NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
418
نقاط
492
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
[ ] من توب ليوتوم ل شرموطة ... ايام الثانوي كنت خام نتيجة تربيتي المحافظة و اتصدت اما بقيت بشوف العيال بتهزر مع بعض و بيلزقوا في بعض و بيعبصوا كنت كان نفسي اعرف احساسهم ايه لحد م تعرفت ع شلة و فهمت منهم ان يلي بيتبعبص ده النتاية و ان يلي بسعبص ده الدكر و فعلا كنت بشوف العيال يلي بتبعبص هي العيال الطرية يلي اي حد ممكن يضربهم انما العيال يلي بتبعص هي العيال المسيطرة و اتمنيت اني اسيطر و ابقا زي الدكره سنة ورا سنة لحد م بقيت في تالتة و شفت سيوطي و ده كان من العيال المسيطرة بس كان طري اوي لدرجة انه كان بسيب العيال تبعبصه و تلزق فيه و كان بيتزنق فالحمام وقتها الحاجات دخلت في بعض و دماغي اتبرجلت و حسيت فعلا اني مش مبسوط ونا ببعبص العيال و كنت شايف ان ده قرف يعني احط صباغي في تيز واحد المفروض ان هو يلي يفرح ان خلى العيال تحط صوابعهم في تيزه و دخلت النت ادور و اشوف و وقتها انصدمت ان في عالم كامل كله مثليين و الاتنين بينبسطوا بالموضوع ده مش زي المدرسة كان يلي بيتبعص بسكون مكسور و مكسوف و بصراحة الهرمونات عندي عملت عميلها و بقا نفسي اجرب ان حد يبعبصني بس كنت خايف و وسط الزحمة دي من الافكار عملت اكونت فيك و بقيت اتعرفت ع ناس مثليين بس محدش فيهم عجبني و اطمنتله اني اسبله جسمي كنت وقته ١٨ سنة لحد م لقيت سالب ١٥ سنة كان جريء اوي و بينزل صوره و فخور انه بيتناك بصراحة كنت هموت عليه و حاولت اتعرفت عليه بس مكنش بيرد اولا لان حسابي فيك ثانيا اكيد هو عنده شله بتعمل معاه كده ف مش محتاج يتعرف ع حد جديد كنت وقتها اتعرفت ع كذا حد ع اساس اني توب و كنت بمارس معاهم بس من حوايا نفسي حد منهم يطلب يتبادل بس مكنش بيحصل و عديت سنة معرفش ازاي لقيت نفسي ١٩ سنة و لقيت بودا السالب يلي كنت هموت عليه و بدخل اكراش ع صوره رجع تاني بعد م كان غاب فترة و بينزل بوستات عن مغامرته كالعادة بس المرادي بيحكي ان هو يلي بيمارس مش بيتمارس معاه و رغم انه كبر سنتين و بقا توب لكن فضلت اكراش عليه لحد م اتعرفت ع كديانة و لقتني بقولها اني سالب و ارتحلما فالكلام مع بعض و بقيت تحكيلي عن تجاربها و حسيت ان نفسي اعمل كده و الفترة دي فتحت نفسي و بقيت ادخل حاجات جوه تيزي بس مكنتش دوقت طعم الزبر بجد بس كنت بعرض تيزي و اصورها و امارس شات و كمرا و تقريبا كنت خلاص بقيت سالب و اتشهرت ع السوشيال فجاة ف يوم ونا قاعدة بقلب و اتشات لقيت بودا داخل يتعرف عليا اتخضيت من المفاجاة معقول اكون لفت نظره و دخلت ع حسابه اتاكد انه هو فعلا مش حد مقلد اسم الاكونت و سارق الصور لقيته باعتلي تاني و بيقولي مش عاوزه تتعرفي ولا ايه يا مزة لقتني برد عليه و بعترفله بحبي لية من اول نظرة ضحك و قالي طب انا هو يلا نتعرف ع طول عرفته بنفسي و طلب صوري بعتهاله ثام بعتلي صور جسمه و زبره بقيت دايخة و ممحونة اوي عليه طلب نشوف بعض كاميرا ثمت جري قفلت باب الاوضة و قلعت ملط و بقيت اعرضله جسمي و هو كمان سخن و قلع و بقا يوريني جسمه و زبره و جابهم عليا قولتله مش خسارة يجيوا ع الارض يارتني معاك كنت بلعتهم و وقتها مكنتش لسى دوقت طعم اللبن فحياتي بس هيجاني خلاني اطلب منه كده و هو سخن اوي و شبط في الكلمة و قالي عاوز اقبلك و اجيبهم عليك بجد ع طول وافقت طلب المقابلة تكون في منطقته و اتفقنا ع الميعاد و نزلت قابلته كان هو نفسه زي الصور و الكمرا قمر ١٤ و لابس شورت بحر و تشيرت كات و سلسة فضة ع رقبته السمرا تحفة و شبشب باعتبار انه تحت البيت ونا كنت لابس شيميز نص لياقة ابيض ع اللحم و مشمر الكم و شورت جينس من غير اندر و مقطع و كنفرس اول لما شفنا بعض و اتاكدنا انها مش اشتغالة سلمنا ع بعضو حضنا بعض و قام خطف بوسة ع رقبتي احاااا سحيت نيك و بقيت زي العجينة في ايده مشي بيا فالمنطقة عنده و بقينا نتكلم لحد م وصلنا عند فيلا مهجورة قالي تيجي ندخل طبعاانا مكنش ليا اردة دخلت من غير تفكير و في مكان هادي و مش مكشوف لقيته حضني و زنقني فالحيط و بقا يبوس و يحسس ع جسمي و حط ايده جوه الشورت من ورا و بقيت حاسس بصوابعه ع تيزي احااا انا كنت بتمنى حد يبعبصني دلوقتي ده حد حاطط ايده ع لحم تيزي و بيحسس عليها اوووف مكنتش قادر من كتر الهيجان شوية و لقيت بتاعه هاج و بقيت حاسس بيه بيزنق فيا و بيحك في بتاعي طبعا كنت اول مرة و لسى و مش عارف اعمل و بقيت افتكر كل افلام البورن و ازاي البوتوم كان بيتعامل بس هو قطع تفكيري و مسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها فهمت انه عاوزني العب فيه ثمت عملت زيه و دخلت ايدي جوه الشورت احااااا مكنش لابس بوكسر لقيت ايدي ع زبره ع طول حسيت اني اكهربت و كنت هسحبها بس الهيجان خلاني اكمل و مسكته و بقيت ادعكه قام مسك دماغي و نزلها فهمت اني عاوزني امص قمت وطيت و طلعته من الشورت و بقيت الحسه و ابوسه قالي مص طبعا مكنتش اعرف فبقيت ادخله بشويش عشان معوروش و هو لسى ايده جوه الشورت بتاعي بيحسس و دخل صباعه بين فخادي و حطه ع الخرم و بقا يحركه و يزقه حوالي عشر دقايق و سمعنا كركبة قام طلع ايده من تيزي وحط زبره جوه الشورت و نيمة و نا قمت مسحت بؤي و عدلت هدومي و خرجنا ملقناش حاجة قالي يلا نكمل قولتله يلا ضحك و قالي انتي هيجانة قولتله اوي قالي تحب نطلع الشقة قولتله عندك حد قالي اهلي قولتله عادي قالي لا طبعا قولتله ومال ايه قالي هنطلع نقعد صحاب عادي قولتله يلي تشوفه مشي بيا لحد بيته و شاورلي ع الشباك بتاعه و قالي اديك عرفت الشقة قولتله اي مش هنطلع قالي لا انتا لو طلعت معايا مش هحلك و بصراحة اخاف من اهلي يحسوا ضحكت و قولتله خلاص شوف هتكون قاضي امتى ونا معاك قالي اشطا و سلمنا ع بعض و احضان و بوس و مشيت ونا مولعة روحت لقيته باعتلي بيطمن عليا رديت عليه مكنش اونلاين فضلت سهران لحد م رجع و كلمني و سهرنا طول الليل طبعا اداني ملاحظات زي اني مبعرفش ابوس حلو ضحكت و قولتله انتا علمني ضحك و قالي هخليك استاذ و قالي اني مبعرفش امص قولتله اه م دي اول مرة قالي ولا يهمك بس متفهمش اني مبسطش بالعكس انتا جامد فشخ اكسفت و شكرته و بعد كده اتردد شوية قولتله قول متكسفش قالي عندك شعر فالتوتا اكسفت بس وعدته اني اضفها قالي لا عادي انا بحبك مش عاوزك تعمل حاجة تعملك مشكلة لكن انا صممت بعدين اخدنا الكلام في مواضيع كتير لحد م تعبنا و نمنا و تاني يوم كنت متردد اشيل الشعر ورا بس الهيجان قتلني فرحت صيدلية بعيدة و اشتريت كريم ازالة و روحت ع طول نضفتها حتى فخادي لحد فوق الركبة و بعد م خلصت حسيت اني مش حلوة برضوا قمت شلت شعر رجلي و ايدي و بقيت زي الحرير و بقيت هيجان ع نفسي نيك بس معرفش لية كانت حاسس ان الناس هتاخد بالها اني منعم جسمي عشان اتناك فبقيت انزل ببنطلون مفيش شورتات خلاص و تشريتات بكم طويل او بوكلتات لحد م اتعودت و الحسحس ده راح من دماغي فقلت لازم اتعلم المص قمت رحت ع التلاجة و بقيت ادور لحد م جبت خيارة نفس حجم زبره و بقيت احاول ادخلها من غير م تحك في سناني لحد م دخلت بقيت فرحانة اوي و بقيت طول م انا قاعدة بمص الخيارة و اتخيلها زبر بودا لحد م اتعودت و بقيت لهلوبة و مستعدة امصه و من كتر الهيجان بقيت احلم بيه ونا نايمة ونا صاحيه و بكلمه كل ليلة و نمارس ع الكامرا لحد في يوم كلمني و قالي عاوزك دلوقتي مصدقتش نفسي و قمت افكر البس اي فتحت الدولاب و وقفت محتار لحد م عيني جت ع بنطلون ميلتون بس اترددت لاني مش هعرف البسه من غير اندر فلبست الشورت جينس المقطع و تشيرت بولو عشان يداري حلمة بزي يلي واقفة و حاطط برفيوم و لبست سلسة جلد و ساشورت شعري و رحتله جري لما وصلت كلمته قالي تعالى ع البيت فاكره ولا انزل اجيبك قولتله فاكره بالشبه خليك معايا و رحتله لقيته فالشباك بيشاورلي و مش لابس تشيرت ملط احاااا قلت ف بالي هو بس التشيرت ولا ممكن يكون من ملط من تحت و اتخضيت و حسيت الناس كلها باصه عليا و عرفوا اني طالع اتناك منه و ارتبكت و اترددت اطلع بس لقيته رن عليا و بيقولي انتا طلعت دور غلط ولا ايه فينك مش شايفك قولتله لا انا طالع اهو بس ميدالية المفاتيح انفتحت و وقعت مني قالي طب لقيتهم قولتله اااه خلاص و طلعت لقيته فاتح الباب و مستخبي وراه في لحظة حسيت ان في اكياس رمل في رجلي و بحركها بالعافية لقيته بيشاورلي و بيقولي مالك واقف لية قولتله مفيش قالي طب تعالى رحتله و دخلت احااااا ده فعلا كان واقف ملط ورا الباب حرفيا مش لابس حاجة غير السلسة الفضة في رقبته اول لما دخلت قفل الباب و قالي حمدلله ع السلامة وحشتني و فتح ايده عشان يحضني ع اد م كنت مستغرب ع اد م سخنت لما شفته زبره و لقتني بترمي في حضنه و نمت ع كتفه و ايدي متشقعلة في رقبته و هو حاضني و ايده ع تيزي بيحسس عليها و يبعبصني و بيبوس رقبتي غمضت عني و سحيت و رغم انه اصغر مني بسنتين و كنت هموت و انيكه لما كنت توب بس مقربتش من تيزه و بقيت مسلمة نفسي له و بستمتع برجولته و سيطرته عليا حوالي عشر دقايق نايم ع كتفه و هو بيحسس ع تيزي و بيبوس رقبتي و قام رفع التشيرت و دخل ايده جوه الشورت و قالي انتا حلقت قولتله اااه و قمت لفت دماغي فحط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسهم و يعضهم و صباعه بيتحرك ع خرم تيزي حوالي خمس دقايق كان زبره هاج و بقا واقف قام طلع ايده و رفع التشيرت لحد م قلعهولي و نزل ع صدري بقا يبوسه و يعضه و يلعب بلسانه عالحلمة احاااا بجد يلي مجربش فايته كتير متعة نيك و بقا يشد الحلمة بسنانه و قاممد ايده فتح زرار الشورت ونزله قام الشورت انسلت من تيزي ووقع بين عند رجليا قام حضني تاني و رجع يبعبصني ونا خلاصنة خالص و سايحه زي الكريمة قام بقا يضربني سبنكات ع تيزي و نزل دماغي امصه مقدرتش من الهيجان قمت قعدت ع ركبي و مسكت زبره احححح جامد اوي و بقيت امصه و الحسه و احشره في زوري و هو مبسوط و بيلعب في شعري حوالي عشر دقايق كمان و راح قومني و قالي يلا و قام حضني من وسطي ونا حطت ايدي ع كتفه و دخلنا الاوضة و رحنا ع السرير قالي يلا نام قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني قام جاب التلفون و قالي هعمل فيديو ذكرى اول نيكة قولتلها برحتك قام شغل الكاميرا و نام جنبي ع جنبه و لفني بقيت ع جنبي انا كمان و قام اداني التلفون و قالي صورنا و تف ع ايده و دعكها في خرم تيزي و دخله صباعه اووووف و قام رفع رجليا و قالي امسكها و مسك زبره و حط الراس اححححح اول زبر من لحم و ددمم في تيزي ونا مستلمة بجد احساس تحفة ازاي مكنتش بتناك من زمان قام خد التلفون و زق زبره ف وجعني بس مكلمتش عضت ع شفتي و سبته ياخد راحته لحد م دخل كله غمضت و عيني و بقيت مستسلم للمتعة و هو داخل خارج في تيزي حوالي تلت ساعة و حس انه هيجيب قام طلعه و نام ع ضهره و قالي اقعد عليه برغم اني مسخسخة بس قمت و و فتحت رجلي و نزلت لحد م لمس تيزي قام مسكه و دخله فنزلت عليه لحد م دخل كله جوه تيزي ونا بزوم و اطلع اهاااات قالي اي قولتله حلو اوي قالي طب يلا وريني بتحبني اد اي ابستمت و بقيت اتمرجح بتيزي و اقوم و اقعد و هو مبسوط و باصص في عيني ح الي ربع ساعة قام قالي نام فرجعت بضهري و زبره لسى جوه خرم تيزي و قام عدل نفسه و بقا راكب عليا و رجليا مرفوعة و بقا يطعني بزبره و يرزع ونا متكيفة و بصوت من المتعةو نزل براسه و بقا يبوسني و ياكل شفايفي حوالي تلت ساعة كمان و قام هبط بجسمه و بقا زبره بيتنفض جوه مني و بقيت حاسه بكل خيط لبن بيتنطر جوه تيزي حوالي خمس دقايق كان زبري جبهم ع بطني من غير م المسه مع انه كان كش مش واقف خلص وقام قفل الفيديو ونا نزلت رجليا و بنهج ونا و هو عراقنين بنشر ميه و لقيته قام و راح عند الكومدينو و خد برشامة قولتله اي ده قالي بطل زيك لازم اخدله مقويات اكسفت كده و ابتسمتله قالي يلا التاني و قام جه عندي و قالي لف بقيت ع بطني و قام جاب مخدة و قالي ارفع تيزك و حاطته تحت زبري بقيت تيزي مرفوعة قام وسع رجليا و قام ركب عليا و حط زبره و رجع ينيك اجمد من الاول و حط ايده تحت صدري و بقا يقفشه و يعصره ونا مش قادرة و ب اعض فالملاية حوالي ساعة الا ربع لحد م جسمي نمل و هو زي الفحل نازل نيك و فشخ في تيزي ولا تعب و قالي هجبهم و قام و قالي اقعد قدامي نزلت قعدتقام جاب التليفون تاني و بقا يصور نفسه و هو ب يدعك زبره لحد م نطرهم ع وشي و صورني ونا اللبن مغرقني و قام قفل الفيديو و قالي انبسط قولتله اوي قالي معلش كفاية كده النهاردة عشان اهلي ع وصول قولتله ولا يهمك قالي خش الحمام خد شاور عشان تعرف تروح اخدت هدومي و رحت خدت شاور و لبست لقيته لبس شورت و اسى عريان من فوق و قاعد بيتفرج ع الفيديو قولتله انا ماشية قام سلم عليا و باسني و نزلت روحت لقيته منزل جزء من الفيديو استوري بس وشي مش باين و ع اد م اضيقت ع اد هجت ع نفسي ونا بتناك و رافع رجلي شوية و لقيته نزله ع الصفحة و عاملي منشن لسى هرد لقيت ناس كتير داخله فالكومنتات بيعلقوا منهم كداينة صحابه ايام م كان سالب بيسالوه بقا عنتيل كده امتى و ازاي و ناس تانية بتطلب الفيديو كامل لقيته بيكلمني و بيقولي اونلاين بقالك كتير قولتله شوية قالي شفت البوست قولتله اه شفته قالي مالك زعلت ولا اي قولتله انتا ترضاها ع نفسك قالي ازاي قولتله يعني لما كنت سالب كنت ترضى حد يصورك قالي اه عادي انا كنت بصور نفسي اصلا قولتله مش ممكن قام باعتلي كذا فيديو و هو بيتناك منهم فيديو كان بيتناك من اتنين بس المفاجاة اني محستش باي شهوة نحيته مع اني كنت هموت و انيكه و لقتني مركز في ازبار الفحول و سالته مين دول قالي ناس اتعرفت عليهم قولتله حامدين اوي قالي بت انتي اتلمي ضحكت و سالته مين يلي بيصوركوا قالي كديانة كانت رايحة تتناك معايا بس مستحملتش ازبارهم ضحكت و قولتله دي شكله مش وش نعمة ضحك و قالي هبقا اعرفك عليها قولتله و عرفني ع الفحول قالي بس با شرموطة انتي بتاعتي انا ضحكت لقيته غاب شوية و رجع سالته كان فين قالي كنت بشوف التعليقات قولتله مالها قالي شوفها دخلت ابص عليها لقيت ناس كتير بتساله مين البطل يلي معاك و عرفها منين و عاوزين يتعرفوا عليا خفت اوي اي يلي انا عملته في نفسي ده بس حسيت في نفس الوقت اني مبسوطة ان الناس هتموت عليا وسط الافكار دي لقيته بيكلمني و بيسالني رحت فين قولتله مفيش انا معاك قالي الناس هتموت عليك قولتله البركة فيك فضحتني ضحك و قالي انا هخليكي فنانة قولتله ونا ميهمنيش حد غيرك قالي صحابي طالعين مصيف الاسبوع الجي تحبي تيجي معانا قولتله فين قالي اليكس شاليه حد صاحبنا و هنروح بعربية بابا قولتله تمم انا معاك ... يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mjwdymajd459, البرنس احمد, Mirogogo و 6 آخرين
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
اجي مهاكم شكلو صحابو كتير لازم اساعديك
 
  • عجبني
التفاعلات: الفحل الأسود١١
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
هو في حد بجد طيزه حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
هو انت بجد ولا انا بيتهيألي
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و pops fredo
نفسي ابقى شرموطه زيك , بليز خدني معاك
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و الفحل الأسود١١
👍🏿🖤
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
احححححححححح يا بختك ياريتنى يالهوووووووووى
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه, A_0, الفحل الأسود١١ و شخص آخر
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
يبختك عقبالى
 
  • عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و ناقد بناء
انا اقصد الفصه حقيقي ولا لا
بيتهيألي خيال
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%