NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي ايه واجبات المستريس ناحية السليف او بشكل اوضح يعني المفروض تعامله ازاي ...؟!
انا المستريس بتاعتي بتتجاهلني كتير احنا علاقتنا سوشيال بتختفي باليومين و التلاتة تفتح تؤمرني بأمر اعملهوفي فيديو و ابعته و بعدين تقفل و مفيش اهتمام بالجانب النفسي او كلام جانبي او اس حاجة
فهل دا طبيعي و لا ايه بااصبط فحبيت اسأل و يا ريت حد يجاوبني

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢ و Pourquoipas
انا المستريس بتاعتي بتتجاهلني كتير احنا علاقتنا سوشيال بتختفي باليومين و التلاتة تفتح تؤمرني بأمر اعملهوفي فيديو و ابعته و بعدين تقفل و مفيش اهتمام بالجانب النفسي او كلام جانبي او اس حاجة
لا مش طبيعي هي كده بتستغلك

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Safel 24
اكيد مش طبيعي دا مش علاقه ميستريس وسليف خالص دي كدا استغلال انها بتاخد الي هي عيزاه وترميك في جنمب من غير ماتراعي احتياجاتك كسليف ليها ... اي علاقه في الدنيا حتي في السادية مبنيه علي استمتاع الطرفين واتفاق بينهم من البدايه ...

لا طبعا .....

اكيد مش طبيعي دا مش علاقه ميستريس وسليف خالص دي كدا استغلال انها بتاخد الي هي عيزاه وترميك في جنمب من غير ماتراعي احتياجاتك كسليف ليها ... اي علاقه في الدنيا حتي في السادية مبنيه علي استمتاع الطرفين واتفاق بينهم من البدايه ...
شكرا لردك

انت وهي بتحددو العلاقة
يعني انا مثلا في عندي اشخاص متعتهن تنفيذ الاوامر
وفي اشخلص نتكلم مرة بالاسبوع نتناقش بخصوص حجات مثل دياثتهم التحرشات اللي يتعرضو ليها
وفي شباب كل يومين او ثلاث لازم اتصال واتمتع بشرفه واخليه يتصور وهو بملابس حريمي ويفتح طيزه
وفي شاب يفتح يفضفض ويروح
كل شخص بتتعامل معاه حسب ايه متعتك ومتعته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%