NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلوة نيك القصة
كمل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
عاش يا صاحبي استمر

• حبيته
  • عجبني
بما انك منفتح لي النقاش يبقي نتكلم انتا حاطت كل فصل مشهد او اتنين جنس و ده كتير جدا دي نقطه التانيه المفروص انه حبس واحد في مكتب في كافيه عام في واحد من الاجزاء ازي ما ممكن حد يسمع او يشوف و انتا بتقول ان احداث القصه في المنيا و انا كا منياوي بقولك احنا شعب محافظه حشري جدا و كمان بتقول انه هو و اصحابه كاتفه واحد في الكافيه كان بيبتز بنت قدام الناس طب ده ينفع لا طبعاً ثالثاً و دي اهم نقطه احب احيك على نقطه تركيزك علي ابتزاز البنات الان ده واقع و بنعيش فيه و يستحق النقاش فيه
و حاول تدي مساحات لي الشخصيات شويه و مش لزم كل كلمه بشتيمه و شخره و عجبني جدا علاقه الابن بأمه يقولها لو مطلعتيش بره ها رش عليكي بيرسول 😂😂😂😂
انا عاجبني فيك تركيزك ف التفاصيل بص يسطا انا ساعت لما الواد دخل المكتب مافيش حد ف الكافيه ها يتكلم عشان الكافيه بتاع امي وشافوني داخل قبلهم و الحاجا التنية ساعت حوار ملك و زياد ف انا عايز اعرفك ان انا مش من المنيا نفسها الحوار ف مركز ف المنيا والناس ف حلها فشخ الفشخ ولما الواد كان بيكلم ملك كان صوتهم واطي لولا احنا اللي كنا مركزين و الطربيزة كانت قريبة ف لما الناس شافت المشكلة انا في 3 بيتكترو علي واحد ولما سابوه جري يعني اللي هايتكلم هايقول يا اما حرامي يا اما مش هيتكلم اصلا و العلاقة اللي بين الابن وامه دي فعلة حقيقية عشان انا اصلا علي اللي ف القصة بس بجد عجبني فيك نقدك المميز

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و حماده فتحي محمود
انا عاجبني فيك تركيزك ف التفاصيل بص يسطا انا ساعت لما الواد دخل المكتب مافيش حد ف الكافيه ها يتكلم عشان الكافيه بتاع امي وشافوني داخل قبلهم و الحاجا التنية ساعت حوار ملك و زياد ف انا عايز اعرفك ان انا مش من المنيا نفسها الحوار ف مركز ف المنيا والناس ف حلها فشخ الفشخ ولما الواد كان بيكلم ملك كان صوتهم واطي لولا احنا اللي كنا مركزين و الطربيزة كانت قريبة ف لما الناس شافت المشكلة انا في 3 بيتكترو علي واحد ولما سابوه جري يعني اللي هايتكلم هايقول يا اما حرامي يا اما مش هيتكلم اصلا و العلاقة اللي بين الابن وامه دي فعلة حقيقية عشان انا اصلا علي اللي ف القصة بس بجد عجبني فيك نقدك المميز
حبيب قلبي ياعم علي بص انتا منين في المنيا ملوي ابو قرقاص بندر المنيا سمالوط مطاي بني مزار مغاغه العدوه كلها بلادنا و حبايبنا من اولها لي اخرها و ممكن في الاخر نطلع قرايب بس ده مش موضوع نقاش
موضوع النقاش يا صديقي هيا المبررات اللي قولتها ليا ممكن بعد اذن فخامه معالي سعادت حضرتك تكتبها في الفصل بعد اذنك يعني لو مش ها يضايقك و رتب اسلوب الكتابه شويه بس و خلصت

• بيضحكني
  • عجبني
عاش يا وحش و في انتظار التكمل

• حبيته
  • عجبني
حبيب قلبي ياعم علي بص انتا منين في المنيا ملوي ابو قرقاص بندر المنيا سمالوط مطاي بني مزار مغاغه العدوه كلها بلادنا و حبايبنا من اولها لي اخرها و ممكن في الاخر نطلع قرايب بس ده مش موضوع نقاش
موضوع النقاش يا صديقي هيا المبررات اللي قولتها ليا ممكن بعد اذن فخامه معالي سعادت حضرتك تكتبها في الفصل بعد اذنك يعني لو مش ها يضايقك و رتب اسلوب الكتابه شويه بس و خلصت
اهههههه اديك اتعديت من اسلوب كلامي اهو 😂😂😂 حاضر هاركز ف التفاصيل اكتر وانا بكت معلش اصل دي اول مرا اكتب

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و حماده فتحي محمود
عاش ياخويا استمر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky و ناقد بناء
جميل استمر

• حبيته
  • عجبني
تقريبا كدا كل الكتاب الحلوين فشخ يا اما بيمتحنو يا اما مش لاقينهم مش متبقي كاتب جامد غيرك فا متتاخرش علينا يغالي ونزلنا جزء طويل ولذيذ

• حبيته
  • عجبني
تقريبا كدا كل الكتاب الحلوين فشخ يا اما بيمتحنو يا اما مش لاقينهم مش متبقي كاتب جامد غيرك فا متتاخرش علينا يغالي ونزلنا جزء طويل ولذيذ
فعلية انا خلصت امتحنات من شهر تقريبة ب الجزء الجاي هايكون مزيج من الحقيقة و الخيال عشان احدلث القيقية لسة خلصانة من اسبوعين فا هكملكو السلسة ب خيال ياتماشة مع القصة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
فعلية انا خلصت امتحنات من شهر تقريبة ب الجزء الجاي هايكون مزيج من الحقيقة و الخيال عشان احدلث القيقية لسة خلصانة من اسبوعين فا هكملكو السلسة ب خيال ياتماشة مع القصة
يعني ياسطا مخلص امتحان ورايق في طري الدنيا وانزل بل جديد عشان الجو حار ف السريع

• حبيته
  • عجبني
يعمم قولتلك كسم الحقيقهه خليك ف الخيااال واعمل عظمه هوا اصلا اغلب واكتر القصص اللي ف المنتدي خيال مفيش احسن من الخيال يسطا وانا واثق ف خيالك وف كتابتك بس اهمم حاجه ميبقاش في دياثه ولا جنس كتير .والجزء الجديد هينزل امتي؟

• حبيته
  • عجبني
يعمم قولتلك كسم الحقيقهه خليك ف الخيااال واعمل عظمه هوا اصلا اغلب واكتر القصص اللي ف المنتدي خيال مفيش احسن من الخيال يسطا وانا واثق ف خيالك وف كتابتك بس اهمم حاجه ميبقاش في دياثه ولا جنس كتير .والجزء الجديد هينزل امتي؟
الجديد انهردا يا غالي

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة جامدة

• حبيته