NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دمك خفيف و اسلوبك يجنن
تحياتي
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و hosam hassan
ياريت يفتحها بقي الجزء الجاي 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
الجزء التانى جميل و هادى
و احييك على الكتابة بلهجة مصرية رغم انه ظهر من التعليقات ان لهجتك شامية
تسلم ايدك
وفى انتظار ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و qamar69
بشكرك على تعليقك الجميل

بالنسبه لتمهيد علاقة عمر وامل وعلاقة مي وامل ف بعترف بإهمالي هون
لكن لو تخيلنا ان دا مجتمع متحرر وعمر يالي مقضي وقتو على مواقع السكس وامل يالي بتتساحق مع صديقتها ف ما بظن ان غياب التمهيد راح يأثر
كمان علاقة امل بمي بالنسبالي علاقه طبيعيه .. انا نفسي عندي صديقتي المصرية المتزوجه لما تيجي مشان ننضف بعض من الشعر بنمتع بعض شوي😁
وبعرف بنات تانيه بتتساحق مع بعض وشفت معهم صور لبعض كمان
أما بالنسبه لأسم مي يالي اتكتب علياء ف دي كانت مشكلة واجهتني في ان اسم علياء طويل علي شوي
غير هيك انا اصلا عندي مشكله في اختيار الاسماء
مو عارفه اختار اسماء منيح وبضل افكر كتير قبل ما اختار اسم الشخصيه
بس اسم القصة هو يالي اجا حلو .. لان ساعت ما كنت بخطط لكتابة القصه كان مسلسل (يوميات زوجه مفروسه أوي) شغال ف اخترت هذا الاسم
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
قصة (يوميات لبوة مفروسة أوي) هي قصة سكس محارم مصرية من وحي خيالي.
تُحكى القصة على لسان بطلتها (أمل) الفتاة البكر العذباء، والتي حولتها أهوائها وشهواتها إلى عاهرة، لتمارس الجنس مع كل من يقابلها من قريب أو غريب، رجلاً أو امرأة.
اتمنى للجميع قرائة ممتعة
في انتظار آرائكم ونقدكم
مع تحياتي
❤️qamar❤️



الجزء الاول


(صوت خبط الباب)...
..: اصحي يازفته هتتأخري .. اوووف البنت دي هتجنني
انا: خلاص يا ماما طالعه اهو


"هاي انا أمل🤗.. والست الي بتزعق دي تبقا ماما دعاء بتصحيني للجامعه .. احنا عيلة بسيطه من تلت افراد .. انا وماما دعاء واخويا عمر .. ساكنين في عمارة في الجيزة .. اوصفلكم شكلي انا بنت ٢١ سنه في كلية تربية القاهرة .. طويله نسبيا يعني حوالي ١٧٠ سانتي .. شعري وعيوني لونهم اسود .. وصدري وطيزي مش كبار أوي بس حجمهم وشكلهم متناسق مع طولي، بشرتي بيضة وملامحي هادية .. مليش في الميكب الكتير ولا اللبس المعقد .. وعلى حسب رأي صحابي ف انا احلى وحده فيهم🙈🌜"

..: انجزي يا زفته
انا: ما خلاص يا ماما ما قونا طالعه .. مش عارفين نقول كلمتين للناس منك😠


"سوري على الدوشة دي .. ماما ست روتينية شويه وبتحب الانضباط .. يلا نبدأ يومنا بقا"

طلعت من اوضتي ومعايا هدومي متوجهه للحمام وماما قابلتني ...

ماما دعاء بعصبية: مش هنتنيل نظبط نومنا بقا ونصحا بدري ؟!
انا: ما انا بدري اهو يا ماما .. محاضرتي الاولة الساعه ١٠ والساعه لسه ٨
ماما: طب انجزي عشان تفطري معانا


"ماما دعاء ٣٩ سنه موظفة في الشهر العقاري .. ١٦٠ سانتي ووزنها حوالي ٨٠ كيلو .. مش تخينة أوي بس جسمها ملبن .. بزازها كبيرة وطيزها بارزه .. بشرتها بيضة شعرها اسود وعيونها كمان سودة .. ست جميله زي ما قال الكتاب .. واكتر من مره بسمع معاكسات الناس ليها لما امشي معاها في الشارع .. بابا متوفي من ٨ سنين تقريباً .. وطول المدة دي في عرسان كتير اتقدمو لماما بس هي رفضت فكرة الجواز وقررت تعيش على قدنا انا واخويا بس .. صحيح هو الولا عمر فين ؟!"

انا: ماما هو عمر صحي؟!

وقبل لما ماما ترد فتحت الحمام وكان عمر قاعد على القعده وفاتح موبايلو وبيضرب عشرة .. اول ما شوفت المنظر قفلت الباب علطول ورحت قعدت على الكنبه منتظره عمرو يطلع .. ماما طلعت من المطبخ وجات عليا ...

ماما: مسمعتكيش كنتي بتقولي اي
انا: كنت بسألك على عمر
ماما: هو كان في الحمام
انا: هو لسه في الحمام
ماما: بيعمل اي دا كمان دا بقالو ساعه .. طيب بقولك اي .. قومي وهاتي الفطار على السفره عقبال ما ادخل البس هدومي عشان اتأخرت على الشغل
انا: طيب

دخلت المطبخ وطلعت الفطار وعملت سندوتش على السريع ورجعت اعملّي كباية قهوة .. شوية وعمر دخل عليا ...


"عمر اخويا الصغير ١٧ سنه ومن نفس طولي ١٧٠ سانتي .. في مدرسة ثانوي لغات .. وسيم وبشرتو قمحيه وشعرو وعيونو لونهم اسود .. ماهي وراثه بقااا .. وجسمو حلو بالنسبه لسنو"

عمر: أمل اناااا ....
انا: شششش .. بس عشان ماما مش تسمعك
عمر: يعني مش زعلانه؟!
انا: هزعل من أي .. بعدين دي مش أول مره يعني
عمر تفاجأ: هو انتي شفتيني قبل كدا ؟!
انا: اها .. انتا عندك داء تسيب البيبان مفتوحه وراك مبتقفلهاش .. شفتك كتير في الحمام وفي اوضتك بس محبتش اقلقك ف بسيبك براحتك
عمر: ياااه .. دا انا طلعت غبي أوي
انا: حاول المرات الجايه تقفل البيبان وراك .. ممكن المره الجاية ماما هي الي تقفشك مش انا
عمر: شكراً يا أمل .. متتخيليش قد اي ارتحت دلوقتي
انا: العفو ياخويا .. أعمللك قهوه ؟!
عمر: انتي عارفاني مقدرش اقاوم قهوتك🤗
انا: طيب اطلع افطر لما اخلصها
عمر: ماشي

عمر طلع وانا خلصت القهوه وطلعتهالو كان هو خلص فطار .. ماما كمان خلصت لبس وفطرت ونزلنا كلنا واتفرقنا عند باب العمارة .. عمر راح لمدرستو الثانويه وماما راحت شغلها وانا ركبت تاكسي للجامعه ...

في الجامعه ...

وصلت وكانت الساعه بقت ٩ .. رحت لكافيتيريا كلية تربية وجبت عصير وقعدت اقلب في التليفون ...

..: بخخخ
انا مخضوصه: يلهوي .. يقطعك يا مي .. انا لو مت صغيرة هيبقا بسببك
مي بتضحك: انتي الي خفيفه .. ما انا بخضكل البنات معانا وكلهم اتعودو ومبيتخضوش زيك

"مي صحبتي وزميلتي في الكليه .. ١٦٥ سانتي تقريباً .. قمحية ورفيعه شوية .. بزازها مدورين وفي حجم التفاحه .. جسمها منحوت وطيزها بارزة وحلوه .. شعرها اسود وعيونها عسلي"

انا: طيب اتنيلي اقعدي فرجتي علينا الناس
مي: مالك مدايقه من اي كدا
انا: هتدايق من اي يعني مفيش حاجه
مي: طب بقولك اي .. يبقا تعالي اقعدي معايا النهارده .. ماما وبابا وسعد رايحين يزوزو عمي ابن عم بابا في المستشفى .. يبقا تعالي اقعدي معايغ لحد ما يرجعو
انا: هشوف كدا هروح الاول واعرف ماما
مي: اشطا
انا: بقولك اي .. تعالي ندخل الكليه نشوف باقي الشله فين .. لسه المحاضره عليها نص ساعه
مي: يلا

عدا يومنا زي اي يوم وروحت البيت وكانت الساعه وصلت ١ الضهر .. طلعت لشقتنا الي في الرابع وفتحت الباب بالمفتاح الي معايا ودخلت .. سمعت صوت طالع من الصاله وكان صوت آهات .. رحت للصاله ولقيت عمر قاعد على الكنبه ومنزل البنطلون وبيدعك في زبو ومشغل فيلم سكس على الشاشة .. دخلت عليه من ورا وعملت صوت كحه .. عمر اتفزع لما سمعني وبصلي .. لما شافني حس براحه ورجع زي ما كان ...

عمر: خضيتيني يا أمل
انا: ودا شكل حد مخضوض .. لم نفسك يا عمر مينفعش كدا
عمر: اهدي بس الفيلم دا جامد فشخ .. ياريتك جيتي بدري تشوفي بدايتو
انا: انتا كمان عايزني اشوف .. ياخي اعمل حساب وجودي معاك على الاقل .. ادخل اوضتك وشغلو ياعم على الكمبيوتر جوة
عمر: متفصلينيش بقا انا شوية وهخلص اهو
انا: وانا هقعد استناك لما تخلص ولا اي ؟!
عمر: تعالي اقعدي معايا الفيلم لسه فيه نص ساعه

عمر كان بيكلمني وهو قاعد على الكنبه بيفرك في زبو وانا واقفه وراه شايفاه وشايفه الشاشه .. حسيت ان عمر بقا جريئ بشكل مبالغ فيه لما عرف ان انا بشوفو وبسكت .. سبتو زي ما هو ودخل الاوضه بتاعتي غيرت هدومي ولبست هوت شورت رصاصي على الكلوت وتيشيرت كت ابيض على السنتيان وقعدت على السرير ...

"طب وبعدين .. ماما قدامها ساعه لما ترجع .. مينفعش امشي من غير ما تيجي واقول ليها"

فضلت زي عشر دقائق بقلب في التليفون وانا سامعه صوت الشاشه وآهات البنت الي بتتناك جايه من الصاله .. رغم الحال المزعج دا واحساسي بالاهانه من عمر الي مش عامل حساب لوجودي بس حسيت بشعور غريب أتملكني حسيت برغبه ان انا اطلع واشوف الفيلم الي شغال واشوف عمر وهو بيضرب عشره .. قررت اطلع والي يحصل يحصل
طلعت من الاوضه ورحت للصاله وقعدت جنب عمر من غير حتا ما ابص ليه .. حطيت ايدي على خدي وقعدت اشوف الفيلم وانا ساكته

عمر: جيتي قعدتي معايا يعني ؟!
انا: هعمل اي يعني .. انا مستنيه ماما تيجي عشان امشي اروح لمي صحبتي .. ملقتش حاجه اعملها
عمر: طب فكي وشك دا واستمتعي زيي
انا: استمتع ازاي .. اعمل اي يعني
عمر: ادعكي زي ما انا بدعك كدا
انا: انتا اتجننت ولا اي .. مستحيل اعمل كدا
عمر: يا امل عيشي اللحظه .. شايفه البنت في الفيلم راكبه على زب الممثل بكسها ازاي .. الشهوه والمتعه منسياها كل الي هي فيه
انا: لم نفسك يا عمر وحاسب على الفاظك انا قاعده جنبك
عمر: يعني شايفاني وانا مطلع زبي وبفرك فيه وشايفه السكس والنيك الي شغال ومفرقش معاكي غير الكلمتين الي قلتهم ؟!
انا بعصبية: طب اسكت احسنلك .. ولا تحب ماما تعرف بالي بتعملو دا حلو ؟!
عمر بنظرة خبث: خلاص خلاص .. هسكت اهو

كنت مستغربة الوضع الي انا فيه .. طب انا بعمل اي دلوقتي .. طب اعمل زي ما عمر بيعمل .. اعيش اللحظه زي ما بيقول .. سكتنا وفضلت مركزه على الفيلم .. كان الفيلم شغال والصوت عالي .. الممثله كانت راكبه على زب الممثل بكسها وحاضنين بعض .. الممثل بيدعك في بزازها وهي مغمضه عيونها وآهاتها الناعمه مسموعه ومعلنه عن مدى متعتها .. حسيت بنبض قلبي بقا سريع وقوي وحسيت بالنبض في كسي وبدأت اهيج .. بصيت على عمر بطرف عيني كان مركز على الشاشه وبيدعك زبو .. بصيت على زبو الي كان كبير وابيض وراسو حمره وعروقو بارزه .. شكلو عجبني جدا .. كانت اول مره اشوفو من قريب ولمده طويله كدا .. طولو تقريبا ١٥ سانتي .. للحظات فكرت في عمر وتخيلتو نايم فوقي وبينيكني بزبو دا .. لكن بسرعه رفضت الفكره ورجعت بعيني على الشاشه .. كنت قاعده وشهوتي بتكبر وهيجاني بيزيد .. ايدي اتحركت لا إراديا على كسي من تحت الهوت شورت .. حطيت ايدي عليه كان رطب وعسلو نزل .. بدأت ادعك في زنبوري براحه والدم بدأ يفور في عروقي وهجت على الآخر .. رفعت رجلي لفوق وفتحتهم وانا على الكتبه ورجعت راسي لورا وغمضت عيوني .. فضلت ادعك بسرعه اكبر واتحرك واتلوا على الكنبه ونسيت الدنيا وبقيت في عالم تاني .. آهاتي طلعت بس مكنتش سامعه نفسي وفضلت ادعك لحد ما نبضي بقا اقوا ونزلت عسلي في الهوت شورت .. فتحت عيوني وكان عمر قاعد بيتفرج عليا وباصص ناحية كسي .. بصيت على كسي ولقيت الهوت شورت غرقان من عسل كسي والكنبه كمان فرشتها اتبلت ...

عمر بيضحك: ايوااااااااااا عليكي يا اموول لما تروقي

قومت بسرعه على الحمام نضفت نفسي ولبست هوت شورت تاني بس من غير اندر .. وطلعت على الصاله وكان عمر خلص الي بيعملو وقفل الشاشه ودخل اوضتو .. غيرت فرشة الكنبه وحطيتها في الغساله ورجعت قعدت وفضلت افكر

"اي الي انا عملتو دا .. طب عمر يقول عليا اي دلوقتي .. طب ماهو كان بيضرب عشره قدامي اي الفرق يعني .. بس مكانش ينفع اعمل كدا قدامو .. هياخدها فرصه ويتمادا اكتر من كدا "

شويه وعمر طلع من اوضتو وجيه قعد جنبي .. مبصتش ليه ولا كلمتو بس هو قرب وبدأ يحاورني

عمر: بقولك اي .. الي بنعملو دا طبعا مينفعش ماما تعرفوو
انا: طبعاً
عمر: بس دي مش هتبقا خر مره برضو
انا: اييييه ؟! قصدك اي
عمر: في اي يا امل .. اهو بدل ما اقعد اريح في نفسي لوحدي وانتي كذلك لوحدك يبقا نكون سوا وخلاص .. هنقعد زي كدا ولو حبينا نساعد بعض كمان
انا: الي بتفكر فيه دا مستحيل يحصل .. انتا اتجننت ولا اي .. مش عايزه اسمعك بتتكلم كدا تاني .. ولا تحب اعرف ماما بالي بيحصل دا
عمر: هتقولي اي يعني .. مانتي طلعتي بتعملي زيي برضو اي الفرق

قومت من جنب عمر وانا متعصبه ودخلت اوضتي وقفلت الباب .. مددت على السرير وفضلت افكر في الي قالو عمر ...

"طيب متكونش اخر مره ماشي .. يقصد اي باننا نساعد بعض .. اووووف اي الي بفكر فيه دا .. انا لازم اعمل حد للموضوع دا .. مينفعش نستمر كدا هنتفضح "

فضلت في اوضتي وسمعت عمر شغل التلفزيون وبيتفرج على فيلم اكشن حسب ما سمعت .. شويه ماما رجعت من الشغل .. قلتلها اني هروح اقعد عند علياء وهرجع بالليل ووافقت .. نزلت على ساعه ٦ العصر وركبت التاكسي ورحت للعماره الي ساكنه فيها علياء واهلها والي مكانتش بعيده أوي يعني .. طلعت في الاسنسير للدور السادس وخبطت وعلياء فتحت وخدتني بالحضن ..

مي: اموووووول .. بجت كنت هزعل لو مكنتيش جيتي
انا: طب دخليني الاول ويبقا نشوف الموضوع دا

دخلنا وغيرت هدومي ولبست هوت شورت وتيشيرت كت من عند مي ودخلت عليها المطبخ كانت بتجهز أكل ...

مي: اكلتي ؟
انا: لا .. عملت حسابي انك هتعملي اكل هنا
مي: اشطا

عملنا الاكل واكلنا وفضلنا نتكلم ونتفرج على التلفزيون لما الساعه وصلت ٨ ...

مي: مش يلا بقا
انا: يلا فين

مي قربت من شفايفي وايدها نزلت على بزازي ...

مي: هو اناي لسه هتسألي
انا بعدت عنها: طب اهدي شويه في اي .. ندخل الاوضه الاول
مي: يلا بينا

دخلنا الاوضه ومجرد ما دخلت ولفيت لمي الي ورايا هجمت عليا وقعتني على السرير .. بقيت نايمه على ضهري وهي فوقي نازله بوس في شفايفي ودعك في بزازي ...

انا: مالك يا بت في اي
مي: انتي واحشاني أوي يا أمل .. بقالنا أكتر من اسبوعين مقعدناش لوحدنا كدا

مي مش مدياني فرصه اتكلم من كتر البوس والمص في شفايفي .. دخلت ايدها من تحت التيشيرت وفضلت تدعك فيهم من فوق السنتيان .. بعد كدا بعدت عني ووقفت تقلع هدومها وفي ثواني بقت ملط خالص .. جسمها القمحي الجميل ظهر ليا .. مكانش فيه ولا شعره على كسها .. وأبتديت اسخن .. اتعدلت على السرير انا كمان وقلعت هدومي كلها ...

مي: نامي بقا خليني اشوف الكس الجميل دا بيقول اي
انا: براحه عليا ومتسخنيش أوي عشان مش تفتحيني زي ما فتحتي نفسك
مي: بس نامي بس انتي ومتشغليش بالك

نمت على ضهري ومي جات قدام كسي وبقت تشمو وتلعس فيه بطرف لسانها .. فضلت تلحس وتحرك في زنبوري بلسانها لما هيجتني وكسي بدأ يفرز سوايلو .. بعدت بين رجليا اكتر وفتحت كسي بصولبعها بقت تمشي بلسانها عليا وكأنها بتلحس ايس كريم ...

انا: اوووووف يخربيتك .. مجرد ما اقلع هدومي معاكي بتولعيني في ثواني .. اححح براحه يا لبوه
مي: اممممم كسك طعمو حلو وطري أوي يا أمول .. عمري ما هشبع منو ابدا

فضلت تلحس في كسي وتمشي عليه بلسانها .. شويه ونزلت على خرم طيزي تلحسو وتدلكو بصولبعها وتحاول تدخل لسانها

انا: بس بقا يا مي .. مية مره قلتلك ملكيش دعوه بطيزي مبحبش كدا
مي: هلحس بس مش هدخل حاجه
انا: اخر مره قلتي كدا دخلتي صباعك وعورتيني علفكره
مي: متقلقيش انتي وسيبيلي نفسك

فضلت مي تلحس وتحاول تدخل لسانها وكنت حاسه بسخونتو ونعموتو على خرمي .. رغم اني مبحبش اللعب في الطيز بس مع امل حسيت بمتعه من اللعب في طيزي .. فضلت لحس وتحاول تدخل لسانها لحد ما قدرت تدخلو فعلا .. فضلت تدخل لسانها وتطلعو براحه وتدعك في كسي وفي زنبوري وانا دوبت في ايدها وبقيت مغمضه وسانده دماغي على المخده وسايبه نفسي خاااالص ...

انا: احححححح .. براحه يا مي انا تعبت أوي .. حاسه هيغمى عليا
مي: يبقا هيجتي يا شرموطه .. وبتقولي مبتحبيش الطيز .. اصبري دا انا همتعك اخر متعه

مي سحبت لسانها وبدأت تدخل في صباعها براحه وتدعك كسي بالأيد التانيه .. حسيت بالم في البدايه بس استحملت وسكتت عشان عارفاها مش هتوقف إلا لما تعمل الي في دماغها .. شويه وحسيت بصباعها كلو جوا طيزي بتحركو يمين وشمال من جوا .. كان احساس جديد عليا بس ممتع .. مجرد فكرة ان فيه حاجه جوايا لوحدها مولعاني .. حسيتها بتحاول تدخل صباعها التاني وقدرت فعلا تدخلو للاخر بعد محاولات دامت حوالي خمس دقائق .. فضلت تدخل وتطلع في صوابعها وتنيكني بيهم وايدها التانيه على كسي بتلعب فيه .. كنت خلاص جبت آخري والدم فاير في عروقي وحاسه بسخونه الدم في دماغي وكسي وطيزي .. مديت ايدي على بزازي افرك حلماتي وادعكهم وانا في قمة الهيجان لخد ما اتشنجت جامد نزلت عسلي على وش مي الي كانت بتستقبلو على وشها بفرحه ...

جبت عسلي على وش مي الي طلعت صوابعها وقعدت تلحسهم وتدعك بزازها زانا نايمه قدامها وحيلي مهدود وبحاول اهدا وارتاح شويه .. مي طلعت عليا وفضلت تبوسني وتمسح.عسلي من وشها وتنزلو في بوقي .. كان طعمو مالح وريحتو غريبه .. بس عجبني ...

مي: اي رأيك في عسل كسك يا وسخه .. طعمو عامل اي
انا: حلو أوي .. هاتي عايزه ادوق كمان

فضلت تبوس فيا وتفرك بزازي وحلماتي شويه .. بعدين قامت وراحت نحية الدولاب وجابت حاجه طويله حوالي ٢٠ سانتي .. لما قربت عرفت انها زب صناعي ...

مي: بصي بقا .. عايزاكي تقطعي كسي نيك .. طبعا هتعملي زي كل مره ومترضيش تقربي من طيزي .. عشان كدا احسنلك تمتعي كسي الطاق طاقين
انا: يخربيتك .. جبتيه منين دا
مي: اشتريتو من النت .. خدي بقا خلينا نخلص قبل ما اهلي يرجعو

مي جات ونامت مكاني وفتحت رجليها وانا قعدت قدام كسها وفي ايدي الزب الصناعي .. نزلت على كسها الاول عشان ارطبو للزب .. كان كسها كبير رغم جسمها الصغير .. فتحت شفرات كسها بإيدي ونزلت عليه بلساني الحس فيه .. كان طعمو مالح وريحتو تجنن .. فضلت الحس فيه واطلع وانزل عليه بلساني .. مي مسكت دماغي وبقت تضغطها وتحك كسها في وشي .. مديت ايدي ودخلت صباعي جوا كسها وكان افرز عسلو وبقا رطب وجاهز لاي حاجه تدخلو .. دخلت صباع تاني وفضلت انيك فيها بصوابعي وانا بلعب بلساني في زنبورها وهي كل الي سامعاه منها اااااه اوووف احححح .. صوتها كان عالي وكانت مغمضه وهي بتضغط على دماغي وكان باين عليها الهيجات .. سبت كسها وجبت الزب ولحستو الاول بعدين بدأ ادخلو براحه في كسها ...

مي: اححححح .. دخليه كان عايزاكي تفشخيني نيك
انا: اهدي يا شرموطه متلك هايجه أوي كدا
مي: من زمان معملناش حاجه .. بقالي اسبوعين مش عارفه اقعد لا معاكي ولا حتا لوحدي .. مولعه على الاخر يا امل
انا: باين عليكي .. دا انتي كسك بينزل شلالات هنا

دخلت الزب للاخر وفضلت اطلع وادخل فيه وزودت السرعه .. مديت ايدي على بزها الشمال ادعكو وافرك حلمتو .. هي سحبت ادي تدخلها في بقها وتلحس صوابعي الي كانت في كسها .. وايدها التانيه على بزازها تدعكهم وبقت تصوت من الشهوه الي هي فيها .. لحد ما اتشنجت وبقت تجيب ميه وعسل من كسها ...

مي اترمت على السرير تنهج وانا رحت نمت جنبها ف قربت مني وفضلت تبوسني وتحضن فيا ...

مي: انا بحبك أوي يا أمي .. نفسي نفضل مع بعض علطول .. هفضل انيك فيكي مش هسيبكي لحظه
انا بضحك: طب كويس ان انا مش معاكي علطول .. كان زماني ماشيه على عكاكيز من كتر النيك

قمت من جنبها دخلت الحمام اتشطفت على السريع ورجعت لبست هدومي وهي قامت دخلت الحمام .. قعدت قدام المرايه انشف شعري واظبط الميكب لما طلعت ...

مي: هتمشي دلوقتي ؟
انا: اها
مي: خلاص نتقابل بكره في الجامعه .. انا اتصلت بماما وقالت عشر دقائق ويوصلو .. كويس اننا خلصنا بدري
انا: ايوا كويس .. لو كنت طاوعتك كان عشر دقائق ونبقا ملفوفين في ملايات .. روحي خبي الزب بتاعك دا عشان متتقفشيش بيه

طلعت من الاوضه وخدت شنطتي ونزلت .. وقفت قدام العماره استنا تاكسي لحد ما عيلة مي وصلت ...

عيلة مي :-

عفاف ام مي ٤٧ سنه .. ست كبيرة مدرسة لغة عربيه ثانوية
ياسر ابو مي ٥٤ سنه .. موظف حكومي

عماد اخو مي الكبير .. ٢٦سنه .. مهندس كومبيوتر .. اعزب .. طويل حوالي ١٨٠ سانتي ووزنو ٨٠ كيلو .. جسم رياضي مفتول العضلات .. بشرتو قمحيه ولون عيونو خضرا وشعرو بني .. وسيم وجذاب جدا .. ودا يبقا الكراش بتاعي😁

العربيه وقفت قدامي وكان عماد الي سايق .. عفاف نزلت من العربيه هي وياسر وسلمو عليا ...

عفاف: امول حبيبتي .. اي المفاجأة الحلوه دي
انا: مساء الخير يا طنط .. مساء الخير يا عمو
ياسر: اي الي موقفك كدا .. في حاجه ؟!
انا: لا مفيش .. دي مي اتصلت بيا احي اقعد معاها لحد ما تيجو .. بعدين الوقت اتأخر وقولت لازم امشي .. لسه نازله اهو
ياسر: خلاص خدها يا عماد وصلها بالعربيه
انا: لا لا مفيش داعي انا هاخد تاكي او هطلب أوبر .. او حتا ممكن اتمشا دي قريبه
عماد: يعني احنا كياس جوافه هنا هنسيبك تروحي لوحدك حدا عادي ؟!
انا: لا العفو انا مقصدتش حاجه انا....
عماد: خلاص يبقا تركبي وبلاش كلام كتير
انا: مكنتش حابه اتعبك بس طلاما مُصِر


ركبت جنب عماد وطلع بالعربيه .. رغم ان انا كنت معترضه بس من جوايا بقول نفسي افضل جنبو علطول ومنزلش .. طبعا فضلت طول الطريق مكسوفه وبرد على قد الكلمه .. وكنت بحاول اسرق نظرات ليه واتأمل ابتسامتو وشكلو .. وصلنا العماره بتاعتنا ونزلت و عزمت عليه يجي يقعد شويه بس هو مشي .. طلعت للشقه وكانت ماما قاعده في الصاله بتتكلم مع وحده صحبتها في التليفون وعمر في اوضتو .. سلمت عليها ودخلت اوضتي غيرت وفتحت موبايلي لقيت مي باعتالي .. فضلنا نرغي مع بعض بتاع ساعه .. ماما ندهت عليا للعشا وطلعت اتعشيت معاهم ورجعت اوضتي .. فتحت الصور ودخلت على ملف مخفي حافظه في كل الصور الي بينزلها عماد او الي قدرت اجيبها من موبايل مي وفضلت اقلب فيها واتأملها زي كل ليله .. لحد ما غرقت في النوم ....

انتظروني في الأجزاء القادمه
اتمنى ان يكون الجزء الاول نال إعجابكم
في إنتظار ردودكم ونقدكم للقصه

مع تحياتي
QAMAR❤️

الجزء الثاني



في الجامعه الساعه ١٢ صباحاً في الكافتيريا .....
" اي الزهق دا .. هي البت مي اتأخرت كدا لي "

مي: بت يا امل
انا: اتأخرتي لي كدا
مي: الدكتور خد بتاع ربع ساعه زياده يرغي فيهم على المحذوف من المنهج
انا: فاضل على الامتحانات شهر .. هنلحق نذاكر ؟
مي: وهي دي كلية عايزه مذاكره اصلا
انا: الثقه دي مخوفاني أوي

طلعنا من الكافتيريا وقررنا نروح بدري ونسيب اخر محاضره .. واحنا ماشيين لقيت عمر بيتصل بيا ...
انا: الو
عمر: ايوا يا أمل .. انتي جايه امتا
انا: انا طالعه اهت كلها نص ساعه واوصل البيت .. بتسأل ليه
عمر: لا مفيش .. ماما اتصلت وبتقول انها جايه من الشغل دلوقتي وهتسافر بنها لخالتي دلوقتي
انا: لي مالها خالتي
عمر: بتقول وقعت على سلم بيتهم ودراعها اتكسر ورايحه تشوفها
انا: طيب وانا مالي بدا كلو
عمر: فكرت اقولك قبل ما ماما تمشي يمكن تكوني عايزه منها حاجه قبل ما تمشي
انا: لا مش عايزه حاجه
عمر: طيب .. انا في البيت حالياً .. تحبي اطلب أكل لما تيجي ؟
انا: لا استنا لما اجي ونشوف الموضوع دا ممكن اعمل انا اكل
عمر: اشطا .. سلام

قفلت مع عمر وسرحت افكر شويه ...
" طيب في المشوار دا ممكن ماما تبات .. كدا هقعد انا وعمر لوحدنا النهارده وبكره !! "

مي: امل .. امااااال .. الووووو
انا بصيت ليها: ايوا .. في اي
مي: مالك سرحتي في اي .. مين كلمك
انا: مفيش حاجه .. دا عمر بيقول ماما مسافره لخالتي الي في بنها تزورها
مي: اها .. كنت عايزه تيجي البيت عندي النهارده نقعد مع بعض شويه .. بس مينفعش تسيبي عمر لوحدو بقا
انا بتنهد: امممم المفروض
مي: مالك يا امل في اي .. بقالك فتره كدا بشوفك شارده وبتسرحي كتير ومبتتكلميش
انا: مفيش حاجه بجد .. انا بس طالعه من شوية تعب ولسه مخفتش أوي
مي: طب تحبي اركب معاكي التاكس اوصلك؟
انا: لا انا هروح لوحدي عشان مأخركيش
مي: براحتك .. يلا باي
انا: باي

ركبت التاكس ومشيت وكذلك مي ...
"للدرجادي باين عليا ؟! .. يخربيتك يا عمر هتفضحني .. عدا اسبوع على الموقف الي كان حصل دا وطول الاسبوع بشوفو في اليوم مرتين على الاقل بيضرب عشره .. تقولش قاصد يخليني اشوفو ؟! .. دا غير المره الي دخل عليا الاوضه وانا قالعه من فوق .. عايز اي الواد دا"
وصلت العماره ودخلت البيت وسمعت صوت الحمام شغال وعرفت ان عمر بيستحما جوا .. معملتش صوت ولا اتكلمت ودخلت اوضتي غيرت هدومي لبست برمودا سوده مخطط ابيض وتيشيرت ابيض واسع ساده وطلعت للصاله .. وانا واقفه في الصاله باب الحمام اتفتح وعمر طلع وهو ملط وكان بينشف الميه من شعرو ووشو ومكانش شايفني ولا بصلي .. كان بيمشي ناحية اوضتو وانا في جنبو ومش شايفني .. شوفت جسمو كان ابيض وفيه شعر سدر بسيط .. وزبو كان نص وقفه وكان محافظ على طولو .. ومكانش في اي شعر عند زبو وباين انو لسه حالق شعر زبو وطيزو .. ورغم ان انا مفكرتش في عمر بالطريقه دي ولو جاتلي الفكره بطردها بس المرادي سمحت ليها تدخل دماغي .. عمر جسمو حلو وزبو يجنن .. عجبني وحسيت جسمي بدأ يرتعش ونبضي يتسارع ...

انا: احم .. احم
عمر نزل الفوطه: اي دا انتي جيتي امتا
انا: لسه واصله .. هي ماما جات ولا لسه
عمر: لسه .. بتقول قدامها زي نص ساعه وتيجي
انا: اها .. طيب .. خلينا نستنا لما تيجي ونشوف لو هتاكل معنا نعمل اكل .. ولو لا يبقا نطلب اكل بعد ما تمشي
عمر: طيب

كان حوارنا دا كلو وهو واقف ملط زي ما هو وانا عيني بحاول اسيطر عليها عشان متنزلش على زبو وبيلاحظني .. بعدين دخل اوضتو وانا دخلت الحمام ونزلت البرمودا وقعدت على القعده .. فجأه وانا قاعده عمر فتح الباب بسرعه ودخل عليا وهو لسه ملط ...

انا اتخضيت: يخربيتك في اي
عمر: مالك اتخضيتي كدا لي ..
اخل اخد مكنة الحلاقه نسيتها
انا: طب اطلع بسرعه يلا

عمر اتناول مكنة الحلاقه من فوق حوض الوش وبص ليا ونزل بنظرو لكسي ...

عمر: هو انتي سايبه الشعر الي على كسك دا كدا ليه
انا: انتا مالك انتا عايز منو اي
عمر: انا بتكلم لمصلحتك علفكره .. شكلو مش عاطفي خالص
انا: هو انا هعوز من شكلو اي يبني .. سيبني في حالي واطلع بقا
عمر: يعني دا كلامك ؟ .. طب وعيونك الي مش مفارقه زبي دي تبقا اي

اتوترت جامد وغطيت وشي بإيدي ونزلت دماغي لتحت وحسيت نفسي هعيط ...
انا بصوت مهزوز: اطلع برا يا عمر
عمرخلاص خلاص انا مقصدتش ادايقك .. انا طالع اهو

عمر طلع وقفل الباب وانا رفعت دماغي وسندت بضهري ...
"اي الي بيحصل دا .. انا مبقتش فاهمه نفسي"

طلعت من الحمام وكان عمر لبس هدومو وقعد في الصاله .. دخلت توضتي علطول من غير ما اتكلم معاه ومددت على السرير .. فتحت تليفوني ولقيت مي باعتالي وبتسألني إذا كنت هروح ليها ولا لا .. بعتت ليها إن مجرد ما ماما تمشي هروح ليها .. شويه وسمعتزعمر بيخبط عليا ...

عمر بيخبط: امل .. أنتي صاحيه ؟؟
انا: عايز اي
عمر: كنت عايز اقولك انا اسف مقصدتش ازعلكي
انا: طيب
عمر: طيب ادخل طيب؟
انا: ادخل

عمر دخل وانا كنت ماسكه التليفون ومبصتلوش .. اجا قعد جنبي وانا زي ما انا متحركتش ولا بصيت ليه ...

عمر: انا قلت اسف
انا: وانا قلت طيب
عمر: بجد مكنتش اعرف انك هتزعلي أوي كدا .. انا مكانش قصدي اي حاجه
انا: ..... سكوووت ....
عمر: طب بصيلي على الاقل .. افردي وشك على الاقل
انا بصتاو وبزعق: هو انا لازم افتح بوقي مترين واقعد اكهكه من الضحك عشان الطبقا مش زعلانه ؟؟ .. مقولت خلاص
عمر بيضحك : بااااااس خلاص كدا انتي مسامحاني فعلا

انا تبسمت لا إراديا ورجعت مسكت ليفوني ...

عمر: انا هقوم اشوف اي شوية حاجه ساقعه اشربها .. اجبلك معايا ؟
انا: لا هشرب بعد الاكل
عمر: طيب

عمر قام من جنبي وراح نحية الباب .. بصيت ليه ولقيت نفسي لا إراديا بنده عليه ...

انا: عمر
عمر: نعم
انا: هو شكلو وحش فعلاً ؟
عمر ابتسم: لا دا يجنن .. بس لو من غير شعر هيبقا احسن بمليون مره

ابتسمت ابتسامه خفيفه ووشي احمر من الكسفه ورجت ابص لتليفوني وعمر طلع ...
"هو شكلو وحش فعلا .. دا سؤال بالذمه .. اي الغباء الي انا فيه دا"

ماما جات وخدت معاها شنطه صغيره فيها هدوم .. فهمت انها هتبات لتاني يوم وهتيجي بالليل .. ماما مشيت من غير.ما تاكل وقعدت انا وعمر ...

عمر: طيب اي .. مش هنطلب أكل ؟
انا: اطلب انتا .. انا هروح لصحبتي .. ساعتين كدا وهاجي
عمر: طيب

عمر دخل اوضتو وانا رحت غيرت على السرير ونزلت ركبت تاكس ومشيت .. وصلت للعماره الي فيها مي وطلعتلها وخبطت وهي فتحت ...
مي: أخيراً .. اي اللي اخرك كدا
انا: استنيت لما ماما مشيت .. حتا مكلتش وسبت عمر من غير اكل
مي: حظك حلو ماما طابخه .. تعالي احطلك تاكلي
انا: لا مش لازم .. تعالي بس عايزاكي في موضوع مهم
عفاف: ازيك يا امل .. نورتي
انا: ازي حضرتك يا طنط
مي: امل جايه من غير اكل ومش راضيه اجيب ليها حاجه يا ماما .. يرضيكي
عفاف: ازاي بس يا امل مينفعش .. تعالي انا عامله شوية مكرونه بالبشاميل ورز .. هعمللك طبق سلطه على السريع تعالي
انا: طيب نخلي الاكل لوقت تاني بس عشان عايزه مي في موضوع
عفاف: طيب براحتك .. انا داخله انام يا مي عشان تعبانه
مي: ماشي يا ماما تصبحي على خير
عفاف: وانتي من اهلو .. يلا هسيبكو انا عشان تبقو براحتكو
انا:تصبحي على خير يا طنط .. تعالي يا مي

سحبت مي لاوضتها وقعدنا على السرير ...
مي: في اي يا بنتي مالك
انا: بتعرفي تعملي حلاوه ؟
مي: ايوا بعرف .. لسه عاملها لنفسي من يومين كدا .. بس بتسألي لي
انا: عايزه اعمل حلاوه لجسمي
مي: دلوقتي ؟
انا: لو في مجال يعني
مي بتضحك: ماشي بس لي طيب فهميني .. ماهو مش معقول تطلعيلي فجأه كدا بالفكره من غير سبب
انا: انا معملتش اي حاجه لشعر جسمي دا من زمان .. كمان كسي مليان شعر وطيزي .. عايزه انضهفم
مي: بس؟
انا: ايوا هعمل ليه تاني يعني
مي: عليا انا برضو .. عموما ماشي .. ماما كدا كدا نومها تقيل وبابا وعماد مش هنا وهيطولو .. البسي حاجه خفيفه من عندي لما اجهز الحلاوه ويبقا نعملها في الحمام
انا: طيب

مي دخلت المطبخ وانا فضلت قاعده زي ما انا ...
"اي الهبل دا .. طب انا بعمل حلاوه ليه فعلا .. ** يخربيتك يا عمر مبقتش عارفه انا بعمل اي ولا عارفه افكر بسببك"
فضلت شويه لما مي دخلت عليا ...
مي: انتي لسه مغيرتيش ؟
انا: يبقا هقلع خالص ليه البس حاجه وتتبهدل مننا
مي: طيب هتعملي تحت بس ولا لجسمك كلو
انا: لجسمي كلو بالمره
مي: طب اقلعي يلا واخلي الحمام قدامي عشان الحلاوه جهزت
انا: طيب

مي دخلت تجيب الحلاوه وانا دخلت الحمام وقلعت هدومي كلها وعلقتها .. شويه ومي دخلت هي كمان ومعاها الحلاوه وكانت قلعت هدومها ما عدا السنتيان والكلوت ...

مي: خدي افردي على دراعاتك وخلصيهم وانا هعمل رجليكي .. عشان نكسب وقت .. ودقيقه هجيب كرسي اقعد عليه
انا: طيب هاتي

مي طلعت تجيب جابت الكرسي ورجعت وانا قعدت على القعده وحطيت الحلاوه جنبي وبقيت اشيل منها وافرد على دراعي .. كذلك مي شغاله في رجليا .. تلت ساعه وكنا خلصنا كل جسمي ومش فاضل غير طيزي وكسي بس ...
مي: بصي بقا .. افتحي رجليكي واهدي كدا عشان الشغل في الكس والطيز بيوجع
انا: عارفه .. براحتك بس عشان انا اخر مره عملت حلاوه لكسي فضحت الدنيا وماما دخلت عليا الحمام من صويتي

مي فردت على كسي الخلاوه وبدأت تظبطها وتسحبها براحه .. كانت الحلاوه سخنه شويه والالم شديد .. فضلت مستحمله الالم بالعافيه بتاع خمس دقائق عذاب لحد ما خلصت كسي وبين فلقات طيزي وبقيت نضيفه على الاخر ...

مي: انا خلصت
انا: يااااااه .. اخيرا .. انا كنت هعيط منك
مي بتضحك: انا من كتر ما بعملها بقيت متعوده على الالم دا وبعملها لوحدي
انا: انا عمري ما جيت ليكي وكان فيكي شعره .. انتي بتنضفي كل يوم ولا اي ؟
مي: لا مش كل يوم .. بس مجرد ما الشعر يظهر بحيث الحلاوه تقدر تمسكو بشيلو مبصبرش .. يلا بقا خديلك دش ساقع يبرد جسمك الي ولع دا

مي طلعت وانا شغلت الميه وغسلت جسمي ونشفتو وطلعت والفوطه على جسمي وهدومي في ايدي وكانت مي في المطبخ .. دخلت الاوضه نشفت شعري ولبست هدومي وبجهز عشان اروح ومي دخلت عليا ...

مي: اي دا .. رايحه فين ؟
انا: مروحه
مي بتزعق: مروحه مين يا لبوه هو بعد الدعك والشد دا كلو وعايزه تروحي .. دا انا ولعت من جسمك بعد الحلاوه .. مش هسيبك إلا لما احبلك النهارده
انا: اشششششش يخربيتك هتفضحينا امك هنا
مي: مش هتروحي
انا: معلش يا مي خليها يوم تاني .. عمر لوحدو في البيت وماما مش هنا
مي: براحتك يا امل .. بس خدي بالك انا زعلانه منك بسبب الحركه دي
انا: يووه .. خلاص بقا يا مي .. ما قلتلك ظروفي مينفعش اتأخر
مي: طيب .. طب استني ناكل سوا طيب
انا: يبقا هاكل في بيتنا .. يلا فوتك بعافيه .. باي

نزلت من عند مي وركبت التاكس وروحت .. كانت الساعه بقت ٧ بالليل .. وصلت العماره ودخلت وعمر مكانش ظاهر في الصاله .. بصيت عليه في الاوضه وكان قاعد قدام الكمبيوتر بيلعب چيم ولابس السماعات ومش سامعني .. قربت منو وخبطت على كتفو لما بصلي وخلع السماعه ...

عمر: اي دا .. هي الساعه كام
انا: الساعه ٧
عمر: انا طولت هنا أوي
انا: ليه انتا قاعد من امتا
عمر: من ساعة ما مشيتي
انا: اي دا .. انتا مكلتش ؟
عمر: لا .. محبتش اكل لوحدي .. نفسي اتسدت لما مشيتي انتي وماما
انا: طيب انا كمان مكلتش عند مي .. تحب تاكل اي
عمر: اي حاجه

عمر رجع لبس السماعه وقعد زي ما كان .. وانا زعلت من نفسي اني سبت عمر لوحدو كدا .. عمر طول عمرو متعلق بيا انا وماما من يوم ما بابا مات .. ودايما قاعدين مع بعض في كل وجبة أكل .. حتا يوم ما اتفرقنا وبقيت انام في اوضه لوحدي وهو في اوضه لوحدو فضل فتره كبيره يجي عليا او يدخل لماما في نص الليل عشان مكانش متعود ينام لوحدو .. طب دا اراضيه ازاي دا .. قررت اجيب اكلتو الي بيحبها .. عمر من صغرو بيحب التونه المشويه وجنبها رز ابيض .. اتصلت على محل سمك وطلبت كيلو ونص تونه مشويه ومعاها رز ابيض وسلطه وطحينه وعيش .. دخلت غيرت هدومي ولبست كلوت وسنتيان ابيض وهوت شورت وفانيله حمالات ضيقه .. طلعت قعدت في الصاله لما الساعه بقت ٨ والاكل وصل .. طلعت خدتو وحاسبت الشاب الي جابو ودخلت ظبطت السفره وحطيت الاكل في الاطباق وعملت عصير منجه وجوافه وحطيتو مع الاكل.. بعدين دخلت لعمر وخبطت على كتفو ...

انا: عمر .. يلا الاكل جيه
عمر: اكل اي .. اي الريحه دي .. اوعي يكون الي في بالي
انا ابتسمت: ايوا هو الي في بالك
عمر: ور*** انتي حلا اخت في الدنيا

عمر قام وهو فرحان وحضنني وباسني على خدي وطلع بسرعه .. طلعت وراح ولقيتو قعد على اسفره مبياكلش...

انا: ما تاكل .. قاعد كدا لي
عمر: مستنيكي
انا: انا جيت اهو .. يلا ناكل

قعدنا ناكل وكنت براقب عمر وهو بياكل .. كان بياكل بسرعه وكل حوالي تلت سمكات ورز كتير .. كان باين عليه انو جعان .. خلصنا اكل وشربنا العصير وقمنا وعمر شال الاطباق معايا ونضفنا السفره ودخلت اغسل الصحون وعملت كبايتين شاي اخضر وطلعت لعمر الي كان قاعد بيتفرج على فيلم "اسماعيل ياسين في الجيش" .. قعدت جنبو واديتو كباية الشاي وقعدنا نتفرج ونضحك من قلبنا على الفيلم ...
"عجبي ! .. كنت هعيط من عمر النهارده بسبب الي عملو النهارده .. وكان مغلبني طول الاسبوع الي فات بسبب الي بيعملو .. وحالياً صعب عليا لما سبتو وبحاول اراضيه !"
الفيلم خلص ورحت عملت فشار وجعت .. وقلبنا على قناة MBC2 وكانت بتعرض فيلم " جومانجي الجزء لاول لـ ذا روك" .. الفيلم دا كمان خلص وقعدنا نقلب في القنوات .. الساعه وصلت ١١ واحنا قاعدين .. لاحظت على عمر كان قاعد مش على بعضو وبيتحرك كتير على الكنبه وباين عليه القلق ...
انا: مالك في اي
عمر بصلي: هاا .. لا مفيش حاجه
انا: انا عارفاك يا عمر وحافظاك .. مبتتحركش كدا غير لما تكون عايز حاجه او خايف من حاجه
عمر: و*** مفيش حاجه .. هعوز اي يعني ولا هخاف من اي
انا: عايز تضرب عشره .. صح ؟
عمر بصلي وهو مخضوض: اييه .. لا لا .. او ايوا هعملها بس لما اجي انام
انا: لو عايز تشغل حاجه على الشاشه شغلها .. هقعد معاك هنا عادي
عمر: بجد !! .. امال كان المره الي فاتت اتعصبتي وقلتي دي اخر مره
انا: كنت مكسوفه منك صراحه .. بس حاليا مظنش ان هيبقا في كسوف .. دا انا شفتك النهارده وانت ملط خالص .. وانتا شفتني في الحمام .. ومن كام يوم دخلت عليا وانا بغير .. هيجي منين الكسوف بعد دا كلو
عمر ضحك: عندك حق .. دقيقه هروح اجيب الفلاشه واجي

عمر دخل الاوضه وطلع ومعاه فلاشه .. ركبها في الشاشه وجاب الريموت وفضل يقلب في قايمة افلام سكس كبيره واختار واحد منهم وشغلو ...

انا: اي الافلام دي كلها .. انتا بتاجر فيهم ولا اي
عمر: يعني حاجه زي كدا .. انا وصحابي بنتصفح والي بتعجبو حاجه بيشاركنا بيها

الفيلم بدأ بوحده واقفه في المطبخ بتغسل الصحون ولابسه كلوت وسنتيان لونهم احمر وشفافين .. كانت بشرتها بيضه جدا وشعرها وعيونها لونهم اسود .. كمان جسمها قريب لجسمي .. معرفش إذا كان عمر اختار الفيلم دا لان البنت شبهي ولا دي صدفه .. البنت واقفه في المطبخ ودخل عليها واحد من ورا طول بعرض وكان ملط .. بشرتو لونها قمحي وزبو طول حوالي ٢٠ سانتي وحجمو يخوف وعروقو بارزه .. حضنها من ورا ومسك وسطها ولزق زبو بين فلقات طيزها .. بصيت على عمر وكان بيحك في زبو من تحت البنطلون وباين انو واقف .. انا كمان بدأت اسخن .. مديت ايدي احسس على كسي من فوق الهدوم .. الممثل فك السنتيان ومسك بزاز الممثله وفضل يدعك ويفعص فيها وهو بيبوس شفايفها .. وهي واقفه ومستسلمه ليه تماما .. بعد كدا شدها ودخلو الاوضه وراحو قعدو على السرير جنب بعض وهما مقطعين شفايف بعض بوس .. وايد الممثل بدأت تسحب على كسها ودخلها من تحت الكلوت يدعك فيه .. بصيت على عمر وكان قلع البنطلون فعلا وبيفرك في زبو ومركز على الفيلم .. اتجرأت انا كمان ونزلت الهوت شورت والكلوت لحد رجليا تحت وسندت ضهري وحطيت ايدي على كسي ادعك فيه وانا بتفرج .. عمر بص ليا ولكسي وضحك ...
عمر بيضحك: اي دا ! .. هو الشعر راح فين
انا: لما رحت لصحبتي خليتها تعمل حلاوه جسمي كلو
عمر: اوووووف .. شكلو يجنن لما نضف كدا
انا: طيب ما تقرب تشوفو قاعد بعيد ليه ؟
عمر: بجد !

عمر قرب وقعد يبص على كسي ويحك في زبو ونسي الفيلم الي شغال خالص .. كان عروقو منفوخه وانفاسو مسموعه وباين عليه الاثاره ...

انا: طيب اي .. مش هتشوف الفيلم ؟
عمر: دا احسن من مليون فيلم
انا ابتسمت: عجبك بجد ؟
عمر: اوي

عمر قعد جنبي ولزق جسمو فيا وفضل يبص شويه ليا ولكسي وشويه للفيلم .. وانا قاعده هيجانه انا كمان وجسمي ولع .. كمان حاسه بمتعه مختلفه محستهاش غير مع عمر .. حبيت الوضع .. كنت مكنتش عارفه استمر ولا ابطل .. اتمادا اكتر واديلو فرصه يلمسني ولا اكتفي بانو يشوفني بس .. بقيت سرحانه في افكاري وهيجاني وحاسه بكسي بينزل شلالات غرقت ايدي ...

عمر: بقولك اي يا امل .. ما تيجي ندخل الاوضه جوا بدل ما نبوظ فرش الكنبه .. واهو السرير هيكون مريح اكتر
انا: يلا

قلتها وانا مش حاسه بنفسي .. قمت ومشيت لاوضة عمر الي كان ماشي قدامي .. دخلنا وعمر قفل الباب وقعدنا على السرير وسندنا ضهرنا .. وقعدنا انا احك في كسي وعمر بيدعك زبو ...

عمر: اي رأيك ادعكلك كسك وانتي تدعكي زبي
انا في حالة توهان: ماشي

عمر سحب ايدي على زبو ومسكتو حسيت بسخونتو ونعومتو وصلابتو في ايدي وسخنت اكتر .. وجنني احساسي لما حسيت ايد عمر نزلت على كسي تدعكو .. اتشنجت وجبت شهوتي من الموقف وفوقت من الحاله الي انا فيها ...

عمر: اي دا .. خلصتي كدا
انا: المفروض .. بس عادي ممكن استمر معاك لما تخلص

فضلنا على وضعنا هو يدعك كسي وانا ادعك زبو .. لحد ما عمر اتشنج وارتعش .. وحسيت زبو بيكبر في ايدي وحسيت بنبض قلبو كمان .. ونزل لبنو على ايدي وجسمو ارتخا وغمض عينو وسحب ايدو من على كسي ...

عمر: اااااااااه .. شكراً يا أمل .. انا عمري ما حسيت بمتعه زي النهارده

سبت عمر وقومت طلعت من الاوضه على المطبخ اشرب شوية ميه .. وخدت كاسة ميه ورجعت لعمر اديتهالو يشربها وطلعت على السرير مددت جنبو ...

عمر: هتنامي هنا ولا اي
انا: لو مش حابب هروح اوضتي عادي
عمر: اكيد طبعاً حابب .. خليكي جنبي .. اديكي رجعتي تاني بعد ما كل واحد راح اوضه لوحدو
انا ضحكت: ايوا .. خلينا نسترجع ذكرياتنا

عدلت نفسي على السرير واديت ضهري لعمر ونمت زي ما انا من غير ما البس حاجه من تحت .. وعمر جيه حضنني من ورا وحسيت بزبو على طيزي ...

انا: اييه .. لسه عايز تاني ولا اي
عمر: مش عارف
انا: انا حاسه بيه بيكبر على طيزي
عمر: بقولك اي .. انا نفسي اجرب حاجه .. بس غالباً انتي هترفضيها
انا: اي هي
عمر: عايز احك زبي في كسك
انا: انا لسه مش مفتوحه
عمر: عارف .. انا هحكو من برا لبرا بس
انا: طيب خلي بالك لـ تتهور بقا
عمر: يعني موافقه
انا: وسع كدا عشان اتعدللك

نمت على ضهري وفتحت رجليا وعمر راح عند كسي .. بصيت عليه كان زبو واقف زي الحديد .. رغم اني مش عازه اتفتح بس كمان بتمنا الزب دا يدخلني ويمتع كسي .. عمر حط زبو على كسي من برا وبدأ يحركو براحه .. مجرد ما زبو لمس زنبوري ارتعشت وهجت من جديد .. سخونة زبو وصلابتو حاساها من كسي وهو بيحكو بزبو .. عمر بدأ يضغط أكتر وأكتر وانا اهاتي عليت وكسي بيفرز عسل حسيت برطوبتو الي خلت زب عمر يتحرك بحريه عليه ...

عمر: كسك ناعم أوي .. انا خايف اتهور بجد
انا: اووووف بس بقا .. انا الي شويه وهقولك دخلو
عمر بيضحك: للدرجادي هجتي .. طيب حاسه بإيه
انا: حاسه بأحتياج شديد للنيك .. حاسه بجسمي مولع ودمي فاير جوا عروقي .. حاسه بكهربه ماسكاني .. مع كل حركه زبك بيلمس فيها زنبوري بحس روحي كانت مسحوبه مني ورجعتلي تاني
عمر: احا دا كلو

عدلت نفسي وقلعت هدومي كلها .. الفانيله والسنتيان وبقيت ملط قدام اخويا ..عمر مسك زبو بأيد وايدو التانيه مدها على بزي يدعك فيه ويفرك حلماتي .. مسكت ايدو وضغطها على بزي اكتر وانا بتلوا واتشرمط تحتو ...

انا: اححححح ادعك كمان
عمر: بزازك طريه وناعمه أوي يا أمل
انا: انا كلي ملكك نيك بزازي بأيدك .. ونيك كسي بزبك .. متعني .. ريح اختك يا عمر .. ريح اختك الشرموطه يا عمااااار (هما صوتت وعليت صوتي)
عمر: صوتك يا بنت الهبله هتفضحينا

مديت ايدي ومسكت زب عمر وبقيت اضغطو على كسي .. بقيت احك كسي وزنبوري بزب عمر وانا مغمضه ومتخيله زب عمر اخويا جوايا وبينيك كسي .. وعمر بقا ماسك بزازي الاتنين يدعكهم ويقرص في حلماتي وانا بقيت في عالم تاني من المتعه ...

انا: عجبك كسي وبزازي يا عمر
عمر: اي الي عجبني .. دا العجب بنفسو .. يابخت الي هيتجوزك وينيك الكس دا ولا يرضع بزازك دي .. يابختو بجد

فضلنا على الحال دا انا احك زب عمر في كسي وعمر ماسك في بزازي .. فضلنا زي عشر دقائق بعدين عمر فاجأني بسؤال ...

عمر: جربتي تلعبي في طيزك قبل كدا يا امل ؟

انا سمعت السؤال ووقفت حركه وهو كمان .. بصينا لبعض وعقولنا اتبادلت نفس الصوره .. حصل connection بين عقولنا ...

انا: انا مجربتش .. بس سمعت عنو
عمر: طيب واي رأيك
انا: بص انا عندي استعداد اجرب .. بس نتفق من الاول .. لو حسيت بألم او عدم راحه او اتعورت او اي حاجه من دي وقلتلك وقف يبقا توقف
عمر: ماشي

عمر بعد عني وانا اتعدلت على السرير وبصيت ليه ...

انا: هنعملها ازاي
عمر: انا كنت سمعت فيديوهات كتير للموضوع دا وعرفت كذا طريقه وعرفت خطواتهم
انا: انا عايزه طريقه مفيهاش ألم ولا جروح
عمر: حسب ما شوفت ف مفيش جروح لو عملناها صح .. إنما كلهم ألم .. بس في اخف وفي اشد .. هو احنا عندنا مخدر موضعي هنا؟
انا: هتعمل بيه اي دا
عمر: هحطو على خرمك عشان خفف الالم .. وهنعوز اي كريم مرطب
انا: في مرهم مخدر موضعي في التلاجه .. والمرطب عندي هنا
عمر: طيب انا هطلع اجيب المرهم وانتي هاتي المرطب
انا: طيب

عمر طلع للمطبخ ورجع بالمرهم وانا جبت علبة الكريم المرطب الي بستعملها ...

عمر: بصي بقا .. نامي على بطنك على السرير وحطي المخده دي تحت وسطك وافتحي رجليكي .. وسيبي نفسك خالص واسترخي .. كل ما تشدي نفسك هتتوجعي
انا: طيب

نمت على بطني على السرير وسحبت مخده حطيتها تحت وسطي وطيزي بقت مرفوعه لفوق .. عمر طلع على السرير وبقا بين رجليا وطيزي في وجهو .. مكنتش شايفاه بيعمل اي بس سمعتو بيفك غطا المرهم بأيدو لان الكريم كان جنبي وشايفاه .. عكر طلب مني اباعد بين فلقات طيزي عشان يشوف خرمي .. فتحت طيزي بأيديا الاتنين وحسيت بصباعو على خرمي بيدهن في المرهم .. كان المرهم ساقع وصباع عمر بيلف حولين خرمي وهو بيدهن ويدعك .. فضل زي حوالي خمس دقائق يدهن ويدعك في خرمي لما حسيت بخدل في خرمي وبالتحديد العضله الي بتفتح وتقفل ...

عمر: اي الاخبار .. حاسه بأيه
انا: حاسه بخدل في خرمي
عمر: يبقا المرهم اشتغل .. جلد خرمك امتص كل المرهم الي حطيتو .. هحط المرطب دلوقتي على صوابعي وخرمك وابدأ ادخلهم .. جاهزه ؟
انا: ايوا

عمر خد علبة المرطب من جنبي وفتحها وخد منها شويه دهن خرم طيزي وساب العلبه مفتوه جنبو .. بعدين مد ايدو الي دهن بيها وفضل يدعك في خرمي بصباعو وبدأ يضغط عليه براحه .. رغم ان المرهم مخليني مش حاسه بحاجه في خرمي في البدايه لكن اول ما عمر ضغط صباعو ودخل اول عقله حسيت بألم بسيط .. فضلت ساكته وعمر بيحاول يدخل صباعو اكتر ويطلعو بالراحه ويرجع يدخل حته اكبر لحد ما صباعو كلو دخل في طيزي فعلا ...

عمر: صباعي بقا جواكي يا امل
انا: عارفه .. حاسه بيه
عمر: طيب في ألم ؟
انا: بسيط .. كمل الي بتعملو يلا

عمر مد ايدو التانيه لكسي يدعكو ويحرك في صباعو الي جوا طيزي من برا لجوا والعكس .. حسيت باحساس غريب لكن ممتع .. نفس الاحساس الي كنت بحسو مع مي لما كانت تلحس وتدعك خرمي .. عمر فضل شويه يدعك كسي ويبعبص طيزي بصباعو بعدين طلعو ودهنو مرطب ورجع يحاول يدخل صباعين المرادي .. دخل اول عقله من الباعين وبدأ الالم يزيد بس معقول واقدر استحملو .. فضل شويه لما قدر يدخلهم للاخر وبقا ينيكني بصوابعو في طيزي ويلعب في كسي بايدو التانيه .. اللعب في كسي كان ممتعني ومنسيني الالم .. عمر طلع فاهم فعلا .. فضلنا على الحال دا زي ساعه لما قدر يدخل تلت صوابع جوايا ويحركهم بحريه من برا لجوا والعكس .. خرمي وسع وبقا متعود على الحركه نسبيا .. او بمعنا تاني بقيت جاهزه للنيك في طيزي ...

عمر: المفروض خرمك بقا جاهز للنيك .. ادخل زبي ؟
انا: ماشي

عمر طلع صوابعو ودهن زبو بالمرطب ووجهو على خرم طيزي وبدأ يضغط .. حسيت بسخونة راس زبو على خرمي .. بدأ يضغط ويحاول يدخلو لما قدر يدخل راس زبو .. كان في الم والمرادي شديد وصوتي ظهر من الالم ...

انا: اااااييي
عمر: اي .. اطلعو ؟
انا: استنا بس .. هستحمل دا .. كمل خلينا نخلص
عمر: لو هيتعبكي بلاش .. ممكن نجرب بكره مثلا .. خرمك اتمرن النهارده والمره الجايه هيكون اسهل
انا: طيب حاول كدا ولو مقدرتش استحمل يبقا نوقف

كل الكلام دا وراس زبو راشقه في طيزي .. عمر مد ايدو لكسي يدعك فيه وهو بيحاول يدخل زبو اكتر وانا احاول انسا الالم واستحمل .. لحد ما قدر يدخل زبو كامل في طيزي .. فضل واقف شويه وزبو في طيزي وهو بيدعك في كسي .. انا كمان بدأت انسا الالم واهيج .. بقيت اعض على شفايفي وادعك في بزازي بايدي .. عمر شافني هيجانه ومستمتعه ف بدأ يحرك زبو براحه .. رغم ان كان فيه الم بس المتعه كمان كانت موجوده ونسيت الالم .. فضل عمر ينيك في خرمي براحه .. يدخلو للاخر ويسيبو شويه بعدين يطلعو لحد الراس وميفلتهوش .. مع كل حركه عمر بيتحركها كانت متعتي بتزيد والالم اتحول من شيئ مزعج لشيئ ممتع .. مديت ايدي على كسي ادعك فيه وعمر سحب ايدو وبقا ماسك فلقات طيزي وهو بينيكني .. غمضت عيوني وبقيت احس بالمتعه الكبيره .. وكانت فكرة ان الي بينيكني دلوقتي يبقا اخويا الصغير وان دي اول مره اجرب فيها نيك الطيز وان دا زب حقيقي الي جوايا كانت مجنناني .. اهاتي عليت كمان بقيت سامعن صوت عمر وانفاسو الساخنه .. عمر نزل ونام على ضهري بسدرو وزبو لسه في طيزي .. مسك بزازي يدعكهم وينيك طيزي اسرع لحد ما بقا يرزع فيه ونسي نفسو .. الالم زاد مع الهيجان والشهوه .. بقيت اصوت تحتو وهو ولا هامو .. كنت عايزاه يوقف بسبب الالم بس كمان كنت عايزاه يستمر بسبب المتعه .. لحد ما اتشنجت وجبت عسلي للمره التانيه .. عمر وقف نيك شويه لما هديت ورجع ينيك في طيزي تاني بس بهدوء .. فضل ينيك لحد ما حسيت زبو بيكبر في طيزي وحسيت بسائل ساخن بيتحرك جوايا وكان كتير ...

انا: اي دا .. في اي
عمر: مقدرتش تمسك نفسي .. نزلت في طيزك
انا: تقصد لبنك دا الي بتطلعو لما تخلص ؟
عمر: ايوا .. انا اسف بجد مقدرتش امسك نفسي واطلعو قبل ما انزل
انا: خلاص عادي طلاما بعيد عن كسي

عمر قام من فوقي ونام جنبي وانا فضلت زي ما انا من التعب .. ومدرتش بنفسي ونمت واللبن لسه بينقط من طيزي وانا وعمر نايمين ملط جنب بعض ...
كملي يا برنسبس وما تتاخري
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
قصة (يوميات لبوة مفروسة أوي) هي قصة سكس محارم مصرية من وحي خيالي.
تُحكى القصة على لسان بطلتها (أمل) الفتاة البكر العذباء، والتي حولتها أهوائها وشهواتها إلى عاهرة، لتمارس الجنس مع كل من يقابلها من قريب أو غريب، رجلاً أو امرأة.
اتمنى للجميع قرائة ممتعة
في انتظار آرائكم ونقدكم
مع تحياتي
❤️qamar❤️



الجزء الاول


(صوت خبط الباب)...
..: اصحي يازفته هتتأخري .. اوووف البنت دي هتجنني
انا: خلاص يا ماما طالعه اهو


"هاي انا أمل🤗.. والست الي بتزعق دي تبقا ماما دعاء بتصحيني للجامعه .. احنا عيلة بسيطه من تلت افراد .. انا وماما دعاء واخويا عمر .. ساكنين في عمارة في الجيزة .. اوصفلكم شكلي انا بنت ٢١ سنه في كلية تربية القاهرة .. طويله نسبيا يعني حوالي ١٧٠ سانتي .. شعري وعيوني لونهم اسود .. وصدري وطيزي مش كبار أوي بس حجمهم وشكلهم متناسق مع طولي، بشرتي بيضة وملامحي هادية .. مليش في الميكب الكتير ولا اللبس المعقد .. وعلى حسب رأي صحابي ف انا احلى وحده فيهم🙈🌜"

..: انجزي يا زفته
انا: ما خلاص يا ماما ما قونا طالعه .. مش عارفين نقول كلمتين للناس منك😠


"سوري على الدوشة دي .. ماما ست روتينية شويه وبتحب الانضباط .. يلا نبدأ يومنا بقا"

طلعت من اوضتي ومعايا هدومي متوجهه للحمام وماما قابلتني ...

ماما دعاء بعصبية: مش هنتنيل نظبط نومنا بقا ونصحا بدري ؟!
انا: ما انا بدري اهو يا ماما .. محاضرتي الاولة الساعه ١٠ والساعه لسه ٨
ماما: طب انجزي عشان تفطري معانا


"ماما دعاء ٣٩ سنه موظفة في الشهر العقاري .. ١٦٠ سانتي ووزنها حوالي ٨٠ كيلو .. مش تخينة أوي بس جسمها ملبن .. بزازها كبيرة وطيزها بارزه .. بشرتها بيضة شعرها اسود وعيونها كمان سودة .. ست جميله زي ما قال الكتاب .. واكتر من مره بسمع معاكسات الناس ليها لما امشي معاها في الشارع .. بابا متوفي من ٨ سنين تقريباً .. وطول المدة دي في عرسان كتير اتقدمو لماما بس هي رفضت فكرة الجواز وقررت تعيش على قدنا انا واخويا بس .. صحيح هو الولا عمر فين ؟!"

انا: ماما هو عمر صحي؟!

وقبل لما ماما ترد فتحت الحمام وكان عمر قاعد على القعده وفاتح موبايلو وبيضرب عشرة .. اول ما شوفت المنظر قفلت الباب علطول ورحت قعدت على الكنبه منتظره عمرو يطلع .. ماما طلعت من المطبخ وجات عليا ...

ماما: مسمعتكيش كنتي بتقولي اي
انا: كنت بسألك على عمر
ماما: هو كان في الحمام
انا: هو لسه في الحمام
ماما: بيعمل اي دا كمان دا بقالو ساعه .. طيب بقولك اي .. قومي وهاتي الفطار على السفره عقبال ما ادخل البس هدومي عشان اتأخرت على الشغل
انا: طيب

دخلت المطبخ وطلعت الفطار وعملت سندوتش على السريع ورجعت اعملّي كباية قهوة .. شوية وعمر دخل عليا ...


"عمر اخويا الصغير ١٧ سنه ومن نفس طولي ١٧٠ سانتي .. في مدرسة ثانوي لغات .. وسيم وبشرتو قمحيه وشعرو وعيونو لونهم اسود .. ماهي وراثه بقااا .. وجسمو حلو بالنسبه لسنو"

عمر: أمل اناااا ....
انا: شششش .. بس عشان ماما مش تسمعك
عمر: يعني مش زعلانه؟!
انا: هزعل من أي .. بعدين دي مش أول مره يعني
عمر تفاجأ: هو انتي شفتيني قبل كدا ؟!
انا: اها .. انتا عندك داء تسيب البيبان مفتوحه وراك مبتقفلهاش .. شفتك كتير في الحمام وفي اوضتك بس محبتش اقلقك ف بسيبك براحتك
عمر: ياااه .. دا انا طلعت غبي أوي
انا: حاول المرات الجايه تقفل البيبان وراك .. ممكن المره الجاية ماما هي الي تقفشك مش انا
عمر: شكراً يا أمل .. متتخيليش قد اي ارتحت دلوقتي
انا: العفو ياخويا .. أعمللك قهوه ؟!
عمر: انتي عارفاني مقدرش اقاوم قهوتك🤗
انا: طيب اطلع افطر لما اخلصها
عمر: ماشي

عمر طلع وانا خلصت القهوه وطلعتهالو كان هو خلص فطار .. ماما كمان خلصت لبس وفطرت ونزلنا كلنا واتفرقنا عند باب العمارة .. عمر راح لمدرستو الثانويه وماما راحت شغلها وانا ركبت تاكسي للجامعه ...

في الجامعه ...

وصلت وكانت الساعه بقت ٩ .. رحت لكافيتيريا كلية تربية وجبت عصير وقعدت اقلب في التليفون ...

..: بخخخ
انا مخضوصه: يلهوي .. يقطعك يا مي .. انا لو مت صغيرة هيبقا بسببك
مي بتضحك: انتي الي خفيفه .. ما انا بخضكل البنات معانا وكلهم اتعودو ومبيتخضوش زيك

"مي صحبتي وزميلتي في الكليه .. ١٦٥ سانتي تقريباً .. قمحية ورفيعه شوية .. بزازها مدورين وفي حجم التفاحه .. جسمها منحوت وطيزها بارزة وحلوه .. شعرها اسود وعيونها عسلي"

انا: طيب اتنيلي اقعدي فرجتي علينا الناس
مي: مالك مدايقه من اي كدا
انا: هتدايق من اي يعني مفيش حاجه
مي: طب بقولك اي .. يبقا تعالي اقعدي معايا النهارده .. ماما وبابا وسعد رايحين يزوزو عمي ابن عم بابا في المستشفى .. يبقا تعالي اقعدي معايغ لحد ما يرجعو
انا: هشوف كدا هروح الاول واعرف ماما
مي: اشطا
انا: بقولك اي .. تعالي ندخل الكليه نشوف باقي الشله فين .. لسه المحاضره عليها نص ساعه
مي: يلا

عدا يومنا زي اي يوم وروحت البيت وكانت الساعه وصلت ١ الضهر .. طلعت لشقتنا الي في الرابع وفتحت الباب بالمفتاح الي معايا ودخلت .. سمعت صوت طالع من الصاله وكان صوت آهات .. رحت للصاله ولقيت عمر قاعد على الكنبه ومنزل البنطلون وبيدعك في زبو ومشغل فيلم سكس على الشاشة .. دخلت عليه من ورا وعملت صوت كحه .. عمر اتفزع لما سمعني وبصلي .. لما شافني حس براحه ورجع زي ما كان ...

عمر: خضيتيني يا أمل
انا: ودا شكل حد مخضوض .. لم نفسك يا عمر مينفعش كدا
عمر: اهدي بس الفيلم دا جامد فشخ .. ياريتك جيتي بدري تشوفي بدايتو
انا: انتا كمان عايزني اشوف .. ياخي اعمل حساب وجودي معاك على الاقل .. ادخل اوضتك وشغلو ياعم على الكمبيوتر جوة
عمر: متفصلينيش بقا انا شوية وهخلص اهو
انا: وانا هقعد استناك لما تخلص ولا اي ؟!
عمر: تعالي اقعدي معايا الفيلم لسه فيه نص ساعه

عمر كان بيكلمني وهو قاعد على الكنبه بيفرك في زبو وانا واقفه وراه شايفاه وشايفه الشاشه .. حسيت ان عمر بقا جريئ بشكل مبالغ فيه لما عرف ان انا بشوفو وبسكت .. سبتو زي ما هو ودخل الاوضه بتاعتي غيرت هدومي ولبست هوت شورت رصاصي على الكلوت وتيشيرت كت ابيض على السنتيان وقعدت على السرير ...

"طب وبعدين .. ماما قدامها ساعه لما ترجع .. مينفعش امشي من غير ما تيجي واقول ليها"

فضلت زي عشر دقائق بقلب في التليفون وانا سامعه صوت الشاشه وآهات البنت الي بتتناك جايه من الصاله .. رغم الحال المزعج دا واحساسي بالاهانه من عمر الي مش عامل حساب لوجودي بس حسيت بشعور غريب أتملكني حسيت برغبه ان انا اطلع واشوف الفيلم الي شغال واشوف عمر وهو بيضرب عشره .. قررت اطلع والي يحصل يحصل
طلعت من الاوضه ورحت للصاله وقعدت جنب عمر من غير حتا ما ابص ليه .. حطيت ايدي على خدي وقعدت اشوف الفيلم وانا ساكته

عمر: جيتي قعدتي معايا يعني ؟!
انا: هعمل اي يعني .. انا مستنيه ماما تيجي عشان امشي اروح لمي صحبتي .. ملقتش حاجه اعملها
عمر: طب فكي وشك دا واستمتعي زيي
انا: استمتع ازاي .. اعمل اي يعني
عمر: ادعكي زي ما انا بدعك كدا
انا: انتا اتجننت ولا اي .. مستحيل اعمل كدا
عمر: يا امل عيشي اللحظه .. شايفه البنت في الفيلم راكبه على زب الممثل بكسها ازاي .. الشهوه والمتعه منسياها كل الي هي فيه
انا: لم نفسك يا عمر وحاسب على الفاظك انا قاعده جنبك
عمر: يعني شايفاني وانا مطلع زبي وبفرك فيه وشايفه السكس والنيك الي شغال ومفرقش معاكي غير الكلمتين الي قلتهم ؟!
انا بعصبية: طب اسكت احسنلك .. ولا تحب ماما تعرف بالي بتعملو دا حلو ؟!
عمر بنظرة خبث: خلاص خلاص .. هسكت اهو

كنت مستغربة الوضع الي انا فيه .. طب انا بعمل اي دلوقتي .. طب اعمل زي ما عمر بيعمل .. اعيش اللحظه زي ما بيقول .. سكتنا وفضلت مركزه على الفيلم .. كان الفيلم شغال والصوت عالي .. الممثله كانت راكبه على زب الممثل بكسها وحاضنين بعض .. الممثل بيدعك في بزازها وهي مغمضه عيونها وآهاتها الناعمه مسموعه ومعلنه عن مدى متعتها .. حسيت بنبض قلبي بقا سريع وقوي وحسيت بالنبض في كسي وبدأت اهيج .. بصيت على عمر بطرف عيني كان مركز على الشاشه وبيدعك زبو .. بصيت على زبو الي كان كبير وابيض وراسو حمره وعروقو بارزه .. شكلو عجبني جدا .. كانت اول مره اشوفو من قريب ولمده طويله كدا .. طولو تقريبا ١٥ سانتي .. للحظات فكرت في عمر وتخيلتو نايم فوقي وبينيكني بزبو دا .. لكن بسرعه رفضت الفكره ورجعت بعيني على الشاشه .. كنت قاعده وشهوتي بتكبر وهيجاني بيزيد .. ايدي اتحركت لا إراديا على كسي من تحت الهوت شورت .. حطيت ايدي عليه كان رطب وعسلو نزل .. بدأت ادعك في زنبوري براحه والدم بدأ يفور في عروقي وهجت على الآخر .. رفعت رجلي لفوق وفتحتهم وانا على الكتبه ورجعت راسي لورا وغمضت عيوني .. فضلت ادعك بسرعه اكبر واتحرك واتلوا على الكنبه ونسيت الدنيا وبقيت في عالم تاني .. آهاتي طلعت بس مكنتش سامعه نفسي وفضلت ادعك لحد ما نبضي بقا اقوا ونزلت عسلي في الهوت شورت .. فتحت عيوني وكان عمر قاعد بيتفرج عليا وباصص ناحية كسي .. بصيت على كسي ولقيت الهوت شورت غرقان من عسل كسي والكنبه كمان فرشتها اتبلت ...

عمر بيضحك: ايوااااااااااا عليكي يا اموول لما تروقي

قومت بسرعه على الحمام نضفت نفسي ولبست هوت شورت تاني بس من غير اندر .. وطلعت على الصاله وكان عمر خلص الي بيعملو وقفل الشاشه ودخل اوضتو .. غيرت فرشة الكنبه وحطيتها في الغساله ورجعت قعدت وفضلت افكر

"اي الي انا عملتو دا .. طب عمر يقول عليا اي دلوقتي .. طب ماهو كان بيضرب عشره قدامي اي الفرق يعني .. بس مكانش ينفع اعمل كدا قدامو .. هياخدها فرصه ويتمادا اكتر من كدا "

شويه وعمر طلع من اوضتو وجيه قعد جنبي .. مبصتش ليه ولا كلمتو بس هو قرب وبدأ يحاورني

عمر: بقولك اي .. الي بنعملو دا طبعا مينفعش ماما تعرفوو
انا: طبعاً
عمر: بس دي مش هتبقا خر مره برضو
انا: اييييه ؟! قصدك اي
عمر: في اي يا امل .. اهو بدل ما اقعد اريح في نفسي لوحدي وانتي كذلك لوحدك يبقا نكون سوا وخلاص .. هنقعد زي كدا ولو حبينا نساعد بعض كمان
انا: الي بتفكر فيه دا مستحيل يحصل .. انتا اتجننت ولا اي .. مش عايزه اسمعك بتتكلم كدا تاني .. ولا تحب اعرف ماما بالي بيحصل دا
عمر: هتقولي اي يعني .. مانتي طلعتي بتعملي زيي برضو اي الفرق

قومت من جنب عمر وانا متعصبه ودخلت اوضتي وقفلت الباب .. مددت على السرير وفضلت افكر في الي قالو عمر ...

"طيب متكونش اخر مره ماشي .. يقصد اي باننا نساعد بعض .. اووووف اي الي بفكر فيه دا .. انا لازم اعمل حد للموضوع دا .. مينفعش نستمر كدا هنتفضح "

فضلت في اوضتي وسمعت عمر شغل التلفزيون وبيتفرج على فيلم اكشن حسب ما سمعت .. شويه ماما رجعت من الشغل .. قلتلها اني هروح اقعد عند علياء وهرجع بالليل ووافقت .. نزلت على ساعه ٦ العصر وركبت التاكسي ورحت للعماره الي ساكنه فيها علياء واهلها والي مكانتش بعيده أوي يعني .. طلعت في الاسنسير للدور السادس وخبطت وعلياء فتحت وخدتني بالحضن ..

مي: اموووووول .. بجت كنت هزعل لو مكنتيش جيتي
انا: طب دخليني الاول ويبقا نشوف الموضوع دا

دخلنا وغيرت هدومي ولبست هوت شورت وتيشيرت كت من عند مي ودخلت عليها المطبخ كانت بتجهز أكل ...

مي: اكلتي ؟
انا: لا .. عملت حسابي انك هتعملي اكل هنا
مي: اشطا

عملنا الاكل واكلنا وفضلنا نتكلم ونتفرج على التلفزيون لما الساعه وصلت ٨ ...

مي: مش يلا بقا
انا: يلا فين

مي قربت من شفايفي وايدها نزلت على بزازي ...

مي: هو اناي لسه هتسألي
انا بعدت عنها: طب اهدي شويه في اي .. ندخل الاوضه الاول
مي: يلا بينا

دخلنا الاوضه ومجرد ما دخلت ولفيت لمي الي ورايا هجمت عليا وقعتني على السرير .. بقيت نايمه على ضهري وهي فوقي نازله بوس في شفايفي ودعك في بزازي ...

انا: مالك يا بت في اي
مي: انتي واحشاني أوي يا أمل .. بقالنا أكتر من اسبوعين مقعدناش لوحدنا كدا

مي مش مدياني فرصه اتكلم من كتر البوس والمص في شفايفي .. دخلت ايدها من تحت التيشيرت وفضلت تدعك فيهم من فوق السنتيان .. بعد كدا بعدت عني ووقفت تقلع هدومها وفي ثواني بقت ملط خالص .. جسمها القمحي الجميل ظهر ليا .. مكانش فيه ولا شعره على كسها .. وأبتديت اسخن .. اتعدلت على السرير انا كمان وقلعت هدومي كلها ...

مي: نامي بقا خليني اشوف الكس الجميل دا بيقول اي
انا: براحه عليا ومتسخنيش أوي عشان مش تفتحيني زي ما فتحتي نفسك
مي: بس نامي بس انتي ومتشغليش بالك

نمت على ضهري ومي جات قدام كسي وبقت تشمو وتلعس فيه بطرف لسانها .. فضلت تلحس وتحرك في زنبوري بلسانها لما هيجتني وكسي بدأ يفرز سوايلو .. بعدت بين رجليا اكتر وفتحت كسي بصولبعها بقت تمشي بلسانها عليا وكأنها بتلحس ايس كريم ...

انا: اوووووف يخربيتك .. مجرد ما اقلع هدومي معاكي بتولعيني في ثواني .. اححح براحه يا لبوه
مي: اممممم كسك طعمو حلو وطري أوي يا أمول .. عمري ما هشبع منو ابدا

فضلت تلحس في كسي وتمشي عليه بلسانها .. شويه ونزلت على خرم طيزي تلحسو وتدلكو بصولبعها وتحاول تدخل لسانها

انا: بس بقا يا مي .. مية مره قلتلك ملكيش دعوه بطيزي مبحبش كدا
مي: هلحس بس مش هدخل حاجه
انا: اخر مره قلتي كدا دخلتي صباعك وعورتيني علفكره
مي: متقلقيش انتي وسيبيلي نفسك

فضلت مي تلحس وتحاول تدخل لسانها وكنت حاسه بسخونتو ونعموتو على خرمي .. رغم اني مبحبش اللعب في الطيز بس مع امل حسيت بمتعه من اللعب في طيزي .. فضلت لحس وتحاول تدخل لسانها لحد ما قدرت تدخلو فعلا .. فضلت تدخل لسانها وتطلعو براحه وتدعك في كسي وفي زنبوري وانا دوبت في ايدها وبقيت مغمضه وسانده دماغي على المخده وسايبه نفسي خاااالص ...

انا: احححححح .. براحه يا مي انا تعبت أوي .. حاسه هيغمى عليا
مي: يبقا هيجتي يا شرموطه .. وبتقولي مبتحبيش الطيز .. اصبري دا انا همتعك اخر متعه

مي سحبت لسانها وبدأت تدخل في صباعها براحه وتدعك كسي بالأيد التانيه .. حسيت بالم في البدايه بس استحملت وسكتت عشان عارفاها مش هتوقف إلا لما تعمل الي في دماغها .. شويه وحسيت بصباعها كلو جوا طيزي بتحركو يمين وشمال من جوا .. كان احساس جديد عليا بس ممتع .. مجرد فكرة ان فيه حاجه جوايا لوحدها مولعاني .. حسيتها بتحاول تدخل صباعها التاني وقدرت فعلا تدخلو للاخر بعد محاولات دامت حوالي خمس دقائق .. فضلت تدخل وتطلع في صوابعها وتنيكني بيهم وايدها التانيه على كسي بتلعب فيه .. كنت خلاص جبت آخري والدم فاير في عروقي وحاسه بسخونه الدم في دماغي وكسي وطيزي .. مديت ايدي على بزازي افرك حلماتي وادعكهم وانا في قمة الهيجان لخد ما اتشنجت جامد نزلت عسلي على وش مي الي كانت بتستقبلو على وشها بفرحه ...

جبت عسلي على وش مي الي طلعت صوابعها وقعدت تلحسهم وتدعك بزازها زانا نايمه قدامها وحيلي مهدود وبحاول اهدا وارتاح شويه .. مي طلعت عليا وفضلت تبوسني وتمسح.عسلي من وشها وتنزلو في بوقي .. كان طعمو مالح وريحتو غريبه .. بس عجبني ...

مي: اي رأيك في عسل كسك يا وسخه .. طعمو عامل اي
انا: حلو أوي .. هاتي عايزه ادوق كمان

فضلت تبوس فيا وتفرك بزازي وحلماتي شويه .. بعدين قامت وراحت نحية الدولاب وجابت حاجه طويله حوالي ٢٠ سانتي .. لما قربت عرفت انها زب صناعي ...

مي: بصي بقا .. عايزاكي تقطعي كسي نيك .. طبعا هتعملي زي كل مره ومترضيش تقربي من طيزي .. عشان كدا احسنلك تمتعي كسي الطاق طاقين
انا: يخربيتك .. جبتيه منين دا
مي: اشتريتو من النت .. خدي بقا خلينا نخلص قبل ما اهلي يرجعو

مي جات ونامت مكاني وفتحت رجليها وانا قعدت قدام كسها وفي ايدي الزب الصناعي .. نزلت على كسها الاول عشان ارطبو للزب .. كان كسها كبير رغم جسمها الصغير .. فتحت شفرات كسها بإيدي ونزلت عليه بلساني الحس فيه .. كان طعمو مالح وريحتو تجنن .. فضلت الحس فيه واطلع وانزل عليه بلساني .. مي مسكت دماغي وبقت تضغطها وتحك كسها في وشي .. مديت ايدي ودخلت صباعي جوا كسها وكان افرز عسلو وبقا رطب وجاهز لاي حاجه تدخلو .. دخلت صباع تاني وفضلت انيك فيها بصوابعي وانا بلعب بلساني في زنبورها وهي كل الي سامعاه منها اااااه اوووف احححح .. صوتها كان عالي وكانت مغمضه وهي بتضغط على دماغي وكان باين عليها الهيجات .. سبت كسها وجبت الزب ولحستو الاول بعدين بدأ ادخلو براحه في كسها ...

مي: اححححح .. دخليه كان عايزاكي تفشخيني نيك
انا: اهدي يا شرموطه متلك هايجه أوي كدا
مي: من زمان معملناش حاجه .. بقالي اسبوعين مش عارفه اقعد لا معاكي ولا حتا لوحدي .. مولعه على الاخر يا امل
انا: باين عليكي .. دا انتي كسك بينزل شلالات هنا

دخلت الزب للاخر وفضلت اطلع وادخل فيه وزودت السرعه .. مديت ايدي على بزها الشمال ادعكو وافرك حلمتو .. هي سحبت ادي تدخلها في بقها وتلحس صوابعي الي كانت في كسها .. وايدها التانيه على بزازها تدعكهم وبقت تصوت من الشهوه الي هي فيها .. لحد ما اتشنجت وبقت تجيب ميه وعسل من كسها ...

مي اترمت على السرير تنهج وانا رحت نمت جنبها ف قربت مني وفضلت تبوسني وتحضن فيا ...

مي: انا بحبك أوي يا أمي .. نفسي نفضل مع بعض علطول .. هفضل انيك فيكي مش هسيبكي لحظه
انا بضحك: طب كويس ان انا مش معاكي علطول .. كان زماني ماشيه على عكاكيز من كتر النيك

قمت من جنبها دخلت الحمام اتشطفت على السريع ورجعت لبست هدومي وهي قامت دخلت الحمام .. قعدت قدام المرايه انشف شعري واظبط الميكب لما طلعت ...

مي: هتمشي دلوقتي ؟
انا: اها
مي: خلاص نتقابل بكره في الجامعه .. انا اتصلت بماما وقالت عشر دقائق ويوصلو .. كويس اننا خلصنا بدري
انا: ايوا كويس .. لو كنت طاوعتك كان عشر دقائق ونبقا ملفوفين في ملايات .. روحي خبي الزب بتاعك دا عشان متتقفشيش بيه

طلعت من الاوضه وخدت شنطتي ونزلت .. وقفت قدام العماره استنا تاكسي لحد ما عيلة مي وصلت ...

عيلة مي :-

عفاف ام مي ٤٧ سنه .. ست كبيرة مدرسة لغة عربيه ثانوية
ياسر ابو مي ٥٤ سنه .. موظف حكومي

عماد اخو مي الكبير .. ٢٦سنه .. مهندس كومبيوتر .. اعزب .. طويل حوالي ١٨٠ سانتي ووزنو ٨٠ كيلو .. جسم رياضي مفتول العضلات .. بشرتو قمحيه ولون عيونو خضرا وشعرو بني .. وسيم وجذاب جدا .. ودا يبقا الكراش بتاعي😁

العربيه وقفت قدامي وكان عماد الي سايق .. عفاف نزلت من العربيه هي وياسر وسلمو عليا ...

عفاف: امول حبيبتي .. اي المفاجأة الحلوه دي
انا: مساء الخير يا طنط .. مساء الخير يا عمو
ياسر: اي الي موقفك كدا .. في حاجه ؟!
انا: لا مفيش .. دي مي اتصلت بيا احي اقعد معاها لحد ما تيجو .. بعدين الوقت اتأخر وقولت لازم امشي .. لسه نازله اهو
ياسر: خلاص خدها يا عماد وصلها بالعربيه
انا: لا لا مفيش داعي انا هاخد تاكي او هطلب أوبر .. او حتا ممكن اتمشا دي قريبه
عماد: يعني احنا كياس جوافه هنا هنسيبك تروحي لوحدك حدا عادي ؟!
انا: لا العفو انا مقصدتش حاجه انا....
عماد: خلاص يبقا تركبي وبلاش كلام كتير
انا: مكنتش حابه اتعبك بس طلاما مُصِر


ركبت جنب عماد وطلع بالعربيه .. رغم ان انا كنت معترضه بس من جوايا بقول نفسي افضل جنبو علطول ومنزلش .. طبعا فضلت طول الطريق مكسوفه وبرد على قد الكلمه .. وكنت بحاول اسرق نظرات ليه واتأمل ابتسامتو وشكلو .. وصلنا العماره بتاعتنا ونزلت و عزمت عليه يجي يقعد شويه بس هو مشي .. طلعت للشقه وكانت ماما قاعده في الصاله بتتكلم مع وحده صحبتها في التليفون وعمر في اوضتو .. سلمت عليها ودخلت اوضتي غيرت وفتحت موبايلي لقيت مي باعتالي .. فضلنا نرغي مع بعض بتاع ساعه .. ماما ندهت عليا للعشا وطلعت اتعشيت معاهم ورجعت اوضتي .. فتحت الصور ودخلت على ملف مخفي حافظه في كل الصور الي بينزلها عماد او الي قدرت اجيبها من موبايل مي وفضلت اقلب فيها واتأملها زي كل ليله .. لحد ما غرقت في النوم ....

انتظروني في الأجزاء القادمه
اتمنى ان يكون الجزء الاول نال إعجابكم
في إنتظار ردودكم ونقدكم للقصه

مع تحياتي
QAMAR❤️

الجزء الثاني



في الجامعه الساعه ١٢ صباحاً في الكافتيريا .....
" اي الزهق دا .. هي البت مي اتأخرت كدا لي "

مي: بت يا امل
انا: اتأخرتي لي كدا
مي: الدكتور خد بتاع ربع ساعه زياده يرغي فيهم على المحذوف من المنهج
انا: فاضل على الامتحانات شهر .. هنلحق نذاكر ؟
مي: وهي دي كلية عايزه مذاكره اصلا
انا: الثقه دي مخوفاني أوي

طلعنا من الكافتيريا وقررنا نروح بدري ونسيب اخر محاضره .. واحنا ماشيين لقيت عمر بيتصل بيا ...
انا: الو
عمر: ايوا يا أمل .. انتي جايه امتا
انا: انا طالعه اهت كلها نص ساعه واوصل البيت .. بتسأل ليه
عمر: لا مفيش .. ماما اتصلت وبتقول انها جايه من الشغل دلوقتي وهتسافر بنها لخالتي دلوقتي
انا: لي مالها خالتي
عمر: بتقول وقعت على سلم بيتهم ودراعها اتكسر ورايحه تشوفها
انا: طيب وانا مالي بدا كلو
عمر: فكرت اقولك قبل ما ماما تمشي يمكن تكوني عايزه منها حاجه قبل ما تمشي
انا: لا مش عايزه حاجه
عمر: طيب .. انا في البيت حالياً .. تحبي اطلب أكل لما تيجي ؟
انا: لا استنا لما اجي ونشوف الموضوع دا ممكن اعمل انا اكل
عمر: اشطا .. سلام

قفلت مع عمر وسرحت افكر شويه ...
" طيب في المشوار دا ممكن ماما تبات .. كدا هقعد انا وعمر لوحدنا النهارده وبكره !! "

مي: امل .. امااااال .. الووووو
انا بصيت ليها: ايوا .. في اي
مي: مالك سرحتي في اي .. مين كلمك
انا: مفيش حاجه .. دا عمر بيقول ماما مسافره لخالتي الي في بنها تزورها
مي: اها .. كنت عايزه تيجي البيت عندي النهارده نقعد مع بعض شويه .. بس مينفعش تسيبي عمر لوحدو بقا
انا بتنهد: امممم المفروض
مي: مالك يا امل في اي .. بقالك فتره كدا بشوفك شارده وبتسرحي كتير ومبتتكلميش
انا: مفيش حاجه بجد .. انا بس طالعه من شوية تعب ولسه مخفتش أوي
مي: طب تحبي اركب معاكي التاكس اوصلك؟
انا: لا انا هروح لوحدي عشان مأخركيش
مي: براحتك .. يلا باي
انا: باي

ركبت التاكس ومشيت وكذلك مي ...
"للدرجادي باين عليا ؟! .. يخربيتك يا عمر هتفضحني .. عدا اسبوع على الموقف الي كان حصل دا وطول الاسبوع بشوفو في اليوم مرتين على الاقل بيضرب عشره .. تقولش قاصد يخليني اشوفو ؟! .. دا غير المره الي دخل عليا الاوضه وانا قالعه من فوق .. عايز اي الواد دا"
وصلت العماره ودخلت البيت وسمعت صوت الحمام شغال وعرفت ان عمر بيستحما جوا .. معملتش صوت ولا اتكلمت ودخلت اوضتي غيرت هدومي لبست برمودا سوده مخطط ابيض وتيشيرت ابيض واسع ساده وطلعت للصاله .. وانا واقفه في الصاله باب الحمام اتفتح وعمر طلع وهو ملط وكان بينشف الميه من شعرو ووشو ومكانش شايفني ولا بصلي .. كان بيمشي ناحية اوضتو وانا في جنبو ومش شايفني .. شوفت جسمو كان ابيض وفيه شعر سدر بسيط .. وزبو كان نص وقفه وكان محافظ على طولو .. ومكانش في اي شعر عند زبو وباين انو لسه حالق شعر زبو وطيزو .. ورغم ان انا مفكرتش في عمر بالطريقه دي ولو جاتلي الفكره بطردها بس المرادي سمحت ليها تدخل دماغي .. عمر جسمو حلو وزبو يجنن .. عجبني وحسيت جسمي بدأ يرتعش ونبضي يتسارع ...

انا: احم .. احم
عمر نزل الفوطه: اي دا انتي جيتي امتا
انا: لسه واصله .. هي ماما جات ولا لسه
عمر: لسه .. بتقول قدامها زي نص ساعه وتيجي
انا: اها .. طيب .. خلينا نستنا لما تيجي ونشوف لو هتاكل معنا نعمل اكل .. ولو لا يبقا نطلب اكل بعد ما تمشي
عمر: طيب

كان حوارنا دا كلو وهو واقف ملط زي ما هو وانا عيني بحاول اسيطر عليها عشان متنزلش على زبو وبيلاحظني .. بعدين دخل اوضتو وانا دخلت الحمام ونزلت البرمودا وقعدت على القعده .. فجأه وانا قاعده عمر فتح الباب بسرعه ودخل عليا وهو لسه ملط ...

انا اتخضيت: يخربيتك في اي
عمر: مالك اتخضيتي كدا لي ..
اخل اخد مكنة الحلاقه نسيتها
انا: طب اطلع بسرعه يلا

عمر اتناول مكنة الحلاقه من فوق حوض الوش وبص ليا ونزل بنظرو لكسي ...

عمر: هو انتي سايبه الشعر الي على كسك دا كدا ليه
انا: انتا مالك انتا عايز منو اي
عمر: انا بتكلم لمصلحتك علفكره .. شكلو مش عاطفي خالص
انا: هو انا هعوز من شكلو اي يبني .. سيبني في حالي واطلع بقا
عمر: يعني دا كلامك ؟ .. طب وعيونك الي مش مفارقه زبي دي تبقا اي

اتوترت جامد وغطيت وشي بإيدي ونزلت دماغي لتحت وحسيت نفسي هعيط ...
انا بصوت مهزوز: اطلع برا يا عمر
عمرخلاص خلاص انا مقصدتش ادايقك .. انا طالع اهو

عمر طلع وقفل الباب وانا رفعت دماغي وسندت بضهري ...
"اي الي بيحصل دا .. انا مبقتش فاهمه نفسي"

طلعت من الحمام وكان عمر لبس هدومو وقعد في الصاله .. دخلت توضتي علطول من غير ما اتكلم معاه ومددت على السرير .. فتحت تليفوني ولقيت مي باعتالي وبتسألني إذا كنت هروح ليها ولا لا .. بعتت ليها إن مجرد ما ماما تمشي هروح ليها .. شويه وسمعتزعمر بيخبط عليا ...

عمر بيخبط: امل .. أنتي صاحيه ؟؟
انا: عايز اي
عمر: كنت عايز اقولك انا اسف مقصدتش ازعلكي
انا: طيب
عمر: طيب ادخل طيب؟
انا: ادخل

عمر دخل وانا كنت ماسكه التليفون ومبصتلوش .. اجا قعد جنبي وانا زي ما انا متحركتش ولا بصيت ليه ...

عمر: انا قلت اسف
انا: وانا قلت طيب
عمر: بجد مكنتش اعرف انك هتزعلي أوي كدا .. انا مكانش قصدي اي حاجه
انا: ..... سكوووت ....
عمر: طب بصيلي على الاقل .. افردي وشك على الاقل
انا بصتاو وبزعق: هو انا لازم افتح بوقي مترين واقعد اكهكه من الضحك عشان الطبقا مش زعلانه ؟؟ .. مقولت خلاص
عمر بيضحك : بااااااس خلاص كدا انتي مسامحاني فعلا

انا تبسمت لا إراديا ورجعت مسكت ليفوني ...

عمر: انا هقوم اشوف اي شوية حاجه ساقعه اشربها .. اجبلك معايا ؟
انا: لا هشرب بعد الاكل
عمر: طيب

عمر قام من جنبي وراح نحية الباب .. بصيت ليه ولقيت نفسي لا إراديا بنده عليه ...

انا: عمر
عمر: نعم
انا: هو شكلو وحش فعلاً ؟
عمر ابتسم: لا دا يجنن .. بس لو من غير شعر هيبقا احسن بمليون مره

ابتسمت ابتسامه خفيفه ووشي احمر من الكسفه ورجت ابص لتليفوني وعمر طلع ...
"هو شكلو وحش فعلا .. دا سؤال بالذمه .. اي الغباء الي انا فيه دا"

ماما جات وخدت معاها شنطه صغيره فيها هدوم .. فهمت انها هتبات لتاني يوم وهتيجي بالليل .. ماما مشيت من غير.ما تاكل وقعدت انا وعمر ...

عمر: طيب اي .. مش هنطلب أكل ؟
انا: اطلب انتا .. انا هروح لصحبتي .. ساعتين كدا وهاجي
عمر: طيب

عمر دخل اوضتو وانا رحت غيرت على السرير ونزلت ركبت تاكس ومشيت .. وصلت للعماره الي فيها مي وطلعتلها وخبطت وهي فتحت ...
مي: أخيراً .. اي اللي اخرك كدا
انا: استنيت لما ماما مشيت .. حتا مكلتش وسبت عمر من غير اكل
مي: حظك حلو ماما طابخه .. تعالي احطلك تاكلي
انا: لا مش لازم .. تعالي بس عايزاكي في موضوع مهم
عفاف: ازيك يا امل .. نورتي
انا: ازي حضرتك يا طنط
مي: امل جايه من غير اكل ومش راضيه اجيب ليها حاجه يا ماما .. يرضيكي
عفاف: ازاي بس يا امل مينفعش .. تعالي انا عامله شوية مكرونه بالبشاميل ورز .. هعمللك طبق سلطه على السريع تعالي
انا: طيب نخلي الاكل لوقت تاني بس عشان عايزه مي في موضوع
عفاف: طيب براحتك .. انا داخله انام يا مي عشان تعبانه
مي: ماشي يا ماما تصبحي على خير
عفاف: وانتي من اهلو .. يلا هسيبكو انا عشان تبقو براحتكو
انا:تصبحي على خير يا طنط .. تعالي يا مي

سحبت مي لاوضتها وقعدنا على السرير ...
مي: في اي يا بنتي مالك
انا: بتعرفي تعملي حلاوه ؟
مي: ايوا بعرف .. لسه عاملها لنفسي من يومين كدا .. بس بتسألي لي
انا: عايزه اعمل حلاوه لجسمي
مي: دلوقتي ؟
انا: لو في مجال يعني
مي بتضحك: ماشي بس لي طيب فهميني .. ماهو مش معقول تطلعيلي فجأه كدا بالفكره من غير سبب
انا: انا معملتش اي حاجه لشعر جسمي دا من زمان .. كمان كسي مليان شعر وطيزي .. عايزه انضهفم
مي: بس؟
انا: ايوا هعمل ليه تاني يعني
مي: عليا انا برضو .. عموما ماشي .. ماما كدا كدا نومها تقيل وبابا وعماد مش هنا وهيطولو .. البسي حاجه خفيفه من عندي لما اجهز الحلاوه ويبقا نعملها في الحمام
انا: طيب

مي دخلت المطبخ وانا فضلت قاعده زي ما انا ...
"اي الهبل دا .. طب انا بعمل حلاوه ليه فعلا .. ** يخربيتك يا عمر مبقتش عارفه انا بعمل اي ولا عارفه افكر بسببك"
فضلت شويه لما مي دخلت عليا ...
مي: انتي لسه مغيرتيش ؟
انا: يبقا هقلع خالص ليه البس حاجه وتتبهدل مننا
مي: طيب هتعملي تحت بس ولا لجسمك كلو
انا: لجسمي كلو بالمره
مي: طب اقلعي يلا واخلي الحمام قدامي عشان الحلاوه جهزت
انا: طيب

مي دخلت تجيب الحلاوه وانا دخلت الحمام وقلعت هدومي كلها وعلقتها .. شويه ومي دخلت هي كمان ومعاها الحلاوه وكانت قلعت هدومها ما عدا السنتيان والكلوت ...

مي: خدي افردي على دراعاتك وخلصيهم وانا هعمل رجليكي .. عشان نكسب وقت .. ودقيقه هجيب كرسي اقعد عليه
انا: طيب هاتي

مي طلعت تجيب جابت الكرسي ورجعت وانا قعدت على القعده وحطيت الحلاوه جنبي وبقيت اشيل منها وافرد على دراعي .. كذلك مي شغاله في رجليا .. تلت ساعه وكنا خلصنا كل جسمي ومش فاضل غير طيزي وكسي بس ...
مي: بصي بقا .. افتحي رجليكي واهدي كدا عشان الشغل في الكس والطيز بيوجع
انا: عارفه .. براحتك بس عشان انا اخر مره عملت حلاوه لكسي فضحت الدنيا وماما دخلت عليا الحمام من صويتي

مي فردت على كسي الخلاوه وبدأت تظبطها وتسحبها براحه .. كانت الحلاوه سخنه شويه والالم شديد .. فضلت مستحمله الالم بالعافيه بتاع خمس دقائق عذاب لحد ما خلصت كسي وبين فلقات طيزي وبقيت نضيفه على الاخر ...

مي: انا خلصت
انا: يااااااه .. اخيرا .. انا كنت هعيط منك
مي بتضحك: انا من كتر ما بعملها بقيت متعوده على الالم دا وبعملها لوحدي
انا: انا عمري ما جيت ليكي وكان فيكي شعره .. انتي بتنضفي كل يوم ولا اي ؟
مي: لا مش كل يوم .. بس مجرد ما الشعر يظهر بحيث الحلاوه تقدر تمسكو بشيلو مبصبرش .. يلا بقا خديلك دش ساقع يبرد جسمك الي ولع دا

مي طلعت وانا شغلت الميه وغسلت جسمي ونشفتو وطلعت والفوطه على جسمي وهدومي في ايدي وكانت مي في المطبخ .. دخلت الاوضه نشفت شعري ولبست هدومي وبجهز عشان اروح ومي دخلت عليا ...

مي: اي دا .. رايحه فين ؟
انا: مروحه
مي بتزعق: مروحه مين يا لبوه هو بعد الدعك والشد دا كلو وعايزه تروحي .. دا انا ولعت من جسمك بعد الحلاوه .. مش هسيبك إلا لما احبلك النهارده
انا: اشششششش يخربيتك هتفضحينا امك هنا
مي: مش هتروحي
انا: معلش يا مي خليها يوم تاني .. عمر لوحدو في البيت وماما مش هنا
مي: براحتك يا امل .. بس خدي بالك انا زعلانه منك بسبب الحركه دي
انا: يووه .. خلاص بقا يا مي .. ما قلتلك ظروفي مينفعش اتأخر
مي: طيب .. طب استني ناكل سوا طيب
انا: يبقا هاكل في بيتنا .. يلا فوتك بعافيه .. باي

نزلت من عند مي وركبت التاكس وروحت .. كانت الساعه بقت ٧ بالليل .. وصلت العماره ودخلت وعمر مكانش ظاهر في الصاله .. بصيت عليه في الاوضه وكان قاعد قدام الكمبيوتر بيلعب چيم ولابس السماعات ومش سامعني .. قربت منو وخبطت على كتفو لما بصلي وخلع السماعه ...

عمر: اي دا .. هي الساعه كام
انا: الساعه ٧
عمر: انا طولت هنا أوي
انا: ليه انتا قاعد من امتا
عمر: من ساعة ما مشيتي
انا: اي دا .. انتا مكلتش ؟
عمر: لا .. محبتش اكل لوحدي .. نفسي اتسدت لما مشيتي انتي وماما
انا: طيب انا كمان مكلتش عند مي .. تحب تاكل اي
عمر: اي حاجه

عمر رجع لبس السماعه وقعد زي ما كان .. وانا زعلت من نفسي اني سبت عمر لوحدو كدا .. عمر طول عمرو متعلق بيا انا وماما من يوم ما بابا مات .. ودايما قاعدين مع بعض في كل وجبة أكل .. حتا يوم ما اتفرقنا وبقيت انام في اوضه لوحدي وهو في اوضه لوحدو فضل فتره كبيره يجي عليا او يدخل لماما في نص الليل عشان مكانش متعود ينام لوحدو .. طب دا اراضيه ازاي دا .. قررت اجيب اكلتو الي بيحبها .. عمر من صغرو بيحب التونه المشويه وجنبها رز ابيض .. اتصلت على محل سمك وطلبت كيلو ونص تونه مشويه ومعاها رز ابيض وسلطه وطحينه وعيش .. دخلت غيرت هدومي ولبست كلوت وسنتيان ابيض وهوت شورت وفانيله حمالات ضيقه .. طلعت قعدت في الصاله لما الساعه بقت ٨ والاكل وصل .. طلعت خدتو وحاسبت الشاب الي جابو ودخلت ظبطت السفره وحطيت الاكل في الاطباق وعملت عصير منجه وجوافه وحطيتو مع الاكل.. بعدين دخلت لعمر وخبطت على كتفو ...

انا: عمر .. يلا الاكل جيه
عمر: اكل اي .. اي الريحه دي .. اوعي يكون الي في بالي
انا ابتسمت: ايوا هو الي في بالك
عمر: ور*** انتي حلا اخت في الدنيا

عمر قام وهو فرحان وحضنني وباسني على خدي وطلع بسرعه .. طلعت وراح ولقيتو قعد على اسفره مبياكلش...

انا: ما تاكل .. قاعد كدا لي
عمر: مستنيكي
انا: انا جيت اهو .. يلا ناكل

قعدنا ناكل وكنت براقب عمر وهو بياكل .. كان بياكل بسرعه وكل حوالي تلت سمكات ورز كتير .. كان باين عليه انو جعان .. خلصنا اكل وشربنا العصير وقمنا وعمر شال الاطباق معايا ونضفنا السفره ودخلت اغسل الصحون وعملت كبايتين شاي اخضر وطلعت لعمر الي كان قاعد بيتفرج على فيلم "اسماعيل ياسين في الجيش" .. قعدت جنبو واديتو كباية الشاي وقعدنا نتفرج ونضحك من قلبنا على الفيلم ...
"عجبي ! .. كنت هعيط من عمر النهارده بسبب الي عملو النهارده .. وكان مغلبني طول الاسبوع الي فات بسبب الي بيعملو .. وحالياً صعب عليا لما سبتو وبحاول اراضيه !"
الفيلم خلص ورحت عملت فشار وجعت .. وقلبنا على قناة MBC2 وكانت بتعرض فيلم " جومانجي الجزء لاول لـ ذا روك" .. الفيلم دا كمان خلص وقعدنا نقلب في القنوات .. الساعه وصلت ١١ واحنا قاعدين .. لاحظت على عمر كان قاعد مش على بعضو وبيتحرك كتير على الكنبه وباين عليه القلق ...
انا: مالك في اي
عمر بصلي: هاا .. لا مفيش حاجه
انا: انا عارفاك يا عمر وحافظاك .. مبتتحركش كدا غير لما تكون عايز حاجه او خايف من حاجه
عمر: و*** مفيش حاجه .. هعوز اي يعني ولا هخاف من اي
انا: عايز تضرب عشره .. صح ؟
عمر بصلي وهو مخضوض: اييه .. لا لا .. او ايوا هعملها بس لما اجي انام
انا: لو عايز تشغل حاجه على الشاشه شغلها .. هقعد معاك هنا عادي
عمر: بجد !! .. امال كان المره الي فاتت اتعصبتي وقلتي دي اخر مره
انا: كنت مكسوفه منك صراحه .. بس حاليا مظنش ان هيبقا في كسوف .. دا انا شفتك النهارده وانت ملط خالص .. وانتا شفتني في الحمام .. ومن كام يوم دخلت عليا وانا بغير .. هيجي منين الكسوف بعد دا كلو
عمر ضحك: عندك حق .. دقيقه هروح اجيب الفلاشه واجي

عمر دخل الاوضه وطلع ومعاه فلاشه .. ركبها في الشاشه وجاب الريموت وفضل يقلب في قايمة افلام سكس كبيره واختار واحد منهم وشغلو ...

انا: اي الافلام دي كلها .. انتا بتاجر فيهم ولا اي
عمر: يعني حاجه زي كدا .. انا وصحابي بنتصفح والي بتعجبو حاجه بيشاركنا بيها

الفيلم بدأ بوحده واقفه في المطبخ بتغسل الصحون ولابسه كلوت وسنتيان لونهم احمر وشفافين .. كانت بشرتها بيضه جدا وشعرها وعيونها لونهم اسود .. كمان جسمها قريب لجسمي .. معرفش إذا كان عمر اختار الفيلم دا لان البنت شبهي ولا دي صدفه .. البنت واقفه في المطبخ ودخل عليها واحد من ورا طول بعرض وكان ملط .. بشرتو لونها قمحي وزبو طول حوالي ٢٠ سانتي وحجمو يخوف وعروقو بارزه .. حضنها من ورا ومسك وسطها ولزق زبو بين فلقات طيزها .. بصيت على عمر وكان بيحك في زبو من تحت البنطلون وباين انو واقف .. انا كمان بدأت اسخن .. مديت ايدي احسس على كسي من فوق الهدوم .. الممثل فك السنتيان ومسك بزاز الممثله وفضل يدعك ويفعص فيها وهو بيبوس شفايفها .. وهي واقفه ومستسلمه ليه تماما .. بعد كدا شدها ودخلو الاوضه وراحو قعدو على السرير جنب بعض وهما مقطعين شفايف بعض بوس .. وايد الممثل بدأت تسحب على كسها ودخلها من تحت الكلوت يدعك فيه .. بصيت على عمر وكان قلع البنطلون فعلا وبيفرك في زبو ومركز على الفيلم .. اتجرأت انا كمان ونزلت الهوت شورت والكلوت لحد رجليا تحت وسندت ضهري وحطيت ايدي على كسي ادعك فيه وانا بتفرج .. عمر بص ليا ولكسي وضحك ...
عمر بيضحك: اي دا ! .. هو الشعر راح فين
انا: لما رحت لصحبتي خليتها تعمل حلاوه جسمي كلو
عمر: اوووووف .. شكلو يجنن لما نضف كدا
انا: طيب ما تقرب تشوفو قاعد بعيد ليه ؟
عمر: بجد !

عمر قرب وقعد يبص على كسي ويحك في زبو ونسي الفيلم الي شغال خالص .. كان عروقو منفوخه وانفاسو مسموعه وباين عليه الاثاره ...

انا: طيب اي .. مش هتشوف الفيلم ؟
عمر: دا احسن من مليون فيلم
انا ابتسمت: عجبك بجد ؟
عمر: اوي

عمر قعد جنبي ولزق جسمو فيا وفضل يبص شويه ليا ولكسي وشويه للفيلم .. وانا قاعده هيجانه انا كمان وجسمي ولع .. كمان حاسه بمتعه مختلفه محستهاش غير مع عمر .. حبيت الوضع .. كنت مكنتش عارفه استمر ولا ابطل .. اتمادا اكتر واديلو فرصه يلمسني ولا اكتفي بانو يشوفني بس .. بقيت سرحانه في افكاري وهيجاني وحاسه بكسي بينزل شلالات غرقت ايدي ...

عمر: بقولك اي يا امل .. ما تيجي ندخل الاوضه جوا بدل ما نبوظ فرش الكنبه .. واهو السرير هيكون مريح اكتر
انا: يلا

قلتها وانا مش حاسه بنفسي .. قمت ومشيت لاوضة عمر الي كان ماشي قدامي .. دخلنا وعمر قفل الباب وقعدنا على السرير وسندنا ضهرنا .. وقعدنا انا احك في كسي وعمر بيدعك زبو ...

عمر: اي رأيك ادعكلك كسك وانتي تدعكي زبي
انا في حالة توهان: ماشي

عمر سحب ايدي على زبو ومسكتو حسيت بسخونتو ونعومتو وصلابتو في ايدي وسخنت اكتر .. وجنني احساسي لما حسيت ايد عمر نزلت على كسي تدعكو .. اتشنجت وجبت شهوتي من الموقف وفوقت من الحاله الي انا فيها ...

عمر: اي دا .. خلصتي كدا
انا: المفروض .. بس عادي ممكن استمر معاك لما تخلص

فضلنا على وضعنا هو يدعك كسي وانا ادعك زبو .. لحد ما عمر اتشنج وارتعش .. وحسيت زبو بيكبر في ايدي وحسيت بنبض قلبو كمان .. ونزل لبنو على ايدي وجسمو ارتخا وغمض عينو وسحب ايدو من على كسي ...

عمر: اااااااااه .. شكراً يا أمل .. انا عمري ما حسيت بمتعه زي النهارده

سبت عمر وقومت طلعت من الاوضه على المطبخ اشرب شوية ميه .. وخدت كاسة ميه ورجعت لعمر اديتهالو يشربها وطلعت على السرير مددت جنبو ...

عمر: هتنامي هنا ولا اي
انا: لو مش حابب هروح اوضتي عادي
عمر: اكيد طبعاً حابب .. خليكي جنبي .. اديكي رجعتي تاني بعد ما كل واحد راح اوضه لوحدو
انا ضحكت: ايوا .. خلينا نسترجع ذكرياتنا

عدلت نفسي على السرير واديت ضهري لعمر ونمت زي ما انا من غير ما البس حاجه من تحت .. وعمر جيه حضنني من ورا وحسيت بزبو على طيزي ...

انا: اييه .. لسه عايز تاني ولا اي
عمر: مش عارف
انا: انا حاسه بيه بيكبر على طيزي
عمر: بقولك اي .. انا نفسي اجرب حاجه .. بس غالباً انتي هترفضيها
انا: اي هي
عمر: عايز احك زبي في كسك
انا: انا لسه مش مفتوحه
عمر: عارف .. انا هحكو من برا لبرا بس
انا: طيب خلي بالك لـ تتهور بقا
عمر: يعني موافقه
انا: وسع كدا عشان اتعدللك

نمت على ضهري وفتحت رجليا وعمر راح عند كسي .. بصيت عليه كان زبو واقف زي الحديد .. رغم اني مش عازه اتفتح بس كمان بتمنا الزب دا يدخلني ويمتع كسي .. عمر حط زبو على كسي من برا وبدأ يحركو براحه .. مجرد ما زبو لمس زنبوري ارتعشت وهجت من جديد .. سخونة زبو وصلابتو حاساها من كسي وهو بيحكو بزبو .. عمر بدأ يضغط أكتر وأكتر وانا اهاتي عليت وكسي بيفرز عسل حسيت برطوبتو الي خلت زب عمر يتحرك بحريه عليه ...

عمر: كسك ناعم أوي .. انا خايف اتهور بجد
انا: اووووف بس بقا .. انا الي شويه وهقولك دخلو
عمر بيضحك: للدرجادي هجتي .. طيب حاسه بإيه
انا: حاسه بأحتياج شديد للنيك .. حاسه بجسمي مولع ودمي فاير جوا عروقي .. حاسه بكهربه ماسكاني .. مع كل حركه زبك بيلمس فيها زنبوري بحس روحي كانت مسحوبه مني ورجعتلي تاني
عمر: احا دا كلو

عدلت نفسي وقلعت هدومي كلها .. الفانيله والسنتيان وبقيت ملط قدام اخويا ..عمر مسك زبو بأيد وايدو التانيه مدها على بزي يدعك فيه ويفرك حلماتي .. مسكت ايدو وضغطها على بزي اكتر وانا بتلوا واتشرمط تحتو ...

انا: اححححح ادعك كمان
عمر: بزازك طريه وناعمه أوي يا أمل
انا: انا كلي ملكك نيك بزازي بأيدك .. ونيك كسي بزبك .. متعني .. ريح اختك يا عمر .. ريح اختك الشرموطه يا عمااااار (هما صوتت وعليت صوتي)
عمر: صوتك يا بنت الهبله هتفضحينا

مديت ايدي ومسكت زب عمر وبقيت اضغطو على كسي .. بقيت احك كسي وزنبوري بزب عمر وانا مغمضه ومتخيله زب عمر اخويا جوايا وبينيك كسي .. وعمر بقا ماسك بزازي الاتنين يدعكهم ويقرص في حلماتي وانا بقيت في عالم تاني من المتعه ...

انا: عجبك كسي وبزازي يا عمر
عمر: اي الي عجبني .. دا العجب بنفسو .. يابخت الي هيتجوزك وينيك الكس دا ولا يرضع بزازك دي .. يابختو بجد

فضلنا على الحال دا انا احك زب عمر في كسي وعمر ماسك في بزازي .. فضلنا زي عشر دقائق بعدين عمر فاجأني بسؤال ...

عمر: جربتي تلعبي في طيزك قبل كدا يا امل ؟

انا سمعت السؤال ووقفت حركه وهو كمان .. بصينا لبعض وعقولنا اتبادلت نفس الصوره .. حصل connection بين عقولنا ...

انا: انا مجربتش .. بس سمعت عنو
عمر: طيب واي رأيك
انا: بص انا عندي استعداد اجرب .. بس نتفق من الاول .. لو حسيت بألم او عدم راحه او اتعورت او اي حاجه من دي وقلتلك وقف يبقا توقف
عمر: ماشي

عمر بعد عني وانا اتعدلت على السرير وبصيت ليه ...

انا: هنعملها ازاي
عمر: انا كنت سمعت فيديوهات كتير للموضوع دا وعرفت كذا طريقه وعرفت خطواتهم
انا: انا عايزه طريقه مفيهاش ألم ولا جروح
عمر: حسب ما شوفت ف مفيش جروح لو عملناها صح .. إنما كلهم ألم .. بس في اخف وفي اشد .. هو احنا عندنا مخدر موضعي هنا؟
انا: هتعمل بيه اي دا
عمر: هحطو على خرمك عشان خفف الالم .. وهنعوز اي كريم مرطب
انا: في مرهم مخدر موضعي في التلاجه .. والمرطب عندي هنا
عمر: طيب انا هطلع اجيب المرهم وانتي هاتي المرطب
انا: طيب

عمر طلع للمطبخ ورجع بالمرهم وانا جبت علبة الكريم المرطب الي بستعملها ...

عمر: بصي بقا .. نامي على بطنك على السرير وحطي المخده دي تحت وسطك وافتحي رجليكي .. وسيبي نفسك خالص واسترخي .. كل ما تشدي نفسك هتتوجعي
انا: طيب

نمت على بطني على السرير وسحبت مخده حطيتها تحت وسطي وطيزي بقت مرفوعه لفوق .. عمر طلع على السرير وبقا بين رجليا وطيزي في وجهو .. مكنتش شايفاه بيعمل اي بس سمعتو بيفك غطا المرهم بأيدو لان الكريم كان جنبي وشايفاه .. عكر طلب مني اباعد بين فلقات طيزي عشان يشوف خرمي .. فتحت طيزي بأيديا الاتنين وحسيت بصباعو على خرمي بيدهن في المرهم .. كان المرهم ساقع وصباع عمر بيلف حولين خرمي وهو بيدهن ويدعك .. فضل زي حوالي خمس دقائق يدهن ويدعك في خرمي لما حسيت بخدل في خرمي وبالتحديد العضله الي بتفتح وتقفل ...

عمر: اي الاخبار .. حاسه بأيه
انا: حاسه بخدل في خرمي
عمر: يبقا المرهم اشتغل .. جلد خرمك امتص كل المرهم الي حطيتو .. هحط المرطب دلوقتي على صوابعي وخرمك وابدأ ادخلهم .. جاهزه ؟
انا: ايوا

عمر خد علبة المرطب من جنبي وفتحها وخد منها شويه دهن خرم طيزي وساب العلبه مفتوه جنبو .. بعدين مد ايدو الي دهن بيها وفضل يدعك في خرمي بصباعو وبدأ يضغط عليه براحه .. رغم ان المرهم مخليني مش حاسه بحاجه في خرمي في البدايه لكن اول ما عمر ضغط صباعو ودخل اول عقله حسيت بألم بسيط .. فضلت ساكته وعمر بيحاول يدخل صباعو اكتر ويطلعو بالراحه ويرجع يدخل حته اكبر لحد ما صباعو كلو دخل في طيزي فعلا ...

عمر: صباعي بقا جواكي يا امل
انا: عارفه .. حاسه بيه
عمر: طيب في ألم ؟
انا: بسيط .. كمل الي بتعملو يلا

عمر مد ايدو التانيه لكسي يدعكو ويحرك في صباعو الي جوا طيزي من برا لجوا والعكس .. حسيت باحساس غريب لكن ممتع .. نفس الاحساس الي كنت بحسو مع مي لما كانت تلحس وتدعك خرمي .. عمر فضل شويه يدعك كسي ويبعبص طيزي بصباعو بعدين طلعو ودهنو مرطب ورجع يحاول يدخل صباعين المرادي .. دخل اول عقله من الباعين وبدأ الالم يزيد بس معقول واقدر استحملو .. فضل شويه لما قدر يدخلهم للاخر وبقا ينيكني بصوابعو في طيزي ويلعب في كسي بايدو التانيه .. اللعب في كسي كان ممتعني ومنسيني الالم .. عمر طلع فاهم فعلا .. فضلنا على الحال دا زي ساعه لما قدر يدخل تلت صوابع جوايا ويحركهم بحريه من برا لجوا والعكس .. خرمي وسع وبقا متعود على الحركه نسبيا .. او بمعنا تاني بقيت جاهزه للنيك في طيزي ...

عمر: المفروض خرمك بقا جاهز للنيك .. ادخل زبي ؟
انا: ماشي

عمر طلع صوابعو ودهن زبو بالمرطب ووجهو على خرم طيزي وبدأ يضغط .. حسيت بسخونة راس زبو على خرمي .. بدأ يضغط ويحاول يدخلو لما قدر يدخل راس زبو .. كان في الم والمرادي شديد وصوتي ظهر من الالم ...

انا: اااااييي
عمر: اي .. اطلعو ؟
انا: استنا بس .. هستحمل دا .. كمل خلينا نخلص
عمر: لو هيتعبكي بلاش .. ممكن نجرب بكره مثلا .. خرمك اتمرن النهارده والمره الجايه هيكون اسهل
انا: طيب حاول كدا ولو مقدرتش استحمل يبقا نوقف

كل الكلام دا وراس زبو راشقه في طيزي .. عمر مد ايدو لكسي يدعك فيه وهو بيحاول يدخل زبو اكتر وانا احاول انسا الالم واستحمل .. لحد ما قدر يدخل زبو كامل في طيزي .. فضل واقف شويه وزبو في طيزي وهو بيدعك في كسي .. انا كمان بدأت انسا الالم واهيج .. بقيت اعض على شفايفي وادعك في بزازي بايدي .. عمر شافني هيجانه ومستمتعه ف بدأ يحرك زبو براحه .. رغم ان كان فيه الم بس المتعه كمان كانت موجوده ونسيت الالم .. فضل عمر ينيك في خرمي براحه .. يدخلو للاخر ويسيبو شويه بعدين يطلعو لحد الراس وميفلتهوش .. مع كل حركه عمر بيتحركها كانت متعتي بتزيد والالم اتحول من شيئ مزعج لشيئ ممتع .. مديت ايدي على كسي ادعك فيه وعمر سحب ايدو وبقا ماسك فلقات طيزي وهو بينيكني .. غمضت عيوني وبقيت احس بالمتعه الكبيره .. وكانت فكرة ان الي بينيكني دلوقتي يبقا اخويا الصغير وان دي اول مره اجرب فيها نيك الطيز وان دا زب حقيقي الي جوايا كانت مجنناني .. اهاتي عليت كمان بقيت سامعن صوت عمر وانفاسو الساخنه .. عمر نزل ونام على ضهري بسدرو وزبو لسه في طيزي .. مسك بزازي يدعكهم وينيك طيزي اسرع لحد ما بقا يرزع فيه ونسي نفسو .. الالم زاد مع الهيجان والشهوه .. بقيت اصوت تحتو وهو ولا هامو .. كنت عايزاه يوقف بسبب الالم بس كمان كنت عايزاه يستمر بسبب المتعه .. لحد ما اتشنجت وجبت عسلي للمره التانيه .. عمر وقف نيك شويه لما هديت ورجع ينيك في طيزي تاني بس بهدوء .. فضل ينيك لحد ما حسيت زبو بيكبر في طيزي وحسيت بسائل ساخن بيتحرك جوايا وكان كتير ...

انا: اي دا .. في اي
عمر: مقدرتش تمسك نفسي .. نزلت في طيزك
انا: تقصد لبنك دا الي بتطلعو لما تخلص ؟
عمر: ايوا .. انا اسف بجد مقدرتش امسك نفسي واطلعو قبل ما انزل
انا: خلاص عادي طلاما بعيد عن كسي

عمر قام من فوقي ونام جنبي وانا فضلت زي ما انا من التعب .. ومدرتش بنفسي ونمت واللبن لسه بينقط من طيزي وانا وعمر نايمين ملط جنب بعض ...
بس مش مفروض ان مى صحبتك دى كانت بتنيكك بصوابعها فى طيزك وتدخل صوباعين مع بعض.. يعنى طيزك بقت واسعه خلاص.. وممكن زوبر اخوكى يدخل طيزك وينيكك مرتاح يعنى... ولا لازم يوسعلك خورم طيزك من تانى.. وموسعت من نيك صحبتك بايدها يعنى ولا ايه.. مش فاهم.....
تعالى خاص.. عملتلك متابعه وكلمتك.. على صفحتك.. مستنييكك ضرورى.. ححححححح
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
قصة (يوميات لبوة مفروسة أوي) هي قصة سكس محارم مصرية من وحي خيالي.
تُحكى القصة على لسان بطلتها (أمل) الفتاة البكر العذباء، والتي حولتها أهوائها وشهواتها إلى عاهرة، لتمارس الجنس مع كل من يقابلها من قريب أو غريب، رجلاً أو امرأة.
اتمنى للجميع قرائة ممتعة
في انتظار آرائكم ونقدكم
مع تحياتي
❤️qamar❤️



الجزء الاول


(صوت خبط الباب)...
..: اصحي يازفته هتتأخري .. اوووف البنت دي هتجنني
انا: خلاص يا ماما طالعه اهو


"هاي انا أمل🤗.. والست الي بتزعق دي تبقا ماما دعاء بتصحيني للجامعه .. احنا عيلة بسيطه من تلت افراد .. انا وماما دعاء واخويا عمر .. ساكنين في عمارة في الجيزة .. اوصفلكم شكلي انا بنت ٢١ سنه في كلية تربية القاهرة .. طويله نسبيا يعني حوالي ١٧٠ سانتي .. شعري وعيوني لونهم اسود .. وصدري وطيزي مش كبار أوي بس حجمهم وشكلهم متناسق مع طولي، بشرتي بيضة وملامحي هادية .. مليش في الميكب الكتير ولا اللبس المعقد .. وعلى حسب رأي صحابي ف انا احلى وحده فيهم🙈🌜"

..: انجزي يا زفته
انا: ما خلاص يا ماما ما قونا طالعه .. مش عارفين نقول كلمتين للناس منك😠


"سوري على الدوشة دي .. ماما ست روتينية شويه وبتحب الانضباط .. يلا نبدأ يومنا بقا"

طلعت من اوضتي ومعايا هدومي متوجهه للحمام وماما قابلتني ...

ماما دعاء بعصبية: مش هنتنيل نظبط نومنا بقا ونصحا بدري ؟!
انا: ما انا بدري اهو يا ماما .. محاضرتي الاولة الساعه ١٠ والساعه لسه ٨
ماما: طب انجزي عشان تفطري معانا


"ماما دعاء ٣٩ سنه موظفة في الشهر العقاري .. ١٦٠ سانتي ووزنها حوالي ٨٠ كيلو .. مش تخينة أوي بس جسمها ملبن .. بزازها كبيرة وطيزها بارزه .. بشرتها بيضة شعرها اسود وعيونها كمان سودة .. ست جميله زي ما قال الكتاب .. واكتر من مره بسمع معاكسات الناس ليها لما امشي معاها في الشارع .. بابا متوفي من ٨ سنين تقريباً .. وطول المدة دي في عرسان كتير اتقدمو لماما بس هي رفضت فكرة الجواز وقررت تعيش على قدنا انا واخويا بس .. صحيح هو الولا عمر فين ؟!"

انا: ماما هو عمر صحي؟!

وقبل لما ماما ترد فتحت الحمام وكان عمر قاعد على القعده وفاتح موبايلو وبيضرب عشرة .. اول ما شوفت المنظر قفلت الباب علطول ورحت قعدت على الكنبه منتظره عمرو يطلع .. ماما طلعت من المطبخ وجات عليا ...

ماما: مسمعتكيش كنتي بتقولي اي
انا: كنت بسألك على عمر
ماما: هو كان في الحمام
انا: هو لسه في الحمام
ماما: بيعمل اي دا كمان دا بقالو ساعه .. طيب بقولك اي .. قومي وهاتي الفطار على السفره عقبال ما ادخل البس هدومي عشان اتأخرت على الشغل
انا: طيب

دخلت المطبخ وطلعت الفطار وعملت سندوتش على السريع ورجعت اعملّي كباية قهوة .. شوية وعمر دخل عليا ...


"عمر اخويا الصغير ١٧ سنه ومن نفس طولي ١٧٠ سانتي .. في مدرسة ثانوي لغات .. وسيم وبشرتو قمحيه وشعرو وعيونو لونهم اسود .. ماهي وراثه بقااا .. وجسمو حلو بالنسبه لسنو"

عمر: أمل اناااا ....
انا: شششش .. بس عشان ماما مش تسمعك
عمر: يعني مش زعلانه؟!
انا: هزعل من أي .. بعدين دي مش أول مره يعني
عمر تفاجأ: هو انتي شفتيني قبل كدا ؟!
انا: اها .. انتا عندك داء تسيب البيبان مفتوحه وراك مبتقفلهاش .. شفتك كتير في الحمام وفي اوضتك بس محبتش اقلقك ف بسيبك براحتك
عمر: ياااه .. دا انا طلعت غبي أوي
انا: حاول المرات الجايه تقفل البيبان وراك .. ممكن المره الجاية ماما هي الي تقفشك مش انا
عمر: شكراً يا أمل .. متتخيليش قد اي ارتحت دلوقتي
انا: العفو ياخويا .. أعمللك قهوه ؟!
عمر: انتي عارفاني مقدرش اقاوم قهوتك🤗
انا: طيب اطلع افطر لما اخلصها
عمر: ماشي

عمر طلع وانا خلصت القهوه وطلعتهالو كان هو خلص فطار .. ماما كمان خلصت لبس وفطرت ونزلنا كلنا واتفرقنا عند باب العمارة .. عمر راح لمدرستو الثانويه وماما راحت شغلها وانا ركبت تاكسي للجامعه ...

في الجامعه ...

وصلت وكانت الساعه بقت ٩ .. رحت لكافيتيريا كلية تربية وجبت عصير وقعدت اقلب في التليفون ...

..: بخخخ
انا مخضوصه: يلهوي .. يقطعك يا مي .. انا لو مت صغيرة هيبقا بسببك
مي بتضحك: انتي الي خفيفه .. ما انا بخضكل البنات معانا وكلهم اتعودو ومبيتخضوش زيك

"مي صحبتي وزميلتي في الكليه .. ١٦٥ سانتي تقريباً .. قمحية ورفيعه شوية .. بزازها مدورين وفي حجم التفاحه .. جسمها منحوت وطيزها بارزة وحلوه .. شعرها اسود وعيونها عسلي"

انا: طيب اتنيلي اقعدي فرجتي علينا الناس
مي: مالك مدايقه من اي كدا
انا: هتدايق من اي يعني مفيش حاجه
مي: طب بقولك اي .. يبقا تعالي اقعدي معايا النهارده .. ماما وبابا وسعد رايحين يزوزو عمي ابن عم بابا في المستشفى .. يبقا تعالي اقعدي معايغ لحد ما يرجعو
انا: هشوف كدا هروح الاول واعرف ماما
مي: اشطا
انا: بقولك اي .. تعالي ندخل الكليه نشوف باقي الشله فين .. لسه المحاضره عليها نص ساعه
مي: يلا

عدا يومنا زي اي يوم وروحت البيت وكانت الساعه وصلت ١ الضهر .. طلعت لشقتنا الي في الرابع وفتحت الباب بالمفتاح الي معايا ودخلت .. سمعت صوت طالع من الصاله وكان صوت آهات .. رحت للصاله ولقيت عمر قاعد على الكنبه ومنزل البنطلون وبيدعك في زبو ومشغل فيلم سكس على الشاشة .. دخلت عليه من ورا وعملت صوت كحه .. عمر اتفزع لما سمعني وبصلي .. لما شافني حس براحه ورجع زي ما كان ...

عمر: خضيتيني يا أمل
انا: ودا شكل حد مخضوض .. لم نفسك يا عمر مينفعش كدا
عمر: اهدي بس الفيلم دا جامد فشخ .. ياريتك جيتي بدري تشوفي بدايتو
انا: انتا كمان عايزني اشوف .. ياخي اعمل حساب وجودي معاك على الاقل .. ادخل اوضتك وشغلو ياعم على الكمبيوتر جوة
عمر: متفصلينيش بقا انا شوية وهخلص اهو
انا: وانا هقعد استناك لما تخلص ولا اي ؟!
عمر: تعالي اقعدي معايا الفيلم لسه فيه نص ساعه

عمر كان بيكلمني وهو قاعد على الكنبه بيفرك في زبو وانا واقفه وراه شايفاه وشايفه الشاشه .. حسيت ان عمر بقا جريئ بشكل مبالغ فيه لما عرف ان انا بشوفو وبسكت .. سبتو زي ما هو ودخل الاوضه بتاعتي غيرت هدومي ولبست هوت شورت رصاصي على الكلوت وتيشيرت كت ابيض على السنتيان وقعدت على السرير ...

"طب وبعدين .. ماما قدامها ساعه لما ترجع .. مينفعش امشي من غير ما تيجي واقول ليها"

فضلت زي عشر دقائق بقلب في التليفون وانا سامعه صوت الشاشه وآهات البنت الي بتتناك جايه من الصاله .. رغم الحال المزعج دا واحساسي بالاهانه من عمر الي مش عامل حساب لوجودي بس حسيت بشعور غريب أتملكني حسيت برغبه ان انا اطلع واشوف الفيلم الي شغال واشوف عمر وهو بيضرب عشره .. قررت اطلع والي يحصل يحصل
طلعت من الاوضه ورحت للصاله وقعدت جنب عمر من غير حتا ما ابص ليه .. حطيت ايدي على خدي وقعدت اشوف الفيلم وانا ساكته

عمر: جيتي قعدتي معايا يعني ؟!
انا: هعمل اي يعني .. انا مستنيه ماما تيجي عشان امشي اروح لمي صحبتي .. ملقتش حاجه اعملها
عمر: طب فكي وشك دا واستمتعي زيي
انا: استمتع ازاي .. اعمل اي يعني
عمر: ادعكي زي ما انا بدعك كدا
انا: انتا اتجننت ولا اي .. مستحيل اعمل كدا
عمر: يا امل عيشي اللحظه .. شايفه البنت في الفيلم راكبه على زب الممثل بكسها ازاي .. الشهوه والمتعه منسياها كل الي هي فيه
انا: لم نفسك يا عمر وحاسب على الفاظك انا قاعده جنبك
عمر: يعني شايفاني وانا مطلع زبي وبفرك فيه وشايفه السكس والنيك الي شغال ومفرقش معاكي غير الكلمتين الي قلتهم ؟!
انا بعصبية: طب اسكت احسنلك .. ولا تحب ماما تعرف بالي بتعملو دا حلو ؟!
عمر بنظرة خبث: خلاص خلاص .. هسكت اهو

كنت مستغربة الوضع الي انا فيه .. طب انا بعمل اي دلوقتي .. طب اعمل زي ما عمر بيعمل .. اعيش اللحظه زي ما بيقول .. سكتنا وفضلت مركزه على الفيلم .. كان الفيلم شغال والصوت عالي .. الممثله كانت راكبه على زب الممثل بكسها وحاضنين بعض .. الممثل بيدعك في بزازها وهي مغمضه عيونها وآهاتها الناعمه مسموعه ومعلنه عن مدى متعتها .. حسيت بنبض قلبي بقا سريع وقوي وحسيت بالنبض في كسي وبدأت اهيج .. بصيت على عمر بطرف عيني كان مركز على الشاشه وبيدعك زبو .. بصيت على زبو الي كان كبير وابيض وراسو حمره وعروقو بارزه .. شكلو عجبني جدا .. كانت اول مره اشوفو من قريب ولمده طويله كدا .. طولو تقريبا ١٥ سانتي .. للحظات فكرت في عمر وتخيلتو نايم فوقي وبينيكني بزبو دا .. لكن بسرعه رفضت الفكره ورجعت بعيني على الشاشه .. كنت قاعده وشهوتي بتكبر وهيجاني بيزيد .. ايدي اتحركت لا إراديا على كسي من تحت الهوت شورت .. حطيت ايدي عليه كان رطب وعسلو نزل .. بدأت ادعك في زنبوري براحه والدم بدأ يفور في عروقي وهجت على الآخر .. رفعت رجلي لفوق وفتحتهم وانا على الكتبه ورجعت راسي لورا وغمضت عيوني .. فضلت ادعك بسرعه اكبر واتحرك واتلوا على الكنبه ونسيت الدنيا وبقيت في عالم تاني .. آهاتي طلعت بس مكنتش سامعه نفسي وفضلت ادعك لحد ما نبضي بقا اقوا ونزلت عسلي في الهوت شورت .. فتحت عيوني وكان عمر قاعد بيتفرج عليا وباصص ناحية كسي .. بصيت على كسي ولقيت الهوت شورت غرقان من عسل كسي والكنبه كمان فرشتها اتبلت ...

عمر بيضحك: ايوااااااااااا عليكي يا اموول لما تروقي

قومت بسرعه على الحمام نضفت نفسي ولبست هوت شورت تاني بس من غير اندر .. وطلعت على الصاله وكان عمر خلص الي بيعملو وقفل الشاشه ودخل اوضتو .. غيرت فرشة الكنبه وحطيتها في الغساله ورجعت قعدت وفضلت افكر

"اي الي انا عملتو دا .. طب عمر يقول عليا اي دلوقتي .. طب ماهو كان بيضرب عشره قدامي اي الفرق يعني .. بس مكانش ينفع اعمل كدا قدامو .. هياخدها فرصه ويتمادا اكتر من كدا "

شويه وعمر طلع من اوضتو وجيه قعد جنبي .. مبصتش ليه ولا كلمتو بس هو قرب وبدأ يحاورني

عمر: بقولك اي .. الي بنعملو دا طبعا مينفعش ماما تعرفوو
انا: طبعاً
عمر: بس دي مش هتبقا خر مره برضو
انا: اييييه ؟! قصدك اي
عمر: في اي يا امل .. اهو بدل ما اقعد اريح في نفسي لوحدي وانتي كذلك لوحدك يبقا نكون سوا وخلاص .. هنقعد زي كدا ولو حبينا نساعد بعض كمان
انا: الي بتفكر فيه دا مستحيل يحصل .. انتا اتجننت ولا اي .. مش عايزه اسمعك بتتكلم كدا تاني .. ولا تحب اعرف ماما بالي بيحصل دا
عمر: هتقولي اي يعني .. مانتي طلعتي بتعملي زيي برضو اي الفرق

قومت من جنب عمر وانا متعصبه ودخلت اوضتي وقفلت الباب .. مددت على السرير وفضلت افكر في الي قالو عمر ...

"طيب متكونش اخر مره ماشي .. يقصد اي باننا نساعد بعض .. اووووف اي الي بفكر فيه دا .. انا لازم اعمل حد للموضوع دا .. مينفعش نستمر كدا هنتفضح "

فضلت في اوضتي وسمعت عمر شغل التلفزيون وبيتفرج على فيلم اكشن حسب ما سمعت .. شويه ماما رجعت من الشغل .. قلتلها اني هروح اقعد عند علياء وهرجع بالليل ووافقت .. نزلت على ساعه ٦ العصر وركبت التاكسي ورحت للعماره الي ساكنه فيها علياء واهلها والي مكانتش بعيده أوي يعني .. طلعت في الاسنسير للدور السادس وخبطت وعلياء فتحت وخدتني بالحضن ..

مي: اموووووول .. بجت كنت هزعل لو مكنتيش جيتي
انا: طب دخليني الاول ويبقا نشوف الموضوع دا

دخلنا وغيرت هدومي ولبست هوت شورت وتيشيرت كت من عند مي ودخلت عليها المطبخ كانت بتجهز أكل ...

مي: اكلتي ؟
انا: لا .. عملت حسابي انك هتعملي اكل هنا
مي: اشطا

عملنا الاكل واكلنا وفضلنا نتكلم ونتفرج على التلفزيون لما الساعه وصلت ٨ ...

مي: مش يلا بقا
انا: يلا فين

مي قربت من شفايفي وايدها نزلت على بزازي ...

مي: هو اناي لسه هتسألي
انا بعدت عنها: طب اهدي شويه في اي .. ندخل الاوضه الاول
مي: يلا بينا

دخلنا الاوضه ومجرد ما دخلت ولفيت لمي الي ورايا هجمت عليا وقعتني على السرير .. بقيت نايمه على ضهري وهي فوقي نازله بوس في شفايفي ودعك في بزازي ...

انا: مالك يا بت في اي
مي: انتي واحشاني أوي يا أمل .. بقالنا أكتر من اسبوعين مقعدناش لوحدنا كدا

مي مش مدياني فرصه اتكلم من كتر البوس والمص في شفايفي .. دخلت ايدها من تحت التيشيرت وفضلت تدعك فيهم من فوق السنتيان .. بعد كدا بعدت عني ووقفت تقلع هدومها وفي ثواني بقت ملط خالص .. جسمها القمحي الجميل ظهر ليا .. مكانش فيه ولا شعره على كسها .. وأبتديت اسخن .. اتعدلت على السرير انا كمان وقلعت هدومي كلها ...

مي: نامي بقا خليني اشوف الكس الجميل دا بيقول اي
انا: براحه عليا ومتسخنيش أوي عشان مش تفتحيني زي ما فتحتي نفسك
مي: بس نامي بس انتي ومتشغليش بالك

نمت على ضهري ومي جات قدام كسي وبقت تشمو وتلعس فيه بطرف لسانها .. فضلت تلحس وتحرك في زنبوري بلسانها لما هيجتني وكسي بدأ يفرز سوايلو .. بعدت بين رجليا اكتر وفتحت كسي بصولبعها بقت تمشي بلسانها عليا وكأنها بتلحس ايس كريم ...

انا: اوووووف يخربيتك .. مجرد ما اقلع هدومي معاكي بتولعيني في ثواني .. اححح براحه يا لبوه
مي: اممممم كسك طعمو حلو وطري أوي يا أمول .. عمري ما هشبع منو ابدا

فضلت تلحس في كسي وتمشي عليه بلسانها .. شويه ونزلت على خرم طيزي تلحسو وتدلكو بصولبعها وتحاول تدخل لسانها

انا: بس بقا يا مي .. مية مره قلتلك ملكيش دعوه بطيزي مبحبش كدا
مي: هلحس بس مش هدخل حاجه
انا: اخر مره قلتي كدا دخلتي صباعك وعورتيني علفكره
مي: متقلقيش انتي وسيبيلي نفسك

فضلت مي تلحس وتحاول تدخل لسانها وكنت حاسه بسخونتو ونعموتو على خرمي .. رغم اني مبحبش اللعب في الطيز بس مع امل حسيت بمتعه من اللعب في طيزي .. فضلت لحس وتحاول تدخل لسانها لحد ما قدرت تدخلو فعلا .. فضلت تدخل لسانها وتطلعو براحه وتدعك في كسي وفي زنبوري وانا دوبت في ايدها وبقيت مغمضه وسانده دماغي على المخده وسايبه نفسي خاااالص ...

انا: احححححح .. براحه يا مي انا تعبت أوي .. حاسه هيغمى عليا
مي: يبقا هيجتي يا شرموطه .. وبتقولي مبتحبيش الطيز .. اصبري دا انا همتعك اخر متعه

مي سحبت لسانها وبدأت تدخل في صباعها براحه وتدعك كسي بالأيد التانيه .. حسيت بالم في البدايه بس استحملت وسكتت عشان عارفاها مش هتوقف إلا لما تعمل الي في دماغها .. شويه وحسيت بصباعها كلو جوا طيزي بتحركو يمين وشمال من جوا .. كان احساس جديد عليا بس ممتع .. مجرد فكرة ان فيه حاجه جوايا لوحدها مولعاني .. حسيتها بتحاول تدخل صباعها التاني وقدرت فعلا تدخلو للاخر بعد محاولات دامت حوالي خمس دقائق .. فضلت تدخل وتطلع في صوابعها وتنيكني بيهم وايدها التانيه على كسي بتلعب فيه .. كنت خلاص جبت آخري والدم فاير في عروقي وحاسه بسخونه الدم في دماغي وكسي وطيزي .. مديت ايدي على بزازي افرك حلماتي وادعكهم وانا في قمة الهيجان لخد ما اتشنجت جامد نزلت عسلي على وش مي الي كانت بتستقبلو على وشها بفرحه ...

جبت عسلي على وش مي الي طلعت صوابعها وقعدت تلحسهم وتدعك بزازها زانا نايمه قدامها وحيلي مهدود وبحاول اهدا وارتاح شويه .. مي طلعت عليا وفضلت تبوسني وتمسح.عسلي من وشها وتنزلو في بوقي .. كان طعمو مالح وريحتو غريبه .. بس عجبني ...

مي: اي رأيك في عسل كسك يا وسخه .. طعمو عامل اي
انا: حلو أوي .. هاتي عايزه ادوق كمان

فضلت تبوس فيا وتفرك بزازي وحلماتي شويه .. بعدين قامت وراحت نحية الدولاب وجابت حاجه طويله حوالي ٢٠ سانتي .. لما قربت عرفت انها زب صناعي ...

مي: بصي بقا .. عايزاكي تقطعي كسي نيك .. طبعا هتعملي زي كل مره ومترضيش تقربي من طيزي .. عشان كدا احسنلك تمتعي كسي الطاق طاقين
انا: يخربيتك .. جبتيه منين دا
مي: اشتريتو من النت .. خدي بقا خلينا نخلص قبل ما اهلي يرجعو

مي جات ونامت مكاني وفتحت رجليها وانا قعدت قدام كسها وفي ايدي الزب الصناعي .. نزلت على كسها الاول عشان ارطبو للزب .. كان كسها كبير رغم جسمها الصغير .. فتحت شفرات كسها بإيدي ونزلت عليه بلساني الحس فيه .. كان طعمو مالح وريحتو تجنن .. فضلت الحس فيه واطلع وانزل عليه بلساني .. مي مسكت دماغي وبقت تضغطها وتحك كسها في وشي .. مديت ايدي ودخلت صباعي جوا كسها وكان افرز عسلو وبقا رطب وجاهز لاي حاجه تدخلو .. دخلت صباع تاني وفضلت انيك فيها بصوابعي وانا بلعب بلساني في زنبورها وهي كل الي سامعاه منها اااااه اوووف احححح .. صوتها كان عالي وكانت مغمضه وهي بتضغط على دماغي وكان باين عليها الهيجات .. سبت كسها وجبت الزب ولحستو الاول بعدين بدأ ادخلو براحه في كسها ...

مي: اححححح .. دخليه كان عايزاكي تفشخيني نيك
انا: اهدي يا شرموطه متلك هايجه أوي كدا
مي: من زمان معملناش حاجه .. بقالي اسبوعين مش عارفه اقعد لا معاكي ولا حتا لوحدي .. مولعه على الاخر يا امل
انا: باين عليكي .. دا انتي كسك بينزل شلالات هنا

دخلت الزب للاخر وفضلت اطلع وادخل فيه وزودت السرعه .. مديت ايدي على بزها الشمال ادعكو وافرك حلمتو .. هي سحبت ادي تدخلها في بقها وتلحس صوابعي الي كانت في كسها .. وايدها التانيه على بزازها تدعكهم وبقت تصوت من الشهوه الي هي فيها .. لحد ما اتشنجت وبقت تجيب ميه وعسل من كسها ...

مي اترمت على السرير تنهج وانا رحت نمت جنبها ف قربت مني وفضلت تبوسني وتحضن فيا ...

مي: انا بحبك أوي يا أمي .. نفسي نفضل مع بعض علطول .. هفضل انيك فيكي مش هسيبكي لحظه
انا بضحك: طب كويس ان انا مش معاكي علطول .. كان زماني ماشيه على عكاكيز من كتر النيك

قمت من جنبها دخلت الحمام اتشطفت على السريع ورجعت لبست هدومي وهي قامت دخلت الحمام .. قعدت قدام المرايه انشف شعري واظبط الميكب لما طلعت ...

مي: هتمشي دلوقتي ؟
انا: اها
مي: خلاص نتقابل بكره في الجامعه .. انا اتصلت بماما وقالت عشر دقائق ويوصلو .. كويس اننا خلصنا بدري
انا: ايوا كويس .. لو كنت طاوعتك كان عشر دقائق ونبقا ملفوفين في ملايات .. روحي خبي الزب بتاعك دا عشان متتقفشيش بيه

طلعت من الاوضه وخدت شنطتي ونزلت .. وقفت قدام العماره استنا تاكسي لحد ما عيلة مي وصلت ...

عيلة مي :-

عفاف ام مي ٤٧ سنه .. ست كبيرة مدرسة لغة عربيه ثانوية
ياسر ابو مي ٥٤ سنه .. موظف حكومي

عماد اخو مي الكبير .. ٢٦سنه .. مهندس كومبيوتر .. اعزب .. طويل حوالي ١٨٠ سانتي ووزنو ٨٠ كيلو .. جسم رياضي مفتول العضلات .. بشرتو قمحيه ولون عيونو خضرا وشعرو بني .. وسيم وجذاب جدا .. ودا يبقا الكراش بتاعي😁

العربيه وقفت قدامي وكان عماد الي سايق .. عفاف نزلت من العربيه هي وياسر وسلمو عليا ...

عفاف: امول حبيبتي .. اي المفاجأة الحلوه دي
انا: مساء الخير يا طنط .. مساء الخير يا عمو
ياسر: اي الي موقفك كدا .. في حاجه ؟!
انا: لا مفيش .. دي مي اتصلت بيا احي اقعد معاها لحد ما تيجو .. بعدين الوقت اتأخر وقولت لازم امشي .. لسه نازله اهو
ياسر: خلاص خدها يا عماد وصلها بالعربيه
انا: لا لا مفيش داعي انا هاخد تاكي او هطلب أوبر .. او حتا ممكن اتمشا دي قريبه
عماد: يعني احنا كياس جوافه هنا هنسيبك تروحي لوحدك حدا عادي ؟!
انا: لا العفو انا مقصدتش حاجه انا....
عماد: خلاص يبقا تركبي وبلاش كلام كتير
انا: مكنتش حابه اتعبك بس طلاما مُصِر


ركبت جنب عماد وطلع بالعربيه .. رغم ان انا كنت معترضه بس من جوايا بقول نفسي افضل جنبو علطول ومنزلش .. طبعا فضلت طول الطريق مكسوفه وبرد على قد الكلمه .. وكنت بحاول اسرق نظرات ليه واتأمل ابتسامتو وشكلو .. وصلنا العماره بتاعتنا ونزلت و عزمت عليه يجي يقعد شويه بس هو مشي .. طلعت للشقه وكانت ماما قاعده في الصاله بتتكلم مع وحده صحبتها في التليفون وعمر في اوضتو .. سلمت عليها ودخلت اوضتي غيرت وفتحت موبايلي لقيت مي باعتالي .. فضلنا نرغي مع بعض بتاع ساعه .. ماما ندهت عليا للعشا وطلعت اتعشيت معاهم ورجعت اوضتي .. فتحت الصور ودخلت على ملف مخفي حافظه في كل الصور الي بينزلها عماد او الي قدرت اجيبها من موبايل مي وفضلت اقلب فيها واتأملها زي كل ليله .. لحد ما غرقت في النوم ....

انتظروني في الأجزاء القادمه
اتمنى ان يكون الجزء الاول نال إعجابكم
في إنتظار ردودكم ونقدكم للقصه

مع تحياتي
QAMAR❤️

الجزء الثاني



في الجامعه الساعه ١٢ صباحاً في الكافتيريا .....
" اي الزهق دا .. هي البت مي اتأخرت كدا لي "

مي: بت يا امل
انا: اتأخرتي لي كدا
مي: الدكتور خد بتاع ربع ساعه زياده يرغي فيهم على المحذوف من المنهج
انا: فاضل على الامتحانات شهر .. هنلحق نذاكر ؟
مي: وهي دي كلية عايزه مذاكره اصلا
انا: الثقه دي مخوفاني أوي

طلعنا من الكافتيريا وقررنا نروح بدري ونسيب اخر محاضره .. واحنا ماشيين لقيت عمر بيتصل بيا ...
انا: الو
عمر: ايوا يا أمل .. انتي جايه امتا
انا: انا طالعه اهت كلها نص ساعه واوصل البيت .. بتسأل ليه
عمر: لا مفيش .. ماما اتصلت وبتقول انها جايه من الشغل دلوقتي وهتسافر بنها لخالتي دلوقتي
انا: لي مالها خالتي
عمر: بتقول وقعت على سلم بيتهم ودراعها اتكسر ورايحه تشوفها
انا: طيب وانا مالي بدا كلو
عمر: فكرت اقولك قبل ما ماما تمشي يمكن تكوني عايزه منها حاجه قبل ما تمشي
انا: لا مش عايزه حاجه
عمر: طيب .. انا في البيت حالياً .. تحبي اطلب أكل لما تيجي ؟
انا: لا استنا لما اجي ونشوف الموضوع دا ممكن اعمل انا اكل
عمر: اشطا .. سلام

قفلت مع عمر وسرحت افكر شويه ...
" طيب في المشوار دا ممكن ماما تبات .. كدا هقعد انا وعمر لوحدنا النهارده وبكره !! "

مي: امل .. امااااال .. الووووو
انا بصيت ليها: ايوا .. في اي
مي: مالك سرحتي في اي .. مين كلمك
انا: مفيش حاجه .. دا عمر بيقول ماما مسافره لخالتي الي في بنها تزورها
مي: اها .. كنت عايزه تيجي البيت عندي النهارده نقعد مع بعض شويه .. بس مينفعش تسيبي عمر لوحدو بقا
انا بتنهد: امممم المفروض
مي: مالك يا امل في اي .. بقالك فتره كدا بشوفك شارده وبتسرحي كتير ومبتتكلميش
انا: مفيش حاجه بجد .. انا بس طالعه من شوية تعب ولسه مخفتش أوي
مي: طب تحبي اركب معاكي التاكس اوصلك؟
انا: لا انا هروح لوحدي عشان مأخركيش
مي: براحتك .. يلا باي
انا: باي

ركبت التاكس ومشيت وكذلك مي ...
"للدرجادي باين عليا ؟! .. يخربيتك يا عمر هتفضحني .. عدا اسبوع على الموقف الي كان حصل دا وطول الاسبوع بشوفو في اليوم مرتين على الاقل بيضرب عشره .. تقولش قاصد يخليني اشوفو ؟! .. دا غير المره الي دخل عليا الاوضه وانا قالعه من فوق .. عايز اي الواد دا"
وصلت العماره ودخلت البيت وسمعت صوت الحمام شغال وعرفت ان عمر بيستحما جوا .. معملتش صوت ولا اتكلمت ودخلت اوضتي غيرت هدومي لبست برمودا سوده مخطط ابيض وتيشيرت ابيض واسع ساده وطلعت للصاله .. وانا واقفه في الصاله باب الحمام اتفتح وعمر طلع وهو ملط وكان بينشف الميه من شعرو ووشو ومكانش شايفني ولا بصلي .. كان بيمشي ناحية اوضتو وانا في جنبو ومش شايفني .. شوفت جسمو كان ابيض وفيه شعر سدر بسيط .. وزبو كان نص وقفه وكان محافظ على طولو .. ومكانش في اي شعر عند زبو وباين انو لسه حالق شعر زبو وطيزو .. ورغم ان انا مفكرتش في عمر بالطريقه دي ولو جاتلي الفكره بطردها بس المرادي سمحت ليها تدخل دماغي .. عمر جسمو حلو وزبو يجنن .. عجبني وحسيت جسمي بدأ يرتعش ونبضي يتسارع ...

انا: احم .. احم
عمر نزل الفوطه: اي دا انتي جيتي امتا
انا: لسه واصله .. هي ماما جات ولا لسه
عمر: لسه .. بتقول قدامها زي نص ساعه وتيجي
انا: اها .. طيب .. خلينا نستنا لما تيجي ونشوف لو هتاكل معنا نعمل اكل .. ولو لا يبقا نطلب اكل بعد ما تمشي
عمر: طيب

كان حوارنا دا كلو وهو واقف ملط زي ما هو وانا عيني بحاول اسيطر عليها عشان متنزلش على زبو وبيلاحظني .. بعدين دخل اوضتو وانا دخلت الحمام ونزلت البرمودا وقعدت على القعده .. فجأه وانا قاعده عمر فتح الباب بسرعه ودخل عليا وهو لسه ملط ...

انا اتخضيت: يخربيتك في اي
عمر: مالك اتخضيتي كدا لي ..
اخل اخد مكنة الحلاقه نسيتها
انا: طب اطلع بسرعه يلا

عمر اتناول مكنة الحلاقه من فوق حوض الوش وبص ليا ونزل بنظرو لكسي ...

عمر: هو انتي سايبه الشعر الي على كسك دا كدا ليه
انا: انتا مالك انتا عايز منو اي
عمر: انا بتكلم لمصلحتك علفكره .. شكلو مش عاطفي خالص
انا: هو انا هعوز من شكلو اي يبني .. سيبني في حالي واطلع بقا
عمر: يعني دا كلامك ؟ .. طب وعيونك الي مش مفارقه زبي دي تبقا اي

اتوترت جامد وغطيت وشي بإيدي ونزلت دماغي لتحت وحسيت نفسي هعيط ...
انا بصوت مهزوز: اطلع برا يا عمر
عمرخلاص خلاص انا مقصدتش ادايقك .. انا طالع اهو

عمر طلع وقفل الباب وانا رفعت دماغي وسندت بضهري ...
"اي الي بيحصل دا .. انا مبقتش فاهمه نفسي"

طلعت من الحمام وكان عمر لبس هدومو وقعد في الصاله .. دخلت توضتي علطول من غير ما اتكلم معاه ومددت على السرير .. فتحت تليفوني ولقيت مي باعتالي وبتسألني إذا كنت هروح ليها ولا لا .. بعتت ليها إن مجرد ما ماما تمشي هروح ليها .. شويه وسمعتزعمر بيخبط عليا ...

عمر بيخبط: امل .. أنتي صاحيه ؟؟
انا: عايز اي
عمر: كنت عايز اقولك انا اسف مقصدتش ازعلكي
انا: طيب
عمر: طيب ادخل طيب؟
انا: ادخل

عمر دخل وانا كنت ماسكه التليفون ومبصتلوش .. اجا قعد جنبي وانا زي ما انا متحركتش ولا بصيت ليه ...

عمر: انا قلت اسف
انا: وانا قلت طيب
عمر: بجد مكنتش اعرف انك هتزعلي أوي كدا .. انا مكانش قصدي اي حاجه
انا: ..... سكوووت ....
عمر: طب بصيلي على الاقل .. افردي وشك على الاقل
انا بصتاو وبزعق: هو انا لازم افتح بوقي مترين واقعد اكهكه من الضحك عشان الطبقا مش زعلانه ؟؟ .. مقولت خلاص
عمر بيضحك : بااااااس خلاص كدا انتي مسامحاني فعلا

انا تبسمت لا إراديا ورجعت مسكت ليفوني ...

عمر: انا هقوم اشوف اي شوية حاجه ساقعه اشربها .. اجبلك معايا ؟
انا: لا هشرب بعد الاكل
عمر: طيب

عمر قام من جنبي وراح نحية الباب .. بصيت ليه ولقيت نفسي لا إراديا بنده عليه ...

انا: عمر
عمر: نعم
انا: هو شكلو وحش فعلاً ؟
عمر ابتسم: لا دا يجنن .. بس لو من غير شعر هيبقا احسن بمليون مره

ابتسمت ابتسامه خفيفه ووشي احمر من الكسفه ورجت ابص لتليفوني وعمر طلع ...
"هو شكلو وحش فعلا .. دا سؤال بالذمه .. اي الغباء الي انا فيه دا"

ماما جات وخدت معاها شنطه صغيره فيها هدوم .. فهمت انها هتبات لتاني يوم وهتيجي بالليل .. ماما مشيت من غير.ما تاكل وقعدت انا وعمر ...

عمر: طيب اي .. مش هنطلب أكل ؟
انا: اطلب انتا .. انا هروح لصحبتي .. ساعتين كدا وهاجي
عمر: طيب

عمر دخل اوضتو وانا رحت غيرت على السرير ونزلت ركبت تاكس ومشيت .. وصلت للعماره الي فيها مي وطلعتلها وخبطت وهي فتحت ...
مي: أخيراً .. اي اللي اخرك كدا
انا: استنيت لما ماما مشيت .. حتا مكلتش وسبت عمر من غير اكل
مي: حظك حلو ماما طابخه .. تعالي احطلك تاكلي
انا: لا مش لازم .. تعالي بس عايزاكي في موضوع مهم
عفاف: ازيك يا امل .. نورتي
انا: ازي حضرتك يا طنط
مي: امل جايه من غير اكل ومش راضيه اجيب ليها حاجه يا ماما .. يرضيكي
عفاف: ازاي بس يا امل مينفعش .. تعالي انا عامله شوية مكرونه بالبشاميل ورز .. هعمللك طبق سلطه على السريع تعالي
انا: طيب نخلي الاكل لوقت تاني بس عشان عايزه مي في موضوع
عفاف: طيب براحتك .. انا داخله انام يا مي عشان تعبانه
مي: ماشي يا ماما تصبحي على خير
عفاف: وانتي من اهلو .. يلا هسيبكو انا عشان تبقو براحتكو
انا:تصبحي على خير يا طنط .. تعالي يا مي

سحبت مي لاوضتها وقعدنا على السرير ...
مي: في اي يا بنتي مالك
انا: بتعرفي تعملي حلاوه ؟
مي: ايوا بعرف .. لسه عاملها لنفسي من يومين كدا .. بس بتسألي لي
انا: عايزه اعمل حلاوه لجسمي
مي: دلوقتي ؟
انا: لو في مجال يعني
مي بتضحك: ماشي بس لي طيب فهميني .. ماهو مش معقول تطلعيلي فجأه كدا بالفكره من غير سبب
انا: انا معملتش اي حاجه لشعر جسمي دا من زمان .. كمان كسي مليان شعر وطيزي .. عايزه انضهفم
مي: بس؟
انا: ايوا هعمل ليه تاني يعني
مي: عليا انا برضو .. عموما ماشي .. ماما كدا كدا نومها تقيل وبابا وعماد مش هنا وهيطولو .. البسي حاجه خفيفه من عندي لما اجهز الحلاوه ويبقا نعملها في الحمام
انا: طيب

مي دخلت المطبخ وانا فضلت قاعده زي ما انا ...
"اي الهبل دا .. طب انا بعمل حلاوه ليه فعلا .. ** يخربيتك يا عمر مبقتش عارفه انا بعمل اي ولا عارفه افكر بسببك"
فضلت شويه لما مي دخلت عليا ...
مي: انتي لسه مغيرتيش ؟
انا: يبقا هقلع خالص ليه البس حاجه وتتبهدل مننا
مي: طيب هتعملي تحت بس ولا لجسمك كلو
انا: لجسمي كلو بالمره
مي: طب اقلعي يلا واخلي الحمام قدامي عشان الحلاوه جهزت
انا: طيب

مي دخلت تجيب الحلاوه وانا دخلت الحمام وقلعت هدومي كلها وعلقتها .. شويه ومي دخلت هي كمان ومعاها الحلاوه وكانت قلعت هدومها ما عدا السنتيان والكلوت ...

مي: خدي افردي على دراعاتك وخلصيهم وانا هعمل رجليكي .. عشان نكسب وقت .. ودقيقه هجيب كرسي اقعد عليه
انا: طيب هاتي

مي طلعت تجيب جابت الكرسي ورجعت وانا قعدت على القعده وحطيت الحلاوه جنبي وبقيت اشيل منها وافرد على دراعي .. كذلك مي شغاله في رجليا .. تلت ساعه وكنا خلصنا كل جسمي ومش فاضل غير طيزي وكسي بس ...
مي: بصي بقا .. افتحي رجليكي واهدي كدا عشان الشغل في الكس والطيز بيوجع
انا: عارفه .. براحتك بس عشان انا اخر مره عملت حلاوه لكسي فضحت الدنيا وماما دخلت عليا الحمام من صويتي

مي فردت على كسي الخلاوه وبدأت تظبطها وتسحبها براحه .. كانت الحلاوه سخنه شويه والالم شديد .. فضلت مستحمله الالم بالعافيه بتاع خمس دقائق عذاب لحد ما خلصت كسي وبين فلقات طيزي وبقيت نضيفه على الاخر ...

مي: انا خلصت
انا: يااااااه .. اخيرا .. انا كنت هعيط منك
مي بتضحك: انا من كتر ما بعملها بقيت متعوده على الالم دا وبعملها لوحدي
انا: انا عمري ما جيت ليكي وكان فيكي شعره .. انتي بتنضفي كل يوم ولا اي ؟
مي: لا مش كل يوم .. بس مجرد ما الشعر يظهر بحيث الحلاوه تقدر تمسكو بشيلو مبصبرش .. يلا بقا خديلك دش ساقع يبرد جسمك الي ولع دا

مي طلعت وانا شغلت الميه وغسلت جسمي ونشفتو وطلعت والفوطه على جسمي وهدومي في ايدي وكانت مي في المطبخ .. دخلت الاوضه نشفت شعري ولبست هدومي وبجهز عشان اروح ومي دخلت عليا ...

مي: اي دا .. رايحه فين ؟
انا: مروحه
مي بتزعق: مروحه مين يا لبوه هو بعد الدعك والشد دا كلو وعايزه تروحي .. دا انا ولعت من جسمك بعد الحلاوه .. مش هسيبك إلا لما احبلك النهارده
انا: اشششششش يخربيتك هتفضحينا امك هنا
مي: مش هتروحي
انا: معلش يا مي خليها يوم تاني .. عمر لوحدو في البيت وماما مش هنا
مي: براحتك يا امل .. بس خدي بالك انا زعلانه منك بسبب الحركه دي
انا: يووه .. خلاص بقا يا مي .. ما قلتلك ظروفي مينفعش اتأخر
مي: طيب .. طب استني ناكل سوا طيب
انا: يبقا هاكل في بيتنا .. يلا فوتك بعافيه .. باي

نزلت من عند مي وركبت التاكس وروحت .. كانت الساعه بقت ٧ بالليل .. وصلت العماره ودخلت وعمر مكانش ظاهر في الصاله .. بصيت عليه في الاوضه وكان قاعد قدام الكمبيوتر بيلعب چيم ولابس السماعات ومش سامعني .. قربت منو وخبطت على كتفو لما بصلي وخلع السماعه ...

عمر: اي دا .. هي الساعه كام
انا: الساعه ٧
عمر: انا طولت هنا أوي
انا: ليه انتا قاعد من امتا
عمر: من ساعة ما مشيتي
انا: اي دا .. انتا مكلتش ؟
عمر: لا .. محبتش اكل لوحدي .. نفسي اتسدت لما مشيتي انتي وماما
انا: طيب انا كمان مكلتش عند مي .. تحب تاكل اي
عمر: اي حاجه

عمر رجع لبس السماعه وقعد زي ما كان .. وانا زعلت من نفسي اني سبت عمر لوحدو كدا .. عمر طول عمرو متعلق بيا انا وماما من يوم ما بابا مات .. ودايما قاعدين مع بعض في كل وجبة أكل .. حتا يوم ما اتفرقنا وبقيت انام في اوضه لوحدي وهو في اوضه لوحدو فضل فتره كبيره يجي عليا او يدخل لماما في نص الليل عشان مكانش متعود ينام لوحدو .. طب دا اراضيه ازاي دا .. قررت اجيب اكلتو الي بيحبها .. عمر من صغرو بيحب التونه المشويه وجنبها رز ابيض .. اتصلت على محل سمك وطلبت كيلو ونص تونه مشويه ومعاها رز ابيض وسلطه وطحينه وعيش .. دخلت غيرت هدومي ولبست كلوت وسنتيان ابيض وهوت شورت وفانيله حمالات ضيقه .. طلعت قعدت في الصاله لما الساعه بقت ٨ والاكل وصل .. طلعت خدتو وحاسبت الشاب الي جابو ودخلت ظبطت السفره وحطيت الاكل في الاطباق وعملت عصير منجه وجوافه وحطيتو مع الاكل.. بعدين دخلت لعمر وخبطت على كتفو ...

انا: عمر .. يلا الاكل جيه
عمر: اكل اي .. اي الريحه دي .. اوعي يكون الي في بالي
انا ابتسمت: ايوا هو الي في بالك
عمر: ور*** انتي حلا اخت في الدنيا

عمر قام وهو فرحان وحضنني وباسني على خدي وطلع بسرعه .. طلعت وراح ولقيتو قعد على اسفره مبياكلش...

انا: ما تاكل .. قاعد كدا لي
عمر: مستنيكي
انا: انا جيت اهو .. يلا ناكل

قعدنا ناكل وكنت براقب عمر وهو بياكل .. كان بياكل بسرعه وكل حوالي تلت سمكات ورز كتير .. كان باين عليه انو جعان .. خلصنا اكل وشربنا العصير وقمنا وعمر شال الاطباق معايا ونضفنا السفره ودخلت اغسل الصحون وعملت كبايتين شاي اخضر وطلعت لعمر الي كان قاعد بيتفرج على فيلم "اسماعيل ياسين في الجيش" .. قعدت جنبو واديتو كباية الشاي وقعدنا نتفرج ونضحك من قلبنا على الفيلم ...
"عجبي ! .. كنت هعيط من عمر النهارده بسبب الي عملو النهارده .. وكان مغلبني طول الاسبوع الي فات بسبب الي بيعملو .. وحالياً صعب عليا لما سبتو وبحاول اراضيه !"
الفيلم خلص ورحت عملت فشار وجعت .. وقلبنا على قناة MBC2 وكانت بتعرض فيلم " جومانجي الجزء لاول لـ ذا روك" .. الفيلم دا كمان خلص وقعدنا نقلب في القنوات .. الساعه وصلت ١١ واحنا قاعدين .. لاحظت على عمر كان قاعد مش على بعضو وبيتحرك كتير على الكنبه وباين عليه القلق ...
انا: مالك في اي
عمر بصلي: هاا .. لا مفيش حاجه
انا: انا عارفاك يا عمر وحافظاك .. مبتتحركش كدا غير لما تكون عايز حاجه او خايف من حاجه
عمر: و*** مفيش حاجه .. هعوز اي يعني ولا هخاف من اي
انا: عايز تضرب عشره .. صح ؟
عمر بصلي وهو مخضوض: اييه .. لا لا .. او ايوا هعملها بس لما اجي انام
انا: لو عايز تشغل حاجه على الشاشه شغلها .. هقعد معاك هنا عادي
عمر: بجد !! .. امال كان المره الي فاتت اتعصبتي وقلتي دي اخر مره
انا: كنت مكسوفه منك صراحه .. بس حاليا مظنش ان هيبقا في كسوف .. دا انا شفتك النهارده وانت ملط خالص .. وانتا شفتني في الحمام .. ومن كام يوم دخلت عليا وانا بغير .. هيجي منين الكسوف بعد دا كلو
عمر ضحك: عندك حق .. دقيقه هروح اجيب الفلاشه واجي

عمر دخل الاوضه وطلع ومعاه فلاشه .. ركبها في الشاشه وجاب الريموت وفضل يقلب في قايمة افلام سكس كبيره واختار واحد منهم وشغلو ...

انا: اي الافلام دي كلها .. انتا بتاجر فيهم ولا اي
عمر: يعني حاجه زي كدا .. انا وصحابي بنتصفح والي بتعجبو حاجه بيشاركنا بيها

الفيلم بدأ بوحده واقفه في المطبخ بتغسل الصحون ولابسه كلوت وسنتيان لونهم احمر وشفافين .. كانت بشرتها بيضه جدا وشعرها وعيونها لونهم اسود .. كمان جسمها قريب لجسمي .. معرفش إذا كان عمر اختار الفيلم دا لان البنت شبهي ولا دي صدفه .. البنت واقفه في المطبخ ودخل عليها واحد من ورا طول بعرض وكان ملط .. بشرتو لونها قمحي وزبو طول حوالي ٢٠ سانتي وحجمو يخوف وعروقو بارزه .. حضنها من ورا ومسك وسطها ولزق زبو بين فلقات طيزها .. بصيت على عمر وكان بيحك في زبو من تحت البنطلون وباين انو واقف .. انا كمان بدأت اسخن .. مديت ايدي احسس على كسي من فوق الهدوم .. الممثل فك السنتيان ومسك بزاز الممثله وفضل يدعك ويفعص فيها وهو بيبوس شفايفها .. وهي واقفه ومستسلمه ليه تماما .. بعد كدا شدها ودخلو الاوضه وراحو قعدو على السرير جنب بعض وهما مقطعين شفايف بعض بوس .. وايد الممثل بدأت تسحب على كسها ودخلها من تحت الكلوت يدعك فيه .. بصيت على عمر وكان قلع البنطلون فعلا وبيفرك في زبو ومركز على الفيلم .. اتجرأت انا كمان ونزلت الهوت شورت والكلوت لحد رجليا تحت وسندت ضهري وحطيت ايدي على كسي ادعك فيه وانا بتفرج .. عمر بص ليا ولكسي وضحك ...
عمر بيضحك: اي دا ! .. هو الشعر راح فين
انا: لما رحت لصحبتي خليتها تعمل حلاوه جسمي كلو
عمر: اوووووف .. شكلو يجنن لما نضف كدا
انا: طيب ما تقرب تشوفو قاعد بعيد ليه ؟
عمر: بجد !

عمر قرب وقعد يبص على كسي ويحك في زبو ونسي الفيلم الي شغال خالص .. كان عروقو منفوخه وانفاسو مسموعه وباين عليه الاثاره ...

انا: طيب اي .. مش هتشوف الفيلم ؟
عمر: دا احسن من مليون فيلم
انا ابتسمت: عجبك بجد ؟
عمر: اوي

عمر قعد جنبي ولزق جسمو فيا وفضل يبص شويه ليا ولكسي وشويه للفيلم .. وانا قاعده هيجانه انا كمان وجسمي ولع .. كمان حاسه بمتعه مختلفه محستهاش غير مع عمر .. حبيت الوضع .. كنت مكنتش عارفه استمر ولا ابطل .. اتمادا اكتر واديلو فرصه يلمسني ولا اكتفي بانو يشوفني بس .. بقيت سرحانه في افكاري وهيجاني وحاسه بكسي بينزل شلالات غرقت ايدي ...

عمر: بقولك اي يا امل .. ما تيجي ندخل الاوضه جوا بدل ما نبوظ فرش الكنبه .. واهو السرير هيكون مريح اكتر
انا: يلا

قلتها وانا مش حاسه بنفسي .. قمت ومشيت لاوضة عمر الي كان ماشي قدامي .. دخلنا وعمر قفل الباب وقعدنا على السرير وسندنا ضهرنا .. وقعدنا انا احك في كسي وعمر بيدعك زبو ...

عمر: اي رأيك ادعكلك كسك وانتي تدعكي زبي
انا في حالة توهان: ماشي

عمر سحب ايدي على زبو ومسكتو حسيت بسخونتو ونعومتو وصلابتو في ايدي وسخنت اكتر .. وجنني احساسي لما حسيت ايد عمر نزلت على كسي تدعكو .. اتشنجت وجبت شهوتي من الموقف وفوقت من الحاله الي انا فيها ...

عمر: اي دا .. خلصتي كدا
انا: المفروض .. بس عادي ممكن استمر معاك لما تخلص

فضلنا على وضعنا هو يدعك كسي وانا ادعك زبو .. لحد ما عمر اتشنج وارتعش .. وحسيت زبو بيكبر في ايدي وحسيت بنبض قلبو كمان .. ونزل لبنو على ايدي وجسمو ارتخا وغمض عينو وسحب ايدو من على كسي ...

عمر: اااااااااه .. شكراً يا أمل .. انا عمري ما حسيت بمتعه زي النهارده

سبت عمر وقومت طلعت من الاوضه على المطبخ اشرب شوية ميه .. وخدت كاسة ميه ورجعت لعمر اديتهالو يشربها وطلعت على السرير مددت جنبو ...

عمر: هتنامي هنا ولا اي
انا: لو مش حابب هروح اوضتي عادي
عمر: اكيد طبعاً حابب .. خليكي جنبي .. اديكي رجعتي تاني بعد ما كل واحد راح اوضه لوحدو
انا ضحكت: ايوا .. خلينا نسترجع ذكرياتنا

عدلت نفسي على السرير واديت ضهري لعمر ونمت زي ما انا من غير ما البس حاجه من تحت .. وعمر جيه حضنني من ورا وحسيت بزبو على طيزي ...

انا: اييه .. لسه عايز تاني ولا اي
عمر: مش عارف
انا: انا حاسه بيه بيكبر على طيزي
عمر: بقولك اي .. انا نفسي اجرب حاجه .. بس غالباً انتي هترفضيها
انا: اي هي
عمر: عايز احك زبي في كسك
انا: انا لسه مش مفتوحه
عمر: عارف .. انا هحكو من برا لبرا بس
انا: طيب خلي بالك لـ تتهور بقا
عمر: يعني موافقه
انا: وسع كدا عشان اتعدللك

نمت على ضهري وفتحت رجليا وعمر راح عند كسي .. بصيت عليه كان زبو واقف زي الحديد .. رغم اني مش عازه اتفتح بس كمان بتمنا الزب دا يدخلني ويمتع كسي .. عمر حط زبو على كسي من برا وبدأ يحركو براحه .. مجرد ما زبو لمس زنبوري ارتعشت وهجت من جديد .. سخونة زبو وصلابتو حاساها من كسي وهو بيحكو بزبو .. عمر بدأ يضغط أكتر وأكتر وانا اهاتي عليت وكسي بيفرز عسل حسيت برطوبتو الي خلت زب عمر يتحرك بحريه عليه ...

عمر: كسك ناعم أوي .. انا خايف اتهور بجد
انا: اووووف بس بقا .. انا الي شويه وهقولك دخلو
عمر بيضحك: للدرجادي هجتي .. طيب حاسه بإيه
انا: حاسه بأحتياج شديد للنيك .. حاسه بجسمي مولع ودمي فاير جوا عروقي .. حاسه بكهربه ماسكاني .. مع كل حركه زبك بيلمس فيها زنبوري بحس روحي كانت مسحوبه مني ورجعتلي تاني
عمر: احا دا كلو

عدلت نفسي وقلعت هدومي كلها .. الفانيله والسنتيان وبقيت ملط قدام اخويا ..عمر مسك زبو بأيد وايدو التانيه مدها على بزي يدعك فيه ويفرك حلماتي .. مسكت ايدو وضغطها على بزي اكتر وانا بتلوا واتشرمط تحتو ...

انا: اححححح ادعك كمان
عمر: بزازك طريه وناعمه أوي يا أمل
انا: انا كلي ملكك نيك بزازي بأيدك .. ونيك كسي بزبك .. متعني .. ريح اختك يا عمر .. ريح اختك الشرموطه يا عمااااار (هما صوتت وعليت صوتي)
عمر: صوتك يا بنت الهبله هتفضحينا

مديت ايدي ومسكت زب عمر وبقيت اضغطو على كسي .. بقيت احك كسي وزنبوري بزب عمر وانا مغمضه ومتخيله زب عمر اخويا جوايا وبينيك كسي .. وعمر بقا ماسك بزازي الاتنين يدعكهم ويقرص في حلماتي وانا بقيت في عالم تاني من المتعه ...

انا: عجبك كسي وبزازي يا عمر
عمر: اي الي عجبني .. دا العجب بنفسو .. يابخت الي هيتجوزك وينيك الكس دا ولا يرضع بزازك دي .. يابختو بجد

فضلنا على الحال دا انا احك زب عمر في كسي وعمر ماسك في بزازي .. فضلنا زي عشر دقائق بعدين عمر فاجأني بسؤال ...

عمر: جربتي تلعبي في طيزك قبل كدا يا امل ؟

انا سمعت السؤال ووقفت حركه وهو كمان .. بصينا لبعض وعقولنا اتبادلت نفس الصوره .. حصل connection بين عقولنا ...

انا: انا مجربتش .. بس سمعت عنو
عمر: طيب واي رأيك
انا: بص انا عندي استعداد اجرب .. بس نتفق من الاول .. لو حسيت بألم او عدم راحه او اتعورت او اي حاجه من دي وقلتلك وقف يبقا توقف
عمر: ماشي

عمر بعد عني وانا اتعدلت على السرير وبصيت ليه ...

انا: هنعملها ازاي
عمر: انا كنت سمعت فيديوهات كتير للموضوع دا وعرفت كذا طريقه وعرفت خطواتهم
انا: انا عايزه طريقه مفيهاش ألم ولا جروح
عمر: حسب ما شوفت ف مفيش جروح لو عملناها صح .. إنما كلهم ألم .. بس في اخف وفي اشد .. هو احنا عندنا مخدر موضعي هنا؟
انا: هتعمل بيه اي دا
عمر: هحطو على خرمك عشان خفف الالم .. وهنعوز اي كريم مرطب
انا: في مرهم مخدر موضعي في التلاجه .. والمرطب عندي هنا
عمر: طيب انا هطلع اجيب المرهم وانتي هاتي المرطب
انا: طيب

عمر طلع للمطبخ ورجع بالمرهم وانا جبت علبة الكريم المرطب الي بستعملها ...

عمر: بصي بقا .. نامي على بطنك على السرير وحطي المخده دي تحت وسطك وافتحي رجليكي .. وسيبي نفسك خالص واسترخي .. كل ما تشدي نفسك هتتوجعي
انا: طيب

نمت على بطني على السرير وسحبت مخده حطيتها تحت وسطي وطيزي بقت مرفوعه لفوق .. عمر طلع على السرير وبقا بين رجليا وطيزي في وجهو .. مكنتش شايفاه بيعمل اي بس سمعتو بيفك غطا المرهم بأيدو لان الكريم كان جنبي وشايفاه .. عكر طلب مني اباعد بين فلقات طيزي عشان يشوف خرمي .. فتحت طيزي بأيديا الاتنين وحسيت بصباعو على خرمي بيدهن في المرهم .. كان المرهم ساقع وصباع عمر بيلف حولين خرمي وهو بيدهن ويدعك .. فضل زي حوالي خمس دقائق يدهن ويدعك في خرمي لما حسيت بخدل في خرمي وبالتحديد العضله الي بتفتح وتقفل ...

عمر: اي الاخبار .. حاسه بأيه
انا: حاسه بخدل في خرمي
عمر: يبقا المرهم اشتغل .. جلد خرمك امتص كل المرهم الي حطيتو .. هحط المرطب دلوقتي على صوابعي وخرمك وابدأ ادخلهم .. جاهزه ؟
انا: ايوا

عمر خد علبة المرطب من جنبي وفتحها وخد منها شويه دهن خرم طيزي وساب العلبه مفتوه جنبو .. بعدين مد ايدو الي دهن بيها وفضل يدعك في خرمي بصباعو وبدأ يضغط عليه براحه .. رغم ان المرهم مخليني مش حاسه بحاجه في خرمي في البدايه لكن اول ما عمر ضغط صباعو ودخل اول عقله حسيت بألم بسيط .. فضلت ساكته وعمر بيحاول يدخل صباعو اكتر ويطلعو بالراحه ويرجع يدخل حته اكبر لحد ما صباعو كلو دخل في طيزي فعلا ...

عمر: صباعي بقا جواكي يا امل
انا: عارفه .. حاسه بيه
عمر: طيب في ألم ؟
انا: بسيط .. كمل الي بتعملو يلا

عمر مد ايدو التانيه لكسي يدعكو ويحرك في صباعو الي جوا طيزي من برا لجوا والعكس .. حسيت باحساس غريب لكن ممتع .. نفس الاحساس الي كنت بحسو مع مي لما كانت تلحس وتدعك خرمي .. عمر فضل شويه يدعك كسي ويبعبص طيزي بصباعو بعدين طلعو ودهنو مرطب ورجع يحاول يدخل صباعين المرادي .. دخل اول عقله من الباعين وبدأ الالم يزيد بس معقول واقدر استحملو .. فضل شويه لما قدر يدخلهم للاخر وبقا ينيكني بصوابعو في طيزي ويلعب في كسي بايدو التانيه .. اللعب في كسي كان ممتعني ومنسيني الالم .. عمر طلع فاهم فعلا .. فضلنا على الحال دا زي ساعه لما قدر يدخل تلت صوابع جوايا ويحركهم بحريه من برا لجوا والعكس .. خرمي وسع وبقا متعود على الحركه نسبيا .. او بمعنا تاني بقيت جاهزه للنيك في طيزي ...

عمر: المفروض خرمك بقا جاهز للنيك .. ادخل زبي ؟
انا: ماشي

عمر طلع صوابعو ودهن زبو بالمرطب ووجهو على خرم طيزي وبدأ يضغط .. حسيت بسخونة راس زبو على خرمي .. بدأ يضغط ويحاول يدخلو لما قدر يدخل راس زبو .. كان في الم والمرادي شديد وصوتي ظهر من الالم ...

انا: اااااييي
عمر: اي .. اطلعو ؟
انا: استنا بس .. هستحمل دا .. كمل خلينا نخلص
عمر: لو هيتعبكي بلاش .. ممكن نجرب بكره مثلا .. خرمك اتمرن النهارده والمره الجايه هيكون اسهل
انا: طيب حاول كدا ولو مقدرتش استحمل يبقا نوقف

كل الكلام دا وراس زبو راشقه في طيزي .. عمر مد ايدو لكسي يدعك فيه وهو بيحاول يدخل زبو اكتر وانا احاول انسا الالم واستحمل .. لحد ما قدر يدخل زبو كامل في طيزي .. فضل واقف شويه وزبو في طيزي وهو بيدعك في كسي .. انا كمان بدأت انسا الالم واهيج .. بقيت اعض على شفايفي وادعك في بزازي بايدي .. عمر شافني هيجانه ومستمتعه ف بدأ يحرك زبو براحه .. رغم ان كان فيه الم بس المتعه كمان كانت موجوده ونسيت الالم .. فضل عمر ينيك في خرمي براحه .. يدخلو للاخر ويسيبو شويه بعدين يطلعو لحد الراس وميفلتهوش .. مع كل حركه عمر بيتحركها كانت متعتي بتزيد والالم اتحول من شيئ مزعج لشيئ ممتع .. مديت ايدي على كسي ادعك فيه وعمر سحب ايدو وبقا ماسك فلقات طيزي وهو بينيكني .. غمضت عيوني وبقيت احس بالمتعه الكبيره .. وكانت فكرة ان الي بينيكني دلوقتي يبقا اخويا الصغير وان دي اول مره اجرب فيها نيك الطيز وان دا زب حقيقي الي جوايا كانت مجنناني .. اهاتي عليت كمان بقيت سامعن صوت عمر وانفاسو الساخنه .. عمر نزل ونام على ضهري بسدرو وزبو لسه في طيزي .. مسك بزازي يدعكهم وينيك طيزي اسرع لحد ما بقا يرزع فيه ونسي نفسو .. الالم زاد مع الهيجان والشهوه .. بقيت اصوت تحتو وهو ولا هامو .. كنت عايزاه يوقف بسبب الالم بس كمان كنت عايزاه يستمر بسبب المتعه .. لحد ما اتشنجت وجبت عسلي للمره التانيه .. عمر وقف نيك شويه لما هديت ورجع ينيك في طيزي تاني بس بهدوء .. فضل ينيك لحد ما حسيت زبو بيكبر في طيزي وحسيت بسائل ساخن بيتحرك جوايا وكان كتير ...

انا: اي دا .. في اي
عمر: مقدرتش تمسك نفسي .. نزلت في طيزك
انا: تقصد لبنك دا الي بتطلعو لما تخلص ؟
عمر: ايوا .. انا اسف بجد مقدرتش امسك نفسي واطلعو قبل ما انزل
انا: خلاص عادي طلاما بعيد عن كسي

عمر قام من فوقي ونام جنبي وانا فضلت زي ما انا من التعب .. ومدرتش بنفسي ونمت واللبن لسه بينقط من طيزي وانا وعمر نايمين ملط جنب بعض ...
عاش فشخ بجد
بس كنت احب ان العلاقة بين الاخوات متبقاش بالسهولة اللي وصلوا ليها دي عشان تبقي منطقية اكتر كمان محسوش ان في تأنيب ضمير خالص ده عكس ما ذكرت في البداية انها حقيقية بس نعتبر التحرر عالي شوية عندهم يبقي اكيد امهم لازم تدخل معاهم وده توقعي منك
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم ايدك قصة مثيرة
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
استمر مجهود رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
قصة (يوميات لبوة مفروسة أوي) هي قصة سكس محارم مصرية من وحي خيالي.
تُحكى القصة على لسان بطلتها (أمل) الفتاة البكر العذباء، والتي حولتها أهوائها وشهواتها إلى عاهرة، لتمارس الجنس مع كل من يقابلها من قريب أو غريب، رجلاً أو امرأة.
اتمنى للجميع قرائة ممتعة
في انتظار آرائكم ونقدكم
مع تحياتي
❤️qamar❤️



الجزء الاول


(صوت خبط الباب)...
..: اصحي يازفته هتتأخري .. اوووف البنت دي هتجنني
انا: خلاص يا ماما طالعه اهو


"هاي انا أمل🤗.. والست الي بتزعق دي تبقا ماما دعاء بتصحيني للجامعه .. احنا عيلة بسيطه من تلت افراد .. انا وماما دعاء واخويا عمر .. ساكنين في عمارة في الجيزة .. اوصفلكم شكلي انا بنت ٢١ سنه في كلية تربية القاهرة .. طويله نسبيا يعني حوالي ١٧٠ سانتي .. شعري وعيوني لونهم اسود .. وصدري وطيزي مش كبار أوي بس حجمهم وشكلهم متناسق مع طولي، بشرتي بيضة وملامحي هادية .. مليش في الميكب الكتير ولا اللبس المعقد .. وعلى حسب رأي صحابي ف انا احلى وحده فيهم🙈🌜"

..: انجزي يا زفته
انا: ما خلاص يا ماما ما قونا طالعه .. مش عارفين نقول كلمتين للناس منك😠


"سوري على الدوشة دي .. ماما ست روتينية شويه وبتحب الانضباط .. يلا نبدأ يومنا بقا"

طلعت من اوضتي ومعايا هدومي متوجهه للحمام وماما قابلتني ...

ماما دعاء بعصبية: مش هنتنيل نظبط نومنا بقا ونصحا بدري ؟!
انا: ما انا بدري اهو يا ماما .. محاضرتي الاولة الساعه ١٠ والساعه لسه ٨
ماما: طب انجزي عشان تفطري معانا


"ماما دعاء ٣٩ سنه موظفة في الشهر العقاري .. ١٦٠ سانتي ووزنها حوالي ٨٠ كيلو .. مش تخينة أوي بس جسمها ملبن .. بزازها كبيرة وطيزها بارزه .. بشرتها بيضة شعرها اسود وعيونها كمان سودة .. ست جميله زي ما قال الكتاب .. واكتر من مره بسمع معاكسات الناس ليها لما امشي معاها في الشارع .. بابا متوفي من ٨ سنين تقريباً .. وطول المدة دي في عرسان كتير اتقدمو لماما بس هي رفضت فكرة الجواز وقررت تعيش على قدنا انا واخويا بس .. صحيح هو الولا عمر فين ؟!"

انا: ماما هو عمر صحي؟!

وقبل لما ماما ترد فتحت الحمام وكان عمر قاعد على القعده وفاتح موبايلو وبيضرب عشرة .. اول ما شوفت المنظر قفلت الباب علطول ورحت قعدت على الكنبه منتظره عمرو يطلع .. ماما طلعت من المطبخ وجات عليا ...

ماما: مسمعتكيش كنتي بتقولي اي
انا: كنت بسألك على عمر
ماما: هو كان في الحمام
انا: هو لسه في الحمام
ماما: بيعمل اي دا كمان دا بقالو ساعه .. طيب بقولك اي .. قومي وهاتي الفطار على السفره عقبال ما ادخل البس هدومي عشان اتأخرت على الشغل
انا: طيب

دخلت المطبخ وطلعت الفطار وعملت سندوتش على السريع ورجعت اعملّي كباية قهوة .. شوية وعمر دخل عليا ...


"عمر اخويا الصغير ١٧ سنه ومن نفس طولي ١٧٠ سانتي .. في مدرسة ثانوي لغات .. وسيم وبشرتو قمحيه وشعرو وعيونو لونهم اسود .. ماهي وراثه بقااا .. وجسمو حلو بالنسبه لسنو"

عمر: أمل اناااا ....
انا: شششش .. بس عشان ماما مش تسمعك
عمر: يعني مش زعلانه؟!
انا: هزعل من أي .. بعدين دي مش أول مره يعني
عمر تفاجأ: هو انتي شفتيني قبل كدا ؟!
انا: اها .. انتا عندك داء تسيب البيبان مفتوحه وراك مبتقفلهاش .. شفتك كتير في الحمام وفي اوضتك بس محبتش اقلقك ف بسيبك براحتك
عمر: ياااه .. دا انا طلعت غبي أوي
انا: حاول المرات الجايه تقفل البيبان وراك .. ممكن المره الجاية ماما هي الي تقفشك مش انا
عمر: شكراً يا أمل .. متتخيليش قد اي ارتحت دلوقتي
انا: العفو ياخويا .. أعمللك قهوه ؟!
عمر: انتي عارفاني مقدرش اقاوم قهوتك🤗
انا: طيب اطلع افطر لما اخلصها
عمر: ماشي

عمر طلع وانا خلصت القهوه وطلعتهالو كان هو خلص فطار .. ماما كمان خلصت لبس وفطرت ونزلنا كلنا واتفرقنا عند باب العمارة .. عمر راح لمدرستو الثانويه وماما راحت شغلها وانا ركبت تاكسي للجامعه ...

في الجامعه ...

وصلت وكانت الساعه بقت ٩ .. رحت لكافيتيريا كلية تربية وجبت عصير وقعدت اقلب في التليفون ...

..: بخخخ
انا مخضوصه: يلهوي .. يقطعك يا مي .. انا لو مت صغيرة هيبقا بسببك
مي بتضحك: انتي الي خفيفه .. ما انا بخضكل البنات معانا وكلهم اتعودو ومبيتخضوش زيك

"مي صحبتي وزميلتي في الكليه .. ١٦٥ سانتي تقريباً .. قمحية ورفيعه شوية .. بزازها مدورين وفي حجم التفاحه .. جسمها منحوت وطيزها بارزة وحلوه .. شعرها اسود وعيونها عسلي"

انا: طيب اتنيلي اقعدي فرجتي علينا الناس
مي: مالك مدايقه من اي كدا
انا: هتدايق من اي يعني مفيش حاجه
مي: طب بقولك اي .. يبقا تعالي اقعدي معايا النهارده .. ماما وبابا وسعد رايحين يزوزو عمي ابن عم بابا في المستشفى .. يبقا تعالي اقعدي معايغ لحد ما يرجعو
انا: هشوف كدا هروح الاول واعرف ماما
مي: اشطا
انا: بقولك اي .. تعالي ندخل الكليه نشوف باقي الشله فين .. لسه المحاضره عليها نص ساعه
مي: يلا

عدا يومنا زي اي يوم وروحت البيت وكانت الساعه وصلت ١ الضهر .. طلعت لشقتنا الي في الرابع وفتحت الباب بالمفتاح الي معايا ودخلت .. سمعت صوت طالع من الصاله وكان صوت آهات .. رحت للصاله ولقيت عمر قاعد على الكنبه ومنزل البنطلون وبيدعك في زبو ومشغل فيلم سكس على الشاشة .. دخلت عليه من ورا وعملت صوت كحه .. عمر اتفزع لما سمعني وبصلي .. لما شافني حس براحه ورجع زي ما كان ...

عمر: خضيتيني يا أمل
انا: ودا شكل حد مخضوض .. لم نفسك يا عمر مينفعش كدا
عمر: اهدي بس الفيلم دا جامد فشخ .. ياريتك جيتي بدري تشوفي بدايتو
انا: انتا كمان عايزني اشوف .. ياخي اعمل حساب وجودي معاك على الاقل .. ادخل اوضتك وشغلو ياعم على الكمبيوتر جوة
عمر: متفصلينيش بقا انا شوية وهخلص اهو
انا: وانا هقعد استناك لما تخلص ولا اي ؟!
عمر: تعالي اقعدي معايا الفيلم لسه فيه نص ساعه

عمر كان بيكلمني وهو قاعد على الكنبه بيفرك في زبو وانا واقفه وراه شايفاه وشايفه الشاشه .. حسيت ان عمر بقا جريئ بشكل مبالغ فيه لما عرف ان انا بشوفو وبسكت .. سبتو زي ما هو ودخل الاوضه بتاعتي غيرت هدومي ولبست هوت شورت رصاصي على الكلوت وتيشيرت كت ابيض على السنتيان وقعدت على السرير ...

"طب وبعدين .. ماما قدامها ساعه لما ترجع .. مينفعش امشي من غير ما تيجي واقول ليها"

فضلت زي عشر دقائق بقلب في التليفون وانا سامعه صوت الشاشه وآهات البنت الي بتتناك جايه من الصاله .. رغم الحال المزعج دا واحساسي بالاهانه من عمر الي مش عامل حساب لوجودي بس حسيت بشعور غريب أتملكني حسيت برغبه ان انا اطلع واشوف الفيلم الي شغال واشوف عمر وهو بيضرب عشره .. قررت اطلع والي يحصل يحصل
طلعت من الاوضه ورحت للصاله وقعدت جنب عمر من غير حتا ما ابص ليه .. حطيت ايدي على خدي وقعدت اشوف الفيلم وانا ساكته

عمر: جيتي قعدتي معايا يعني ؟!
انا: هعمل اي يعني .. انا مستنيه ماما تيجي عشان امشي اروح لمي صحبتي .. ملقتش حاجه اعملها
عمر: طب فكي وشك دا واستمتعي زيي
انا: استمتع ازاي .. اعمل اي يعني
عمر: ادعكي زي ما انا بدعك كدا
انا: انتا اتجننت ولا اي .. مستحيل اعمل كدا
عمر: يا امل عيشي اللحظه .. شايفه البنت في الفيلم راكبه على زب الممثل بكسها ازاي .. الشهوه والمتعه منسياها كل الي هي فيه
انا: لم نفسك يا عمر وحاسب على الفاظك انا قاعده جنبك
عمر: يعني شايفاني وانا مطلع زبي وبفرك فيه وشايفه السكس والنيك الي شغال ومفرقش معاكي غير الكلمتين الي قلتهم ؟!
انا بعصبية: طب اسكت احسنلك .. ولا تحب ماما تعرف بالي بتعملو دا حلو ؟!
عمر بنظرة خبث: خلاص خلاص .. هسكت اهو

كنت مستغربة الوضع الي انا فيه .. طب انا بعمل اي دلوقتي .. طب اعمل زي ما عمر بيعمل .. اعيش اللحظه زي ما بيقول .. سكتنا وفضلت مركزه على الفيلم .. كان الفيلم شغال والصوت عالي .. الممثله كانت راكبه على زب الممثل بكسها وحاضنين بعض .. الممثل بيدعك في بزازها وهي مغمضه عيونها وآهاتها الناعمه مسموعه ومعلنه عن مدى متعتها .. حسيت بنبض قلبي بقا سريع وقوي وحسيت بالنبض في كسي وبدأت اهيج .. بصيت على عمر بطرف عيني كان مركز على الشاشه وبيدعك زبو .. بصيت على زبو الي كان كبير وابيض وراسو حمره وعروقو بارزه .. شكلو عجبني جدا .. كانت اول مره اشوفو من قريب ولمده طويله كدا .. طولو تقريبا ١٥ سانتي .. للحظات فكرت في عمر وتخيلتو نايم فوقي وبينيكني بزبو دا .. لكن بسرعه رفضت الفكره ورجعت بعيني على الشاشه .. كنت قاعده وشهوتي بتكبر وهيجاني بيزيد .. ايدي اتحركت لا إراديا على كسي من تحت الهوت شورت .. حطيت ايدي عليه كان رطب وعسلو نزل .. بدأت ادعك في زنبوري براحه والدم بدأ يفور في عروقي وهجت على الآخر .. رفعت رجلي لفوق وفتحتهم وانا على الكتبه ورجعت راسي لورا وغمضت عيوني .. فضلت ادعك بسرعه اكبر واتحرك واتلوا على الكنبه ونسيت الدنيا وبقيت في عالم تاني .. آهاتي طلعت بس مكنتش سامعه نفسي وفضلت ادعك لحد ما نبضي بقا اقوا ونزلت عسلي في الهوت شورت .. فتحت عيوني وكان عمر قاعد بيتفرج عليا وباصص ناحية كسي .. بصيت على كسي ولقيت الهوت شورت غرقان من عسل كسي والكنبه كمان فرشتها اتبلت ...

عمر بيضحك: ايوااااااااااا عليكي يا اموول لما تروقي

قومت بسرعه على الحمام نضفت نفسي ولبست هوت شورت تاني بس من غير اندر .. وطلعت على الصاله وكان عمر خلص الي بيعملو وقفل الشاشه ودخل اوضتو .. غيرت فرشة الكنبه وحطيتها في الغساله ورجعت قعدت وفضلت افكر

"اي الي انا عملتو دا .. طب عمر يقول عليا اي دلوقتي .. طب ماهو كان بيضرب عشره قدامي اي الفرق يعني .. بس مكانش ينفع اعمل كدا قدامو .. هياخدها فرصه ويتمادا اكتر من كدا "

شويه وعمر طلع من اوضتو وجيه قعد جنبي .. مبصتش ليه ولا كلمتو بس هو قرب وبدأ يحاورني

عمر: بقولك اي .. الي بنعملو دا طبعا مينفعش ماما تعرفوو
انا: طبعاً
عمر: بس دي مش هتبقا خر مره برضو
انا: اييييه ؟! قصدك اي
عمر: في اي يا امل .. اهو بدل ما اقعد اريح في نفسي لوحدي وانتي كذلك لوحدك يبقا نكون سوا وخلاص .. هنقعد زي كدا ولو حبينا نساعد بعض كمان
انا: الي بتفكر فيه دا مستحيل يحصل .. انتا اتجننت ولا اي .. مش عايزه اسمعك بتتكلم كدا تاني .. ولا تحب اعرف ماما بالي بيحصل دا
عمر: هتقولي اي يعني .. مانتي طلعتي بتعملي زيي برضو اي الفرق

قومت من جنب عمر وانا متعصبه ودخلت اوضتي وقفلت الباب .. مددت على السرير وفضلت افكر في الي قالو عمر ...

"طيب متكونش اخر مره ماشي .. يقصد اي باننا نساعد بعض .. اووووف اي الي بفكر فيه دا .. انا لازم اعمل حد للموضوع دا .. مينفعش نستمر كدا هنتفضح "

فضلت في اوضتي وسمعت عمر شغل التلفزيون وبيتفرج على فيلم اكشن حسب ما سمعت .. شويه ماما رجعت من الشغل .. قلتلها اني هروح اقعد عند علياء وهرجع بالليل ووافقت .. نزلت على ساعه ٦ العصر وركبت التاكسي ورحت للعماره الي ساكنه فيها علياء واهلها والي مكانتش بعيده أوي يعني .. طلعت في الاسنسير للدور السادس وخبطت وعلياء فتحت وخدتني بالحضن ..

مي: اموووووول .. بجت كنت هزعل لو مكنتيش جيتي
انا: طب دخليني الاول ويبقا نشوف الموضوع دا

دخلنا وغيرت هدومي ولبست هوت شورت وتيشيرت كت من عند مي ودخلت عليها المطبخ كانت بتجهز أكل ...

مي: اكلتي ؟
انا: لا .. عملت حسابي انك هتعملي اكل هنا
مي: اشطا

عملنا الاكل واكلنا وفضلنا نتكلم ونتفرج على التلفزيون لما الساعه وصلت ٨ ...

مي: مش يلا بقا
انا: يلا فين

مي قربت من شفايفي وايدها نزلت على بزازي ...

مي: هو اناي لسه هتسألي
انا بعدت عنها: طب اهدي شويه في اي .. ندخل الاوضه الاول
مي: يلا بينا

دخلنا الاوضه ومجرد ما دخلت ولفيت لمي الي ورايا هجمت عليا وقعتني على السرير .. بقيت نايمه على ضهري وهي فوقي نازله بوس في شفايفي ودعك في بزازي ...

انا: مالك يا بت في اي
مي: انتي واحشاني أوي يا أمل .. بقالنا أكتر من اسبوعين مقعدناش لوحدنا كدا

مي مش مدياني فرصه اتكلم من كتر البوس والمص في شفايفي .. دخلت ايدها من تحت التيشيرت وفضلت تدعك فيهم من فوق السنتيان .. بعد كدا بعدت عني ووقفت تقلع هدومها وفي ثواني بقت ملط خالص .. جسمها القمحي الجميل ظهر ليا .. مكانش فيه ولا شعره على كسها .. وأبتديت اسخن .. اتعدلت على السرير انا كمان وقلعت هدومي كلها ...

مي: نامي بقا خليني اشوف الكس الجميل دا بيقول اي
انا: براحه عليا ومتسخنيش أوي عشان مش تفتحيني زي ما فتحتي نفسك
مي: بس نامي بس انتي ومتشغليش بالك

نمت على ضهري ومي جات قدام كسي وبقت تشمو وتلعس فيه بطرف لسانها .. فضلت تلحس وتحرك في زنبوري بلسانها لما هيجتني وكسي بدأ يفرز سوايلو .. بعدت بين رجليا اكتر وفتحت كسي بصولبعها بقت تمشي بلسانها عليا وكأنها بتلحس ايس كريم ...

انا: اوووووف يخربيتك .. مجرد ما اقلع هدومي معاكي بتولعيني في ثواني .. اححح براحه يا لبوه
مي: اممممم كسك طعمو حلو وطري أوي يا أمول .. عمري ما هشبع منو ابدا

فضلت تلحس في كسي وتمشي عليه بلسانها .. شويه ونزلت على خرم طيزي تلحسو وتدلكو بصولبعها وتحاول تدخل لسانها

انا: بس بقا يا مي .. مية مره قلتلك ملكيش دعوه بطيزي مبحبش كدا
مي: هلحس بس مش هدخل حاجه
انا: اخر مره قلتي كدا دخلتي صباعك وعورتيني علفكره
مي: متقلقيش انتي وسيبيلي نفسك

فضلت مي تلحس وتحاول تدخل لسانها وكنت حاسه بسخونتو ونعموتو على خرمي .. رغم اني مبحبش اللعب في الطيز بس مع امل حسيت بمتعه من اللعب في طيزي .. فضلت لحس وتحاول تدخل لسانها لحد ما قدرت تدخلو فعلا .. فضلت تدخل لسانها وتطلعو براحه وتدعك في كسي وفي زنبوري وانا دوبت في ايدها وبقيت مغمضه وسانده دماغي على المخده وسايبه نفسي خاااالص ...

انا: احححححح .. براحه يا مي انا تعبت أوي .. حاسه هيغمى عليا
مي: يبقا هيجتي يا شرموطه .. وبتقولي مبتحبيش الطيز .. اصبري دا انا همتعك اخر متعه

مي سحبت لسانها وبدأت تدخل في صباعها براحه وتدعك كسي بالأيد التانيه .. حسيت بالم في البدايه بس استحملت وسكتت عشان عارفاها مش هتوقف إلا لما تعمل الي في دماغها .. شويه وحسيت بصباعها كلو جوا طيزي بتحركو يمين وشمال من جوا .. كان احساس جديد عليا بس ممتع .. مجرد فكرة ان فيه حاجه جوايا لوحدها مولعاني .. حسيتها بتحاول تدخل صباعها التاني وقدرت فعلا تدخلو للاخر بعد محاولات دامت حوالي خمس دقائق .. فضلت تدخل وتطلع في صوابعها وتنيكني بيهم وايدها التانيه على كسي بتلعب فيه .. كنت خلاص جبت آخري والدم فاير في عروقي وحاسه بسخونه الدم في دماغي وكسي وطيزي .. مديت ايدي على بزازي افرك حلماتي وادعكهم وانا في قمة الهيجان لخد ما اتشنجت جامد نزلت عسلي على وش مي الي كانت بتستقبلو على وشها بفرحه ...

جبت عسلي على وش مي الي طلعت صوابعها وقعدت تلحسهم وتدعك بزازها زانا نايمه قدامها وحيلي مهدود وبحاول اهدا وارتاح شويه .. مي طلعت عليا وفضلت تبوسني وتمسح.عسلي من وشها وتنزلو في بوقي .. كان طعمو مالح وريحتو غريبه .. بس عجبني ...

مي: اي رأيك في عسل كسك يا وسخه .. طعمو عامل اي
انا: حلو أوي .. هاتي عايزه ادوق كمان

فضلت تبوس فيا وتفرك بزازي وحلماتي شويه .. بعدين قامت وراحت نحية الدولاب وجابت حاجه طويله حوالي ٢٠ سانتي .. لما قربت عرفت انها زب صناعي ...

مي: بصي بقا .. عايزاكي تقطعي كسي نيك .. طبعا هتعملي زي كل مره ومترضيش تقربي من طيزي .. عشان كدا احسنلك تمتعي كسي الطاق طاقين
انا: يخربيتك .. جبتيه منين دا
مي: اشتريتو من النت .. خدي بقا خلينا نخلص قبل ما اهلي يرجعو

مي جات ونامت مكاني وفتحت رجليها وانا قعدت قدام كسها وفي ايدي الزب الصناعي .. نزلت على كسها الاول عشان ارطبو للزب .. كان كسها كبير رغم جسمها الصغير .. فتحت شفرات كسها بإيدي ونزلت عليه بلساني الحس فيه .. كان طعمو مالح وريحتو تجنن .. فضلت الحس فيه واطلع وانزل عليه بلساني .. مي مسكت دماغي وبقت تضغطها وتحك كسها في وشي .. مديت ايدي ودخلت صباعي جوا كسها وكان افرز عسلو وبقا رطب وجاهز لاي حاجه تدخلو .. دخلت صباع تاني وفضلت انيك فيها بصوابعي وانا بلعب بلساني في زنبورها وهي كل الي سامعاه منها اااااه اوووف احححح .. صوتها كان عالي وكانت مغمضه وهي بتضغط على دماغي وكان باين عليها الهيجات .. سبت كسها وجبت الزب ولحستو الاول بعدين بدأ ادخلو براحه في كسها ...

مي: اححححح .. دخليه كان عايزاكي تفشخيني نيك
انا: اهدي يا شرموطه متلك هايجه أوي كدا
مي: من زمان معملناش حاجه .. بقالي اسبوعين مش عارفه اقعد لا معاكي ولا حتا لوحدي .. مولعه على الاخر يا امل
انا: باين عليكي .. دا انتي كسك بينزل شلالات هنا

دخلت الزب للاخر وفضلت اطلع وادخل فيه وزودت السرعه .. مديت ايدي على بزها الشمال ادعكو وافرك حلمتو .. هي سحبت ادي تدخلها في بقها وتلحس صوابعي الي كانت في كسها .. وايدها التانيه على بزازها تدعكهم وبقت تصوت من الشهوه الي هي فيها .. لحد ما اتشنجت وبقت تجيب ميه وعسل من كسها ...

مي اترمت على السرير تنهج وانا رحت نمت جنبها ف قربت مني وفضلت تبوسني وتحضن فيا ...

مي: انا بحبك أوي يا أمي .. نفسي نفضل مع بعض علطول .. هفضل انيك فيكي مش هسيبكي لحظه
انا بضحك: طب كويس ان انا مش معاكي علطول .. كان زماني ماشيه على عكاكيز من كتر النيك

قمت من جنبها دخلت الحمام اتشطفت على السريع ورجعت لبست هدومي وهي قامت دخلت الحمام .. قعدت قدام المرايه انشف شعري واظبط الميكب لما طلعت ...

مي: هتمشي دلوقتي ؟
انا: اها
مي: خلاص نتقابل بكره في الجامعه .. انا اتصلت بماما وقالت عشر دقائق ويوصلو .. كويس اننا خلصنا بدري
انا: ايوا كويس .. لو كنت طاوعتك كان عشر دقائق ونبقا ملفوفين في ملايات .. روحي خبي الزب بتاعك دا عشان متتقفشيش بيه

طلعت من الاوضه وخدت شنطتي ونزلت .. وقفت قدام العماره استنا تاكسي لحد ما عيلة مي وصلت ...

عيلة مي :-

عفاف ام مي ٤٧ سنه .. ست كبيرة مدرسة لغة عربيه ثانوية
ياسر ابو مي ٥٤ سنه .. موظف حكومي

عماد اخو مي الكبير .. ٢٦سنه .. مهندس كومبيوتر .. اعزب .. طويل حوالي ١٨٠ سانتي ووزنو ٨٠ كيلو .. جسم رياضي مفتول العضلات .. بشرتو قمحيه ولون عيونو خضرا وشعرو بني .. وسيم وجذاب جدا .. ودا يبقا الكراش بتاعي😁

العربيه وقفت قدامي وكان عماد الي سايق .. عفاف نزلت من العربيه هي وياسر وسلمو عليا ...

عفاف: امول حبيبتي .. اي المفاجأة الحلوه دي
انا: مساء الخير يا طنط .. مساء الخير يا عمو
ياسر: اي الي موقفك كدا .. في حاجه ؟!
انا: لا مفيش .. دي مي اتصلت بيا احي اقعد معاها لحد ما تيجو .. بعدين الوقت اتأخر وقولت لازم امشي .. لسه نازله اهو
ياسر: خلاص خدها يا عماد وصلها بالعربيه
انا: لا لا مفيش داعي انا هاخد تاكي او هطلب أوبر .. او حتا ممكن اتمشا دي قريبه
عماد: يعني احنا كياس جوافه هنا هنسيبك تروحي لوحدك حدا عادي ؟!
انا: لا العفو انا مقصدتش حاجه انا....
عماد: خلاص يبقا تركبي وبلاش كلام كتير
انا: مكنتش حابه اتعبك بس طلاما مُصِر


ركبت جنب عماد وطلع بالعربيه .. رغم ان انا كنت معترضه بس من جوايا بقول نفسي افضل جنبو علطول ومنزلش .. طبعا فضلت طول الطريق مكسوفه وبرد على قد الكلمه .. وكنت بحاول اسرق نظرات ليه واتأمل ابتسامتو وشكلو .. وصلنا العماره بتاعتنا ونزلت و عزمت عليه يجي يقعد شويه بس هو مشي .. طلعت للشقه وكانت ماما قاعده في الصاله بتتكلم مع وحده صحبتها في التليفون وعمر في اوضتو .. سلمت عليها ودخلت اوضتي غيرت وفتحت موبايلي لقيت مي باعتالي .. فضلنا نرغي مع بعض بتاع ساعه .. ماما ندهت عليا للعشا وطلعت اتعشيت معاهم ورجعت اوضتي .. فتحت الصور ودخلت على ملف مخفي حافظه في كل الصور الي بينزلها عماد او الي قدرت اجيبها من موبايل مي وفضلت اقلب فيها واتأملها زي كل ليله .. لحد ما غرقت في النوم ....

انتظروني في الأجزاء القادمه
اتمنى ان يكون الجزء الاول نال إعجابكم
في إنتظار ردودكم ونقدكم للقصه

مع تحياتي
QAMAR❤️

الجزء الثاني



في الجامعه الساعه ١٢ صباحاً في الكافتيريا .....
" اي الزهق دا .. هي البت مي اتأخرت كدا لي "

مي: بت يا امل
انا: اتأخرتي لي كدا
مي: الدكتور خد بتاع ربع ساعه زياده يرغي فيهم على المحذوف من المنهج
انا: فاضل على الامتحانات شهر .. هنلحق نذاكر ؟
مي: وهي دي كلية عايزه مذاكره اصلا
انا: الثقه دي مخوفاني أوي

طلعنا من الكافتيريا وقررنا نروح بدري ونسيب اخر محاضره .. واحنا ماشيين لقيت عمر بيتصل بيا ...
انا: الو
عمر: ايوا يا أمل .. انتي جايه امتا
انا: انا طالعه اهت كلها نص ساعه واوصل البيت .. بتسأل ليه
عمر: لا مفيش .. ماما اتصلت وبتقول انها جايه من الشغل دلوقتي وهتسافر بنها لخالتي دلوقتي
انا: لي مالها خالتي
عمر: بتقول وقعت على سلم بيتهم ودراعها اتكسر ورايحه تشوفها
انا: طيب وانا مالي بدا كلو
عمر: فكرت اقولك قبل ما ماما تمشي يمكن تكوني عايزه منها حاجه قبل ما تمشي
انا: لا مش عايزه حاجه
عمر: طيب .. انا في البيت حالياً .. تحبي اطلب أكل لما تيجي ؟
انا: لا استنا لما اجي ونشوف الموضوع دا ممكن اعمل انا اكل
عمر: اشطا .. سلام

قفلت مع عمر وسرحت افكر شويه ...
" طيب في المشوار دا ممكن ماما تبات .. كدا هقعد انا وعمر لوحدنا النهارده وبكره !! "

مي: امل .. امااااال .. الووووو
انا بصيت ليها: ايوا .. في اي
مي: مالك سرحتي في اي .. مين كلمك
انا: مفيش حاجه .. دا عمر بيقول ماما مسافره لخالتي الي في بنها تزورها
مي: اها .. كنت عايزه تيجي البيت عندي النهارده نقعد مع بعض شويه .. بس مينفعش تسيبي عمر لوحدو بقا
انا بتنهد: امممم المفروض
مي: مالك يا امل في اي .. بقالك فتره كدا بشوفك شارده وبتسرحي كتير ومبتتكلميش
انا: مفيش حاجه بجد .. انا بس طالعه من شوية تعب ولسه مخفتش أوي
مي: طب تحبي اركب معاكي التاكس اوصلك؟
انا: لا انا هروح لوحدي عشان مأخركيش
مي: براحتك .. يلا باي
انا: باي

ركبت التاكس ومشيت وكذلك مي ...
"للدرجادي باين عليا ؟! .. يخربيتك يا عمر هتفضحني .. عدا اسبوع على الموقف الي كان حصل دا وطول الاسبوع بشوفو في اليوم مرتين على الاقل بيضرب عشره .. تقولش قاصد يخليني اشوفو ؟! .. دا غير المره الي دخل عليا الاوضه وانا قالعه من فوق .. عايز اي الواد دا"
وصلت العماره ودخلت البيت وسمعت صوت الحمام شغال وعرفت ان عمر بيستحما جوا .. معملتش صوت ولا اتكلمت ودخلت اوضتي غيرت هدومي لبست برمودا سوده مخطط ابيض وتيشيرت ابيض واسع ساده وطلعت للصاله .. وانا واقفه في الصاله باب الحمام اتفتح وعمر طلع وهو ملط وكان بينشف الميه من شعرو ووشو ومكانش شايفني ولا بصلي .. كان بيمشي ناحية اوضتو وانا في جنبو ومش شايفني .. شوفت جسمو كان ابيض وفيه شعر سدر بسيط .. وزبو كان نص وقفه وكان محافظ على طولو .. ومكانش في اي شعر عند زبو وباين انو لسه حالق شعر زبو وطيزو .. ورغم ان انا مفكرتش في عمر بالطريقه دي ولو جاتلي الفكره بطردها بس المرادي سمحت ليها تدخل دماغي .. عمر جسمو حلو وزبو يجنن .. عجبني وحسيت جسمي بدأ يرتعش ونبضي يتسارع ...

انا: احم .. احم
عمر نزل الفوطه: اي دا انتي جيتي امتا
انا: لسه واصله .. هي ماما جات ولا لسه
عمر: لسه .. بتقول قدامها زي نص ساعه وتيجي
انا: اها .. طيب .. خلينا نستنا لما تيجي ونشوف لو هتاكل معنا نعمل اكل .. ولو لا يبقا نطلب اكل بعد ما تمشي
عمر: طيب

كان حوارنا دا كلو وهو واقف ملط زي ما هو وانا عيني بحاول اسيطر عليها عشان متنزلش على زبو وبيلاحظني .. بعدين دخل اوضتو وانا دخلت الحمام ونزلت البرمودا وقعدت على القعده .. فجأه وانا قاعده عمر فتح الباب بسرعه ودخل عليا وهو لسه ملط ...

انا اتخضيت: يخربيتك في اي
عمر: مالك اتخضيتي كدا لي ..
اخل اخد مكنة الحلاقه نسيتها
انا: طب اطلع بسرعه يلا

عمر اتناول مكنة الحلاقه من فوق حوض الوش وبص ليا ونزل بنظرو لكسي ...

عمر: هو انتي سايبه الشعر الي على كسك دا كدا ليه
انا: انتا مالك انتا عايز منو اي
عمر: انا بتكلم لمصلحتك علفكره .. شكلو مش عاطفي خالص
انا: هو انا هعوز من شكلو اي يبني .. سيبني في حالي واطلع بقا
عمر: يعني دا كلامك ؟ .. طب وعيونك الي مش مفارقه زبي دي تبقا اي

اتوترت جامد وغطيت وشي بإيدي ونزلت دماغي لتحت وحسيت نفسي هعيط ...
انا بصوت مهزوز: اطلع برا يا عمر
عمرخلاص خلاص انا مقصدتش ادايقك .. انا طالع اهو

عمر طلع وقفل الباب وانا رفعت دماغي وسندت بضهري ...
"اي الي بيحصل دا .. انا مبقتش فاهمه نفسي"

طلعت من الحمام وكان عمر لبس هدومو وقعد في الصاله .. دخلت توضتي علطول من غير ما اتكلم معاه ومددت على السرير .. فتحت تليفوني ولقيت مي باعتالي وبتسألني إذا كنت هروح ليها ولا لا .. بعتت ليها إن مجرد ما ماما تمشي هروح ليها .. شويه وسمعتزعمر بيخبط عليا ...

عمر بيخبط: امل .. أنتي صاحيه ؟؟
انا: عايز اي
عمر: كنت عايز اقولك انا اسف مقصدتش ازعلكي
انا: طيب
عمر: طيب ادخل طيب؟
انا: ادخل

عمر دخل وانا كنت ماسكه التليفون ومبصتلوش .. اجا قعد جنبي وانا زي ما انا متحركتش ولا بصيت ليه ...

عمر: انا قلت اسف
انا: وانا قلت طيب
عمر: بجد مكنتش اعرف انك هتزعلي أوي كدا .. انا مكانش قصدي اي حاجه
انا: ..... سكوووت ....
عمر: طب بصيلي على الاقل .. افردي وشك على الاقل
انا بصتاو وبزعق: هو انا لازم افتح بوقي مترين واقعد اكهكه من الضحك عشان الطبقا مش زعلانه ؟؟ .. مقولت خلاص
عمر بيضحك : بااااااس خلاص كدا انتي مسامحاني فعلا

انا تبسمت لا إراديا ورجعت مسكت ليفوني ...

عمر: انا هقوم اشوف اي شوية حاجه ساقعه اشربها .. اجبلك معايا ؟
انا: لا هشرب بعد الاكل
عمر: طيب

عمر قام من جنبي وراح نحية الباب .. بصيت ليه ولقيت نفسي لا إراديا بنده عليه ...

انا: عمر
عمر: نعم
انا: هو شكلو وحش فعلاً ؟
عمر ابتسم: لا دا يجنن .. بس لو من غير شعر هيبقا احسن بمليون مره

ابتسمت ابتسامه خفيفه ووشي احمر من الكسفه ورجت ابص لتليفوني وعمر طلع ...
"هو شكلو وحش فعلا .. دا سؤال بالذمه .. اي الغباء الي انا فيه دا"

ماما جات وخدت معاها شنطه صغيره فيها هدوم .. فهمت انها هتبات لتاني يوم وهتيجي بالليل .. ماما مشيت من غير.ما تاكل وقعدت انا وعمر ...

عمر: طيب اي .. مش هنطلب أكل ؟
انا: اطلب انتا .. انا هروح لصحبتي .. ساعتين كدا وهاجي
عمر: طيب

عمر دخل اوضتو وانا رحت غيرت على السرير ونزلت ركبت تاكس ومشيت .. وصلت للعماره الي فيها مي وطلعتلها وخبطت وهي فتحت ...
مي: أخيراً .. اي اللي اخرك كدا
انا: استنيت لما ماما مشيت .. حتا مكلتش وسبت عمر من غير اكل
مي: حظك حلو ماما طابخه .. تعالي احطلك تاكلي
انا: لا مش لازم .. تعالي بس عايزاكي في موضوع مهم
عفاف: ازيك يا امل .. نورتي
انا: ازي حضرتك يا طنط
مي: امل جايه من غير اكل ومش راضيه اجيب ليها حاجه يا ماما .. يرضيكي
عفاف: ازاي بس يا امل مينفعش .. تعالي انا عامله شوية مكرونه بالبشاميل ورز .. هعمللك طبق سلطه على السريع تعالي
انا: طيب نخلي الاكل لوقت تاني بس عشان عايزه مي في موضوع
عفاف: طيب براحتك .. انا داخله انام يا مي عشان تعبانه
مي: ماشي يا ماما تصبحي على خير
عفاف: وانتي من اهلو .. يلا هسيبكو انا عشان تبقو براحتكو
انا:تصبحي على خير يا طنط .. تعالي يا مي

سحبت مي لاوضتها وقعدنا على السرير ...
مي: في اي يا بنتي مالك
انا: بتعرفي تعملي حلاوه ؟
مي: ايوا بعرف .. لسه عاملها لنفسي من يومين كدا .. بس بتسألي لي
انا: عايزه اعمل حلاوه لجسمي
مي: دلوقتي ؟
انا: لو في مجال يعني
مي بتضحك: ماشي بس لي طيب فهميني .. ماهو مش معقول تطلعيلي فجأه كدا بالفكره من غير سبب
انا: انا معملتش اي حاجه لشعر جسمي دا من زمان .. كمان كسي مليان شعر وطيزي .. عايزه انضهفم
مي: بس؟
انا: ايوا هعمل ليه تاني يعني
مي: عليا انا برضو .. عموما ماشي .. ماما كدا كدا نومها تقيل وبابا وعماد مش هنا وهيطولو .. البسي حاجه خفيفه من عندي لما اجهز الحلاوه ويبقا نعملها في الحمام
انا: طيب

مي دخلت المطبخ وانا فضلت قاعده زي ما انا ...
"اي الهبل دا .. طب انا بعمل حلاوه ليه فعلا .. ** يخربيتك يا عمر مبقتش عارفه انا بعمل اي ولا عارفه افكر بسببك"
فضلت شويه لما مي دخلت عليا ...
مي: انتي لسه مغيرتيش ؟
انا: يبقا هقلع خالص ليه البس حاجه وتتبهدل مننا
مي: طيب هتعملي تحت بس ولا لجسمك كلو
انا: لجسمي كلو بالمره
مي: طب اقلعي يلا واخلي الحمام قدامي عشان الحلاوه جهزت
انا: طيب

مي دخلت تجيب الحلاوه وانا دخلت الحمام وقلعت هدومي كلها وعلقتها .. شويه ومي دخلت هي كمان ومعاها الحلاوه وكانت قلعت هدومها ما عدا السنتيان والكلوت ...

مي: خدي افردي على دراعاتك وخلصيهم وانا هعمل رجليكي .. عشان نكسب وقت .. ودقيقه هجيب كرسي اقعد عليه
انا: طيب هاتي

مي طلعت تجيب جابت الكرسي ورجعت وانا قعدت على القعده وحطيت الحلاوه جنبي وبقيت اشيل منها وافرد على دراعي .. كذلك مي شغاله في رجليا .. تلت ساعه وكنا خلصنا كل جسمي ومش فاضل غير طيزي وكسي بس ...
مي: بصي بقا .. افتحي رجليكي واهدي كدا عشان الشغل في الكس والطيز بيوجع
انا: عارفه .. براحتك بس عشان انا اخر مره عملت حلاوه لكسي فضحت الدنيا وماما دخلت عليا الحمام من صويتي

مي فردت على كسي الخلاوه وبدأت تظبطها وتسحبها براحه .. كانت الحلاوه سخنه شويه والالم شديد .. فضلت مستحمله الالم بالعافيه بتاع خمس دقائق عذاب لحد ما خلصت كسي وبين فلقات طيزي وبقيت نضيفه على الاخر ...

مي: انا خلصت
انا: يااااااه .. اخيرا .. انا كنت هعيط منك
مي بتضحك: انا من كتر ما بعملها بقيت متعوده على الالم دا وبعملها لوحدي
انا: انا عمري ما جيت ليكي وكان فيكي شعره .. انتي بتنضفي كل يوم ولا اي ؟
مي: لا مش كل يوم .. بس مجرد ما الشعر يظهر بحيث الحلاوه تقدر تمسكو بشيلو مبصبرش .. يلا بقا خديلك دش ساقع يبرد جسمك الي ولع دا

مي طلعت وانا شغلت الميه وغسلت جسمي ونشفتو وطلعت والفوطه على جسمي وهدومي في ايدي وكانت مي في المطبخ .. دخلت الاوضه نشفت شعري ولبست هدومي وبجهز عشان اروح ومي دخلت عليا ...

مي: اي دا .. رايحه فين ؟
انا: مروحه
مي بتزعق: مروحه مين يا لبوه هو بعد الدعك والشد دا كلو وعايزه تروحي .. دا انا ولعت من جسمك بعد الحلاوه .. مش هسيبك إلا لما احبلك النهارده
انا: اشششششش يخربيتك هتفضحينا امك هنا
مي: مش هتروحي
انا: معلش يا مي خليها يوم تاني .. عمر لوحدو في البيت وماما مش هنا
مي: براحتك يا امل .. بس خدي بالك انا زعلانه منك بسبب الحركه دي
انا: يووه .. خلاص بقا يا مي .. ما قلتلك ظروفي مينفعش اتأخر
مي: طيب .. طب استني ناكل سوا طيب
انا: يبقا هاكل في بيتنا .. يلا فوتك بعافيه .. باي

نزلت من عند مي وركبت التاكس وروحت .. كانت الساعه بقت ٧ بالليل .. وصلت العماره ودخلت وعمر مكانش ظاهر في الصاله .. بصيت عليه في الاوضه وكان قاعد قدام الكمبيوتر بيلعب چيم ولابس السماعات ومش سامعني .. قربت منو وخبطت على كتفو لما بصلي وخلع السماعه ...

عمر: اي دا .. هي الساعه كام
انا: الساعه ٧
عمر: انا طولت هنا أوي
انا: ليه انتا قاعد من امتا
عمر: من ساعة ما مشيتي
انا: اي دا .. انتا مكلتش ؟
عمر: لا .. محبتش اكل لوحدي .. نفسي اتسدت لما مشيتي انتي وماما
انا: طيب انا كمان مكلتش عند مي .. تحب تاكل اي
عمر: اي حاجه

عمر رجع لبس السماعه وقعد زي ما كان .. وانا زعلت من نفسي اني سبت عمر لوحدو كدا .. عمر طول عمرو متعلق بيا انا وماما من يوم ما بابا مات .. ودايما قاعدين مع بعض في كل وجبة أكل .. حتا يوم ما اتفرقنا وبقيت انام في اوضه لوحدي وهو في اوضه لوحدو فضل فتره كبيره يجي عليا او يدخل لماما في نص الليل عشان مكانش متعود ينام لوحدو .. طب دا اراضيه ازاي دا .. قررت اجيب اكلتو الي بيحبها .. عمر من صغرو بيحب التونه المشويه وجنبها رز ابيض .. اتصلت على محل سمك وطلبت كيلو ونص تونه مشويه ومعاها رز ابيض وسلطه وطحينه وعيش .. دخلت غيرت هدومي ولبست كلوت وسنتيان ابيض وهوت شورت وفانيله حمالات ضيقه .. طلعت قعدت في الصاله لما الساعه بقت ٨ والاكل وصل .. طلعت خدتو وحاسبت الشاب الي جابو ودخلت ظبطت السفره وحطيت الاكل في الاطباق وعملت عصير منجه وجوافه وحطيتو مع الاكل.. بعدين دخلت لعمر وخبطت على كتفو ...

انا: عمر .. يلا الاكل جيه
عمر: اكل اي .. اي الريحه دي .. اوعي يكون الي في بالي
انا ابتسمت: ايوا هو الي في بالك
عمر: ور*** انتي حلا اخت في الدنيا

عمر قام وهو فرحان وحضنني وباسني على خدي وطلع بسرعه .. طلعت وراح ولقيتو قعد على اسفره مبياكلش...

انا: ما تاكل .. قاعد كدا لي
عمر: مستنيكي
انا: انا جيت اهو .. يلا ناكل

قعدنا ناكل وكنت براقب عمر وهو بياكل .. كان بياكل بسرعه وكل حوالي تلت سمكات ورز كتير .. كان باين عليه انو جعان .. خلصنا اكل وشربنا العصير وقمنا وعمر شال الاطباق معايا ونضفنا السفره ودخلت اغسل الصحون وعملت كبايتين شاي اخضر وطلعت لعمر الي كان قاعد بيتفرج على فيلم "اسماعيل ياسين في الجيش" .. قعدت جنبو واديتو كباية الشاي وقعدنا نتفرج ونضحك من قلبنا على الفيلم ...
"عجبي ! .. كنت هعيط من عمر النهارده بسبب الي عملو النهارده .. وكان مغلبني طول الاسبوع الي فات بسبب الي بيعملو .. وحالياً صعب عليا لما سبتو وبحاول اراضيه !"
الفيلم خلص ورحت عملت فشار وجعت .. وقلبنا على قناة MBC2 وكانت بتعرض فيلم " جومانجي الجزء لاول لـ ذا روك" .. الفيلم دا كمان خلص وقعدنا نقلب في القنوات .. الساعه وصلت ١١ واحنا قاعدين .. لاحظت على عمر كان قاعد مش على بعضو وبيتحرك كتير على الكنبه وباين عليه القلق ...
انا: مالك في اي
عمر بصلي: هاا .. لا مفيش حاجه
انا: انا عارفاك يا عمر وحافظاك .. مبتتحركش كدا غير لما تكون عايز حاجه او خايف من حاجه
عمر: و*** مفيش حاجه .. هعوز اي يعني ولا هخاف من اي
انا: عايز تضرب عشره .. صح ؟
عمر بصلي وهو مخضوض: اييه .. لا لا .. او ايوا هعملها بس لما اجي انام
انا: لو عايز تشغل حاجه على الشاشه شغلها .. هقعد معاك هنا عادي
عمر: بجد !! .. امال كان المره الي فاتت اتعصبتي وقلتي دي اخر مره
انا: كنت مكسوفه منك صراحه .. بس حاليا مظنش ان هيبقا في كسوف .. دا انا شفتك النهارده وانت ملط خالص .. وانتا شفتني في الحمام .. ومن كام يوم دخلت عليا وانا بغير .. هيجي منين الكسوف بعد دا كلو
عمر ضحك: عندك حق .. دقيقه هروح اجيب الفلاشه واجي

عمر دخل الاوضه وطلع ومعاه فلاشه .. ركبها في الشاشه وجاب الريموت وفضل يقلب في قايمة افلام سكس كبيره واختار واحد منهم وشغلو ...

انا: اي الافلام دي كلها .. انتا بتاجر فيهم ولا اي
عمر: يعني حاجه زي كدا .. انا وصحابي بنتصفح والي بتعجبو حاجه بيشاركنا بيها

الفيلم بدأ بوحده واقفه في المطبخ بتغسل الصحون ولابسه كلوت وسنتيان لونهم احمر وشفافين .. كانت بشرتها بيضه جدا وشعرها وعيونها لونهم اسود .. كمان جسمها قريب لجسمي .. معرفش إذا كان عمر اختار الفيلم دا لان البنت شبهي ولا دي صدفه .. البنت واقفه في المطبخ ودخل عليها واحد من ورا طول بعرض وكان ملط .. بشرتو لونها قمحي وزبو طول حوالي ٢٠ سانتي وحجمو يخوف وعروقو بارزه .. حضنها من ورا ومسك وسطها ولزق زبو بين فلقات طيزها .. بصيت على عمر وكان بيحك في زبو من تحت البنطلون وباين انو واقف .. انا كمان بدأت اسخن .. مديت ايدي احسس على كسي من فوق الهدوم .. الممثل فك السنتيان ومسك بزاز الممثله وفضل يدعك ويفعص فيها وهو بيبوس شفايفها .. وهي واقفه ومستسلمه ليه تماما .. بعد كدا شدها ودخلو الاوضه وراحو قعدو على السرير جنب بعض وهما مقطعين شفايف بعض بوس .. وايد الممثل بدأت تسحب على كسها ودخلها من تحت الكلوت يدعك فيه .. بصيت على عمر وكان قلع البنطلون فعلا وبيفرك في زبو ومركز على الفيلم .. اتجرأت انا كمان ونزلت الهوت شورت والكلوت لحد رجليا تحت وسندت ضهري وحطيت ايدي على كسي ادعك فيه وانا بتفرج .. عمر بص ليا ولكسي وضحك ...
عمر بيضحك: اي دا ! .. هو الشعر راح فين
انا: لما رحت لصحبتي خليتها تعمل حلاوه جسمي كلو
عمر: اوووووف .. شكلو يجنن لما نضف كدا
انا: طيب ما تقرب تشوفو قاعد بعيد ليه ؟
عمر: بجد !

عمر قرب وقعد يبص على كسي ويحك في زبو ونسي الفيلم الي شغال خالص .. كان عروقو منفوخه وانفاسو مسموعه وباين عليه الاثاره ...

انا: طيب اي .. مش هتشوف الفيلم ؟
عمر: دا احسن من مليون فيلم
انا ابتسمت: عجبك بجد ؟
عمر: اوي

عمر قعد جنبي ولزق جسمو فيا وفضل يبص شويه ليا ولكسي وشويه للفيلم .. وانا قاعده هيجانه انا كمان وجسمي ولع .. كمان حاسه بمتعه مختلفه محستهاش غير مع عمر .. حبيت الوضع .. كنت مكنتش عارفه استمر ولا ابطل .. اتمادا اكتر واديلو فرصه يلمسني ولا اكتفي بانو يشوفني بس .. بقيت سرحانه في افكاري وهيجاني وحاسه بكسي بينزل شلالات غرقت ايدي ...

عمر: بقولك اي يا امل .. ما تيجي ندخل الاوضه جوا بدل ما نبوظ فرش الكنبه .. واهو السرير هيكون مريح اكتر
انا: يلا

قلتها وانا مش حاسه بنفسي .. قمت ومشيت لاوضة عمر الي كان ماشي قدامي .. دخلنا وعمر قفل الباب وقعدنا على السرير وسندنا ضهرنا .. وقعدنا انا احك في كسي وعمر بيدعك زبو ...

عمر: اي رأيك ادعكلك كسك وانتي تدعكي زبي
انا في حالة توهان: ماشي

عمر سحب ايدي على زبو ومسكتو حسيت بسخونتو ونعومتو وصلابتو في ايدي وسخنت اكتر .. وجنني احساسي لما حسيت ايد عمر نزلت على كسي تدعكو .. اتشنجت وجبت شهوتي من الموقف وفوقت من الحاله الي انا فيها ...

عمر: اي دا .. خلصتي كدا
انا: المفروض .. بس عادي ممكن استمر معاك لما تخلص

فضلنا على وضعنا هو يدعك كسي وانا ادعك زبو .. لحد ما عمر اتشنج وارتعش .. وحسيت زبو بيكبر في ايدي وحسيت بنبض قلبو كمان .. ونزل لبنو على ايدي وجسمو ارتخا وغمض عينو وسحب ايدو من على كسي ...

عمر: اااااااااه .. شكراً يا أمل .. انا عمري ما حسيت بمتعه زي النهارده

سبت عمر وقومت طلعت من الاوضه على المطبخ اشرب شوية ميه .. وخدت كاسة ميه ورجعت لعمر اديتهالو يشربها وطلعت على السرير مددت جنبو ...

عمر: هتنامي هنا ولا اي
انا: لو مش حابب هروح اوضتي عادي
عمر: اكيد طبعاً حابب .. خليكي جنبي .. اديكي رجعتي تاني بعد ما كل واحد راح اوضه لوحدو
انا ضحكت: ايوا .. خلينا نسترجع ذكرياتنا

عدلت نفسي على السرير واديت ضهري لعمر ونمت زي ما انا من غير ما البس حاجه من تحت .. وعمر جيه حضنني من ورا وحسيت بزبو على طيزي ...

انا: اييه .. لسه عايز تاني ولا اي
عمر: مش عارف
انا: انا حاسه بيه بيكبر على طيزي
عمر: بقولك اي .. انا نفسي اجرب حاجه .. بس غالباً انتي هترفضيها
انا: اي هي
عمر: عايز احك زبي في كسك
انا: انا لسه مش مفتوحه
عمر: عارف .. انا هحكو من برا لبرا بس
انا: طيب خلي بالك لـ تتهور بقا
عمر: يعني موافقه
انا: وسع كدا عشان اتعدللك

نمت على ضهري وفتحت رجليا وعمر راح عند كسي .. بصيت عليه كان زبو واقف زي الحديد .. رغم اني مش عازه اتفتح بس كمان بتمنا الزب دا يدخلني ويمتع كسي .. عمر حط زبو على كسي من برا وبدأ يحركو براحه .. مجرد ما زبو لمس زنبوري ارتعشت وهجت من جديد .. سخونة زبو وصلابتو حاساها من كسي وهو بيحكو بزبو .. عمر بدأ يضغط أكتر وأكتر وانا اهاتي عليت وكسي بيفرز عسل حسيت برطوبتو الي خلت زب عمر يتحرك بحريه عليه ...

عمر: كسك ناعم أوي .. انا خايف اتهور بجد
انا: اووووف بس بقا .. انا الي شويه وهقولك دخلو
عمر بيضحك: للدرجادي هجتي .. طيب حاسه بإيه
انا: حاسه بأحتياج شديد للنيك .. حاسه بجسمي مولع ودمي فاير جوا عروقي .. حاسه بكهربه ماسكاني .. مع كل حركه زبك بيلمس فيها زنبوري بحس روحي كانت مسحوبه مني ورجعتلي تاني
عمر: احا دا كلو

عدلت نفسي وقلعت هدومي كلها .. الفانيله والسنتيان وبقيت ملط قدام اخويا ..عمر مسك زبو بأيد وايدو التانيه مدها على بزي يدعك فيه ويفرك حلماتي .. مسكت ايدو وضغطها على بزي اكتر وانا بتلوا واتشرمط تحتو ...

انا: اححححح ادعك كمان
عمر: بزازك طريه وناعمه أوي يا أمل
انا: انا كلي ملكك نيك بزازي بأيدك .. ونيك كسي بزبك .. متعني .. ريح اختك يا عمر .. ريح اختك الشرموطه يا عمااااار (هما صوتت وعليت صوتي)
عمر: صوتك يا بنت الهبله هتفضحينا

مديت ايدي ومسكت زب عمر وبقيت اضغطو على كسي .. بقيت احك كسي وزنبوري بزب عمر وانا مغمضه ومتخيله زب عمر اخويا جوايا وبينيك كسي .. وعمر بقا ماسك بزازي الاتنين يدعكهم ويقرص في حلماتي وانا بقيت في عالم تاني من المتعه ...

انا: عجبك كسي وبزازي يا عمر
عمر: اي الي عجبني .. دا العجب بنفسو .. يابخت الي هيتجوزك وينيك الكس دا ولا يرضع بزازك دي .. يابختو بجد

فضلنا على الحال دا انا احك زب عمر في كسي وعمر ماسك في بزازي .. فضلنا زي عشر دقائق بعدين عمر فاجأني بسؤال ...

عمر: جربتي تلعبي في طيزك قبل كدا يا امل ؟

انا سمعت السؤال ووقفت حركه وهو كمان .. بصينا لبعض وعقولنا اتبادلت نفس الصوره .. حصل connection بين عقولنا ...

انا: انا مجربتش .. بس سمعت عنو
عمر: طيب واي رأيك
انا: بص انا عندي استعداد اجرب .. بس نتفق من الاول .. لو حسيت بألم او عدم راحه او اتعورت او اي حاجه من دي وقلتلك وقف يبقا توقف
عمر: ماشي

عمر بعد عني وانا اتعدلت على السرير وبصيت ليه ...

انا: هنعملها ازاي
عمر: انا كنت سمعت فيديوهات كتير للموضوع دا وعرفت كذا طريقه وعرفت خطواتهم
انا: انا عايزه طريقه مفيهاش ألم ولا جروح
عمر: حسب ما شوفت ف مفيش جروح لو عملناها صح .. إنما كلهم ألم .. بس في اخف وفي اشد .. هو احنا عندنا مخدر موضعي هنا؟
انا: هتعمل بيه اي دا
عمر: هحطو على خرمك عشان خفف الالم .. وهنعوز اي كريم مرطب
انا: في مرهم مخدر موضعي في التلاجه .. والمرطب عندي هنا
عمر: طيب انا هطلع اجيب المرهم وانتي هاتي المرطب
انا: طيب

عمر طلع للمطبخ ورجع بالمرهم وانا جبت علبة الكريم المرطب الي بستعملها ...

عمر: بصي بقا .. نامي على بطنك على السرير وحطي المخده دي تحت وسطك وافتحي رجليكي .. وسيبي نفسك خالص واسترخي .. كل ما تشدي نفسك هتتوجعي
انا: طيب

نمت على بطني على السرير وسحبت مخده حطيتها تحت وسطي وطيزي بقت مرفوعه لفوق .. عمر طلع على السرير وبقا بين رجليا وطيزي في وجهو .. مكنتش شايفاه بيعمل اي بس سمعتو بيفك غطا المرهم بأيدو لان الكريم كان جنبي وشايفاه .. عكر طلب مني اباعد بين فلقات طيزي عشان يشوف خرمي .. فتحت طيزي بأيديا الاتنين وحسيت بصباعو على خرمي بيدهن في المرهم .. كان المرهم ساقع وصباع عمر بيلف حولين خرمي وهو بيدهن ويدعك .. فضل زي حوالي خمس دقائق يدهن ويدعك في خرمي لما حسيت بخدل في خرمي وبالتحديد العضله الي بتفتح وتقفل ...

عمر: اي الاخبار .. حاسه بأيه
انا: حاسه بخدل في خرمي
عمر: يبقا المرهم اشتغل .. جلد خرمك امتص كل المرهم الي حطيتو .. هحط المرطب دلوقتي على صوابعي وخرمك وابدأ ادخلهم .. جاهزه ؟
انا: ايوا

عمر خد علبة المرطب من جنبي وفتحها وخد منها شويه دهن خرم طيزي وساب العلبه مفتوه جنبو .. بعدين مد ايدو الي دهن بيها وفضل يدعك في خرمي بصباعو وبدأ يضغط عليه براحه .. رغم ان المرهم مخليني مش حاسه بحاجه في خرمي في البدايه لكن اول ما عمر ضغط صباعو ودخل اول عقله حسيت بألم بسيط .. فضلت ساكته وعمر بيحاول يدخل صباعو اكتر ويطلعو بالراحه ويرجع يدخل حته اكبر لحد ما صباعو كلو دخل في طيزي فعلا ...

عمر: صباعي بقا جواكي يا امل
انا: عارفه .. حاسه بيه
عمر: طيب في ألم ؟
انا: بسيط .. كمل الي بتعملو يلا

عمر مد ايدو التانيه لكسي يدعكو ويحرك في صباعو الي جوا طيزي من برا لجوا والعكس .. حسيت باحساس غريب لكن ممتع .. نفس الاحساس الي كنت بحسو مع مي لما كانت تلحس وتدعك خرمي .. عمر فضل شويه يدعك كسي ويبعبص طيزي بصباعو بعدين طلعو ودهنو مرطب ورجع يحاول يدخل صباعين المرادي .. دخل اول عقله من الباعين وبدأ الالم يزيد بس معقول واقدر استحملو .. فضل شويه لما قدر يدخلهم للاخر وبقا ينيكني بصوابعو في طيزي ويلعب في كسي بايدو التانيه .. اللعب في كسي كان ممتعني ومنسيني الالم .. عمر طلع فاهم فعلا .. فضلنا على الحال دا زي ساعه لما قدر يدخل تلت صوابع جوايا ويحركهم بحريه من برا لجوا والعكس .. خرمي وسع وبقا متعود على الحركه نسبيا .. او بمعنا تاني بقيت جاهزه للنيك في طيزي ...

عمر: المفروض خرمك بقا جاهز للنيك .. ادخل زبي ؟
انا: ماشي

عمر طلع صوابعو ودهن زبو بالمرطب ووجهو على خرم طيزي وبدأ يضغط .. حسيت بسخونة راس زبو على خرمي .. بدأ يضغط ويحاول يدخلو لما قدر يدخل راس زبو .. كان في الم والمرادي شديد وصوتي ظهر من الالم ...

انا: اااااييي
عمر: اي .. اطلعو ؟
انا: استنا بس .. هستحمل دا .. كمل خلينا نخلص
عمر: لو هيتعبكي بلاش .. ممكن نجرب بكره مثلا .. خرمك اتمرن النهارده والمره الجايه هيكون اسهل
انا: طيب حاول كدا ولو مقدرتش استحمل يبقا نوقف

كل الكلام دا وراس زبو راشقه في طيزي .. عمر مد ايدو لكسي يدعك فيه وهو بيحاول يدخل زبو اكتر وانا احاول انسا الالم واستحمل .. لحد ما قدر يدخل زبو كامل في طيزي .. فضل واقف شويه وزبو في طيزي وهو بيدعك في كسي .. انا كمان بدأت انسا الالم واهيج .. بقيت اعض على شفايفي وادعك في بزازي بايدي .. عمر شافني هيجانه ومستمتعه ف بدأ يحرك زبو براحه .. رغم ان كان فيه الم بس المتعه كمان كانت موجوده ونسيت الالم .. فضل عمر ينيك في خرمي براحه .. يدخلو للاخر ويسيبو شويه بعدين يطلعو لحد الراس وميفلتهوش .. مع كل حركه عمر بيتحركها كانت متعتي بتزيد والالم اتحول من شيئ مزعج لشيئ ممتع .. مديت ايدي على كسي ادعك فيه وعمر سحب ايدو وبقا ماسك فلقات طيزي وهو بينيكني .. غمضت عيوني وبقيت احس بالمتعه الكبيره .. وكانت فكرة ان الي بينيكني دلوقتي يبقا اخويا الصغير وان دي اول مره اجرب فيها نيك الطيز وان دا زب حقيقي الي جوايا كانت مجنناني .. اهاتي عليت كمان بقيت سامعن صوت عمر وانفاسو الساخنه .. عمر نزل ونام على ضهري بسدرو وزبو لسه في طيزي .. مسك بزازي يدعكهم وينيك طيزي اسرع لحد ما بقا يرزع فيه ونسي نفسو .. الالم زاد مع الهيجان والشهوه .. بقيت اصوت تحتو وهو ولا هامو .. كنت عايزاه يوقف بسبب الالم بس كمان كنت عايزاه يستمر بسبب المتعه .. لحد ما اتشنجت وجبت عسلي للمره التانيه .. عمر وقف نيك شويه لما هديت ورجع ينيك في طيزي تاني بس بهدوء .. فضل ينيك لحد ما حسيت زبو بيكبر في طيزي وحسيت بسائل ساخن بيتحرك جوايا وكان كتير ...

انا: اي دا .. في اي
عمر: مقدرتش تمسك نفسي .. نزلت في طيزك
انا: تقصد لبنك دا الي بتطلعو لما تخلص ؟
عمر: ايوا .. انا اسف بجد مقدرتش امسك نفسي واطلعو قبل ما انزل
انا: خلاص عادي طلاما بعيد عن كسي

عمر قام من فوقي ونام جنبي وانا فضلت زي ما انا من التعب .. ومدرتش بنفسي ونمت واللبن لسه بينقط من طيزي وانا وعمر نايمين ملط جنب بعض ...
عجبتنى جدا وجبت عليها ممتعه بجد وطريقة الكتابة كملى وياااه لو حقيقية تبقي أجمد
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
بشكرك على تعليقك الجميل

بالنسبه لتمهيد علاقة عمر وامل وعلاقة مي وامل ف بعترف بإهمالي هون
لكن لو تخيلنا ان دا مجتمع متحرر وعمر يالي مقضي وقتو على مواقع السكس وامل يالي بتتساحق مع صديقتها ف ما بظن ان غياب التمهيد راح يأثر
كمان علاقة امل بمي بالنسبالي علاقه طبيعيه .. انا نفسي عندي صديقتي المصرية المتزوجه لما تيجي مشان ننضف بعض من الشعر بنمتع بعض شوي😁
وبعرف بنات تانيه بتتساحق مع بعض وشفت معهم صور لبعض كمان
أما بالنسبه لأسم مي يالي اتكتب علياء ف دي كانت مشكلة واجهتني في ان اسم علياء طويل علي شوي
غير هيك انا اصلا عندي مشكله في اختيار الاسماء
مو عارفه اختار اسماء منيح وبضل افكر كتير قبل ما اختار اسم الشخصيه
بس اسم القصة هو يالي اجا حلو .. لان ساعت ما كنت بخطط لكتابة القصه كان مسلسل (يوميات زوجه مفروسه أوي) شغال ف اخترت هذا الاسم
جميلة بس فين الجزء الثالث
ولا انتى اندمجتي مع اخوكي ونفضتلنا ;)
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
انا بنزل الاجزاء يومي السبت والثلثاء
رح نزل الجزء الثالث اليوم المسا
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
انا بنزل الاجزاء يومي السبت والثلثاء
رح نزل الجزء الثالث اليوم المسا
هو عشان بقا فيه اقبال على القصة هتتقل علينا يعني؟😂
ماشي ياعم وضعك يسمحلك😂
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
هو عشان بقا فيه اقبال على القصة هتتقل علينا يعني؟😂
ماشي ياعم وضعك يسمحلك😂
انا ما بتقل
كل الموضوع اني بيكون عندي دوام كل يوم
وما بكتب غير المسا لما اخلص دوام
حالياً الجزء الثالس لسا فيه جزئية صغيره رح كملها بعدين بنزلو
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و Alexander_Alakbr
في الجزء السابق، مارست أمل الجنس الشرجي مع أخاها الاصغر عمر، وكانت مستمتعه، رغم رفضها للفكره في البدايه
هل ستتقبل أمل ما حدث ؟
هل ستستمر علاقتهما ؟
هل سيتوقف الامر على الجنس الشرجي فقط ؟

كل هذا واكثر سيتضح في الاجزاء القادمه


اتمنى للجميع قرائه ممتعه
@qamar69


الجزء الثالث

صحيت من نومي دايخه وعندي صداع .. وكمان كنت حاسه بألم بسيط في خرم طيزي .. بصيت حوليا ولقيت نفسي في اوضة عمر نايمه ملط وعمر مكانش جمبي .. قعدت على السرير وافتكرت الي حصل امبارح وازاي عمر ناكني من طيزي ونزل لبنو جوايا .. وساعتها دموعي نزلت وحطيت دماغي بين رجليا وقعدت اعيط
"اي الي انا عملتو دا .. للدرجادي بقيت شرموطه .. ومين ! .. اخويا ! .. ازاي سمحت لنفسي .. انا طلعت رخيصه أوي"
فضلت اعيط في سري وكاتمه صوتي بالعافيه .. لحد ما عمر دخل عليا لافف فوطه على وسطو .. متحركتش وفضلت زي ما انا قاعده ملط على السرير بعيط ...

عمر: يااااه .. أحلا حمام سخن على الصبح .. اي دا .. مالك يا امل !

عمر جيه وقعد جنبي وحط ايدو على كتفي .. اتفزعت وبعدت عنو وظهرلو وشي مليان دموع وعيوني حمره ...

عمر: انتي بتعيطي ؟! .. في اي .. اي الي حصل

انفجرت في العياط وصوتي بقا عالي وبقيت اتكلم وانا بعيط

انا: يعني مش عارف .. المصيبه الي عملناها امبارح
عمر: مصيبة اي دي .. قصدك لماااا...
انا: اسكت .. مش عايزه افتكر .. مش عايزه افتكر ازاي كنت رخيصه لما فتحت لاخويا رجليا .. لما بقيت شرموط

كنت بكلمو وانا واقفه جنب السرير .. رجعت وقعدت جنب الحيطه ودموعي نازله شلالات ...

انا: انا كنت ساعات بحس باحتياج للجنس .. وكنت بريح نفسي بايدي وخلاص .. ورغم اني بعمل حاجه تقريباً كل البنات بيعملوها بس حاساها جريمه وكنت بقرف من نفسي .. واديني وصلت لاني افتح طيزي وادخل فيها زب يكب لبنو جواها .. بقيت شرموطه .. بقيت مومس .. انا بجد قرفانه من نفسي أوي

بصيت لعمر الي كان قاعد يبصلي .. افتكرت ان انا مش لابسه اي حاجه .. قمت بسرعه وطلعت من اوضتو على اوضتي وقفلت الباب .. رحت وقفت قدام المرايه وبصيت لشكلي .. شفت شكلي وشفت شكل العرق الي نشف على جسمي من امبارح وباين على جلدي .. بصيت بين رجليا وشفت عسل كسي الي نشف على فخادي .. شفت لبن عمر الي كان مغرق فلقات طيزي من عند خرمي .. مجرد ما شفت كل دا انهرت على نفسي من العياط .. رغم اني كنت مستمتعه امبارح وتقريبا كل حاجه تمت بارادتي .. لكن صعبت عليا نفسي .. كنت بستحمل الالم عشان احس بالمتعه وانا شرموطة لزب اخويا .. رحت عملت حلاوه مخصوص عشان اعجبو واهيجو عليا .. شاركتو في السكس الي بيسمعو .. قذاره فوق قذاره .. كانت اصعب لحظات مرت عليا في حياتي وقتها .. كنت حاسه بروحي بتتقطع جوايا .. كنت قاعده على الارض بعيط وسمعت عمر بيخبط عليا ...

عمر: افتحي يا امل
انا: سيبني في حالي يا عمر .. عايزه اقعد لوحدي شويه
عمر: لا مش سايبك .. ماهو إما تفتحي وإما اكسر الباب وادخل .. والخيار ليكي
انا: قلتلك سيبني يا عمر .. عايزه ابقا لوحدي ياخي

عمر مردش عليا .. افتكرتو مشي .. لكن لحظات وسمعت رزعه جامده على الباب اتخضيت منها ...

انا: بتعمل اي يا مجنون
عمر: هكسر الباب
انا: استنا خلاص .. هفتحلك
عمر: ما كان من الاول

قمت من عالارض وكان في بنطلون بيجامه واسع متعلق .. لبستو ولبست عليه تيشيرت نص كم على العريان كدا وفتحت لعمر وكان لبس هدومو ...

انا: عايز اي
عمر: تعالي اقعدي نتكلم شويه
انا: مش عايزه اتكل...
عمر قاطعني: هنتكلم يا امل .. اتنيلي اقعدي متعصبينيش

عمر قعدني على السرير وقعد جنبي ...

عمر: شوفي يا امل .. انا متفق معاكي في ان الي عملناه دا غلط .. ودا ممكن يتسبب في فضيحه كبيره ومصايب ملهاش اخر .. بس مش عايزك تحملي نفسك المسؤوليه .. لان في الحقيقه انا كنت السبب الاول والاساسي في الي حصل دا .. انا الي كنت بتعمد اخليكي تشوفيني زانا بتفرج على سكس وبضرب عشره .. وانا الي فضلت ارتب واخطط عشان اخليكي تتعودي على افعالي دي لحد ما اوصلك للسرير .. ف لو كان في حد قذر ورخيص هنا يبقا انا .. انتي ملكيش ذنب في اي حاجه .. فاهماني ؟

بصيت لعمر وسكتت شويه احاول استوعب كلامو بعدين رديت ...

انا: يعني انتا كنت بتخطط لكل دا !
عمر: ايوه
انا: بس دا مكانش ممكن يحصل إلا بإرادتي برضو .. هنلف نلف ونرجع لنفس الحقيقه دي
عمر: ما انا بقول ان المسؤوليه متوزعه علينا سوا .. بس كمان عايز اعرفك حاجه
انا: تعرفني اي
عمر: انا من صغري من لما كان عندي ١٢ سنه وانتي مبتفارقيش خيالي يا امل .. من يوم ما كل واحد بقا في اوضه وانا حسيت اني خسرت جزء كبير من روحي .. كنت بحبك أوي .. لما كان عندي ١٢ سنه كنت بحبك ومكنتش لسه اعرف اي حاجه عن الجنس .. وكنت بتخيلك حبيبتي الي هتجوزها ونكون اب وام لعيالنا ونعيش في سعاده طول عمرنا .. كنت بحلم بيكي كتير .. والحب دا فضل جوايا حتا بعد ما فهمت ان الاخوات مينفعش يتجوزو .. لما عرفت الحقيقه دي زعلت من جوايا أوي .. لكن رغم الحقيقه دي مقدرتش اطلع حبك دا من جوايا .. مقدرتش تنساكي .. وفضل الشعور دا جوايا يكبر كل يوم اكتر .. كان بيبقا اسعد يوم في حياتي لما اعمل حاجه تفرحك او نتشارك الفرحه سوا .. مكنتش بعرف اشيلك من دماغي .. طول الخمس سنين الي فاتو دول وانا بتعذب كل يوم من شعور اساسو غلط واحلام مستحيل تتحقق .. ولما كبرت وعرفت السكس والجنس وبقيت اضرب عشره كنتي بتيجي في بالي .. كنت بحاول ارفض الفكره بس سيطرت عليا غصب عني .. وانتي كل يوم بتحلوي في عيني اكتر واكتر لما بقيت احلم بيكي وانا نايم او صاحي .. لما مبقتش قادر اتحمل اكتر من كدا .. زهقت من سجن افكاري دا .. حاولت اغير الواقع واقرب منك اكتر .. ومعرفتش اقرب غير من الباب دا .. انا اسف يا امل .. كل الغلط كان من عندي من الاول .. واوعدك معادتش تتكرر تاني .. تقدري تنسي الي حصل دا وتعيشي عادي .. وانا اوعدك عمرك ما هتقابلي مني اي فعل يزعلك .. ولو حابه كمان ممكن اسيب البيت عشان خاطرك .. بس متعمليش في نفسك كدا ارجوكي

انا كنت بسمع عمر وانا مبلمه ومش قادره استوعب الكلام ...
"هو منين بيودي على فين .. بيحبني ! .. طيب ازي وامتا .. صحيح كنا متعلقين ببعض اوي لما كنا صغيرين .. حتا لما كل واحد راح في اوضه عدت عليا ليالي مكنتش عارفه انام بسبب ان عمر مش جنبي .. وكنت بتمنا يرجع الوضع لقديمو تاني .. بس احنا كبرنا دلوقتي .. ازاي حبو ليا يوصلو للمرحله دي .. يظهر ان عمر اتكونت عندو عقده نفسيه بسببي !"
كنت سرحانه في كلامو وفي افكاري والدنيا دخلت في بعضها مني ومبقتش عارفه افكر ...

عمر: امل .. يا امل
انا: ايوا .. ايوا معاك
عمر: معايا اي .. ساكته كدا لي
انا: بقولك اي .. الساعه دلوقتي وصلت ٩ الصبح .. وطبعا كدا اتأخرت على مدرستك ومينفعش تروح .. انا هلبس وانزل على الجامعه عشان فيه محاضرات مهمه لازم احضرها
عمر: انتي بتغطي على الموضوع ليه

قمت وسبت عمر وخدت هدوم من الدولاب ورحت الحمام اتشطفت على السريع ورجعت الاوضه لقيت عمر لسه قاعد ...

انا: هتفضل قاعد كدا ؟!
عمر: انا اسف يا امل .. انا غلطت بس و** مكان بايدي .. معرفش اي الي كان مسيطر عليا وقتها
انا: خلاص يا عمر .. اقفل الموضوع لحد ما ارجع .. مش عايزه اتأخر اكتر من كدا

سبت عمر قاعد زي ما هو وكملت لبسي وخدت شنطتي وموبايلي ونزلت ركبت تاكسي ومشيت ...

في الجامعه ....

نزلت من التاكسي قدام بوابة الجامعه .. مكانش في اي محاضرات مهمه زي ما قولت لعمر .. بس كنت عايزه اكون لوحدي شويه .. دخلت الجامعه وفضلت اتمشا والف وانا سرحانه في افكاري ...
"اخويا بيحبني وواقع في غرامي ! .. طيب تيجي ازاي .. مش يمكن دا حوار من عمر عشان يبرر الي عملو ؟! .. زايه الي عملو يعني .. ما انا شاركتو برضو .. بس هو مكانش بيبرر .. دا كان بيحمل نفسو المسؤوليه وبيواسيني .. مستغربش من عمر حركة انو بيحبني بالطريقه دي .. دا من صغرنا واحنا مع بعض في كل حاجه .. حتا كنا بنعيط لماما عشان نستحما سوا في البانيو لما كنا صغيرين .. ايوا صح .. انا مكلمتش ماما من يوم ما مشيت .. خليني اتصل عليها"
فتحت تليفوني لقيت ان ماما رنت فعلا امبارح بالليل والنهارده الصبح بس موبايلي كان صامت .. رنيت عليها ...

انا: الو .. ازيك يا ماما
ماما: اي يا امل .. انا بكلمك من امبارح والنهارده الصبح مبترديش ليه
انا: معلش .. الموبايل كان صامت من امبارح ومبصتش فيه من الصبح
ماما: اخبارك اي انتي واخوكي
انا: الح**** بخير .. هو انتي جايه امتا
ماما: بالليل كدا هكون وصلت .. عايزه حاجه وانا جايه ؟
انا: تسلمي عايزه سلامتك
ماما: انتي في الجامعه ولا في البيت ؟
انا: في الجامعه
ماما: طيب انا هكلم عمر دلوقتي اتطمن عليه .. عملتيلو فطار قبل ما ينزل ؟
انا: لا احنا صحينا متأخر ونزلت مستعجله
ماما: لي بس كدا
انا: اهو الي حصل بقا
ماما: طيب متتأخريش عليه بقا .. وياريت تاخديلو اكل معاكي من بره .. بدل ما تفضلو مستنيين لما تجهزي اكل
انا: خلاص ماشي
ماما: يلا باي
انا: باي

قفلت مع ماما ورحت قعدت على دكه رخام في ظل مبنا لكليه معرفهاش .. لاحظت ان انا بعدت عن كلية تربيه بتاعتي .. فضلت اتأمل في الجنينه الواسعه الي كانت قدامي .. كنا في الربيع والشجر مطلع ورد ومناظر جميله .. كمان كان في شباب وبنات كتير قاعدين مع بعض .. وكان في كابلز كتير في كل مكان .. الي قاعدين يتكلمو والي واخدين جنب لوحدهم بعيد عن الانظار وبيبوسو في بعض ويحسسو على اجسام بعض .. اليوم كان هادي والجو جميل .. يمكن دا ساعدني اهدا واتخطا الحزن الي انا فيه واتقبل الي حصل ...
"فيها اي يعني .. اخويا واكيد هيحافظ عليا .. لان اذايا من تذاه .. وفضيحتي من فضيحتو .. كمان طريقتو وهو بيتكلم وعيونو مكانش باين فيها غير الي بيقولو فعلاً .. طريقتي معاه النهارده الصبح دي غلط .. مظنش ان هيحصل حاجه لما نسامح بعض وعلاقتنا تستمر زي ما هي .. اهو يمتعني ويريحني وقت ما اكون محتاجه وانا كذلك اريحو لما يكون محتاج .. بدل ما اخسرو كأخويا وحبيبي .. حبيب اي بس .. بس واي المشكله .. ما انا كمان حبيبتو"
قطع حبل افكاري اتصال من مي ...

مي: الوو .. فينك يا جزمه
انا: في الجامعه .. مالك في اي
مي: انا شفتك معديه من قدام الكليه وانا في الدور التالت ندهت عليكي ومردتيش عليا
انا: معلش مخدتش بالي .. انا جايالك اهو
مي: طيب انجزي عشان المحاضره خمس.دقائق وتبدأ
انا: يلا انا جايه .. سلام

مشيت لمبنا كلية تربيه ورحت المدرج ومكانتش المحاضره بدأت لسه .. لمحت مي من بعيد قاعده مع باقي الشله .. رحت سلمت عليهم وقعدت جنبهم ...

مي: بت يا امل
انا: نعم
مي: مش ناويه تصارحيني بقا
انا: اصارحك بايه
مي: بقالك فتره كدا مش عاجباني .. شارده وشكلك متغير .. وطريقتك اتغيرت .. كل حاجه فيكي متغيره
انا: للاحسن ولا الأسوأ
مي: مش قادره احدد
انا: متقلقيش .. دي مشاكل في البيت بيني وبين عمر اخويا وتقريباً اتحلت
مي اتعجبت: بس كدا ! .. طيب ما انا بتخانق مع عماد اخويا كتير .. عمر ما أثر فيا بالطريقه دي .. طيب حابه تحكي ؟
انا: لا

مي لاحظت ان انا بتكلم بجديه وبرود معاها ف قررت تنسحب من النقاش وتسكت .. اكتر من مره لما بتزنق في النقاش معاها واكون عايزه اقفلو بتكلم كدا ف تفهم ان انا مش عايزه اتكلم عن الموضوع ف تسكت .. والجميل انها مبتزعلش مني لما اعمل كدا .. المحاضره بدأت وخلصت وطلعنا كلنا نلف شويه .. كنت فكيت خلاص وروقت .. وفي دماغي ناويه لما اروح اراضي عمر .. فضلنا نلف في الجناين شويه ومي طلبت مني اصورها .. طلعت موبايلي وصورتها شوية صور بعد كدا رحنا قعدنا في الجنينه خدت الموبايل تقلب في الصور وتبعتهم ليها ..

مي: هو انتي مكبره مناخيري في الصور كدا لي
انا ضحكت: مش انا الي عملت كدا .. دي الطبيعه يا مي .. انتي مناخيرك كبيره خلقه

مي فضلت تقلب وانا قاعده مش مركزه معاها بتعمل اي .. طلعت الدفتر بتاعي اشوف الملاحظات والجات الي خدتها من المحاضره ووصلنا لفين في المنهج .. ولقيت اننا خلاص خلصنا معظم المواد ومبقاش غير اسابيع قليله على الامتحانات ...

مي: اي دا يا امل
انا: في اي
مي: هو اخويا عماد بيعمل اي عندك

مجرد ما سمعتها قلبي وقع مني ووشي قلب الوان ...

انا: هاا ! .. فين دا
مي: اهو .. عندك صور كتير اوي ليه .. صور ليا معاه وصور تانيه كتير
انا: دا دا .. دا .. عادي ما في صور كتير ليكي انتي واهلك معايا
مي: انا شفتهم دلوقتي هما اربع صور اتنين لبابا واتنين لماما .. لكن دا ملف كامل مقفول بباسوورد ومفيهوش غير صور عماد

مبقتش عارفه ارد على مي .. لساني اتعقد .. ياترا بتفكر في اي دلوقتي ورد فعلها هيكون اي .. مي بصتلي وابتسمت بخبث ...

مي: انتي مال وشك قلب الوان كدا .. ليكون الي في بالي
انا: بصي هفهمك .. انا....

مي مخلتنيش اكمل كلامي وحضنتني وهي بتصوت ...

مي: اااااااااااههه .. بتحبي اخويا .. العب العب (سابتني ووقفت على حيلها زانا قاعده) مش قادره اتخيل .. صحبتي الانتيم تبقا مرات اخويا .. دي حاجه جامده

انا كنت سامعاها وانا متفاجأه .. كنت مخبيه عنها طول الوقت عشان فاكراها ممكن تزعل .. بس رجعت فكرت وقولت انها حاجه عاديه مظنش انها هتضايقها .. وبالنسبه لمي ف هي بتحبني جدا وطبيعي تفرح بحاجه زي كدا ...

انا: طيب اهدي يا هبله هتفضحينا .. اتنيلي اقعدي
مي قعدت: قوليلي بقا .. من امتا وانتي بتحبي عماد
انا: مش فاكره .. من كام شهر كدا
مي: استني هشوف تاريخ اول صوره هنا .. اممممم اهي .. يااااه .. دا من السنه الي فاتت .. بقالك سنه وتلت شهور بالظبط
انا: .....
مي بصتلي وابتسمت: انا معاكي يسطا .. هساعدك عشان تعرفي توصلي لقلب عماد
انا: طيب اهدي بس .. خليها للظروف متشغليش بالك
مي: ازاي مشغلش بالي .. انا هع.....
انا قاطعتها: اشششششش .. خلاص بقا .. انتي شويه وهتجوزيهولي .. قلتلك سيبيها للنصيب .. محدش عارف لسه مخبيالنا اي .. يلا نمشي عشان عايزه اروح بدري
مي: انتي حره .. كنت عايزه اخدمك في الموضوع دا

مشينا وكل وحده فينا ركبت ومشيت .. وانا ماشيه وقفت عند محل مشويات وجبت نص فرخه مشويه وركين ونص كيلو كفته ورز وسلطه وطحينه .. وعديت جبت علبة عصير كوكتيل فواكه .. وصلت العماره وطلعت للشقه .. وانا بفتح كانت الشقه هاديه ومفيش صوت طالع .. دخلت حطيت الاكل ورحت اشوف عمر في اوضتو ولقيتو نايم .. سبتو زي ما هو ورحت غيرت هدومي ولبست كلوت وسنتيان وفوقهم تيشيرت وبرمودا .. طلعت جهزت الاكل والعصير على السفره بعدين دخلت لعمر الاوضه وقربت من السرير وحطيت ايدي على كتفو اهزو اصحيه ...

انا: عمر .. يا عمر .. اصحا يا عمر
عمر بيحاول يفتح عينو: امممم .. في اي
انا: انتا نايم من امتا
عمر: هي الساعه كام دلوقتي
انا: الساعه ٢ الضهر
عمر: كدا انا نمت ساعتين
انا: طيب اصحا كفايه نوم .. قوم عشان تتغدا .. انا جبت اكل معايا وجهزتو بره
عمر: مليش نفس اكل
انا: انتا فطرت ؟
عمر: لا
انا: طيب وازاي ملكش نفس .. المفروض تكون جعان
عمر: مليش نفس اكل انا

قعدت جنب عمر وهو كان نايم على ووشو نحيتي ...

انا: انت لسه زعلان من حوار الصبح ؟
عمر: وهو انا الي المفروض ازعل .. انتي المتضرره هنا .. انا من الصبح وانا عايش في تأنيب ضمير .. جيت احاول انام عشان ابطل تفكير لقيتك بتعيطي في الحلم
انا ضحكت: اي دا .. بجد حلمت بيا
عمر: ايوا .. نفس الي كنتي بتقوليه الصبح حلمت بيه
انا: طيب بطل تفكير وريح دماغك .. انا مش زعلانه من حاجه
عمر بصلي: مش زعلانه ؟ .. طيب والصبح....
انا قاطعتو: الصبح مدتش نفسي فرصه افكر .. كنت لسه بستوعب الي حصل .. بص يا عمر .. مهما كان السبب في الي حصل سواء انا او انت ف متفرقش عشان الي حصل حصل ومنقدرش نغيرو .. بعدين انا لقيت ان الوضع كدا احسن .. انت شاب جواك طاقه جنسيه بدك تفرغها .. كذلك انا بنت وبحتاج للجنس .. واكيد مفيش حد هيخاف عليا اكتر من اخويا .. كذلك انا برضو هخاف اضرك .. حتا لو اتفضحنا هيكون الضرر مشترك .. عشان كدا انا موافقه .. موافقه نكون زي ما احنا كدا .. لو بتعتبرني حبيبتك .. تقدر تعتبرني من النهارده مراتك كمان مش حبيبتك بس .. اي رأيك

عمر كان بيسمعني وهو فاتح بوقو ومتفاجئ من كلامي ...

عمر: انتي بتتكلمي جد ؟
انا: كل كلمه قلتها جد
عمر: يعني مش زعلانه
انا: لا
عمر: وكمان معندكيش مانع نستمر ؟
انا: لا معنديش مانع .. بالعكس دا انا هكون فرحانه ومستمتعه بكدا كمان

عمر سمع كلامي ولمحت الدموع لمعت في عيونو .. بعدين قام وحضنني ...

عمر بصوت حزين: انتي طيبه أوي يا أمل .. انا بحبك .. كل يوم بتفاجئيني وبتحببيني فيكي اكتر .. شكراً يا امل
انا: اهدا يبني في اي .. مش كدا
عمر بعد عني ولقيت دموعو وصلت خدو وكان بيمسحها بايدو ...

عمر: انا بحبك أوي
انا مسكت ايدو ومسحت دموعو بايدي: وانا كمان يا حبيبي

وقربت من شفايفو واديتو بوسه خفيفه وسريعه على شفايفو ...

انا: قوم يلا انا ميته من الجوع والاكل هيبرد
عمر ابتسم: حاضر

سبت عمر وطلعت .. كنت متأثره بشكل كبير من عمر .. لدرجة ان دموعي كانت هتنزل بس ماسكاها بالعافيه .. حسيت براحه كبيرة من ناحية عمر .. وكنت فرحانه اني قربت منو أوي كدا وكمان لقيت مصدر للمتعه غير مي صحبتي والمرات الي بريح نفسي بايدي .. قعدت في الصاله استنا عمر .. شويه وعمر طلع وكان غير هدومو ولبس شورت ازرق فوق الركبه وفانيله كت سودا .. وكان طالع مبتسم ووشو منور ...

انا: اي دا اي دا .. انتا بتبقا حلو أوي لما تكون طالع من دور زعل
عمر ضحك: دا بفضلك .. فين الاكل انا جعان أوي
انا: مش كان نفسك مسدوده .. اتفتحت دلوقتي .. تعالا انا ظبطت السفره هنا

قعدت على السفره وعمر جاب الكرسي بتاعو وقعد جنبي .. بدأنا اكل وعمر أكلني في بوقي .. فضلنا نضحك وبادلتو الفعل وبقينا نأكل بعض .. وافتكرت شكلنا واحنا صغيرين لما كنا بنقعد ناكل جنب بعض وبابا كان لسه عايش .. وحسيت بشعور جميل جسمي قشعر بسببو .. نفس شعور الفرحه البريئه بتاعتنا لما كنا لسه عيال .. خلصنا اكل وقمنا وجبه غسل الصحون معايا وعملنا شاي ورحنا قعدنا جنب بعض قدام التلفزيون شغلنا فيلم اجنبي كوميدي .. كنا قاعدين نضحك ونعلق على الفيلم بفرحه والحماس كان بيزيد اكتر .. لحد ما وصلنا للقطة رومانسيه بين البطل والبطله .. لما كانو قاعدين على الكنبه جنب بعض وبيبوسو بعض والبطل بيمشي ايدو على جسم البطله .. السكوت عم المكان .. عمر كان لازق فيا بجسمو .. كنت حاسه بالدفا جنبو .. معرفش اي الهمنا اننا نبص لبعض في نفس اللحظه .. قربنا من بعض وشفايفي قابلت شفايفو في بوسه دافيه كلها حب ولهفه .. عمر لف دراعاتو عليا وحضنني نحيتو اكتر .. وهنا انا استسلمت وسبت نفسي تماما وهو استلم زمام الامور .. عمر اتعدل وحضني وبزازي بقت لازقه ومفروشه على صدرو .. نام عليا على الكنبه ونزل على وداني ورقبتي يبوسهم ويلحسهم .. كان في كل لحظه جسمي بيسخن وبهيج اكتر واكتر .. مكناش بنتكلم والصمت مسيطر علينا .. بس مشاعرنا واحساسنا هو الي بيتواصل .. عمر طلع لشفايفي يبوسهم ويمصهم وانا تحتو .. بعدين مد ايدو رفع التيشيرت وقلعهولي نزل حمالات السنتيان وكشف عن بزازي .. مسكهم بايدو يدعكهم ويمص حلماتهم .. هنا مقدرتش اسيطر على نفسي وصوتي بدأ يطلع في اهات هاديه بصوت ناعم معبره عن كم المتعه المتفجره جوايا .. عمر نازل مص ورضاعه في بزازي وانا تحتو مغمضه وبحاول احس بكل حركه بيعملها .. بعدين نزل بلسانو يلحس ويبوس في بطني وايدو بيسحبها عن جنابي ووسطي وفي كل حركه جسمي بيقشعر وبس روحي بتتسحب مني .. عمر وصل للبرمودا وبقا فوق كسي من فوق الهدوم .. بقا يداعب في كسي ويحرك شفراتو والزنبور وانا في كل حركه برتعش وبدوب تحت ايدو .. فضل يداعب في كسي من فوق الهدوم وانا بتأواه وبتلوا تحتو ...

عمر: كسك شكلو حلو اوي كدا وهو مرسوم قدامي .. انا مش قادر ابطل ابص ليه
انا مغمضه وبتكلم بالعافيه: بيتهيألي هيكون احسن لو كشفت عنو وشفتو مباشر

عمر مكدبش خبر وحقق رغبتي ومسك البرمودا والكلوت مره وحده ونزلهم .. نزل على كسي بشفايفو يسبوسو بوسه خفيفه .. حسيت بأنفاسو الحاره على كسي .. عمر طلع لسانو وبطرفو داعب زنبوري بخفه ولعني اكتر ما انا مولعه .. نزل بلسانو على كسي يلحسو وحسيت من طريقتو انو خبير في اللحس وعارف هو بيعمل اي .. فضل يلحس في كسي وانا ماسكه بزازي بدعك فيهم وفرك حلماتي وبعض على شفايفي واهاتي طالعه من الهيجان الي انا فيه .. عمر نزل على خرمي يلحسو هو كمان وكان بيحاول يدخل لسانو فيه .. كنت مستغربه هو جاب كل الخبره دي منين ...

انا: اوووووووف يخربيتك .. انت بتعرف تلحس حلو أوي .. منين جبت الخبره دي
عمر: نمت مع وحده قبل كدا تلت مرات .. كانت زميلتي في نفس المدرسه واعجبت بيا .. لحد ما في يوم قالت ان مفيش حد في بيتهم ورحتلها ونكتها .. مكانتش مفتوحه من كسها بس طيزها كانت مفتوحه .. وعرفت انها شرموطه
انا: احا .. طيب افرض دا كان كمين ولبستك في الحيط .. كنت هتودي نفسك في داهيه
عمر: انا كدا كدا سبتها ف معادش في خوف .. كل الي في دماغي هو اناي دلوقتي يا ملاكي

عمر مد ايدو وغرق صباعو من ريقو ودخلو في خرمي براحه .. وهنا صباعو دخل بسهوله وبدون اي الم .. فضل يدخل ويكلع في صباعو ويحركو يمين وشمال وهو بيلحس في كسي لما ولعني وبقيت على اخري .. دخل صباعو التاني وبرضو دخل بسهوله .. فضلنا على الحال دا شويه لما حسيت نفسي هجيب ...

انا: خلاص بقا يا عمر .. انا كدا هجيب قبل ما تنيكني
عمر بعد عني: خلاص اهو .. بس كان ليا كلب نفسي تعمليه
انا: انا عيوني ليك
عمر: عايزك تمصي زبي
انا: عينيا ليك
عمر: وتلحسي طيزي
انا: ومالو ان....... ايييه .. انتا بتتكلم جد
عمر: بتقرفي ولا اي
انا: المشكله مش هنا .. اقصد يعني ....
عمر: في اي
انا: المفروض يعني الولاد ميعملوش كدا إلا إذا كانو .......
عمر: لا لا مش الي في دماغك .. صراحه انا بشوف فيديوهات كتير كدا .. الممثله بتلحس خرم الممثل وأحياناً بعبصه خفيفه .. لكن متوصلش للنيك يعني (بيضحك) .. والبنت الي بقولك عليها كانت بتعمل معايا كدا عادي

هنا انا استغربت شويه .. هل زي ما عمر بيقول .. ولا عمر اخويا خول ؟؟ .. بس طردت الفكره وقولت ان مش عمر الي يبقا كدا ...

انا: خلاص اشطا .. الي تحبو هعمللك اي حاجه

عمر قام وقلع هدومو كلها واجا نام على ضهرو على الكنبه مكاني وبقيت بين رجليه قدام زبو وطيزو ...

انا: الحس ازاي بقا ولا ابدأ بايه
عمر: ابدأي بزبي شويه لما يقوم بعد كدا ان لي على خرمي
انا: طيب

نزلت ومسكت زبو بايدي كان واقف نص وقفه .. كنت شفت فيديوهات قبل كدا فيها مص وحاولت افتكر الي شفتو .. نزلت بلساني وخدت زبو من تحت لفوق لحد الراس .. بعد كدا تخلت نصو جوا بوقي وفضل امص فيه براحه .. كان ناعم وطعمو مميز ومختلف عن الطعم الي بحسو لما الحس كس مي .. فضلت امص فيه واطلع على راسو الحسها واداعبها بلساني زي ما شوفت في الفيديوهات .. ومشيت عليه بشفايفي من الجناب من فوق لتحت وطلعت تاني وخدتو في بوقي ...

عمر: احححح .. اي الحلاوه دي .. انتي كمان طلعتي بتمصي حلو اوي .. اوعي تكونييي......
انا: لا لا ياعم .. دا انا بحاول اقلد فيديو شوفتو من فتره كدا
عمر: بس طلعتي جامده .. يلا بقا انزلي على خرمي ولعيني اكتر

مكانتش اول مره الحس خرم طيز .. انا لحست لمي كتير قبل كدا .. بس كنت مستغربه الوضع لان دا ولد مش بنت .. دا اخويا كمان .. نزلت على خرم طيز عمر ومشيت عليه بلساني .. كان نضيف لا شعر ولا ريحه وحشه .. مكانش مختلف عن طعم زبو .. فضلت الحس والف بلساني على خرمو زي ما بعمل لمي .. وعمر كان باين عليه الهيجان من الحركات الي بعملها .. مست زبو ادعكو بايدي وانا بلحس خرمو .. وبقيت احاول ادخل لساني لما دخل وفضلت (رغم ان الوضع والتعبير مش عاجبني) انيك عمر بلساني في طيزو ...

عمر: اححححح ايوا كدا .. من زمان محستش الاحساس دا .. نيكي خرمي بلسانك يا امل .. ااااااخ على المتعه

فضلت الحس وادخل واطلع في خرم عمر وادعك في زبو لما لقيت زبو اتحجر في ايدي .. حسيت انو هيجيب ف سبتو بسرعه ...

عمر: اوووفففف .. كويس انك سبتيني كنت هجيب لبني بدري
انا: انت طلعت بتهيج أوي من لحس خرمك
عمر: اها .. لا وانتي طلعتي محترفة لحس برضو .. بس متقوليش انك سمعتي فيديوهات عنو بقا .. دا متعرفيش تعمليه من اول مره بالطريقه دي .. عرفتي دا كلو منين
انا: مي صحبتي .. احيانا لما اروح عندها ويكون البيت فاضي بنريح بعض .. وهي بتحب كدا
عمر: احا .. سحاق .. انا كدا ممكن اسخن على مي .. يالهوي دي مي عليها جسم فاجر .. مش متخيل انتو الاتنين ملط مع بعض كدا .. حاجه جامده
انا: طيب اي هنفضل نتكلم ؟ .. ماما مكلماني بتقول انها هتيجي بالليل .. واحنا قربنا على الليل اهو
عمر: خلاص يلا .. تعالي ندخل الاوضه

دخلنا الاوضه ورحت على السرير وبقيت مفنسه في وضع السجود .. عمر جيه من ورايا وغرق زبو وخرمي وبدأ يحاول يدخل زبو براحه .. شويه شويه لما زبو دخل جوايا للاخر .. فضل عمر ينيك خرمي وهو ماسك فلقات طيزي ويشدني على زبو ويرجعني .. كنت حاسه بزبو بيدخل جوايا وبسخونتو .. كانت متعه متتوصفش لما الالم اختفا ومتبقاش غير المتعه .. مسكت بزازي بايد وكسي بايدي التانيه ادعكهم وانا مغمضه وهيجانه على الاخر .. فضل عمر ينيك طيزي ويطلع زبو ويرجع يدخلو تاني ومره براحه ومره بسرعه حوالي ربع ساعه .. لحد ما عمر بطل حركه وحسيت براس زبو بتكبر جوايا .. واول ما لبنو طلع من زبو وحسيت بسخونتو ارتعشت انا كمان وجبت عسل كسي مع شوية ميه وغرقت ايدي وفرشة السرير .. عمر طلع زبو وهو بينقط لبن واترما على السرير وانا نمت جنبو وحاسه بلبنو بدأ يطلع وينقط من طيزي ...

انا: كانت نيكه حلوه أوي .. انا كدا مش هبطل اتناك من طيزي .. يمكن حتا بعد ما اتفتح افضل اتناك فيها
عمر ضحك: كل الي بيجربو نيك الطيز بيقولو كدا .. حتا لو كانو مفتوحين بيفضلو احيانا انهم يتناكو في خرمهم

فضلنا نايمين جنب بعض شويه بعدين عمر دخل الحمام وانا قومت لميت هدومنا وفرشة السرير وفرشة الكنبه ودخلت الحمام ورا عمر حطيتهم في الغساله وشغلتها ونزلت تحت الدش مع عمر .. نضفت نفسي ودخلت صباعي جوا خرم طيزي احاول اطلع الي فيه .. بعد كدا طلعنا ولبسنا هدومنا ورحنا قعدنا في الصاله .. عمر شغل فيلم وانا مسكت موبايلي اتصلت بماما وقالت انها في الطريق وكلها ساعه وتوصل .. فضلنا قاعدين لما ماما وصلت وسلمت علينا وحضنتنا .. وكانت جايبه بعتها عشا .. اتعشينا وقعدنا شويه بعدين نمنا .......

عدا اسبوعين وكانو مليانين ليالي حمرا ...

من ناحيه عمر اخويا الي كل يومين تقريبا بيكون لينا نيكه مع بعض .. إما بالليل وماما نايمه أو الضهر قبل ما تيجي من الشغل .. وفي كل مره بيخليني امص زبو والحس خرمو .. وفي مره طلب مني ادخل صباعي .. ودخلتو فعلا للاخر ومكانش في اي صعوبه وهو بيدخل .. طلب مني انيكو بصباعي شويه وطلب كمان ادخل صباع تاني ودخلتو ودخل بسهوله برضو وهنا عمر هاج على الاخر ونزل لبنو من غير حتا ما المس زبو .. وهنا شكي في عمر زاد اكتر ...

ومن ناحيه تانيه رحت لمي تلت مرات في الاسبوعين دول .. مرتين بعد الجامعه علطول ومره مرحناش الجامعه وجات عندي البيت .. وفي التلت مرات دول كنا بنتساحق بعفويه .. ومي كانت بتجيب الزب الصناعي وايد فرشة الشعر وتخليني ادخل الزب في كسها وايد فرشة الشعر في طيزها انيكها بالاتنين .. وهي استغربت ازاي خرمي وسع وبقيت احب النيك في طيزي رغم اني كنت بعارضها لما تحاول بس انها تلعب في خرمي او تلحسو .. وقلتلها اني في مره هجت على فيديو جنس شرجي وجبت خياره صغيره وحاولت ادخلها لما قدرت وبقيت اعمل كدا كل يوم .. لكن كان باين عليها انها شاكه في كلامي ! ....

اضافه لكدا مي مكانتش سايباني حتا لما اكون في بيتنا وهي في بيتهم كانت بتتصل عليا ونفتح الكاميرا ونمارس احلا جنس كام .. كانت بتشغل كاميرا اللابتوب بتاعها قدام كسها وتنيك نفسها بالزب الصناعي وانا قدامها نفس الوضع وبنيك نفسي بايد فرشة الشعر ! ............


صباحاً في بيتنا كنت بتصل على امل ...

أنا: الو .. صباح الخير يا مي
مي: صباح النور يا امول
انا: انا لبست اهو وهنزل .. هنتقابل ونمشي سوا ولا استناكي في الجامعه
مي: صراحه مليش مزاج للجامعه النهارده .. واصلا بيقولو على الجروب ان مفيش غير محاضرتين بس علينا وهما الاتنين ملهمش لازمه
انا: الكسل دا هيودينا في داهيا يا به .. قومي فزي يلا خلينا نمشي
مي: فكك مني مش رايحه
انا: خلاص اقنعتيني وانا كمان مش رايحه
مي: طيب طلاما مش رايحه يبقا تعالي عندي البيت .. كل واحد راح لشغلو وماما عند خالتي
انا: ما انا كنت عندك من يومين .. وامبارح كنا فاتحين كاميرا وجبنا مرتين .. انتي مبتشبعيش ؟
مي: انا عمري ما هشبع منك ابدأ
انا: ايوا ايوا ثبتيني بكلمتين .. يلا انا نازله اهو .. مسافة السكه واكون عندك
مي: اشطا

قفلت مع مي ونزلت ركبت تاكسي ومشيت .. وصلت العماره بتاعتهم ولاحظت ان عربيتهم مركونه قدام العماره .. اتصلت بمي ...

انا: الو .. بقولك اي .. هي عربيتكو هنا .. هو في حد من اهلك عندك ولا اي
مي: لا لا خالص .. دي عطلانه وبابا وعماد راحو شغلهم وسابوها
انا: خلاص ماشي .. انا طالعه اهو .. باي

طلعت للشقه وضربت الجرس ومي فتحت ...

انا اتفاجئت: يخربيتك .. ازاي تطلعي كدا يا مجنونه ( مي كانت طالعه ملط )
مي: اي يعني مين هيشوفني .. الشقه الي قدامنا مفيهاش حد كدا كدا
انا: طيب ادخلي ل حد ينزل ونتفضح

دخلنا ومي سحبتني على اوضتها ...

انا: مالك يا بت مستعجله كدا لي
مي: انا مولعه أوي .. تعالي اولعك انتي كمان عشان نخلص ونفطر سوا

دخلنا الاوضه ومجرد ما دخلنا مي قفلت الباب ( مش من عوايدها لما البيت يكون فاضي) وزنقتني في الحيطه ونزلت فيا بوس .. مي كان باين عليها الهيجان أوي .. فضلت تبوس فيا وتمص لساني وشفايفي بطريقه شهوانيه مجنونه .. وايدهة مسكت بزازي تدعكهم من فوق الهدوم .. رغم اني لسه واصله بس مي قدرت تهيجني بسرعه .. بعدت عن مي وقلعت هدومي وفضلت السنتيان بس .. مي سحبتني ونيمتني على السرير وكان الزب الصناعي موجود على السرير جنبي .. مي نزلت على كسي تدعكو وتلحسو بلسانها .. كانت بتلحس فيه زي العطشانه طول اليوم ولقيت مصدر ميه .. طريقتها في الحس ولعتني اكتر .. مسكت بزازي ادعكهم وهي ماسكه كسي بايدها بتفتحو وتلحسو من اولو لاخرو بلسانها .. بعدين نزلت على خرمي لحستو شويه ودخلت لسانها جوايا وبقت تنيكني بلسانها .. شويه ودخلت صوباعين مره وحده وطلعت لكسي تلحسو ....

انا: اححححح يخربيتك في اي .. انتي مالك النهارده غير اي مره
مي: هيجانه اوي .. كسك وخرمك دول مولعينني .. لولا انك لسه بنت كان زماني بنيك في كسك وطيزك مع بعض

مي خدت الزب الصناعي من جنبي وقلبتني على بطني .. وخدت الزب في بوقها لحستو شويه لما غرقتو بعدين دخلتو في خرمي .. فضلت مي تنيك فيا بالزب الصناعي وتدعك في كسي من ورا وانا كنت بهيج اكتر واكتر وبقيت حاسه بكسي بينزل شلالات من غير ما يبطل ...

مي: اي رأيك يا شرموطه .. عجبك نيك الطيز
انا: اححححح اوييييييي .. نيكي كمان .. عايزاكي تفشخيني
مي: امال لو كان زب حقيقي كنتي عملتي اي
انا: اااااههه .. نفسي في زب حقيقي دلوقتي ينيكني ويفشخ طيزي
مي: نفسك في زب مين
انا: (كنت هقول عمر بس لحقت نفسي في لحظه) عماد .. نفسي في زب عماد يملا طيزي ويني
كني
مي: عماد اخويا زبو كبير عليكي
انا: اووووووف انا عايزاه كبير وتخين .. عايزه اتفشح .. احححححح
مي: طيب قولي لعماد اهو جنبك اهو
انا: ياريت يكون جنبي دلوقتي ويطلع فوقي يركبني زي الشرموطه
مي: لا هو جنبك بجد .. بصي كدا

بصيت جنبي وكانت الصدمه .. عماد واقف ملط جنب السرير بيدعك في زبو ...

انا مصدومه ومرعوبه: ع.... عم..اااد !!😨
جااامدة جدا يا ريت متطوليش في الاجزاء الجاية
انا يمكن قليل جدا استمتعت بقصة اللي بتحكي مواقفها بنت مش ولد
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و qamar69
معلش بعتلك علي الخاص يا ريت تردي.
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و Alexander_Alakbr
  • عجبني
التفاعلات: 25saad
الجزء التالت جامد نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: 25saad و المحبوب فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%