NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من الجمل الي ماثره ف حياتي جدا
حاول حب ما تكره فعله لتصل ما كنت تحلم به
المعظم مبيحبش الشغل بس بيحب الرفاهيه والهروج والدلع لما الواحد بيحاول يحب يحب الشغل مع الوقت عقله البطن هيرتسخ فيه حب الشغل هيستمتع بالشغل وهيجيب الفلوس الي تمكنه من الرفاهيه
وده بالنسبالي تخليق الشغف لان الشغف اصلا مش موجود بس ممكن اكتسبه
احلي مسا ع اخواتي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Yasmin55، الأستاذ المنحرف و sexypump
المعظم مبيحبش الشغل بس بيحب الرفاهيه والهروج والدلع لما الواحد بيحاول يحب يحب الشغل مع الوقت عقله البطن هيرتسخ فيه حب الشغل هيستمتع بالشغل وهيجيب الفلوس الي تمكنه من الرفاهيه
احلي مسا ع اخواتي

1704816813225

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: J U B A
احلي مسا ع اخواتي
طب انا حابب الشغل الى انا فيه فعلا بس برضو استمراريه السعى مش راضيه تضمن حتيمه الوصول😂😂

طب انا حابب الشغل الى انا فيه فعلا بس برضو استمراريه السعى مش راضيه تضمن حتيمه الوصول😂😂
ده اكيد بس الاكيد برضو انك هتحقق جزء من الي انت عيزه ده لو مكنش كله

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا محتاج نفسية قوية و سلام نفسي كبير ...تحياتي لك و احترامي لعقليتك العمالية الإجابية🌹🌹👍

احلي مسا ع اخواتي

IMG-6038
compteur caractères

دا محتاج نفسية قوية و سلام نفسي كبير ...تحياتي لك و احترامي لعقليتك العمالية الإجابية🌹🌹👍
تسلم ي صديقي

• الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen و I'm Klein
فعلا عندك حق
احلي مسا ع اخوات

• عجبني
احلي مسا ع اخواتي
و**** انا بالنسبه ليا كلمة شغف دي مش موجوده ف قاموسي خالص انا عندي هدف بسعي احققه وتحملي للمسؤولية اللي عليا تجاه نفسي وتجاه الناس اللي انا مسؤول عنهم يعني انا اول ما سافرت اشتغلت شغل ١٦ ساعه ف اليوم وبمرتب قليل بس كنت لسه واصل البلد من شهر ومعرفش حاجه قولت احسن ما استلف من حد وحطيت ف دماغي هدف اني احوش فلوس عشان اعمل حاجه لنفسي والحمدلله **** وفقني حتي لو كاره الشغل وكل يوم بنزله وانا قرفان بس لازم انزل عشان الهدف اللي بسعي ليه واحاول اعمل الشغل كويس عشان استمر فيه انما شغف والكلام ده مش معترف بيها

و** انا بالنسبه ليا كلمة شغف دي مش موجوده ف قاموسي خالص انا عندي هدف بسعي احققه وتحملي للمسؤولية اللي عليا تجاه نفسي وتجاه الناس اللي انا مسؤول عنهم يعني انا اول ما سافرت اشتغلت شغل ١٦ ساعه ف اليوم وبمرتب قليل بس كنت لسه واصل البلد من شهر ومعرفش حاجه قولت احسن ما استلف من حد وحطيت ف دماغي هدف اني احوش فلوس عشان اعمل حاجه لنفسي والحمدلله ** وفقني حتي لو كاره الشغل وكل يوم بنزله وانا قرفان بس لازم انزل عشان الهدف اللي بسعي ليه واحاول اعمل الشغل كويس عشان استمر فيه انما شغف والكلام ده مش معترف بيها
الاصرار جميل بس متعه الاصرار اجمل

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
الاصرار جميل بس متعه الاصرار اجمل
اكيد طبعا بس انك تلاقي شغل علي مزاجك بمواصفات معينه ناس هنا مشيت ورا الموضوع ده ضيعت حياتها ع الفاضي بقاله سنين ولا لقي الشغل ده حتي لو لقاه بتبقي مده مؤقته وكمان ف ناس ممكن تلاقي الشغل ده بس بيبقي مثلا مستقبله مش قد كدا ف حين ان ف شغل تاني وقته اطول او مجهوده اكبر بس مستقبله افضل او فيه مخاطره ويستسهل ويفضل ف الشغل المريح الممتع بالنسبه له انا مش كدا

اكيد طبعا بس انك تلاقي شغل علي مزاجك بمواصفات معينه ناس هنا مشيت ورا الموضوع ده ضيعت حياتها ع الفاضي بقاله سنين ولا لقي الشغل ده حتي لو لقاه بتبقي مده مؤقته وكمان ف ناس ممكن تلاقي الشغل ده بس بيبقي مثلا مستقبله مش قد كدا ف حين ان ف شغل تاني وقته اطول او مجهوده اكبر بس مستقبله افضل او فيه مخاطره ويستسهل ويفضل ف الشغل المريح الممتع بالنسبه له انا مش كدا
واصله

• عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%