NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قضيب لأفضل بنت

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
من زمان و قبل حتى ما اكون مراهق اتعودت اشوف محارم فى ممارسات جنسية مع رجالة و بنات او سيدات من برة الأسرة و اتعودت انى لا أتحدث عنها و لا انقلها لاحد .. انظر وانت ساكت بس و بعدين اسألها و هى تجاوبني ليه عملت كدة و ازاى كانت مبسوطة و مستمتعة و أد إيه ده ضرورى جدا ليها ولازم تعمله .
لما كبرت و بقيت وحيد عايش لوحدى فى فيللا اصحابى و كمان زميلاتى و صديقاتي و حتى البنت أو السيدة التى احبها و امارس معها الجنس و اعتبرها مراتى ، كلهم وكل واحد أو واحدة فيهم كان يطلب أو تطلب منى تجيب صاحبها أو شخص معاه أو معاها علشان يمارسوا الجنس عندى فى الفيلا فى إحدى غرف النوم الزائدة المهملة، و كانت احيانا تمارس فى الانتريه أو الصالة أو ع السلالم و فى الحمامات و بابها مفتوح ..
الغريبة اننى اشاهد الممارسات دى كلها فى بيتى بالكامل و لا انفعل ابدا و لايقف قضيبى ولا ينتصب ابدا
بعض الاناث و الذكور طلب منى المشاركة معاهم جنسيا وانا ا،فض تماما
انا انتصب و امارس طبيعى جدا و بامتياز مع الانسان أو الانسانة اللى اختاره انا و اقتنع بيه و احس انا بشكل طبيعى و تدريجى ان انا عاوز انام معاها أو معاه .. لكن ابدا موش اغار عليهم يعنى لو صديقى قال لى انه عاوز ينام ويمارس مع الانثى بتاعتى اسألها و لو هى موافقة اوكى ممكن تمارس معاهم وانا لا اشعر باى غيرة أو معارضة خالص
و كمان ساعات اتعرف على انثى حلوة قوى و اعزم صديق أو أكثر و نمارس معاها كلنا مع بعض .. انا احب قوى الممارسات الجماعية اللى انا ابداها و اختار اعضاءها بمزاجى انا ، و احب نعمل احنا اثنين ذكور و نمارس مع انثى واحدة مع بعض عليها ، و ساعات ابقى انا فقط و معايا اثنين أو ثلاث بنات نعمل كشرى كلنا على بعض و ده يمتعنى جدا .
لكن اصدقائى و صديقاتي اللى يطلبوا يعملوا مع بعض فى الفيلا بتاعتى انا اشاهد و لا اشترك معاهم ابدا و يفضلوا اصدقائى نتبادل الزيارات كثير لكن بدون اية علاقات جنسية بينى و بينها
ياترى انت تصنفنى ازاى ؟؟ تقول عليا ايه و توصفنى ازاى ؟؟
ارجوك قول الحقيقة

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Big Pop
ميول غريبة بصراحة

• عجبني
التفاعلات: قضيب لأفضل بنت
يا ريتني كنت صديقكك و تعزمني على واحدة حلوة

بالنسبة لموضوعك واضح انك كنت عايش في بيئة متفتحة جدا وانت صغير ف بقيت زيهم زي الاجانب

• عجبني
التفاعلات: قضيب لأفضل بنت
كلام حضرتك صحيح ، انا اتولدت و نشات فى حى شعبى قديم جدا جدا. لكن الوالدين و الأخوات و الأخوة و الخالات و العمات و الاخوال و الأعمام كلهم يعبدون و يقدسون الجنس و فنون متعة الجنس و حديثهم و مناقشاتهم طول الوقت فى الجنس و لذته و متعته ليل ونهار. وبعدين مهنة الطب هى المهنة السائدة الغالبة على جميع أفراد الأسرة و الأقارب و كلهم متخصصون فى الجنس وكل شىء فيه. ثم سافرت الى الولايات المتحدة الأمريكية وعشت واتعلمت واشتغلت هناك ثم كندا ثم فرنسا ثم دول الخليج كلها حيث الجنس المختلف فى المؤخرة من ورا هو أساس المتع الجنسية فالجنس حولى هو محور الحياة و أهم من الطعام و الهواء للانسان ... تحياتى لك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%