NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاي جايز ازيكم عاملين ايه يارب دايما تكونو بخير ❤
انا قولت بدال منا قاعدة كدا في المنتدى ليل نهار مبعملش حاجة مفيدة اقولت انفعكم وانفع نفسي وعملت الموضوع ده واللى اتمنى من مشىفين القسم يثبتوه ( انا معرفهمش الصراحة فلو حد فيكم يعرفهم ياريت يعملهم منشن عشان يثبتوه )
طولت بالكلام ونسيت اعرفكم بنفسي معاكم نيرس مرام بكالوريوس تمريض-دبلومة صحة مجتمع - وحاليا بحضر في مجاستير تغذية
مش عايزة اقولك وانا وانا لانى بعتبر نفسي اقلكم بس عشان صحتك اهم من اي حاجة لازم تبقا عارف بتستشير مين ومش اي حد يقولك معلومة تاخدها عمياني قبل ما تعرف مصدرها
ع العموم مش حابة اطول على حضراتكم انا هكون متواخدة دايما لمساعدة حضراتكم واتمنى يعني تكون اسألتكم في اطار الصحة حتى لو اسألة عن الصحة الجنسية بس يعني مش عايزة استفزاز وتعارف وكلام من ده لان صدقوني مش بيجيب معايا نتيجة 😅
كمان لو حد سأل منكم سؤال شايفة انه الرد عليه هيكون مطول هاخد سؤاله وهعمله موضوع هنا في القسم ونخلى الناس كلها تستفاد
وخدها قاعدة في حياتك [ صحتى اولاً ثم الباقي شكليات ]
دمتم سالمين ❤🤗
انا عندي مشكله وانا مع مراتي والقضيب جواها ساعات بيزول الانتصاب قبل ما انزل ايه الحل

لحس الكس مفهوش ضرر لالا في حالة عدم النضافة بس اضرارة بتكون قليلة لان حتى لو في بكتريا دخلت عن طريق الفم فاللعاب فيه انزيمات هاضمة بتكسر البكتريا ولو عدت من الفم المعده فيها حمض الhcl اللى بيدوب كل حاجة فيها بروتين والبكتريا كلها بتتكون من البروتينفنسبة الاصابة بامراض بتكون ضعيفة جدا بس لسه موجودة فلو حابب تجرب انصحك تخلى شريكتك تنضف المنطقة كويس بكحول قبل العلاقة ومتخافش الكحول بيطير في وقتها فمش هتحس بيه ولا هياذيك
كده لحس الكس مشكله لكن بحبه طيب افرازتها مضره ام لا

انا عندي مشكله وانا مع مراتي والقضيب جواها ساعات بيزول الانتصاب قبل ما انزل ايه الحل
شوف دكتور لان ممكن دى تكون بوادر ضعف انتصاب دا لو الموضوع بيتكرر كتير

• عجبني
التفاعلات: المندهش
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: المندهش و عشيق ماما
شوف دكتور لان ممكن دى تكون بوادر ضعف انتصاب دا لو الموضوع بيتكرر كتير
مش بيتكرر ممكن ساعتها كان بالي مشغول

هاي جايز ازيكم عاملين ايه يارب دايما تكونو بخير ❤
انا قولت بدال منا قاعدة كدا في المنتدى ليل نهار مبعملش حاجة مفيدة اقولت انفعكم وانفع نفسي وعملت الموضوع ده واللى اتمنى من مشىفين القسم يثبتوه ( انا معرفهمش الصراحة فلو حد فيكم يعرفهم ياريت يعملهم منشن عشان يثبتوه )
طولت بالكلام ونسيت اعرفكم بنفسي معاكم نيرس مرام بكالوريوس تمريض-دبلومة صحة مجتمع - وحاليا بحضر في مجاستير تغذية
مش عايزة اقولك وانا وانا لانى بعتبر نفسي اقلكم بس عشان صحتك اهم من اي حاجة لازم تبقا عارف بتستشير مين ومش اي حد يقولك معلومة تاخدها عمياني قبل ما تعرف مصدرها
ع العموم مش حابة اطول على حضراتكم انا هكون متواخدة دايما لمساعدة حضراتكم واتمنى يعني تكون اسألتكم في اطار الصحة حتى لو اسألة عن الصحة الجنسية بس يعني مش عايزة استفزاز وتعارف وكلام من ده لان صدقوني مش بيجيب معايا نتيجة 😅
كمان لو حد سأل منكم سؤال شايفة انه الرد عليه هيكون مطول هاخد سؤاله وهعمله موضوع هنا في القسم ونخلى الناس كلها تستفاد
وخدها قاعدة في حياتك [ صحتى اولاً ثم الباقي شكليات ]
دمتم سالمين ❤🤗
بالتوفيق ليكي

شكرا
اخر سوال طبيا هل طول العضو مؤثر في اشباع المرأه؟
نقطة الجي بوست عند الست اللى بتوصلها للنشوة على بعد 8 سنتى فكدا كدا هتشبعها بس الفكرة في الطريقة

• عجبني
مش بيتكرر ممكن ساعتها كان بالي مشغول
منا بقولك لو اتكرر شوف دكتور وحاول لو لو بتاخد ادوية تاخير تقلل منها لانها ع المدا البعيد بتعمل ضعف انتصاب

نقطة الجي بوست عند الست اللى بتوصلها للنشوة على بعد 8 سنتى فكدا كدا هتشبعها بس الفكرة في الطريقة
تقصدي
تقصدي الوضع الي بتحبه ولا دخول العضو لاخره في كسها
منا بقولك لو اتكرر شوف دكتور وحاول لو لو بتاخد ادوية تاخير تقلل منها لانها ع المدا البعيد بتعمل ضعف انتصاب
متكررش ولكن لما دخلته كان قوي وبعد كده بحوالي ٣ دقايق ارتخي انا بررته وقتها انا كنت مشغول لاني لما طلعته مكنش كاشش بحالته الطبيعيه بس انا قلقت من الحاله دي

تقصدي

تقصدي الوضع الي بتحبه ولا دخول العضو لاخره في كسها
متكررش ولكن لما دخلته كان قوي وبعد كده بحوالي ٣ دقايق ارتخي انا بررته وقتها انا كنت مشغول لاني لما طلعته مكنش كاشش بحالته الطبيعيه بس انا قلقت من الحاله دي
لا الوضع والمداعبة
طب ماهو ال3 دقايق دى اساسا مدة طبيعية

• عجبني
ما علاج احتقان الرقبة احسها مجرحة صعب باعذلع اقصد بلع ريقي

ما علاج احتقان الرقبة احسها مجرحة صعب باعذلع اقصد بلع ريقي
جرب تجيب معلقتين عسل نحل وتسخنه وتعصر عليه نص لمونه وتشربه سخن هيوديه
ان مراحش في ادوية احتقان كويسة موجوده هتساعدك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جرب تجيب معلقتين عسل نحل وتسخنه وتعصر عليه نص لمونه وتشربه سخن هيوديه
ان مراحش في ادوية احتقان كويسة موجوده هتساعدك