NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا اما اكرم عندى 24 سنة انا شاب بحب اعمل علاقات مع بنات كتير بحب النيك خلفى وامامي ومتصاحب على شلة يعنى الظاهر ان احنا شلة فاشلة وفى الشلة دى خالد 23 سنة شاب كويس خريج تجارة واحمد 22 سنة فى ترجمة ولغات و وليد 24 سنة هندسة و وليد ده بالنسبة لينا المثالى عضلات ومجانس وطول ايه وشنبه تشوفه تقول ده راجل عنده ٣ عيال المهم احنا بنحب نجيب بنات وننيكه مع بعض جماعى بنحب نتعرى كده قدام بعض وبنحب نقلع على طول واحنا احجام زبارنا متقاربة ف الموضوع بالنسبة لينا عادى و بنتجمع فى بيت وليد لانه عايش لوحده والبيت فيه اوض كتير وساعات كتير بنبات عنده المهم يوم ١ فى السنة دى وجيبنا بنات ونيكيناهم فشخناهم لكن وليد كان على طول بيبص ليا المهم النيكة خلصت وانا دخلت استحمى والبنات مشيت واحمد وخالد كانو شاربين ومتسطحين نايمين مش حاسين بحاجة بعد ما خلصنا المهم وانا طالع كنت طالع عريان وبتنشف بالقفوطة ومش شايف واحنا كلنا كنا عريانين ف عادى المهم حسيت بحد بيمص زبى وانا مص شايف افتكرتها البنت الى كنت بنيك فيها وقولت (يابنت الشرموطة انا لسه مستحمى يخربيت جمال مصك )بفتح الاقيه وليد اترعبت وحاولت ابعد لكن زبى كله فى بوق وليد وجواهر قوى فى البلعوم بتاعه قولت ليه سيب زوبرى يا وليد راح فاتح بوقه وبعدت عنه وسألته بتعمل كده ليه قالى انو اصلا سالب وبيحيبنى وهيموت ويتناك منى انا زعقت فيه وقولت ليه انت عبيط هو قعد يترجاء فيا ويبوس رجلى وانا قولت له انا همشي ياعم قعد يترجاء فيا تانية روحت ماسكه وزانقه فى الحيطة ودخلت ايدى فى بوكسره و طلعت زبره ومسكته وحطيته جنب زبى كده وقولت له انت راجل يلا انت راجل وعيب عليك عيب على عضلاتك انك تكون خول ياوليد انت لو نيكت واحدة من غير واقى هتحمل فى عيلين وقعدت اقول له مينفعش وكده لكن متاثرش ف سيبته وقولت له انا ماشى هو المرة دى ذنقنى وباسنى فى بوقى وتنا الصراحة اندمجت و معرفتش اقاوم ونزل يمص فى زبى ونيكته يومها وجيبتهم فى طيزه وهو اتبسط وانا كمان الصراحة لكن مش المتعة الواو يعنى نيك النسوان احلى وهو نام من الانبساط وانا روحت وكنتيش عارف اعمل ايه او الى انا عملته صح ولا غلط المهم قولت انسى الموضوع عدى تانى يوم جه البيت ليا ومحدش كان موجود وقعد يترجا فيا تاني والزن على الودان امر من السحر ونيكته تانى وانهاردة كان جاى لكن انا قولت له انى فى مشوار المهم ابعد عنه ومعنتيش اتكلم معاه ولا اكمل ولا ايه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Bebo Tigher و Shylad91
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%