NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في دايما فكر بقابلو كتير وانا من وجهة نظري غلط دايما لما بنتكلم ع صحابي ف الجنس كلهم شايفينه انه حرب وان ليله الدخله دي مهمه وطنيه داخل يقضيها يركب وينام وخلصت

انا شايف ان الجنس دا متعه شهوه اتخلقنا بيها علشان حاجات كتير تعدل المزاج وتروق ع حالنا الجنس لعبه ممتعه كل واحد المفروض يلعبها زي ما الطرفين يحبو مش روتين هو يبقي كل خميس نعمل واحد قبل ما ننام وخلاص الجنس ملوش وقت ولا لي روتين كل مره المفروض ليها ظروفها و أوضاعها المفروض نعمل اللي بيبسطنا احنا الاتنين، نفسي يبقي في ثقافه جنسيه علشان المفروض يبقي احسن...

انت وانتي الجنس بالنسبالكم ايه؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: karama, alnmri2010, عآشـق آلشـرآمـيـﮯط و 7 آخرين
في دايما فكر بقابلو كتير وانا من وجهة نظري غلط دايما لما بنتكلم ع صحابي ف الجنس كلهم شايفينه انه حرب وان ليله الدخله دي مهمه وطنيه داخل يقضيها يركب وينام وخلصت

انا شايف ان الجنس دا متعه شهوه اتخلقنا بيها علشان حاجات كتير تعدل المزاج وتروق ع حالنا الجنس لعبه ممتعه كل واحد المفروض يلعبها زي ما الطرفين يحبو مش روتين هو يبقي كل خميس نعمل واحد قبل ما ننام وخلاص الجنس ملوش وقت ولا لي روتين كل مره المفروض ليها ظروفها و أوضاعها المفروض نعمل اللي بيبسطنا احنا الاتنين، نفسي يبقي في ثقافه جنسيه علشان المفروض يبقي احسن...

انت وانتي الجنس بالنسبالكم ايه؟
الجنس اسلوب حياة

• عجبني
التفاعلات: ديووووووووث
متعة مؤقتة

• عجبني
التفاعلات: ديووووووووث و الزبير الأول
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ديووووووووث و الزبير الأول
تبادل حب

• عجبني
التفاعلات: منحرف كيوت
الجنس بالنسبة لي حياة
مش ممكن اتخيل الحياة من غيرو
هو غريزة ازي نعيش بدونه
بس لازم يكون صح من غير دياثة او شذوذ كده بقى ضد الفطرة السليمة

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز الحلوة
  • عجبني
التفاعلات: شريف باشا
الجنس بالنسبة لي حياة
هو غريزة ازي نعيش بدونه
بالظبط ياصحبي الشذوذ عن الفطره ملهاش اي متعه بالنسبالي وهي متعه مؤقته لاي حد شاذ عن الفطره
الجنس بالنسبة لي حياة
هو غريزة ازي نعيش بدونه

هو المفروض الجنس في الطبيعي وسيله وليست غايه
وسيله للتعبير عن الحب او تبادل المشاعر والهيجان اوإنجاب *******
لكن بسبب مجتمعاتنا صعبت ممارسته في العلاقات وصعبت ايضا الزواج
انتقل الجنس الى غايه فقط إلى كثيرين
غايه صعبة المنال
فمن كثرت المشقه للوصول إليه وتكرار ما يحدث في كل علاقه ، يفقد الجنس متعته ويصبح روتين فقط للإفراغ

• عجبني
التفاعلات: ديووووووووث، Omar Tamer و منحرف كيوت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لذة اتمني اجربها مع اللي بحبه

ممكن توصل للحظة الجنسية لأكثر من سبب، ما مارست الجنس من قبل على الطبيعة لكن لجأت للاستمتاع الذاتي (العادة السرية) أو الجنس أونلاين أولاً للسبب البديهي وهو إلحاح الشهوة، وكثير من الأوقات كنت أعمل هالشيء كنوع من تفريغ الطاقة وتخفيف الضغوط وفي فترة من الإدمان على الإباحيات (بتمنى تكون انتهت) كان الاستمناء بالنسبة الي مخدر، لكن بعتقد أنه أسمى وأجمل وأمتع جنس هو اللي بكون ذروة الحميمية مع شريكتك.

• حبيته
التفاعلات: mondy_2
ممكن توصل للحظة الجنسية لأكثر من سبب، ما مارست الجنس من قبل على الطبيعة لكن لجأت للاستمتاع الذاتي (العادة السرية) أو الجنس أونلاين أولاً للسبب البديهي وهو إلحاح الشهوة، وكثير من الأوقات كنت أعمل هالشيء كنوع من تفريغ الطاقة وتخفيف الضغوط وفي فترة من الإدمان على الإباحيات (بتمنى تكون انتهت) كان الاستمناء بالنسبة الي مخدر، لكن بعتقد أنه أسمى وأجمل وأمتع جنس هو اللي بكون ذروة الحميمية مع شريكتك.
طبعا الجنس اجمل بكتير لما يكون معاك شريكك ، بالنسبالي العاده لا تمثل شئ جمب متعه الجنس الحقيقي

طبعاً هون بحكي عن تجربتي الجنسية مش عن رأي بالجنس بشكل عام.

الجنس بالنسبالى متعه و مسكن و مخدر و دوا و حضن و ضعف و قوه و جد و لعب و صراحه و تمثيل

الجنس عندى إدمان مقدرش ابعد عنه و مقدرش اعيش من غيره و مقدرش اقاومه

• عجبني
التفاعلات: Omar Tamer و Moheb sex
بالنسبة الي تعبير عن الحب والمودة
والجنس هدوء استقرار
شيء راىع ومقدس بين الرجل والمرأة خصوصا اذا كان في مشاعر بينهم

• عجبني
التفاعلات: akrmali
الجنس بالنسبالى متعه و مسكن و مخدر و دوا و حضن و ضعف و قوه و جد و لعب و صراحه و تمثيل

الجنس عندى إدمان مقدرش ابعد عنه و مقدرش اعيش من غيره و مقدرش اقاومه
حياتي وعمري والشاحن بتاعي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: alnmri2010, الحس كسك واشرب ميته, Moheb sex و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%