NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش ااناس بقت غريبة اووي كدا ليه

EL_BEBO

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف ليه حاسسني الفترة الاخيرة دي بدأت اقابل ناس غريبة جدا
و بتبقا ردود افعالهم غريبة
يعني مثلا تحاول تفهم حد حاجة لمدة ساعتين بعد م تتاكد ان هو فهم و تتاكد منه ١٠٠ مرة انه فهم يسالك سؤال كدا يبين انه مفهمش حاجة ...... النوع دا من الناس كتر ولا انا مش واخد بالي ولا العيب فيا انا ولا فيه ايه🤦‍♂️🤦‍♂️

لا ده العادي سعات كتير بتبقي عدم تركيز تكبير دماغ منهم

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO
مش عارف ليه حاسسني الفترة الاخيرة دي بدأت اقابل ناس غريبة جدا
و بتبقا ردود افعالهم غريبة
يعني مثلا تحاول تفهم حد حاجة لمدة ساعتين بعد م تتاكد ان هو فهم و تتاكد منه ١٠٠ مرة انه فهم يسالك سؤال كدا يبين انه مفهمش حاجة ...... النوع دا من الناس كتر ولا انا مش واخد بالي ولا العيب فيا انا ولا فيه ايه🤦‍♂️🤦‍♂️
ال iq
بقا غريب فعلا و الناس بقت اغرب اتفق معاق ف ده

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
عادي ممكن تكون انت مبتعرفش تشرح 🤸🏻‍♀️

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO و Cesar95
  • عجبني
التفاعلات: EXPLOSION
عادي ممكن تكون انت مبتعرفش تشرح 🤸🏻‍♀️
مش الفكرة سواء انا او حد تاني البيشرح بردوا بيحصل مع ناس كتير + اكيد يعني مش كب الناس مش بيعرفوا يشرحوا + انا كان قصدي شرح اني افهم حد موقف حصلي اوبتاع مش شرط شرح منهجي 👍🏼👍🏼

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش الفكرة سواء انا او حد تاني البيشرح بردوا بيحصل مع ناس كتير + اكيد يعني مش كب الناس مش بيعرفوا يشرحوا + انا كان قصدي شرح اني افهم حد موقف حصلي اوبتاع مش شرط شرح منهجي 👍🏼👍🏼
صحبي قصدي ان احيانا بتحصل بنبقي عاوزين نوصل لي الي قدامنا بس مش عارفين و احيانا العكس بيحصل اننا وصلناها صح بس الي قدامنا مش قادر يفهم
فا chill كدة 🌝

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و EL_BEBO
صحبي قصدي ان احيانا بتحصل بنبقي عاوزين نوصل لي الي قدامنا بس مش عارفين و احيانا العكس بيحصل اننا وصلناها صح بس الي قدامنا مش قادر يفهم
فا chill كدة 🌝
متفق معاكي جدا + انا بتعرض للنوع دا من الناس كتير اوي اليومين دول ..... هيموتوني 😅😆😆

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%