NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا ـ عشرة أجزاء 19/10/2023

  • عجبني
التفاعلات: Krrash88
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت


البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق


روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍



ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : ** ** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و** يا باسم انت ارخم خلق **... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋



ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: ** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و**
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... ** ** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............


وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘



الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: ** ** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين وباسم مش موجود..... دخلت اوضتي اخدت قميص مريح ودخلت اخود شاور... اخدت الشاور ولبست القميص ودخلت اوضتي..... بس سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا.... روحت ع الباب وحاولت اسمع هما بيقولوا اي......

ومش مصدقه اللي انا سمعتوا😢😢من الصدمه جريت ع اوضتي وقفلت الباب وفضلت اعيط😥😔💔


وووووبس يا حلوين الجزء دا خلص... عايزين تعرفوا سمعت اي..... استنوني ف الجزء الخامس..... انشاء **** مش هتأخر عليكم..... سلااام يا حلوين❤️😍😘
لاجامدة بصراحة وخيالك حلو بجد استمري يامبدعة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Krrash88 و أنثى لا مثيل لها
  • حبيته
التفاعلات: متعتك قبل متعتي
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • حبيته
التفاعلات: متعتك قبل متعتي
ممتعة وسرد وخيال رائع
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
جميله
الخامس فين
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت


البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق


روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍



ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : ** ** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و** يا باسم انت ارخم خلق **... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋



ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: ** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و**
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... ** ** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............


وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘



الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: ** ** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين وباسم مش موجود..... دخلت اوضتي اخدت قميص مريح ودخلت اخود شاور... اخدت الشاور ولبست القميص ودخلت اوضتي..... بس سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا.... روحت ع الباب وحاولت اسمع هما بيقولوا اي......

ومش مصدقه اللي انا سمعتوا😢😢من الصدمه جريت ع اوضتي وقفلت الباب وفضلت اعيط😥😔💔


وووووبس يا حلوين الجزء دا خلص... عايزين تعرفوا سمعت اي..... استنوني ف الجزء الخامس..... انشاء **** مش هتأخر عليكم..... سلااام يا حلوين❤️😍😘
رغم اني مختلف في جنس المحارم بس القصة حلوة بجد وطريقة السرد من البداية مرتبة جدا ومنطقية كملي واستمري انتي مشروع كتابة بس. ممكن تغيري جنس المحارم ده وتقرأي قصص في المنتدي تطور الفكر اكتر وهتطلعي بقصة جامدة جدا
 
حلوه
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
رغم اني مختلف في جنس المحارم بس القصة حلوة بجد وطريقة السرد من البداية مرتبة جدا ومنطقية كملي واستمري انتي مشروع كتابة بس. ممكن تغيري جنس المحارم ده وتقرأي قصص في المنتدي تطور الفكر اكتر وهتطلعي بقصة جامدة جدا
انشاء ****
 
  • عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت


البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق


روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍



ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : ** ** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و** يا باسم انت ارخم خلق **... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋



ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: ** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و**
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... ** ** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............


وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘



الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: ** ** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين

القصه روعه يا ريت تستعجلين بباقي الاجزاء
 
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت


البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق


روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍



ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : ** ** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و** يا باسم انت ارخم خلق **... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋



ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: ** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و**
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... ** ** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............


وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘



الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: ** ** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين وباسم مش موجود..... دخلت اوضتي اخدت قميص مريح ودخلت اخود شاور... اخدت الشاور ولبست القميص ودخلت اوضتي..... بس سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا.... روحت ع الباب وحاولت اسمع هما بيقولوا اي......

ومش مصدقه اللي انا سمعتوا😢😢من الصدمه جريت ع اوضتي وقفلت الباب وفضلت اعيط😥😔💔


وووووبس يا حلوين الجزء دا خلص... عايزين تعرفوا سمعت اي..... استنوني ف الجزء الخامس..... انشاء **** مش هتأخر عليكم..... سلااام يا حلوين❤️😍😘
جميلة لو فكرتها كاملة في دماغك كمليها
أسلوبك حلو جدا
 
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت


البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق


روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍



ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : ** ** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و** يا باسم انت ارخم خلق **... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋



ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: ** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و**
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... ** ** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............


وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘



الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: ** ** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين وباسم مش موجود..... دخلت اوضتي اخدت قميص مريح ودخلت اخود شاور... اخدت الشاور ولبست القميص ودخلت اوضتي..... بس سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا.... روحت ع الباب وحاولت اسمع هما بيقولوا اي......

ومش مصدقه اللي انا سمعتوا😢😢من الصدمه جريت ع اوضتي وقفلت الباب وفضلت اعيط😥😔💔


وووووبس يا حلوين الجزء دا خلص... عايزين تعرفوا سمعت
استمري 👍👍
 
جميله قوى كملى
 
مشتهيه ومستحيه مثل ام القصه
 
عاش يالولي طريقه سردك جميله كملي علي نفس المنوال وياريت متتاخريش فالاجزاء منتظرك
 
تسلم ايدك
فكرة حلوة و تسلسل هادى و منتظم
و اسلوب شيق و جميل
تسلم ابدك
وفى انتظار ابداعك
لكن بخصوص معدل الكتابة
اول اربع اجزاء اتكتبو فى 12 يوم
و فات اكتر من كدة و ما اتكتبش حاجة
لعل المانع خير
 
متي الجديد
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%