NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثانية | ـ ثلاثة عشر جزءا 6/11/2023

• عجبني
التفاعلات: melar و shahersh
إنت اللي عملت فينا كدا ياسطي
ما هو كل ما تعلي إحنا بيزيد شغفنا للي بعده
عايز أستمتع بقلب أخته وهو مرفرف
عايزين جزء النهارده يا غالي
مش قادرين نستني لبكره
♥️♥️♥️

• بيضحكني
التفاعلات: hema mharm
إنت اللي عملت فينا كدا ياسطي
ما هو كل ما تعلي إحنا بيزيد شغفنا للي بعده
عايز أستمتع بقلب أخته وهو مرفرف
عايزين جزء النهارده يا غالي
مش قادرين نستني لبكره
♥️♥️♥️
خليه يزيد عشان الشوق يزيد وانسى إني انزل قبل الموعد المتفق عليه ههههههه خصوصاً الفترة دي هتقول اشمعنى الفترة دي
هقولك عشان التشويق والتخيل للأحداث حلو

خليه يزيد عشان الشوق يزيد وانسى إني انزل قبل الموعد المتفق عليه ههههههه خصوصاً الفترة دي هتقول اشمعنى الفترة دي
هقولك عشان التشويق والتخيل للأحداث حلو
حقك إنت الكاتب 😭

• بيضحكني
روائعك بما جادت به اناملك
كمل يا برنس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصعب القيصر
ايوه كده يا غالي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الساحر الرمنسى
تم اضافة الجزء الثاني

• عجبني
كالعادة إبداع وتشويق وتطور في دوافع الشخصيات وعاوزين نعرف فيروز هتعمل ايه قدام ومتنساش كلمتي عشان ابقى اول حد قلتها ايمان وأخوها وأحمد دول هيبقى ليهم دور كبير اوي في الأحداث

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كالعادة إبداع وتشويق وتطور في دوافع الشخصيات وعاوزين نعرف فيروز هتعمل ايه قدام ومتنساش كلمتي عشان ابقى اول حد قلتها ايمان وأخوها وأحمد دول هيبقى ليهم دور كبير اوي في الأحداث
أشكرك جدآ على دعمك المستمر
اشكرك جدا على دعمك المستمر

أنا مش ناسي كلامك وإنت افتكر إني قولتلك مش هقولك ههههههه

• عجبني
التفاعلات: 🔥Home Lander
إنت قاصد بقي
ماشي ياعم برحتك .. حلو قوي ومنتظرين الليلة الكبيرة :love:

• عجبني
اولا تسلم ايدك بجد لان قصتك روعه وانا من اشد المعجبين بيها من اول جزاء فى السلسله الاولى لحد السلسله دى وبحب شخيه فيروز وابوها والحب الى بينهم وكلمت حضرتك على خوفى من ميادة وامها تاخد ابو فيروز منها وحضرتك قولتلى متخفش على فيروز ودلوقتى صفيه خدت ابوها منها وحبها وهينام معها واكيد هينام مع ميادة بعد جوزها من ابنه وفيروز هتنجوز واكيد هو كمان هيتجوز صفيه كدة قلقى على حب فيروز بقى حقيقه وابوها راح منها وصفيه استولت عليه خصارة الحب دة يضيع انا بحب القصص الى فيها الحب دة يفضل موجود والجنس بنهم بجد انا حزين واخير دى قصتك وانت الكاتب وتحياتى لك وتسلم ايدك وشكرا على القصه

• عجبني
إنت قاصد بقي
ماشي ياعم برحتك .. حلو قوي ومنتظرين الليلة الكبيرة :love:
هانت يا صديقي وياريت تعجبك الليلة الكبيرة

اولا تسلم ايدك بجد لان قصتك روعه وانا من اشد المعجبين بيها من اول جزاء فى السلسله الاولى لحد السلسله دى وبحب شخيه فيروز وابوها والحب الى بينهم وكلمت حضرتك على خوفى من ميادة وامها تاخد ابو فيروز منها وحضرتك قولتلى متخفش على فيروز ودلوقتى صفيه خدت ابوها منها وحبها وهينام معها واكيد هينام مع ميادة بعد جوزها من ابنه وفيروز هتنجوز واكيد هو كمان هيتجوز صفيه كدة قلقى على حب فيروز بقى حقيقه وابوها راح منها وصفيه استولت عليه خصارة الحب دة يضيع انا بحب القصص الى فيها الحب دة يفضل موجود والجنس بنهم بجد انا حزين واخير دى قصتك وانت الكاتب وتحياتى لك وتسلم ايدك وشكرا على القصه
حبيبي تسلملي على دعمك ولسة عند كلامي بردو وبقولك تاني متخفش على فيروز أبدا

طبعا أشكرك جدآ على تأمينك في حالة الخطف رغم اصرارك أني متميز وموعدنا يومي الاثنين والخميس من كل أسبوع
بص يا صديقى ....
انا غير كل الناس دى و اسئل عنى اللى اتخطفوا قبلك
اتنين و خميس دى متنفعش ..... ولا اقولك ؟ .. تنفع بس بشرط
يوم الخميس الجاى تخلص بقية اجزاء السلسله دى و يوم الاتنين الجاى تكتب السلسله التالته كامله
انا قولت اللى عندى و قد ازعر من بعجر

• بيضحكني
بص يا صديقى ....
انا غير كل الناس دى و اسئل عنى اللى اتخطفوا قبلك
اتنين و خميس دى متنفعش ..... ولا اقولك ؟ .. تنفع بس بشرط
يوم الخميس الجاى تخلص بقية اجزاء السلسله دى و يوم الاتنين الجاى تكتب السلسله التالته كامله
انا قولت اللى عندى و قد ازعر من بعجر
حبيبي إنت بتفرحني بجد بكلامك ده خصوصاً إنه من فنان في النقد والتشجيع
ثانيا إحنا لسة في الجزء الثاني يعني لسة 11 جزء على السلسلة فمعلش استحمل واصبر عشان اكيد طبعا إنت حاسس بمعاناة الكتابة والحالة المزاجية ولو معجبكش سير الأحداث أنا إللي هخطفني ياعم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان و Ehab Demian
مبدع لكن لاتتاخر
خليها ثلاث ايام بدل يومين لتفاعلنا معك هسميك الساحر

• عجبني
مبدع لكن لاتتاخر
خليها ثلاث ايام بدل يومين لتفاعلنا معك هسميك الساحر
أشكرك جدآ على دعمك الجميل ولكن اتمنى تعذرني في موضوع النشر ولعلمك أنا قصصي القديمة كنت بنشر كل يوم بس القصة دي فيها احداث كتير ومركز معاها اوي واكيد إنت تعرف المجهود الذهني في الحالة دي وكمان الحالة المزاجية وبعد ده كله براجع على الجزء مراجعة دقيقة عشان الأخطاء الإملائية

• عجبني
التفاعلات: Fa7l 3eltak

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%