NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثانية | ـ ثلاثة عشر جزءا 6/11/2023

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لالا حاضر مش هتأخر سماح النوبة
عظمه يا فنان وحقيقى مبدع
بقولك يا فنان ليه متكتبش روايات وتنزلها باسمك على المواقع وتشترك فى جروبات الفيسبوك بتاعت كتاب الروايات وانشر روايات حقيقى انت كاتب مبدع ولازم يكون ليك مكان كويس
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
بتوقيتنا النفسي وإرتباطتنا بالقصة وأحداثها الغير إعتيادية النهارده الخميس .. فين بقي الجزء الجديد 🤩
 
  • بيضحكني
التفاعلات: hema mharm
عظمه يا فنان وحقيقى مبدع
بقولك يا فنان ليه متكتبش روايات وتنزلها باسمك على المواقع وتشترك فى جروبات الفيسبوك بتاعت كتاب الروايات وانشر روايات حقيقى انت كاتب مبدع ولازم يكون ليك مكان كويس
أشكرك حقيقي على دعمك وتشجيعك ورأيك في كتاباتي المتواضعة
برغم إللي بكتبه هنا ومن وجهة نظركم إنه حلو إنما أنا بلاقي نفسي في الشعر اكتر وعندي اشعار كتير من تأليفي من اكتر من 30 سنة كتبت اول قصيدة وعجبتني فاستمريت في الشعر وساعات بنشره في جروبات فعلاً
أشكرك جدآ
 
بتوقيتنا النفسي وإرتباطتنا بالقصة وأحداثها الغير إعتيادية النهارده الخميس .. فين بقي الجزء الجديد 🤩
مع مراعاة فروق التوقيت هههههه
 
أشكرك حقيقي على دعمك وتشجيعك ورأيك في كتاباتي المتواضعة
برغم إللي بكتبه هنا ومن وجهة نظركم إنه حلو إنما أنا بلاقي نفسي في الشعر اكتر وعندي اشعار كتير من تأليفي من اكتر من 30 سنة كتبت اول قصيدة وعجبتني فاستمريت في الشعر وساعات بنشره في جروبات فعلاً
أشكرك جدآ
بالتوافيق
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
التالت امتى يافنان
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الجزء التالت جميل يا هيما
كل شوية بيزيد الاحتواء العائلي
ننتظر المزيد و المزيد و القصة فيها امكانية للقاءات كثيرة
تذكرني باحد اجمل قصصك الاجتماع العائلي و اجزائها المختلفة
و ننتظر سلاسل من هذه القصة الممتعة
اشكرك يا صديقي هيما
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الجزء التالت جميل يا هيما
كل شوية بيزيد الاحتواء العائلي
ننتظر المزيد و المزيد و القصة فيها امكانية للقاءات كثيرة
تذكرني باحد اجمل قصصك الاجتماع العائلي و اجزائها المختلفة
و ننتظر سلاسل من هذه القصة الممتعة
اشكرك يا صديقي هيما
الاجمل دائما هو وجودك اللي بيسعدني
اعتقد القصة دي هتكون اكتر من الاجتماع العائلي ولسة فيها كتير
 
  • حبيته
التفاعلات: saadhussam
انا مش قادر استنى للاتنين ياهيما لا مش هقدر
 
  • بيضحكني
التفاعلات: hema mharm
انا مستني اللحظة دي من ساعة مقلتها لميادة
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
انا مش قادر استنى للاتنين ياهيما لا مش هقدر
إيه رأيك بقا في نص الليلة الكبيرة وانتظر النص التاني من الليلة يوم الاثنين هههههه
 
  • حبيته
التفاعلات: 🔥Home Lander
  • أتفق
التفاعلات: 🔥Home Lander
تمت أضافة الجزء الثالث ضع التعديل في تعليق
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm و 🔥Home Lander
تمت أضافة الجزء الثالث ضع التعديل في تعليق
التعديل ده في اواخر الجزء الاول

صاحب الفضل الحقيقي ده ابوكي اللي حسيته وحستيه إنه ابوكي فعلا

قولتلهم ياريت ينفع كنت هكون اسعد الناس بس للأسف الشرع بيقول عمك وبعده خالك وترتيب كدا حسيت إنهم زعلوا فقولت بس ده ميمنعش إني اتفشخر بقا واتكبر عليكم
صفية قالت خد راحتك وأحنا تحت رجلك
ميادة حبت تفك راحت باستني في شفايفي واتكلمت بدلع وقالت صحيح يابابي هتتكبر على ديدي حبيبة بابا
قولتلها استحالة يا روح بابا
 
  • أتفق
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
تمت أضافة الجزء الثالث ضع التعديل في تعليق
التعديل ده في الجزء الثاني

المأذون بيكتب الكتاب وايدي في ايد عمها وميادة بتبص لعمها وهي مكشرة اوي وكتبنا الكتاب وميادة قالت لعمها إنت وكيلي عشان ده الشرع والأصول اللي علمهاني بابا ابراهيم واترمت في حضني وقالت مبروك عليا حضنك يا أحلى بابا والناس مصدومة من كلامها وعمها وخالها مش عارفين يردو وبعدين بدأت التهاني والتبريكات من الأهل والأصدقاء وأنا روحت على بتاع الديجي فكرته بحاجة اتفقنا عليها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%