NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

او بتقوله غيرك يجيي في لحظه او ركز او كده احسن في منك امل و انا في ضهرك و متابعك حاجات كتير
كل كلمة انتى قولتيها صح طبعا
بس بيبقى ليها وقت معين انى اعمل ده
امتى اقوله غيرك يجى فى لحظة
وامتى انصحه بتحسين ادائه
وامتى اعنفه
وامتى اكون يشجعه
على حسب المواقف فهمانى

فكرة كتير قبل ما ارد عليك بصراحه مالقتش وجهة نظر من سؤالك 🤷‍♀️
؟؟
لو نشرح اكتر اكيد لن يخطلت عليا الفهم

من خلال تجربتي العمليه في شركة ما كانوا دايما بيهتموا يزودوا من ثقافتنا بدورات معتمده وصلت فيها لموضوع اعتقد فادني في حياتي كلها و زود من ثقتي في نفسي و هدوئي نفسيا و استيعاب كل من حولي بشكل او بأخر .
مش هقول اسم الكورس ده غير بعدين لما الاول اسمع منكوا بشكل عملي مش فلسفي ابدا .

ازاي اكون مدير ناجح 😌 في نقط من غير شرح ؟
لازم تحسسي افراد المكان انكم بتشتغلو للمكان ومنتميين ليه وانكم اسرة مع بعض مش مجرد مدير وعملاء دي اهم حاجة بالنسبالي الاول ودا مش معناه يكون فيه تسيب لا يكون في انضباط وشغل بجد وتكونو كتلة واحدة

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
المدير الناجح الي يقدر يبني جسور الثقه والموده بينه وبين مرؤسيه ويوصل ليهم انه مش مدير انما اخ اكبر ويهتم بالسؤال عنهم نصحهم ونقل خبرته ليهم يبني ثقتهم في نفسهم

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony
لازم تحسسي افراد المكان انكم بتشتغلو للمكان ومنتميين ليه وانكم اسرة مع بعض مش مجرد مدير وعملاء دي اهم حاجة بالنسبالي الاول ودا مش معناه يكون فيه تسيب لا يكون في انضباط وشغل بجد وتكونو كتلة واحدة
قلبي طبعا ❤

• حبيته
التفاعلات: C h e r r y
المدير الناجح الي يقدر يبني جسور الثقه والموده بينه وبين مرؤسيه ويوصل ليهم انه مش مدير انما اخ اكبر ويهتم بالسؤال عنهم نصحهم ونقل خبرته ليهم يبني ثقتهم في نفسهم
اختصار حلو برده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
من خلال تجربتي العمليه في شركة ما كانوا دايما بيهتموا يزودوا من ثقافتنا بدورات معتمده وصلت فيها لموضوع اعتقد فادني في حياتي كلها و زود من ثقتي في نفسي و هدوئي نفسيا و استيعاب كل من حولي بشكل او بأخر .

صح اتفق معاكي استمري يا روني 🔥🔥🔥

ده كده في شغل خاص بيك مش شكره و كيان كبير في فرق في سياسة التعامل
لا الكيان بتاعي من اقوي الشركات علشان كدا بنتعامل تحت اي ضغط

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
حلو ده جميل
ممكن تلخصيه لينا و لا كبير
اكيد في الاهم اللي ينفع شويه زي النقط الرئيسيه فيه من اول ازاي تخلق خالة ثقه من قرارات و فرص و اختيارات لتيمك و ايه اللي تشاركه و ايه لاء و ازاي تخلق روح بنشاطات عامه تكون متحدده للسنه و طريقة المكافئه و طريقة التوعيه او النقد او ال coaching لتيمك و تكنيك الافضل الساندويتش good and good عشان توصل ل win win situation

• أتفق

باختصار تنظيم الوقت والعلاقات فى الشغل والاهتمام بالموظفين وظروفهم النفسية واكد النفسية والاهتمام بالمقابل المادى والمكافئات تحت اى بند تكون سرية بينى وبين موظفينى
واهم شىء تنظيم الوقت

اكيد في الاهم اللي ينفع شويه زي النقط الرئيسيه فيه من اول ازاي تخلق خالة ثقه من قرارات و فرص و اختيارات لتيمك و ايه اللي تشاركه و ايه لاء و ازاي تخلق روح بنشاطات عامه تكون متحدده للسنه و طريقة المكافئه و طريقة التوعيه او النقد او ال coaching لتيمك و تكنيك الافضل الساندويتش good and good عشان توصل ل win win situation
حلو ده
انا فاهم ال win to win بس ايه تكنيك الساندويتش good and good

حلو ده
انا فاهم ال win to win بس ايه تكنيك الساندويتش good and good
good worse good يعني لما تعلق علي شغله تشكر و بعدين توجه في الغلط و بعدين تدمجه بالحلو عشان يحس انه بيعمل حاجه مش يتهد خالص و يستجيب

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
good worse good يعني لما تعلق علي شغله تشكر و بعدين توجه في الغلط و بعدين تدمجه بالحلو عشان يحس انه بيعمل حاجه مش يتهد خالص و يستجيب
تقصدي لما احب انتقض حد في التيم
اقوله علي فكرة فكرتك كانت حلوة جدا بس ينقصها بعض التفاصيل المهمة الي تخلي كفاءة العمل احسن
زي انضباطك في المواعيد لازم يكون عامل مهم لنجاح فكرتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%