NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا محمد عندى 28 سنة ابويا وامى متوفين من 5 سنين وانا كنت بدرس برا ولحظى معرفتش احضر لا عزاء ولا دفنة و عندى اخ اسمه احمد 17 سنة واحمد بعد ما ابويا وامى ماتو كان عايش مع عمى وانا كنت ببعت له فلوس علشان لو احتاج حاجة ولكن مكنش بيبقا عندى وقت خالص اكلمه وساعات قليلة كنت بكلمه رسايل بس وانا واحمد مشفناش بعض من 10 سنين مثلا لان كنت بدرس برا مصر وقعدت فترة طويلة اشتغل هناك ورجعت من شهر واسبوعين كده وقدمت ال cv فى شركةعالمية هنا فى مصر و رجعت فتحت بيتنا القديم واول ما جهزت بيتنا روحت عن عمى علشان اجيب اخويا من عنده وفعلا قابلته وخدته فى حضنى وقعدت اتكلم معاه شوية وبعد كده روحنا اتعشينا ونمنا تانى يوم قولت ل احمد انى رايح الوظيفة الجديدة وعدى اليوم ورجعت لقيته مجهز اكل ومظبط الحتة انا فرحت لانه عمل كده وقولت له شكرا و اتعيشيت وغيرت هدومى ونمت على طول ومن حظى انى نسيت البدلة لان كل البدل الى اشتريتها مكنتش كويسة و صحيت تانى يوم واحمد بيصحينى انا قمت مفزوع وكنت متوتر و ملقتش هدومى ف سألته قال ليا انو غسلها وكواها ومسح الجزمة وجهزلى سندوتشات كمان 😂 انا حضنته وبوست راسه لانو انقذنى وبقالى فترة على كده احمد هو الى بيعمل ليا كل حاجة ومهتم بيا كمان كأنو امى حتى فى مرة كنت سخن فضل جنبى طول اليل يعمل ليا كمدات وفضل سهران معايا ف هو حنين جدا عليا وبيستحملنى لما اكون عصبى فى مرة كنت راجع من الشغل وعفاريت الدنيا و الآخرة بتطنطط فى وشى وهو جه يكلمنى انا اتعبت عليه وزعقت له وكمان ضربته بالقلم وهو سيبنى ودخل اوضته وتانى يوم لقيته مجهز ليا كل حاجة تانى انا روحت اعتذرت له وقولت له حقك عليا انا اسف. وحضنته ف بعد كل ده انا عايز اعبر ل احمد اخويا عن حبى له عايز اعبر عن امتنانى له على كل حاجة بيعملها مش عارف ايه الى ممكن شاب عنده 17 سنة زيوه وطيبته دى يحبه وكمان احمد مش بيطلب منى فلوس خالص ولما بيعوذ حاجة بيبقى محرج وهو بيطلب ممكن تنصحوني اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
انا هدعي **** انه يكرمني بواحده نفس صفات اخوك كده 😂
ده انا مش مهتم بنفسي زي مهو مهتم بيك كده 😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: اححخ و mrwan tawfik rabia
انا هدعي **** انه يكرمني بواحده نفس صفات اخوك كده 😂
ده انا مش مهتم بنفسي زي مهو مهتم بيك كده 😂😂😂😂
ما علشان كده انا عايز اشكره بس مش عارف اعمل ايه 😂 وبعدين انا بقالى 7 سنين بعمل كل حاجة ليا بنفسى بتحسدنى ان فى حد اخير بيهتم بيا

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
ما علشان كده انا عايز اشكره بس مش عارف اعمل ايه 😂 وبعدين انا بقالى 7 سنين بعمل كل حاجة ليا بنفسى بتحسدنى ان فى حد اخير بيهتم بيا
**** يخليه ليك يعم😂😂

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%