NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🦋Queen mero

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
21 يونيو 2023
المشاركات
365
مستوى التفاعل
1,079
الإقامة
Hurghada 🤞🔥
نقاط
5,118
الجنس
أنثي
الدولة
EGY 🇪🇬
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة

المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: حب العائلة, 7mada_sexy_sexy, lilosh و 69 آخرين
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
كيف انتي مجوزة وبعمرك ما شفتي لبن رجالة
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابني، nnedooo و Koko33jak
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بانسكشوال و الصقر_الجارح
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840

احنا عاوزين نشوف كلوتاتك وسنتياناتك انتي​

 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Koko33jak و 🦋Queen mero

شكلها قصة مولعه ناااااااااااار​

 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 🦋Queen mero
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
حلوه قوي
كملي يا ميرو
 
  • حبيته
التفاعلات: 🦋Queen mero
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Koko33jak و الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
كملى
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Simon3
ع الاكونت عندي 🤭
انتي عملاه برايفيت مش بعرف ادخل عندك
ايه رأيك اعمل ليكي منشن في موضوع عندي تنشريهم فيهم
 
  • عجبني
التفاعلات: megoo242
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسلموا ايديكي يا ملكه
بانتظار باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
كملي شكلها حلو
 
كملي القصة
 
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
مامتك اسمها اية؟
 
حلوة جدا استمري وكبري الاجزاء شوية
 
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
بصي هي حلوة جدا بس في تفصيل صغيره موضوع السن دا انتي بتقولي 23 و اخوكي 19 يعني في فرق اربع سنين بينكم انتي قعدتي ترضعي اربع سنين اظبطيها
 
  • عجبني
التفاعلات: Stev
هــاي آنا ميرو وهحكيلكو قصة أخويــــــا مروان مع ماما الــلي صدمتــني

آنا ميرو 23 سنة متجوزة بس جوزي بيسافر وبقعد عند ماما طول فترة السفر وآخويا مروان 19 سنة وبابا مطلق ماما من زمان من وانا صغيرة لسة برضع وماما شــيري 40 سنة ماما من بعد طلاقها من بابا اتجوزت يجــي 5 مرات بس كل جوازاتها مش بتكمــل وبتتطلق وكنا بنروح نعيش معاها ومع جوزها وبنشوفها وهيا كل ليلة بتجهز نفســها لجوزها علشان تتنــاك منه وحرفيا ماما مدمنة نيك وجنس وده اللي شوفناه من جوازاتها الــ5 وجريها ع الجواز وزب الرجالة
المهم هوصفلكو ، ماما طولها تقريباً 170 سم و وزنها 85 كيلو حاجه كده جبل ماشي ع الارض طيزها كبيرة وبزازها كبار كل حاجه فيها كبيرة جداً لما تشوفها تحس انك عاوز تغرس زبــك في كل حته فيها انا كــ بنت ببقي عاوزاها وبهيج عليها

مروان طبعاً فــ سن المراهقة الحكاية بدأت لما انا كنت بايته عند ماما لحد ما جوزي عمرو يجي من السفر كنت نايمة و قومت من النوم علشان ادخل الحمام لقيت الباب موارب ولسة هفتح ببص لقيت مروان اخويا ماسك كلوت ماما وبيشم فية ويلحس مكان كسها وبيلعب في زبه وقفــت اتصلبت مكاني واتصدمت

مروان إواي يعمل حاجه زي كده هو بيهيج علي ماما
فضلت اتفرج عليه ولما ركزت ع زبــه طلع كبير أوي وزبه أكبر من سنه
وانا واقفة وملاحظة انه هايج اوي وجاب السنتيانة من سبت الغسيل وبدأ يشم فيها هيا كمان وبيدعك في زبه جامد اوي لحد ما جابهم ع كلوت ماما
وخلص وقام غسل زبه وانا رجعت جري ع اوضتي
وبعديها بشوية قومت ادخل الحمام تاني وببص ع سبت الغسيل لقيت كلوت ماما عليه لبن اخويا مروان زي ما هو حتي مغسلوش خدني الفضول اني اخد الكلوت واشم ريحته لاني عمري ما شوفت لبن راجل او اتناكت بس انا بتفرج ع سكس وبريح نفسي وده اتعلمتو من صحابي لكن عمري ما اتناكت او حد لعب فيا ولمسني غير جوزي لان جوزي مجنون نيك وعلمني كل حاجه في النيك

اخدت الكلوت وبدات اشم فية وفعلا لاحظت ان اصلا كلوت ماما مليان لبن من كسها هيا علشان كده مروان كان هايج اوي وريحة اللبن ع بعض هيجتني اوي وخلت كسي يحرقنــي ولقتني اخدت الكلوت وقعدت ع القاعده وقلعت وبفرك فــ كسي ومقطعاه فرك لحد ما جبتهم وقومت غسلت ودخلت نمت

وصحيت تاني يوم جهزت الفطار لينا كلنا ودخلت اصحي ماما لقيتها نايمة ع وشها بقميص نوم من غير كلوت كسها المبطرخ باين كله وطيزها كلها باينة وكسها باين عليه انه ملزق والكلوت مسكاه ف ايديها وهيا نايمة والسنتيانه مرمية ع الارض هيا كمان فعرفت انها كانت بتريح نفسها سبتها نايمة وخرجت قولت تصحي لوحدها علشان محرجهاش بس جالي فضول اشم في السنتيانة اخدتها ودخلت اوضتي وقلعت كل هدومي وبقيت اشم في السنتيانه زي المجنونة وافرك وانيك في كسي وكسي بيطرطش لبن ومش قادرة

وفجأه باب اوضــتي اتفتح وانا بالوضــع ده وببص لقيت مروان اخــويا

لو عاوزين باقي التــفاصيل شجعوني علشان اكمل كتابة
بصراحه مش قادرة اكمل لاني هجت وانا بكتب القصة

ودي صورة لسنتيانه ماما هدية للمنتدي :



Picsart-23-12-07-16-13-31-840
حلوه كملي
 
استمري ومتتاخريش
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%