NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمنية حياتي أشوف ماما المحترمة بتناك

د

ديوث ماما منية

ضيف
في البداية اعرفكم على نفسي ، اسمي محمد و عمري 25 سنة عايش مع بابا و ماما لوحدنا ، انا مقرب جدا من ماما و بحبها كثير بس من و انا صغير و فبدايات اكتشافي لعالم الجنس كانت بتراودني أفكار غريبة كنت بتخيل ماما مع رجال أو شباب و كنت بحس بمتعة و حرارة كبيرة فجسمي و فكل مرة الفكرة بتكبر معايا اكثر و التخيلات بتكبر اكثر ، نسيت اعرفكم على ماما اسمها منية و عمرها 55 سنة بس مظهرها أصغر من سنها و لسه محافظة على جمالها ، هحاول أوصفهالكم قد الامكان عشان تتخيلوها ، هي بيضاء ناصعة و قصيرة و جسمها ممتلئ شوية ، مش سمينة جدا متوسطة يعني بس فخاذها ممتلئة شوية ، و اكثر حاجة بتجنن فيها طيزها تخليك تنتبهلها فورا خصوصا لو كانت لابسة شورط و مستلقية على بطنها ، بس كل ده في البيت عشان هي ملتزمة و متحجبة و لما تخرج لبسها بيكون محترم جدا ، المهم كل ما اكبر اكثر تخيلاتي بتكبر اكثر و تخليني مستمتع اكثر ، اتخيلتها مع رجالة و شباب كتير و كل مرة ابدل السيناريو فدماغي مرة اخليها تتناك برضاها من عشيقها و مرة بتغتصب من شباب و بيعجبها اللي حصل لها و ترجع ليهم بإرادتها و مرة اتخيلها شرموطة و بتشتغل في الدعارة ، كل الافكار دي بتحفزني جدا و تخلي جسمي ملتهب مالاثارة ، حتى اني فتحت حساب فايسبوك وهمي و كنت بتحدث مع الرجال و اوصفها ليهم و اهيجهم عليها و التقطت صور لطيزها و هي نايمة و بقيت ابعثها للرجال عشان اغريهم اكثر ، و بحس بمتعة مستحيل اوصفها لما واحد بيقلي طيز امك منية يجنن انا عاوز انيكها جامد و اخليها تبكي مالنيك ، انا هغتصبها و اخليها قحبة و شرموطة ليا ، بس للاسف كل ده يبقى فحد التخيلات و فحد الحساب الوهمي على فايسبوك و وصعب جدا او مستحيل انو يكون حقيقة ، امنيتي فيوم ارجع البيت و الاقي واحد ماسكها و هاتك يا نيك بكل الوضعيات و الاشكال امنيتي بجد اشوف ماما منية الجميلة اللي مجنناني قحبة و تتناك قدامي و أسمع صوتها بس المرة دي مش اي صوت ، صوت تأوهاتها و استمتاعها بالنيك

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007، kingoffighter23 و aldasha
في البداية اعرفكم على نفسي ، اسمي محمد و عمري 25 سنة عايش مع بابا و ماما لوحدنا ، انا مقرب جدا من ماما و بحبها كثير بس من و انا صغير و فبدايات اكتشافي لعالم الجنس كانت بتراودني أفكار غريبة كنت بتخيل ماما مع رجال أو شباب و كنت بحس بمتعة و حرارة كبيرة فجسمي و فكل مرة الفكرة بتكبر معايا اكثر و التخيلات بتكبر اكثر ، نسيت اعرفكم على ماما اسمها منية و عمرها 55 سنة بس مظهرها أصغر من سنها و لسه محافظة على جمالها ، هحاول أوصفهالكم قد الامكان عشان تتخيلوها ، هي بيضاء ناصعة و قصيرة و جسمها ممتلئ شوية ، مش سمينة جدا متوسطة يعني بس فخاذها ممتلئة شوية ، و اكثر حاجة بتجنن فيها طيزها تخليك تنتبهلها فورا خصوصا لو كانت لابسة شورط و مستلقية على بطنها ، بس كل ده في البيت عشان هي ملتزمة و متحجبة و لما تخرج لبسها بيكون محترم جدا ، المهم كل ما اكبر اكثر تخيلاتي بتكبر اكثر و تخليني مستمتع اكثر ، اتخيلتها مع رجالة و شباب كتير و كل مرة ابدل السيناريو فدماغي مرة اخليها تتناك برضاها من عشيقها و مرة بتغتصب من شباب و بيعجبها اللي حصل لها و ترجع ليهم بإرادتها و مرة اتخيلها شرموطة و بتشتغل في الدعارة ، كل الافكار دي بتحفزني جدا و تخلي جسمي ملتهب مالاثارة ، حتى اني فتحت حساب فايسبوك وهمي و كنت بتحدث مع الرجال و اوصفها ليهم و اهيجهم عليها و التقطت صور لطيزها و هي نايمة و بقيت ابعثها للرجال عشان اغريهم اكثر ، و بحس بمتعة مستحيل اوصفها لما واحد بيقلي طيز امك منية يجنن انا عاوز انيكها جامد و اخليها تبكي مالنيك ، انا هغتصبها و اخليها قحبة و شرموطة ليا ، بس للاسف كل ده يبقى فحد التخيلات و فحد الحساب الوهمي على فايسبوك و وصعب جدا او مستحيل انو يكون حقيقة ، امنيتي فيوم ارجع البيت و الاقي واحد ماسكها و هاتك يا نيك بكل الوضعيات و الاشكال امنيتي بجد اشوف ماما منية الجميلة اللي مجنناني قحبة و تتناك قدامي و أسمع صوتها بس المرة دي مش اي صوت ، صوت تأوهاتها و استمتاعها
اذا تحب تعال نفضفض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%