NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • أتفق
التفاعلات: EVILL KING
مش مهم بتودي فين
المهم اني عملت اللي انا عاوزه
تمام يا برنس ونخليها مش بتؤدي عشان خاطرك برضو

تمام يا برنس ونخليها مش بتؤدي عشان خاطرك برضو
ايا كان بتودي مش بتودي
انا دايما بعمل اللي انا عاوزه وبوصل للي انا عاوزه بغض النظر صح او غلط

ايا كان بتودي مش بتودي
انا دايما بعمل اللي انا عاوزه وبوصل للي انا عاوزه بغض النظر صح او غلط
يا عم انت هتتخانق معايا انا بهزر معاك **** يوفقك وتعمل اللي انت عايزه بالطريقه اللي تريحك صح غلط دي بتاعتك انت مش بتاعة حد ولا تخص حد

يا عم انت هتتخانق معايا انا بهزر معاك **** يوفقك وتعمل اللي انت عايزه بالطريقه اللي تريحك صح غلط دي بتاعتك انت مش بتاعة حد ولا تخص حد
انت بقيت حساس ليه
ماانا طول الوقت بتكلم كده مع كل الناس مش معاك لوحدك و كله بياخدها بهزار بما فيهم انت

انت بقيت حساس ليه
ماانا طول الوقت بتكلم كده مع كل الناس مش معاك لوحدك و كله بياخدها بهزار بما فيهم انت
مفيش حاجه يا معلم الفتره دي بس الدنيا مش متظبطه شويه والنفسيه مش رايقه ولا يهمك يا صاحبي خد راحتك
قولتلك انت تعز عليا

• حبيته
التفاعلات: I'm Klein
مفيش حاجه يا معلم الفتره دي بس الدنيا مش متظبطه شويه والنفسيه مش رايقه ولا يهمك يا صاحبي خد راحتك
قولتلك انت تعز عليا
بالليل ابعتلي و احكيلي كل حاجه معاك

• حبيته
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • حبيته
  • عجبني
ازاي علاقتك بالطرف التاني تنجح؟
مبدئياً لازم تكون فاهم أن الطرف التاني مهما كان فاهمك فهو مش ممكن يعرف اللي انت رافض تبوح به ف بالتالي لازم تتكلم

ثانياً لازم تقلل سقف توقعاتك ف الشخص اللي معاك بمعنى أنه حتى لو انت اتكلمت متتوقعش منه/ا أنه يتصرف بنفس الشكل اللي ف خيالك

ثالثا العلاقات من وجهه نظري 50/50 مهما كنتم متشابهين ف حاجات كتير لازم هتظهر خلافات بنكم .. العلاقات بتستمر و تفضل مكمله بنفس زهوتها ف اول التعارف بكم التنازلات اللي قادرين تقدموها انتم الاتنين لبعض مينفعش حد ياخد طول الوقت أو حد يدي طول الوقت

رابعاً و دي اهم نقطه بالنسبالي بشوفها
لازم تحافظوا على صداقتكم حتى ولو حصل بنكم ارتباط " احيانا الشريك بيكون محتاجك ك صديق مش ك حبيب " اوقات كتير الشريك بيكون عاوز يحكيلك حاجات مش هينفع يحكيهالك ك حبيب ف لو انت لاغي منطقه الصداقه ف العلاقه ياما هيخبي عنك ويبقى في بنكم جدار جوه كل حد فيكم من الأسرار أو هتدوروا على ناس تانيه تحكولها و دي مشكله اكبر من الكتمان.

خامسا
ارحم ضعف شريكك / تجاوز عن أخطاءه ( الغير جوهريه) /
اجبر بخاطره دايما
افهم الاختلاف بينك وبينه
" الستات ف اغلب حكاياتها بتبقى عاوزك تسمع و تطبطب ف تعامل معاها على شخصيتها اركن الجانب الرجولي بتاعك على جمب ومتقدمش حلول أو تتفه من الأمور لمجرد أنها بسيطه بالنسبالك "
الرجاله برضه لما بتحكيلك ك ست مبتحبش التقطيم ولا الكلام بتاع كان المفروض تعمل كذا وكذا وكذا ف اسمعيه و حاولي تجاريه ف الكلام " من غير تقطيم"

مرحب بالاضافات ووجهات النظر المختلفة إذا حبيتم.
انا دايما بقولك كلامك جميل وبيعجبني لانك بتكتب بعلاقنية واحلى حاجة كمان معندكش حس التملق والتطبيل والمجاملات ودي بحذ ذاتها طبع حميل وراقي جدا هرد عليك ف تعليق تاني
🌹🌹🌹

• حبيته
ازاي علاقتك بالطرف التاني تنجح؟
مبدئياً لازم تكون فاهم أن الطرف التاني مهما كان فاهمك فهو مش ممكن يعرف اللي انت رافض تبوح به ف بالتالي لازم تتكلم

ثانياً لازم تقلل سقف توقعاتك ف الشخص اللي معاك بمعنى أنه حتى لو انت اتكلمت متتوقعش منه/ا أنه يتصرف بنفس الشكل اللي ف خيالك

ثالثا العلاقات من وجهه نظري 50/50 مهما كنتم متشابهين ف حاجات كتير لازم هتظهر خلافات بنكم .. العلاقات بتستمر و تفضل مكمله بنفس زهوتها ف اول التعارف بكم التنازلات اللي قادرين تقدموها انتم الاتنين لبعض مينفعش حد ياخد طول الوقت أو حد يدي طول الوقت

رابعاً و دي اهم نقطه بالنسبالي بشوفها
لازم تحافظوا على صداقتكم حتى ولو حصل بنكم ارتباط " احيانا الشريك بيكون محتاجك ك صديق مش ك حبيب " اوقات كتير الشريك بيكون عاوز يحكيلك حاجات مش هينفع يحكيهالك ك حبيب ف لو انت لاغي منطقه الصداقه ف العلاقه ياما هيخبي عنك ويبقى في بنكم جدار جوه كل حد فيكم من الأسرار أو هتدوروا على ناس تانيه تحكولها و دي مشكله اكبر من الكتمان.

خامسا
ارحم ضعف شريكك / تجاوز عن أخطاءه ( الغير جوهريه) /
اجبر بخاطره دايما
افهم الاختلاف بينك وبينه
" الستات ف اغلب حكاياتها بتبقى عاوزك تسمع و تطبطب ف تعامل معاها على شخصيتها اركن الجانب الرجولي بتاعك على جمب ومتقدمش حلول أو تتفه من الأمور لمجرد أنها بسيطه بالنسبالك "
الرجاله برضه لما بتحكيلك ك ست مبتحبش التقطيم ولا الكلام بتاع كان المفروض تعمل كذا وكذا وكذا ف اسمعيه و حاولي تجاريه ف الكلام " من غير تقطيم"

مرحب بالاضافات ووجهات النظر المختلفة إذا حبيتم.
اخيرا يا كلين أخيراً حبة تفاؤل

السكينة يا كلين
روحك تخس بالسكون و الهدوء و عدم الخوف ختى من انك تقول الي حواك و تتفهم غلط
انك دايما تكون متاكد ان الي قدامك مهما كانت لغبطك و نعكشتك و تشابكاتك و تلعبكاتك
حيرد عليك و يقولك الدنيا حلوة لا تقلق

انا دايما بقولك كلامك جميل وبيعجبني لانك بتكتب بعلاقنية واحلى حاجة كمان معندكش حس التملق والتطبيل والمجاملات ودي بحذ ذاتها طبع حميل وراقي جدا هرد عليك ف تعليق تاني
🌹🌹🌹
وانا دايما بقول أنه تعليقك على كلامي بيفرق معايا جدااااا 😍😍♥️

اخيرا يا كلين أخيراً حبة تفاؤل

السكينة يا كلين
روحك تخس بالسكون و الهدوء و عدم الخوف ختى من انك تقول الي حواك و تتفهم غلط
انك دايما تكون متاكد ان الي قدامك مهما كانت لغبطك و نعكشتك و تشابكاتك و تلعبكاتك
حيرد عليك و يقولك الدنيا حلوة لا تقلق
يا سلام ده احنا عينينا ليك يا هندسه
الفتره الجايه خد مني تفاؤل كتير

تسلم لذوقك 😍🌹

• حبيته
التفاعلات: Life Arch
يا سلام ده احنا عينينا ليك يا هندسه
الفتره الجايه خد مني تفاؤل كتير

تسلم لذوقك 😍🌹
اوبا 😂
احنا كده حنتنغنغ تفاؤل 😍

اوبا 😂