NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا ـ عشرة أجزاء 19/10/2023

• عجبني
التفاعلات: Hayde و وهم الأقنعه
اولا مبروك علي القصة الجديدة و العضوية الذهبية
ثانيا القصة كمجمل احداثها طبيعية و لا يوجد بها اثارة كافية ولا متعة التشويق لانتظار الاجزاء القادمة اتمني ان تراعي ذلك في باقي الاجزاء
ثالثا تم استخدام لفظ من القرأن في الجزء الثاني و هو (سلام قولا من رب عظيم ) وهيا أية قرأنية من سورة يس اتمني التعديل ( @BٍِASM17 اسطورة القصص) و اتمني منك مراعتها فيما بعد
رابعا يجب بعد غياب تكون العودة قوية لكي تليك بكاتبة مثلك و لا تجعل الظروف تمنعك عن هوايتك المفضلة لكي تتمتعي و تمتعينا معك
و انا سأنتظر الجزء القادم حتي اري مستوي لولي الحقيقي

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
اااااااه يا كسي اااااه كسي بقا نااار احححح بنزل بنزل يخربيتك ولعتي كسي ياريت اخويا كدا ااه
التكمله امتي بجد كسي مش قادر

اولا مبروك علي القصة الجديدة و العضوية الذهبية
ثانيا القصة كمجمل احداثها طبيعية و لا يوجد بها اثارة كافية ولا متعة التشويق لانتظار الاجزاء القادمة اتمني ان تراعي ذلك في باقي الاجزاء
ثالثا تم استخدام لفظ من القرأن في الجزء الثاني و هو (سلام قولا من رب عظيم ) وهيا أية قرأنية من سورة يس اتمني التعديل ( @BٍِASM17 اسطورة القصص) و اتمني منك مراعتها فيما بعد
رابعا يجب بعد غياب تكون العودة قوية لكي تليك بكاتبة مثلك و لا تجعل الظروف تمنعك عن هوايتك المفضلة لكي تتمتعي و تمتعينا معك
و انا سأنتظر الجزء القادم حتي اري مستوي لولي الحقيقي
ميرسي ل تعليقك

• عجبني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
الجزئية الي تقصديني فيها 😂😂
انا ولا اقصدك ولا اقصد غيرك الحكايه خلصانه.... كدا كدا القصه مش أكملها اصلا متشكره ليك اوووي بجد ومش محتاجه أوضح اكيد انت عارف ليه بس اقولك برافو عليك و**** 😂😂😂 فيه حته كدا ل عمرو حسين من قصيده كان كاتبها.... بيقولك اي بقا.... رفضتي أن انتي تتسابي وفجأه انتي اللي سيبتيني
ههههههههه ايووووه عليكي دنيا.... **** يكرمك يا معاذ و**** وتاني مره انا مقصدش اي حد بكلامي بس لو الكلام جاي ع هواك اوكي مافيش مشكله

• عجبني
انا ولا اقصدك ولا اقصد غيرك الحكايه خلصانه.... كدا كدا القصه مش أكملها اصلا متشكره ليك اوووي بجد ومش محتاجه أوضح اكيد انت عارف ليه بس اقولك برافو عليك و**** 😂😂😂 فيه حته كدا ل عمرو حسين من قصيده كان كاتبها.... بيقولك اي بقا.... رفضتي أن انتي تتسابي وفجأه انتي اللي سيبتيني
ههههههههه ايووووه عليكي دنيا.... ** يكرمك يا معاذ و** وتاني مره انا مقصدش اي حد بكلامي بس لو الكلام جاي ع هواك اوكي مافيش مشكله
ولا علي هوايا ولا غير هوا انا كنت بهزر و تعليقي التاني قولت راي في القصة بس اشطا عادي اهتبري دا اخر تعليق ليا علي اي موضوع ليكي بس الي اعرفه انتي متعرفهوش سلام

ولا علي هوايا ولا غير هوا انا كنت بهزر و تعليقي التاني قولت راي في القصة بس اشطا عادي اهتبري دا اخر تعليق ليا علي اي موضوع ليكي بس الي اعرفه انتي متعرفهوش سلام
لا ما هوا اللي انت متعرفوش أن دا آخر تعليق ليا هنا اصلا انا هسيب المنتدى خالص عشان ترتاح مني كلكو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ما هوا اللي انت متعرفوش أن دا آخر تعليق ليا هنا اصلا انا هسيب المنتدى خالص عشان ترتاح مني كلكو
ممكن طيب تسيبك من اي راي لاي حد وتفضلي زي منتي ملكيش دعوه بحد

انتي مش لعبة ف ايد حد واعملي الي انتي عايزاه واكتبي الي تحبيه والاراء عادي اسمعي النقد من اي حد وسيبك
شطور 😂

تم إضافة الجزء الثالث ويتم إضافة الجزء هنا كتعليق وابلاغنا للدمج مع إضافة رابط القصة وليس الجزء المراد دمجه

تم اضافه الجزء الرابع

• حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%