NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تاخد الانيل بيقول ممكن مش اكتب تانى 🙂🙂
احا مين ده الي ميكتبش تاني مش كفاية احمد صقر اعتزل والواحد زعلان من ساعتها يجي هو التاني مصدقنا انه رجع يقول مش هكتب لا احا والف احاااااا ده انا اعمل جريمة هنا انا بقول اهو🔪🔪

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين ده يحماده اللي مش عايز يكتب تاني انت واعي انت بتقول ايه ياعم حرام عليك ده الواحد بيحب قصصك وكتابتك اوعى تفكر تعمل كدة انا بقولك اهو

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
احا مين ده الي ميكتبش تاني مش كفاية احمد صقر اعتزل والواحد زعلان من ساعتها يجي هو التاني مصدقنا انه رجع يقول مش هكتب لا احا والف احاااااا ده انا اعمل جريمة هنا انا بقول اهو🔪🔪
وانا فى ضهرك انا زهقت منه اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
مين ده يحماده اللي مش عايز يكتب تاني انت واعي انت بتقول ايه ياعم حرام عليك ده الواحد بيحب قصصك وكتابتك اوعى تفكر تعمل كدة انا بقولك اهو
يابا اكتب ايه هنا لا يا صحبي تاني لا انا حرمت خلاص لما يطلع عيل خول يقول في زمتي و في زمت واحد صحبي برنس الكون الراجل اللي جزمته برقبه اهله بالنفر كلام زي اللي قاله يبقي لا كفايه اوي كده و جبرت على كده

• حبيته
جزء طويل ايه بس احنا هنهرج هو كدة طويل يستي اسكتي اسكتي 😂😂🙂
لا بجد الجزء السادس طويل

• عجبني
لا بجد الجزء السادس طويل
جزء ايه بس ده ولا حاجه قدام بعض الكتاب + الدليل النمر ايوه النمر ده لسه كان بيقول الجزء جامد و الكلام ده بس صدفه اتصدمت بيه هنا و شفت كلامه هنا و اتفاجأت بجد
جزء طويل ايه بس احنا هنهرج هو كدة طويل يستي اسكتي اسكتي 😂😂🙂
ولا ايه يا نمر يا غالي
@Elnamr

• عجبني
التفاعلات: 👑 كاتبه ✍️
يابا اكتب ايه هنا لا يا صحبي تاني لا انا حرمت خلاص لما يطلع عيل خول يقول في زمتي و في زمت واحد صحبي برنس الكون الراجل اللي جزمته برقبه اهله بالنفر كلام زي اللي قاله يبقي لا كفايه اوي كده و جبرت على كده
حبيبي ياعم حماده و**** كلامك على راسى من فوق تسلم ♥♥

الصراحه يا نمر حقه هو كان بيفكر يكتب تانى بس بعد الموضوع ده وبعد تصرف الإدارة الغريب انخا مسحت التعليقات بس واكتفت بكده يبقى الراجل حقه وانا بس اكمل قصتى على خير عشان انا دمجت مع واحد تانى وبعد كده بالسلامه

انت مين اصلا ؟؟؟
ايه ده انا متاسف و**** بس انا اقصد شخص تانى كان عامل رد هنا وبيقول كعبلون اتحرق انا اقصده هو بس معرف حصل ايه

• عجبني
التفاعلات: Warm hugs
كعبلون اتحرق
انت شكلك عندك مرض عقلي
ارحم نفسك من التهزئ و متدخلش علي اي تعليق ليا تاني و لو انت بقي حد تبع كعبلون او كعبلون نفسه فتولع بجاز وسخ

جزء ايه بس ده ولا حاجه قدام بعض الكتاب + الدليل النمر ايوه النمر ده لسه كان بيقول الجزء جامد و الكلام ده بس صدفه اتصدمت بيه هنا و شفت كلامه هنا و اتفاجأت بجد

ولا ايه يا نمر يا غالي
@Elnamr
😅 مفيش حاجه تستحق كل ده

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: 👑 كاتبه ✍️
ايه ده انا متاسف و**** بس انا اقصد شخص تانى كان عامل رد هنا وبيقول كعبلون اتحرق انا اقصده هو بس معرف حصل ايه
انا فهمت انك متقصدنيش علشان كده حذفت الرد بتاعي

اما بالنسبه للاخ عطشان فالموضوع كان بسيط جدااا
كنت عامل تعليق علي قصه من القصص لكعبلون لقيته داخل يرد عليا بطريقه وقحه جدااا
وانا علقت علي رده ده لقيت حد تاني كمان تبعه داخل يشتمني و مفكر ان واحده وقل ادبه و انا رديت برضو بنفس طريقته
لقيتهم الاتنين. واحد وداخلين علي كل تعليق ليا في المنتدي و قلوا ادبهم بطريقه مستفزه كل اللي عملته اني عملت ابلاغ علي تعليقاتهم و الاداره عملت ليهم حظر

و دلوقت داخلين تاتي يكرروا نفس الموضوع

• عجبني
انا فهمت انك متقصدنيش علشان كده حذفت الرد بتاعي

اما بالنسبه للاخ عطشان فالموضوع كان بسيط جدااا
كنت عامل تعليق علي قصه من القصص لكعبلون لقيته داخل يرد عليا بطريقه وقحه جدااا
وانا علقت علي رده ده لقيت حد تاني كمان تبعه داخل يشتمني و مفكر ان واحده وقل ادبه و انا رديت برضو بنفس طريقته
لقيتهم الاتنين. واحد وداخلين علي كل تعليق ليا في المنتدي و قلوا ادبهم بطريقه مستفزه كل اللي عملته اني عملت ابلاغ علي تعليقاتهم و الاداره عملت ليهم حظر

و دلوقت داخلين تاتي يكرروا نفس الموضوع
وانا بكرر اسفى تاتى ♥

الى عملو معايا انا وحمادة حاجه فى منتهى السفالة مش تخرج غير من شخص مريض عقليآ دول مفبركين صور محادثات على البرايفت بينى ةبين حمادة وكمان باين اوى انه فبركة يعنى حتى مش عارفين ينصبو صح وغير كده هو الى انسحب من المسابقة وهو الى طلب حذف حسابه وحاجة فى منتهى العبط و السفالة

• عجبني
التفاعلات: Warm hugs
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%