NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم إضافة الجزء الخامس

• عجبني
التفاعلات: Vėʼnºm
جامد فشخ يسطا و مستنين الجزء الي جاي وياريت يكون فئة ددمم كتير وبالتوفيق والنجاح

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky و ناقد بناء
عاااش اوييي بجد الاحداث حلوه فشخ والجزء جميل واظن ان ممكن يكون البرايڤت دا هوا ابو علي ويكون عايز ينتقم من امه عشان حاجه انا مش عارفها.مستني الجدييد وانا الفضول هيموتني.وزي ما قولتلك يسطا دخل خيالك عادي دا احلي حاجه الخيال تقدر تموت ناسي وتحيي ناس براحتك.مش عايز تدخل خيال لي يسطا؟

• حبيته
  • عجبني
عاااش اوييي بجد الاحداث حلوه فشخ والجزء جميل واظن ان ممكن يكون البرايڤت دا هوا ابو علي ويكون عايز ينتقم من امه عشان حاجه انا مش عارفها.مستني الجدييد وانا الفضول هيموتني.وزي ما قولتلك يسطا دخل خيالك عادي دا احلي حاجه الخيال تقدر تموت ناسي وتحيي ناس براحتك.مش عايز تدخل خيال لي يسطا؟
يسطا انت فشخت الاحداث بس بجد شكرا انك علطول دعمني ههوا انا فعلا بدات ادخل الخيال من الجزء الجاي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
يسطا انت فشخت الاحداث بس بجد شكرا انك علطول دعمني ههوا انا فعلا بدات ادخل الخيال من الجزء الجاي
عاااش يسطاا انتا طريقتك ف الكتابه مفيش منها كتير وكمان قصتك مش جنس وبس فا انتا عمله نادره يغالي.مستني الجديد

• حبيته
  • عجبني
جزء حلو ومش لزم يكون في جنس الدراما تكسب ياسطي

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
لو القصة ما فيها جنس سيتم نقلها
محدش قال انو مش هيكون فيها جنس.هوا يكون فيها بس يكون قليل يعني الاحداث تبقا اكتر من الجنس عشان منزهقش

• حبيته
  • عجبني
محدش قال انو مش هيكون فيها جنس.هوا يكون فيها بس يكون قليل يعني الاحداث تبقا اكتر من الجنس عشان منزهقش
هذا النوع اللي يعز علي

• عجبني
  • عجبني
زي ما قالك

• عجبني
التفاعلات: Vėʼnºm و ناقد بناء
تمام بس دا جزء ف القصة مش القصة كاملة
يا سطي انت كتب ف اخر الجزء بعتذر اني مفيش جنس ف بقول الدراما تكسب فهم وجه نظري ودي قصتك ياريق تكتب جنس تكتب دراما انت الي بتكتب والناس بتعبر لك اني الدراما حلو ومعاش على الزعاج

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky، ناقد بناء و Vėʼnºm
انت فنان كمل يا نجم

• عجبني
جميل كويس ممتاز بس في حجات و حجات تانيه لا يعني لو ها تعمل مقارنه بين الجنس و الدرامه احب اقولك الدرامه تكسب و مش لزم جنس كتير الناس عايزه تشوف احداث كمان و بعدين انتا محتاج توضيحات كتير جدا لي الشخصيه و الابطال و طبيعه حياه الشخصيه و الشخصيات و على فكره احنا بلديات برده انا من المنيا كمان و اتمني تتقبل كلامي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Ali-elshoky و Mahmoud ss
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل كويس ممتاز بس في حجات و حجات تانيه لا يعني لو ها تعمل مقارنه بين الجنس و الدرامه احب اقولك الدرامه تكسب و مش لزم جنس كتير الناس عايزه تشوف احداث كمان و بعدين انتا محتاج توضيحات كتير جدا لي الشخصيه و الابطال و طبيعه حياه الشخصيه و الشخصيات و على فكره احنا بلديات برده انا من المنيا كمان و اتمني تتقبل كلامي
اكيد طبعا يا معلم متقبل كلامك بس الفكرة ف غموض جوانب حياة الشخصية هيا اثارة القارء والغموض دا انا بكشفه شوية شوية ف احداث القصة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و حماده فتحي محمود
اكيد طبعا يا معلم متقبل كلامك بس الفكرة ف غموض جوانب حياة الشخصية هيا اثارة القارء والغموض دا انا بكشفه شوية شوية ف احداث القصة
بما انك منفتح لي النقاش يبقي نتكلم انتا حاطت كل فصل مشهد او اتنين جنس و ده كتير جدا دي نقطه التانيه المفروص انه حبس واحد في مكتب في كافيه عام في واحد من الاجزاء ازي ما ممكن حد يسمع او يشوف و انتا بتقول ان احداث القصه في المنيا و انا كا منياوي بقولك احنا شعب محافظه حشري جدا و كمان بتقول انه هو و اصحابه كاتفه واحد في الكافيه كان بيبتز بنت قدام الناس طب ده ينفع لا طبعاً ثالثاً و دي اهم نقطه احب احيك على نقطه تركيزك علي ابتزاز البنات الان ده واقع و بنعيش فيه و يستحق النقاش فيه
و حاول تدي مساحات لي الشخصيات شويه و مش لزم كل كلمه بشتيمه و شخره و عجبني جدا علاقه الابن بأمه يقولها لو مطلعتيش بره ها رش عليكي بيرسول 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء, برنس الكون, Ali-elshoky و شخص آخر
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%