NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا بجد عاش واحسن حاجة انك ابتديت تدخل خيالك وباين دماغك حلوة وبتفكر حلو في الخيال فانت كمل علي كدة وبعد متخلص القصة دي اكتب واحدة تانية بالخيال بتاعك وشوف هتبقي عاملة ازاي♥️
بجد انت مش عارف الكومنتات الحلوة دي بترفع معنوياتي ازاي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Elnamr
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
فى انتظار الجديد.......روووووعة

• حبيته
  • عجبني
الجزء الجديد امتا

• عجبني
طيب هو انت موقف الوقت ولا في غرفة الزمان 🤨🤨🤨
لا كنت بتمرن علي شوية حجات مع مازن الخيديوي ف غرفة الزمن معلش هههههه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
لا كنت بتمرن علي شوية حجات مع مازن الخيديوي ف غرفة الزمن معلش هههههه
يعني الي جي أكشن وبس دا ادرب يا جدعان في خلو بالكم🤨🤨

• عجبني
  • عجبني
بقولك اي يسطا انا قدمت اقتراح ان كل ما يتكتب كومنت ف قصه.صاحب القصه ياخد نقط وقالولي ان هما طبقو الاقتراح فا دلوقتي انتا بتاخد نقط علي الكومنتات ولا ضحكو عليا ولا ايه

• عجبني
وبقولك ايه مش لازم كل يوم او يومين جزء لا خاالص خد وقتك حتي لو هتقعد اسبوع عشان لو مثلا وانتا بتكتب الجزء جالك فكره فا حبيت تضيفها وبالتاكيد لما تقعد وقت اكتر الجزء هيبقا اطول والاحداث هتبقا اكتر واحلي مع انك ف يومين عملت جزء فيه احداث وجامد نيك.تخيل بقا لو خدت وقتك او قعدت وقت اكتر علي اما تعمل جزء هيبقا عامل ازاي

• حبيته
  • عجبني
بقولك اي يسطا انا قدمت اقتراح ان كل ما يتكتب كومنت ف قصه.صاحب القصه ياخد نقط وقالولي ان هما طبقو الاقتراح فا دلوقتي انتا بتاخد نقط علي الكومنتات ولا ضحكو عليا ولا ايه
تقريبا ايوا

• عجبني
يعني الي جي أكشن وبس دا ادرب يا جدعان في خلو بالكم🤨🤨
هتشوف حاجا فخامة بكرة ولا بعده ب الكتير قوي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ناقد بناء و Alkn Drakol2
تم أضافة الجزء السادس

• حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وبقولك ايه مش لازم كل يوم او يومين جزء لا خاالص خد وقتك حتي لو هتقعد اسبوع عشان لو مثلا وانتا بتكتب الجزء جالك فكره فا حبيت تضيفها وبالتاكيد لما تقعد وقت اكتر الجزء هيبقا اطول والاحداث هتبقا اكتر واحلي مع انك ف يومين عملت جزء فيه احداث وجامد نيك.تخيل بقا لو خدت وقتك او قعدت وقت اكتر علي اما تعمل جزء هيبقا عامل ازاي
حبيبي يا غالي انا بجد فرحان ان القصة ف الوقت القصير دا بقا ليها معجبين وفرحان اكتر عشان كلامك الجميل دا بجد بيديني دفعة اني اكمل اسرع وا سرع لو علي الطول بتاع الجزة ف عادي ممكن يبقا ف يوم او يومين اطول ب كتير انا بس بقلل الطول بتاع الجزء عشان القارء مش يمل من كتر القارية واستني حاجا فخاما من الاخر بكرا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Vėʼnºm
على فكره موضوع القتل ده خطوه جيه بدري جدا جدا و كمان متمش الترتيب ليها بشكل كويس نهائي اتسرعت فيها جدا يا صديقي رد الفعل على القتل لي الإنسان حتي لو كان ضابط شرطه زي ما بتقول عمره ما بيعدي بسهوله و مش قصدي جانب التحقيقات في شغله لا الجانب النفسي و ده من كلام ناس كتير جدا اتعرضه لي مواقف زي دي اتمني تتأنا في الاجزاء الجزء ياخد يوم اتنين اسبوع شهر كتابه مش مهم المهم لما تكتب تبدع بجد اتمني تفكر تاني
افهمك حاجا انا بحاول احط صفاتي كلها ف التخيل الجديد اللي ف القصة عشان احس ان الاحداث دي بتحص لعني انا لو ف الحقيقة لاقيت حد بيساومني علي مريم او امي او اي حد غالي عندي مش هترضض اني اقتله ومش هحس ب الذنب عشان هيكون عندي اسبابي و يا معلم فكرة القتل ب ددمم بارد موجودة ف العالم كله انا هنا حبيت ادي تمهيد علي اللي هعمله ف المستقبل التخيلي وبنسبة ل فكرة القتل ان الشخصية مش متاثرة دا برضة تمهيد ل الدروبات النفسية اللي هعادي بيها ف المستقبل ف الاجزاء الخيالية من القصة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، omar11 و حماده فتحي محمود
طب عرفنا امتا الموضوع ايبقا حقيقي وانتا ايبقا حخيال

• عجبني
القصه فاجره بجد كمل يا بطل

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني