكون اخر مره اوكيه ؟

مروان: (بيبوس ايديها ورجليها) شكرا يا احن وارق زوجة بالدنيا ولا عمري حنسالك الجميل ده

ميرفت: هههه يخربيت عقلك اللي كله نجاسة و دياثه يلا غور من وشي دلوقتي مش طايقاك

مروان : حاضر ياروحي حغور بس خدي كلميه و اعزميه على عشا بكره

ميرفت: اكلمه ليه ؟مش انت عزمته خلاص

مروان: عشان خاطري كلميه

ميرفت : حاضر اطلب نمرته عشان اكلمه

مروان : كلميه كده بلبونه

ميرفت : احيييه منك ي
ا معرص

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mraty lbwty, Hosaam221, Ahmed.7 و 14 آخرين
يا ريتني صاحبك

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و marwancuck
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو في تكمله ولا خلصت لانها باين بدايتها حميله فشخ

• عجبني
التفاعلات: marwancuck
(مروان يدخل غرفة النوم و زوجته ميرفت متمدده عالسرير و ماسكة الموبايل بايدها)

مروان : بتدردشي مع مين ؟

ميرفت: ههه غريبة اول مره بتسالني معقولة بقيت بتغار على مراتك ههه

مروان: ههه يبقى اكيد شاقطه واحد مز ومندمجة معاه ههه

ميرفت: مفيش حد معين كلهم عيال كل مدردش مع واحد اول سؤال انتي لابسة ايه ونا مبحبش كده

مروان: متقوليلهم انتي لابسة ايه هههه اروي عطشهم هههه

ميرفت: مروان ! إركز !

مروان: بكره فاضيه ؟وراكي حاجه ؟ كده من تسعه بليل ؟

ميرفت: ممم لا معتقدش بتسال ليه ؟

مروان: بكره عازم صاحبي على العشا... هنا فبيتنا

ميرفت : مليش دعوة اطلبلو ديلفري أنا مش حطبخ

مروان: اوك ماشي حطلب ديلفيري بس أنا قصدي انك حتتعشي معانا !

ميرفت: اتعشى معاكم بمناسبة ايه؟؟ مروان انا فاهمة اللي بدماغك النجسة مش احنا اتفقنا انك خلاص حتبطل ايه اللي جرى ؟

مروان: عشان خاطري دي أخر مره وبعدها خلاص أوعدك مش حكررها تاني

ميرفت: المره اللي فاتت وعدتني انها اخر مره واللي قبلها بردو وعدتني انها اخر مره مروان انت وضعك ميتسكتش عليه دا بقى مرض ولازم تتعالج منو دياثتك دي ما بتخلصش أنا كنت بسايرك عشان ارضيك وابسطك بس لكل حاجة حدود وانا مش عاجبني وضعك كده

مروان: لا بجد ياروحي أخر مره وبقى تفي بوشي أذا طلبت منك بعد كده يلا بقى متبقيش عنيده ومخك ناشف صدقيني حتتبسطي منو قوي و أول ماتشوفيه حتشبطي فيه صدقيني دا غير

ميرفت: هوا مين دا ؟ تعرفو منين ؟

مروان: اسمو عادل عمره 37 سنه سنجل جسمه رياضي قوي و عضلات وطويل و ضخم فيه كل المواصفات اللي بتحبيها صدقيني حتشبطي فيه وحتدمني عليه

ميرفت: يا مروان انا خلاص تعبت من دياثتك لو سمحت متفتحش معايا موضوع زي كده تاني مره ولعلمك بقى اول ما يجي صاحبك دا انا حخرج من البيت

مروان: ايه اللي غيرك كده ليه ما نرجع زي زمان عايشين حياتنا بالطول وبالعرض

ميرفت: خلاص يا مروان ان زهقت خليت لحمي رخيص للي يسوا واللي مايسواش

مروان: انا عارف ايه اللي غيرك , هوا عمر مفيش غيره اول ما دخل حياتك قلبك عليا وبقى مسيطر عليكي

ميرفت: ملكش دعوة بعمر دا انضف وأرجل راجل تعرفت عليه على الأقل بيغار عليا و على شرفي اللي المفروض هوا شرفك كمان بس للأسف دياثتك دي خلتك عبد لشهواتك النجسه وبعت شرفك وكرامتك عشان متعتك النجسه

مروان: أولا انا معنديش حاجة ضد عمر مدام انتي مبسوطه معاه ونتي عارفه اني بحترم خصوصياتك و مبتدخلش بحياتك و علاقاتك الخاصة بس بردو متنسيش انا جوزك وليا حقوق عليكي

ميرفت: ههه حقوقك اطبخلك اروقلك البيت تنام معايا...ههه اصون شرفك ونا مش مقصره معاك فحاجه بس اول مره اسمع ان من حقوق الزوج انه يراقب مراته بتتناك من واحد تاني ههههه

مروان: واخرتها معاكي ياروحي ابوس ايدك ورجليكي بترجاكي انك تحققيلي رغبتي مستعد اعملك أي حاجه مقابل اني اشوفك معاه ممممم اححححح أبوس ايدك متبقيش جاحده كده اوعدك دي اخر مره ومش حطلب منك تاني بعدها يلا بقى وافقي ابوس رجليكي وافقي

ميرفت: بس بس انت دموعك بتنزل !!! ايه مالك للدرجادي نفسك تشوفني معاه ؟ طب يمكن معجبوش يمكن مدخلش دماغه

مروان: دا مستني على نار الاوكيه منك كل شويه يبعتلي مسج عاوز يعرف ردك

ميرفت: يااه دنت خلاص عرصت عليا ورتبت معاه طب هوا يعرفني منين اه اكيد وريته صوري مش كده يا معرص ؟

مروان : انتي حتقعدي معانا وتتعرفي عليه براحتك معجبكيش مدخلش دماغك سيبينا ومشي انا مش حغصبك عليه حخلي القرار عندك مع اني واثق انك حتشبطي فيه و مش حتسيبيه الا لما يدقك مرتين و تلات صدقيني دا غير دا فحل بجد زي اللي بنشوفهم بالافلام

ميرفت: انت عرفتو منين ؟ وزاي عرفت انه فحل ؟

مروان : تعرفت عليه من حوالي عشر أيام بالنادي من اول ما شفته حسيت ان فيه نفس المواصفات اللي بتحبيها بالرجاله وبقالي فترة بتخيله بيعشر فيكي ونفسي يبقى حقيقه (يفتح موبايله على البوم الصور ويعطيه لميرفت) بصي يا روحي

ميرفت: اوووف دا بجد؟ لاءه لاءه اكيد فوتوشوب انت اكيد بتهزر احييي باين عليه مجرم اوي

مروان: هههه ها ايه رايك بزوقي ؟ اهو باين على وشك انك تمحنتي عليه , أكلمو اقولو مبروك ولا لسه عاوزه وقت تفكري

ميرفت: بس عمر حيزعل اوي لو عرف اني بخونه !

مروان : حيعرف منين و بعدين انا جوزك مش عمر و انا بكون سعيد اوي تخونيني قدام عنيا

ميرفت: طيب موافقة بس دي حتكون اخر مره اوكيه ؟

مروان: (بيبوس ايديها ورجليها) شكرا يا احن وارق زوجة بالدنيا ولا عمري حنسالك الجميل ده

ميرفت: هههه يخربيت عقلك اللي كله نجاسة و دياثه يلا غور من وشي دلوقتي مش طايقاك

مروان : حاضر ياروحي حغور بس خدي كلميه و اعزميه على عشا بكره

ميرفت: اكلمه ليه ؟مش انت عزمته خلاص

مروان: عشان خاطري كلميه

ميرفت : حاضر اطلب نمرته عشان اكلمه

مروان : كلميه كده بلبونه

ميرفت : احيييه منك ي
ا معرص

عسل الاتنين

نقصه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء