NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الاحتواء العائلي | السلسلة الثانية | ـ ثلاثة عشر جزءا 6/11/2023

هيما انا من أوائل الأشخاص اللي تابعت القصة دي وبجد كنت منتظرها بفارغ الصبر وحرفيا انا حاليا لسه بقرا أول ست اجزاء فيهم لأن هي دي المتعة بجد بين هيما وفيروز إنما لما دخلت أطراف تانية دي ضايقتني بصراحة وكنت فاكر نفسي لوحدي بس مطلعتش لوحدي بس بردو انا هفضل ادعمك لانك تستاهل الدعم بس ياريت ترجع زي الأجزاء القديمة في العائلة ڤقط وسيبك من الأطراف الأخرى
اشكرك جدا على دعمك ونقدك ورأيك احترمه طبعا
 
  • حبيته
التفاعلات: 🔥Home Lander
فين الجزء الجديد النهارده الأثنين أهوه ننتظر إيه تاني 🤩
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
عمري ما ازعل من النقد البناء اللي زي نقدك اللي اشكرك عليه جدآ
صدقا كل قصصه جميله
لان الرومانسية ام شي بالجنس
لازم دراما بالقصه مش نيك وخلاص
مشكور علي مجهودك غ
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
فين الجزء الجديد النهارده الأثنين أهوه ننتظر إيه تاني 🤩
هههههههه طيب النهار يطلع ونراجع الأخطاء الإملائية ونراجع الأحداث وبعدين نفكر في النشر
 
صدقا كل قصصه جميله
لان الرومانسية ام شي بالجنس
لازم دراما بالقصه مش نيك وخلاص
مشكور علي مجهودك غ
حبيبي أشكرك جدآ على دعمك
 
الجزء الرابع
.
.
.
.
وقفنا الجزء اللي فات عند لما قررت إني افتح طيز صفية عشان احسسها إن الليلة دي ليلة دخلتها زي بنتها وقولتلها اخلص السيجارة ونبدا دخلتنا عشان بنتك تتألم فوق وإنتي تتألمي تحت وضحكنا

لقيتها قامت شغلت موسيقى شرقي وبقت ترقص وهي عريانة ملط وأنا قاعد بشرب السيجارة ونحدف لبعض بوسة لحد ما خلصت السيجارة وقمت رقصت معاها لحظات وبعدين سألتها عندك كريم مرطب
قالت طبعا وبطلت رقص وجابت الكريم

اخدته منها حطيته على السرير وقولتلها أنا متأكد إنك هتسامحيني لما اوجعك
قالت يا حبيبي أنا معاك مش هحس بوجع مهما تعمل فيا حتى لو قطعت من جسمي
حبك هينسيني الوجع ولو اتوجعت كفاية ابصلك واتأكد إنك معايا وأنك بتحبني هيروح الالم

حضنتها وقولتلها أنا عارف إنك بتحبيني بس لو أعرف إن حبك جامد كدا وحلو اوي كدا كنت جوزت احمد وميادة من بدري وبقيت ابوسها وابوس رقبتها وامصها مص خفيف عشان متعملش علامات في الرقبة وبعدين قولتلها نامي بعرض السرير وخلي راسك تنزل شوية من طرف السرير عشان لما ارفعك رقبتك متوجعكيش يا قلبي
قالت بحبك يا حبيبي
خايف عليا للدرجادي
قولتلها طبعا مش عروسة ولازم اخدك عالهادي عشان متخافيش من عريسك

عملت زي ما قولتلها وأنا جبت مخدتين حطيتهم تحت وسطها عشان طيزها تترفع

رفعت رجلها ودخلت بينهم وبقيت ابوس وراكها وامصهم جامد واطلع لفوق لحد ما وصلت كسها وبقيت ابوسه بوس خفيف وهي تتجنن وتقول اححححح قطعه بأسنانك
اقولها ده حبيبي وكس عروستي حبيبتي مينفعش اقطعه ده أنا ابوسه كدا وابوس وارجع اقول والحسه كدا والحس بالراحة وهي هاجت اكتر

فتحت الكريم واخدت منه على صباعي وبقيت احسس على خرم طيزها بالراحة وأنا بلحس كسها وهي تقول احححح بحبك يا هيما
بعبدك يا سيدي
وأنا بقيت ابعبص بالكريم لحد ما صباعي كله بقا في طيزها وبقيت ادخله واطلعة بسرعة كأني بنيك وهي هاجت اوي وبقت تقول احححح ده حلو اوي يا حبيبي
بتنيك كسي وطيزي مع بعض
احساس فظيع
قولتلها احساس ابن متناكة قصدك وضحكت
قالت احححح إحساس متناكتك يا قلبي وأنا لما حسيت إن صباعي خلاص بيدخل بسهولة جدا زودت الكريم وبقيت احاول ادخل صباع تاني وهي بدأت تتألم ولما حسيت بيها
قولتلها ترتاحي شوية يا روحي أو بلاش خالص
قالت لا يا عمري انت ارجع الحس كسي ونيكه بلسانك واعمل إللي يعجبك في طيزي عشان دخلتي تكمل ولا يرضيك بنتي تكون احسن مني

قولتلها فشر ده إنتي يا روحي نمبر وان في الشرمطة والنيك وأثناء كلام الهيجان ده كنت دخلت الصباع التاني وبقيت الحس كسها وأوسع طيزها لحد ما الصباعين بقوا يدخلوا بسهولة بدأت احركهم جوا عشان أوسع اكتر لحد ما حسيت فعلا إن خرم طيزها بقا جاهز لزبي وهي بتوحوح وحاسسها بتتألم بس بتستحمل

خليت صوابعي في طيزها وقربت وشي منها وبوستها وبقولها معلش يا حبيبتي بس أنا نفسي اعيشك احساس ليلة الدخلة وكمان عاوز امتعك بحاجة جديدة عليكي
بصتلي بصة كلها حب وعشق وغرام وقالت وأنا بحبك يا حبيبي
قولتلها وأنا بحبك اوي وبحب حبك ده

وبعدين قولتلها اكيد عارفة الوضع الفرنسي
قالت آه
قولتلها يالا اعملي الوضع الفرنسي وطلعت صوابعي من طيزها وهي لفت جسمها واخدت الوضع وأنا بقيت ابعبص بالكريم تاني ودهنت زبي كريم وقولتلها جاهزة يا عروسة
قالت جاهزة يا عريس

بدأت ادخل راس زبي لحد ما دخلت ووقفت حركة وبقيت اهيجها بالكلام واقولها لو ميادة جنبك دلوقتي واحمد بيفتح كسها وأنا بفتح طيزك
قالت احححح

قولتلها واحمد يقولك استحملي يا حماتي وميادة تقول شد حيلك يا بابا اوعا احمد يفتحني قبل ما تفتح ماما
وهي توحوح وانا بدخل زبي مع الكلام
لقيتها هي بعد ما سكتت لحظة بدأت تتكلم تهيج نفسها عشان تنسى الوجع وقالت ونمسك ايد بعض أنا وبنتي نشجع بعض وهي تقول احححح بالراحة يا أحمد وأنا أقول اححح افتحني يا هيما يا حبيبي وأنا شايفة زب احمد بيدخل كس بنتي وبنتي شايفة زب حبيبي في طيزي
قولتلها طيب هاتي ايدك في ايد بنتك واتشجعي بيها

قالت احححح ورجعت ايديها لورا وأنا مسكت ايديها وهي بقت تضغط على ايدي وأنا دخلت زبي كله وهي بقت تزوووم وتوحوح وأنا بحسس على ضهرها وطيزها وفضلت ثابت شوية لحد ما حسيت إن ضغطها على ايدي قل يعني الوجع قل وبدأت اسحب زبي بالراحة لحد ما طلعته وهي كأن روحها اتسحبت ورجعت دخلته تاني بعد ما دهنته كريم وبقا يدخل بسهولة اكتر وبدأت هي توحوح
قولتلها كدا تقريباً الوجع بقا خفيف
قالت احححح ولو جامد بردو أنا فرحانة بس نفسي احضنك وابوسك
قولتلها نامي على ضهرك
والمخدات تحت طيزها ودخلت زبي في طيزها وبقيت ارضع بزازها وهي تقول احححح
قولتلها كدا اقدر اقول مبروك يا عروسة
قالت يباركلي فيك يا احلى عريس
قولتلها كدا أنا فتحتك وبقيتي مدام ابراهيم وشغال نيك فى طيزها
قالت احححح حلوه اوي مدام ابراهيم
قولتلها والاحلى بقا إني لما فتحتك بقيتي مراتي

صرخت وقالت احححح بحبك اوي اوي اوي
بقيت مراتك بجد
قولتلها وأنا جوزك
قالت احححح بحبك يا جوزي
بعشقك يا جوزي
بعبدك يا جوزي
نيكني يا جوزي
وأنا ببوسها واقولها بحبك يا مراتي والفون رن من بنتها
لقيتها قالت كسمك بقا مش وقتك خالص
قولتلها بالعكس ردي عليها وقوليلها تتكلم مع احمد وهي بتتناك وتقول اححححح وكدا وتعلميها الشرمطة عالسريع كدا عشان تقولي احح وهي معاكي
قالت احححح حلوة

كانت الرنة خلصت وصفية مسكت الفون واتصلت بيها وقالتلها طمنيني
قالت آه يا ماما خلاص
قالتلها هو فين
قالت في الحمام
قالتلها ها إيه رأيك بقا
قالت آه هو حلو بس وجعني بردو في الأول
قالتلها لما يطلع من الحمام اتدلعي عليه وقوليله وجعتني يا حبيبي بلاش توجعني المرة الجاية
هو اكيد هيعمل تاني تجننيه بقا بالكلام
ميادة قالت ازاي يا ماما ده أنا كنت حضناه وساكتة
صفية قالت كسمك يا بنت الشرموطة تسكتي ازاي
طيب مفيش وقت أنا همثل واسمعك تقولي إيه
قالت ميادة ماشي بس بسرعة
صفية بقت تكلمني كأنها بتكلم بنتها وتقول احضني يا حبيبي
بالراحة عليا ده أنا حبيبتك وأنا بنيك فيها وهي تقول احححح كمان يا حبيبي
أنا مراتك حبيبتك احححح ده حلو اوي يا حبيبي
دخله كمان
اححححح يا قلبي
وتبوسيه جامد وتحضنيه جامد وتقولي في ودنه بحبك يا جوزي وأنا نزلت في حضنها فعلا
وصفية بتقول احححح اححححح كمان يا حبيبي

ميادة حست إن أمها هايجة
قالتلها شكلك بتتخيلي حبيب القلب هيما
صفية لقيتها فرصة قالت آه يا روحي بحبه اوي وهو معايا وبقوله احححح يا هيما دخله كله يا حبيبي احححح نيكني يا حبيبي
عوض حرماني وسامعاه بيقولي بحبك يا صافي
ميادة قالت إنتي هيجتيني يا ماما واحمد شكله هيخرج من الحمام

قالت صفية طيب روحي خليه ينيكك وأنا اكمل نيك من حبيبي
ميادة ضحكت وكل تفكيرها إن أمها هايجة وبتتخيل وقفلت الفون وبقت تقول احححح ارزع يا حبيبي يا جوزي وأنا بردو هايج وهي بتصرخ وتقول احووووووو ده نيك الطيز حلو اوي وقالت هجيب يا حبيبي وأنا بقيت ارزع عشان اجيب معاها وفعلا جبنا سوا وفضلنا زي ما احنا لحد ما زبي خرج من طيزها لقيتها شهقت لما خرج

ضحكت وقولتلها إيه مالك
هي ضحكت وقالت مش عاوزاه يخرج
قولتلها يا لبوا
ضحكت وقالت ايوا لبوا تحت جوزي الأسد
قولتلها طيب قومي نستحمى يا مرات الأسد
قالت لأ قولي يا لبوا
قولتلها وايه رأيك اقولك يا لبوتي
قالت احححح يا حبيب لبوتك وعشيق لبوتك يا أسدي يا جوزي

دخلنا الحمام وأنا غسلت طيزها بالمياه السخنة ولقيتها بتبصلي بحب وهي فرحانة اوي
استحمينا وخرجنا قالت البس البوكسر واقعد لحد ما اجيلك
شوية ولقيتها جاية وجايبة معاها طبق فيه تورتة وشوكة واحدة ولبست قميص نوم فاجر وسرحت شعرها وقعدت جنبي وبقت تأكلني واخد منها الشوكة وأأكلها وبعدين قولتلها عاوز شاي
قالت وحياتي بلاش شاي واجيبلك عصير يفيدك احسن

قولتلها يااااه خايفة عليا أوي كدا
قالت مش جوزي حبيبي ولازم اهتم بصحته
قولتلها إنتي حنينة اوي يا صافي
قالت يا حبيبي ده أنت الحنان كله فيك وأنا بتعلم منك مش أنا مراتك
قولتلها مراتي اللي بحبها وبعشقها
قالت متعرفش أنا فرحت ازاي لما قولتلي إني مراتك
أنا عاوزة اقولك إني بحبك زي ما قولتلك من اول مرة دخلت شقتي وحنيت عليا وعلى بنتي وفرحتنا وبقيت سندنا وكنت بتمناك في حضني حبيب وعشيق وإنت فاجئتني وتقول إني مراتك بعد ما كنت خايفة انزل من نظرك بعد اللي حصل النهاردة
أنا اقسملك إن شعري مفيش راجل شافه من 14 سنة كنت خايفة تفتكرني شر......
قاطعتها ببوسة على شفايفها وكانت هتقول شرموطة
قولتلها بحبك يا مراتي يا عشيقتي وعمري ما فكرت ولا هفكر في حاجة غير إنك حبيبتي وعشيقتي ومراتي وكمان شرموطي عشان مش عيب إنك تكوني شرموطة مع جوزك ولا تخليه يشوف شراميط برا لقيتها حضنتني اوي ودموعها نازلة وبتقولي أنا خدامتك وجاريتك وتحت رجلك

قولتلها كلامك حلو بس أنا بردو اقولك إذا كنتي إنتي تحت رجلي فانتي فوق راسي يا مراتي يا حبيبتي يا روح قلبي يا نبض قلبي يا فرحتي
لقيتها مسكت شفايفي تأكلها ودموعها نازلة بردو
بصيتلها وقولتلها بقا بذمتك في عروسة تعيط يوم فرحها
قالت عندك حق النهاردة فرحي فعلا وعاوزة تمسح دموعها
مسكت ايديها وبقيت الحس الدموع من على وشها وهي تقول كتير عليا ده كله
بحبك يا حبيبي يا روحي يا جوزي

لسة همسك بزازها لقيتها قالت صدقني أنا مش ممكن ازهق ولا اشبع منك بس يا حبيبي إنت تعبت اوي من الصبح والفرح وكمان أنا تعبتك
قولتلها إنتي اسعدتيني يا صافي
قالت يا روح قلب صافي إنت ترتاح ومراتك تحت امرك وقت ما تعوزها هتلاقيها تحت رجلك وعشان خاطري اسمع الكلام
قولتلها بالحب ده لازم اسمع الكلام وبكرة تجيبي برشام عشان نفسي انزلهم جواكي
قالت احححح ده أنا اللي نفسي احس بيهم ويلسعوني وبس بقا احسن كلامك يجنن وضحكنا

كانت الساعة بقت3 صباحا قولتلها احاول اطلع فوق
لقيتها كشرت وقالت تسيب مراتك وتبات برا في اول يوم جوازنا
قولتلها كنت عاوز اشوفك هتقولي ايه راحت ضربتني على كتفي ضرب الدلع وقالت جوزي حبيبي هينام في حضني للصبح يااااااه مش مصدقة نفسي يا حبيبي

قولتلها طيب يالا نامي في حضني عشان تصدقي وتصحي جوزك حبيبك الساعة 9 قالت من عيون مراتك حبيبتك وظبطت المنبه وحضنا بعض ونمنا فعلا

صحيت الصبح لقيت صفية بتمص زبي وشعرها الناعم الطويل مغطي وشها وشكلها يجنن

قولتلها صباح الشرمطة يا لبوة
طلعت زبي من بؤها وقالت صباح النيك يا روح اللبوة واسدها ورجعت تمص تاني واكتشف إنها قلعتني البوكسر وأنا نايم مش حاسس وهي ملط وطبعا زبي بقا زي الحديد

قولتلها تعالي في حضني يا روح قلبي
بقت تزحف على جسمي لحد ما كسها بقا على زبي وبزازها فوق صدري بترقصهم على صدري وتخلي حلماتها تلمس حلماتي

وهي بتبصلي بصة كلها حب وإغراء وشهوة وقالت ده أنا صحيت من ساعتين ونزلت جبت حبوب منع الحمل عشان تصبح على عروستك وتروي كسها العطشان من لبن زبك اللي وحشني أنا وكسي
قولتلها احححح يا شرموطي
قالت اححح أوي يا قلب شرموطك
إنت بتجنني لما بتقول اححح
قولتلها يعني طيزك مش واحشها زبي
قالت جسمي كله بيصرخ ويقول فين حبيبي
قولتلها احححح يا حبيبتي طب تعالي بقا يا لبوة وبحاول افتح رجلها عشان زبي يدخل في كسها
لقيتها بتقولي لا تعال إنت يا قلب اللبوة يا اسد اللبوة وجوز اللبوة وحضنتني اوي وبتنزل من عليا وبتشدني معاها

اتجاوبت معاها وبقيت أنا فوقها وهي فتحت رجلها ورفعتهم شوية وأنا بقيت بفرش كسها بزبي وبرضع بزازها واعصرهم وابوس شفايفها وهي بتحرك وسطها عشان زبي يدخل في كسها وأنا ساعدتها إنه يدخل لأني حسيت اني مش هطول ولما دخلته قالت احححح يا حبيبي زبك حلو اوي في كسي
احلى من امبارح
قولتلها ليه واحنا شغالين بوس وتحسيس
قالت يمكن عشان كسي حاسس إنه هيدوق لبن حبيبي دلوقتي
كلامها يهيج اوي وأنا بقيت ارزع وهي تقول احححح كمان يا عريسي
كمان يا جوزي
اروي كسي العطشان
كسي مشتاق يحس بلبنك زي طيزي
وأنا برزع وهي بتحرك وسطها معايا وبقطع بزازها وبعمل علامات
لقيتها بتقولي عارف يا حبيبي احلى لحظة لما صحيت الصبح وبصيت في المرايا وشفت العلامات اللي جسمي
فرحت اوي لما شوفتها ومسكت بزازي بوستها عشان ابوس مكان شفايفك
وبعدين قالت أنا جسمي كله وقلبي وروحي وكل حاجة فيا بقت ملكك يا نور عيني
يا ترى أنا إيه من حقي فيك ده لو ليا حق يا سيدي
قولتلها يا روح سيدك وحبيبك
يا ست سيدك وعشيقته
يا قلب سيدك ومراته
أنا طالما معاكي ولوحدنا هكون ملكك أنت وبس
كل حاجة فيا ملكك وبتاعتك من ضافر صباع رجلي لحد شعر رأسي ملكك
قالت اححح يا حبيبي
بحبك
بعشقك
بعبدك
أنا شوية ارزع زبي وشوية انيك بالراحة
قالت أنا سألتك السؤال ده عشان عاوزة امسكك من حتة معينة وخفت تقولي لا او مش من حقي
قولتلها طيب مانا في حضنك يا حبيبتي
قالت لا عاوزة امسكك مش احضنك
أنا فهمتها وقولتلها امسكي براحتك واضربي كمان لو عاوزة
قالت اححححح يا حبيبي
لقيتها بتنزل ايديها من على ضهري ومسكت فردتين طيزي بايديها الاتنين وبتبص في عيني عشان تشوف رد فعلي
ابتسمت وبوستها على شفايفها

لما طمنتها بالابتسامة والبوسة قالت بتحبني يا هيما
قولتلها بعشقك يا روح هيما
لقيتها بتعصر طيزي وتدوس عليها عشان تضغط على كسها وهي بتقول طيب نيكني اوي يا حبيبي وهات لبنك في كسي المولع وبقت تحسس على طيزي ومراقبة رد فعلي
أنا حبيت اطمنها اكتر
قولتلها صافي حبيبتي
قالت نعم يا روح وقلب وعقل صافي يا حياتي
قولتلها أنا في حضنك ملكك وتعملي إللي يعجبك وتقولي إللي يعجبك واجننك بقا اكتر واقولك احححح اعصري طيزي اوي يا روحي عشان انيكك احلى
قالت اححححح يا حبيبي وبقت تعصر طيزي وأنا اقولها لو عاوزة تضربي طيزي اضربي أو بعبصيني اعملي يا قلبي اللي يعجبك من غير خوف
بقت تضرب طيزي وتعصرها وناكل شفايف بعض
لقيتها بتقولي هجيب يا حبيبي
قولتلها وأنا هجيب معاكي يا حبيبتي
قالت اححححح هات وارويني
وبقينا نرزع سوا ونبوس بعض ونقول اححح لحد ما نزلنا سوا وفضلنا كدا لحد ما هدينا ونزلت من عليها وقولتلها هاتي سيجارة من جنبك

جابت السيجارة و ولعتها هي وبعدين حطتها في بؤي وحضنتني وقالت ضايقتك يا حبيبي
قولتلها طبعا لا يا روح قلبي وبوست ايديها إللي على صدري وقولتلها صباحية مباركة يا مراتي يا حبيبتي
فرحت اوي وقالت يباركلي فيك يا جوزي يا حبيبي يا حياتي
احساس حلو اوي يا حبيبي اللي بتخليني احسه وتفرحني

قولتلها إنتي تستاهلي اكتر من كدا بس كفاية كلام ولينا كلام كتير سوا يا روح قلبي
قالت امرك يا سيدي
قولتلها ناخذ دوش الصباحية سوا عشان نطلع للناس اللي عاوزين يباركولنا على فرحنا
قالت مش معقول الجمال اللي أنت بتقوله ده
إنت حسستني بجد إن أنا العروسة
قولتلها وأنا العريس وقومي بقا يا عروسة وشديتها ودخلنا الحمام ناخد دوش وأحنا بنهزر بس بالراحة طبعا وخرجنا ولبسنا وهي قالت بفكر اطلع أنا الأول اشغلهم وإنت اطلع بعدي
قولتلها هنطلع من باب الشقة سوا وهندخل عليهم سوا
حضنتني ومسكت ايدي باستها وقالت لا مش ممكن
ازاي يعني وهتقول إيه وشكلك هيكون إيه

قولتلها هقولك يا عروستي بس في الجزء الجاي
كالعادة انت رائع جدا
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: hema mharm و Simon3
لاتتاخر بالخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الجنس من غير حب او احساس أشبه بالبهايم
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تسلم ايدك على المجهود
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
ياريت ابراهيم يتزوج صافي بموافقة زوجته الأولي
بعد التعود عليها ودخولها في حياتهم وتزويج بنت ابراهيم
علشان احساس الذنب عند صافي
وعلشان يكون فيه متعه لو أن صافي تحمل من ابراهيم الكلام ده بيزيد الاثاره والتشويق بينهم
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الجزء الرابع روعة مستني اعرف اللي حصل لما يطلعوا فوق
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم اضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
كانت جميله بس صارت ممله الأحداث وصرت تكتب أجزاء قصيره كتير بس انو يكون في جزء
انت زكي وقصه حلوه كتير اتمنى تحاول تظبط اكتر وشكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميلة جدا وجذابة كمل انت اجمدهم
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%