NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في دايما فكر بقابلو كتير وانا من وجهة نظري غلط دايما لما بنتكلم ع صحابي ف الجنس كلهم شايفينه انه حرب وان ليله الدخله دي مهمه وطنيه داخل يقضيها يركب وينام وخلصت

انا شايف ان الجنس دا متعه شهوه اتخلقنا بيها علشان حاجات كتير تعدل المزاج وتروق ع حالنا الجنس لعبه ممتعه كل واحد المفروض يلعبها زي ما الطرفين يحبو مش روتين هو يبقي كل خميس نعمل واحد قبل ما ننام وخلاص الجنس ملوش وقت ولا لي روتين كل مره المفروض ليها ظروفها و أوضاعها المفروض نعمل اللي بيبسطنا احنا الاتنين، نفسي يبقي في ثقافه جنسيه علشان المفروض يبقي احسن...

انت وانتي الجنس بالنسبالكم ايه؟
التعبير عن الحب

• عجبني
التفاعلات: Omar Tamer
  • حبيته
التفاعلات: هايدي هدهد
الجنس بالنسبالى متعه و مسكن و مخدر و دوا و حضن و ضعف و قوه و جد و لعب و صراحه و تمثيل

الجنس عندى إدمان مقدرش ابعد عنه و مقدرش اعيش من غيره و مقدرش اقاومه
انتي كده فنانه ياسمر وبتاعه مزااج برافو بجد
يابخته اللي هيبقي معاكي

• حبيته
في دايما فكر بقابلو كتير وانا من وجهة نظري غلط دايما لما بنتكلم ع صحابي ف الجنس كلهم شايفينه انه حرب وان ليله الدخله دي مهمه وطنيه داخل يقضيها يركب وينام وخلصت

انا شايف ان الجنس دا متعه شهوه اتخلقنا بيها علشان حاجات كتير تعدل المزاج وتروق ع حالنا الجنس لعبه ممتعه كل واحد المفروض يلعبها زي ما الطرفين يحبو مش روتين هو يبقي كل خميس نعمل واحد قبل ما ننام وخلاص الجنس ملوش وقت ولا لي روتين كل مره المفروض ليها ظروفها و أوضاعها المفروض نعمل اللي بيبسطنا احنا الاتنين، نفسي يبقي في ثقافه جنسيه علشان المفروض يبقي احسن...

انا شايفه تفاهم وارتباط جسدى ونفسي وروحى
مش مجرد شهوه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Omar Tamer
انا شايفه تفاهم وارتباط جسدى ونفسي وروحى
مش مجرد شهوه
برنسيسه وخبره برافو عليكي دا اللي اقصده

تفريغ شهوه

• حبيته
الجنس بالنسبه لى حاجة مميزه وممتعه ومن الحاجات اللى بحبها جداً جداً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجنس يعني روقان يعني عشق يعني تعمل دماغ يعني تمتع نفسك واللي معاك يعني تحب كل حاجة في اللي معاك لمستها ريحتها طعمها
اللمسة تتمثل في شفايفها ايديها حلمتها خرم التوتا
طعمها الشفايف ريقها لسانها ودنها رقبتها بزازها سرتها تحت باطها كسها طبعا وكيزها من جوه صوابع ايديها وصوابع رجليها وتركها
الريحة ريحة الكس وريحة خرم الطيز بعشق ريحة خرم الطيز واعشق العب فيه بلساني احه متعه بجد
ولا طعم عسلها من كسها مشتاق قوي للجنس بجد

الجنس يعني روقان يعني عشق يعني تعمل دماغ يعني تمتع نفسك واللي معاك يعني تحب كل حاجة في اللي معاك لمستها ريحتها طعمها
اللمسة تتمثل في شفايفها ايديها حلمتها خرم التوتا
طعمها الشفايف ريقها لسانها ودنها رقبتها بزازها سرتها تحت باطها كسها طبعا وكيزها من جوه صوابع ايديها وصوابع رجليها وتركها
الريحة ريحة الكس وريحة خرم الطيز بعشق ريحة خرم الطيز واعشق العب فيه بلساني احه متعه بجد
ولا طعم عسلها من كسها مشتاق قوي للجنس بجد
معلم ع الرايق

معلم ع الرايق
بنتعلم منك كفاية صورة البروفايل بتاعك زبي وجعني لما شفتها وريحة الطيز طالعه عليا وانا بركن لآخر نقطة جوا الطيز وبجيبهم

بنتعلم منك كفاية صورة البروفايل بتاعك زبي وجعني لما شفتها وريحة الطيز طالعه عليا وانا بركن لآخر نقطة جوا الطيز وبجيبهم
حبيبي تسلم

الجنس دايما انا بعتبره اكبر مظهر ودليل علي الحب يعني بتحب واحدة او انتي بتحبي واحد يبقي ناموا مع بعض كتير وتفننوا ف امتاع بعض .........انا لو بحب واحدة هتشقلبلها واخليها تفرهد تحت مني وتفضل مشتاقة ليا 🖤🖤🖤

• عجبني
الجنس هو شي اساسي للإنسان أكاد أن أقول لك أساسي كالماء والهواء والغذاء بعدها الجنس

• عجبني
الجنس دايما انا بعتبره اكبر مظهر ودليل علي الحب يعني بتحب واحدة او انتي بتحبي واحد يبقي ناموا مع بعض كتير وتفننوا ف امتاع بعض .........انا لو بحب واحدة هتشقلبلها واخليها تفرهد تحت مني وتفضل مشتاقة ليا 🖤🖤🖤
ميه ميه يمعلم

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%