NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش السادية بين الاساطير المتداولة! الجزء الثاني "البدلة"

الاول عزيزي المتعلم لو مقرأتش الجزء الاول من الكتابات دي فا اقرأها من اللينك اللي تحت عشان انا ممكن اعملها حلقات متسلسلة في خطتي لمحاربة جهلاء السادية و شكرا

الاول عدنا من جديد، لم تقول ل اي حد كلمة ماستر هيتخيل واحد مكشر ولابس بدلة و تلاقيه واقف وقفة ظباط كده، ممكن طبعاً الماستر يبقا ستايله كده في لبسه، لكن ده مش معناه ان اي ماستر كده، ممكن عادي جداً الماستر يكون شخص بيلبس اوفر سايز او حتي ترينج او اي حاجه هو كا شخص يفضلها..

الماستر هو شخص يميل السيطرة مع شريكه، يعني هو متعته الجنسية في انه يسيطر علي شخص، ده مش معناه ان رئيس اركان حرب يقدر يشتم اي حد ف الرايحة و الجاية، الموضوع ده مرهون بيك و ب شريكك فقط، ولحد ما يبقا شريكك يعني مش من حقك انك تكلم سليف بطريقة وحشة لمجرد ان هو سليف و انت ماستر، ياريت شخصيتك الغير محترمة دي تخليها بعيد عن الناس..

بص عشان انا شوفت الحوار ده هنا كتير، انت تعرف حرف و انا اعرف حرف تاني مش عيب لم انا اتعلم منك حرفك و انت تتعلم مني حرفي، احنا كلنا بنتعلم كا بني ادمين اولاً و ثانياً في عالم السادية كل واحد عنده العابه و عنده تركات فا مش عيب انك تتعلم و تعلم...

هو بص التقل صنعة ف اي حوار، بس مش عشان انت سادي، انت ممكن تبقا سادي و تبدأ الكلام اصلا، فا لا تبقا تقيل اوي لتكسرلنا المنتدي و لا تبقا خفيف خالص و عمال تلقط رزقك في الكومنتات..

شخصيتك انت بتشبعها ب السادية لكن السادية مش لازم تغيرك، انا نفسي للأسف السادية ف فترة من الفترات اثرت فيا في حياتي و خلتني اعمل حجات انا مكنتش اقدر اعملها قبل كده، طبعا لم يبقا معاك حد يحسسك انك اله، هتطلع للناس فاكر ان مفيش زيك و هتتكبر، و تفتكر انك حاجه و انت عادي شخص عادي..

مينفعش ابداً كا ماستر انك تتعاطي اي حاجه قبل و في اثناء السيشن او تشرب اي حاجه، انت كا ماستر لازم تبقا واعي جدا ومركز في كل حاجه، عشان امان السليف بتاعك، و متحاولش انك تفكر ب زبك عشان هيشلوحك، انت ممكن ف وسط استمتاعك تسحب بره عشان تعذب السليف بتاعك، فا متفكرش بيه نصيحة..

وشكرا

• عجبني
التفاعلات: سحاقيه سلف و مروض خيول
كلامك حلو و عجبني شبو ياصديق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%