NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

roro rami

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
8 أبريل 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
6
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
تونس
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هاي كيفكم أنا عضو جديد معاكم و عندي قصة بتجنن و أكيد بتعجبكم .
اولا أنا اسمي رامي عمري 23 سنة و أختي أحلام عندها 25 سنة بتشتغل في شركة كبيرة
أختي علاقتي معاها كويسة جدا و دايما بنلعب مع بعض بس هي جميلة أوي ! أكتر من اللازم يعني لما تكون تمشي في الشارع تشوف العيون كلها عليها ! فرس يتمشى ! طيز كبيرة و مدورة و صدر بارز و و هي بيضة أوي بس تلبس **** عادي و بنطلونات جينز !
أنا ماكنتش عندي أي حاجة من نحيتها غير لما شفتها بتستحمة و هناك كانت الصدمة ملي شفتو !
صدر كبير أبيض بيتصب عليه مية و طيز عالمية تتمتع بشوفتها تتهز فوق زبر فحل
من يومها و أنا بتجسس عليها و أدور في هاتفها لحد ما جا يوم و عرفت إنها بتتكلم مع حد و كدا !
أنا هكرت حسابها طبعا لأني مختص في البرمجيات و كانت حاجة سهلة أوي بالنسبة ليا و من وقتها كل الصور و الرسايل بتاعتها كانت بتجيني أنا !
بعد فترة و أنا نايم بالليل جاتني رسالة من الراجل دا و لقيتو باعث صورة زبرو ليها ! بصراحة أنا تخظيت لأنو ماكنتش أعرف أنها وصلت المرحلة دي معاه عشان كانت رسايلهم عادية مافهاش حاجة بس كانو يتكلمو صوت كتير أتاريهم كانو بيلعبو من ورايا المهم فضلت أبص عالصورة و بعد خمس دقايق تجيني الصدمة التانية أحلام بتبعث صورتها عارية ليه و تقولو أنا عايزاك تجيني حالا ! و هوا ماكدبش خبر ربع ساعة و سمعت صوت نحيت الباب بصيت من خرم باب غرفتي شفتها طلعت من البيت طلعت وراها و كان عندنا مخزن كبير ورا بيتنا دخلت هناك مشيت انا وراها و شفتو بيستناها هناك !
اول ماوصلت عندو قام حضنها و بدء يبوس فيها بشهوة كبيرة و هي كمان ! و انا اتفرج من ورا الباب و الصورة عندي كانت واضحة اوي المهم بعد مابدء يبوس فيها و يقطع في شفايفها بدئت تلمس زبرو و تقلو خليني احطو ف بقي قام خرج الوحش من البنطلون اووووه كبير جدا و أسود كتير عشان هوا أصلا أسود و طويل و بعضلات ! انا تفاجأت جدا من ميولها إنها بتحب السود بس ! بعدين بدءت ترضع و تلحس في زبرو و قام خلعها ملابسها و بدء يتحسس في طيزها و يقولها أنا هخليكي الشرموطة تبعي الليلة و هي تقولو عايزاك تنيكني جامد !
و هنا المفاجأة التالتة انها كانت مفتوحة و بدء بالنيك ! هراها نيك و هي مستمتعة اخر استمتاع و انا بنزل لبن من غير ما المس زبري و هوا بينيك اختي الشريفة الي تلبس **** ! بعدين حطها على ركبها و قام جا من وراها و بدء ينيك فيها بوضعية الكلب و ماسك شعرها و بيضرب في طيزها و هي بتتؤوه اححححيه فضل ينيك فيها كدا لخمس دقايق و بعدين طلعو زبرو و قام منزل كلو على وشها البريئ و حجابها المخلوع من على راسها راح كلو لبن الفحل !
بعدين لمت نفسها و فضلت تنظف زبرو بلسانها و قامت راجعة البيت ! قمت انا رجعت قبلها و فضلت مستنيها ! دخلت البيت لقتني قدامها واقف اتخضت مني قلتلها انا شفت كل حاجة قالتلي شفت ايه ! قلتلها مش عايزك تتخظي بالعكس انا فرحان جدا بس عايز ملابسك الداخلية دلوقتي ! بقت تبصلي كدا بغرابة و قبل ما تتكلم رحت خلعت الطرحة الي علئ راسها وفضلت اشمها و قلتلها ادخلي غرفتك و اعطيني الكيلوت و السوتيانة ! راحت خلعتهم وواديتهملي رحت انا اشم و الحس لبن فحل اختي و جبتهم علئ نفسي يجي عشر مرات !
و هنا خلصت حكايتي لو عيزين نكمل ايه جرى بعدين انا و هي تفاعلو في الكمنتات
 
  • عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: مازن المتناك, Big Pop, alkpyr و 4 آخرين
هاي كيفكم أنا عضو جديد معاكم و عندي قصة بتجنن و أكيد بتعجبكم .
اولا أنا اسمي رامي عمري 23 سنة و أختي أحلام عندها 25 سنة بتشتغل في شركة كبيرة
أختي علاقتي معاها كويسة جدا و دايما بنلعب مع بعض بس هي جميلة أوي ! أكتر من اللازم يعني لما تكون تمشي في الشارع تشوف العيون كلها عليها ! فرس يتمشى ! طيز كبيرة و مدورة و صدر بارز و و هي بيضة أوي بس تلبس **** عادي و بنطلونات جينز !
أنا ماكنتش عندي أي حاجة من نحيتها غير لما شفتها بتستحمة و هناك كانت الصدمة ملي شفتو !
صدر كبير أبيض بيتصب عليه مية و طيز عالمية تتمتع بشوفتها تتهز فوق زبر فحل
من يومها و أنا بتجسس عليها و أدور في هاتفها لحد ما جا يوم و عرفت إنها بتتكلم مع حد و كدا !
أنا هكرت حسابها طبعا لأني مختص في البرمجيات و كانت حاجة سهلة أوي بالنسبة ليا و من وقتها كل الصور و الرسايل بتاعتها كانت بتجيني أنا !
بعد فترة و أنا نايم بالليل جاتني رسالة من الراجل دا و لقيتو باعث صورة زبرو ليها ! بصراحة أنا تخظيت لأنو ماكنتش أعرف أنها وصلت المرحلة دي معاه عشان كانت رسايلهم عادية مافهاش حاجة بس كانو يتكلمو صوت كتير أتاريهم كانو بيلعبو من ورايا المهم فضلت أبص عالصورة و بعد خمس دقايق تجيني الصدمة التانية أحلام بتبعث صورتها عارية ليه و تقولو أنا عايزاك تجيني حالا ! و هوا ماكدبش خبر ربع ساعة و سمعت صوت نحيت الباب بصيت من خرم باب غرفتي شفتها طلعت من البيت طلعت وراها و كان عندنا مخزن كبير ورا بيتنا دخلت هناك مشيت انا وراها و شفتو بيستناها هناك !
اول ماوصلت عندو قام حضنها و بدء يبوس فيها بشهوة كبيرة و هي كمان ! و انا اتفرج من ورا الباب و الصورة عندي كانت واضحة اوي المهم بعد مابدء يبوس فيها و يقطع في شفايفها بدئت تلمس زبرو و تقلو خليني احطو ف بقي قام خرج الوحش من البنطلون اووووه كبير جدا و أسود كتير عشان هوا أصلا أسود و طويل و بعضلات ! انا تفاجأت جدا من ميولها إنها بتحب السود بس ! بعدين بدءت ترضع و تلحس في زبرو و قام خلعها ملابسها و بدء يتحسس في طيزها و يقولها أنا هخليكي الشرموطة تبعي الليلة و هي تقولو عايزاك تنيكني جامد !
و هنا المفاجأة التالتة انها كانت مفتوحة و بدء بالنيك ! هراها نيك و هي مستمتعة اخر استمتاع و انا بنزل لبن من غير ما المس زبري و هوا بينيك اختي الشريفة الي تلبس **** ! بعدين حطها على ركبها و قام جا من وراها و بدء ينيك فيها بوضعية الكلب و ماسك شعرها و بيضرب في طيزها و هي بتتؤوه اححححيه فضل ينيك فيها كدا لخمس دقايق و بعدين طلعو زبرو و قام منزل كلو على وشها البريئ و حجابها المخلوع من على راسها راح كلو لبن الفحل !
بعدين لمت نفسها و فضلت تنظف زبرو بلسانها و قامت راجعة البيت ! قمت انا رجعت قبلها و فضلت مستنيها ! دخلت البيت لقتني قدامها واقف اتخضت مني قلتلها انا شفت كل حاجة قالتلي شفت ايه ! قلتلها مش عايزك تتخظي بالعكس انا فرحان جدا بس عايز ملابسك الداخلية دلوقتي ! بقت تبصلي كدا بغرابة و قبل ما تتكلم رحت خلعت الطرحة الي علئ راسها وفضلت اشمها و قلتلها ادخلي غرفتك و اعطيني الكيلوت و السوتيانة ! راحت خلعتهم وواديتهملي رحت انا اشم و الحس لبن فحل اختي و جبتهم علئ نفسي يجي عشر مرات !
و هنا خلصت حكايتي لو عيزين نكمل ايه جرى بعدين انا و هي تفاعلو في الكمنتات
خيالك واسع حبتين
 
  • عجبني
التفاعلات: roro rami
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%