NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سائل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا 28 سنه مش متزوج و قضيبي طوله 19.5سم و سمكه 15 سم لما بينتصب بيبقي علي شكل موزة معكوسه او احيانا شبه مستقيم هل فيه طريقه اخليه بيبقي مستقيم او باصص لفوق؟ ...سوال تاني هل ده مناسب للزوجه؟ ..و هل فيه فيتامينات معينة عشان تسرع الانتصاب يعني اول ما احس بالاثارة ينتصب بسرعه ........... او فيتامينات تسلك و تنظف مسارات الدم في الجسم كله من الدهون ..تنشط الدورة الدميه في الجسم انا مش طخين بس لما بلعب رياضي بيبقي الانتصاب كل يوم تقريبا ...بس انا مش عاوز العب رياضه غير لما اتجوز عشان هيبقي منتصب كل شويه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Dr.Gokar, doctor_massage, احمد الدكتور و شخص آخر
دلوقتي انا 28 سنه مش متزوج و قضيبي طوله 19.5سم و سمكه 15 سم لما بينتصب بيبقي علي شكل موزة معكوسه او احيانا شبه مستقيم هل فيه طريقه اخليه بيبقي مستقيم او باصص لفوق؟ ...سوال تاني هل ده مناسب للزوجه؟ ..و هل فيه فيتامينات معينة عشان تسرع الانتصاب يعني اول ما احس بالاثارة ينتصب بسرعه ........... او فيتامينات تسلك و تنظف مسارات الدم في الجسم كله من الدهون ..تنشط الدورة الدميه في الجسم انا مش طخين بس لما بلعب رياضي بيبقي الانتصاب كل يوم تقريبا ...بس انا مش عاوز العب رياضه غير لما اتجوز عشان هيبقي منتصب كل شويه
بعيد عن كل الهير ده
سمك ايه إلى ١٥ سم
يعنى كل إلى فات يتصدق و اوكى أمة ده مبالغ فبها جدا

• بيضحكني
التفاعلات: Dr.Gokar، هدهوود و 7mada_sexy_sexy
انتم بتجيبو المساطر منين؟

• بيضحكني
التفاعلات: المنحرف¹
محتاج تدخل هندسة الاول
تاني حاجه انت مش هتسطر بيه ده للنيك يعني
انت تمام كده طلع حوارات الأفلام دي من دماغك

• عجبني
التفاعلات: جينجر
بعيد عن كل الهير ده
سمك ايه إلى ١٥ سم
اقصد المحيط (Circumference) بس المحيط نفس المعني تقريبا

محتاج تدخل هندسة الاول
تاني حاجه انت مش هتسطر بيه ده للنيك يعني
انت تمام كده طلع حوارات الأفلام دي من دماغك
هو الموضوع مش محتاج هندسه انت عندك طول و عرض و محيط(سمك) .... انت بس ال مش مركز في الهندسه و بعدين اسطر بيه ايه انت شكلك مقراتش انا كاتب ايه اصلا

مافيش مشكله في شكله كده لما بيدخل في كس الست بيتعدل المهم تعرف تتحرك دخول وخروج

• بيضحكني
التفاعلات: محبة النودز
سمكه ١٥ سم ليه يا معلم قالب طوب!!!!

• بيضحكني
التفاعلات: البريق اللامع
بعيد عن كل الهير ده
سمك ايه إلى ١٥ سم
١٥سم ازاي يعني لامؤخذة
شايل ماسورة مياه 😂😂😂

هل بتحس بألم أثناء الانتصاب؟
لو اه ارجع لطبيب لأن ده مرض اسمه Peyronie's disease هو عباره عن تليف في جزء من الأنسجة في القضيب و له علاج

و ب ١٥ سم اعتقد انك تقصد المحيط مش العرض و ده اتخن من الطبيعي

هل بتحس بألم أثناء الانتصاب؟
لو اه ارجع لطبيب لأن ده مرض اسمه Peyronie's disease هو عباره عن تليف في جزء من الأنسجة في القضيب و له علاج
دكتور ايه بالضبط ... يعني تخصص ايه ... امراض ذكورة ولا ايه اسم التخصص ....... هو لا مفيش اي ألم ..انا بس عاوز اعرف هل الشكل طبيعي هو نفس شكل الموزة بس لتحت مش لفوق ..... بس ممكن اكشف بردوا ميضرش ..ممكن حضرتك تكتبلي اسم التخصص و اكشف ...و شكرا

دكتور ايه بالضبط ... يعني تخصص ايه ... امراض ذكورة ولا ايه اسم التخصص ....... هو لا مفيش اي ألم ..انا بس عاوز اعرف هل الشكل طبيعي هو نفس شكل الموزة بس لتحت مش لفوق ..... بس ممكن اكشف بردوا ميضرش ..ممكن حضرتك تكتبلي اسم التخصص و اكشف ...و شكرا
طلاما مافيش الم يبقى مافيش مشكله و اه ده طبيعي و ستات كتير بتفضل ده ويعتمد على طبيعه شكل المهبل لأن ذي ما شكل القضيب بمختلف كمان شكل المهبل
بالنسبه لتحسين الدورة الدموية فأنت سنك مش كبير ممكن شوية رياضه و لو عاوز حاجه امان ففي مكمل غذائي اسمه L-citrulline ١٥٠٠ مج يوميا او L-arginine لكن انا انصح بالسترولين
و لو حابب تروح لطبيب فأي طبيب مسالك بولية هاقدر يطمنك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دكتور ايه بالضبط ... يعني تخصص ايه ... امراض ذكورة ولا ايه اسم التخصص

طلاما مافيش الم يبقى مافيش مشكله و اه ده طبيعي و ستات كتير بتفضل ده ويعتمد على طبيعه شكل المهبل لأن ذي ما شكل القضيب بمختلف كمان شكل المهبل
بالنسبه لتحسين الدورة الدموية فأنت سنك مش كبير ممكن شوية رياضه و لو عاوز حاجه امان ففي مكمل غذائي اسمه L-citrulline ١٥٠٠ مج يوميا او L-arginine لكن انا انصح بالسترولين
و لو حابب تروح لطبيب فأي طبيب مسالك بولية هاقدر يطمنك
شكرا جدا

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%