NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Seka10

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الموقف ده حصل بالحرف
أنا سعيد ٢٢ سنة و أمي ولاء ٤٨ سنة بيضا زي الشمع طيازها مدورة و مش مترهلة و بزازها مرفوعين دايما و عندها حلمتين بني دايما بيبقوا واقفين قد عقلة الصباع هي دايما بتغير هدومها قدامي و بتقعد بقميص النوم قدامي و مبتكونش لابسة تحتيه حاجة و شعرها اصفر و أختي ياسمين ٢١ سنه جسمها عامل زي مايان السيد بس بزازها كبيرة جدا من كبرهم تحس إن جسمها مش راكب علي بزازها
انا دايما بحس إن أمي و أختي فيهم حاجة غلط علي طول بينزلوا مع بعض من غير ما بيقولوا رايحين فين و احيانا بييجوا متأخر جدا زي الساعه ٢ و ٣ الفجر و لما بسألهم بيقولوا إنهم كانوا عند صاحبة أمي،المهم في يوم كنت راجع من الشغل متأخر، في حاجة قالتلي افتح بابا الشقة براحة و دخلت اتسحب لقيت أمي عم أحمد الكهربائي٥٠ سنه جسمه تخين شويه و قصير بس زبره كان زي الحديده جارنا هو و ابنه محمد جسمه رياضي٢٥ سنه عن ماسكين أمي منيمنها علي بطنها و عم احمد حاطط زبره الاسود في بقها و محمد ابنه بيحاول بدخل زبره في خرم طيزها إلي كان بني مايل علي الاسود بس كان صعب فراح تافف علي خرم طيزها و دخل صباعه و هي عماله تصوت علشان تقريبا أول مرة تتناك في طيزها لأن خرمها كان ضيق بس الواد محمد كان خبره و لما الخرم أتفتح معاه راح مرة واحد نام علي ضهرها و رزعه مرة واحد و سابه شوية و طبعا هي كاتمه اهاتها لأن بقها في زبر عم احمد الكهربائي، طبعا أنا شفا كد عيدت جدا لأن من زمان عندي ميول إني اعرص عليهم بس مكنتش متصور الاحساس لدرجة إني حسيت إن زبري كان هينزل لوحده علي شكل أمي الشرموطة، بس وسط ما أنا مندمج من ورا الباب لقيت أيد بتتحط علي كتفي ،يتبع....

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Fadel و abubakaraligu

تم إغلاقها بناءاََ على طلب الكاتب​

• عجبني
التفاعلات: عااااشق البزاااز الملبن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل