NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ROMA#

كل الطرق تؤدي الى روما 🖤✨
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
هاي جايز ازيكم عاملين ايه يارب دايما تكونو بخير ❤
انا قولت بدال منا قاعدة كدا في المنتدى ليل نهار مبعملش حاجة مفيدة اقولت انفعكم وانفع نفسي وعملت الموضوع ده واللى اتمنى من مشىفين القسم يثبتوه ( انا معرفهمش الصراحة فلو حد فيكم يعرفهم ياريت يعملهم منشن عشان يثبتوه )
طولت بالكلام ونسيت اعرفكم بنفسي معاكم نيرس مرام بكالوريوس تمريض-دبلومة صحة مجتمع - وحاليا بحضر في مجاستير تغذية
مش عايزة اقولك وانا وانا لانى بعتبر نفسي اقلكم بس عشان صحتك اهم من اي حاجة لازم تبقا عارف بتستشير مين ومش اي حد يقولك معلومة تاخدها عمياني قبل ما تعرف مصدرها
ع العموم مش حابة اطول على حضراتكم انا هكون متواخدة دايما لمساعدة حضراتكم واتمنى يعني تكون اسألتكم في اطار الصحة حتى لو اسألة عن الصحة الجنسية بس يعني مش عايزة استفزاز وتعارف وكلام من ده لان صدقوني مش بيجيب معايا نتيجة 😅
كمان لو حد سأل منكم سؤال شايفة انه الرد عليه هيكون مطول هاخد سؤاله وهعمله موضوع هنا في القسم ونخلى الناس كلها تستفاد
وخدها قاعدة في حياتك [ صحتى اولاً ثم الباقي شكليات ]
دمتم سالمين ❤🤗

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hell girl, ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ, gamagem3 و 6 آخرين
انتي علي ياسرنجا هانم اصدي يامس مرام 😂فعلا الصحه تاج علي رؤس الاصحاء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قولت بدال منا قاعدة كدا في المنتدى ليل نهار مبعملش حاجة مفيدة اقولت انفعكم وانفع نفسي وعملت الموضوع ده واللى اتمنى من مشىفين القسم يثبتوه ( انا معرفهمش الصراحة فلو حد فيكم يعرفهم ياريت يعملهم منشن عشان يثبتوه )
طولت بالكلام ونسيت اعرفكم بنفسي معاكم نيرس مرام بكالوريوس تمريض-دبلومة صحة مجتمع - وحاليا بحضر في مجاستير تغذية
مش عايزة اقولك وانا وانا لانى بعتبر نفسي اقلكم بس عشان صحتك اهم من اي حاجة لازم تبقا عارف بتستشير مين ومش اي حد يقولك معلومة تاخدها عمياني قبل ما تعرف مصدرها
ع العموم مش حابة اطول على حضراتكم انا هكون متواخدة دايما لمساعدة حضراتكم واتمنى يعني تكون اسألتكم في اطار الصحة حتى لو اسألة عن الصحة الجنسية بس يعني مش عايزة استفزاز وتعارف وكلام من ده لان صدقوني مش بيجيب معايا نتيجة 😅
كمان لو حد سأل منكم سؤال شايفة انه الرد عليه هيكون مطول هاخد سؤاله وهعمله موضوع هنا في القسم ونخلى الناس كلها تستفاد
دمتم سالمين ❤🤗
موضوع جميل بالتوفيق ميرام

دمتم سالمين ❤🤗
انتى لسه ف الماجيستير

انتي علي ياسرنجا هانم اصدي يامس مرام 😂فعلا الصحه تاج علي رؤس الاصحاء
اسحب البيبسي اللى مع الراجل ده واكتب جنبه سوء استماع وسلوك عشان يبقا يضحك تانى البيه ده 🙂😂

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
اسحب البيبسي اللى مع الراجل ده واكتب جنبه سوء استماع وسلوك عشان يبقا يضحك تانى البيه ده 🙂😂
لا البيبس دا علي حسابي بمناسلة المنشور الجميل دا 🥰

لا البيبس دا علي حسابي بمناسلة المنشور الجميل دا 🥰
لا انت كدا بتكسفني يارشدي احنا منقدرش ع الكلام ده 😂

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه
لا انت كدا بتكسفني يارشدي احنا منقدرش ع الكلام ده 😂
موش هتيجي معايا سكه علشان انا لساني بينقط شربات تاخدي شويه 🥰😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل