NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمنية حياتي أشوف ماما المحترمة بتناك

د

ديوث ماما منية

ضيف
في البداية اعرفكم على نفسي ، اسمي محمد و عمري 25 سنة عايش مع بابا و ماما لوحدنا ، انا مقرب جدا من ماما و بحبها كثير بس من و انا صغير و فبدايات اكتشافي لعالم الجنس كانت بتراودني أفكار غريبة كنت بتخيل ماما مع رجال أو شباب و كنت بحس بمتعة و حرارة كبيرة فجسمي و فكل مرة الفكرة بتكبر معايا اكثر و التخيلات بتكبر اكثر ، نسيت اعرفكم على ماما اسمها منية و عمرها 55 سنة بس مظهرها أصغر من سنها و لسه محافظة على جمالها ، هحاول أوصفهالكم قد الامكان عشان تتخيلوها ، هي بيضاء ناصعة و قصيرة و جسمها ممتلئ شوية ، مش سمينة جدا متوسطة يعني بس فخاذها ممتلئة شوية ، و اكثر حاجة بتجنن فيها طيزها تخليك تنتبهلها فورا خصوصا لو كانت لابسة شورط و مستلقية على بطنها ، بس كل ده في البيت عشان هي ملتزمة و متحجبة و لما تخرج لبسها بيكون محترم جدا ، المهم كل ما اكبر اكثر تخيلاتي بتكبر اكثر و تخليني مستمتع اكثر ، اتخيلتها مع رجالة و شباب كتير و كل مرة ابدل السيناريو فدماغي مرة اخليها تتناك برضاها من عشيقها و مرة بتغتصب من شباب و بيعجبها اللي حصل لها و ترجع ليهم بإرادتها و مرة اتخيلها شرموطة و بتشتغل في الدعارة ، كل الافكار دي بتحفزني جدا و تخلي جسمي ملتهب مالاثارة ، حتى اني فتحت حساب فايسبوك وهمي و كنت بتحدث مع الرجال و اوصفها ليهم و اهيجهم عليها و التقطت صور لطيزها و هي نايمة و بقيت ابعثها للرجال عشان اغريهم اكثر ، و بحس بمتعة مستحيل اوصفها لما واحد بيقلي طيز امك منية يجنن انا عاوز انيكها جامد و اخليها تبكي مالنيك ، انا هغتصبها و اخليها قحبة و شرموطة ليا ، بس للاسف كل ده يبقى فحد التخيلات و فحد الحساب الوهمي على فايسبوك و وصعب جدا او مستحيل انو يكون حقيقة ، امنيتي فيوم ارجع البيت و الاقي واحد ماسكها و هاتك يا نيك بكل الوضعيات و الاشكال امنيتي بجد اشوف ماما منية الجميلة اللي مجنناني قحبة و تتناك قدامي و أسمع صوتها بس المرة دي مش اي صوت ، صوت تأوهاتها و استمتاعها بالنيك

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007، kingoffighter23 و aldasha
في البداية اعرفكم على نفسي ، اسمي محمد و عمري 25 سنة عايش مع بابا و ماما لوحدنا ، انا مقرب جدا من ماما و بحبها كثير بس من و انا صغير و فبدايات اكتشافي لعالم الجنس كانت بتراودني أفكار غريبة كنت بتخيل ماما مع رجال أو شباب و كنت بحس بمتعة و حرارة كبيرة فجسمي و فكل مرة الفكرة بتكبر معايا اكثر و التخيلات بتكبر اكثر ، نسيت اعرفكم على ماما اسمها منية و عمرها 55 سنة بس مظهرها أصغر من سنها و لسه محافظة على جمالها ، هحاول أوصفهالكم قد الامكان عشان تتخيلوها ، هي بيضاء ناصعة و قصيرة و جسمها ممتلئ شوية ، مش سمينة جدا متوسطة يعني بس فخاذها ممتلئة شوية ، و اكثر حاجة بتجنن فيها طيزها تخليك تنتبهلها فورا خصوصا لو كانت لابسة شورط و مستلقية على بطنها ، بس كل ده في البيت عشان هي ملتزمة و متحجبة و لما تخرج لبسها بيكون محترم جدا ، المهم كل ما اكبر اكثر تخيلاتي بتكبر اكثر و تخليني مستمتع اكثر ، اتخيلتها مع رجالة و شباب كتير و كل مرة ابدل السيناريو فدماغي مرة اخليها تتناك برضاها من عشيقها و مرة بتغتصب من شباب و بيعجبها اللي حصل لها و ترجع ليهم بإرادتها و مرة اتخيلها شرموطة و بتشتغل في الدعارة ، كل الافكار دي بتحفزني جدا و تخلي جسمي ملتهب مالاثارة ، حتى اني فتحت حساب فايسبوك وهمي و كنت بتحدث مع الرجال و اوصفها ليهم و اهيجهم عليها و التقطت صور لطيزها و هي نايمة و بقيت ابعثها للرجال عشان اغريهم اكثر ، و بحس بمتعة مستحيل اوصفها لما واحد بيقلي طيز امك منية يجنن انا عاوز انيكها جامد و اخليها تبكي مالنيك ، انا هغتصبها و اخليها قحبة و شرموطة ليا ، بس للاسف كل ده يبقى فحد التخيلات و فحد الحساب الوهمي على فايسبوك و وصعب جدا او مستحيل انو يكون حقيقة ، امنيتي فيوم ارجع البيت و الاقي واحد ماسكها و هاتك يا نيك بكل الوضعيات و الاشكال امنيتي بجد اشوف ماما منية الجميلة اللي مجنناني قحبة و تتناك قدامي و أسمع صوتها بس المرة دي مش اي صوت ، صوت تأوهاتها و استمتاعها
اذا تحب تعال نفضفض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%