NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش وجهه نظر ضرب الزوجه

siwa

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
تم تحذيره
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الراجل اللى يضرب مراته خارج حدود الإسبانكينج و الهيت مى دادى يبقا راجل خول وضعيف الشخصية
وميستاهلش تكمل معاه
دي وجهه نظري

رأيكم إيه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Samy80, ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ, مصطفى مصطفى و 3 آخرين
متفق معاك ١,٠٠٠,٠٠٠٪ 🤝🏻

• عجبني
التفاعلات: siwa
  • حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الراجل اللى يضرب مراته خارج حدود الإسبانكينج و الهيت مى دادى يبقا راجل خول وضعيف الشخصية
وميستاهلش تكمل معاه
دي وجهه نظري

رأيكم إيه
ابص انا مبدأيا ضد مبدأ الضرب و شايفه انه ارهاب.

بس اهدي علي نفسك قبل متحكم بضعف شخصيه الزوج و تعالي نبص بصوره أعمق و تقول ايه اللي بيوصل زوج للضرب مراته؟؟ هل في سبب ولا مفيش سبب؟ طب الزوجه اصلا عاصيه و ناشز ولا لا؟ طب انت كزوج و زوجتك ناشز و في عيال و مش عايز تطلق و تفارق عشان عيالك و نصحت و وعظت و هجرت المضاجع و لسه ناشز برده ؟؟ هتتصرف ازاي؟؟

ببلاش نتدخل في حياه الناس عموما و بلاش تسرع في احكام 🙏🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مدام دعاء، الفاجر 1 و زوبر الأرض
يعنى اية اصلا زوج يمد ايدة على مراتة يعنى اية اصلا :unsure:
دة تخلف سواء بقى فى العلاقة او برة العلاقة واللى تقبل على نفسها كدة حتى اثناء العلاقة فهيا مجرد واحدة متخلفة

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء، siwa و دكتور نسوانجي
في الطبيعي والعادي
اللي يستقوي علي انثي يبقي شخص مريض نفسي وعنده نقص بيعوضه من ضربه ليها
اي شخص سوي ومحترم هيتفق معاك

• عجبني
التفاعلات: أم قويق، siwa و دكتور نسوانجي
بص انا ضد استخدام الايد فعلا بس في نسوان عايزه قطع رقبتها

• بيضحكني
وميستاهلش تكمل معاه
دي وجهه نظري

رأيكم إيه
متفق معاك جدا

• عجبني
تمام معاك اوى بس فية ستات بتستفز الراجل و تقولو انت مش راجل
و تشتمة بأمة و بتقول للواد الصغير تف علية يالا و الكلام
دا فأكيد محدش هيسمع شتيمة

امة و يسكت و هيقوم يلطشها

• عجبني
كل راجل وعلى حسب قدرة التحمل والصبر عنده
راجل صبور وبيتحمل الاستفزاز وتصرفات مراته اللى ممكن غيره ميستحملهاش دا بقا **** يباركله ويصبره
راجل تانى مبيقدرش يستحمل ودا مش غلط لان اى اتنين بعد الجواز خناقاتهم بتختلف عن خناقات الخطوبة والدلع دا الست مبتفكرش بتندفع بالكلام وتنفعل وبس ممكن تجرح جوزها بكلمه وهو ك راجل ميقدرش يستحمل يقوم ضاربها طبعا مش بدافع عن اسلوبه لكن احنا بنتكلم عن اسلوب الضرب الناتج عن رد فعل نشوف بقا الست غلطت ف ايه لاننا ك ستات عكاكين ونستاهل😂
لكن الراجل اللى اسلوب الضرب عنده غباء اللى هو اي كلمه اضرب اى تصرف اضرب دا مسمهوش راجل اصلا وطبعا افضل حل الطلاق لان غالبا يا هيجيلها حالة نفسية منه يا هتموت ف ايه

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10، siwa و Girlandboy
دة تخلف سواء بقى فى العلاقة او برة العلاقة واللى تقبل على نفسها كدة حتى اثناء العلاقة فهيا مجرد واحدة متخلفة
بس يا دندوش أغلب الستات بتحب الSpank!!

وميستاهلش تكمل معاه
دي وجهه نظري

رأيكم إيه
يطلق عليه ذكر و ليس رجل مهما حصل لا يممن ان راجل يضرب مراته في اساليب تانية للعقاب غير الضرب في حالة لو انها غلطت و الشتينة و الاهانة الواحد بيخدها من بيت ابوها اميرة علشان تبقي في بيته ملكة

• عجبني
ابص انا مبدأيا ضد مبدأ الضرب و شايفه انه ارهاب.

بس اهدي علي نفسك قبل متحكم بضعف شخصيه الزوج و تعالي نبص بصوره أعمق و تقول ايه اللي بيوصل زوج للضرب مراته؟؟ هل في سبب ولا مفيش سبب؟ طب الزوجه اصلا عاصيه و ناشز ولا لا؟ طب انت كزوج و زوجتك ناشز و في عيال و مش عايز تطلق و تفارق عشان عيالك و نصحت و وعظت و هجرت المضاجع و لسه ناشز برده ؟؟ هتتصرف ازاي؟؟

ببلاش نتدخل في حياه الناس عموما و بلاش تسرع في احكام 🙏🌹
كل الي قولته تمام
بس ممكن بقي بعد كل ده تجيبلي ما يثبت شرعاً حتي في الخاص عشان منفتحش مجال ديني هنا
هات ما يثبت الضرب بعد كل ده

لا أثناء العلاقة دي قصه تانيه بيكون برضا الطرفين وللمتعه

في الطبيعي والعادي
اللي يستقوي علي انثي يبقي شخص مريض نفسي وعنده نقص بيعوضه من ضربه ليها
اي شخص سوي ومحترم هيتفق معاك
تمام

تمام معاك اوى بس فية ستات بتستفز الراجل و تقولو انت مش راجل
و تشتمة بأمة و بتقول للواد الصغير تف علية يالا و الكلام
دا فأكيد محدش هيسمع شتيمة
امة و يسكت و هيقوم يلطشها
معاك حق بس هل تعتقد الضرب هيحل المشكله ولا هتذيد اكتر
اختيار الزوج من الأول كان غلط للزوجه

كل راجل وعلى حسب قدرة التحمل والصبر عنده
راجل صبور وبيتحمل الاستفزاز وتصرفات مراته اللى ممكن غيره ميستحملهاش دا بقا **** يباركله ويصبره
راجل تانى مبيقدرش يستحمل ودا مش غلط لان اى اتنين بعد الجواز خناقاتهم بتختلف عن خناقات الخطوبة والدلع دا الست مبتفكرش بتندفع بالكلام وتنفعل وبس ممكن تجرح جوزها بكلمه وهو ك راجل ميقدرش يستحمل يقوم ضاربها طبعا مش بدافع عن اسلوبه لكن احنا بنتكلم عن اسلوب الضرب الناتج عن رد فعل نشوف بقا الست غلطت ف ايه لاننا ك ستات عكاكين ونستاهل😂
لكن الراجل اللى اسلوب الضرب عنده غباء اللى هو اي كلمه اضرب اى تصرف اضرب دا مسمهوش راجل اصلا وطبعا افضل حل الطلاق لان غالبا يا هيجيلها حالة نفسية منه يا هتموت ف ايه
أجمل تعليق لخص الموضوع كله
لانه قدر يقسم الراجل والست لجزئين جزء يستحق وجزء لا يستحق
طول عمري بقول عليكي عاقله يا بنتي
هههههههههههه

يطلق عليه ذكر و ليس رجل مهما حصل لا يممن ان راجل يضرب مراته في اساليب تانية للعقاب غير الضرب في حالة لو انها غلطت و الشتينة و الاهانة الواحد بيخدها من بيت ابوها اميرة علشان تبقي في بيته ملكة
لا فكك من جو السمبنه واميره وملكه ده مش قصدي خااااااالص علي فكره
أنا بقصد الضرب علي الفاضي والمليان
كطبع في شخصيته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب مع احترامى لوجهة نظر الجميع الصحيحة واللى اتفق معاهم فيها لكن فى نوعية من الستات قبل الجنس بتخلق مشكلة وتكبرها علشان تتضرب علقة محترمة وبعد العلقة يحصل ومابتتمتعش الا كدة وكان ليا واحد صديق كان بيواجه المشكلة دى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%