NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش وجهه نظر ضرب الزوجه

كل الي قولته تمام
بس ممكن بقي بعد كل ده تجيبلي ما يثبت شرعاً حتي في الخاص عشان منفتحش مجال ديني هنا
هات ما يثبت الضرب بعد كل ده
عندك النت دور لو عازو تعرف

يعنى اية اصلا زوج يمد ايدة على مراتة يعنى اية اصلا :unsure:
دة تخلف سواء بقى فى العلاقة او برة العلاقة واللى تقبل على نفسها كدة حتى اثناء العلاقة فهيا مجرد واحدة متخلفة
فى ناس بتحب الضرب بطريقه حلوه
إلى هو الضرب الجنسي
ضرب الصدر خفيف.
والطيز خفيف
وكلهم بيعشقوا الضرب على الزنبور أثناء العلاقه

فى ناس بتحب الضرب بطريقه حلوه
إلى هو الضرب الجنسي
ضرب الصدر خفيف.
والطيز خفيف
وكلهم بيعشقوا الضرب على الزنبور أثناء العلاقه
ضرب العلاقه مفروغ منه دي مزاج

الراجل بجد ميضربش مراتو والي يحتويها ويحاول يعدل سلوكها بالتفاهم والحب والحنيه مش بالضرب

بكره اي زوج بيعمل كدا مش واخدينا من بيت أهالينا علشان نضرب ، بس بردو في مراعاة لحاجات كتير مش يبقي مدايق وانا ادايقه اكتر وابقي مستنيه ياخدني في حضنه ، مش ابقي واقفه له علي الواحده والكلمة بكلمة ومستنيه معامله كويس ، مش ابقي تعباه في العلاقه ومستنيه ميبصش بره

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: aser el bahar و siwa
الراجل بجد ميضربش مراتو والي يحتويها ويحاول يعدل سلوكها بالتفاهم والحب والحنيه مش بالضرب
ده الي أقصده ولو مش عارف ينفصل

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بكره اي زوج بيعمل كدا مش واخدينا من بيت أهالينا علشان نضرب ، بس بردو في مراعاة لحاجات كتير مش يبقي مدايق وانا ادايقه اكتر وابقي مستنيه ياخدني في حضنه ، مش ابقي واقفه له علي الواحده والكلمة بكلمة ومستنيه معامله كويس ، مش ابقي تعباه في العلاقه ومستنيه ميبصش بره
حقيقي في ستات في قمه الاستفزاز
لكن دي حلها يسيبلها البيت ويمشي
أو يوديها عند اهلها تتظبط
كلامي علي الست المستفزة

ولو الست بارده فى كل شئ الزوج يعمل ايه

تمام

• عجبني
التفاعلات: siwa
ابص انا مبدأيا ضد مبدأ الضرب و شايفه انه ارهاب.

بس اهدي علي نفسك قبل متحكم بضعف شخصيه الزوج و تعالي نبص بصوره أعمق و تقول ايه اللي بيوصل زوج للضرب مراته؟؟ هل في سبب ولا مفيش سبب؟ طب الزوجه اصلا عاصيه و ناشز ولا لا؟ طب انت كزوج و زوجتك ناشز و في عيال و مش عايز تطلق و تفارق عشان عيالك و نصحت و وعظت و هجرت المضاجع و لسه ناشز برده ؟؟ هتتصرف ازاي؟؟

ببلاش نتدخل في حياه الناس عموما و بلاش تسرع في احكام 🙏🌹
انا معاك

• محزن
التفاعلات: aser el bahar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الراجل اللى يضرب مراته خارج حدود الإسبانكينج و الهيت مى دادى يبقا راجل خول وضعيف الشخصية
وميستاهلش تكمل معاه
دي وجهه نظري

رأيكم إيه
بصراحه انت افورت اوي في البوست وكان ممكن تقول وجه نظرك بطريقه احسن من كده مافيهاش انفعال وده موضوع جدلي لا اعتقد ان مكانه هنا

• عجبني
بصراحه انت افورت اوي في البوست وكان ممكن تقول وجه نظرك بطريقه احسن من كده مافيهاش انفعال وده موضوع جدلي لا اعتقد ان مكانه هنا
ايه زعلك في الموضوع طيب
اكيد دي وجهات نظر كل واحد حر في رأيه مدام متعداش علي حريه الآخرين

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
صعب لان ******* مالهمش ذنب
صعب لان ******* مالهمش ذنب اصلا موضوع كبير للاسف مش سهل يحصل اللى بتقوله يا صحبي

صعب لان ******* مالهمش ذنب
صعب لان ******* مالهمش ذنب اصلا موضوع كبير للاسف مش سهل يحصل اللى بتقوله يا صحبي
الموضوع متشعب بس انت شايف أن حله الجذري الي هيحل المشكله هو الضرب

• معجبنيش
التفاعلات: aser el bahar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%