NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش فكرتك ايه عن الجنس ؟

Bad Mano

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد يكتب فكرته و قناعته عن الجنس و انا هبدأ
الجنس بشوفه دايما انت اعلى درجات الحب مش فكرة انه شهوة و بتنزل و بس ده فى حد ذاته قلو احترام للشريك اللى معانا .. ميزة الجنس انه مستوى عالى جدا من الحب .. ف طبيعى لما نبعد عنه او ما نقدرش نحصل عليه هنحس بحاجة غلط فى حياتنا و ان دايما ناقصنا حاجة و نبقى هنتجنن عشان نكمل الحاجة دى .. بالذات ل اللى جرب الجنس ده عن حب و اقتناع مش مجرد افراغ شهوة او علاقة واقفة ع السريع مدفوعة الأجر ... احساسك باللى معاك و انتوا مع بعض مفيش غيركم جسمكم واحد لانكم فى الحالة دى فعلا واحد و بس .. اشتقت له جدا .. اشتقت للجنس الحقيقي المجنون مع المجنونة اللى زيى ⁦❤️⁩

كلامك رومانسي
بس انا جربت المدفوع واللي مش مدفوع
واكتشفت ان المدفوع بتدفع من اجل الجنس
واللي مش مدفوع بتقدم الحب عشان تحصل على الجنس حتى لو حب مصطنع
يمكن انا مش رومانسي وانت شايفني شهواني وبتاع بس انا بصراحة واقعي وسؤال معليش هو انت جربت الجنس عموما سواء زي ما بتقول او مدفوع؟

• عجبني
التفاعلات: Bad Mano
كلامك رومانسي
بس انا جربت المدفوع واللي مش مدفوع
واكتشفت ان المدفوع بتدفع من اجل الجنس
واللي مش مدفوع بتقدم الحب عشان تحصل على الجنس حتى لو حب مصطنع
يمكن انا مش رومانسي وانت شايفني شهواني وبتاع بس انا بصراحة واقعي وسؤال معليش هو انت جربت الجنس عموما سواء زي ما بتقول او مدفوع؟
جربته كتير عن حب مع ٦ ستات قبل كده و كلهم اكبر منى و كان الموضوع بيكون حب و رومانسية فى الاول مش علاقة علطول

• عجبني
التفاعلات: M&I و فحل على مرات اخويا
جربته كتير عن حب مع ٦ ستات قبل كده و كلهم اكبر منى و كان الموضوع بيكون حب و رومانسية فى الاول مش علاقة علطول
انا جربت الجنس كتير قوى لاكن مع نفس الست
هى اكبر منى بصراحه وجسمها مليان وكدة لاكن كنت بحسها بنت ف العلاقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في رومانسيه ف الموضوع ..اتنين بيحبوا بعض ف عملوا سكس عشان متطمنين لبعض من رزع و هبد و نكتها ٧ ساعات ولا حتي النيك بفلوس بيبقي ليه طعم زي طعم النيك مع حد بتحبه

• عجبني
التفاعلات: Bad Mano و فحل على مرات اخويا
في رومانسيه ف الموضوع ..اتنين بيحبوا بعض ف عملوا سكس عشان متطمنين لبعض من رزع و هبد و نكتها ٧ ساعات ولا حتي النيك بفلوس بيبقي ليه طعم زي طعم النيك مع حد بتحبه
فعلا و**** عندك حق

• عجبني
التفاعلات: zlabya و Bad Mano
بالضبط الرومانسية بتفرق كتير جدا

• عجبني
التفاعلات: zlabya و فحل على مرات اخويا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%