NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلمة السر PASSWORD FOR MORE SEX للمزيد من الجنس

zazaty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لاحظت إن كل أول مرة أمارس الجنس مفاجأة أو بالقوة أو بالخداع و انتهاء فرصة الثقة مع أنثى بنت او سيدة أو حتى سالب و بنوتى بالضغط عليه حتى يستسلم لى تماما و ينتقل من الرفض و المقاومة إلى الاستسلام ثم الاستمتاع ثم التجاوب و المشاركة الفعالة و يصل معى إلى القذف و نزول افرازات و سوائل شهوته القوية ... إنه بعد الانتهاء يغضب و يخاصم و احيانا الاناث تبكى و تضربنى بحنان و رقة و تشتمنى بدلال و غنج و دلع و أنوثة.. ثم نفترق ... أجده يعود أو أجدها تعود هى فى نفس اليوم أو فى اى يوم تالى إلى بيتى فى نفس المكان الذى مارست معهم فيه الجنس المرة الماضية و التى انتهت بخصام و غضب .... يعود ليقول أو تقول لى الكلمات المقدسة التى تثبت انه يريد التكرار و المزيد من نفس ما حدث بيننا المرة الماضية فيقول أو يهمس مع دموع أو غضب مصطنع [( انا زعلانة منك و مخاصماك وموش عاوزة اعرفك تانى خالص، اللى حصل منك ده ..... (اكمل اى كلام عتاب وخصام على كيفك) )] ..
على طول و فورا آخدها فى حضنى أو آخده فى حضنى و اقبلها من الخدود ثم الشفايف و أقول وانا اعصر جسمها فى حضنى و يدى تنتزع منها الكلوت : كويس ان انت جيت علشان أنا زعلان قوى اننى زعلتك وعاوز اصالحك ضرورى .. )] و ادخل بيها على السرير و هى لاتقوم مطلقا ، بل تتجاوب بشدة و بقوة معى ... و يبقى احلى خصام و الذ صلح فى الدنيا )] لهذا انتظر دايما كلمة السر [( انا زعلانة منك ، انا مخاصماك)]

من أجمل ما قيل في علم السيلز والماركيتينغ ;)

• حبيته
التفاعلات: zazaty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%