NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: أركان شاهين
  • بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و Ehab Demian
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
فينك ي حماده الوقت بيخلص

• عجبني
علي فكره انا مش بتهدد و مش بخاف من الخطف الاني هربان عند اهلي في البلد اليومين دول الجو لبش و انا مش بخاف بره نقرأ الجزء بكل حب و بلاش شتيمه عيب اخوكم حماده فتحي محمود

• بيضحكني
علي فكره انا مش بتهدد و مش بخاف من الخطف الاني هربان عند اهلي في البلد اليومين دول الجو لبش و انا مش بخاف بره نقرأ الجزء بكل حب و بلاش شتيمه عيب اخوكم حماده فتحي محمود
انت بتقول الكلام لينا يعني

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود و Ehab Demian
روعه وفى انتظار الاجزاء الجديده

تمت المراجعة لغايات الرفع

خف جمدان بقا شويه ياعم❤️❤️

• حبيته
انا كنت رايق وفرحان وانت قفلت الجزء قفله شمال اه متزعلش ولوله اني فرحان انك رجعت وغير كدا مدخل قصصك في بعض وموضوع جامد جدا بس ليه مخلتش بدر يعرف اهله الاول الي هما خلانه وكدا وعلي الصمدي ياخي انت ملتك اي انا ماسك لساني عنك بلعفيه ارحم دماغ اهلي حرام عليك ي اخي بس بامانه الجزء جااااامد عاش ليك ي حماده ي رايق ومستنينك ي غالي وباين كدا انك هترجع بقصه اجمد وعاش ي غالي ❤❤

• حبيته
انا كنت رايق وفرحان وانت قفلت الجزء قفله شمال اه متزعلش ولوله اني فرحان انك رجعت وغير كدا مدخل قصصك في بعض وموضوع جامد جدا بس ليه مخلتش بدر يعرف اهله الاول الي هما خلانه وكدا وعلي الصمدي ياخي انت ملتك اي انا ماسك لساني عنك بلعفيه ارحم دماغ اهلي حرام عليك ي اخي بس بامانه الجزء جااااامد عاش ليك ي حماده ي رايق ومستنينك ي غالي وباين كدا انك هترجع بقصه اجمد وعاش ي غالي ❤❤
ياسطا مش عايز اصدمك بس حمادة قال هيقفل التاجر علي كدا

• عجبني
ياسطا مش عايز اصدمك بس حمادة قال هيقفل التاجر علي كدا
عارف يسطا بس هيجي بقصه جديده ودي حاجه متعودين عليها منه

• عجبني
  • بيضحكني
هربان كيف يا ويلد ابوى ؟
اتدلى جوام نخبوك حدانا و اهو يبجى خطفناك و خبيناك

• بيضحكني
جدع من غير غلط تاخد قلبي خد ❤️❤️
و بعدين بدر مش الشخص اللي يعتمد على أهله خالص يعني اكيد عرفته من مسار الاحداث ان حسن السلامي كان عنده اخوات بس بدر عمره ما فكر يلجأ لي اي حد فيهم

• حبيته
التفاعلات: SAYKO3
جدع من غير غلط تاخد قلبي خد ❤️❤️
و بعدين بدر مش الشخص اللي يعتمد على أهله خالص يعني اكيد عرفته من مسار الاحداث ان حسن السلامي كان عنده اخوات بس بدر عمره ما فكر يلجأ لي اي حد فيهم
انت الغالي ❤
ومش قصدي انه يعتمد عليهم لا قصدي ان امه تحكيله عنهم وتعرفو باهلو وكدا ي حماده وياريت تنزل بقصه تاخد العقل كلمعتاد منك ي غالي ❤

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%