NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا ريت لو حد عنده خبرة و معرفة يقول ايه هي حقوق و واجبات السليف في العلاقة بمعنى اوضح يعني ايه اللي مفروض يقدمه السليف و ايه المفروض يستفاد بيه من العلاقة سواء سوشيال او ريل

• عجبني
التفاعلات: Kime، @The GodFather@ و حماده_سليف
  • عجبني
التفاعلات: Kime
بص دي حالتين ....

الأولى انك تكون خاضع بحياتك كلها كامله ل ماستر او ميستريس و في الحاله دي بيتحكم فيك تحكم كاامل تصل لدرجه التحكم في الاكل و مواعيد ننوم و كل حاجه حرفيا

الحالة التانيه انك تكون خاضع وقت شهوتك بس و تنفذ اي حاجه تطلب منك
انا الحالة التانية اللي ببقى خاضع وقت شهوتي بس مش معنى كدا انا في وقت غير الشهوة هبعد عن المستريس بتاعتي لا هبقى معاها برضو لان حلو لما ابقى ديما قريب من المستريس بتاعتي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Kime، حماده_سليف و ريناد أحمد
يا ريت لو حد عنده خبرة و معرفة يقول ايه هي حقوق و واجبات السليف في العلاقة بمعنى اوضح يعني ايه اللي مفروض يقدمه السليف و ايه المفروض يستفاد بيه من العلاقة سواء سوشيال او ريل
الحقوق بتتلخص ف اتفاق ما بين الماستر و الخاضع بيحددو فيها ال ليمتس الخاصه ب الطاعه يعني تلاقيه يقول انا اخري كذا و كذا معرفش بس نجرب و غير كدا ليه من حقوقه الحمايه و اتخاذ القرارات ليه و تكون ف الصالح بتاعه دايما انما ف الواجبات هي حسن الطاعه التامه

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%