NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا ـ عشرة أجزاء 19/10/2023

أنثى لا مثيل لها

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

الحكايه بدأت ب ام وأب عايشين حياتهم زي اي زوجين وعندهم ولد وبنت

البنت اسمها لولي طبعا انا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

انا: الحق يا باسم سيجاره
باسم: اي دا لقيتيها فين
انا: ع السرير بتاع ابوك
باسم: اكيد وقعت منو
اتا: طب هنعمل اي
باسم: تيجي نشربها
انا: يخربيت عقلك وابوك لو عرف هيعلقنا
باسم: هنقول منعرفش يا ستي
انا: طب انا معرفش بتتشرب ازاي
باسم: هعلمك

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا عيل دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا: انا نسيت سيجاره هنا

انا واخويا طبعا لون وشنا اتخطف
ماما: دور كويس يا حازم

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

ف يوم كنا جايين من المدرسه والجو نااار وماما وبابا مكانوش فاضيين أن احنا نصيف

انا: اووف يا باسم الجو نار
باسم: اه و**** يا لولي عندك حق
انا: تيجي نعمل حاجة حلوه
باسم: اي يا بتاعت المصايب
انا: بقا كدا مش هقول
باسم: ههههههههه خلاص يا حمقيه قولي
انا: البس البوكسر اللي بتصيف بيه وانا هلبس المايوه بتاعي هقولك هنعمل اي

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

اخدتو ودخلنا الحمام وكبيت مياه ف الارض وشاور والحمام طبعا سيراميك ف بقا يزحلق

روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

راح اخويا جاي جمبي وحط صوباعو ف الخرم اللي ف الشورط

باسم: ههههههههه مخروووم
انا: اتلم يا رخم خليك ف حالك

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع احساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير
وراح مدخلو ف الخرم اللي ف الشورط

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

زبك وانت مزحلقوا وبتضرب عشره اووف ع دا صوت بعشقوو😍

روحت ببوص من تحت الكوفرته من حته صغيره كدا لقيت اخويا🤪🤪بيضرب عشره
منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه وفرحانة دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

اتخضيت اوي وروحت فاتحه الشباك مره واحده لقيتوا اخويا وراح جاري...

انا: يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

باسم: صحيتي يا اختي
انا: اه يا اخويا
باسم: ايه النشاط دا كلوووو تتحسدي
انا: يابني انا كلي نشااط بس بمزاااجي
باسم: طب تعالى اعمليلي افطر وكملي
انا: ما تعمل ل نفسك ولا انت عشان شنبك دا فاكر انك كبرت عليا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

انا: ااااه يا مفتري سيبني يا رخم 😭
باسم: هههههههههه لالا متهونيش عليا بهزر معاكي يا لوليتي
وراح طابع بوسه ع خدي
انا وشي احمر واتكسفت... لو بس مش تبوسني 😂😅

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍

ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا الجزء التاني ارجو الدمج

الجزء التاني
اخباركم اي يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... حبيت اقولكم ان الحمد**** الفتره اللي نفسيتي تعبت فيها عدت وبقيت احسن وأقوى وفهمت حاجات و اتعلمت اكتر... ما هوا كل موقف يعدي عليك لازم تتعلم منو لو متعلمتش منو يبقا تستاهل تاخود ع دماغك تاني عادي....

تعالوا نكمل

لقيت اخويا واقف ورايا وزبو ع طيزي حسيت بيه صلب وواقف... مبقتش عارفه اتصرف واتسمرت مكاني وجسمي قشعر ولقيتو بعد عني ولا اكن حاجه حصلت اصلا.... ومشي وانا وقفت اخدت نفسي وقولت ل نفسي..

فوقي يا لولي وبطلي هبل دا اخوكي يابنتي... كملت الفطار وحضرتو ع الصينيه ودخلت الاوضه لقيتو نايم ع السرير وفاتح فونو....

انا: اتفضل اتعدل بقا عشان تاكل...
قام قعد وانا حطيت الصينيه قدامو

باسم: تسلم ايدك يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد😂اكيد عايز مني حاجه
باسم راح شاددني وقعدني ف حضنوو وقالي.. مستغناش عنك يا قمر انت... قومي كدا يابت وريني نفسك انتي كبرتى امتا كدا

انا: يا نهار مش فايت مالك يا باسم انت تعبان يا حبيبي
باسم : قومي يااااا بت وريني اوختي القمر

انا روحت قايمه وكنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم مرسوم عليها تويتي لونها أحمر... لفيت حوالين نفسي وهوا فضل يبوص ع جسمي اووي وانا كنت مبسوطه عشان اخويا مهتم بيا وشايفني اني احلويت

باسم راح مصفر: ووواااوو اوختي بقت مووزه
انا:هههههههههه بس بقا بتكسفني كدا
باسم راح طابع بوسه ع خدي وقالي : يسلملي اللي بيتكسف دا

وكمل فطارو عادي.... بعدين لقيت فوني بيرن وكانت صاحبتي سلوى.... سلوى دي بقا بشرتها سمرا بس مش اوي وعندها ٢٠ سنه وجسمها قلبوظ وزنها حوالي ٧٠ كيلو وطولها ١٦٠ وعيونها واسعه وعسلي وشفايفها رفيعه وبزازها كبيره طيازها كبيره وشعرها صبغاه عسلي وقصير واصل لحد اكتافها...

سلوى : اي يا لولي اخبارك اي
انا: الحمد**** تمام يا قلبي انتي عامله اي
سلوى : زي الفل... وحشاني جددا يا بت
انا: ههههههههه انا بردو ولا بسومي
سلوى : هههههههه احبك وانتي فهماااني
انا: عيب عليك ياعم انت بتكلم عيل صغير

لقيت باسم بصلي ب استغراب... بتكلمي مين ابت
انا: سلوى يا اخويا
باسم: احييييه...خليها تيجي
انا نزلت الفون جمبي عشان سلوى متسمعش

انا: اتلم يا باسم واسكت احسنلك...

ومعرفش ليه حسيت ب غيره

سلوى : الوو الووو روحتي فين يا لولي
انا: ايوا يا حبيبتي معلش الشبكه وحشه
سلوى : سلميلي على باسم كتيرر
انا: اكيد هقولو
سلوي: ممكن اعدي عليكي بليل عشان انتي وحشاني انتي كمان
انا: خلاص يا قلبي اتفقنا

وقفلنا مع بعض... باسم اخويا بقا بيكراش ع سلوى ويحب يبوص ع جسمها اوي... هيا بصراحه البت حلوه... اخويا خلص فطار..

باسم: يلا شيلي الاكل دا وانا هنام شويه على ما ماما وبابا ييجو
انا: حاضر

وفعلا شيلت الاكل ورتبت البيت وعملت الغدا مكرونه وبانيه... والباب خبط...

انا: ايوااا حاااضر

فتحت الباب لقيت ماما وبابا
ماما: اي يا اختي ساعه
بابا: على ما تتكحل العمشه
انا: حرام عليكو طالع عيني ف البيت وطبيخ وببلاش دا لو جايبين خدامه هتاخود منكو ييجي ٢٠٠٠ جنيه ف الشهر
ماما: يادي ام الكلمتين دول اللي حفظاهم... وسعى يابت من قدامنا
انا: اتفضلى يا ست الحسن والجمال اتفضل يا بابا بيتك ومطرحك😂😂

ودخلو غيرو هدومهم وماما بتوضب السفره

ماما : يا لولييييي انتي يا زفته
انا: نعم يا مامااااا
ماما: صحي اخوكى يلا
انا: هوا مافيش غيري ف البيت دا عايزه ارتاح شووويه
ماما راحت حدفاني ب فرده الشبشب: يلا يا بنت الورمه😂😂
انا: ههههههههه مجتش فيا مجتش فياا😜😜ومشيت اغني

لو مكنتش انت تدلعني مين هيدلعنيييي😂😂باااااااسم باااااااسم اصحى ياااااا البيت بيووولع ياختاااااااي

باسم قام مفزووع: اي في اي حصل اي ولا انت وهوا اوعا

انا فطست من الضحك: هههههههههه هموووت ههههههههه مش قادره اوعا وشك يلاااا

باسم وبدأ يستوعب: اه يا لولي يا كلبه و**** لوريكي

وبدأ يجري ورايا وانا أجرى منو وراح شاددني من التيشيرت منيمني ع السرير ونام فوقي وفضل يضربني كام قلم خفيف ع وشي:انا تصحيني بالشكل دا يا كلللبه

طبعا حسيت ب زب باسم وهوا واقف ولازق ع كسي كدا لانو طبعا كان لسه صاحي

انا: هههههههههه ما انت نومك تقيل بقا اعملك اي
باسم قرب مني ب وشو: وهيا مش تقيله😉
انا: هيا مين يا بسوومي
باسم: متبوصليش كدا يا بت انتي
انا وبسبلو: ببوصلك ازاي يعني
باسم: لوليي متجنيش امي
ماما : **** **** قوم يا استاذ انت وهيا ع السفرره يلا
انا وباسم: حاضر يا ماما
باسم: المره دي امك اللي رحمتك لكن المره الجايه..

قربت منه اوي وقولتلو ب صوت واطي: هتعمل اي يا بسومي
لقيتو راح حاطط بوسه ع شفايفي مره واحده وقالي: هعمل كدا

وراح قايم ومشى دخل الحمام وانا فضلت مستمره ف مكاني مصدومه من اللي حصل ودي كانت تاني صدمه اخودها من باسم اخويا.... بدأ اكلم نفسي

فوقي يا لولي وبلاش عبط قوومي بقاا وضربت نفسي كام قلم عشان افوق بس البوسه بتاعت اخويا خليتني مش ع بعضي وجسمي قشعر اوي.. اخيرا قدرت اقوم وروحت ع السفره وقاعدين ب ناكل لقيت باسم مشا رجلو ع رجلي من تحت السفره...

انا اتفاجئت من الحركه وشنقت وفضلت اكح... وباسم راح خابطني ع ضهري وهوا بيضحك

ماما: مين بيجيب ف سيرتك
انا: منهم لله
ماما: انتي يا مفعوصه انتي شاغله مين
انا:بعون **** يا ماما شاغله ناس كتيير
بابا: و**** وكبرتي يا لولي وبقيتى عروسه
باسم: عروسه حلاوه😂😂😂
انا: و**** يا باسم انت ارخم خلق ****... والي كنت مخبياه عنك انك مش اخويا وماما وبابا لقيوك جمبك الزباله ف كرتونه😢😂
باسم حط ايدو ع قلبو: ااه قلبي يعني اي يا ماما انا لقيط انا لقيط😂
ماما: **** ما يحرمكوا من الهبل يا ولادي

وفضلنا نضحك مع بعض وبعدين انا وماما لمينا السفره وبابا وباسم قعدو يتفرجو ع التلفزيون ف الصاله... انا وماما وقفنا غسلنا المواعين ورتبنا المطبخ

انا: ماما سلوى صاحبتي جايه بكره تقعد معايا شويه
ماما : اممممم ماشي يا حبيبتي انا اصلا رايحه عند تيتا
انا: اه ما انا عارفه سيبيلي بقا فلوس عشان ابقا اجيب شويه حلويات كدا
باسم: حلويات وانتوا موجودين😂😜
انا: سلام قول من رب رحيم انت بتطلع امتا يابني😂
باسم: اه يا جزمه دا انا بشكر فيكي
ماما : بااااااس متبدأوووش

باسم: انا اصلا نااازل اقعد مع صحابي
دخل باسم اوضتو غير هدومو ونزل وانا فضلت قاعده اعمل شات ع الواتس مع صحابي وادخل ع التيك توك شويه وهكذا....

كانت الساعه بقت ١ واخويا لسه مش اجا وانا مش جايلي نووم.. اتصلت عليه

باسم: اي يا لولي
انا: انت فين يا زفت كل دا
باسم: زفت ف عينك قليلت ادب انا نص ساعه وجاي
انا: ماشي يا اخويا اتنيل اقفل
وقفلت معاه بس كنت زهقانه اووي فضلت قاعده ف اوضتي بعدين قررت ادخل اخود شاور طلعت قميص كات واصل تحت ركبتي وواسع يعني مريح ف النوم اوي وكمان الجو حرر

دخلت الحمام وقفلت عليا وقلعت هدومي وعملت شيفينج ل جسمي عشان كان فيه شعر خفيف بيدايقني بالذات ف الحر دا خلصت وبدأت اغسل جسمي..

باسم اجا وفتح بالمفتاح وسمع صوت الدوش وكان عايز يشوفني بس انا كنت قافله كل حاجة لقيتو بيخبط ف اتخضيت

باسم: افتحي يا لولي بسرعه مزنوووق
انا: يخربيتك طب انا بستحما
باسم:طب عايز اعمل حماام **** يحرقك افتحي
انا: اووف ياربي اصبرررررر

لفيت الفوطه ع جسمي بس طبعا كانت قصيره واصله ل نص طيزي وكسي باين وكنت محروجه مش عارفه اعمل اي...... فتحتلو وقولتلو: عينك ف الارض إياك تبوص عليا

باسم: يا شيخه اتنيلي هشوف مارلين مونرو يعني
انا: هاهاهاي احلى يا خففه

باسم دخل وعمل حمام بس شكلو مكنش مزنوق زي ما فهمني واجا وقف ع الحوض وكان عايز يغسل زبو وانا مقدرتش مش ابوص... لقيت زبو واقف زي العمود وكان طخين وطولو حلو حوالي ٢٠ سنتي كان جبار اوي... بجد

تنحت ع زبو غصب عني... لقيتو بصلي وقالي: اي عجبك
انا: ه. ه. هوا اي دا اللي عجبني
باسم وهوا بيبوص على جسمي: اي دا انتي عامله جسمك
انا: اووف يا باسم لا
باسم وهوا بيبوص عليا اكتر: تعالى هنا بس انتي عامله جسمك ليه انشاء ****
انا: مش عامله حاجه ****...
باسم راح شادد الفوطه من عليا وبقيت عريانه قدامو خالص.... : يالهوي يا باسم سيبني يا اخي بقا كدا
باسم قرب مني وقالي: عامله جسمك ليه يا لولي
انا: قولتلك مش عامله
باسم راح حاطط ايدو ع كسي براحه: اومال اي دا... ناعم ليه كدا ها....
وراح قارصني من ذنمبوري... طلعت مني اه خفيفه: ااه يا باسم وجعتني **** اوعا ايدك..

باسم مسمعنيش وراح بايسني من شفايفي وانا اتجاوبت معاه اوي... فضل يبوسني من شفايفي واحده واحده وايدو بتمشي ع كسي براحه وانا خلاص اعصابي سابت اوي.. فضل يبوس فيا وانا ايدي راحت ع ذبو ب غير أراده مني... أول ما لمست ذبو كان سخن اوي وحسيت أكن اخويا اتكهرب... وراح بعد عني وفضل ياخود نفسو وراح طالع من الحمام ع اوضتو وقفل الباب

وانا فضلت واقفه مصدومه تالت مره من اللي حصل وازاي اتجاوبت معاه كدا وان هوا اخويا ودا مينفعش... بس لقيت الهيجان بيأثر عليا وكسي مولع نار من لمست ايد اخويا وشفايفي عيزاه يبوسها تاني... دخلت تحت الدش وفضلت ادعك ف بزازي والعب ف كسي اوي و افتكر اخويا.... واتخيل أن انا ف حضنو وبينيك فيا... واااه من دا احساس حلو اووي.. فضلت ادعك ف كسي جامد.. اااه امممم اااه.... كسي بقا ينزل عسل كتير وبدأت ازود سرعتي ف العب... وافعص ف بزازي اكتر لحد ما اترعشت ونزلتهم وارتحت..... كملت الشاور ولبست القميص وطلعت دخلت اوضتي واتخضيت من اللي شوفتو........

لقيت باسم اخويا قاعد ع السرير مستنيني...
باسم: تعالى يا لولي عايزك
انا: باسم انا...
باسم: تعالى بس خايفه ليه عايز اتكلم معاكي

قربت منو وقعدت جمبو ع السرير... بوصى يا لولي انا عارف ان اللي حصل دا غلط بس انتي اختي.. انا بحبك طبعا وبخاف عليكي... بس معرفش ليه دايما بحس انك حبيبتي وببقا عايز ابوسك أو احضنك أوقات ببقا عايز انام جمبك وبتخيلك كتير ع انك مراتي انا بقولك اللي ف قلبي عشان طول عمرنا متعودين ع الصراحه مع بعض

انا: و**** يا باسم انا كمان نفس الكلام مش عارفه اعمل اي
باسم: الحل اننا لازم نتحكم ف مشاعرنا عشان احنا اصلا ف سن المراهقه والهيجان فيه متاح اووي
انا: هههههههه يعني انت بتهيج عليا
باسم: ههههههههه و**** انا وانتي عينك اللي كانت هتقطعي زبي دي اي
انا ب احراج: ااووف خلاص بقا
باسم: وبعدين تعالى هنا انتي بتعملي جسمك ليه
انا: نضافه يا باسم ****
باسم: بس اقولك انتي طلعتي عمر من جوا كمان
انا: اااه طيب احنا بنقول كفايه كدا وتصبح ع خير اتفضل ع اوضتك..
باسم: هههههههههه ماشي يا اختي بقولك اي انا مستني سلوى ع نار بكرا انا راشق معاكوا
انا: اتلم يا باسم انا وسلوي بس
باسم: هقعد ف اوضتي و**** مش هطلع منها بس اسمعها وهيا بتتكلم عليا متقوليش ليها أن انا هنا... وجبي مع اخوكى بقا
انا: تصبح ع خير يا باسم

راح طابع بوسه ع خدي وقالي: اوختي القمر.... وانتي من اهلو يا جميل

ومشى وقفلت الباب ونشفت شعري بالسشوار ونمت... صحيت ع فوني بيرن وكانت سلوى.......

وووبس كدا يا حلوين خلص الجزء التاني استنوني ف الجزء التالت عشان تعرفو سلوى هتعمل اي لما تيجي واخويا هيقعد ولالا وايه اللي هيدور بينا.... سلام يا حلوين ❤️❤️💋💋

ارجو الدمج... ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

الجزء التالت

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... عايزه اقولكم حاجه قبل ما ابدأ التكمله...

أوقات بناخود قرارات بتوجعنا بس بنحسها صح... عقلك بيقولك انها صح وقلبك يقولك لا غلط... بس ف الوقت دا اسمع كلام عقلك عشان هتندم بعدين... أوقات بناخود قرارات تخلينا نبعد عن كل الناس الوحشين معانا وحتى الكويسين اللي مش ليهم ذنمب... ل مجرد بس انك حابب تريح عقلك وقلبك... وبتبعد نفسك عن أي خساره ممكن تيجي تاني... أوقات بتوصل ل مرحله مش عارف الكدب من الصدق لدرجه انك خلاص بتستسلم وبيكون الحل الوحيد انك تبعد وتسيب كل الاسئله ورا ضهرك عشان متتعبش اكتر من كدا.... اللي عايزه اقولو... حكمو عقلكو بدل قلبكو.....يلا بينا نكمل

صحيت على فوني بيرن وكانت سلوى

انا: الو..
سلوى: كل دا نوووم يابنتي الساعه ١١ قومي بقا
انا: يخربيت كدا يا شيخه عايزه اناااام
سلوى : قومي بقا يا لولي بطلي كسل
انا: بتصحيني ليه دلوقتي يا زفته
سلوى : كدا عشان زهقااانه عايزه اجيلك من دلوقتي
انا: **** يحرقك كانت لمه زفت😂
سلوي: زفت على دماغك يا قلبي
انا: يلا ابت اسمعي صوت القطر
سلوى : اس...... تيت تيت تيت تيت

قفلت ف وش امها.... وسيبت فوني وقومت وانا كسلانه اوي وبتمطع... اخدت فوطتي ومشيت رايحه الحمام وعيني مقفوله...لقيت اللي بيزعق فيا

باسم: انتي يا متخلفه اطلعي برااا
انا ب فزع: اي اللي حصل يالههههوي
باسم وحط ايد ع بوقي: اخرسي يا بت بقا انتي اللي داخله عليا
انا وفتحت عيني: انت انت كنت بتعمل اي
باسم: بعمل زي الناس يا اختي
انا : ييييع وحطيت ايدك ع بوقي **** يقرفك انا طالعه

طلعت من الحمام قعدت ف الصاله مستنياه يخرج... باسم خرج وقالي أن هوا نازل يشوف ناس اصحابو وجاي عشان يقعد ف اوضتو ويحضر قعدتي انا وسلوي

قومت انا دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وعملت كوبايه كابتشينو... وشغلت اغنيه **** هنتقابل... وبدأت اوضب ف البيت وفوني رن

الووو
ماما: اي يا حبيبتي عامله اي
انا: الحمد**** يا ماميتي انتي عامله اي
ماما: الحمد**** بتعملي اي
انا: بعمل البيت
ماما: ماشي انا هطلع من الشغل انا وابوكي نروح عند تيتا هنتغدا عندها
انا: خلاص انا هطلب اكل من برا بقااا
ماما: اه يا بنت الجزمه بتستغلي غيابنا
انا:هههههههههه أسوأ استغلال
ماما : ماشي يا اختي يلا سلام
انا: سلام يا ست الكل

وكملت ترويق ف البيت والباب خبط وكان باسم....

باسم: هاا سلوى جات
انا: لسه يا نحنووح
باسم : طب انا داخل اوضتي.. انا مش موجود هاا
انا: طب استنا بس اطلبلك اكل معانا
باسم: هتاكلو اي
انا:هطلب بيتزاا
باسم: خلاص ماشي اطلبيلي معاكي واحده فراخ مشكل
انا: ماشي

باسم دخل اوضتو وانا خلصت ودخلت اخود شاور ولفيت نفسي بالبشكير وبفتح باب الحمام.. لقيت باب اوضت باسم بيتقفل... فهمت ان هوا كان بيبوص عليا من خورم الباب...

روحت ع باب اوضتو وفتحتو مره واحده لقيتو عامل نفسو نايم.... نزلت ضرب فيه
انا: مش هتبطل قلت أدبك دي يعني مش هتبطل تبوص عليا يا وش الضفدع انت
باسم: يا بنت المجانين ابوص ع مين انتي مجنونه
انا: اه مجنونه فاكرني عبيطه

ومسك ايدي وبيحاول يبعدني عنو بس انا كنت متدايقه منو راح قايم ومشقلبني ع السرير والبشكير اتفك وهوا مثبت ايدي الاتنين ل ورا...

انا: يا نهار اسود سيبني بسرعه البشكير
باسم: **** ما احنا كنا حلوين وبنضرب قلبتي قطه ليه
انا: ابعد عني يا باسم بقولك
باسم : ولو مبعدتش يا ست لولي
انا: ها.. ها... هضربك
باسم بص ع بزازي لقا حلماتي واقفه

باسم: بيقولو أن البنت لما حلماتها تكون واقفه بتكون هايجه... انتي ايه اللي مهيجك دلوقتي

انا وبدأ التوتر يبان ع وشي: اوووف بقا سيبني يا باسم هايجه اي وبتاع اي عيب عليك بقا دا اتفاقنا

والباب خبط.... يخربيتك سيبني بقا سلوى جات
باسم: طب أجرى افتحي وانا مش موجود ها
قومت ولبست البشكير تاني وهوا عمال يبوص ع جسمي.. روحت فتحت الباب... وسلوي اول ما شافتني فضلت تضحك

سلوى : ههههههههه يا خارجه من بابا الحمااام وكل خد عليه خوخه.. خوخه خوخه خوخه

انا: خوخه ف عينك ادخلي😂
سلوى : مافيش حد هنا صح
انا: لا يا اوختشي مافيش

سلوى دخلت وكانت لابسه عبايه سمرا وقلعتها.... وكانت لابسه تحتيها شورت ابيض مبين الاندر الأحمر اللي لبساه وبادي كان احمر وسونتيال احمر من نفس لون الاندر ونص بزازها طالعه برا

انا: **** يحرقك ايه اللي لبساه دا فاااجره و****
سلوي: ههههههههه بنات يابت مع بعض مافيش رجاله ف خلاص
انا: ماشي استنيني هلبس واجيلك

دخلت اوضتي طلعت قميص اورانج قصير واصل ل بعد طيزي شويه صغيرين وكات ولبست من تحتيه برا سوءا واندر اسود وكان بردو نص صدري طالع برا... وعملت شعري ديل حصان وطلعت ل سلوى

سلوى : واااو يا حلاوتك
انا:ههههههههه دي حلاوتك

استنى بقا لما اطلب دليفري ل انا جووعت اووي... هطلب بيتزا بتحبيها ب اي

سلوى : فراخ مشكل
انا ف بالي... ماشاء **** الاتنين زي بعض
ماشي
واتصلت وطلبت تلاته مشكل فراخ
سلوى : طالبه تلاته ليه يا بنتي
انا: ل باسم
سلوي: بجد هوا باسم هنا
انا: لالا عشان لما ييجي بس
سلوى : وانا اللي قولت هوا هنا
انا: ههههههه لا يا اختي

فضلنا قاعدين نضحك ونهزر وكان باسم مواربة الباب بتاعو بيبوص علينا.... واحنا ضهرنا كان للاوضه بتاعتو ف كان بيتفرج براحتو...

شغلنا اغنيه امينه بشويش عليا ع الكاسيت ونزلنا رقص ودلع وبقينا نتمايل ع الاغنيه.... وباسم كان متمتع اووي... وانا ببوص لقيت نصو باين من الباب وحاطط ايدو ع زبو بيدعك فيه من برا البنطلون.... شكلو هيجني اووي

سلوى هبطتت وقعدت: اه ياني بطني وجعتني
انا: ومين سمعك انا كمان تعبت.. ااخ ياني

والباب خبط وكان بتاع الدليفري.. سلوى لبست العبايه السمرا وقامت تفتح... واديتها فلوس تحاسبو....وانا جريت ع اوضه باسم ودخلت عليه وكان طبعا مضلم الاوضه

انا بصوت واطي: باااسم انت فين... انا مش شايفه حاجه
لقيت ايد بتمسك وسطي وبيقولي انا اهو
اتخضيت ولفيت ليه: خضيتني يا باسم... الاكل وصل
باسم:طب ما تيجي اكلك انتي😂
انا: لا يا اخويا اطلع كل سلوى اللي هتموت عليك دي

وراح شاددني من وسطي عليه: يااابت يااابت... رقصك قمر اووي
وقرب مني اكتر مكنتش شايفه بس حاسه ب نفسو ع وشي

سلوى ندهت عليا: يا لولي انتي يابت
انا: اوعا اما اطلع
باسم: طب هتقولي لها اي
انا: هقولها اني لقيتك نايم اوعا بقا

وسابني وطلعت
انا: هوووس لقيت اخويا نايم
سلوي: يالهوي بجد.. واحنا مشغلين اغاني وقالبين الدنيا
انا: هههههههه اخويا نومو تقيل يا بنتي
سلوي: طب ونبي ادخلو انا البيتزا عايزه اشوفو وهوا نايم
انا: امممم طيب بس ع مهلك لحسن لو صحا وشافك كدا هينوط عليكي
سلوي: ههههههههه نفسي اووي
انا: فاجره انا قولت فاااجره

سلوى اخدت البيتزا بتاعتو وانا قعدت اكل ف بتاعتي لاني كنت جعانه اوي...

سلوى دخلت وكانت الاوضه ضالمه فتحت فلاش فونها ووصلت للنور... وفتحتو وباسم كان عامل نفسو نايم... سابت البيتزا ع الكومدينو بتاعو... وقربت منو وقعدت ف الارض ع ركبها.... وفضلت تتأمل ف وشو ب هيام

وراح ممشيه صوابعها ع وشو وع شفايفو وفضلت تتخيل أن هوا شدهل وبيبوسها وكانت هيمانه فيه خالص... وغمضت عيونها وفضلت تتخيل وهيا بتمشي صوابعه ع شفايفو.... باسم فتح عيونو وراح شادد رأسها عليه واخد شايفها بين شفايفو وفضل يبوس فيها.... وسلوي اعصابها سايبه ع الاخر

انا حستها اتأخرت قولت ادخل اشوف فيه اي.... روحت فتحت باب الاوضه براحه لقيت باسم منيمها جمبو ع السرير وراكب فوقيها ونازله بوس فيها وتفعيص ف بزازها... منظرهم هيجني اووي وايدي راحت ع كسي وبقيت امشي ايدي عليه وسلوي صوتها بدأ يطلع

اااه امممم ااااه.... باسم راح مطلع بزازها من البرا ونزل مص فيهم وتفعيص فيهم.... اااه يا باسم براحه اااه
باسم: وطى صوتك يا هايجه
سلوي: انت اللي بتهيجني مش قادره ااااه

وانا هايجه من منظرهم وكلامهم... دخلت ايدي تحت الاندر ولقيت كيلوتي غرقان عسل من كسي وفضلت ادعك ف ذنمبوري اووي... واعض ع شفايفي.. اممم اممم

باسم راح مدخل ايدي ف شورت سلوى وف الاندر بتاعها وقالها : هوا دا اللي تاعبك
سلوى : ااه يا باسم ناار اووي
باسم: اهو ادعك كسي اووي كدا
سلوي: اااه ادعكوو اااه اااااااه

وانا مستمره ف اللعب ف كسي ومش قادره خلاص هجيبهم.... فضلت آهات سلوى تعلا وباسم سخن اكتر وانا سخنت زيهم وفجأه اترعشت وانا واقفه وغمضت عيني وكان احساس حلو اوووووي.... امممممم امممممم

وخرجت ع الصاله قعدت ونمت ع الكنبه وانا مستمتعه من اللي حصل... بقيت سامعه صوت سلوى وقررت ادخل عليهم عشان ميحصلش اي غلط بينهم اكتر من كدا...
قومت وسمعت صوت اخويا وهوا بيقولها:: مصي اووي يا هايجه

بصيت من خرم الباب لقيتها قاعده ف الارض وهوا قاعد ع السرير مطلع زبو وهيا نازله مص فيه... سلوي: امممم حلو امممممم ااااه امممممم
باسم: يخربيتك ف المص اووي يا لبوه.... ااه.. براحه يا متناكه
سلوي: العبلي ف كسي يا باسم كسي ناار

باسم نزل ايدو ل كسها وفضل يلعب ف ذنمبورها... وهيا بقت تدعكلو ف زبو..... ااااه يا باسم ااااااه هجيب مش قادره
باسم: هااااتي عسلك يللا هاتي.... انا كمان هجيب
باسم شال ايدو من كسها وهيا بقا تدعك ف كسها وهوا بقا يدعك ف زبو... اااااه يا باسم ولعت كسييي...
باسم: اااااه يا سلوى هجيب لبنى ع بزازك يا فاجره
سلوي: هات يا حبيبي غرق بزازي ااااااه كسييييي

وسلوي اترعشت وباسم نطر لبنو ع بزازها ووشها وغرقها... ااااح اممممم لبنك سخن اوي ااامممممم ااااه

باسم نام ع ضهرو وسلوي قامت لبست شورتها وجابت مناديل وبدأت تمسح ف اللبن وف وشها وانا قومت واستجمعت نفسي لاني كنت هيجت تاني من منظرهم...

خبطت ع الباب... ياللي هنا ايه اللي بيحصل فيه دخله ولا اي

سلوي: احييييه يادي الاحراج انا نسيت اختك

باسم: يا نهار مش فايت.. واكيد صوتك كان طالع
باسم قام بسرعه ولبس البنطلون وقالها تعالي هنعمل نفسنا بناكل اقعدي

سلوى قعدت وحطو البيتزا وبدأوا ياكلو وانا فتحت الباب.... **** **** بتعملوا اي بقا

باسم : بنااكل
سلوي: تعالى كلي معانا
انا: ااه من حلاوت البيتزا الآهات كانت ماليه البيت
باسم: اااه يا بت يا لولي طعمها جااامد اوووي
انا: هيا اي يا بسوومي
سلوي: ههه قصدو ع البيتزا طبعا
انا: اااه طيب انا اكلت وبتاعتك برا

وطلعت وهيا طلعت ورايا.... قعدت تاكل وساكته

انا: مش عايزه تقولي حاجه
سلوي: حاجه اي
انا: مش هنصيع ع بعض يا سلوى انا عارفه ايه اللي حصل
سلوي: اوف بقا يا لولي و**** هوا اللي جرني للرزيله
انا: رزيله... دا انتي رزيله ذات نفسك
سلوي: بقولك اي يا لولي يخربيت جمال اخوكي دا قشطهه
انا: هاهاهاي اه قشطه اوي

فضلنا نضحك واخويا طلع قعد معانا وفضلنا نتكلم ف كذا حاجه وكان هوا وسلوي عمالين يبوصوا ل بعض كل شويه وهوا يغمزلها... بصراحه انا حسيت ب غيره عشان لقيتو مهتم بيها وعمال يغازلها وانا اكني عزول بينهم

قومت اشرب ودخلت المطبخ شربت طالعه لقيت باسم وسلوي بيتكلموا واخدو أرقام بعض... وباسم كان بيمشي صوابعو ع بزاز سلوى اللي باينه

انا: احم احم
باسم: اتفضلي اتفضلى محدش قالع
انا: هاهاهاي لا ونبي اقلعو
سلوي : لا خلاص بقا 😂
انا: ااه ما انتو خلصتو الكلام
باسم: كلام ايه يابت انتي...
انا: فكك يا بسوومي فكك

سلوى: انا هقوم امشي بقا عشان اتأخرت كفايه كدا
انا: لالا خليكي شويه
باسم: اقعدي يابنتي لسه بدري
انا: باتي معايا انهاردا
سلوي: لا يا ستي يابخت مين زار وخف
انا:هههههه بطلي هبل كلمي مامتك وباتي معانا قصدي معايا

سلوي: طيب هدخل اوضتك اكلمها

دخلت اوضتي تكلم مامتها ولقيت باسم بصلي: اي يا وحش الكون.. عيزاها تبات كمان
انا: متتكلمش معايا
باسم:لا يا عمري مقدرش

وراح بايسني من خدي

سلوى جات: خلاص ماما وافقت اني ابات معاكي
انا: طب كويس هطلعلك بيجامه بقا
سلوي: طب هدخل اخود شاور وابقى هاتيهالي
انا : اااه ماااشي
سلوي دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي اطلع ليها بيجامه... باسم دخل ورايا..... لولي

انا: نعم يا باسم
باسم: زعلانه مني يا قلب اخوكي
انا: ايوا.. مهتم ب سلوى وعمال تغازل فيها واكني مش موجوده مش مكفيك اللي عملت.....
باسم:كملي عملت اي
انا: خلاص مش مهم
باسم: عارف انك شوفتينا
انا:شوفت اي.. ما ماشوفتش حاجه
باسم: يعني ايدك الحلوه دي مكنتش هنا... وراح حاطط ايدو ع كسي

وانا اشعرت...: لا مكنتش هنا... شيل ايدك
باسم: الاورانج دا حلو عليكي
انا: اوكي شيل ايدك بقا
باسم: مش اشيلها غير لما تقولي مش زعلانه منك
انا: لا زعلانه
باسم: انتي يابت انتي فيه حاجه بتشدني ليكي ليه كدا اعمل فيكي اي مبقتش فاهم...... وراح بايسني ف شفايفي وحضن وسطي ب ايديه وانا لفيت ايدي حوالين رقبتو وحضنتو وفضل يبوس فيا... ويمسك ف طيازي ويدعم فيها... وانا اعصابي سابت خالص من البوسه بتاعتو

فوقنا ع صوت سلوى... : يا لولي الهدوم انا خلصت

زقيتو بعيد انا وانا باخود نفسي بالعافيه وهوا قالي.. انتي بقيتي خطر عليا يا لولي بجد... ومشى دخل اوضتو واخدت البيجامه ل سلوى وماما كلمتني قالتلي انها هتبات عند تيتا عشان تعبانه...

فضلنا انا وسلوي سهرانين شويه وبعدين النوم غلبني بس سلوى كانت صاحيه... صحيت من النوم كانت السله ٣ الفجر... قومت ادور ع سلوى ملقيتهاش جمبي.... روحت ع الحمام ولسه بفتح الباب س...............

وووووبس يا حلوين الجزء التالت خلص استنوني ف الجزء الجاي عشان تعرفوا اانا سمعت اي وشوفت اي وايه اللي هيحصل بعدين❤️سلام يا حلويييين💝💓😘

الجزء الرابع

ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... معلش لو اتأخرت عليكم شويه.... وبعدين مهما اتأخرت برجع ليكم ف الاخر❤️.... تعالوا نكمل ع طووول وبلاش رغي😍💙

وانا بدور على سلوى سمعت صوتها بتقول ااه وصوتها بيعلى اكتر... كان الصوت جاي من اوضه باسم روحت ع الاوضه وسمعت حوارتهم من ورا الباب

باسم: يابت اصبري بقا مش عارف اعمل حاجة منك
سلوي: يا باسم زبك بيوجعني اووي
باسم : بس يا شرموطه... طيزك مفتوحه قبل كدا ومن قريب كمان
سلوي: ل... لا طبعا مافيش الكلام دا
باسم: البسي هدومك واطلعي برا
سلوي: ليه بس يا باسم انا عملت اي طيب
باسم: انتي كدابه ما تقولي حصل وخلاص هوا انتي كنتي تخصيني ولا من بقيت اهلي... فصلتيني **** يحرقك اتمشى يلاا
سلوي : خلاص يا باسم عشان خاطري عوزاك بجد
باسم: وانا مش عاوزك يا سلوى اتفضلى امشي بدل ما لولي تصحا يلا

انا طبعا لما سمعتهم كدا جريت ع الاوضه وعملت نفسي نايمه... وحسيت بالباب بيتفتح وحد بيتسحب وطبعا سلوى... نامت ع السرير وانا فتحت عيني... اكني لسه صاحيه....

انا: اي يا سلوى ايه اللي مصحيكي
سلوي: مافيش يا لولي مش جايلي نوم
انا: ههههههه اللي واخد عقلك
سلوي: مافيش حد ياختي نامي نامي
انا:ههههههههه هنام يا حبيبتشي

بس انا مجاليش نوم وفضلت سهرانه للصبح وبعدين النوم غلبني.... صحيت ملقتش سلوى ولقيت باسم نايم جمبي... قومت مفزوعه وصوت... وباسم قام مخضوض

باسم: اي مين حصل اي
انا: انت يابني آدم نايم جمبي ليه فزعتنييي
باسم: **** يحرقك حد يصحى حد مفزوع كدا
انا: نايم جمبي ليه حضرتك.. سريرك ف الصيانه
باسم:هاهاهاي دمك خفيف يابت
انا: طبعااا شرباااات

الباب خبط روحت افتح لقيت ماما وبابا رحبت بيهم طبعا... وباسم طلع وسلم عليهم وبابا لما شافو طالع من اوضتي اتدايق

بابا: باسم.. ايه اللي مدخلك اوضت اختك
باسم: عادي يا بابا نمت جمبها
بابا: ازاي يعني انتوا كبرتوا ع الكلام دا
باسم: في اي يا بابا مش فاهمك
ماما اتدخلت: خلاص بقا يا عبدو في اي
انا: اي يا بابا باسم اخويا **** فيها اي يعني دا لو شافني عريانه هيغطيني

ماما اخدت بابا من ايدو وقالتلو: تعالا معايا عيزاك

دخلوا الاوضه وقفلوا ع نفسهم

باسم: في اي مش فاهم حاجة
انا: مش عارفه يا باسم و****... تلاقيه متدايق من حاجه
باسم: عادي مش فارقه انا نازل شويه
انا: ماشي يا بسومي

ونزل باسم... وانا دخلت اوضتي... وفجأه سمعت صوت ماما بتضحك.... فتحت باب اوضتي وروحت عند الباب بتاعهم ووقفت اسمع

ماما: هههههههه خلاص بقا يا عبدو يخربيت شقاوتك
بابا: انتي اللي حلوه اوي يا عزيزه ملبببن بلدددي
ماما: ااه يا راجل براحه على بزازي
بابا: هاكلهم اكل المتناكين دوول
ماما : بس يا راجل العيال يسمعونا ****
بابا: طب قومي اركبي ع زبي يا شرموطتي
ماما : حااضر

قامت ماما وركبت ع زب بابا وكنت سامعه طرقعت لحمهم ف بعض.... ولقيت كسي بينزل عسل وبقيت هايجه ع الاخر ونفسي اجرب اللي هما بيعملوه دا

ماما: ااه ااه ااااااه يا عبدووو
بابا: كسك بالع زبي يا متناكه يخربيت كسك
ماما : اه يا عبدو زبك جااامد اووي
بابا: وطى صوتك يا لبوه ولا دلوقتي التصويت حلو

فجأه باب الشقه اتفتح وكان اخويا شافني وانا واقفه بسمع ع الباب وانا مش حسيت بيه... راح جاي من ورايا ومغمي عيني ب ايد والايد التانيه ع بوقي... انا اتخضيت جامد وكنت هموت من الرعب.... لفيت ليه وبصيتلو... وراح عام لي ووصلنا صوت مانا وبابا

ماما: اااه يا عبدو هجيب اااه
بابا: يلا يا متناكه خلي كسك اللي مش بيشبع دا يرتاح
ماما : ااااااااه مش قادره ااااااااه اممممممم
بابا: ايوا كدا يا شرموطتي كسك قفش ع زبي ازاي

باسم بصلي وقالي بصوت واطي: نفسك ف اي دلوقتي
انا: بصيتلو وقولتلو مالكش فيه

وجريت ع اوضتي وطبعا ماما وبابا بيكملوا النيكه لسه.... باسم اجا ورايا.... ودخل... كنتي بتتصنتي عليهم ها

انا: اووف بقا عايز مني اي
باسم: ههههههههه يا هايجه
انا: باسم احترم نفسك
باسم: ولو محترمتش نفسي
انا: اووف منك أنا... انا سمعت صويت ف خوفت يكون بابا وماما بيتخانقوا
باسم: هههههههه حاضر هعمل نفسي مصدق
انا: تصدق أو متصدقش انت حر
باسم: أعصابك ياعم الوحش
انا: اعصابي حديد يا اخويا
باسم: هههههههه اووي احديد

وطلع باسم من اوضتي وراح ع اوضتو..... وبعدين سمعنا صوت ماما وبابا راحوا ع الحمام ياخدوا شاور... دخلوا الحمام وقفلوا وراهم... فتحت باب اوضتي ابوص ع باسم لقيتو هوا كمان فاتح بابا اوضتو... أول ما شوفنا بعض... فطسنا من الضحك.. وجالي وحضني...

باسم: بحبك يا احلى اخت ف الدنيا كلهاااا
انا: وانا مش بحبك يا رخم
باسم: لالا مقدرش تزعلي مني
انا: عشان بترازيني
باسم: اصل انا عارف السن اللي انتي فيه دا وفاهمو وعارف بتحسي ب ايه... عارفه يا لولي... أوقات بتمنى انك متطلعيش اوختي...
انا بزعل: ليه كدا يا باسم هوا انا وحشه
باسم حاوط وشي ف ايديه: لا يا عمر باسم بس بحبك اوي وكنت هتجوزك كماان

فرحت اوي من كلامو وحضنتو وهوا بصلي وقالي: بحبك يا لولي
انا: بموت فيك يا باسم

وباسني من شفايفي بوسه رومانسيه اوي... حسيت وقتها أن هوا مش اخويا أن هوا حبيبي... واعصابي سابت... وحسيت ب زبو وقف وخبط ف كسي... راح بعد عني بسرعه ودخل اوضتو..... وسمعت صوت باب الحمام بيتفتح.... جريت ع اوضتي انا كمان

فضلت قاعده سرحانه.... وطلعت من سرحاني ع سلوى بتتصل عليا

انا: الوووو اي سلوي
سلوي: عامله اي يا لولي
انا: الحمد**** تمام انتي عامله ايه
سلوي:بخير... بقولك اي انا خارجه مع البنات ما تيجي معانا
انا: بجد... امتا
سلوي: كمان ساعتين
انا: خلاص هقول ل ماما وبابا وهاجي معاكي انشاء **** انا زهقانه اصلا ونفسي اخرج
سلوي: اشطا لو نزلت بقا كلميني واقولك تيجيلنا فين
انا: اشطات سلاموكا

قفلت معاها وروحت ع اوضه ماما خبطت عليهم
ماما : ايوا ادخل
انا: مامي يا مامي يا ماااااامي يااااا ماااامي
ماما: لولي يا بكاااااشه عاااايزه ايييييه مني
انا: هههههههه سكر يا ماميتي يا عسل انتي
ماما: اخلصي يا بكاااشه
انا: سلوى والبنات خارجين ي ماما... بليز اخرج معاهم
ماما:امتا
انا: كمان ساعتين ومش هتأخر و****
ماما: يعني هتنزلي 8 تكوني هنا ١٠
انا: ونص
ماما: ماشي يا اختي هعرف باباكي بقا
بوست ماما من خدها وشكرتها... وحريت ع اوضتي احضر لبسي..... طلعت بلوزه نص كم لونها أحمر وبنطلون جينز آيس.... وكعب احمر وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر سيمبل.... وماسكارا... وبس كدا كان شكلي واااو.. باب اوضتي خبط

انا: ادخل
ماما: ايه الشياكه دي كلها بنوتي كبرت وبقت عروسه
انا: بجد يا ماما حلوه
ماما: قمر يا روح ماما يلا عشان تتغدي
انا:لالا هاكل برا مع صحابي
ماما: اكل برا ايه اللي مش بيشبع دا يلا يا بت
باسم: **** **** ايه اللي لبساه دا يا ست هانم
انا: انت بتطلع امتا😂
باسم: اي يا ماما هتسيبيها تنزل كدا
ماما: مالها يا باسم قمر اهي
انا: اي يا بسوومي **** البنات كلها بتلبس كدا
باسم: بس....
ماما: خلاص بقا يلا يا حبيبتي انزلي الساعه ٧ ونص
انا: اوكي تيكير يا مامتي تيكير يا بسومي

نزلت واتصلت ع سلوى واتفقنا نتقابل في كافيه.... ركبت تاكسي وروحت ع الكافيه... وصلت لقيت سلوى وقالي برا سلمت عليها ودخلت معاها بس لقيت ع الطربيزه شابين صحاب سلوي... بصيتلها وقولتلها هما دول البنات صحابك

سلوي: اقعدي بس يا لولي بقا اعرفك
انا : لا يا سلوى ماليش ف الكلام دا
وجايه امشي مسكتني
سلوي: يابت اهدي راحه فين
انا: لو كنت اعرف مكنتش جيت انتي فكراني اي يعني
سلوي: يخربيت دماغك الناشفه

لقيت الشابين جايين... واحد منه قال ل سلوي... خلاص يا سلوى سيبيها يمكن منشبهش
سلوي: لا يا مصطفى متقولش كدا هيا بس مش متعوده تتكلم مع شباب
انا: بقولك اي عوكي انتي براحتك انا لاا انا خارجه لوحدي

ومشيت وسيبتهم.... فضلت اتمشا لوحدي شويه لحد الساعه ٩ وروحت... دخلت البيت لقيت ماما وبابا نايمين وباسم مش موجود..... دخلت اوضتي اخدت قميص مريح ودخلت اخود شاور... اخدت الشاور ولبست القميص ودخلت اوضتي..... بس سمعت صوت ماما بتزعق مع بابا.... روحت ع الباب وحاولت اسمع هما بيقولوا اي......

ومش مصدقه اللي انا سمعتوا😢😢من الصدمه جريت ع اوضتي وقفلت الباب وفضلت اعيط😥😔💔

وووووبس يا حلوين الجزء دا خلص... عايزين تعرفوا سمعت اي..... استنوني ف الجزء الخامس..... انشاء **** مش هتأخر عليكم..... سلااام يا حلوين❤️😍😘

----------------------

ازيكم يا حلوين.....وحشتوني اووووووووي..واسفه ع التأخير بس غصب عني كنت ناسيه الباسورد وفوني اتحرق وحوار كبييييير...اتمنا ان محدش يكون زعل مني بسبب تقصيري وعدم تكمله القصه بس بجد غصب عني...مش هطول عليكم تعالو نكمل يا حلويييين❤️❤️

الجزء الخامس

دخلت اوضتي وفضلت اعيط ومش مصدقه اللي انا سمعتو دا😓😓💔 وحاسه ان الدنيا كلها اسودت ف وشي💔😓 ومن كتر العياط نمت معرفش امتا ومغيرتش هدومي حتي
صحيت علي ايد بتحرك شعري من علي عنيا..فتحت عيني ب تعب ودموعي لسه علي خدي..لقيتو باسم..بصلي ب قلق وقالي..مالك يا لولي
انا: ما..مافيش انا كويسه
باسم: ايه الدموع اللي علي خدك دي يا قلب اخوكي..مين زعلك وانا اجبلك حقك
انا بعياط: مافيش حاجه يا باسم مافيش😢🥹
باسم: طب بس بس تعالي ف حضني متعيطيش كدا
اترميت ف حضنو وفضلت اعيط جامد وافتكر اللي انا سمعتو..

سمعت صوت ماما وبابا عالي..وماما بتقول ل بابا..خلاص بقا يا عبده بطل عمايلك دي
عبده: خلاص اي بس الولاد كبروا مبقوش صغيرين
عزيزه: يعني عايز اي يا عبده عايز تضيعهم حرام عليك بقا
عبده: وانا لما اكون عايز اقول ل لولي ان باسم مش اخوها تبقا بضيعهم...لما اكون عايز اعرف باسم ع اهلو الحقيقيين ابقا بضيعهم..انا حبيت باسم زي ابني اللي مخلفتوش بس الولاد كبروا ومشاعرهم بتتحرك وغلط نسيبهم كدا غلط
عزيزه: خايفه اخسر باسم خايفه
عبده: لا يا عزيزه باسم هيفضل ابننا مهما كان ف من حقو علينا يعرف الحقيقه وهوا ليه حريه الاختيار
رجعت من سرحاني...وباسم بيطبطب عليا وانا بزيد ف العياط
باسم: خلاص بقا يا لولا عشان خاطري..لو اعرف مين اللي مزعلك كدا
فجأه الباب اتفتح وكان ماما وبابا..
بابا: ايه دا في اي
ماما بخضه: لولي مالك يا حبيبتي
انا: مافيش حاجه انا كويسه
بابا: حاضنها كدا ليه يا باسم قوم
باسم: في اي يا بابا لولي اختي ولا انا بقا حرام المس اختي او اعرف مالها انا مبقتش فاهم حاجه
بابا: جيه الوقت اللي لازم تعرف فيه الحقيقه
ماما: عبده بس بقا
عبده: اسكتي انتي يا عزيزه دا ل مصلحتو
باسم: في اي انا مش فاهم حاجه
عبده: انا هفهمك يابني اقعد..

من وقت كبير جدا ومن سنين فاتت..كان ليا صديق عزيز عليا اوي اسمو سمير..ومراتو..حميده..كانو بيحبو بعض جدا وكانو متجوزين معانا انا وعزيزه كنا اربعه اصحاب قريبين من بعض اوي وف يوم عزيزه حملت ف لولي و ولدتها وبعدها ب سنه حميده حملت ف واد و ولدتو....وبعد الولاده ب ٩ شهور كان سمير وحميده مسافرين رحله يتفسحوا..وعملوا حادثه ع الطريق وجرينا ع المستشفي وكانو بين الحياه والموت والحمدلله ابنهم كان بخير ما عدا جروح بسيطه بس اخر كلمه قالوها خلي بالكو من ابننا امانه ف رقبتكم...وماتوا **** يرحمهم واحنا اخدنا الولد وربيناه مع بنتنا...اسمو باسم...وعلي فكره اهلك سموك قبل ما يموتو وكتبتك ب اسمي عشان تكون اخ ل لولي ومتحسش ب الوحده او بالنقص ويعلم **** اني عمري ما فرقت بينكم...

باسم مصدوم ومش مصدق اللي بيسمعو وبدأ يضحك بهيستريا..: لالا قولي انك بتضحك عليا...ازاي بس..يعني انا اهلي الحقيقيين ماتوا..😓😓💔
عبده: سامحني يابني
ماما جريت ع باسم واخدتو ف حضنها وباسم فضل حاضن ماما جامد وبدأ يعيط: بس يا حبيبي بس اهدا عشان خاطري انت ابني يا واد و****
بابا فضل يطبطب علي باسم: خلاص يابني بقا اهدا انت راجل والمفروض تكون واعي وفاهم هما ف مكان احسن دلوقتي
باسم: ونعم ب**** بس انا مصدوم بجد😢😢
بابا: حقك طبعا يابني وانت ليك كل الوقت اللي تحتاجو
انا بدموع: اوعا يا باسم تفكر تسيبنا😢
باسم قرب مني وقالي: انا مش عارف 😓😓💔
فجأه اغمي عليا ف الارض وماما فضلت تصوت وباسم وبابا يفوقوا فيا
بابا: اجري يا عزيزه هاتي برفان بسرعه..وبعد محاولات بدأت افوق واعيط جامد وجضنت باسم: اوعا تسيبني انا ماليش غيرك عشان خاطري مش هقدر تسيبني مش هقدر ونبي خليك معايا 😓😓😩😣😣💔ااااه يا باسم قلبي واجعني😓😩😩😓💔

باسم فضل بهديني ويطمني ان هوا مش هيسيبني وبابا بردو..
بابا: يا هبله مش هيسيبنا احنا منقدرش نستغنا عنو
انا ب زعل طفولي ودموعي ع وشي: يعني مش هتسيبنا صح😢🥹
باسم: لا يا لولي مش هسيبكم
بعد اذنكم انا هقعد ف اوضتي لوحدي شويه
ماما: ماشي يا حبيبي

وانا قومت دخلت اوضتي وماما وبابا فضلوا قاعدين ف الصاله شويه وبعدين دخلو اوضتهم...كانت الساعه 1 بعد منتصف الليل..وماكنش جايلي نوم خالص...فكرت كتير اروح ل باسم اطمن عليه وكنت متردده لاننا مبقيناش اخوات...اي دا ثانيه..يعني باسم مش اخويا😀 يعني شعوري ناحيتو كان صح🥹 كنت كتير احس ان هوا حبيبي مش اخويا وهوا يعني هوا بيحبني بجد🥰 واخيرا قررت اروح اطمن عليه

كنت لابسه بيجامه بنطلون وتيشرت نص كم موفي وشعري سايب...خبطت خبطتين محدش فتح ولا فيه رد..قلقت وفتحت الباب..ولقيتو نايم...اتسحبت وقفلت الباب ورايا براحه..ودخلت قعدت جمبو ع السرير وقربت وشي منو وكانت انفاسي السريعه بتخبط ف وشو...لقيتو قالي: اتلمي وبوصي حلو
اتخضيت وقومت وهوا صحي..:هههههههه لئيمه ابت..تعالي يا قلبي اقعدي
انا: ااانا كنت جايه اطمن عليك
باسم: طيب تعالي شويه انا مهموم اوي يا لولي و**** وبفكر ف حاجات كتير
روحت قعدت جمبو تاني: انا عارفه انت حاسس ب اي وعارفه انك تايه وضايع...عارف يا باسم..اوقات كتير كنت بحسك مش اخويا وانك حبيبي كنت دايما اكتم مشاعري جوايا..كنت اما تقرب مني ابقا عيزاك تقرب كمان ومتبعدش مكنتش بفهم نفسي خالص...بس دلوقتي فهمت...بس هل انت بقا مبسوط ب دا
باسم: انا بردو اوقات كنت احسك حبيبتي مش اختي...بس عمري ما حسيت ان امي مش امي وابويا مش ابويا😢
انا: عشان هما بيحبوك بجد يا باسم و**** احنا بنحبك اووي
باسم: وانا بموت فيكي
انا ب حرج: احم احم..طيب اقوم انا بقا
باسم: استني..هاتي حضن طيب تعبان اووي...وانتي الوحيده اللي برتاح ف حضنها
انا: يا باسم احنا مبقيناش اخوا......مكملتش الكلمه ولقيتو اترما ف حضني وفضل حضني جامد
بادلتو الحضن لاني عارفه ان هوا كان محتاجو...
باسم: ااه يا لولي تعبان اوي بجد
انا: ارتاح يا حبيبي ارتاح
باسم: يا اي...
انا: اا..اا...ارتاح
باسم: بوصيلي يا لولا كدا
انا بصيتلوا: اي
باسم: فيه رمش علي عيونك غمضي بسرعه
انا غمضت عيوني وحسيت ب انفاس باسم بتقرب من شفايفي..واخد شفايفي ف بوسه جامده اوي..كلها حب واشتياق وحزن واحتياج وحضني..وانا سيبت نفسي ليه خالص عشان كنت حاسه اد اي هوا تعبان وتايه..فضلت شفايفي ف شفايفو عشر دقايق كاملين وبعدين بعد عني وهوا بيتنفس بسرعه وطبع بوسه ع جبيني وقالي: تصبحي علي خير يا حبيبتي

قومت زي المنومه مغناطيسيا...ودخلت اوضتي وقفلت الباب وحطين ايدي ع شفايفي وكنت مبسوطه اووي ونفسي ف اكتر من كدا معاه..وفضلت افكر فيه لحد ما النوم غلبني.....

صحيت الصبح الساعه 8 وكانو ماما وبابا بيفطروا
انا: اي دا بقا بتفطروا من غيرنا
ماما: باسم نايم لسه تعالي افطري
انا: وانا هقعد لوحدي بقل
بابا: واحنا مش ماليين عينك ياختي
انا: فشرر مين قال كدا بس...انا هاكل شويه كدا ماليش نفس
فضلت قاعده ع الكنبه وبتفرج ع التلفزيون ...ماما وبابا خلصوا فطار وبابا نزل وماكا بتلم الفطار قالتلي تعالي ساعديني يا لولي
انا : حاضر يا ماما
ماما: عايزه اقولك حاجه
انا: خير يا ماما
ماما: اظن عرفتي باسم يبقا ليكي اي دلوقتي مبقاش اخوكي يعني لبس عريان قدامو لا قرب منو لا الاحضان والكلام دا لا
انا: عارفه يا ماما بس معلش خوديني واحده واحده انا واخده صدمه جامده بجد ومش عارفه هتعامل مع باسم بعد كدا ازاي
ماما: انا قولتلك اهو لحد ما نشوف ايه اللي هيتم
انا: حاضر يا ماما
وساعدتها ف غسيل المواعين وخلصنا وقالتلي انا هروح ازور صاحبتي ابتسام عشان تعبانه وانت متقعديش روحي عند سلوي يا اما ادخلي اوضتك واقفلي عليكي
انا: لالا هدخل اوضتي مافيش مود انزل
ماما: ماشي يا لولي
وماما لبست وخرجت وانا فضلت قاعده مكاني

سمعت صوت بابا اوضت باسم بيتفتح....بصيت لقيتو هوا..غصب عني افتكرت البوسه بتاعتو ف اتحرجت وبصيت ع التلفزيون تاني
باسم دخل الحمام من غير ولا كلمه...وبعدين لقيتو بينده عليا
باسم: لولي...يا زفته يا لولي
انا: في اي **** بتغلط ليه ع الصبح
باسم: هاتيلي فوطه عشان نسيت
انا: ياسلام سلم يا اخويااااا
باسم: اخلصي يابت
انا: حاااضر..ياساتر منك

دخلت اوضتو وجيبتلو فوطه من دولابو وروحت ع الحمام خبط عليه مفتحش فضلت اخبط وانده مافيش صوت قلقت عليه وخوفت...فتحت باب الحمام لقيتو....مالي البانيو مياه ونايم ع ضهرو وغاطس ب كامل جسمو ف البانيو
اتخضيت اوي ونزلت ع ركبي ف الارض وشديتو: باسم باسم لا متموتش قووووم
باسم فضل يكوح: ااه ااه هتموتيني **** يحرقك في اي
انا: في اي؟ قلقت عليك ياللي تنشك ف بطنك
باسم: واللي يقلق ع حد يموتو
انا: وانا ايش عرف اهلي انك غطسان عماله اخبط وانده وانت ولا هنا
باسم: حقك عليا يا قلبي
انا: وجع ف قلبك يا بعيد
باسم: لا انا قريب اهوو
ومسكني من ايدي....تعالي خودي دوش معايا...وغمزلي ب عينو
انا: **** يحرقك قليل ادب🤨
وانا جايه اطلع الارض كان فيها شاور روحت متزحلق ف البانيو بس ايد باسم لحقتني ولقيت نفسي قعدت ع بطنو ورجلي برا البانيو....
باسم: هههههههه😂😂 و**** ووقعتي يا لولا
انا: اوعا كدا سيبني...اااي رجلي
باسم عدلني ب قلق وقعدني قدامو ف البانيو
انا: يالهووي كدا 😣😣عايزه اقوم يا باسم بتقعدني ليييه
باسم: اسكتي بقا عامله دوشه ليه اصبررري

وسكت فعلا وباسم رفعلي البطلون يمطن ع رجلي وبقا يحسس عليها براحه ويقولي فين الحته اللي بتوجعك..دي...دي...دي
انا: اي اه هيا دي ااه
باسم: فضل يدلك مشط رجلي بحنيه وانا اعصابي سابت وبدأت ايدو تترفع شويه شويه...وكنت حابه الاحساس دا اوي..وصل ل ركبتي وبعدين فخادي..وبعدين كسي...فضل يمشي صوباعو براحه علي كسي..اااه براحه اوي كدا..وانا سنظت راسي ع البانيو وكنت مستمتعه اوي...راح قايم وقومني وبقينا واقفين...حط ايديه ع وسطي وقرب من شفايفي وفضل يبوس فيهم اوي..وانا بقول..ممم...ممم...راح مقلعني التيشرت..وظهرلو صدري الابيض ومنت لابسه سونتيال اسود فضل يمشي ايدو علي بزازي براحه ولسه شفايفو ف شفايفي...وبعدين قلعني السونتيال...وظهرلو حلماتي البمبي وكانو واقفين اوي بفعل الهيجان اللي فيا...ساب شفايفي ونزل علي بزازي بووس ومص وايد علي بزي الشمال وشفايفو علي بزي اليمين وايديه التانيه دخلت من بنطلوني ل كسي..وااااه من دي متعه....

باسم: اااه كسك غرقان عسل
انا: اااه يا حبيبي اااه كسي ناار اووف
باسم: حوطي ايدك ع زبي كدا اطمني عليه
بعد تردد..حطيت ايدي ع زبو وكان واقف اووي..وبقيت امشي ايدي عليه براحه وهوا شال ايدو من كسي وفضل يدعك ب ايديه الاتنين ف بزازي اووي
انا: اااه يا باسم بشويش اااه
باسم: انتي حلوه اووي بجد يخربيت جمدانك يا لولا
انا: اااه قولي كمان اااه
باسم: يخربيت بزازك الفاجره دي اووف منهم....مش عايزه تدوقي زبي....
من غير تردظ نزلت وحطيب زبو ف بوقي وفضلت اموص فيه ب قله خبره بس حاولت اعمل زي افلام السكس..فضلت شويه اموص فيه وباسم مستمتع....وراح موقفني تاني وقلعني البنطلون والاندر
انا: ايه هتعمل اي
باسم: متخافيش هلحسو بس
انا: اوعا يا باسم تفتحني
باسم: متخافيش يا قلب باسم
سيبتو ونزل علي كسي يلحس فيه وانا اعصابي سابت وهوا حس ب كدا راح مقعدني ع حرف البانيو وسندت ضهري ع الحيطه وبدأ يلحس ف كسي اوي ويفتح شفايف كسي ب ايديه ويلعب ب لسانو ويشفوط ف كسي اووي
باسم: اححح عسل كسك طعمو حلو اووي
انا: باسم هجيب يا باسم ااااااااه...اممممم.ااااااااااه
واترعشت ع شفايف باسم وغرقت وشو عسل من كسي..وهوا فضل يلحس ف كسي لما نضفو من عسلو

وقعد هوا مكاني وفضلت انا موص ف زبو والعب فيه...لحد ما جاب ف بوقي وبلعت لبنو كلو واستحمينا مع بعض...وكنت مبسوطه معاه اوي وهوا نشف نفسو ولبس هدومو وانا نشفت نفسي وجريت ع اوضتي لبست هدومي وبعدين دخلت نضفت الحمام وغسلت هدومي اللي اتبلت...ولقينا الباب خبط..جري باسم ع اوضتو وانا روحت افتح لقيتها سلوي

سلوي: عماله اتصل عليكي ولا معبراني يعني.....
انا: نعم يا سلوى خير
سلوي: دا بدل ما تقوليلي اتفضلي
انا: اظن انتي عارفه انا متدايقه منك ليه وليه مش برد عليكي ف فكك بقا من امور الاستعباط دي
سلوي: يا لولي انا كنت عايزه نتبسط شويه فيها اي يعني
انا: فيها كتير فيها اني مش بحب كدا وماليش ف كدا افهمي بقا يا سلوي
سلوى: طب خلاص حقك عليا ممكن ادخل بقا
انا: اتفضلي انا بردو مش قليله ذوق
دخلنا قعدنا ف الصاله وكان باسم واقف ورا باب اوضتو بيتصنت علينا ومش فاهم حاجه
سلوى: بقولك اي باسم فين
انا: باسم نايم
سلوى: ممكن ادخل اشوفو
انا بغيره: تدخلي فين لا طبعا اهمدي بقا
سلوى: ياساتر منك اما بتقفلي
انا: اخلصي يا سلوى عايزه اي بقا
سلوى: بصراحه مصطفي هيتهبل عليكي....دا يا بنتي البنات كلها بتموت عليه وهيتجن ازاي انتي مش معبراه

(اوصفلكم مصطفي...شاب ف 25 من عمره...طويل وجسمو رياضي اووي ومتناسق وبشرتو خمريه وعيونو خضرا وشعرو سايح وبيسرحوا ل ورا وشفايفو صغنونه وعسل يشبه اووي احمد عز😍😍وانا اموووت ف احمد عززز❤️❤️😍😍) احم احم تعالو نكمل 😂😂

انا: يا سلوى انا مش عايزه ارتبط
سلوى: طب اقولك بوصي دا رقمو ياستي خليه معاكي يمكن ف يوم تحبي تكلميه ومتخافيش مالوش ف قلت الادب و**** خالص
اخدت الكارت من سلوى ولقينا باب اوضه باسم بيتفتح...روحت خبيت الكارت ف صدري علي طول

باسم: وانا اقول الدنيا منوره ليه اتاريكي هنا
سلوى: هههههههه بسومي عامل اي
باسم: الحمد**** يا قلبي
انا ببص ل باسم ب استغراب وغيظ...فضل يهزر مع سلوى ولا اكني قاعده اصلا ويضحك معاها وانا ولا شايفني...استنتجت ان هوا ممكن يكون سمع كلامنا وكان عايز يغيظني ويدايقني...سلوى مامتها اتصلت وودعتنا ومشيت...وهيا ماشيه لقيت ماما جات وبابا...

بابا: عاملين اي يا ولاد
انا وباسم ف صوت واحد: كويسين
بابا: هههههههه دايما يارب..
بابا وجه كلامو ل باسم...تعالا يا باسم ف البلكونه عايزك..وانتي يا عزيزه معلش اعمليلنا فنجانين قهوه عشان نتكلم برواق..

دخل بابا وباسم البلكونه..وانا دخلت ل ماما المطبخ اعرف في اي

.ووووووبس ع كدا استنوني ف الجزء السادس...عشان تعرفوا هيحصل اي تاني وي
اتري عبده عايز باسم ف اي...وتعرفوا باسم هيعمل اي ف اللي جاي وهيكمل مع لولي واهلها ولا لا...معلش بس وقتي ضيق معرفتش اكتب اكتر من كدا استنوني مش هتأخر عليكم...سلام يا حلوين🥰🥰❤️❤️❤️❤️

ازيكم يا حلوين..ايه الاخبار..يارب تكونو بخير..وقفنا ف الجزء الخامس عند بابا وباسم وهما بيتكلمو..عايزه اقولكم ان انا هطول الجزء دا شويه والاحداث اللي جايه هتعجبكم اووي..عندي افكار كتير وعايزه اجمعهم ع بعض...بس يارب يعجبكم..تعالوا نكمل يا حلوين❤️😘

الجزء السادس

دخلت ل ماما المطبخ..
انا: هوا اي الحوار يا ماما
ماما: مافيش ابوكي عايز باسم ف كلمتين
انا: ايوا كلمتين اي يعني اكيد انتي عارفه
ماما: بصراحه باسم مبقاش ينفع يعيش معانا هنا خلاص انتي كبرتي يا لولي ودا بقا غلط واحنا نفذنا وصيه اهلو وراعينا **** فيه...واحنا بردو مش هنرميه يعني او نطردو..باباكي اجر شقه ليه وشافلو شغل في كافيه كويس جدا هيقدم طلبات يعني ويعتمد علي نفسو واحنا هنزورو من وقت ل التاني نشوف طلباتو نوضبلو الشقه نعملوا لقمه نفسو فيها..كدا يعني

انا سمعت الكلام وكنت مصدومه مش متخيله باسم يبعد عني..وبعد اللي حصل ما بينا دا انا اتعودت عليه وعيزاه معايا علي طول..لقيت نفسي بعيط وماما حضنتني وفضلت تهدي فيها وتطمني ان احنا هنبقا نزورو....

عند بابا وباسم

باسم: عندك حق يا بابا...عارف ان مبقاش ينفع اعيش معاكم وانو بقا غلط عشان لولي
بابا: مهما حصل يا باسم انت ابننا وانا مش هسيبك الشقه جاهزه والشغل جاهز وانا عرفتك كل حاجه...اظن كدا عداني العيب😄

باسم حضن بابا وشكرو و اتجمعنا كلنا ع السفره ناكل اخر لقمه مع بعض وكنا كلنا زعلانين ومحدش نطق ولا كلمه وانا كنت بلعب بالمعلقه ف طبقي ومأكلتش خالص

باسم: جرا اي يا جماعه انا كدا مش همشي وانا مطمن عليكم...وبعدين انا مش هسيبكم هبقا اجي اشوفكم بردو وانتوا هتجولي اضحكوا بقا عشان خاطري..
ماما: احنا بنحبك اوي يا باسم اوعا تنسا ان ليك اهل مهما حصل
باسم: مش ناسي يا ماما
بابا: يلا يا بطل عشان تلحق توضب حاجتك عشان هتنزل شغلك من الصبح الساعه 8

ضحكنا شويه مع بعض بعديها انا وماما دخلنا وضبنا ل باسم الشنطه...وودعناه..وبابا نزل معاه وصلوا ب عربيتو...وصلوا ل مكان راقي حبتين والشوارع هاديه اوي...وقفوا قدام عماره مكونه من اربع طوابق وكل طابق فيه شقتين فقط والشقه من جوا واسعه اوي وكبيره....وصلوا ل شقه ف الدور الاول وخبطوا عليها..فتحتلهم...ست...بطل من الاخر..حاجه كدا حلوه اوي بطايه بلدي..اسمها نجلاء..عندها 38 سنه وطولها 158 ووزنها 80 كيلو وطيازها كبيره ومدوره ومرفوعه ل فوق اكنها بتقولك اركبني😂😂 وبزازها يخربيت بزاها..كبيره وواقفه اووي اكنها رضعت مصر كلها😂..بشرتها سمرا وعيونها عسلي وشعرها صبغاه احمر ناري..كانت لابسه بنطلون جينز هيتفرتك عليها ومحدد كسها اوي..وبادي نص كم وعبايه سمرا مفتوحه وشعرها قصير واصل ل اكتافها...

اول ما شافتنا طلعت عارفه بابا
عبده: مدام نجلاء ايه الاخبار
نجلاء: بخير يا عبده اتفضلوا

باسم كان واقف متنح مش مصدق جسمها دا
عبده: يلا يا واد تعالا
باسم: هيا اي دي يا بابا صاروووخ
عبده: ههههههه اتلم يا ولا وتعالا ندخل بقا

دخلوا وقعدو ف الصاله
نجلاء: تشربو اي
عبده: لا و**** مافيش داعي انا جيت اجيبلك باسم ومش هوصيكي عليه بقا
نجلاء: انت بتتكلم ف اي بس متقلقش اي حاجه يحتاجها انا تحت امرو طبعا
عبده: الامر لله منتحرمش منك...استأذن انا بقا..وانت يا باسم مدام نجلاء هتوريك الشقه وكل حاجه انا ماشي عشان ورايا شغل

باسم ودع بابا ومشي

نجلاء: نورتنا يا باسم يارب تنبسط معانا..ووبص بقا اعترنا صحاب واي حاجه تحتاجها انا تحت امرك اي حاجه ها
باسم: اي حاجه اي حاجه
نجلاء ب ضحكه شرمطه: هيهيهيهي..لا مش اوي كدا..احب اعرفك ع سكان العماره

الدور الاول دا بتاعي كلو...الشقه اللي قدامي شقتي الخاصه لكن هنا بعمل فيها مقابلات عمل وشغل وكدا والدور التاني فيه شقتك وشقه واحده متجوزه هيا وجوزها..والدور التالت فيه شقه فيها عيله وقدامهم اربع شباب ساكنين والدور الرابع بقا لسه محدش ساكن فيه

باسم: تمام يا مدام نجلاء..بس هوا حضرتك معلش يعني متجوزه
نجلاء: لا يا باسم مطلقه
باسم: دا مين الغبي اللي ساب الجمال دا كلو
نجلاء: يلا بقا اطلع شقتك ارتاح
باسم: تشرفت ب حضرتك..عن اذنك

وطلع باسم شقتو ولقاها مفروشه من كل حاجه واوضتوا فيها سرير كبير والاوضه التانيه فاضيه...عدا اسبوع كان تقيل اوي وكل واحد بيحاول يتأقلم ع العيشه الجديده....باسم صحي واخد شاور ولبس وراح ع الكافيه اللي بيشتغل فيه..

انا بقا كان اسبوع حزين اوي عليا...حتي مش اتصلت علي باسم وقولت لازم اعود نفسي ع بعدو عني حتي هوا متصلش عليا خالص..بس كنت عارفه ااكافيه اللي بيشتغل فيه قررت اروح ليه واشوفو....قومت فتحت الدولاب وطلعه بنطلون اسود...وبادي باللون الرمادي نص كم.. وكوتشي ابيض..دخلت اخدت شاور ولبست وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر(المفضل ليا)..وماسكارا وكالعاده الميكب بتاعي سيمبل...

ندهت علي ماما...مامااااا..انا نازله مع سلوي عشان هتشتري شويه حاجات
ماما: ماشي متتأخريش
نزلت وركبت تاكسي وروحت ع الكافيه...نزلت من التاكسي وانا متوتره..دخلت لقيت طرابيزه فاضيه وقفت ع باب الكافيه وشوفت باسم🥹بس كان واقف مع بنت ونازل ضحك وهزار معاها...حسيت اني مخنوقه ودموعي كانت هتنزل بس مسكت نفسي...وقعدت ع الطرابيزه

باسم :يلا يا اميره روحي شويه الزبونه اللي هناك دي
اميره: يووه يا باسم ما تروح انت
باسم: يلا يا بن بلاش لكاعه

اوصفلكم اميره(بنوته عندها 22 سنه وزنها 65 كيلو وطولها 159 طيزها وسط وحلوه بس صدرها صغير حبتين وشعرها اسود وعيونها سود وشفايفها رفيعه) بس دمها خفيف ومعجبه ب باسم

اميره: تطلبي اي يا فندم
انا بصيت ليها شويه وفضلت اتأمل فيها
اميره: يا فندم حضرتك كويسه
انا: اا..اه عايزه قهوه بالبندق
اميره: تمام حاجه تاني
انا: اندهيلي باسم
اميره بستعراب: نعم باسم مين
انا: اللي كنت بتهزري معاه
اميره: هوا حضرتك تعرفيه
انا: ايوا اخلصي واندهيلو

اميره مشيت وندهت ل باسم وباسم جالي ولقيتو اتفاجئ
باسم: لولي😯
انا: ازيك يا باسم 😒
باسم: انا تمام انتي عامله اي 😀
انا: كويسه اوي
باسم: جايه عشان تشوفيني صح😉
انا: لا طبعا انا اصلا معرفش انك شغال هنا...انا جايه اشرب حاجه ف شوفتك بس كدا قولت اسلم عليك
باسم: طيب تمام فيكي الخير
انا: ع الاقل طلعت اجدع من ناس مفكرتش تسأل عليا اصلا
باسم: انا اكتشفت ان كل حاجه حصلت بينا غلط وان امك هيا امي وابوكي هوا ابوكي وكدا مينفعش
انا ب صدمه: ههههههههه و**** غلط...ممممم طيب اوكي...ولا يهمك
اميره: اتفضلي يا فندم
انا: اديها ل استاذ باسم عشان يروق افكارو اكتر....عن اذنكم

مشيت وانا مكسوره وقلبي مكسور فضل يجري ورايا ويحاول يوقفني لكن انا كنت لابسه كوتشي وجريت بسرعه منو...فضل يتصل عليا مش رديت عليه وروحت البيت دخلت اوضتي وقفلت ع نفسي وفضلت اعيط والوم نفسي اني فكرت فيه اصلا ولا حتي فكرت اسأل عليه...قفلت فوني ونمت...كانت الساعه جات ٩ وباسم روح من شغلو وهوا حزين ومتدايق وزعلان علي لولي وان هوا جرحها بالكلام

روح البيت تعبان ومنهك..ودخل الحمام ياخود شاور...وهوا بياخود شاور الباب خبط...طلع ولف الفوطه ع وسطو وراح يفتح...طلعت نجلاء وكانت لابسه عبايه سمرا ك عادتها بس مقفوله المره دي

نجلاء: اي دا اسفه شكلي جيت ف وقت غلط
باسم: معلش انا معرفش انك انتي..طب..طب اتفضلي علي ما البس
نجلاء: ما بلاش
باسم: لالا تعالي بس خمس دقايق واكون لبست

دخلت نجلاء ودخل باسم الاوضه...وفضل يكلم نفسو...ايه اللي جابها دلوقتي دي.. الساعه 10 حاسس انها هايجه وجايه تفضي هيجانها عليا...كل حاجه هتبان...باسم لبس شورت وفانله كات وسرح شعرو ورش برفان وطلع شاف نجلاء بتنضف البيت وكانت قلعت العبايه ولابسه بنطلون استرتش اسود وبادي كات اسود نص بزازها طالعين برا والبنطلون محدد كسها والاندر الفتله اللي تحت البنطلون.....باسم لما شافها زبو وقف وحاول يخبيه ب ايدو وقالها...مدام نجلاء بتعملي اي بس

نجلاء: البيت وسخ ليه كدا يا باسم..عايش كدا ازاي
باسم: اعمل اي محدش بيجيلي وانا مبعرفش اعمل شغل البيت
نجلاء: مش انا قولتلك اي حاجه تحتاجها تقولي
باسم قرب منها: محبتش اتعبك معايا
نجلاء وبدأ هيجانها يبان عليها: تؤتؤتؤ متقولش كدا انت بس اتعبني ومالكش دعوه
باسم: طب خلاص هعمل معاكي
نجلاء: نفسي🔥
باسم: نفسك ف اي
نجلاء بغمزه: نروق البيت بقا

و بدأت تشيل الكانز اللي ف الارض واكياس الشيبسي وتحوطهم ف شنطه وخلصت الصاله هيا وباسم ودخلت ع المطبخ وكان مليان اطباق وسخه وكوبيات وعلب اكل دليفري...جابت اكياس وبقت تلم كل الحاجات دي وهيا موطيه بتلم ورق من الارض..باسم وقف وراها..وزبو رشق ف طيزها وكان واقف حديد..راحت هيا مصوته واتخضت

نجلاء:اي دا في اي خضيتني
باسم بحرج: معلش و**** انتي وطيتي فجأه
نجلاء بصت ع زبو وضحكت: طب حوش عنتر دا عني..ههههههه شكلو خطير خالص
باسم: و****...تحبي تجربيه
نجلاء: و...وبعدين خلينا نخلص
باسم: صحيح انتي مطلقه من اد اي
نجلاء ب حزن: سنتين
باسم: وكل دا عايشه من غير راجل....طب اطلقتي ليه
نجلاء: ماكنش بيعرف
باسم بخبث:ماكنش بيعرف اي
نجلاء: هنستعبط انت فاهم يعني اي
باسم: الجسم دا عايز عنتيل ويهيج اي حد انتي ازاي كدا بصراحه انتي حلوه ازي

نجلاء هاجت من كلام باسم وبدأ ينزل عسل من كسها

نجلاء: بس بقا يا باسم
باسم حس انها مش مستحمله اصلا قرب منها:في اي انا جيت جمبك
نجلاء: ياريت تيجي
باسم قرب اكتر منها: اجي اكتر من كدا
نجلاء:ممممم تعالا كمان
باسم هاج عليها اوي وراح بايسها من شفايفها وفضل يبوس فيها وهيا متجاوبه معاه خالص وايديه راحت علي بزازها
باسم: بزازك فاجره اووي كان نفسي فيهم
نجلاء: اااه يا حبيبي خودهم كلهم ارضع فيها كلهم عضهم قطعهم انا هايجه عليك من زمان اووي ونفسي فيك
باسم: وساكته ليه بس...ممممم شفايفك حلوين

فضل باسم يبوس فيها وايديه بتدعك ف بزازها وراح مقلعها البادي وظهر السونتيال كان لونو بمبي وصدرها هيفرتكو..راح واخدها مقعدها ع الرخامه....وقلعها السونتيال ومسك بزازها يقفش فيهم جامد...
باسم: ايه البزاز بنت المتناكه دي
نجلاء: اه اشتمني كمان بعشق الشتيمه
باسم: انتي لبوه ع الاخر وعايز اسد يمتع بزازك المتناكه دي
نجلاء: ااااه ااااااه اووووي قطعهم

فضل باسم يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا خلاص ساحت خالص راح منزلها من ع الرخامه ومقلعها الاسترتش وظهر الكيلوت الفتله البمبي....حط ايدو ع كسها لقاه مولع نار وغرقان عسل والعسل نازل علي فخادها....فضل يدعك فيه اووي

باسم: كسك محرووم اوي دا غرقان عسل
نجلاء: من زمان مداقش طعم الزب وانت زبك حلو اووي

راح راشق صوباعين ف كسها وفضل ينيك ف كسها ب صوابعو

نجلاء: اااااه ااااااه مش قادرره😣🔥🔥🔥😩🔥🔥
باسم: خودي يا لبوه اووي😛😋😋😋🔥🔥
نجلاء: اااااااااه......اوووف هجيب يا بااسم ااااااه
باسم وهوا بيسرع اكتر ف كسها ب صوابعو: يلا يا لبوووه يلا هاتي عسلك كماان

نجلاء اتشنجت اوي وجابت عسل من كسها وغرق ايد باسم وشال ايدو وراح لاففها بقت طيزها قدام زبوو..فضل يضرب علي طيزها اووي وهيا تصوت لحد طيزها ما احمرت وراح قافش بزها اليمين ف ايدو وايدو التانيه مسك زبو وقالها وطي وراح مدخل زبو ف كسها مره واحده...فضلت تتأوه...اااااه كسي اااااه يخربيت حلاوتك اااااااااااااه😩😩😣🔥🔥🔥🔥🤤🤤وباسم مش راحم كسها رزع وعمال يضرب علي طيازها وراح عاضضها ف كتفها ...

باسم: كسك بالع زبي يا شرموطه ااااه
نجلاء: سرع اكتر هجيب تاني يا باسم

فضل باسم يرزع ف كس نجلاء اوووي اكتر من 10 دقايق وراح جايب لبنو ف كسها وهيا نزلت عسلها ا تاني مره واترعشو مع بعض واترمو ف الارض ونامو من التعب والهيجان

فضلت لولي مش جايلها نوم ومتدايقه وبقت تكلم نفسها وتقول...انتي مجرد واحده كان حاببها وخلاص كان بيتلى بيكي وانتي زي الهبله اهو بيهزر ويضحك مع غيرك وقدر يعدي وقدر يتخطى وقدر يعيش وقدر ينساكي....وانا كمان هنساه عادي يعني....فضلت ادور علي الكارت اللي فيه رقم مصطفي..وقولت لازم احرق قلب باسم واخليه يموت من الغيره

لقبت الكارت ف دولابي...اترددت كتير جدا قبل ما اتصل وبعدين اتشجعت واتصلت...

مصطفي: الوو
انا:.....
مصطفي: الو مين
انا:.....ل....لو سمحت ممكن اكلم ندى
مصطفي: ندى مين مافيش حد هنا بالاسم دا
انا: اوكي خلاص اسفه باي
مصطفى: استني بس انتي مين
انا: مش مهم خلاص
مصطفي: لولي

انا من الصدمه قفلت ف وشو...فضل بعديها يتصل 4 مرات مش رديت بردو شويه ولقيت سلوى بتكلمني...رديت عليها

سلوى: اي ياعم قلبك حن ع الواد...طب مادام اتصلتي كلميه بقا هيتجن يابنتي
انا: طبعا سألك وقولتيلو ان دا رقمي
سلوى: اه طبعا هكدب يعني
انا :اوووف مش عارفه انا عايزه اي بجد
سلوى: ممكن تهدي وجربي يا ستي اتكلمي معاه لو مش عاجبك سيبيه وخلاص ادي ل نفسك فرصه يا لولي
انا: اهو بيتصل
سلوى: طب ردي يلا

قفلت مع سلوى ورديت عليه
مصطفي: هتفضلي مدوخاني لحد امتا يا لولي ها تعبتيني معاكي
انا: بقولك اي يا مصطفي انا مش عارفه انا كلمتك ازاي اصلا
مصطفى: طب اهدي خلاص بجد كان نفسي اكلمك من زمان اوي
انا: بس انت عرفت منين ان انا
مصطفى: هتصدقيني لو قولتلك اني حسيت بيكي
انا: يالهوي ع البكش والاونطه
مصطفى:ههههههههه و**** ابدا

فضلت اتكلم مع مصطفى كتير اوي لدرجه ان رصيدو ورصيدي خلص ونزل يشحن واتكلمنا تاني لحد ما نمنا واحنا بنتكلم مع بعض....

الساعه 6 الصبح بدأ باسم يفوق وعضمو وجعو وضهرو متكسر من نومه الارض..فتح عينو بالعافيه شاف المطبخ نضيف والبيت بقا زي الفل وفيه صينيه ع الرخامه وعليها فطار...بيض بالبسطرمه...وجبنه قديمه..وزيتون..وبيف حلواني..وفلافل..وبيض مسلوق وكوبايه لبن كبيره

ابتسم وعرف ان نجلاء اللي عملت كل دا اكنها بتشكرو ع اللي هوا عملوا قام ودخل اخد شاور وغير هدومو وفطر..كانت الساعه جات 7 ونص وهوا نازل شاف باب نجلاء مفتوح دخل من غير ما يخبط...لقاه موطيه بتلبس الشوز..راح راشقها بعبوص ف طيزها....اتخضت اووي ولفت لقيتو باسم

نجلاء: اخص عليك يا باسم كدا
باسم: اه طبعا طيزك الحلوه دي...ميرسي ع الفطار والبيت وامبارح مش عارف اشكرك ع اي ولا اي
نجلاء: لا شكر علي واجب وبعدين انا من زمان اوي مدوقتش حلاوه الزب ودوقتو معاك لازم اعملك اي حاجه انت عايزها طبعا
باسم حس نفسو هيهيج عليها: لالا انا كدا لازم امشي عشان لو كترنا كلام هشقلبك تاني
نجلاء: طب بوص يا قلبي انا نازله اعمل شوبينج كدا ع طول واما تيجي هتلاقيني مستنيا ومحضرالك احلي عشا
باسم: يااا حلاوه اشطا وراح طابع بوسه ع شفايفها ومشي

لولي بدأت تفوق كانت الساعه 10 قامت خدت شاور وكان باباها ومامتها نزلو الشغل...لقيت تليفونها بيرن..وكان باسم..قولت ارد اشوف عايز اي

انا: خير
باسم: في اي يا زفته من امبارح مش بتردي
انا: انا مش زفته اسمي لولي وانا مش عايزه ارد مش عايزه اكلمك افهم بقا
باسم: افهميني يا لولي
انت: وقتك خلص يا باسم..معلش عشان الكراش بتاعي بيتصل عليا باااي

وقفلت ف وشو وروحت متصله ع سوى وصحيها وفضلت ارغي معاها ع مصطفى واللي قولناه.... وباسم فضل يتصل وهيتجن....كنت فرحانه من قلبي حسيت ان حقي بيجيلي..

فضلت اكلم سلوي نص ساعه وبعدين قفلنا واتفقنا اننا هنخرج بليل وهنروح الكافيه اللي فيه باسم و مصطفي هيجيلنا...طبعا سلوى ماكنتش تعرف باسم شغال فين...وانا حكيتلها كل حاجه وان هوا طلع مش اخويا وكدا...لكن مش قولتلها تن كان فيه حاجه بيني وبينو...كلمت ماما وعرفتها اني هتغدا مع سلوى برا وكلمت مصطفي واتفقت معاه...فضلت ارتب ف البيت وبعدين قعدت شويه وكانت الساعه جات 3 ....قومت اطلع هدوم...طلعت جيبه واصله ل ركبتي ولما بقعد بتترفع فوق الركبه...لونها لافندر..وبادي كات لونو لافندر ولميت شعري كحكه ولبست ساعه ف ايدي الشمال وسلسله فضه سيمبل مرسوم فيها قلب...ولبست ف رجلي شوز ابيض وف ايدي شنطه بيضه سيمبل وصغيره...ونزلت روحت ع الكوافير وطلبت اعمل شعري كيرلي...مصطفي اتصل

انا: الووو
مصطفى: اي يا لولي فينك
انا: ف الكوافير اهو
مصطفى: قدامك كتير
انا: لالا ربع ساعه وهقوم
مصطفى: و**** انتي حلوه من غير حاجة اصلا
انا: ميرسي اوي اوي ع ذوقك
مصطفى: طيب يا ستي انا هسبقك انتي وسلوى ها
انا: ماشي يا مصطفى..باي

قفلت معاه واتصلت ع سلوي وقالتلي انها ف الطريق ل مصطفى...وانا ربع ساعه وخلصت فعلا وكان شكلي حلو اووي بالميكب السيمب كمان وطبعا الروج الاحمر المفضل ليا..ركبت تاكسي ووصلت الكافيه بصيت لقيت مصطفى وسلوى قاعدين روحت ليهم وسلمت عليهم وقعدت معاهم...جاتلنا اميره

اميره: اتفضلوا تطلبو اي
مصطفى: اي يا بنات تشربو الاول ولا تاكلو
سلوى: ناكل طبعا
انا: وانا كمان اكل طبعا
مصطفى: خلاص اطلبوا وانا تحت امركم...
ضحكنا انا وسلوى...ولقيت باسم واقف قدامنا وبيوجه كلامو ليا..

باسم: **** **** ياست هانم مين دا وايه اللبس دا
انا بعصبيه: مالكش دعوه ومالكش حكم عليا
مصطفى: في اي يا عم انت مين اصلا
باسم: انا مين....انا اخوها
انا: لا لا اخويا ولا زفت سيبني ف حالي بقا
سلوى: لولي اهدي خلاص
مصطفى: بقولك اي انت عايز اي بالظبط
باسم مسك مصطفى من التيشرت بتاعو : وانت مال اهلك انت
مصطفى ضرب باسم ومسكو ف بعض...وباسم اتعور لان مصطفى اشد من باسم ف الجسم والعضلات طبعا
فضلت لولي وسلوى يصوتوا والكافيه اتلم والشباب خلصتهم من بعض واخدو باسم بعيد ومصطفى اخد سلوي ولولي وطلع برا.... ولولي بتعيط...

لولي: انا اسفه انا السبب
سلوى: اسكتي سبب اي وبتاع اي انتي عكيتي الدنيا خالص
مصطفى: هيا معملتش حاجه يا سلوي لا عشان اروحكو
لولي: مصطفي انت متعور وايديك
مصطفى: متشيليش هم كل دا هيروح يلا انتوا بس

ركبنا تاكسي وسلوب روحت معايا ع البيت وكان فاضي دخلنا قعدنا مش مصدقين اللي حصل

سلوي: ايه اللي عملتيه دا يا زفته
انا: اوووف معرفش ان دا كان هيحصل
سلوى: احرجتي باسم جدا وع فكره باسم اتعور اكتر من مصطفى
انا: يااربي بجد....طب اعمل اي
سلوى: بجد عكيتي الدنيا خالص يا لولي
انا: خلاص هصلحها خلاص

سلوى كامتها انصلت وقالتها ان لولي معجبهاش المطعم ومشينا ومامتها قالتلها خلاص تعالو كلو الاكل خلصان وفعلا لولي نزلت مع سلوى وراحو بيتها واكلو واتبسطوا وفضلوا قاعدين يهزرو كانت الساعه جات ٩ وباسم خلص وروح فضلت لولي تتصل لكن مافيش رد وراح قافل فونو

انا: اعمل اي يا سلوى مش بيرد اهو وقفل فونو
سلوى: بصراحه حقوو
انا: جاتلي فكره..اروح ليه وانتي هتيجي معايا
سلوى: يخربيتك ازاي دا بقا
انا: عادي هطمن عليه بس ليكون جرالو حاجه
بعد الحاح مني ع سلوي وافقت وقالت ل مامتها ان انا عايزه اشتري حاجه ضروري ووافقت بشرط هيا ساعه بس

عند باسم...روح الببت وفتح الباب..شم ريحه حلوه...بص ع السفره شاف عليه حمام محشي وفراخ محمره...ورز ومحاشي واكل من اللي قلبكك يحبوووو يا حلوييين...طلعت نجلاء من اوضتو وكانت لابسه قميص احمر شيفون كلو وقصير ومش لابسه برا ولا اندر...كان شكلها فاجر..اول ما شافتو اتخضت وقالها انو اتخانق مع زبون وبسيطه

باسم: بس ايه الحلاوه دي
نجلاء: بجد حلوه
باسم: حلوه اوي
نجلاء: طب تعالا كل الاول
باسم: ما انا هاكل اوي

ونزل ع شفايفها بووس ويحضن ف بزازها ويشدها من شعرها

نجلاء: براحه يا باسم ااه
باسم مش سامعها بقا عنيف اكتر اكنو كان بيفرغ فيها غضبو راح مقومها ع طول ومنيمها ع الكنبه ونزل رزع ف كسها وتقفيش ف بزازها

لولي ف الطريق هيا وسلوي واخيرا وصلوا..بس مش عارفين انهي شقه....فضلوا واقفين وشافو شاب ناول سألوه عن ياكن جديد لسه هنا ودلهم ع شقه باسم...طلعو ووقفوا قدام الباب

سلوى: يلا خبطي
انت: انا قلقانه بجد
سلوى: اخلصي يا.....

وفجأه سمعو صوت حد بيصوت من جوا..راحت لولي مخبطه من غير تفكير واتخضت..

باسم: اي دا هيكون مين
نجلاء: مش عارفه انت مستني حد
باسم: لا...هروح اشوف مين ادخلي جوا

باسم لبس البوكسر والباقي عريان...فتح شاف لولي وسلوي اول ماشافتوا لولي اتصدمت وحطت ايدها ع بوقها ون
جلاء كانت مراقبه اللي بيحصل...ولما شافتهم بنات راحت طالعه بالقميص وقالتلو فيه حاجه يا بسومي.............

وووووبس كدا الجزء دا خلص استنوني ف الجزء السابع مش هتأخر عليكم وياريت تدعموني بقا عشان فعلا بتعب جدا ف الكتابه ولو اي حد عندو افكار بحب اني اضيفها للقصه يتفضل يقولي.......باااي يا حلوووين❤️😘❤️

ازيكم يا حلوين..ايه الاخبار..يارب تكونو بخير..وقفنا ف الجزء الخامس عند بابا وباسم وهما بيتكلمو..عايزه اقولكم ان انا هطول الجزء دا شويه والاحداث اللي جايه هتعجبكم اووي..عندي افكار كتير وعايزه اجمعهم ع بعض...بس يارب يعجبكم..تعالوا نكمل يا حلوين❤️😘

الجزء السادس

دخلت ل ماما المطبخ..
انا: هوا اي الحوار يا ماما
ماما: مافيش ابوكي عايز باسم ف كلمتين
انا: ايوا كلمتين اي يعني اكيد انتي عارفه
ماما: بصراحه باسم مبقاش ينفع يعيش معانا هنا خلاص انتي كبرتي يا لولي ودا بقا غلط واحنا نفذنا وصيه اهلو وراعينا **** فيه...واحنا بردو مش هنرميه يعني او نطردو..باباكي اجر شقه ليه وشافلو شغل في كافيه كويس جدا هيقدم طلبات يعني ويعتمد علي نفسو واحنا هنزورو من وقت ل التاني نشوف طلباتو نوضبلو الشقه نعملوا لقمه نفسو فيها..كدا يعني

انا سمعت الكلام وكنت مصدومه مش متخيله باسم يبعد عني..وبعد اللي حصل ما بينا دا انا اتعودت عليه وعيزاه معايا علي طول..لقيت نفسي بعيط وماما حضنتني وفضلت تهدي فيها وتطمني ان احنا هنبقا نزورو....

عند بابا وباسم

باسم: عندك حق يا بابا...عارف ان مبقاش ينفع اعيش معاكم وانو بقا غلط عشان لولي
بابا: مهما حصل يا باسم انت ابننا وانا مش هسيبك الشقه جاهزه والشغل جاهز وانا عرفتك كل حاجه...اظن كدا عداني العيب😄

باسم حضن بابا وشكرو و اتجمعنا كلنا ع السفره ناكل اخر لقمه مع بعض وكنا كلنا زعلانين ومحدش نطق ولا كلمه وانا كنت بلعب بالمعلقه ف طبقي ومأكلتش خالص

باسم: جرا اي يا جماعه انا كدا مش همشي وانا مطمن عليكم...وبعدين انا مش هسيبكم هبقا اجي اشوفكم بردو وانتوا هتجولي اضحكوا بقا عشان خاطري..
ماما: احنا بنحبك اوي يا باسم اوعا تنسا ان ليك اهل مهما حصل
باسم: مش ناسي يا ماما
بابا: يلا يا بطل عشان تلحق توضب حاجتك عشان هتنزل شغلك من الصبح الساعه 8

ضحكنا شويه مع بعض بعديها انا وماما دخلنا وضبنا ل باسم الشنطه...وودعناه..وبابا نزل معاه وصلوا ب عربيتو...وصلوا ل مكان راقي حبتين والشوارع هاديه اوي...وقفوا قدام عماره مكونه من اربع طوابق وكل طابق فيه شقتين فقط والشقه من جوا واسعه اوي وكبيره....وصلوا ل شقه ف الدور الاول وخبطوا عليها..فتحتلهم...ست...بطل من الاخر..حاجه كدا حلوه اوي بطايه بلدي..اسمها نجلاء..عندها 38 سنه وطولها 158 ووزنها 80 كيلو وطيازها كبيره ومدوره ومرفوعه ل فوق اكنها بتقولك اركبني😂😂 وبزازها يخربيت بزاها..كبيره وواقفه اووي اكنها رضعت مصر كلها😂..بشرتها سمرا وعيونها عسلي وشعرها صبغاه احمر ناري..كانت لابسه بنطلون جينز هيتفرتك عليها ومحدد كسها اوي..وبادي نص كم وعبايه سمرا مفتوحه وشعرها قصير واصل ل اكتافها...

اول ما شافتنا طلعت عارفه بابا
عبده: مدام نجلاء ايه الاخبار
نجلاء: بخير يا عبده اتفضلوا

باسم كان واقف متنح مش مصدق جسمها دا
عبده: يلا يا واد تعالا
باسم: هيا اي دي يا بابا صاروووخ
عبده: ههههههه اتلم يا ولا وتعالا ندخل بقا

دخلوا وقعدو ف الصاله
نجلاء: تشربو اي
عبده: لا و**** مافيش داعي انا جيت اجيبلك باسم ومش هوصيكي عليه بقا
نجلاء: انت بتتكلم ف اي بس متقلقش اي حاجه يحتاجها انا تحت امرو طبعا
عبده: الامر لله منتحرمش منك...استأذن انا بقا..وانت يا باسم مدام نجلاء هتوريك الشقه وكل حاجه انا ماشي عشان ورايا شغل

باسم ودع بابا ومشي

نجلاء: نورتنا يا باسم يارب تنبسط معانا..ووبص بقا اعترنا صحاب واي حاجه تحتاجها انا تحت امرك اي حاجه ها
باسم: اي حاجه اي حاجه
نجلاء ب ضحكه شرمطه: هيهيهيهي..لا مش اوي كدا..احب اعرفك ع سكان العماره

الدور الاول دا بتاعي كلو...الشقه اللي قدامي شقتي الخاصه لكن هنا بعمل فيها مقابلات عمل وشغل وكدا والدور التاني فيه شقتك وشقه واحده متجوزه هيا وجوزها..والدور التالت فيه شقه فيها عيله وقدامهم اربع شباب ساكنين والدور الرابع بقا لسه محدش ساكن فيه

باسم: تمام يا مدام نجلاء..بس هوا حضرتك معلش يعني متجوزه
نجلاء: لا يا باسم مطلقه
باسم: دا مين الغبي اللي ساب الجمال دا كلو
نجلاء: يلا بقا اطلع شقتك ارتاح
باسم: تشرفت ب حضرتك..عن اذنك

وطلع باسم شقتو ولقاها مفروشه من كل حاجه واوضتوا فيها سرير كبير والاوضه التانيه فاضيه...عدا اسبوع كان تقيل اوي وكل واحد بيحاول يتأقلم ع العيشه الجديده....باسم صحي واخد شاور ولبس وراح ع الكافيه اللي بيشتغل فيه..

انا بقا كان اسبوع حزين اوي عليا...حتي مش اتصلت علي باسم وقولت لازم اعود نفسي ع بعدو عني حتي هوا متصلش عليا خالص..بس كنت عارفه ااكافيه اللي بيشتغل فيه قررت اروح ليه واشوفو....قومت فتحت الدولاب وطلعه بنطلون اسود...وبادي باللون الرمادي نص كم.. وكوتشي ابيض..دخلت اخدت شاور ولبست وجمعت شعري ديل حصان وحطيت روج احمر(المفضل ليا)..وماسكارا وكالعاده الميكب بتاعي سيمبل...

ندهت علي ماما...مامااااا..انا نازله مع سلوي عشان هتشتري شويه حاجات
ماما: ماشي متتأخريش
نزلت وركبت تاكسي وروحت ع الكافيه...نزلت من التاكسي وانا متوتره..دخلت لقيت طرابيزه فاضيه وقفت ع باب الكافيه وشوفت باسم🥹بس كان واقف مع بنت ونازل ضحك وهزار معاها...حسيت اني مخنوقه ودموعي كانت هتنزل بس مسكت نفسي...وقعدت ع الطرابيزه

باسم :يلا يا اميره روحي شويه الزبونه اللي هناك دي
اميره: يووه يا باسم ما تروح انت
باسم: يلا يا بن بلاش لكاعه

اوصفلكم اميره(بنوته عندها 22 سنه وزنها 65 كيلو وطولها 159 طيزها وسط وحلوه بس صدرها صغير حبتين وشعرها اسود وعيونها سود وشفايفها رفيعه) بس دمها خفيف ومعجبه ب باسم

اميره: تطلبي اي يا فندم
انا بصيت ليها شويه وفضلت اتأمل فيها
اميره: يا فندم حضرتك كويسه
انا: اا..اه عايزه قهوه بالبندق
اميره: تمام حاجه تاني
انا: اندهيلي باسم
اميره بستعراب: نعم باسم مين
انا: اللي كنت بتهزري معاه
اميره: هوا حضرتك تعرفيه
انا: ايوا اخلصي واندهيلو

اميره مشيت وندهت ل باسم وباسم جالي ولقيتو اتفاجئ
باسم: لولي😯
انا: ازيك يا باسم 😒
باسم: انا تمام انتي عامله اي 😀
انا: كويسه اوي
باسم: جايه عشان تشوفيني صح😉
انا: لا طبعا انا اصلا معرفش انك شغال هنا...انا جايه اشرب حاجه ف شوفتك بس كدا قولت اسلم عليك
باسم: طيب تمام فيكي الخير
انا: ع الاقل طلعت اجدع من ناس مفكرتش تسأل عليا اصلا
باسم: انا اكتشفت ان كل حاجه حصلت بينا غلط وان امك هيا امي وابوكي هوا ابوكي وكدا مينفعش
انا ب صدمه: ههههههههه و**** غلط...ممممم طيب اوكي...ولا يهمك
اميره: اتفضلي يا فندم
انا: اديها ل استاذ باسم عشان يروق افكارو اكتر....عن اذنكم

مشيت وانا مكسوره وقلبي مكسور فضل يجري ورايا ويحاول يوقفني لكن انا كنت لابسه كوتشي وجريت بسرعه منو...فضل يتصل عليا مش رديت عليه وروحت البيت دخلت اوضتي وقفلت ع نفسي وفضلت اعيط والوم نفسي اني فكرت فيه اصلا ولا حتي فكرت اسأل عليه...قفلت فوني ونمت...كانت الساعه جات ٩ وباسم روح من شغلو وهوا حزين ومتدايق وزعلان علي لولي وان هوا جرحها بالكلام

روح البيت تعبان ومنهك..ودخل الحمام ياخود شاور...وهوا بياخود شاور الباب خبط...طلع ولف الفوطه ع وسطو وراح يفتح...طلعت نجلاء وكانت لابسه عبايه سمرا ك عادتها بس مقفوله المره دي

نجلاء: اي دا اسفه شكلي جيت ف وقت غلط
باسم: معلش انا معرفش انك انتي..طب..طب اتفضلي علي ما البس
نجلاء: ما بلاش
باسم: لالا تعالي بس خمس دقايق واكون لبست

دخلت نجلاء ودخل باسم الاوضه...وفضل يكلم نفسو...ايه اللي جابها دلوقتي دي.. الساعه 10 حاسس انها هايجه وجايه تفضي هيجانها عليا...كل حاجه هتبان...باسم لبس شورت وفانله كات وسرح شعرو ورش برفان وطلع شاف نجلاء بتنضف البيت وكانت قلعت العبايه ولابسه بنطلون استرتش اسود وبادي كات اسود نص بزازها طالعين برا والبنطلون محدد كسها والاندر الفتله اللي تحت البنطلون.....باسم لما شافها زبو وقف وحاول يخبيه ب ايدو وقالها...مدام نجلاء بتعملي اي بس

نجلاء: البيت وسخ ليه كدا يا باسم..عايش كدا ازاي
باسم: اعمل اي محدش بيجيلي وانا مبعرفش اعمل شغل البيت
نجلاء: مش انا قولتلك اي حاجه تحتاجها تقولي
باسم قرب منها: محبتش اتعبك معايا
نجلاء وبدأ هيجانها يبان عليها: تؤتؤتؤ متقولش كدا انت بس اتعبني ومالكش دعوه
باسم: طب خلاص هعمل معاكي
نجلاء: نفسي🔥
باسم: نفسك ف اي
نجلاء بغمزه: نروق البيت بقا

و بدأت تشيل الكانز اللي ف الارض واكياس الشيبسي وتحوطهم ف شنطه وخلصت الصاله هيا وباسم ودخلت ع المطبخ وكان مليان اطباق وسخه وكوبيات وعلب اكل دليفري...جابت اكياس وبقت تلم كل الحاجات دي وهيا موطيه بتلم ورق من الارض..باسم وقف وراها..وزبو رشق ف طيزها وكان واقف حديد..راحت هيا مصوته واتخضت

نجلاء:اي دا في اي خضيتني
باسم بحرج: معلش و**** انتي وطيتي فجأه
نجلاء بصت ع زبو وضحكت: طب حوش عنتر دا عني..ههههههه شكلو خطير خالص
باسم: و****...تحبي تجربيه
نجلاء: و...وبعدين خلينا نخلص
باسم: صحيح انتي مطلقه من اد اي
نجلاء ب حزن: سنتين
باسم: وكل دا عايشه من غير راجل....طب اطلقتي ليه
نجلاء: ماكنش بيعرف
باسم بخبث:ماكنش بيعرف اي
نجلاء: هنستعبط انت فاهم يعني اي
باسم: الجسم دا عايز عنتيل ويهيج اي حد انتي ازاي كدا بصراحه انتي حلوه ازي

نجلاء هاجت من كلام باسم وبدأ ينزل عسل من كسها

نجلاء: بس بقا يا باسم
باسم حس انها مش مستحمله اصلا قرب منها:في اي انا جيت جمبك
نجلاء: ياريت تيجي
باسم قرب اكتر منها: اجي اكتر من كدا
نجلاء:ممممم تعالا كمان
باسم هاج عليها اوي وراح بايسها من شفايفها وفضل يبوس فيها وهيا متجاوبه معاه خالص وايديه راحت علي بزازها
باسم: بزازك فاجره اووي كان نفسي فيهم
نجلاء: اااه يا حبيبي خودهم كلهم ارضع فيها كلهم عضهم قطعهم انا هايجه عليك من زمان اووي ونفسي فيك
باسم: وساكته ليه بس...ممممم شفايفك حلوين

فضل باسم يبوس فيها وايديه بتدعك ف بزازها وراح مقلعها البادي وظهر السونتيال كان لونو بمبي وصدرها هيفرتكو..راح واخدها مقعدها ع الرخامه....وقلعها السونتيال ومسك بزازها يقفش فيهم جامد...
باسم: ايه البزاز بنت المتناكه دي
نجلاء: اه اشتمني كمان بعشق الشتيمه
باسم: انتي لبوه ع الاخر وعايز اسد يمتع بزازك المتناكه دي
نجلاء: ااااه ااااااه اووووي قطعهم

فضل باسم يبوس ف بزازها ويموص فيهم وهيا خلاص ساحت خالص راح منزلها من ع الرخامه ومقلعها الاسترتش وظهر الكيلوت الفتله البمبي....حط ايدو ع كسها لقاه مولع نار وغرقان عسل والعسل نازل علي فخادها....فضل يدعك فيه اووي

باسم: كسك محرووم اوي دا غرقان عسل
نجلاء: من زمان مداقش طعم الزب وانت زبك حلو اووي

راح راشق صوباعين ف كسها وفضل ينيك ف كسها ب صوابعو

نجلاء: اااااه ااااااه مش قادرره😣🔥🔥🔥😩🔥🔥
باسم: خودي يا لبوه اووي😛😋😋😋🔥🔥
نجلاء: اااااااااه......اوووف هجيب يا بااسم ااااااه
باسم وهوا بيسرع اكتر ف كسها ب صوابعو: يلا يا لبوووه يلا هاتي عسلك كماان

نجلاء اتشنجت اوي وجابت عسل من كسها وغرق ايد باسم وشال ايدو وراح لاففها بقت طيزها قدام زبوو..فضل يضرب علي طيزها اووي وهيا تصوت لحد طيزها ما احمرت وراح قافش بزها اليمين ف ايدو وايدو التانيه مسك زبو وقالها وطي وراح مدخل زبو ف كسها مره واحده...فضلت تتأوه...اااااه كسي اااااه يخربيت حلاوتك اااااااااااااه😩😩😣🔥🔥🔥🔥🤤🤤وباسم مش راحم كسها رزع وعمال يضرب علي طيازها وراح عاضضها ف كتفها ...

باسم: كسك بالع زبي يا شرموطه ااااه
نجلاء: سرع اكتر هجيب تاني يا باسم

فضل باسم يرزع ف كس نجلاء اوووي اكتر من 10 دقايق وراح جايب لبنو ف كسها وهيا نزلت عسلها ا تاني مره واترعشو مع بعض واترمو ف الارض ونامو من التعب والهيجان

فضلت لولي مش جايلها نوم ومتدايقه وبقت تكلم نفسها وتقول...انتي مجرد واحده كان حاببها وخلاص كان بيتلى بيكي وانتي زي الهبله اهو بيهزر ويضحك مع غيرك وقدر يعدي وقدر يتخطى وقدر يعيش وقدر ينساكي....وانا كمان هنساه عادي يعني....فضلت ادور علي الكارت اللي فيه رقم مصطفي..وقولت لازم احرق قلب باسم واخليه يموت من الغيره

لقبت الكارت ف دولابي...اترددت كتير جدا قبل ما اتصل وبعدين اتشجعت واتصلت...

مصطفي: الوو
انا:.....
مصطفي: الو مين
انا:.....ل....لو سمحت ممكن اكلم ندى
مصطفي: ندى مين مافيش حد هنا بالاسم دا
انا: اوكي خلاص اسفه باي
مصطفى: استني بس انتي مين
انا: مش مهم خلاص
مصطفي: لولي

انا من الصدمه قفلت ف وشو...فضل بعديها يتصل 4 مرات مش رديت بردو شويه ولقيت سلوى بتكلمني...رديت عليها

سلوى: اي ياعم قلبك حن ع الواد...طب مادام اتصلتي كلميه بقا هيتجن يابنتي
انا: طبعا سألك وقولتيلو ان دا رقمي
سلوى: اه طبعا هكدب يعني
انا :اوووف مش عارفه انا عايزه اي بجد
سلوى: ممكن تهدي وجربي يا ستي اتكلمي معاه لو مش عاجبك سيبيه وخلاص ادي ل نفسك فرصه يا لولي
انا: اهو بيتصل
سلوى: طب ردي يلا

قفلت مع سلوى ورديت عليه
مصطفي: هتفضلي مدوخاني لحد امتا يا لولي ها تعبتيني معاكي
انا: بقولك اي يا مصطفي انا مش عارفه انا كلمتك ازاي اصلا
مصطفى: طب اهدي خلاص بجد كان نفسي اكلمك من زمان اوي
انا: بس انت عرفت منين ان انا
مصطفى: هتصدقيني لو قولتلك اني حسيت بيكي
انا: يالهوي ع البكش والاونطه
مصطفى:ههههههههه و**** ابدا

فضلت اتكلم مع مصطفى كتير اوي لدرجه ان رصيدو ورصيدي خلص ونزل يشحن واتكلمنا تاني لحد ما نمنا واحنا بنتكلم مع بعض....

الساعه 6 الصبح بدأ باسم يفوق وعضمو وجعو وضهرو متكسر من نومه الارض..فتح عينو بالعافيه شاف المطبخ نضيف والبيت بقا زي الفل وفيه صينيه ع الرخامه وعليها فطار...بيض بالبسطرمه...وجبنه قديمه..وزيتون..وبيف حلواني..وفلافل..وبيض مسلوق وكوبايه لبن كبيره

ابتسم وعرف ان نجلاء اللي عملت كل دا اكنها بتشكرو ع اللي هوا عملوا قام ودخل اخد شاور وغير هدومو وفطر..كانت الساعه جات 7 ونص وهوا نازل شاف باب نجلاء مفتوح دخل من غير ما يخبط...لقاه موطيه بتلبس الشوز..راح راشقها بعبوص ف طيزها....اتخضت اووي ولفت لقيتو باسم

نجلاء: اخص عليك يا باسم كدا
باسم: اه طبعا طيزك الحلوه دي...ميرسي ع الفطار والبيت وامبارح مش عارف اشكرك ع اي ولا اي
نجلاء: لا شكر علي واجب وبعدين انا من زمان اوي مدوقتش حلاوه الزب ودوقتو معاك لازم اعملك اي حاجه انت عايزها طبعا
باسم حس نفسو هيهيج عليها: لالا انا كدا لازم امشي عشان لو كترنا كلام هشقلبك تاني
نجلاء: طب بوص يا قلبي انا نازله اعمل شوبينج كدا ع طول واما تيجي هتلاقيني مستنيا ومحضرالك احلي عشا
باسم: يااا حلاوه اشطا وراح طابع بوسه ع شفايفها ومشي

لولي بدأت تفوق كانت الساعه 10 قامت خدت شاور وكان باباها ومامتها نزلو الشغل...لقيت تليفونها بيرن..وكان باسم..قولت ارد اشوف عايز اي

انا: خير
باسم: في اي يا زفته من امبارح مش بتردي
انا: انا مش زفته اسمي لولي وانا مش عايزه ارد مش عايزه اكلمك افهم بقا
باسم: افهميني يا لولي
انت: وقتك خلص يا باسم..معلش عشان الكراش بتاعي بيتصل عليا باااي

وقفلت ف وشو وروحت متصله ع سوى وصحيها وفضلت ارغي معاها ع مصطفى واللي قولناه.... وباسم فضل يتصل وهيتجن....كنت فرحانه من قلبي حسيت ان حقي بيجيلي..

فضلت اكلم سلوي نص ساعه وبعدين قفلنا واتفقنا اننا هنخرج بليل وهنروح الكافيه اللي فيه باسم و مصطفي هيجيلنا...طبعا سلوى ماكنتش تعرف باسم شغال فين...وانا حكيتلها كل حاجه وان هوا طلع مش اخويا وكدا...لكن مش قولتلها تن كان فيه حاجه بيني وبينو...كلمت ماما وعرفتها اني هتغدا مع سلوى برا وكلمت مصطفي واتفقت معاه...فضلت ارتب ف البيت وبعدين قعدت شويه وكانت الساعه جات 3 ....قومت اطلع هدوم...طلعت جيبه واصله ل ركبتي ولما بقعد بتترفع فوق الركبه...لونها لافندر..وبادي كات لونو لافندر ولميت شعري كحكه ولبست ساعه ف ايدي الشمال وسلسله فضه سيمبل مرسوم فيها قلب...ولبست ف رجلي شوز ابيض وف ايدي شنطه بيضه سيمبل وصغيره...ونزلت روحت ع الكوافير وطلبت اعمل شعري كيرلي...مصطفي اتصل

انا: الووو
مصطفى: اي يا لولي فينك
انا: ف الكوافير اهو
مصطفى: قدامك كتير
انا: لالا ربع ساعه وهقوم
مصطفى: و**** انتي حلوه من غير حاجة اصلا
انا: ميرسي اوي اوي ع ذوقك
مصطفى: طيب يا ستي انا هسبقك انتي وسلوى ها
انا: ماشي يا مصطفى..باي

قفلت معاه واتصلت ع سلوي وقالتلي انها ف الطريق ل مصطفى...وانا ربع ساعه وخلصت فعلا وكان شكلي حلو اووي بالميكب السيمب كمان وطبعا الروج الاحمر المفضل ليا..ركبت تاكسي ووصلت الكافيه بصيت لقيت مصطفى وسلوى قاعدين روحت ليهم وسلمت عليهم وقعدت معاهم...جاتلنا اميره

اميره: اتفضلوا تطلبو اي
مصطفى: اي يا بنات تشربو الاول ولا تاكلو
سلوى: ناكل طبعا
انا: وانا كمان اكل طبعا
مصطفى: خلاص اطلبوا وانا تحت امركم...
ضحكنا انا وسلوى...ولقيت باسم واقف قدامنا وبيوجه كلامو ليا..

باسم: **** **** ياست هانم مين دا وايه اللبس دا
انا بعصبيه: مالكش دعوه ومالكش حكم عليا
مصطفى: في اي يا عم انت مين اصلا
باسم: انا مين....انا اخوها
انا: لا لا اخويا ولا زفت سيبني ف حالي بقا
سلوى: لولي اهدي خلاص
مصطفى: بقولك اي انت عايز اي بالظبط
باسم مسك مصطفى من التيشرت بتاعو : وانت مال اهلك انت
مصطفى ضرب باسم ومسكو ف بعض...وباسم اتعور لان مصطفى اشد من باسم ف الجسم والعضلات طبعا
فضلت لولي وسلوى يصوتوا والكافيه اتلم والشباب خلصتهم من بعض واخدو باسم بعيد ومصطفى اخد سلوي ولولي وطلع برا.... ولولي بتعيط...

لولي: انا اسفه انا السبب
سلوى: اسكتي سبب اي وبتاع اي انتي عكيتي الدنيا خالص
مصطفى: هيا معملتش حاجه يا سلوي لا عشان اروحكو
لولي: مصطفي انت متعور وايديك
مصطفى: متشيليش هم كل دا هيروح يلا انتوا بس

ركبنا تاكسي وسلوب روحت معايا ع البيت وكان فاضي دخلنا قعدنا مش مصدقين اللي حصل

سلوي: ايه اللي عملتيه دا يا زفته
انا: اوووف معرفش ان دا كان هيحصل
سلوى: احرجتي باسم جدا وع فكره باسم اتعور اكتر من مصطفى
انا: يااربي بجد....طب اعمل اي
سلوى: بجد عكيتي الدنيا خالص يا لولي
انا: خلاص هصلحها خلاص

سلوى كامتها انصلت وقالتها ان لولي معجبهاش المطعم ومشينا ومامتها قالتلها خلاص تعالو كلو الاكل خلصان وفعلا لولي نزلت مع سلوى وراحو بيتها واكلو واتبسطوا وفضلوا قاعدين يهزرو كانت الساعه جات ٩ وباسم خلص وروح فضلت لولي تتصل لكن مافيش رد وراح قافل فونو

انا: اعمل اي يا سلوى مش بيرد اهو وقفل فونو
سلوى: بصراحه حقوو
انا: جاتلي فكره..اروح ليه وانتي هتيجي معايا
سلوى: يخربيتك ازاي دا بقا
انا: عادي هطمن عليه بس ليكون جرالو حاجه
بعد الحاح مني ع سلوي وافقت وقالت ل مامتها ان انا عايزه اشتري حاجه ضروري ووافقت بشرط هيا ساعه بس

عند باسم...روح الببت وفتح الباب..شم ريحه حلوه...بص ع السفره شاف عليه حمام محشي وفراخ محمره...ورز ومحاشي واكل من اللي قلبكك يحبوووو يا حلوييين...طلعت نجلاء من اوضتو وكانت لابسه قميص احمر شيفون كلو وقصير ومش لابسه برا ولا اندر...كان شكلها فاجر..اول ما شافتو اتخضت وقالها انو اتخانق مع زبون وبسيطه

باسم: بس ايه الحلاوه دي
نجلاء: بجد حلوه
باسم: حلوه اوي
نجلاء: طب تعالا كل الاول
باسم: ما انا هاكل اوي

ونزل ع شفايفها بووس ويحضن ف بزازها ويشدها من شعرها

نجلاء: براحه يا باسم ااه
باسم مش سامعها بقا عنيف اكتر اكنو كان بيفرغ فيها غضبو راح مقومها ع طول ومنيمها ع الكنبه ونزل رزع ف كسها وتقفيش ف بزازها

لولي ف الطريق هيا وسلوي واخيرا وصلوا..بس مش عارفين انهي شقه....فضلوا واقفين وشافو شاب ناول سألوه عن ياكن جديد لسه هنا ودلهم ع شقه باسم...طلعو ووقفوا قدام الباب

سلوى: يلا خبطي
انت: انا قلقانه بجد
سلوى: اخلصي يا.....

وفجأه سمعو صوت حد بيصوت من جوا..راحت لولي مخبطه من غير تفكير واتخضت..

باسم: اي دا هيكون مين
نجلاء: مش عارفه انت مستني حد
باسم: لا...هروح اشوف مين ادخلي جوا

باسم لبس البوكسر والباقي عريان...فتح شاف لولي وسلوي اول ماشافتوا لولي اتصدمت وحطت ايدها ع بوقها ون
جلاء كانت مراقبه اللي بيحصل...ولما شافتهم بنات راحت طالعه بالقميص وقالتلو فيه حاجه يا بسومي.............

وووووبس كدا الجزء دا خلص استنوني ف الجزء السابع مش هتأخر عليكم وياريت تدعموني بقا عشان فعلا بتعب جدا ف الكتابه ولو اي حد عندو افكار بحب اني اضيفها للقصه يتفضل يقولي.......باااي يا حلوووين❤️😘❤️
ههههههههه بسومي ليلتو سووده😂😂

ازيكم يا حلوين يارب تكونو بخير....عايزه اقولكم حاجه.....مش كل اللي بنحبهم..هيكونوا لينا..ولا كل اللي بنحبهم لايقين علينا...ممكن نلاقي اللي ياما حلمنا بيهم ويلاقونا منلاقيش الحب فيهم...يارب تكون الرساله وصلت... تعالو نبدأ الجزء الجديد

الجزء السابع

نجلاء طلعت من الاوضه وقالت ل باسم: فيه حاجه يا بسومي
وسط زهول سلوى ولولي باسم قالها...لا مافيش ادخلي جوا انتي

لولي محستش غير ودموعها بتجري من عينها واغمى عليها ف الارض....سلوى فضلت تصوت وباسم حاول يفوقها لكن مافيش فايده

سلوي: ابعد ايدك عنهااا
باسم: انتي مالك يا بني ادمه انتي
سلوي: انت واحد نجس وهتنجسها معاك
باسم: اوووف اسكتي بقا خليني نفوقها

نجلاء طلعت من الاوضه وبكل برود: اي دا هيا الكتكوته مستحملتش...صحيح مين دي يا بسومي
باسم بصلها بغضب: روحتي هاتي مياه والبس حاجه لمي جسمك...وانتي يا سلوى ساعديني ندخلها يلا

سلوى ساعدتو ونجلاء عملت زي ما قلها وجابت مياه وسلوي طلعت برفان مش شنطتها ونجحت انها تفوق لولي..

لولي: اااه دماغي..انا فين
سلوى: حبيبتي انتي كويسه
لولي فتحت عينها وشافت باسم اكنها شافت عفريت فضلت تصوت وجالها حاله عصبيه: ابعد عنييييييييي **** ياخدك انت واحد واطي ووسخ...بكرهههههك مش عايزه اشوووفك ياريتني ما حبيتك ياريتني ما حبيتك😩😩😩💔💔😢
باسم: اهدي يا بنتي اهدي
سلوى: بس بقا سيبها ف حالها
نجلاء: هوا يعني ماسكها يلا يا حبيبتي اهي فاقت
سلوي اخدت لولي واكنها متخدره:حسبي **** ونعم الوكيل

باسم واقف في ذهول مش مصدق اللي حصل واتأكد ان هوا خسر لولي بجد....وقعد ع الكنبه وهوا ضايع وحزين وبدأ يفتكر كل ذكرياتو مع لولي

سلوي ولولي نزلو....وفضلوا يتمشوا شويه... مصطفى اتصل لكن هيا مش ردت وقفلت الفون...وصلو ل حديقه عامه قعدو فيها وبدأت لولي تعيط وتندب حظها وتلوم قلبها...

لولي: اااااه يا سلوى قلبي واجعني اوووي... ياريتني ما روحت ليه...سمعتي كلامي ليه انطقي لييييه😢😢😢😩😩😣
سلوي اخدتها ف حضنها وبدأت تعيط معاها لانها بردو كان فيه مشاعر ف قلبها ل باسم: خلاص يا لولي اهدي دا كلب ولا يستاهل

فضلو الاتنين يعيطوا مع بعض لحد ما بدأو يهدو وقامو واخدو تاكسي وكل واحدة روحت علي بيتها...لولي وصلت كانت الساعه 10 ونص بس مامتها وباباها مش اجو لسه...دخلت ع الحمام ع طول وفتحت الدوش ع البارد ودخلت تحت المياه زي ما هيا ب هدومها وكل حاجه وقعدت ف البانيو وبقت تعيط والمياه نازله عليها وافتكرت اللي حصل ف البانيو مع باسم...وبدأت تعيط اكتر وتحس انها كانت رخيصه😩😩😢😣فضلت ربع ساعه ع الحال دا..وبعدها قامت وخلعت هدومها ولفت نفسها بالبشكير وراحت ع اوضتها لبست قميص نص كم فضفاض قصير ونامت من التعب

سلوي كانت مصدومه بردو وحاسه بالحزن...روحت شافت مامتها جريت عليها وفضلت تعيط ف حضنها...(مامت سلوي اسمها تهاني)

تهاني ب خضه: مالك يا سلوى فيكي اي
سلوى: تعبانه اوي يا ماما😢😢😩😩
تهاني: قولي مالك يابت حد اذاكي حد عمل فيكي حاجه انطقي

سلوي حكت كل حاجه ل مامتها لانها مش بتخبي عليها حاجه..فضلت مامتها تهدي فيها وفهمتها ان دا ماكنش حب وان هوا كان مجرد اعجاب وانت لولي صدمتها اكبر منها بكتير وبدأت سلوي تهدا من كلام مامتها ودخلوا الاتنين نامو ف حضن بعض

عند باسم ونجلاء...

باسم: ايه اللي هببتيه دا...كل اللي حصل دا بسببك
نجلاء: مين دي انشاء **** لازم واحده بتحبك
باسم: دي لولي بنت عبده ياختي
نجلاء: ياالهوي بجد
باسم: اه بجد وانتي عكيتي الدنيا **** يحرقك
نجلاء: وايه اللي جايب حضرتها هنا بقا
باسم: عشان كانت موجوده وقت الخناقه وجات تطمن عليا وكمان صاحبتها معاها مش هيا لوحدها
نجلاء: بس كلامهم كان محدوف ان فيه حب
باسم: ولا حب ولا ذفت البت اتصدمت يا شيخه حرام عليكي
نجلاء: هيا كانت بتقولك ياريتني ما حبيتك
باسم: كنا بنحب بعض بس خلاص
نجلاء:ايوا خلاص عشان انت بتحبني انا وبس
باسم: مش وقتك خالص سيبيني عايز انام
نجلاء: نوم مين يا قلبي مش قبل ما نتمتع سوا
باسم: لا ماليش مزاج
نجلاء: انا هخليك ليك مزااج
باسم سابها وقالها انا داخل انام وقفل الباب....نجلاء اتغاظت وقالت و**** ما سيباك يا باسم....فتحت باب الاوضه لقيتو نايم ع ضهرو ومغمض عينيه.... راحت عليه وقلعتو البوكسر وهوا بصلها وقالها...بتعمل اي

نجلاء: مالكش دعوه اسكت انت خالص

ظهرلها زبوو ونزلت فيه مص وكانت محترفه بنت المتناكه...بقت تمص ف زبو وبيوضو وتلحس فيه زي الايس كريم وهوا بدأ يتمتع فعلا ويطلع اهات مكتومه..فضلت ربع ساعه تموص فيه وتدعكو ب ايدها راحت قايمه وراكبه عليه ورشقاه ف كسها مره واحده...فضلت تتمحن علي زبو ...ااااااه اممممم حلو اوووووي اااااااه يا كسي يا معلي حسييي.....باسم قفش بزازها ف ايدو وفضل يعض فيها ويمسك فيهم جامد وسنانو بقت معلمه ف بزازها كلها وبقا يدها من شعرها ويضربها ع طيازها اكنو بيخرج اللي جواه فيها....فضلوا عشر دقايق نيك...لحد ما قذف لبنو ف كسها وهيا اترعشت معاه واترمت جمبو ع السرير....

قام باسم دخل الحمام وفتح الدش البارد وحش نفسو وسخ فعلا ونجس زي ما سلوي قالتلو ومش عارف ايه اللي حصل فيه وازاي ساب نفسو ل ذبو يتحكم فيه للدرجه دي وخسر لولي...ول اول مره باسم يبكي...فضل يعيط ويضرب نفسو ومسك الشاور فضل يكب ع نفسو ويغسل زبو وشفايفو وكان منهار جدا...فضل نص ساعه ع الحال دا ونجلاء لبست هدومها ونزلت وهيا مخنوقه منو...خلص باسم الشاور ولبس فانله وشورت ونام ع السرير من التعب

لولي صحيت ع ايد مامتها بتهزها

عزيزه: قومي يا لولي قومي
لولي: اي دا هيا الساعه كام
عزيزه: الساعه 9
لولي:وبتصحيني دلوقتي ليه يا ماما عايزه انام
عزيزه: ابوكي سافر ياختي تبع شغلو وهيقعد 3 شهور
لولي: بجد...طب ليه مش صحيتيني يعني
عزيزه: قولت اسيبك نايمه يابنتي
لولي: ماشي يا ماما شويه كدا وهقوم افطري انتي حتي
عزيزه: مالك يا لولي فيكي حاجه متغيره
لولي: مافيش حاجه صدقيني يلا بقا يا ماما معلش عايزه انام
عزيزه: ماشي يابنتي براحتك...

عزيزه خرجت من الاوضه...ولولي فتحت تليفونها...جالها رسايل كتير من مصطفى وحاول يكلمها 100 مره ومن سلوى ومن باسم...قفلت فونها تاني ونامت...فضلت لولي 3 ايام ع الحال دا مش عارفه تفوق من الصدمه....ومامتها مش عارفه تعمل معاها اي ولا عارفه فيها اي....وف يوم سلزى جات تزورها..عزيزه فتحتلها وسلمت عليها ودخلتها ل لولي لانها مش بتطلع من اوضتها...وسلوي طلبت منها اتنين قهوه بالبندق عشان لولي بتحبها...لولي اول ما شافت سلوى اترمت ف حضنها وفضلت تعيط

سلوى: بس بقا حرام عليكي خلاص انسيه يا لولي انسي اللي حصل
لولي: اااه يا سلوى مش قادره تعبانه اوووي
سلوى: اسكتي بقا خلاص دا انسان وسخ اصلا
لولي مسحت دموعها وقعدو ع السرير
سلوى: عيزاكي ف موضوع بقا يا لولي وفكك من باسم دا
لولي: خير
سلوى: مصطفى هيموت عشانك حرام عليكي يا لولي بجد طب عبريه حتي دا هابلني اتصالات....وع فكره بقا عايز يتقدملك كمان
لولي: ايه..بتهزري
سلوى: لا و**** فعلا عايز يتقدملك
لولي ب صدمه وتفكير: طب طب ازاي اعمل اي مش عارفه
سلوى: اهدي اهدي بقا
لولي: انا موافقه
سلوى: اي دا...انتي مفكرتيش حتي..دا جواز يا لولي
لولي: عارفه وفيه مثل بيقول خودي اللي بيحبك ومتاخديش اللي بتحبيه
سلوى: متأكده..انا هفاتح مامتك ف الموضوع
لولي: متأكده يا سلوى... مصطفى كويس وماشوفتش منه حاجه وحشه وبيحبني من زمان ومهندس وراجل وشاب شيك وحلو هعوز اي تاني
سلوى: طب افتحي فونك بقا وردي عليه وانا هطلع اكلم مامتك

سلوي طلعت ولولي كلمت مصطفى وفضل يقولها كلام حب واد اي هوا كان قلقان عليها وان هوا هيتقدملها وكلام كتير اوي..

(احب اقولكم مصطفى ليه اخت اسمها نهى وعندها 27سنه ومطلقه وبشرتها بيضه بس مش اوي وشعرها اسود وعملاه كاريه وعيونها ديقه وعسلي وشفايفها كبيره وصدرها وسط وطيزها حلوه .. ودي ليها دور كبير جاي وباباه متوفي ومامتو اللي عايشه اسمها سهيله عندها 53 سنه ست بجد جسمها جامد صدرها مشدود ومش كبير اوي وطيازها وسط وشعرها صبغاه اصفر وعيونها خضرا زي مصطفى وبشرتها بيضه...ودي بردو ليها دور كبير جاي)

خلصوا كلام...وسلوى وعزيزه خبطوا ع لولي ودخلو...

عزيزه: طبعا سلوى قالتلي ع كل حاجه يا لولي تخوص مصطفى
سلوى: خلاص بقا يا طنط خيا موافقه مش تحرجيها
عزيزه: بردو اعرف هيا بتفكر ازاي
لولي: هوا شاب محترم يا ماما وبيحبني اوي وبيشتغل مهندس وبيكسب حلو يعني انا شايفه ان حياتي هتكون حلوه معاه وانا برتاحلو اساسا
عزيزه: بصراحه سلوى وريتني صوره ليه...قمر يابت
لولي: هههههههه انتي بتعاكسي يا ماما
عزيزه: اتلمي يابت...اما اقوم افرح ابوكي وانتي ادي رقم ابوكي ل مصطفى وهوا يكلمو بقا وربنا يقدم اللي فيه الخير...

عند مصطفى

بعد ما قفل ما لولي...نهى دخلت عليه..

نهى: بتحب ف مين إنشاء ****
مصطفى: انتي بتصنتي عليا يابت
نهى: لا يا اخويا مش القصد
مصطفى: بكلم مراتي المستقبليه
نهى بحزن: يعني اي يا مصطفى نويت تتجوز
مصطفى: اومال هفضل حياتي كدا
نهى: وانا يا مصطفى هتسيبني
مصطفى: انتي عبيطه..انتي الحب الاولاني انتي اختي وحبيبتي ومراتي كمان
نهى قربت ليه ونامت ف حضنو وبصتلو : بحبك اوي يا مصطفى اوعا تسيبني
مصطفى باسها من شفايفها: مقدرش يا روحي

(طبعا كدا نفهم ان مصطفي بينو وبين نهى اللي هيا اختو علاقه جنسيه )

عند باسم...

كل ايامه بقت شبه بعضها...ونجلاء بعدت عنه من اخر مره وهوا كان متدايق جدا وفقد الامل ف ان لولي ممكن تكلمو تاني او تسامحو اصلا...رغم محاولاتو الكتيره جدا لكن كان بيفشل كل مره...بس لسه علاقتو كويسه مع عزيزه وعبده...باسم كان مروح من شغلو....وطالع شاف جارتو اللي ف الدور معاه اللي كان جوزها بيسافر ع طول دي فاكرينها....كانت بتطلع شنطه الزباله جمب الباب ولابسه هوت شورت وبادي كات لونهم بينك وسايبه شعرها...هيا ملامحها هاديه اوي...وكل حاجه ف وشها صغننه عارفين تشبه اوي منى ذكي..ونفس الجسم وكلو...اول ما شافتو متكسفتش وجريت ع جوا..لا وقفت وكلمتو

الجاره: مساء الخير
باسم: مساء النور
الجاره: انا جارتك اللي ف وشك طبعا مش محتاجه اقولك...بس اول مره نتكلم انا كنت بشوفك كتير بس قولت لازم نتعرف بما اننا ساكنين ف نفس الدور
باسم: انا باسم
الجاره: وانت ياسمين

باسم فجأه وشو اصفر وكان هيقع...جريت عليه ياسمين وسندتو

ياسمين: يلاهوي...اسند عليا بسرعه
باسم: اه دماغي مش قادر
ياسمين: تعالا عندي تعالا

باسم منطقش...ودخلتو عندها ف الصاله ونيمتو ع الكنبه وراحت المطبخ عملتلو كوبايه مياه وسكر...سندتو وقعدتو..وشربتو الكوبايه..

ياسمين: هاا كويس دلوقتي
باسم وبدأ يفوق شويه: ااه الحمد****..انا اسفه اني ازعجتك ومتشكر جدا ع وقفتك معايا
ياسمين: متقولش كدا احنا جيران
باسم وهوا قايم عشان يمشي: شكرا يا ياسمين لو احتاجتي حاجه انا موجود
ياسمين: طب اقعد شويه بس ارتاح
باسم: معلش مره تانيه...صحيح انتي عايشه لوحدك
ياسمين: انا متجوزه بس جوزي مسافر مش بييجي غير مرتين ف السنه يعني
باسم: **** يعينك...تصبحي ع خير

ودعتو ياسمين ودخل شقتو اللي بقت وسخه خالص من قلت النضافه اللي فيها....مهتمش باسم ودخل اوضتو ونام ع السرير زي ما هوا...

عزيزه كلمت عبده ورحب بالموضوع بس طبعا قالها استني لما اجي عشان اتكلم معاه وافهم الدنيا فيها اي...وسألها ع باسم

عبده: لسه مكلم باسم امبارح صوته مكنش كويس
عزيزه: اصلا انا ناويه بكره اعملو كام اكله كدا واروح اوضبلوا الشقه واظبطو شويه انا قصرت معاه اوي
عبده: اه يا عزيزه دا مهما كان بردو ابننا
عزيزه: حاضر يا ابو لولي
عبده: بقولك اي انتي وحشتيني اووي بجد
عزيزه: هههههههه يا راجل عيب احنا كبرنا ع الكلام دا
عبده: كبرنا مين يا وليه فشررر دا انا شباب
عزيزه: بصراحه انت كمان وحشتني اوي يا عبده
عبده: طب بس بقا ل اجيلك دلوقتي حالا

وفضلوا يضحكو شويه واليوم عدا....صحيت عزيزه تاني يوم تحضر ل باسم كل الاكل اللي بيحبو ولولي صحيت ع ريحه الاكل...

لولي: **** **** ايه الريحه التحفه دي
عزيزه: قولت اعمل لقمه ل باسم من زمان مروحتش ليه

لولي اول ما سمعت الاسم اتعكننت بس كان لازم ترد ع مامتها عشان متحسش ب حاجه

لولي: اه يا ماما حرام
عزيزه: اعملي حسابك هتيجي معايا عشان اكيد الشقه محتاجه تنضيف ومش هقدر لوحي
لولي بخضه: مين انا فين لا مش هينفع..دا..دا..دا انا عندي ميعاد مع سلوى اصلا لا يمكن يا ماما
عزيزه: ايه يابت كميه الرفض دي في اي دا باسم روحك وقلبك مالك يا لولي هوا حصل حاجه من باسم مزعلاكي...
لولي: لا يا ماما مافيش حاجه بس مينفعش ازعل سلوى
عزيزه: ماشي يا لولي ع راحتك يا بنتي

لولي دخلت اوضتها وفضلت تعيط ما هيا بتحاول تنسا باسم وتعدي المرحله دي ع خير...

عند مصطفى....مامتو بتصحيه...قوم يا صاصا الساعه 10
مصطفى: حاضر يا ماما قايم اهو
نهى: ماميتي عايزه حاجه
سهيله: لا يا حبيبتي خلي بالك من نفسك
مصطفى: رايحه فين ابت
نهى: خارجه مع ميرنا هنفطر برا
مصطفى: مممم ماشي ياختي خلي بالك من نفسك

نزلت نهي وقابلت ميرنا زميلتها اللي كانت شبه معالي زايد اوي بس مش نفس الجسم لا اكتر شويه يعني كانت قلبوظه...راحو ع الكافيه اللي اتفقوا مع بعض عليه...دخلوا قعدو..وكان فيه كذا شاب حاطط عينو ع نهى بسبب لبسها الملفت جدا...(لابسه توب كاب قصير يادوب مغطي الصدر لونو ابيض وبنطلون ابيض ماسك ع جسمها..وكعب اوف وايت وشنطه من نفس اللون وسايبه شعرها..وحاطه ميكب كتير ف وشها)

جالهم الجرسون:تؤمري ب حاجه يا فندم
نهى:ممممم شكلك جديد هنا
الجرسون: بشتغل من حوالي شهر
نهى: اهاا واضح عشان انا باجي هنا كتير
الجرسون: اتفضلي
نهى: عايزين..................
الجرسون: تمام

راح جاب الفطار وكان فيه عصير برتقال...باسم وهوا بيحوط العصير ع الطرابيزه..الكوبايه وقعت ع نهى😂😂 لكم ان تتخيلوا الابيض اللي اصبح برتقالي🥹😂😂😂💔

نهى اتعصبت : اي دا مش تفتح يا اعمى انت اعمل ايه انا دلوقتي حرام عليك منك لله يا اخي ازاي مشغلين حمير بالشكل دا هنا
باسم: بقولك اي اتلمي يالكوبايه وقعت غصب عني طولت لسان مش عايز
نهى: انت كمان ليك عين تتكلم وتبجح..فين مدير المكان اللي هنا
الكافيه كلو اتلم وزمايل باسم اجو والمدير وبدأو يهدو فيها والبنات اخدوها الحمام وقلعت وبعتوا هدومها المغسله وسلعه وكانت الهدوم عندها ونضيفه زي ما كانت لبساها...برغم اللي حصل بس عجبها باسم..لانها حسيتو شديد...ولان مدير الكافيه طلب منو يعتذر ليها وهوا رفض..راحت ع الطرابيزه وجالهم فطار تاني...واكلوا وهيا ماشيه راحت ل باسم...واعتذرتلو لانها حست انها زودتها وغلطت فيه اوي وباسم قبل اعتذارها ...واتبادلوا ارقام بعض..وروحت نهى..وروحت ميرنا..

عزيزه خلصت وراحت ع بيت باسم واخدت مفتاح زياده من نجلاء بعد ما قالتلها انها مامتو..طلعت فتحت الشقه وكانت ريحتها وحشه وكلها تراب واكياس وزباله وقرف..فتحت الشبابيك كلها وحطت الاكل ف المطبخ وبدأت حمله تنضيف عميقه ف البيت.....4 ساعات وكانت خلصت عزيزه البيت ومشيت....نزلت لولي مع سلوى تشتري شويه حاجات...وكانت بتحاول تنسا باسم وتلهي نفسها ف حاجات تانيه..كانت الساعه جات 9

باسم روح من الشغل قابل نجلاء وقالتلو ان مامتو جات ومشيت..طلع باسم شاف الشقه بتلمع من النضافه وشاف الاكل ف التلاجه والفريزر وع البوتجاز..ابتسم وحس براحه نفسيه..والباب خبط..راح بفتح..وكانت ياسمين..لابسه قميص كات اسود طويل ومفتوح من عند الصدر وصدرها باين

ياسمين ب مياعه: ازيك ياا صحيح معرفتش اسمك
باسم: اسمي باسم..انا الحمد**** تمام انتي عامله ايه
ياسمين: مش كويسه خالص ممكن اقعد معاك نتكلم شويه
باسم وفهم قصدها اي: اسف انا جاي من الشغل تعبان وهنام ممكن وقت تاني
ياسمين: اوكي خلاص اسفه ع الازعاج ومشيت

دخل باسم اخد شاور ولبس شورت وفانله وحط الاكل وقعد ياكل اكن بقالو سنه مأكلش واتصل ب عزيزه وشكرها اووي

عند نهى...كانت قاعده ف اوضتها بتفكر ف باسم ولابسه قميص كات قصير يادوب مغطي طيزها لونو احمر ومش لابسه اندر ولا سونتيال...دخل عليها مصطفى...مممم سرحانه في اي

نهى: حبيبي تعالا اقعد معايا
مصطفى: امك برا ياختي
نهى: طب واي يعني ماما دلوقتي تناام
مصطفى: بت اهدي شويه
نهى قامت وقربت منه: لا بقولك اي هات ايدك كدا
مسكت ايدو وحطيتها ع كسها من تحت القميص: شوف كسي مولع ازاي...اححح
مصطفى رشق صوباعو ف كسها:هوا كسك دا مبيشبعش
نهى ب محن: ااه لا مش بيشبع خالص...مممم عيزاك اووي
مصطفى : خلاص اصبري امك تنام وهنشوف الموضوع دا
نهى: مصطفى كسي مولع مش قادره استنا اووف..احح خالص
مصطفى راح زاققها ع السرير: انتي حره يا متناكه

نزل عليها بوس من شفايفها وتفعيص ف بزازها وهيا بتحاول تكتم صوتها عشان امها...فضل يبوس ف شفايفها ويعضهم ونزل بوس ف رقبتها..وبعدين نزل علي بزازها يلحس حلماتها ويرضع فيهم اووي ونزل ب ايدو ع كسها يلعب فيه ويدخل صوابعو ويطلعها وهيا خلاص مش قادره....امممممم امممممم كسي بقا يلا بسرعه...مسمعش كلامها وراح نازل ب شفايفو ع كسها يبوس فيه براحه💋💋🔥🤤 ويلحسو بلسانه 😋😛وهيا بتزوق راسو ع كسها اكتر وفجأه قالتلو هجيب يا مصطفى:هاتي يا شرموطتي يلا: فضل يلحس كمان وبقا ينينك ف كسها بلسانو: لحد ما اتشنجت وقفلت ب فخادها ع دماغو وجابت عسلها كلو بين شفايف مصطفى..🤤🔥🔥💋💋❤️

مصطفى قام: يلا يا لبوه ريحتك اهوو
نهى: اي دا مش هتدخلو
مصطفى: لا ياختي انتي عايزه تفضحينا
نهى: ياسلام سلم
مصطفى باسها من خدها: لما البيت يفضا يا قمري يلا تيكير

وسابها ودخل الحمام اخد شاور ولبس بيجامه النوم...ودخل يكلم لولي ويحب فيها شويه ف نفس الوقت نهى اتعدلت وفضلت زي ما هيا واتصلت ع باسم وفضلو يدردشو ويهزرو وارتاحوا ل بعض اوي...

عدت الايام والاسابيع والشهور ووصل عبده بالسلامه وف نفس اليوم كان متفق مع مصطفى ان هييجي ويجيب مامتو واختو ويتكلمو معاه...وصل عبده ع البيت واسقبلتو عزيزه بالفرحه ولولي بالاحضان....ودخل اخد شاور من السفر ولبس بيجامه مريحه وكانت عزيزه محضرالو كل الاكل اللي بيحبو وقعدوا اكلوا مع بعض....

عبده: كبرتي يا لولي وهتبقي عروسه
لولي بكسوف: خلاص بقا يا بابا متحرجنيش
عبده: ههههههه خلاص...عرفتي باسم ولالا
لولي وشها اتغير: ل...لا
عبده: ليه يابنتي انا قولت هتقوليلو
لولي: لا يا بابا مجاتش فرصه وبعدين دا لسه يعني قرايه فاتحه
عزيزه: انا كلمتو يا عبده وقولتلو ييجي قالي عندو شغل كتير ومافيش حد غيرو يستلم وباركلي
عبده: خلاص ع خيره **** ادخل انا بقا اريح عشان ميعاد بليل

قامت لولي وعزيزه يلمو الاكل...لولي قالت ل مامتها : ادخلي انتي يا ماما نامي مع بابا شويه وانا هلم الحاجات
عزيزه: حبيبتي يا لولي ❤️💋

دخلت عزيزه ل عبده: عبده ه ه ه ه ه ه
عبده: روحي تعالي ف حضني وحشتيني اووي

ونزل فيها بوس يا حلوين قطعها😂❤️ وبقا يقفش ف بزازها ويموص فيهم ويعض فيهم وهيا بتتأووه اوووي وعماله تفرك ف كسها من كتير الهيجان...
عبده: مالك يا وليه هايجه ليه كدا اممممم اووف ع بزازك
عزيزه: اااه كسي بيوجعني اااه كمان موص ف بزازي يا عبده اااه
عبده: اهو يا عزيزه امممممم...اححح....امممممم
عزيزه اتشنجت وراحت جايبه عسلها ف ايدها...اااااااه ااااااااه كسييييي

ولولي واقفه عند الباب بتسمع...وهاجت ع الاخر...كان فيه خورم ف الباب اللي هوا بتاع المفتاح وماكنش المفتاح محطوط نزلت لولي ع ركبها وبصت من الخورم شافت ابوها نازل تفعيص ومص ف بزاز امها وامها ماسكه قلعتو البنطلون ومسكت زبو ونزلت فيه مص...عبده: ااااه براحه يا عزيزه ااااه....اممممم وحشني مصك ااااه
وعزيزه بتموص فيه كمان...راح مقيمها وقلعها القميص خالص...ولفها ضهرها بقا ليه وقالها: وطي يا متناااكه
عزيزه: اااااه اشتمني تاااني ااااه
عبده ضربها ع طيازها: يلا يا لبوه افشخي طيزك دي عشان اوصل ل كسك الشرقاان

لولي ايديها راحت تلقائيا جوا بنطلون البيجامه وحست ب كسها غرقان خالص فضلت تلعب فيه وهيا بتتفرج ع امها وابوها...عبده رشق زبو ف عزيزه وفضل ينيك في كسها ويرزع ف طيازها ويضربها عليها....عزيزه:ااااااااه يا كسي اااااااه اووي يا عبده
عبده: اهووو يا لبوه اهووووو
عزيزه: ااااه اااااااه ااااوف اوووف

ولولي بتلعب ف كسها وبتصدر همهمات خفيفه..مممم..ممممم ااه
وايدها التانيه راحت ع بزازها تحسس عليهم وتلعب فيهم وطلعت بزها الشمال بقت ترفعو ل شفايفها تموص فيها

عزيزه: اااااه هجيب تاني يا عبده ااااااه
عبده : وانا هجيب معاكي يا شرموطه اااااه ااااه
عزيزه اتشنجت وجابت عسلها للمره التانيه
عبده طلع زبو وكان لسه مجابش: لفي بسرعه تعالي عايز اجيبهم ع بزازك...لفت عزيزه وبدأ يلعب ف زبو وهيا ضمت بزازها مستنياه يجيبهم...

لولي فضلت تلعب اووي والمنظر مهيجها ع الاخر...وابوها اتشنج وجاب لبنو علي بزاز امها...وهيا اتشنجت وجابت عسل كتير من كسها..اممممم🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

خدت نفسها وقامت دخلت الحمام غسلت ايديها وبدأت تكمل ف لم السفره.....خلصت ودخلت خدت شاور وبعدها عزيزه وعبده دخلو مع بعض ولولي جهزت نفسها لبست..فستان طويل مجسم لونو اوف وايت وكعب من نفس اللون وعملت شعرها ويڤي..وحطت ميكب ناعم ك عادتها والروج الاحمر وسلوى جات هيا ومامتها والباب خبط فتح عبده وكان مصطفى ومامتو ونهى اخته اللي جات بالعافيه لانها غيرانه ع اخوها... كانت القاعده كويسه جدا... وكلهم كانوا مبسوطين.. وعبده اعجب بمصطفى وكان مرحب بيه جدا والقعده كانت اكتر من لطيفه واكلوا الجاتوه وشربوا الحاجه الساقعه واتفقوا الخطوبه الخميس الجاي الا ان القاعده ما كانتش خاليه من نظرات نهى للولي اللي ما كانش عاجبها لولي خالص وكانت غيرانه منها ومن جمالها... فضلوا قاعدين شويه وبعد كده قاموا وروحوا وسلوى ومامتها روحوا ما تبقاش الا لولي وابوها وامها..

كان فاضل اسبوع بس على الخطوبه ولولي بقيت كل يوم تنزل توضب حاجتها وتشتري بقيت حاجتها هي وسلوى صاحبتها طبعا وحجزوا في كافيه علشان الخطوبه تتم واكيد طبعا مش كافيه باسم ما تقلقوش... كانت نهى علاقتها اتطورت مع باسم وبقوا قريبين جدا من بعض.... لولي اشتريت فستان للخطوبه لونه بينك تايبست و ليه اسكتنشن... وحجزت عند الكوافير واتفقت معاه ان الميك اب يكون ناعم جدا وبينكي.. وسلوى اختارت فستان لونه فيروزي تايبست بس قطيفه الفساتين اللي البنات بتلبسها اليومين دول اكيد انتم عارفينها وحجزت عند نفس الكوافير بتاع لولي....

عند مصطفى مصطفى برده كان بيجهز حاجته وجاب بدله لونها ابيض واتفاق مع الحلاق.. ونهى كلمت باسم وعزمته على خطوبه اخوها وهو ما يعرفش ان هي خطوبه لولي.. نهى اختارت فستان لونه احمر واختارت ميك اب جريء كعادتها

قولي لي خلصت في الكوافير وكانت طالعه زي الاميرات كانت حلوه جدا مصطفى اجا اخدها وكان طبعا زي القمر مش قادره اوصف لكم.. كانوا كل اللي في الفرح حلوين بصراحه ركبوا العربيه ورحو ع الكافيه وكان الكل مبسوط وفرحان فضلت نهى عماله تدور على باسم كان لسه ما جاش.. ولولي كانت قاعده في الكوشه مع مصطفى.. مامت مصطفى جابت الشبكه وراحت تقدمها للعرسان وكانت عباره عن دبله واسوره وخاتم للولي وسلسله دهب وهو خاتم فضه... في الوقت ده دخل باسم وقابل نهى وسلم عليها...

باسم: ايه الجمال دا
نهى: بس بقا متكسفنيش
باسم: لا و**** طالعه حلوه اوي
نهى: متشكره لك قوي يا باسم تعالى بقى اما اعرفك على مصطفى اخويا وعروسته

عبده شاف باسم وجاخدو بالحضن وباسم كان متفاجئ: ايه ده انت بتعمل ايه هنا يا بابا
عبده: دي خطوبه اختك يا ابني انت مش عارف ولا ايه
باسم ببلاهه: اختي اختي مين
عبده: لولي يا باسم خطوبه لولي النهارده تعالى يا ابني اما اخليك تسلم عليها وعلى عريسها
باسم كان ماشي زي المتخدر حاسس ان هو هيغمى عليه من كتر المفاجاه مش مصدق نفسه... باسم داخل عليهم وهم بيلبسوا الدبل خلاص بقى واقف يتفرج عليها ومش مصدق ع
يونه بجد لولي ضاعت منه...

عبده : لولي...باسم اجا عشان يباركلك
لولي ب صدمه..بصت قدامها لقيت باسم وباباها ونهى...........

ووووووبس كدا يا حلوين....انا عارفه اني كنت بجري بالاحداث بس معلش مودي مش احسن حاجه ف مكنتش مرتبه افكاري كويس..استنوني ف الجزء 8 عشان اللي جاي شديد😉😉❤️💋🔥 سلام يا حلوييييين🔥🔥🔥💋🔥💋

ازيكم يا حلوين..يارب تكونوا بخير.... هقولكم كلمتين مالهومش علاقه بالقصه

اليومين دول كلنا بنعدي ب ظروف وحشه اوي وخنقه وزهق وملل وقرف ومحدش عاجبو حالو...حتي الناس مبقتش جدعه مع بعضها ولا بقت تحب الخير ل بعضها..ف الزمن دا كلو بيقول يلا نفسي...ونادرا جدا لما تلاقي حد كويس وبيحبك بجد..عايزه اقولكم حاجه بقا..اعرفوا قيمت نفسكوا...انا استاهل اتحب واستاهل اني الاقي حد يغير عليا ويخاف عليا ويهتم بيا انا استاهل الاحسن...انا استاهل اني اتعامل بطريقه احسن من كدا...الكلمتين دول خلوهم ف بالكو دايما...فكرا نفسكوا انكم غاليين اووي ومترخصوش نفسكو لحد

يلا بينا نبدأ الجزء الثامن من قصتنا..

بصت لولي ب صدمه شافت باسم وابوها ونهى... ومصطفى اتصدم زيها...

مصطفى: هوا انت تاني
عبده: انتوا تعرفوا بعض ولا اي
باسم وبدأ يمسك نفسو: اه يا حاج كان اجا عندي الكافيه ف مره وشوفنا بعض وحصل شد كلام كدا عادي يعني حكايات شباب
مصطفى: انت اخو لولي
باسم: مش اخوها بالظبط بس متربيين مع بعض هيا بقا تبقا تحكيلك
مصطفى: اه اكيد
باسم بص ل لولي: الف مبروك يا عروسه...ومسك ايدها وباسها

لولي غمضت عينها ودمعه وقعت من عيونها غصب عنها...مهما كان دا حبها الاول اول دقه قلب كانت ليه واول لمسه كانت منه...فضلت ساكته ومش عارفه تطلع صوت

نهى: تعالا بقا يا باسم لما اعرفك ع مامتي...هتحبها اووي

مشيت نهى وباسم وعبده مشي عند عزيزه....

مصطفى: محكيتيش ليا يعني عن باسم دا
لولي: هحكيلك بعدين يا مصطفى
مصطفى: مالك وشك اتقلب ليه اول ما شوفتيه
لولي: مافيش عايزه اروح الحمام معلش ثانيه

قامت لولي...وسلوى شافتها وراحت وراها وباسم شافهم واستأذن من نهى ان هوا رايح الحمام..وطبعا حمام الحريم جمب الرجالي...لولي دخلت الحمام وسلوى وراها وباسم دخل حمام الرجالي...

سلوى: مالك يا لولي في اي يا بنتي
لولي: مش قادره يا سلوى لما شوفتو قلبي دق مقدرتش
سلوى: مش دا اللي كنتي بتقولي نسيتو وخلاص وانتهى من جوايا مالك ضعفتي تاني ليه
لولي: قلبي اللي بيدق كل ما يشوفو ويشتاق ليه اعمل ايه كل دا فاكره اني نسيتو بس طلعت غلطانه لما شوفتو كل حاجه اتلخبطت جوايا ازاي كدا بجد ازااااي

كل دا وكان باسم سامعهم وفرح من جواه عشان هوا بيحب لولي ومختلفه عن اي واحده هوا عرفها..كفايه أن هوا اول واحد ف حياتها...طلع ومشي وهوا مطمن ان قلب لولي لسه معاه وقرر يحاول معاها من تاني

سلوى: لازم تمسكي نفسك اكتر ويلا نطلع عشان محدش ياخود بالو......طلعو من الحمام ورجعت لولي جمب مصطفي وسلوى جمبها بس لولي مكنتش حاسه ب اي حد وماكنتش حاسه ب نفسها وهيا عماله تبوص ع باسم وهوا بيهزر مع نهى وحاسه بالغيره من جواها بس كانت بتكدب احساسها....وباسم قاصد يعمل كدا عشان يولعها ب نار الغيره زي ما هوا هيموت ان مصطفي قاعد جمبها وعمال يغازلها...

قامت لولي رقصت مع اصحابها ومصطفى مع اصحابو...وعدا اليوم وكان حلو بس مش بالنسبه ل لولي...غيرت الفستان واخدت شاور ولبست هوت شورت وبادي كات..وفضلت تفكر ف باسم...فونها رن وكان مصطفى

لولي: الو
مصطفى:ايه يا عروسه غيرتي ولا لسه
لولي:غيرت واخدت شاور وع السرير اهو كنت لسه هنام
مصطفى: يابخت السرير..
لولي: نعم..اتلم يا مصطفى في اي
مصطفى:بهزر معاكي يا ستي اي مبتهزريش
لولي: اوكي يا سيدي هعديها المره دي
مصطفى: ماشي يا قمر..اسيبك تنامي عشان بكره هخرجك خروجه هتعجبك اووي
لولي: اوكي تصبح على خير
مصطفى: وانتي من اهلي يا قلبي

وقفلو مع بعض وجاتلها رساله من باسم....

(لولي...حب عمري...اول دقه قلب كانت ليكي...صدقيني مكدبتش ف اي حاجه كنت قولتها ليكي..مشاعري ليكي كلها كانت حقيقه...انا الدنيا لفت بيا وحسيت اني اتظلمت لما فجأه بقيت من غير اهل وكلكو بعدتوا عني...رميت نفسي ف حضنها من همي صدقيني...متزعليش مني..انا مش عارف انام..مش قادر اتصور انك مع حد تاني غيري...سامحيني يا لولي...ردي عليا وقولي سامحتك عشان اعرف انام)

لولي فضلت تعيط...وقفلت الفون وقررت انها مش هترد عليه عشان جرحها اووي

باسم فضل مستني ردها لكن زي ماكان متوقع مش ردت...وقرر ان لازم يقرب من نهى اكتر عشان يعرف يوصل ل لولي بعدين...اتصل ع نهى وفضل يرغي معاها وعرف منها كل تفاصيل حياتها....وعرف انها هايجه آخر حاجه واتفقوا يتقابلوا ف الشقه بتاعتوا....ع الساعه 7 لان هوا كان واخد اجازه...ناموا ابطالنا....واشرقت شمس يوم جديد....كانت الساعه 11

لولي صحيت وماكنش حد ف البيت...دخلت الحمام وبعدين وضبت الفطار...وفطرت..وعملت فنجان قهوه بالبندق ودخلت البلكونه تشربو...واتصلت ع مصطفى اللي كان لسه صاحي بردو

لولي: صباح الخير يا صاصا صحي النوم
مصطفى: صباح الفل يا قلبي..عامله اي
لولي: الحمد**** تمام...قوم كدا وصحصح وافطر وابقا كلمني
مصطفى: ماشي يا حبيبتي علي طول مش هطول عليكي
لولي: ماشي باي

قفلت معاه واتصلت ع سلوي وقالتلها ع باسم واللي بعتو ليها..وسلوى شجعتها انها متعبروش...نهى كانت صاحيه من الساعه 8 وبدأت تحضر نفسها اكنها عروسه جديده لسه...عملت سويت كامل ل جسمها كلو وخلصت وحطت ف البانيو معطرات وحاجات كدا مش عارفه اي هيا😂😂...وقعدت فيه وبعدها كملت شاور ولفت نفسها بالبشكير وطلعت...كان مصطفى داخل الحمام

مصطفى: ايه الروايح الحلوه دي
نهى: مالكش فيه
مصطفى: و**** هيا بقت كدا يعني
نهى: اه واكتر من كدا خليك ف خطيبتك ست الحسن والجماال
مصطفى: يابت انتي اللي ف القلب
نهى: لا مش عايزه اكون لا ف القلب ولا ف العقل عن اذنك

ومشيت وسابتو وهوا مفكرش كتير ودخل الحمام وبعدين طلع ومامتو حضرت الفطار وفطروا مع بعض...وفضلوا قاعدين يضحكوا شويه....وبعدين نهى دخلت اوضتها وقالت هترتاح شويه بس دخلت واتصلت ع باسم وفضلت تتكلم معاه...وكان بدأ يكون بينهم غزل سيكسي ويتكلموا ف الجنس...واخدو ع بعض خالص... مصطفى ف نفس الوقت كان بيكلم لولي وبيحب فيها شويه وهيا مكنتش معاه اوي...اتفق معاه ان هيا متاكلش وهوا هيأكلها برا...كانت الساعه جات 6 بدأت لولي تجهز نفسها...طلعت بادي تايجر كات...وبنطلون بيج...وكعب تايجر..وسابت شعرها وحطت روج احمر وماسكارا وبلاشر..ولبست ساعه ووخاتم وف ايدها اليمين الشبكه...وشنطه بيج ف ايدها... ومصطفى لبس..قميص ابيض وبنطلون جينز..وشوز ابيض والدبله بتاعتو وانسيال فضه والسلسله الفضه وكان شكلو قمرر اووي🤤🤤❤️

ف نفس الوقت كانت نهى بتلبس...طلعت قميص لونو ازرق💙 قصير خالص وشيفون وبرا واندر من نفس لون القميص ولبست عبايه سودا..نزا مصطفى وقابل لولي وخرجو...ونزلت نهى وىكبت تاكس ف طريقها ل بيت باسم..

باسم فضل يرتب ف البيت وحلق شعر جسمو واخد شاور...وكان خايف ل صاحبه العماره تشوف نهي وتقلب الدنيا عليه...

مصطفى اخد لولي ف مكان رومانسي جدا....وطلبلها اكل وكانت لولي مبسوطه ومش مبسوطه غصب عنها كانت بتسرح وتفتكر باسم....نهى وصلت العماره وكانت مع باسم ع الفون

باسم: اطلعي بسرعه يلا انا فاتحلك الباب
نهى: متأكد مافيش حد
باسم: ايوا يلا

بس كان فيه حد مراقب باسم من العين السحريه...وطبعا انتوا عرفتوا مين..ايوا ياسمين وشافت نهى وهيا داخله عند باسم وقفل الباب...وضحكت ضحكه صفرا وفكرت ف حاجه..هنعرفها بعدين...

نهى : يالهوي اقسم ب**** كنت مرعوبه
باسم: هههههههه وانا
نهى: مممم عايز تفهمني انها اول مره
باسم: وحيات جمالك اول مره
نهى: طب اتلم هااا
باسم قرب منها: هوا حد يشوفك ويبقا ملموم
نهى بتمثل انها اتدايقت: باسم..كدا همشي
باسم: خلاص يا ستي..تشربي اي
نهى: ممكن حاجه سخنه
باسم: زي اي..اجيبلك لبن
نهى: لبن اي دا
باسم: لبن جهينه هيعجبك اووي
نهى وفهمتو: تقيل بقا ولا خفيف
باسم: ما تيجي تشوفي
نهى: هوا الحمام فين

باسم شاورلها ع الحمام ودخلت وقلعت العبايه وظبطت نفسها وخرجت....باسم اول ماشافها هاج عليها...وع منظرها..ما هوا بردو راجل وقدامو حتت لحمه طريه لازم يدوقهاا

راحت عليه وقعدت جمبو ع الكنبه...

باسم: يخربيت حلاوتك...
نهى: بجد حلوه
باسم: حلوه اوي يا نهى
قرب منها وشدها ل حضنو...تعالي كدا..
نهى:ما براحه يووه
باسم: حاسك بتحبي العنف واووي
نهى وبدأت تهيج من كلامو: مممم اوي

قرب منها وحط بوسه ع شفايفها وفضل يبوس فيها اوي وهيا تحضن فيه وكانت مولعه ع الاخر...نزل ايدو علي بزازها وفضل يدعك فيهم..وهيا راحت راكبه عليه وهوا قاعد وقلعت القميص

نهى: يلا فكلي البرا ظي واتمتع ب بزازي براحتك
باسم: انتي شرموطه اووي
نهى وكسها سخن: اااه يلا مش قادره

باسم فكلها البرا..وحط ايدو ع كسها وقالها: دا اللي تاعبك
نهى: مممم اووي مولع
باسم بدل يمشي صوباعو اللي ف النص ع كسها براحه وعسلها مغرق الاندر واخد بزازها ف شفايفو وهيا حضناه من رقبتو وعماله تتمحن ع زبوو وزبوو واقف حديد...من كتر هيجانها راحت قايمه قاعده تحت رجليه وقلعتو الشورت والبوكسر..ونزلت مص ف زبو..كانت بتاكل زبو اكل ومستمتعه بالمص اووي..امممم حلو اوي...ااه اممممم امممممم

باسم كان مسمتع اوي ب مصها ل زبو وبعد عشر دقايق مص...راح مقيمها ومنيمها ع الكنبه...وفشخ رجليها..وراح مقلعها الاندر..ونزل ب لسانو ع كسها...فضل يلحس فيه ويفرك فيه وهيا مش قادره من كتر المتعه

نهى: اااه كسي اممممم اوووي كمااان...ونزلت ايدها ع كسها وفضلت تلعب ف ذنمبورها اوي وهوا راح مدخل الصوباعين اللي ف النص ف كسها وفضل يدخلهم ويطلعهم وهيا بتتلوى من المحن..لحد ما صوتت ونزلت شهوتها...راح راشق زبو ف كسها وفضل يرزع فيها وهوا ماسك بزازها ب ايديه

باسم: خودي زبي يا شرموطه خليه يريح كسك
نهى: ااه زبك حلو اووي
باسم: خوديه اهوو اهووو
نهى: اااه احلي من زب مصطفى
باسم سمع الاسم واكنو اتصعق..راح موقف نيك وقالها: نعم ياختي مين مصطفى اللي ناكك دا
نهى اتخرست ومبقتش عارفه تقول اي: ما..مافيش
باسم: انطقي يا نهى
نهى: دا..دا معرفه قديمه

بس باسم فهم ان هوا اخوها وافتكر حكايتو مع لولي...بس عرف يجبها ازاي

راح ممشي زبو ع كسها: يخربيت كسك وحلاوتو...امممم حلو اوي
نهى: اااه اووي دخلو بقا
باسم: كدا..اهو دخلتوا ف كسك اهو وهنيكك كمان اووي
نهى: اه يا بسام اوي اوي مش قادره دخله كمان
باسم: انا ولا مصطفى
نهى: اااه انت طبعا ااااه
باسم: زب اخوكي مكانش بيكيفك يا لبوه
نهى: اااه مش قادره
باسم راح قالبها ف وضع الدوجي...وفضل يرزع ف كسها لحد ما بقت تقولو ارحمني مش قادره....ونزلت شهوتها ل تاني مره...وهوا جاب لبنو ع طيزها....دخلت الحمام وفتحت الدش وهوا دخل ليها فضل يلعب في جسمها تاني وفضل يسالها عن اخوها واللي كان بيحصل معاها وهي من كتر المحن ما كانتش حاسه بنفسها وفجاه حكيت ليه كل حاجه حصلت وكل حاجه عنها بجد.... وهو كان بيفكر في حاجه تانيه ان هو مسك كارت على مصطفى... عمل معاها واحد كمان في الحمام وبعدين لبست هدومها وفضلت قاعده شويه معاه واكدت عليه ان الكلام اللي حصل بينهم ما يطلعش بره وان اي حاجه عارفها عنها ما يقولهاش وهو وعدها بكده.... كانت الساعه جت 10:00 ومشيت....

كانوا لولي ومصطفى خلصوا اكل و فضلوا قاعدين شويه وبعدين قامو يتمشوا... مصطفى سالها على باسم وحكيت له كل حاجه عنه بس طبعا ما قالتش ان كان في اي حاجه بتحصل بينهم ومصطفى صدقها واليوم عدى.... مصطفى وصل لولي لبيتها وقال لها اول ما تطلعي كلميني وهو روح على بيته

كانت الساعه جات 12 ولسه باسم هينام...سمع الباب بيخبط..بص ف الساعه لقاها 12 قام يفتح وهوا بيقول خير **** يستر...فتح الباب وكانت ياسمين...دخلت ع طول من غير ولا كلمه وسط ذهول باسم...وكانت لابسه الروب عليها

باسم: اي دا في اي
ياسمين: اقفل الباب لو سمحت وتعالا عوزاك ف كلمتين
باسم استغرب بس قفل الباب: في اي يا مادام ياسمين
ياسمين: تؤتؤتؤ ياسمين بسسس
باسم: في اي يا بنتي انطقي
ياسمين قربت منو ومشت صوابع ايديها ع وشو وقالتلو ب دلع: اي يا باسم هوا انا ماليش نفس زي اللي كانت عندك ولا اي
باسم استغرب اكتر وسألها: انتي بتتكلمي عن اي بالظبط واي الطريقه دي؟
ياسمين نزلت ايديها تلعب ف صدرو: قصدي ع اللي كانت عندك انهاردا هتعمل ناسي بقا ولا هتستعبط
باسم بلع ريقو: بقولك اي
ياسمين قطعتو: انا عايزااك
باسم: يعني اي
ياسمين: يعني عيزااك..لو معملتش معايا زيها...هنزل اقول ل صاحبه العماره انك بتجيب ستات هنا وشوف بقا هيا هتعمل اي
باسم مسكها من دراعتها جامد: بقولك اي متلعبيش معايا عايزه تروحي تقولي بالسلامه وانا عادي هشوف حته تانيه...متحاوليش تخوفيني ولا تستعبطيني عشان هيجانك دا
ياسمين عيطت وبعدت عنه وقعدت ف الارض وفضلت تعيط

باسم صعب عليه حال ياسمين : بتعيطي ليه دلوقتي
ياسمين: محدش حاسس بيا انا بني آدمه لحم ودم جوزي راميني ولا بيسأل وانا عايشه لوحدي مافيش حد يكفي رغباتي واحده غيري كانت مشيت غلط من زماان بس انا محافظه ع نفسي وبريح نفسي بس تعبت بجد تعبت....(وفضلت تعيط)

نزل باسم جمبها ف الارض وحضنها وفضل يحاول يهديها...بس ميعرفش ان ياسمين نارها كانت بتزيد...وهوا حاضنها...من غير وعي منها بدأت تبوس ف رقبتو:: محتجالك يا باسم محتاجالك اووي.....معلش طفي النار اللي جوايا دي...تعبت من لعبي ف كسي ب ايدي...نفسي ف زب راجل يفشخني اااه...مش قادره خالص هايجه اووي...

بدأ باسم يتجاوب معاها...وباسها من شفايفها..واخدها من دراعتها وقومها وهوا قام وقف وراح منزل الروب من علي اكتافها ووقع ف الارض...وماكنتش لابسه اي حاجه خالص..باسم لما شافها برق عينيه ولسه هينطق..هجمت عليه وبدأت تبوس فيه ب نهم واشتياق وحرمان انثى من زب راجل...بدأت تبوس فيه ب جنون وتعض ف شفايفو ورقبتوا..وهوا مش لاحق ياخود نفسو من جنونها...ضربها قلم خفيف وقالها ...فوقي يابت هتموتيني

ياسمين قومتو ونامت ع الكنبه وفتحت رجليها: يلا افشخ كسي بسرعه مش قادره خاالص...باسم بص ع كسها..شاف عسلها نازل كتير...: هفشخك بس مش قبل ما ادوق عسل كسك....ونزل ع كسها ب شفايفو ويادوب بدأ يلحس فيه بلسانو...لقاها اترعشت وجابتهم...اااااااه امممممم ااااااه يلا كماااان...

باسم: يخربيت هيجانك انا ملحقتش الحسو
ياسمين: بقولك محروومه ااه كسي عايز كمان....
باسم: لا دا عايز زبي بقا

وراح مطلع زبو ورشقو ف كسها...وفضل ينيك فيها ويمسك ف بزازها وهيا ف دنيا تانيه...مش قادره تكتم اهاتها من المتعه اللي حساها...اااااااه ااااااااح ااااااوف حلووو اوووي ااااااه كسيييي
وباسم مش راحمها: اهو يا لبووه يخربيت هيجانك...حلو وعاجلني
ياسمين: اممممم اديني ف كسي ابن المتناكه دا...تاعبني اوووي..

وبدأت تلعب ب صوابعها ف ذنمبورها وايدها التانيه ع بزازها ضماهم...فضلت تدعك ف ذنمبورها...ااااااه ااااااه يا باسم امممممم كمان اكترررر هجيب تاااني...اااااااااااه امممممممممم

باسم: ليه كسك فيه عسل يا متناكه لسه عايز يجيب تاني؟
ياسمين: اااه يا حبيبي ااااه

راح باسم مقيمها ونام ع الارض وقالها : اركبي ع زبي يا لبووه
ركبت ياسمين ع زبو وفضلت تتنطط...وهوا بقا يضربها ع بزازها ووشها وايديها مش سايبه ذنمبورها بتدعك فيه...اااااااه ااااااااه اوووي....بتسم مسكها من وسطها وبدأ يرزعها ع زبو اكتر وهيا بتصوت...راح مقرب شفايفها منو...وباسها عشان يكتم صوتها شويه..وصوت لحمهم وهوا بيخبط ف بعضو كان عالي...ومهيجهم اكترر....

باسم: انا هجيب مش قاادر
ياسمين: وانا كمان هجيب تاني

ااااااااه امممممممم والاتنين نزلوا مع بعض....بعد ما خلصت نزلت ياسمين ع زبو تموصو وتمص اللبن اللي باقي ع زبو وتفرك ف كسها وتلعب ف بزازها لحد ما جابت رابع مره واترمت جمبو ونامو ف حضن بعض

وعدت الايام على ابطالنا..... باسم بيحاول يتواصل مع لولي وهي رافضه وفي نفس الوقت مقابلاتو زادت مع نهى وياسمين ومصطفى علاقته بتتقوى بلولي ولولي شافت ان قد ايه مصطفى بيحبها وبجد بقت بتحترمه وحست ان هي كمان بدات تحبه...

مقابلات باسم ونهى اتكررت كتير وكان مصطفى مش مرتاح لها لانها ما بقتش بتلجا لي ولا حتى بتكلموا زي الاول... وكان شاكك ان في حاجه وفي يوم كانت نهى بتكلم باسم في الاوضه.... مصطفى دخل عليها من غير ما يخبط... اول ما نهى شافته حاطت تليفونها تحت المخده...

مصطفى: بتكلمي مين يا زفته
نهى: بقول لك ايه يا مصطفى ما لكش دعوه بيا وابعد عني احسن لك خليك في ست الحسن والجمال بتاعتك ملكش دعوه بيا خالص فاهم
مصطفى: يعني ايه ما ليش دعوه بيكي انتي اتجننتي.. هاتي التليفون ده لما اشوف كنتي بتكلمي مين
نهى: اوف بقى سيبني في حالي بقى ملكش دعوه بيا
مصطفى شدها من شعري: يعني ايه ما ليش دعوه بيكي انطقي
نهى وعيونها دمعت من الوجع: يعني ما لكش دعوه بيا يعني زي ما شفت حياتك سيبني انا كمان اشوف حياتي مش قلت لي انك هتفضل معايا دايما مش قلت لي ان عمرك ما هتسيبني مش قلت لي ان عمرك ما هتتخلى عني اديك سبتني واتخليت عايز مني ايه بقى افضل عايشه تحت رحمتك انا كمان من حقي اشوف حياتي
مصطفى سابها: ماشي يا نهى ماشي اللي انتي شايفاه

جاي مصطفى يمشي راح راجع ليها تاني وبايسها في شفايفها... في نفس الوقت كان لسه باسم معاها على الفون وكان بيسجل المكالمه وسجل كل كلمه اتقالت ما بينهم... فضل مصطفى يبوس في نهى وايدي بتلعب في جسمها كله... ونهى بتحاول تبعده عنها لكن ما فيش فايده.... هو بيبوسها راح منزل الشورت بتاعه وراح لاففها ومنيمها على السرير على بطنها وراح رافع القميص وما كانتش لابسه اندر.. راح راشق زبه مره واحده في كسها.. وهي فضلت تقول ااااااه وتصوت وهو مش راحمها ونازل رزع في كسها... فضل كده حوالي 10 دقائق لحد ما جاب لبنه في كسها...وقام من عليها وقالها.... انا عملت ده عشان تحرمي تقولي لي ملكش دعوه تاني وعشان اثبت ملكيتي ليكي ولجسمك... يلا تيكير يا بيبي وطلع وسابها...وراح باسم قافل وحافظ المكالمه وهوا بيضحك ومبسوط خالص

عدى ثلاث شهور على ابطالنا كانت كل حاجه ماشيه تمام وكان فرح لولي بعد يومين وكانت لولي بدات تجهز نفسها وجابت الفستان وحجزت في قاعه ....ومصطفى اجر البدله وسلوى اجرت الفستان ونهى اجرت فستان وباسم قرر ان هو يحضر الفرح واجر بدله.... مصطفى اشتري شقه ليه هو ولولي لوحدهم..وظبطها وفرشها من كل حاجه ومش ناقصها غير العرسان اللي هيعيشوا فيها

لولي راحت تعمل آخر بروڤه ع الفستان وكانت سلوى معاها..وهيا ف الاتيليه باسم اتصل عليا..

لولي: اووف يا باسم مش بيزهق
سلوى: ردي عليه شوفي عايز اي
لولي: مش فهماه بجد
سلوى: ردي بس

ردت عليه...: الو..خير يا باسم
باسم: انا قدام الاتيليه وهدخل ع اساس جوزك وعايز اشوفك ومعنديش غير كدا عشان فيه كلام مهم لازم تعرفيه
لولي: انت اتج......

ملحقتش تكمل..قفل ف وشها وبالفعل دخل وصاحبت الاتيليه دخلت وسألت لولي ان جوزها عايز يشوفها وهيا وافقت...دخل باسم وسط استغراب سلوى ولولي..

باسم: بعد اذنك يا سلوي دقيقتين بس وهمشي
سلوى: عايز اي تاني يا باسم
لولي: سلوى هتقعد
باسم: مش ناقص عنادكم انتوا الاتنين هما كلمتين هقولهم وماشي....

بالفعل خرجت سلوى بحجه تشوف فستاني تاني...قعد باسم ولولي قصادو

باسم: وحشتيني اوي يا لولي
لولي: خير يا باسم
باسم قرب ليها ب وشه: اسمعيني..انا لحبك ومش هستغنى عنك لآخر يوم ف عمري
لولي: فوق يا باسم انا هتجوز بعد بكره خلاص مبقتش ليك ولا قلبي بقا ليك
باسم: كدابه انتي لسه بتحبيني...
لولي: انا بكرهك

باسم راح واخد شفايفها ف بوسه عميقه...عبرلها بيها ع اشتياقو ليها...وهيا مكنتش عارفه تتحرك من الصدمه..بعد عنها وسابها تاخود نفسها..ونزل ايدو حطها ع كسها من
ع البنطلون وهمس ليها...وعد مني الكس دا مش هيفتحوا غيري...وفيه حاجه لازم تعرفيها....................

وووووووبس كدا.....الجزء دا خلص واستنوني ف جزء جديد عشان تعرفوا باسم هيقول اي ل لولي وعلاقتو مع نهى وياسمين هتوصلوا ل فين...مش هتأخر عليكم❤️❤️

ازيكم يا حلوين...يارب تكونوا بخير....اسفه ع التأخير...احب اقولكم كلو يمسك اعصابو عشان الجزء دا معظمو سكسي اوووي...ويارب يعجبكم انا هخلص القصه الجزء الجاي واستنواني ف حاجه جديده انشاء ****❤️❤️يلا بينا نبدأ

الجزء التاسع

باسم: فيه حاجه لازم تشوفيها وهتعجبك اوي
لولي: حاجه اي مش فاهمه

باسم طلع موبايلو وبدأ يفرجها صور ليها وليه وهما صغيرين وهما كبار كمان وبدأ يرجع ليها الذكريات....(طبعا كنتوا متوقعين ان هوا هيقولها ع مصطفى ونهى بس باسم بيخطط لاكتر من كدا)

لولي: وبعدين يا باسم مش فاهمه حاجه دلوقتي
باسم: افهمي انا بحبك مصطفى دا مش بيحبك وواخدك شهوه مش اكتر
لولي اتعصبت: اسكت يا حمار دا بيفهم وشافني بجد مراحش ل واحده تانيه ونساني
باسم: ماشي يا لولي بكره الايام تثبتلك مين اللي حمار فعلا

ومشي وسابها ف حيرتها ووجعها كل ما تقول هنساه يرجع ويفكرها...ولسه بتتأثر من لمساتو ليها ولسه بتحب كلامو..دخلت عليها سلوى وحكيتلها اللي حصل وسلوى طمنتها ان هوا غيران مش اكتر

باسم وهوا ماشي قابل نهى ومامتها....واعجب ب مامتها اوي

نهى وقفت وسلمت عليه: باسم ازيك
باسم: الحمد**** انتي ازيك
نهى: تمام...

ماما....باسم...شغال ف الكافيه اللي بقعد فيه ع طول ويعتبر اتصاحبنا
سهيله: تشرفت يا باسم
باسم مسك ايدها وباسها: الشرف ليا يا سينيوريتا
سهيله اتحرجت وجسمها قشعر: هههههههه لطيف اوي يا باسم انت
نهى: **** **** دا باسم بيدلع ماما كمان
باسم: بصراحه اللي يشوفها يقول اختك مش مامتك
سهيله: تعيش يابني
باسم: اشوفكم ع خير ..ابقي كلميني يا نهى
نهى: اوكي باي

باسم مشي وهوا ع وشو ابتسامه صفرا وعرف كويس اوي هوا هيعمل اي عشان لولي تكون ملك ليه وبعلم مصطفى كمان وبرضاه.....ابطالنا روحوا ع بيتهم زباسم اخد اجازه اسبوع من الشغل عشان يتفرغ للخطه بتاعتو..

اتصل ع نهى وردت عليه:الوو..اي يا بسومي
باسم: عامله اي يا نونا
نهى: الحمد**** يا قلبي
باسم: وحشتيني مووت
نهى: ياسلام يا بكاش
باسم: انا بكاش...لا ابدا وحشتيني بجد وعايزك حالا
نهى: طب اقولك ساعه كدا بس وهجيلك
باسم: هههههههه مافيش اي اعتراض..تلاقي كسك بياكلك
نهى: بصراحه اووي انت وحشتو اصلا
باسم: ياريت تجيبي مامتك معاكي
نهى: نعم ..ازاي دا
باسم: اي يابت عادي تتفرج علينا
نهى: انت مجنون يا باسم
بتسم: تعالي بس يلا مستنيكي
نهى: اوكي يا سيدي..باي

قفل معاها وبدأ يرسم الخطه كويس اوي وضمن نجاحها كمان

ف بيت سلوى..مامتها كانت ف اوضتها..وسلوى سمعت صوت همهمه جاي من اوضت مامتها..قامت ومشيت براحه..سمعت صوت آهات...بدأت تصنت ع الباب...سمعت صوت واحد...ايوا يا لبووه كمان العبي ف كسك اكتر

امها: ممممم كسي بيوجعني اوي
الشاب: كسك جامد اوي ياريتك من نفس بلدي كنت فشختك

اتضح ل سلوى ان امها بتكلم حد ع النت فيديو كول..ومبقتش عارفه تعمل اي..خبطت خبطتين ع الباب...مامتها ب توتر: اا..ايوا
سلوى: مالك يا ماما
امها: مافيش يا حبيبتي ضهري واجعني شويه بس
سلوى: طب ممكن ادخل
امها...لمت نفسها ونزلت القميص ومكانتش لابسه اندر ولا سونتيال وقفلت اللاب توب...اتفضلي يا سلوى

سلوى دخلت وهيا متوتره كمان: ضهرك مالو سمعت صوت اهاتك
امها : واجعني مش عارفه ليه كدا
سلوى: طب لفي اعملك مساج
امها: مش عايزه اتعبك
سلوى: لا يا حبيبتي لفي وسيبيلي نفسك

امها فعلا عملت كدا نامت ع بطنها...سلوى قالتلها: اقلعي القميص يا ماما مينفعش تنامي بيه هروقك خالص و****

امها سمعت كلامها..وقلعت القميص..وسلوى اعجبت ب امها وفضلت تمدح ف جمالها...امها نامت ع بطنها وبدأت سلوى تظلك ضهرها بشويش..وجابت زيت عطري وحطت شويه وبدأت تعمل مساج طالع نازل..وتدعك ف رقبتها ووسطها..وكل ما توصل ل وسطها..امها صوت نفسها يعلا...سلوى فضلت ع وسط مامتها

سلوى: هيا دي يا ماما
امها: اه يا سلوى اممم اتكس عليها
سلوى: كدا..اهو

بدأت امها تخرج منها اهات بسيطه..سلوى: لفي لما ادلكلك فخادك وبطنك والبزوز...مش قولت هظبطك
امها: اتلمي يابت انتي..

اتقلبت فعلا ع ضهرها: يلا بشويش عليا بقا
سلوى: حاضر يا ماميتي

سلوى خلصت ازازه الزيت ع جسم مامتها وبدأت تدلك رقبتها ب صوابعها ونزلت ع اكتافها تدلكها شويه جامد وشويه براحه وامها مستمتعه خالص...فضلت سلوى تدلك لحد ما نزلت علي بزاز امها وبدأت تدلكم بشويش وتدلك الحلمات

سلوى: ماما اسمحيلي اقدملك جزء من المتعه اللي نقصاكي
امها: ازاي يا سلوى
سلوى: خليكي سايبه نفسك مش اكتر وبلاش اعتراض ع اي حاجه هعملها
امها: انتي اتجننتي يابت
سلوى: هوووس

وجابت ايشارب وغمت عين مامتها وقالتلها عيزاكي تحسي وبس..مامتها سكتت..ورجعت سلوى للي كانت بتعملو.. بدأت تمشي ايديها ع بزاز امها..وع الحلمه وتشد ف الحلمه اللي انتصبت بتعلن هيجان امها..وبدأت تدعك جامد وتزود اكتر

سلوى: بزازك حلوين اوي يا ماما..ممكن ارضع منهم
مامتها مش ردت..سلوى عرفت انها كدا موافقه...نزلت ب شفايفها تبوس ف بزازها بوس متفرق..وبعدين بدأت ترضع فيهم وامها بدأ يطلع منها اهات مكتومه...وسلوى مش مبطله..ونزلت ب ايديها تدلك بطنها..وتلعب حوالين سرتها..وبعدين نزلت ل فخادها تدلكهم...وتيجي جمب كسها وتبعد تاني عشان تزود النار عند امها..وامها بدأت تهيج اكتر وتتحرك ب وسطها من الهيجان..وتعض ع شفايفها...بدأت سلوى تمشي ايدها ع كس امها...وتدلك فيه..

امها: اممممم اكتر يا سلوى
سلوى: كسك حلو اوي..هبسطك خالص

رفعت رجلين امها زي وضع السبعه كدا..وبدأت تدلك ف كسها وتفشخ فيه وامها اهاتها بتعلى اكتر..وبتطلب اكتر..وبدأت تدلك ف ذنمبورها...ونزلت بلسانها تلحس بيه وتموص فيه وتبوس فيه

امها: ااااه مش قادره.اااااه
وسلوى مش رحماها..وراحت مدخله صوباعين ف كس امها..
امها: اه يا سلوى يخربيتك...ااااه كسي ااااه

سلوى سرعت ف صوابعها ولحسها ف كس امها لحد ما امها صوتت واترعشت وجابت عسلها...فضلت امها تتنفس جامد لحد ما هديت وقامت وفكت الايشارب من علي عنيها...وحضنت سلوى وباستها من شفايفها

مامتها: شكرا اوي يا سلوى..بس انتي ليه عملتي كدا
سلوى: بصراحه صعبتي عليا لما سمعتك وانتي بتقولي اااه وقولت ليه مش اريحك...دا انتي فنيتي عمرك عشاني...مافيهاش حاجه لما اعمل حاجه صغيره عشانك

مامتها حضنتها...وقاموا اخدو شاور مع بعض ونامو ف حضن بعض اليوم دا

نهى حضرت نفسها عشان تنزل تروح ل باسم ومامتها كانت نايمه صحيتها قالتلها خارجه مع اصحابها ونزلت..راحت ل باسم البيت..خبطت وفتحلها..دخلت علي طول وقفل الباب

باسم: اهلا بالحلويات
نهى: حلاوتك يا قلبي
باسم: مافيش احلى منك...لا فيه بصراحه..مامتك مووت
نهى: باسم اتلم في اي
باسم: من وقت ما شوفت مامتك مش قادر بصراحه
نهى: قصدك اي يعني

هجم عليها وفضل يبوس ف شفايفها ورقبتها وصدرها...ومش عاطيها فرصه تنطق كلمه...وايديه ع كسها وطيازها مش سايبها..ف ثانيه كان مقلعها هدومها وهوا كمان وراح داخل بيها ع اوضه النوم زقها ع السرير وفشخ رجليها ورشق زبو ف كسها مره واحده...فضلت تصوت من الوجع والمتعه وتقولو كماان

باسم: نفسي انيك امك اووي
نهى: اااه براحه...شكلها عجبتك
باسم: اوووي اووووي جامده خالص
نهى : ااه هيا حلوه فعلا
باسم وهوا بيرزع ف كسها: نفسي انيكها اووي هكيف كسها المحروم

الكلام كان بيهيج نهي اوي...فضلوا ع كدا لحد ما جاب لبنو ع بطنها وهيا اترعشت معاه....دخلت تاخود شاور وهوا مسك فونها اخد رقم مصطفى....طلعت من الشاور كان هوا قاعد بالشورت بس....لفت نفسها بالبشكير وقعدت جمبو...اي يا بسومي

باسم: اي يا روحي
نهى: انت كنت بتتكلم جد ع ماما
باسم: بصراحه لو مش هتزعلي..اه..امك حلوه اوي
نهى: طب ازاي بقا
باسم: عايزها
نهى: انت اتجننت يت باسم
باسم: لا يا روح امك لسه هتجنن
نهى: بلاش الاسلوب دا مش هينفع
باسم: لا هينفع...وهينفع اوي كمان
نهى: قصدك اي يا باسم
باسم: يعني لازم انيك امك وقدامك ويمكن انيكك انتي وهيا مع بعض
نهى: يخربيتك ازاي يعني
باسم: يا اماااا....
نهى: يا اما اي يا باسم

فتح فونو ووراها كذا فيديو ليهم مع بعض وهوا بينيكها صوت وصوره...وهيا اتصدمت وفضلت تعيط

باسم: انا مش هأذيكي طول ما بتسمعي كلامي..انا عايز نتمتع كلنا
نهى: انت حيوان يا باسم
باسم ب ضحك: ومالو يا حبيبتي مقبوله منك...يلا... هتديني رقم ماما اقولها انك اغمى عليكي ف الكافيه وعشان بيتي جمب الكافيه صحابك جابوكي عندي وسابوكي لما عرفو ان مامتك جايه...وانا عليا الباقي
نهى: بلاش يا باسم ارجوك
باسم شدها من شعرها: يلا يا شرموطه اخلصي هاتي الرقم

سمعت كلامو وطلعت فونها واديتو الرقم وكلم مامتها وحكالها اللي حصل وهيا اتخضت واخدت العنوان ونزلت علي طول

عند لولي...كانت سلوى ومامتها بيعملو ليها سويت كامل وكان فيه واحده بترسم ليها ع جسمها...عروسه بقا ومش باقي غير يوم ع فرحها...نسيب لولي في تجهيزتها ونروح ل باسم المصيبه دا

ربع ساعه وكانت سهيله وصلت...طلعت ع طول وباسم كان فاتح الباب ودخلت سهيله مخضوضه ع بنتها...نهى حبيبتي مالك
كانت نهى نايمه ع الكنبه وبتمثل التعب وطبعا كانت لبست هدومها

نهى: انا كويسه يا ماما
باسم: اطمني حضرتك هيا بقت احسن...عن اذك ارتاحي وهجيب ل حضرتك حاجه تشربيها
سهيله بحرج: مافيش داعي يا باسم
باسم: لا ازاي انتي ضيفه عندي

دخل باسم حضر كوبيتين عصبر مانجه...وحط ف كل واحده نص حبايه فياجرا...للاتنين...وهوا اخد نص واحده عشان يقدر عليهم...دخل عليهم وقدملهم العصير

باسم: منورانا يا مدام سهيله
سهيله: تسلم يا باسم دا نورك...مش عارفه اشكرك ازاي بجد
باسم: لا شكر علي واجب
نهى: باسم قام بالواجب وزياده
باسم: طبعا مش زميلتي ولا اي

فضلوا يتكلموا شويه وسهيله ونهى خلصوا العصير...سهيله سألت ع مكان الحمام وباسم دلها...وراحت الحمام..حست تن هيا سخنه وحرارتها بتعلى ونفسها بيزيد ومش فاهمه بيحصلها اي..حاله هيجان متعرفش جاتلها منين..فضلت تحاول تهدي نفسها...نهى لا تقل عن امها ب شئ هيا كمان بدأت تسخن وجاتلها حاله هيجان

نهى: باسم تعالا جمبي ثانيه
باسم وحس ان الحبايه اشتغلت مع الاتنين..راح جمبها: اي يا نونا
نهى: انا جسمي ناار مش قادره
باسم: نار اي يخربيتك امك هنا...وبعدين انا لسه رزعك
نهى: لالا كسي بياكلني اووف خاالص
باسم: اهدي يا هايجه مالك

هجمت ع شفايفو ف بوسه وهوا محبش يقاومها عشان امها تطلع وتشوف...فضلت تبوس فيه وتاخود ايديه نحوطها ع بزازها وع كسها وعماله تتلوى زي الدوده من الهيجان والمحن...وبدأت تطلع اهات.....ااه..كمان...امسك بزازي كدا...امممم ناار جسمي ناار🔥🔥🔥❤️💋

سهيله طلعت من الحمام سمعت صوت نهى...اتسحبت براحه وشافت نهى نازله بوس ف باسم وهوا مش مقاوم معاها...سهيله هاجت من المنظر بس قررت تتصنع شويه عصبيه:ايه اللي بيحصل دا

باسم بعد عنها: اا..اا و**** هيا اللي هجمت عليا
نهى: مش قادره يا ناااس جسمي واالع تعالا هناا
سهيله: بنت اتلمي في اي مالك
باسم: امك بطل يا نهى
نهى: ااه صح..تعالا نجيبها
سهيله: اي دا في اي انتوا الاتنين مالكو ايه الهبل دا

باسم مستنهاش تكمل وقرب منها وقالها: بصراحه انتي عجباني مووت وجسمك فاجر وانتي محرومه من سنين وانا عايز اخدم وامتعك
سهيله: يالههوي...بس اسكت
باسم: مش قادر اقاوم الشفايف دي...وراح بايسها ف شفايفها وهيا تحاول تبعد عنو بس خلاص كلبش فيها وزقها ع الكنبه جمب نهي وفضل ييوس فيها وف رقبتها....ونهى تلعب ف بزاز امها

سهيله: عيب بجد عيب
باسم: عيب اي يا لوه دا انتي جسمك مولع
سهيله مغمضه عينيها وسابت نفسها: اااه مش قادره
باسم:هريحك خالص

راح باسم مقلعها العبايه وكانت لابسه قميص كات..قلعها القميص وفضلت بالبرا والسونتيال...وراحت نهى قلعت هدومها كلها...فضل باسم يبوس ف سهيله ويبوس ف بزازها وهوا قاعد جمبها ع الكنبه

باسم: انزل الحسي كسمك يا متناكه
نهى سمعت كلامو ونزلت تلحس كسمها اللي كان فيه شعر خفيف....بدأت نهى تمشي لسانها ع كسمها وتبوس فيه وامها خلاص بتصوت من الهيجان...اااااه كسي ااااااه...من زمان اوي محستش بالمتعه دي ااااااه كمان يا نهى كماااان
باسم بقا يقفش ف بزازها جامد...وهيا مستمتعه خالص....ااااه هنزل مش قادره....ممممممم....اااااااااه اهووو ااه ه ه ه ه ه

ونزلت وغرقت وش نهى....قام باسم ونهى قعدت جمبها..وباسم وقف قدامهم وقلع ملط..وحط زبو قدام وشهم....يلا يا لبوه منك ليها متعو الزب اللي هيفشخكو.....هجمت نهى ع زبو تمصو وامها بتمص بيضانو..وهوا كان مستمتع اوي..فضلو يمصو ف زبو عشر دقايق وراح زاققهم....: يلا كل واحده فيكم تفشخ رجليها عشان ارزع زبي ف كسها...

كل واحده فيهم فشخت رجليها...وبدأ باسم ب سهيله: دخل زبو ف كسها وهيا تصوت من المتعه:اااااااه زبك حلوو اووي اااااااه
ااااااااه يا باسم اااااااه كسييييي ااااه🔥🔥❤️❤️💋

طلع زبو من سهيله...دخلو ف كس نهى وبقا ينيك فيها: اااااه كمااان اممممممم اااااااه........وسهيله ترضع ف بزاز بنتها وتفرك ليها ف كسها وبتبوسها من شفايفها...نهى اترعشت وجابت عسلها....وباسم مستحملش من منظرهم اللي يهيج وجاب ف كس نهى..وقعد يرتاح شويه...وهما هايجين خالص...فضلوا يلعبو ف جسم بعض...نهى نامت علي مامتها وبدأت تبوس فيها وايديها علي بزازها بتفعصهم وتقفش فيهم جامد...وركبت علي فخدها بحيث ان كس نهى يبقا لازق ف كسمها..وفضلت نهى تحك كسها ف كس امها...وباسم بيتفرج عليهم وبيلعب ف زبو...كانت الشقه مليانه اهاات نهى وامها....وفضلت نهى تسرع اكتر وتقرص حلمات امها...لحد ما اترعشو الاتنين مع بعض ل تاني مره

باسم قام عليهم....شقلب سهيله وخلاها ف وضع الدوجي...ورشق زبو ف كسها ونهى نامت قدامها وفتحت رجليها وسهيله بدأت تلحس كس نهى اوي ونهي بتقفش ف بزازها وباسم نازل ضرب ف طيز سهيله اللي كانت هتموت من المتعه....فضل حوالي عشر دقايق وبعدين بدلو الاوضاع بقت نهى اللي بتلحس كسمها وباسم نازل رزع ف كسها....سهيله اترعشت ل تالت مره وكانت هديت شويه...ونزلت تمص بزاز نهى وتلعب ف كسها ب ايديها لحد ما نهي جابت بردو وغرقت زب باسم عسل...باسم راح مطلع زبو...والاتنين قعدو تحتيه وجاب لبنو علي بزازهم...واترمو جمب بعض التلاته من التعب

طبعا كل دا وكان فيه كاميرا بتصور كل حاجه متسجله وهنعرف ليه بعدين

نامو نص ساعه وبدأو يفوقو ومش فاهمين ازاي دا حصل...بس باسم طمنهم وانهم اتمتعوا مع بعض ومش هتكون اخر مره وان دا سر بينهم وبس...مشيت نهى وامها بس نهى مش مطمنه ل باسم وحاسه ان فيه حاجه وراه......عدا اليوم عادي...

لولي كانت خلصت كل حاجه وبقت تمام التمام نامت....لانها تعبت من الحنه والسويت...وكان تاني يوم عامله حفله صغيره ف البيت موجود فيها صاحبتها ونهى وسهيله وصحبات ليهم قعدت حريم ووبس.....بدأت لولي تلبس لبس بنت هنديه وبعدين رقاصه وبعدين جرسونه وبعدين بياعه مناديل وحاجات كتير وسط الضحك والهزار والرقص وخلاص بقا بتودع العزوبيه...الحفله بدأت 8 خلصت 1....من التعب نامت...ماكنش فيه اي جديد عند باسم غير ان هوا بيجهز للخطه بتاعتو....كانت الساعه 1 ونص...اتصل علي مصطفى

باسم: الو
مصطفى: الو مين
باسم: انا باسم اخبارك اي
مصطفى: ااه تمام انت اخبارك اي
باسم: كويس...كنت عايزك ف حوار ع السخاان
مصطفى: حوار اي
باسم: مش هاخود من وقتك كتير...هبعتلك العنوان تعلالي
مصطفى: حيلك حيلك...مش فاهم حاجه
باسم: هتفهم لما تيجي...صدقني الموضوع ميستناش..حياه او مووت
مصطفى بدأ القلق يدخل ل قلبو: ابعتلي العنوان
باسم: تمام...وياريت محدش يعرف اني كلمتك واما تيجي هتعرف ليه
مصطفى: ماشي يا باسم سلام

بعتلو العنوان وراح ع البيت عندو...ودخل وقعدو..

باسم: تشرب اي
مصطفى: انا مش جاي اضايف في اي
باسم: كل خير
مصطفى: اخلص في اي
باسم: فيه حاجات تهمك اووي معايا...قصاد اني اسلمها ليك...هتنفذلي خدمه صغيره
مصطفى: حاجات اي وخدمه اي عمال تتكلم بالالغاز ليه
باسم: ممممم تمام....طبعا انت متعرفش ان انا بحب لولي وهيا بتحبني واتخطبت ليك عشان تغيظني والموضوع اتطور ل جواز والفرح بكره..مبرووك...بس انا وعدت لولي وعد ولازم انفذو
مصطفى: نعم ايه الكلام دا..ووعد اي
باسم: حلو سؤالك....وعدتها ان محدش هيفتحها غيري
مصطفى ب عصبيه قام ومسك ف خناق باسم: انت اتجننت ولا بتستعبط...واما بتحبها متجوزتهاش ليه...انت عايز تدمرني انا وهيا ليه....وبعدين لولي بتحبني لو كانت عيزاك كانت فضلت معاك انت
باسم ببرود نزل ايد مصطفى : ايدك يا شبح ايدك بس اهدا....لو عرفت اللي معايا ليك هتبوس ايدي افتحها انا😂😂😈😈
مصطفى: معاك اي يا بني ادم انطق

باسم فتح اللاب توب بتاعو وظهر قدام مصطفى فيديو ل باسم وهوا بينيك اختو...والفيديو التاني وهوا بينيك امو واختو... مصطفى اتصدم ومبقاش عارف ينطق

باسم: بصراحه انا قومت بالواجب مع الاخت والوالده...المفروض تشكرني...هدوني بصراحه كانوا جامدين اووي..ف قصاد الخدمه اللي قدمتها ليهم دي...هتخليني انول شرف فتح كس لولي حبيبتي انا وبس

مصطفى قام وفضل يضرب ف باسم ويشتم فيه وباسم بادلو بالضرب ونام عليه: اقسم ب**** لو ما بطلت ل الفيديوهات دي هتكون منشوره ع الموقع الازرق ومصر كلها تحكي علي اختك وامك...اهدا وخلينا نتفاهم
مصطفى: انت عايز اي يا وسخ انت عايز ايييي
باسم: ما قولتلك افتح لولي
مصطفى:ازاااي دي هتبقا مراااتي ازااااي
باسم: كانت حبيبتي قبلك وانا عارف انك مش بتحبها انت بس عايز جسمها
مصطفى: يعني المفروض اتنيل اعمل ايه انا
باسم: ايوا كدا نتفاهم واللي هيحصل كالآتي .............. .......

لولي كانت بتحاول توصل ل مصطفى مش بيرد عليها وفضلت قلقانه عليه لحد ما اتصل عليها وكلمها

مصطفى: اي يا قلبي
لولي: اي يا مصطفى مش بترد ليه عليا
مصطفى: معلش كان فيه مشكله مع واحد صاحبي واتحلت
لولي: طب انت كويس
مصطفى: اه شويه بس واكلمك
لولي: اوكي باي

باسم: شاطر احنا كدا اتفقنا
مصطفى: ماشي يا باسم بس بعدها هتمسح الحاجات دي وتنسا نهى وامي خالص
باسم: اتفقنا..بس لو حصل اي لعب متلومش غير نفسك ومافيش مخلوق يعرف باللي دار
مصطفى: ماشي

وقام ومشي...لسه باسم بيقفل الباب جات ياسمين دخلت وقفلت وهجمت ع باسم بوس وكانت لابسه روب وتحتيه قميص نوم اصفر شيفون...وحشتني اوي يا بسووومي💋💋💋كدا متسألش عليا...امممم💋💋💋

باسم حاول يبعدها: ابعدي يا مجنونه مالك
ياسمين: واحشني ناار خالص🔥🔥🔥💋💋

الباب خبط...ياسمين: مين بقا صاحبك لسه نازل
باسم: مش عارف اتنيلي ادخلي الحمام ولا اي حاجه
ياسمين دخلت الحم
ام...وباسم فتح..طلع شاب

باسم: ايوا عايز مين
الشاب: عايز مراتي
باسم ب توتر: مراتك مين
الشاب: ياسمين...وسع كدا

ووووووووبس يا حلوين الجزء التاسع خلص لو عايزين تعرفو جوز ياسمين هيعمل اي ومصطفى هيعمل اي مع باسم .......استنوني ف الجزء العاشر والاخير.....هتوحشوني..سلام يا حلويييين💋💋❤️💋❤️

---------------------------

ازيكم يا حلوين يارب تكونو بخير.... انهارده كملت الجزء العاشر والاخير....يارب تكون القصه دي كانت خفيفه عليكو وممتعه بالنسبالكو...ومش عايزه اطول عليكم تعالوا نبدأ...❤️❤️

الجزء العاشر

الشاب: ياسمين....وسع كدا
باسم: استنا هنا رايح فين
الشاب: بقولك اي متكترش ف الكلام سيبني اخودها وامشي

الشاب شاف روب مراتو ف الارض...لانها كانت بتقلع ف الروب ومن اللبخه رميتو ع الارض وجريت

دخل يدور عليها....لقاها ف الحمام واقفه وحاطه ايدها ع بوقها وبتعيط...: تعالي يا قطه متخافيش
ياسمين: و**** اسمعني بس
الشاب: بس يا شرموطه..لينا بيت نتكلم فيه ولا اقولك عندي اقتراح حلو اوي

طلع الشاب واخد ياسمين ف ايده ووقف قدام باسم

الشاب: انا مقدرش اقولك حاجه عشان زي ما بيقولوا بالبلدي كدا...اللي عنده معزه يربطها..وانا غلطتي اني وثقت فيها وسيبتها براحتها..وعلي فكرة يا ياسمين انا كنت مراقبك وعارف كل تحركاتك...وع فكره تاني..انا اصلا متجوز عليكي من زماان وانتي زي اللطخه ولا حسيتي..بس انا بشكرك عشان وانا حاطط اللي يراقبك ويجبلي اخبارك..كنت واثق انك مش هتغلطي..بس للاسف طلعت الثقه مش ف محلها

ياسمين واقفه مصدومه ومش بتنطق وباسم حاسس ان هوا حط نفسو ف مصايب مش حملها

الشاب: مش هاخود من وقتكم اكتر..عشان تكملوا اليوم مع بعض..بس دلوقتي عندي سؤال ليك...ياسمين تلزمك؟
باسم بص ليها ول جوزها: لا متلزمنيش
الشاب: هههههههه كنت عارف

بص ل ياسمين وقالها: شوفتي بقا يا قطه اهو بااعك..عشان تعرفي انتي رخصتي نفسك ازاي وجريتي ورا شهوتك..ودا كان حقك عشان انا ماكنتش بديكي حقك.. دلوقتي بقا احب اقولك .انتي طالق..طالق بالتلاته..وورقتك هتوصلك بكره...والشقه دي بتاعتي...بس عشان انا اللي وصلتك ل كدا وبعترف ب دا ف هسيبها ليكي..انا حالتي الماديه كويسه جدا واقدر اجيب غيرها كتير وكدا كدا مش راجع هنا تاني..بس يا حبيبتي ابقي اشتغلي بقا عشان تسدي الايجار كل شهر ما انا مش هدفع تاني خلاص

بص ف الساعه بتاعتو: تيكير يا بيبي..عشان اتأخرت علي ميعاد مهم....سلام يا....ولا مش مهم

ومشي وسابهم.....ياسمين فضلت تعيط وباسم متغاظ منها...يادوب جوزها نزل وجات نجلاء...(اوعا حد يكون نسي نجلاء اللي متفجره انوثه دي😂❤️🔥)

نجلاء: فاتحلي الشقه دعاره يا باسم
باسم: دعاره اي وقرف اي ما تتكلمي عدل
نجلاء: لالا بقولك اي لما تكلمني تكلمني حلو
باسم: انا بتكلم حلو يا نجلاء مالك
نجلاء: مادام نجلاء
باسم: هيا بقت كدا
نجلاء: اه بقت كدا ومن زماان ويلا انت والاموره...اتمشوا من عمارتي
باسم: هيا قاعده مالكيش دعوه بيها..انا اصلا ماشي كدا كدا
نجلاء: دا اللي هوا ازااي
باسم: يعني انا اللي وصلتها ل هنا ودلوقتي هيا هتفضل وانا ماشي...سيبوني ف حالي بقا انا كرهت الستات اصلا

كل دا وياسمين قاعده مش بتنطق...اتحركت واخدت الروب ولبستو وخرجت ع شقتها وقفلت وراها وسط كسفتها وحزنها واحساسها انها اتكسرت واتخانت من جوزها واتهانت اووي

باسم بقا...دخل اوضتو يلم حاجتو..ونجلاء نزلت شقتها....فضل يفكر باسم هيروح فين وطبعا مكانش فيه مكان غير بيت لولي..اتصل علي عبده وكلمو وعبده رحب بيه بس مقالش السبب اللي خلاه يسيب السكن..وكدا كدا لولي خلاص هتتجوز وفرحها بكره....خلص لم حجاتو ومشي ركب تاكسي...وراح ع البيت

مصطفي فضل يفكر ومش عارف يعمل اي وحاسس ان كل حاجه باظت وخرجت من ايدو..وبيفكر ف كلام باسم مش عارف ازاي هيقدر يعمل كدا..ومن ناحيه تانيه الفكره كانت بتثيرو ونفسو يجربها....دخل البيت كانت مامتو ونهى نايمين...دخل هوا كمان نام عشان فرحو وعشان يجهز للي هيعملوا دي

باسم وصل..وطلع خبط ع الشقه وعزيزه اللي فتحتلو وفضلت تحضن فيه وكانت مبسوطه برجوعه...خصوصا ان هوا ممكن يعيش معاهم خلاص..

عزيزه: نورت بيتك يا بني من تاني
باسم: دا نورك يا ماما...اوماا بابا فين
عزيزه: كلمك ونام رااح ف النوم
باسم: طيب خلاص ادخلي انتي كمان عشان بكره عندك حاجات كتير
عزيزه: اه و**** يابني...طب مش عايزني اعملك حاجه تاكلها
باسم: تسلم ايدك مش جعان و****
عزيزه: ماشي يا حبيبي تصبح على خير
باسم: وانتي من اهله

فضل باسم يبص ع البيت ب اشتياق..ودخل اوضتو لقاها زي ما هيا مافيش فيها حاجه اتغيرت..اترمى السرير..وفضل يفكر ف اللي حصل وازاي هيتجرأ ويعمل اللي هيعملوا مع لولي

لولي طبعا مكانتش نايمه وسمعت كل حاجه وعرفت ان باسم رجع..مقدرتش تمنع ابتسامه اترسمت ع شفايفها..ومقدرتش تمنع دقه قلبها...وكانت حابه جدا تروح وتبوص عليه زي ما كانت بتعمل دايما...فضلت قاعده نص ساعه وبعدين..قالت( اكيد نام..هروح بس ابص عليه مش اكتر)

اتسحبت وفتحت بابها وطلعت..وفضلت ماشيه براحه..وصلت ل اوضتو..وفتحت الباب ودخلت..وكان نايم ب هدومو..قربت منو وقعدت ف الارض جمب السرير..واكنو ممشيش..واكنو لسه عايش معاهم..واكنو مزعلهاش ولا جرحها..قلبها دق ليه من تاني..عرفت انها مبكلتش يوم تحبو كل دا كان وهم ولسه بتحبو..دموعها نزلت من عينها غصب عنها..ولقت نفسها بتكلموا

لولي: ليه..ليه عملت فيا كدا😥انا عمري ما حبيت ادك..عمري ما سيبت نفسي لحد غيرك..وهتجوز بكره..مش عارفه انا بعمل اي ف نفسي ولا صح ولا غلط..بس تعبانه اوي..ياريتك ما ظهرت كنت فضلت زي ما انت مختفي..

باسم:النصيب خلاني اظهر تاني

لولي اتخضت ولسه قايمه تجري..مسكها وشدها جمبو ع السرير وبقت ف وضع النوم

لولي: ابعد عني يا باسم
باسم: بتعيطي ليه يا زفته..انا مبحبش اشوف دموعك
لولي: ههها كان زمان ابعد عني خليني اقوم انا غلطانه اني دخلت اصلا
باسم: دخلتي عشان بتحبيني ولسه عيزاني بتكابري ليه يا لولي
لولي: لو شيفاك تستاهل كش هكابر
باسم: ياسلام..انا مش استاهل
لولي: ايوا ومتبوصليش كدا
باسم: ببوصلك ازاي
لولي: زي ما كنت بتبوصلي زمان..عشان مافيش حاجه زي زمان لسه
باسم: لا كل حاجه زي ما هيا انا بحبك انتي..اي حاجه قبل كدا كانت نزوات صدقيني
لولي: ميهمنيش..انا عايزه اقووم بقااا

باسم سابها تقوم ..وهيا اتعدلت ووقفت ولسه جايه تمشي..راح قايم ولازق فيها من ضهرها وحضنها ب ايديه وهمس ف ودنها: بحبك اوي يا لولي

لولي الحركه اشعرت جسمها وخليتها مش عارفه تقف: اسكت يا باسم
باسم ب نفس الهمس: ولو مسكتش يا لولي
لولي:.........
باسم حاوط جسمها اكتر ب دراعاتو: الجسم دا ملكي..محدش هيلمسو غيري...مش ممكن حد تاني يتمتع بيكي

طبع بوسه ع رقبتها💋..وبوسه بعدها💋..وبوسه كمان💋 فضل يبوس ف رقيتها وهيا سايبه نفسها خالص..وبتعض ع شفايفها وهايجه...فضل باسم يعمق من البوسه بتاعته لحد ما بقت عض..وعضها اوي ف رقبتها لحد ما علمت..لكن هيا مكانتش حاسه بكل دا كانت مستمتعه وبس...باسم ايديه طلعت ل بزازها وفضل يحسس عليها..

باسم سمع صوت بابا اوضه بيتقفل..عرف ان حد من امها و ابوها..قالها: فوقي يا بت امك هتطب علينا اقعدي ف الارض هنا وانا ع السرير اخلصي..افتحي الشنطي ورتبي الهدوم يلااا..جريت لولي فتحت الشنطه وقعدت ف الارض تطلع الهدوم..وباسم قاعد ع السرير وراح بسرعه جايب شويه من شعرها حطهم جمب رقبتها لان العضه علمت خالص وهيا مفهتمش عمل شعرها ليه كدا...باب اوضتو خبط..

باسم: ايوا ادخل
عزيزه: اي دا لولي ايه اللي جابك هنا
لولي: مافيش يا ماما جيت ارحب ب باسم..ولقيتو بيعمل هدومو ف قولت اساعدو
عزيزه: يا حبيبتي انتي عروسه انا هعملهم الصبح قومي نامي
باسم: و**** يا ماما غلبتني اقولها يابنتي نامي تقولي لا هخلص هدومك الاول
لولي بصيتلو وكانت عايزه تديلو بوكس ف وشو 👊👊😂
عزيزه: يلا يا بنتي قومي
لولي: خلاص يا باسم..بكره نتقابل بقا
باسم: تصبحو علي خير

مشيت عزيزه ولولي كل واحده ع اوضتها..وباسم كان مبسوط اوي لانو ضمن لولي خلاص واتأكد من حبها ليه...دخلت لولي اوضتها وبصت ف المرايه ع رقبتها...واتصدمت...(انا ازاي سيبتو يعمل كدا...يادي النيله عليا..ميتين ام قلبي اللي بيدق ليه دا..هوا انا كل ما هيقرب مني اعصابي هتسيب كدا...اوف مبقتش عارفه اتلم ع اعصابي...وايه النيله اللي ف رقبتي دي..اداريها ازاي دلوقتي اناا). فضلت تكلم ف نفسها لحد ما النهار طلع ومنامتش ونفس حال باسم منامش....كانت الساعه 9 اتصلت ع مصطفى ورد عليها لان منامش هوا كمان

مصطفى: اي يا لولي
لولي: غريبه بتقولي يا لولي..مالك
مصطفى: مافيش يا حبيبتي تعبان شويه
لولي: لالا خلاص نأجل الفرح بقا😂
مصطفى: ههههههه لا مش للدرجه انا زي الحصان اهو
لولي: طب خلاص فوق كدا وقوم بقا
مصطفى: حاضر
لولي: انا داخله اخود شار واحضر حاجتي عشان اروح ع الكوافير
مصطفى: ماشي يا قلبي..باي
لولي: باي

قفلت معاه واخدت هدوم ودخلت تاخود شاور...خلصت الشاور..ولبست بادي نص كم وبنطلون جينز..وطلعت من الحمام نشفت شعرها وسرحتو..ولبست عبايه سمرا مفتوحه..ومحطتش اي ميكب ف وشها المره دي ولمت شعرها كحكه..واخدت شنطتها وطلعت..كانت امها جهزت الفطار وقاعدين ع السفره هيا وباباها وباسم...

عزيزه: تعالي يلا افطري قبل ما تنزلي
لولي: صباح الفل يا بابا صباح الفل يا ماما صباح الخير يا باسم
باسم: يعني كلهم فل وانا اللي خير😒ماشي يا لولي
لولي:ههههههه هوا الخير وحش
عبده: و**** وكبرتي وهتبقي عروسه يا لولي
لولي: خلاص بقا يا بابا هتخليني و**** اقعد واقول طظ ف اي حاجه
عزيزه: اسكت بقا يا عبده احنا ما صدقنا خلصنا منها😂
لولي: بقا كدااا...طيب يا ست ماما

فضلوا يضحكوا مع بعض ف جو اسري جميل ورجعت لمتهم من تاني لو حتي ل يوم واحد..

سلوى صحيت من النوم...وكانت مامتها بتاخود شاور..وكانت سلوى مزنوقه عايزه تدخل التواليت...خبطت ع مامتها وفتحتلها..شافت مامتها عريانه وواقفه تحت الدش...منظرها كان حلو وجسمها مبلول ونقط المياه عليه....سلوى عملت تواليت وبدأت هيا كمان تقلع هدومها

امها: اي دا بتعملي اي
سلوى: هستحما معاكي
امها: طب تعالا يا قلبي

سلوى دخلت ف حضن امها تحت الدش وحضنتها وجسمهم بقا لازق ف بعضو...سلوى مشت ايديها ع جسم مامتها

سلوى: جسمك حلو اوي يا ماما...وبزازك حلوين كمان..ممكن ارضع منهم
امها: ارضعي يا بنتي

بدأت سلوى ترضع ف بزاز امها..وامها بتتأوه ومستمتعه خالص
مممممم...ااه....ممممم...وايديها بتمشي على جسم امها

امها: استني بقا ارضعلك انا كمان
اخدت بزاز سلوى ف بوقها وفضلت ترضع فيهم وتمص فيهم وتدعك فيهم...وسلوى نزلت ايديها ل كس امها تلعب فيه وكان غرقان عسل وامها نزلت ايديها ل كس سلوى وفضلت تمشي ايديها عليه وتدعك ف ذنمبورها واهاتهم ماليه الحمام

سلوى: اااه يت ماما كمان اممممم
امها: ااااه يا سلوى كسي مولع دخلي صوابعك اووي
سلوى دخلت 3 صوابع ف كس امها: كدا يا ماما ولا كمان
امها: مممم اووي كسي مولع
سلوى: طب تعالي كدا

شدت مامتها ولفتها بقا ضهرها ل سلوى: استني خليكي كدا ثانيه
راحت سلوى جابت خياره...وجات ل مها ونزلت ع ركبها وبدأت تلحس كس امها من ورا وطيزها وامها بتتمحن وتتلوى من الهيجان...جابت الخياره وفضلت تمشيها علي كس امها...

امها: اي دا يابت...حلو اوي..ااه
سلوى: خياره يا ماما..هتعجبك اوي حسي بيها كدا

وراحت سلوى مدخلاها ف كسمها...وفضلت تنيكها بالخياره...اااااااه اااااااه حلوه اووي نفس احساس الزب...ااااه كسي كمان يا سلوى اسرع...ممممم اااااي...نولت ايديها تدعك ف كسها وسلوى نازله نيك فيها..لحد ما اترعشت وجابت عسلها...لفت ل سلوى وفضلت تبوس ف شفايفها ونزلت غطا القعده وقعدت سلوى عليه...وبدات امها تبوس ف شفايفها وايديها علي بزازها تدعك فيه اوي وسلوى كسها ولع...سابت شفايفها ونزلت علي كس بنتها تلحسوو وتمص فيه

سلوى: اوووف...اااه...اممممم..اكتر
امها فضلت تلحس ف كس بنتها وتدعك ف ذنمبورها ب لسانها وتحركو اوي وسلوى مسكتها من دماغها وبقت تزقها عايزه اكتر..كمان يا ماما كمان...اااه كسي اااه..فضلت امها حوالي 10 دقايق لحد ما سلوى اترعشت وجابتهم...ارتاحوا الاتنين وكملو الشاور وفضلوا يلعبوا ف اجسام بعض.....و هيجوا بعض تاني وجابوهم مره كمان

لولي خلصت كانت الساعه جات 12 اتصلت ع سلوى مش ردت..نزلت وراحت الكوافير..عشان تكمل اللي بتعملوا

نهى صحيت من النوم وكانت متدايقه جدا من اللي حصل وحاسه انها اتخدعت...امها صحيت وهيا مش فاهمه ازاي حصل كدا وازاي اتناكت قدام بنتها...طلعوا الاتنين وكان مصطفى قاعد ف الصاله..

مصطفى: تعالوا اقعدوا
نهى: خير يا مصطفي
امهم: في اي يابني
مصطفى: مافيش حاجه خير

قعدوا قداموا وبدأ كلامو

مصطفى: انا عارف كل حاجه بتحصل معاكم...بس متخافوش انا لقيت حل...انا مش هلوم عليكم..انتي يا نهى محرومه ومن غير راجل وانتي يا ماما ضحيتي بعمرك عشان تربينا تربيه صح...محدش فيكم ذنمبو حاجه...بس اوعدكم ان من انهاردا هكون ليكم راجل وزوج وحبيب وكل حاجه ليكم

نهى فضلت تعيط: انا اسفه..اسفه اوي😥😢
مصطفى قام وحضنها: متقوليش حاجه خلاص كل شئ هيتصلح
امهم قامت وحضنتهم وطمنوا بعض....وقام مصطفى اخد شاور واخد البدله ونزل عشان يروح الكوافير الرجالي

سلوى اتصلت ع لولي وعرفت مكانها ولبست ونزلت راحت ليها...كانت الساعه جات 4 وفاضل ساعتين ع الفرح..لولي كانت خلاص بتخلص وكانت زي القمر...شبه السندريلا ب فستانها المنفوش..ولونو ابيض وفيه حبات بتلمع زي الالماظ...وسلوى كانت جميله اوي والميكب بتاعها ناعم

نهى وامها كانوا ف كوافير غير كوافير سلوى ولولي

نهى: يا ترى يا ماما مصطفى هيعمل اي عشان يحل الموضوع
امها: مش عارفه بس مصطفى عاقل وهيعرف يتصرف
نهى: يارب يا ماما

خلصوا هما كمان وفضلوا مستنيين العريس.... مصطفى كان ف طريقو ل لولي...بدأ يفتكر كلام باسم....فلاااش باااك

باسم: الخدمه بسيطه خالص...بص يا سيدي...انا هسيبك تتجوز لولي...ودا كرم مني يعني..بس هتطلقها بعد اسبوع بحجه انك لقيت نفسك مش راجل ومش عارف تعمل معاها حاجه وانك مش عايز تظلمها معاك...ومتقلقش هيا مش هتمانع..وهتقولك اوكي...وانا طبعا اللي هفتحها...يعني بعد ما تخلص الفرح هتلاقيني مستنيك ف بيتك عش الزوجيه...وبعد لولي ما تقلع وتلبس وتظبط نفسها..هتغمي عينيها بحجه انك هتعمل جو يعمي وكدا وانا اللي هدخل عليها..وانت هتتفرج ووبس

عوده من الفلاش بااك

مصطفى فضل يفكر ومتدايق ومهموم واليوم تقيل عليه جدا..هوا حب لولي فعلا بس مينكرش ان هوا كان نفسو ف جسمها اووي...فاق مصطفى من سرحانو ع صوت الزغاريط اللي كانت بتعلن وصولوا....نزل من العربيه وشاف لولي وانبهر ب جمالها...باسها من دماغها...واخدها وركبها العربيه وكلهم ركبوا عربيات ومشيو...راحو ع القاعه وسط فرح اهاليهم...كان فرح حلو لا يخلو من الرقص والضحك والغمز والهمز والنميمه وحاجه تحفه😂....الفرح خلص وكلهم سلموا عليهم...وودعوهم واهاليهم وصلتهم للبيت..ومشيو.. مصطفى مسك لولي من ايدها: اتفضلي يا سندريلا

لولي دخلت وهيا متوتره... ومصطفى وراها

مصطفى: نورتي بيتك
لولي:دا نورك
مصطفى: اوضتك هناك اهي ادخلي وبراحتك خالص انا بس هدخل اخود بيجامتي واطلع
لولي بحرج: ماشي

دخلت الاوضه ومصطفى وراها اخد... البيجامه وطلع....مافيش دقيقه ولولي ندهت عليه

لولي: مصطفى يا مصطفى
مصطفى: اي يا لولي
لولي: معلش تعالا ساعدني افك بنس شعري مش عارفه
مصطفى: طيب جاي

دخل عليها كانت قاعده قدام التسريحه...بدأ يفك معاها بنس شعرها...وهيا بتبص ليه ف المرايه واد ايه فعلا هوا وسيم وعايز يتباس...( ام حلاوتك يا جدع اي دا بجد...شفايفك عايزه تتقطع) عضت ع شفايفها من غير ما تحس وهوا شافها واخد بالو...وفرح من جواه..خلص فك بنس شعرها وكان سكلها حلو وشعرها سايب

لولي: متشكره اوي..بس ممكن معلش تفكلي السوسته بتاعت الفستان..
مصطفى قرب منها: بس كدا يا قلبي..حاضر
وطبع بوسه علي خدها....ولفها..ضهرها بقا ليه....وبدأ يفتح السوسته...وايديه لمست ضهرها العريان...وهيا جسمها قشعر من لمستو ليه...فتح السوسته وظهر ضهرها وكانت لابسه شورت وبرا والفستان نزل ف الارض وكان نص صدرها طالع من البرا وشافها لانها كانت قدام المرايه... مصطفى تنح ومقدرش يتمالك نفسو...باسها من رقبتها 💋❤️ وحاوط وسطها ب ايديه

مصطفى: انتي ازاي حلوه كدا يا لولي...كان نفسي فيكي من زماان بجد
لولي:مممم...خلاص بقا خليني ادخل اخود شاور
مصطفى لف وشها ليه...: تؤتؤتؤ انتي حلوه اوي كدا...يعني مش نفسك فيا زي ما نفسي فيكي
لولي الكلام بدأ يحرك الانثى اللي جواها ويهيجها:طب شاور صغنون بس
مصطفى مسمعهاش واخد شفايفها ف بوسه مشبك💋💋💋🔥(وما ادراااك بالبوسه المشبك عزيزي القارئ ولا بوسه اللسان وحلاوتها وع فكره مش اي حد بيتقن بوسه اللسان دي)

فضل يبوس فيها وايديه بتدعك ف بزازها وبيحسس علي طيزها...وهيا اعصابها سابت....كان باسم مراقبهم....وشايفهم وهيموت من الغيره بس ف نفس الوقت مش عارف ليه كان مستمتع وهوا بيشوف لولي بتتناك قدامو من واحد تاني....بس بردو عايز هوا اللي ينول شرف فتحها

اخدها مصطفى ونيمها ع السرير...وشفايفو ف شفايفها...فضل يحسس علي بطنها وييجي عند بدايه كسها ويشيل ايدو..عشان يهيجها اكتر..هيا فاقت فجأه وقالتلو: معلش يا مصطفى سيبني اخود شاور بقا
مصطفى: طب يا لولي بس بسرعه وحياتك مش قادر امسك نفسي
لولي: حاضر❤️

اخدت القميص ودخلت الحمام....وباسم طلع ل مصطفى: ايه اللي عملتوا دا
مصطفى: مراتي وحقي المسها...يعني اصبر كل دا وبعد كدا ملمسهاش
باسم: هيا فعلا حلوه ومينفعش تمسك نفسك قدامها
مصطفى: فعلا زي القمر
باسم: زي ما اتفقنا والااا
مصطفى: حاضر ياعم حاضر

لولي خلصت شاور ولبست القميص....قميص ابيض طويل شيفون كلو ولابسه اندر فاتله و سونتيال ابيض...وسايبه شعرها واتعطرت وطلعت من الحمام...كان مصطفى مستنيها ع السرير..اول ما شافها صفر ب شفايفو...وراح عليها حضنها وباسها وبقا يشم ف ريحتها الحلوه: ايه القمر دا **** اكبر عليا يخربيت جمالك يا لولي
لولي: كل دا عشانك طبعا
مصطفى: طب استني بقا هعمل معاكي حاجه مختلفه
لولي: حاجه اي
مصطفى: استني بس

راح فتح الدرج وطلع حزام قماش...وراح ليها: لفي كدا
سمعت كلامو ولفت وغما عينيها بالحزام

لولي: ايه دا يا مصطفى
مصطفى: عايزك تحسي باللي هعملو معاكي وبس..مش عايزك تشوفي عايزك تحسي
لولي: شكلو موضوع حلو وانا موافقه
مصطفى قرب من شفايفها: حاسه ب ايه كدا
لولي: نفسك سخن وعمال يخبط ف شفايفي
راح باسها من شفايفها....وبعد عنها..قالها ثانيه

اجا باسم وقتها وشاور ل مصطفى يكمل كلام عادي وهوا اللي هيفعل

باسم وقف قصادها...واخد شفايفها ف بوسه...بس المره دي شفايف باسم وطريقتو ف البوس غير مصطفى...حست لولي بتغيير بس قالت اكيد بتتخيل....

باسم حط ايدو علي بزازها ومصطفى قالها: كدا حاطط ايدي فين
لولي: ااه علي بزازي
مصطفى: يخربيت بزازك
لولي: ااااه اووي

فضل باسم يدعك ف بوازها ويعصر ف وسطها...ونزل ايديه ل كسها وبقا يحسس عليه ....ااااه..اممممم كمان كمان ادعكو اوي
فضل باسم يقطع فيها ومصطفى قالها: اهو بقطع ف كسك اهوو

باسم نيمها ع السرير...وقلعها القميص...ومن غير ما يحس قالها ف ودنها بحبك...لولي اتخضت لان دا صوت باسم هيا متأكده...قامت وشالت الحزام من علي عنيها وكان باسم ومصطفى...بقت مش فاهمه حاجه واتصدمت ومش عارفه تنطق حرف

باسم: اهدي وانا هفهمك كل حاجه اهدي
مصطفى: لولي اوعي تدايقي اهدي ب**** عليكي
لولي: يخربيتكم يخربيتكم اوسااخ...بتعملوا فيا ايييي
باسم: مبنعملش حاجه اقعدي افهمك
لولي: مش عايزه اتنيل اسمع حاجه
باسم: لا هتسمعي...وهتعرفي انا جيت هنا ليه وازاي

باسم حكالها كل حاجه حصلت والتهديد اللي هددو ل مصطفى..لولي اتصدمت مش عارفه تقول اي...ازاي كل دا حصل ...للدرجه دي باسم وسخ عشان يعمل كدا...بس هوا عمل كدا عشان بيحبني وعايزني..يارب دبرها انا تعبت

مصطفى: لولي قولي حاجه
لولي: انا قرفانه منكم انتوا الاتنين
باسم: لا طبعا كدابه
لولي: اسكت وسيبني
باسم: لا مش هسيبك
لولي: هتسيبني
باسم: مش هسيبك قولت
لولي: اووف بقا

باسم مخلاهاش تكمل وهجم عليها بوس وتقفيش ف بزازها وهيا بتحاول تبعدو لكن ف نفس الوقت مقاومتها ضعيفه لانها عيزاه...: سيبني يا جبان سيبني با غشاش
باسم: بحبك...وعشانك اعمل اكتر من كدا
لولي: اللي بيحب حد مش بيخونو
باسم: غلطه صدقيني وندمت عليها سامحيني

فضل يبوس فيها...وقلعها الاندر...ونزل لحس ف كسها علي طول.. ومصطفى مستحملش راح قالع هدومو وفضل بالبوكسر...وراح علي بزاز لولي يمص فيها ويبوس ف شفايفها..ولولي غايبه خالص ف عالم المتعه..فضل باسم يلحس ف كسها اوي ومصطفى يفعص ف بزازها ويدعك فيهم ويقفش فيهم اووي..ااااااه امممممم براحه عليا انتوا الاتنين اااااااه
باسم قام فضل يبوس ف شفايفها ومصطفى نزل يلحس كسها...بس مصطفى كان شاطر ف اللحس اكتر من باسم..فضل يلحس ذنمبورها...براحه ويبوس كسها ب شفايفو وهيا بدأت تصوت....ااااااااه اااااااااه يااااني كسي هجيييب اااه كماااان.. مصطفى زود اللحس اوي وبقا يعض ذنمبورها....ااااااااه اهوووو اهووووو اااااااااه...ونزلت عسلها وكان كتير...قام باسم وطلع زبو ومصطفى طلع زبو وراح حطو بين شفايف لولي...فضلت تمص فيه..وباسم بيمشي زبو ع كسها وايديها بتلعب ف بزازها...باسم فضل يمشيه وجاب شويه زيت بيبي زغرق كسها وزبو...وبدأ بشويش يدخلوا ف كسها..ويطلعوا..حته حته...وهيا مستمتعه....اااااه يا كسي اهاااه هتتفتح خلاص مش قادره 🔥🔥❤️🔥❤️....وفجأه دخل باسم زبو كلو...وباسم حس ب حاجه فرقعت...طلع زبو لقاه كلو ددمم...اااااااااه....ااااااااه بيوجع اااااااه ياني...جاب باسم قماشه بيضه ومسح بيها الدم وبقا يمسح اللي نازل منها...وراح مدخلو تاني بشويه...اااه يا باسم بيوجع

باسم: معلش يا قلبي لازم نكمل شويه صغيرين يس
مصطفى: همصلك ف بزازك عشان متحسيش يا حبيبتي

بدأ مصطفى يمص ف بزازها تاني....وباسم دخلو بشويش ف كسها..اااااااه ااااااااه...باسم دخلو كلو وبقا ينيك فيها وهيا مستمتعه وموجوعه واول مره تحس الاحساس دا... ومصطفى مش راحم بزازها تقفيش وعض ومص لحد ما احمرو...باسم فضل ينيك فيها لما قرب ينزل راح جايب علي بطنها... وهيا جابت ل تاني مره....قام مصطفى واخد مكان باسم ودهن زبو زيت وبدأ يدخلو ف كسها: اااااه يا مصطفى بشويش يا جماعه ااااااه مش قادره....فضلت تصوت من الوجع والمتعه ومصطفى مش راحمها...وفضل يدعك ذنمبورها ب صوباعو عشان ترتاح اكتر...لحد ما نزل علي بطنها وهيا جابت للمره التالته.....

فضلت لولي ع الحال دا الاتنين بيحبوها وهيا بتحبهم ودايما بيتجمعوا التلاته علي سريرواحد...وكل حاجه بقت تمام وباسم مبقاش يهدد مصطفى واتصاحبو جدا وبقا مصطفى ينيك امو واختو او يخلي باسم ينيكهم...والدنيا بقت حلوه خاالص

فاق باسم من النوم علي صوت السواق: وصلنا حضرتك

اتضح ان كل دا كان حلم مش اكتر....باسم فاق وهوا موهوم وبيحمد **** ان دا طلع حلم....ومش عارف ازاي حلم كدا اصلا
حاسب السواق ونزل قدام العماره اللي فيها بيت لولي..كان هوا واخد نسخه من مفتاح مصطفى...دخل وقعد ف الصاله مستنيهم....لولي ومصطفى كانوا ف طريقهم للبيت وهما طالعين السلم مصطفى وقفها وقالها: اسمعيني..مهما يحصل افتكري اني حبيتك اوي

لولي: ليه بتقول كدا
مصطفى: مع الوقت هتعرفي..يلا نطلع

طلعوا خلاص ومصطفى فتح الباب ولولي دخلت الاول ومصطفى وراها..فتح النور..ولولي بتلف وشها سافت باسم قاعد ع الكنبه وحاطط رجل ع رجل..اتخضت طبعا: انت بتعمل اي هنا

باسم: عايزه ف موضوع مهم
لولي: ايه الهبل دا..انت ازاي دخلت اصلا
باسم: بالمفتاح يا حبيبتي
لولي: ومين اداك المفتاح
باسم: جوزك الشهم الاصيل اللي مليان رجوله
لولي بصت ل مصطفى: صحيح كلامو دا...انت ساكت ليه انطق
مصطفى: ايوا يا لولي انا اللي اديتو المفتاح..اصل
باسم قاطعو: لا اصل ولا فصل...اقعدي يا لولي هفهمك وبلاش تنشيف دمااغ..لازم تفهمي الدنيا حواليكي ماشيه ازاي

لولي قعدت وهيا مصدومه ومش فاهمه حاجه

باسم: مافيش حد حبك ادي ولا حد خاف عليكي ادي...عايز اوريكي حاجه بسيطه..نبذه عن مغامرات جوزك

فتح فونو وسمعها تسجيل الصوت ليه هوا ونهى: الاستاذ بينيك اختو المطلقه بيعوضها حرمانها من الرجاله....عديم الرجوله وكان واخدك عشان حابب يجربك مش اكتر..شاف انك مالكيش ف الحرام وهتيجي بالحلال قال ومالوو...وكان عايز كمان بعد كدا يخلي نهى تشاركك السرير يعني المتعه تكون متعتين

لولي دموعها نزلت منها ومش مصدقه اللي بيتقال: بس بس اسكت يا باسم اسكت
مصطفى: و**** انا حبيتك فعلا يا لولي
لولي: ابعد عني يا حقير...قرفانه منك بجد
مصطفى: انتي فاكره يعني بتسم نضيف ما هوا بردو..
باسم قاطعو تاني: نيكت امو واختو وهددتو بيهم...اه عملت كدا عشان بحبك وعشان اخليه يسيبك وعشان مش عايز غيرك
لولي: ليه كدا بجد ليه... طلقني حالا...يلااااا
مصطفى: انتي متأكده
لولي: ااه طلقني وبالتلاته..عشان مش عايزه اعرفك تاني
مصطفى: ماشي يا لولي...انتي طالق...طالق بالتلاته
باسم: كدا اتفاقنا خلص..والحاجات اللي معايا مبقاش ليها لازمه واعتبرها اتمسحت بس لو قكرت تقرب ليها تاني...متلومش غير نفسك
لولي: اطلعوا براا انتوا الاتنين وسيبوني حالا😢😥

مصطفى خرج وباسم قعد: مش هطلع
لولي: امشي يا باسم
باسم: لا مش هسيبك
لولي: سيبني انا مش عايزه حد
باسم: بس انا عايزك وهتجوزك...ومش هسيبك
لولي فضلت تعيط: انا تعبت ليه حظي كدا ليه
باسم راح عليها وحضنها: بس يا حبيبتي بس..اوعدك كل حاجه هتتغير و**** وهنكون مع بعض انا وانتي وبس وهتجوزك وهتبقي بتاعتي...وكل الوحش هيعدي صدقيني
لولي: ااه😥😥😓 بجد تعبت
باسم: خلاص با عمري انا معاك خلاص
لولي استكانت ف حضنو وبدأت تهدا..

باسم: قومي اقلعي الفستنا وغيري هدومك..وانا هكلم باباكي واحكيلوا اللي حصل

قامت لولي ودخلت الاوضه تغير هدومها...باسم اتصل ب ابوها وحكالو كل حاجه...ابوها اجا ومامتها..كانت لولي غيرت ولبست بنطلون وتيشرت وجمعت شعرها كحكه..ومسحت كل الميكب..اول ما شافت مامتها جريت وحضنتها وفضلت تعيط ومامتها فضلت تهديها

عزيزه: احمدي ** انك خلصتي منه يا حبيبتي الحمد**
لولي: حظي وحش اوي يا ماما
عزيزه: متقوليش كدا يا هبله..طب اقولك...باسم طالبك للجواز وابوكي موافق وانا كمان
لولي: انتي بتهزري
عزيزه: لا و**** طالبك بجد ومستني العده تخلص ويتجوزك
لولي: انا مش عارفه اقول اي
عزيزه: يا بت علي ماما برضو...عارفه انك بتحبيه
لولي: خلاص بقا يا ماما
عزيزه: ردك وصل ياختي

وضحكت لولي مع مامتها

باسم: اتمنى متكونش زعلان مني
عبده: لا يابني مش زعلان انت عملت الصح طبعا
باسم: صدقني هشيل لولي ف عيوني دي حته مني
عبده: وانا متأكد

عدا 3 شهور.... مصطفى بقا مع امو واختو ومبقاش يكلم لولي بس متابع اخبارها من بعيد....وسلوى فضلت تتساحق مع مامتها لحد ما بقت سحاقيه ومش عايزه رجاله...ولولي جهزت نفسها عشان جوازها من باسم....المره دي لبست فستان ابيض سيمبل خالص ومش منفوش...وسابت شعرها ليس وعملت ميكب رقيق وباسم كان لابس بدله سودا... وعملت الفرح ف البيت وسط الاصحاب والاقارب وبس..باسم استقبلها وكان مبسوط بيها اوي..وطبع بوسه علي جبينها وقالها: زي القمر يا قلبي

لولي: تسلم يا حبيبي

دخلت الصاله وكان المأذون مستنيهم...قعد باسم قصاد ابوها وحطوا ايديهم ف ايدين بعض والمنديل علي ايديهم..وتم كتب الكتاب ومضيو ع القسيمه وبصموا...وبدأت الزغاريد والاغاني تشتغل وسط فرحه الجميع طبعا...

لولي وباسم..هيعيشوا مع عبده وعزيزه مؤقتا لحد باسم ما يشوف شقه....عبده حجز ف فندق اسبوع هوا وعزيزه عشان لولي وباسم..ساعتين وكان الفرح خلص والناس مشيت وفاضل لولي وباسم وعزيزه وعبده

عزيزه: خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
لولي: حاضر يا ماما
عبده: خلي بالك منها يا باسم
ياسم: ف عيوني يا بابا

سابوهم ونزلوا....باسم وقف قدام لولي وحاوط وشها ب ايديه: بحبك
طبع بوسه ع شفايفها: اخيرا بقيتي بتاعتي...بتاعتي انا وبس..وحلالي...مش هزعلك تاني ابدا وعد مني طول ما انا عايش هتكوني مبسوطه وبس
لولي حضنتو: وانا بموت فيك يا بسوومي
باسم: قوليها تاني كدا
لولي: بموت فيك يا بسومي

باسها ف شفايفها...والمره دي البوسه طولت شويه...ونزل ايديه مسكه من وسطها وشدها عليه...وحضنها جامد..وفضل يبوس ف شفايفها اكتر ويبوس ف رقبتها ويعضها ويهمس ف ودنها ب كلمه بحبك..بحبك..بحبك...وهيا دابت ف ايديه ورجليها مبقتش شيلاها....اول ما حس بيها مش قادره تقف راح شايلها علي ايدي وحضنتو من رقبتو ولسه بيبوسو بعض..زق باب الاوضه برجلوا ودخل بيها وحدفها ع السرير وقالها بصوت محمد هنيدي: هتموتي يا سوسو😂💋💯❤️

لولي: براحه عليا بقولك اهو
باسم: قومي يابت كدا وريني جمال اهلك دا
لولي قامت وفضلت تلف حوالين نفسها....حضنها جامد وفضل هوا يلف بيها: بعشق يا لولي بعشقك
لولي: بموت فيك يا حبيب عمري كلو

نزلها وكانت دايخه...قالتلو يلا بقا فكلي السوسته...اول لما سمع الكلمه دي افتكر الحلم وخبط دماغو وقالها اتنيلي لفي

لولي: ما تتلم يا اخ
باسم: هوا دا اللي عندي

لفت ليه ب ضهرها...وجمع شعرها ع جمب...وطبع بوسه رقيقه تحت ودنها...وبدأ يفتح السوسته وكانت لابسه برا واندر لونهم ابيض..الفستان كان كت اول ما فتح السوسته مسكت ف الفستان عشان ميقعش

باسم: هوا موقعش ليه
لولي: مسكااه
باسم راح مدخل ايديه ل وسطها من جوا الفستان وراح مطلع ايديو ع بزازها من ع البرا ومسكهم وفضل يدعك فيهم

لولي: باسم بس بقا ****
باسم: عيون باسم
لولي: اه بس
باسم: سيبي الفستان يا قلبي...عايز اتمتع ب جسمك الحلو دا

لولي بدأت تنزل ايديها وسابت الفستان....وباسم شدو ل تحت وقع ف الارض وراح لاففها ب وشها ليه وشالها ف حضنو وفضل يبوس ف شفايفها.....واخدها ونام ع السرير وبقت هيا فوقيه...فضلت تبوس ف شفايفو اوي وبقت تفك ازرار قميصو واحد واحد...لحد ما اتفك وعدلتو وقلعتو القميص وقلعتو الفانله...نزلت تبوس ف رقبتو وتعض فيها وبقت تبوس ف صدرو وتمشي لسانها علي حلماتو وتمصها...وبعدين نزلت تبوس ف بطنو وهوا مستمتع ومستني لحظه وصولها ل زبو..وصلت ل زرار بنطلونو..كان بيبصلها راحت بصالو وضحكت ضحكه ب شقاوه وقالتلو : لا😌

راح قايم قالبها وبقا هوا فوقيها: لا انا يتقالي لا...طب وحياتك ل هوريكي
لولي: باسم...خلاص يا باسم..بهزرررر
باسم: ماشي ما انا كمان ههزار

قلعها البرا ونزل دعك ف بزازها ومص فيهم اكتر من 10 دقايق وحلماتها احمرو اووي وتحسهم كبرو...وراح مقلعها الاندر ونزل ع كسها يلحس فيه ويمص فيه: كسك طعمو حلو اوي مممممم
مولع خاالص مممممم❤️💋💋💋🔥🔥
لولي: ااااه اااحح اوووي مممممم ااااااه
باسم: الذنمبور دا هاكلو يخربيت جمدانو
لولي: ااااه مش قادره اااااه هنزل ع فكره سيب كسي بقا ااااااااه
باسم: هاتي يا لبوتي هاتي يابت
لولي: ممممم اااااه كسييي ااااه

باسم راح قايم قالع البنطلون والبوكسر...وحط زيت بيبي علي زبو وشاف الخوف ف عنيها: متخافيش يا عمري
لولي: هيوجعني؟
باسم: لا هتحسي ب متعه وبس وهتيجي انتي بعد كدا اللي تنطي ع زبي دا
لولي الكلام هيجها وغمضت عينيها وسابت نفسها....مسك بزازها وبدأ يمشي زبوو علي كسها بشويش...

لولي: ممممم حلو اوي كدا..احساس غريب..ااااه
باسم: عاجبك كدا يا قلبي
لولي: اووف مهيجني اووي

بدأ باسم يزق زبو شويه شويه...وهيا مستمتعه....فضل ع كدا لحد ما دخل راسو وبقا ينكها ب راسو

لولي: اااااه ااااااه دخل اكتر ياحبيبي

باسم زقو شويه كمان وفضل يزق وهيا تقول اه وتتمحن وعايزه اكتر...لحد ما زقو كلو...وهيا مسكت حضنتو اوي ومسكت ف اكتافو وكتمت صوتها فيه.....اااااه اااااااه وجعني اووي طلعووو

باسم مطلعوش وفضل ينيك فيها: ااااااه يا باسم بيوجع اااااه
باسم: كسك حلو اوي يا لولي وديق
لولي: ااااااه كسي بيوجعني ااااااه هنزل هنزل
باسم: وانا هنزل معاكي...مممممم
لولي: اااااااااااه مش قادره اااااااااه
باسم: اهو خودي لبني ف كسك..ااااه ممممممم
لولي اترعشت وباسم جاب لبنو ف كسها وطلع زبو وهيا كانت موجوعه اوي جريت ع الحمام وهوا راح وراها وبدأ يهديها وحطلها ف البانيو مياه دافيه ومطهر...وقعدها فيها وفضل يغسلها ف كسها براحه من الدم ويبوس ف شفايفها

باسم: وجعك يا قلبي
لولي: اااه
باسم: معلش يا روحي يومين والوجع هيروح وهتقوليلي تعالا دخلو هقولك لا
لو
لي: بس يا رخم
باسم: بحبك مووووت جسمك الحلو دا مش هسيبو

فضلوا يضحكوا واخدوا شاور مع بعض ولبست قميص فضفاض من تعبها بقا وهوا لبس بيجامة وناموا ف حضن بعض

كدا تمت الحمد**** وخلصت القصه...يارب تكون عجبتكم واكون عرفت اخليكم تستمتعوا بيها...واستنوني ف الجديد يا حلوين....وزي ما بقووول...الجديد شديد🔥💋😉

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mttx, حودة٧٦, Fares70007 و 103 آخرين
ازيكم يا حلوين يا رب تكونوا بخير..... يارب كمان اكون وحشتكوا....... المره دي جايلكوا ب قصه مختلفه خالص فيها شويه من الماضي بتاعي والباقي كلو خيال هحكي الحقيقي الأول ووقت ما اوصل للخيال هعرفكوا.... عشان تعرفوا تفصلوا بينهم...

صدقوني انا عديت ب ظروف نفسية صعبه ودخلت ف مرحله اكتئاب... بسبب ناس معينه ف حياتي خانوا ثقتي ومطلعوش اد الثقه دي حياتي ملخبطه وحساها زفت ف كل حاجه وكنت فقدت شغف الكتابه بس مقدرتش ابطل عشان انا بجد بحب الكتابه جددا وفكرت كتير ف القصه اللي هكتبها وقررت اني لازم استمر والمره دي اعمل نوعيه جديده سامحوني لو كان حد بيكلمني ومش برد أو مش بفتح كتير بس **** يكفيكوا الهم والتعب لما يتملكوا من القلب والعقل

مش هطول عليكم تعالوا ندخل ف قصتنا مش عارفه ادخل ب اسمي ولا اسم شخصيه جديده بس هيبقا ب اسمي اكيد عشان مش تتلخبطوا كل اللي هحكيه دلوقتي حقيقي.... ماعدا الأسماء طبعا

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين كان وقتها عندي ٩ سنين مكنتش لسه بلغت طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا ٧ سنين بس كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

ماما اسمها عزيزه و عندها ٣٥ سنه جسمها حلو جدا كانت تمشي تهز الأرض من جمالها بشرتها سمرا وعيونها على وشفايفها مرسومه وشعرها اسود وواصل ل نص ضهرها وزنها ٨٥ وطولها ١٦٧ يعتبر نفس طولي ومكنش ليها كرش ولا حاجه جسم متناسق ع الآخر مامتي تشبه ل نبيله عبيد جدددا بس الوزن يختلف

وبابا اسمو حازم و عندو ٥٠ سنه الشيب باين عليه.. شعرو ودقنو لونهم ابيض وبشرتو بيضه وعيونو عسلي فاتح وجسمو رفيع وشبابي

كانت حياتنا عاديه جدا ماما بتصحينا الصبح نفطر ونلبس ونروح المدرسه انا واخويا وطبعا كنا ف نفس المدرسه مع بعض وبنروح مع بعض... بس اخويا كان مصاحبني اوي.... بابا وماما بقا بيشتغلوا ومش بيدخلو البيت غير ع اخر النهار

بابا بيدخن.... ف يوم نسي سيجاره ع السرير تقريبا وقعت من جيبو.... انا لقيتها وقولت ل اخويا

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا *** دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

جيبت الكبريت وهوا حط السيجاره ف بوقو وولعها وطلع دخان🙄وانا كنت مصدومه هوا ازاي عرف يشربها كدا... وقالي خودي جربي... حاولت معرفتش بقيت انفوخ فيها😂يقولي اشفوطي بردو انفوخ😂 لحد ما شربها هوا كلها وانا بقيت هتجن واعرف ازاي عرف يشربها وهوا ف السن الصغير دا.... وهوا نزل يلعب وانا نمت واجا بابا وماما

بابا قلب الاوضه ومش لاقيها وفهم أن اخويا اللي اخدها واخويا اخد علقه تمام 😅😅وصعب عليا و**** بس هوا اللي شقي🤣

كنت بلاحظ دايما ان اخويا بيحب يبوص ع جسمي احنا كنا صغيرين بس مكنش صعب الاحظ دا... ف يوم كانت ماما جيبالي بيجامه جديده.... شورت لونو بمبي وبادي كات لونو بمبي بردو كنت نايمه ع جمبي ع السرير واخويا ع سريرو بس ضهري ليه..... وفجأه ببوص ورايا لقيت اخويا وشو ف طيزي😅اه و**** زي ما بقولكم كدا....

كان بيبوص ع طيزي وفضل يقرب اوي روحت لطشاه بالقلم😂وقولتلو و**** ل اقول ل ماما... ومقولتش😂

فعلا عملنا كدا المايوه بتاعي كان قطعه واحده مكنتش لابسه اي حاجه غير هوا واخويا البوكسر بس

روحت قاعده ف الارض وسندت رجلي ع الحيطه واتزحلقت وبقيت كدا راحه جايه واخويا عمل زيي بقينا نضحك وضحكنا مالي الشقه

وقومنا وغرقنا بعض مياه ساقعه وبقا اخويا ايديه تيجي ع طيزي كتير وانا حاسه ان دا غلط وف نفس الوقت دا اخويا ف عادي.. وبقينا كدا ع طول وف يوم بردو كنت لابسه شورت ابيض وبادي كات والشورت مخروم خرم صغير من ورا ف نمت ع بطني وكنت بروح ف النوم خلاص

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع اساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي **** وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

عدت الايام وبقيت انا واخويا نكبر وانا بلغت وجسمي ادور ع الآخر وصدري بقا اد البرتقاله كدا وبقيت اعرف ايه الصح والغلط وطبعا من صحابي.. ف يوم روحنا ونمت واتغطيت ب كوفرته وفجأه سمعت صوت زي صوت كدا....

منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه ومبقتش فاهمه دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

بعديها ب يوم دخلت اخود شاور وشباك الحمام بتاعنا خشب وبيتقفل بس فيه حته صغيره كدا لو بصيت منها تشوف اللي ف الحمام... انا قلعت هدومي ودخلت تحت الدش وفجأه.... حسيت ب حد بيبوص عليا...

انا: و**** يا باسم لما اطلعلك يا قليل الادب يا وسخ

خلصت الشاور ولبست بيجامه صيفي عاديه وطلعت ملقتهوش ف البيت خاف مني ونزل وطبعا مقولتش حاجه ل ماما وبابا...

وف يوم ماما كانت بتاخود شاور ولقيت اخويا واقف يبوص عليها بردو ومطلع زبو وبيضرب عشره... اتصدمت وقتها وروحت عليه وضربتو وهوا منطقش وماما محستش ب حاجه

كدا يا حلوين الحقيقه كلها خلصت ندخل بقا ف تأليفي انا ع طوول.... انا كبرت وبقا عندي ١٦ سنه واخويا ١٤

جسمي بقا مظبوط اوي لدرجه ان كان بيجيلي عرسان ههههههههه قمر بقا... واخويا كبر وطول وشنبو خطط ف وشو وبقا راجل يعتبر...

كنت نايمه والضهر إذن.... صحيت من النوم كسلاانه قومت دخلت الحمام وغسلت وشي وسرحت شعري وبدأت اوضب ف البيت.... الباب خبط... روحت فتحت وكان اخويا

راح شاددني من شعري وقالي: ببببت انتي مستفزه ليه انا راجل غصب عنك يلا غوري اعمليلي اكل

وراح طابع بوسه ع خدي

روحت ع المطبخ بعملو فطار.. واقفه قدام الحوض بغسل كوبايه لقيتو اجا ورايا وزبو خبط ف طيزي....... روحت بصالو وقولتلو..........

وووو بس يا حلوين دي البدايه وليست النهايه مستنيه رأيكم عشان اعرف اكمل ولالا...... سلام يا حلوين ❤️😘😍
وه وه هو دا العظمه المجنونه الى كنتى بتقوليلى عليها 😂😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ymany2023, melar, Hayde و شخص آخر

ده جنس أطفاااال​

• عجبني
التفاعلات: Ali MIX، حسن عرابي و Hayde

واخويا اسمو باسم... انا اكبر من اخويا ب سنتين كان وقتها عندي ٩ سنين مكنتش لسه بلغت طبعا كان جسمي رفيع وصدري زي الليمون😅 وطيزي اللي كانت مرسومه يعني وحلوه

واخويا ٧ سنين بس كان عقلو أكبر منو اووي اسمراني ورفيع وكان يعتبر عيل صغير لسه بردو

( طبعا من طريقه الكلام هتقولوا دا *** دا.. بس انا قولت ليكم أن عقلو أكبر منوو وكان سابق سنو حتى السجاير كان بيعرف يشربها)

وراح باسم موسع القطعه اكتر وفضل يلعب ف طيزي من برا كدا وانا كنت مستمتعه ع اساس بنلعب فجأه لقيت اخويا راح نايم عليا وانا ع بطني وحسيت ب حاجه ناشفه ع طيزي انا مفهمتش دا اي بس تقريبا اخويا كان فاهم انا بردو فضلت ساكته وبضحك بس.. لقيتو راح مطلع زبو كان اد صوباع السجق كدا الصغير

روحت زقاه وقولتلو اتلم يالا في اي **** وبضحك بردو... راح ع طول مدخل زبو ف الشورت تاني عشان يعني مش اشوفو......

منزل البوكسر وبيضرب عشره... فضلت اتفرج عليه ومبقتش فاهمه دا اي لحد ما نطر حاجات بيضه كدا اللي هيا لبنو وافتكرتو عمل حمام ع نفسو😅😅

وراح طابع بوسه ع خدي

٩ سنين ايه و٧ سنين ايه ي بس الواحد ماكتشفش أعضاءه غير ف الثانوي انتي بتقولي ايه

• عجبني
التفاعلات: Hayde
ليك
٩ سنين ايه و٧ سنين ايه ي بس الواحد ماكتشفش أعضاءه غير ف الثانوي انتي بتقولي ايه
حريه عدم التصديق وليا حريه ف اني احكي فعلا اللي حصل معايا صدق أو لا تصدق 🤗

• عجبني
التفاعلات: Abohamed و Hayde
عظمه
وه وه هو دا العظمه المجنونه الى كنتى بتقوليلى عليها 😂😂
اي بقا شكلي مش هكملها😂

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

وراح طابع بوسه ع خدي

بصى هو الموضوع طويل و انا مكسل اقرا بصراحة بس سامع اعمار غريبة المهم عقلة الصوبع ال عند اخوكى دى عرف يدخلها ولا لأ

• عجبني
  • عجبني

وراح طابع بوسه ع خدي

بداية مميزة استمري

• عجبني
بس قوانين المنتدى ممنوع جنس *****

• عجبني
التفاعلات: Hayde و الباحـــث
يسلموا ايديكي كملي بس بسرعه وما تتاخريش علينا يا عسل

• عجبني
بس قوانين المنتدى ممنوع جنس *****
يا حبيبتي و**** مش بخالف قوانين المنتدى بس دي حاجه حصلت معايا فعلا ع العموم انا همسح السن خالص

• عجبني
التفاعلات: Hayde و Adam Afndena
تم تعديل الفئة العمرية +16 راجع قوانين النشر

• عجبني
  • عجبني
بدايه حلوه يا لولي كملي

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈، Hayde و أنثى لا مثيل لها