NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشقة سنارة فعالة للتعرف على طيور متنوعة دائما تعود اليها

zazaty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لاحظت فى البداية بالصدفة و بدون تفكير و لا تخطيط إن أصدقائى و صديقاتي عندما يأتى لى احد منهم و معه حبيب أو عشيق أو شخص تانى و عاوز منى اعطيه مكان يقدروا يمارسون فيه الجنس مع بعض علشان عندى فيللا كبيرة و اعيش فيها كلها بمفردى ، اننى كنت انظر من فتحة سرية عليهم و اهيج جدا بعنف وانا أشاهد واسمع الممارسة الجنسية ، و بدأت أضع أجهزة تسجيل و تصوير فيديو عديدة موزعه بمهارة فى غرفة الممارسة الجنسية ، و كنت اطلب منهم احيانا ان اجلس معاهم فى نفس الحجرة لمشاهده كل شىء من قريب و التقاط افلام وصور ، و معظمهم كان يوافق ، و كان احيانا يطلب منى أشارك بالفعل معهما فكنت افعل واشارك و انا فى حالة هيجان شديد ،
و لاحظت اننى عندما اتعرف على أنثى أو سالب و نريد ممارسة الجنس مع بعض انها كانت تاخذنى إلى بيت صديقتها بنت او متزوجة تتركنا معا على انفراد فى حجرة نومها ، و اثناء الممارسة الحامية كنت أرى صديقتها تراقبنا وتتفرج علينا وهى منفعلة فاخبر حبيبتى أو حبيبى فتقول لى مارس مع صاحبة الشقة الجنس علشان تراضيها و تخللينا نيجى تانى عندها علشان هى هايجة ..، دائما صاحب الشقة أو الفيلا يشارك العشاق ممارسة الجنس سواء منفردا أو مع الضيوف .. و لاحظت ان السيدات و السوالب يرحبون بعد ابتسامات وضحك باشتراك الصديق صاحب الشقة و كثيرا ما تنشأ صداقة بينها وبينه من نوع خاص و انها تزوره وحدها فيما بعد على حدة و نفس الشىء يفعله السالب فهو دائما يعود بمفرده إلى صاحب المكان ليمارس معه الجنس .. فوجود مكان خفى آمن وخاص لممارسة الجنس يجلب العديد من الصداقات و الفرص السهلة و الخبرات المتنوعة و قصص حب وعشق و متعة كبيرة

• حبيته
التفاعلات: الجنس أساس العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%