NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 سبتمبر 2022
المشاركات
398
مستوى التفاعل
176
نقاط
442
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصة مكتوبة من تأليفي
نبدأ ..


في البداية انا اسمي وائل عندي 20 سنة الحكاية بدات لما كنت في الكلية ورجعت البيت يف يوم لقيت طنط ميرفت ودي صاحبة امي وانا بصراحة مكنتش بحبها اوي يعني كنت ساعات بشوفها تقيلة وساعات كنت بشوفها كويسة مامتي كانت بتحبها اوي المهم انا مكنتش قريب منها ابدا لحد ما في يوم لقيتها عاملة كومنت على الفيس بوك عندي واتفاجات لان امي كانت عاملة مينشن ليا عندها وهي ردت فانا دخلت رديت عليها وقعدت اهزر معاها رغم اني كنت بشوفها في الحقيقة الا اني مكنتش بعرف اتكلم معاها كتير
دخلت الرسايل وكتبتلها قولتلها انتي ازاي مش عندي في الفريندز ؟
هي : معرفش هو انت مش ضفتني عموما انا هبعتلك ادد
وبعتتلي وقبلت اتكلمنا كتير اليوم ده قعدت اتكلمت معاها على الغلا والحروب والكلام ده لحد ما سالتها عن حياتها الشخصية وانها كانت بالمناسبة مطلقة ومكنتش عاوزة تتجوز
وائل : انتي لية مش متجوزة لحد دلوقتي ياطنط ميرفت ؟
ميرفت : ههههه بحس لما بتقولي ميرفت كان عندي مية سنة بص انا هقولك ملقتش النصيب واللي يحبني ويخاف عليا
وائل : طب ما انا موجود وبخاف عليكي هههههه
ميرفت : بس ياواد عيب انت لسه صغير وعمري ما هفكر فيك اكيد
وائل : انا بهزر ياطنط انتي افتكرتي ايه ؟
ميرفت : عارفة
واتقفل الشات بيني وما بينها بعدها بخمس استاذنت انها تروح تعمل حاجة وترجع ولكن مرجعتش وكملنا كلامنا بعدين يوم ورا يوم قربت منها وبكلمها شات كتير ولحد دلوقتي ماما متعرفش كل كلامنا ده
المهم نسيت اكلمكم عن جسمها هي عليها جسم جامد ابيض ومليان شوية ومش مليان اوي زي اللي بتقوله عليها كيرفي كدة
المهم جت البيت عندنا بعد مدة طويلة ووقتها انا مكنتش بكلمها شات كتير المهم جت وفعدت واخدت سهرتها وكانت هتمشي مامتي مسكت فيها وقالتلها مستحيل الجو متاخر مين هيوصلك دلوقتي وهتروحي ازاي في الوقت ده خليها بكرة وافقت وقعدت بعد ما كانت لبست وهتمشي خلاص وسهرنا كلنا وقعدنا نضحك مع بعض انا وبابا وماما وهي بابا قام نام بدري علشان شغله
وماما وهي نامو جنب بعض في اوضتي وانا دخلت نمت جنب بابا
تاني يوم الصبح صحيت لقيت ماما مش موجودة بالبيت وبابا كدة او كدة بالشغل انا عارف لكن مامتي فين ؟
قعدت انادي عليها لحد ما طنط ميرفت ردت عليا وقالت
ميرفت : ايوة ياوائل ماما نزلت السوق تجيب حاجة تعالى خش
وصوتها كان جاي من اوضتي اللي باتو فيها امبارح ودخلت الاوضة لقيتها قاعدة على السرير وكانت تقريبا لسه طالعة من الحمام وجسمها كان مبلول وكانت لابسة قميص نوم انا اتكسفت للحظة قالتلي تعالى خش انت مكسوف ؟
ودخلت وقعدت على كرسي الكمبيوتر بتاعي وفتحت الجهاز لكن مبصتش ليها وهي واقفة قدام المراية بتسرح شعرها ودار بيني وبينها الحوار ده
ميرفت : هو انت معندكش فرشة عدلة اسرح بيها شعري ايه ده مش معقول !!
وائل : افتحي ياطنط الدرج ده هتلاقي
ميرفت : طنط ؟ ههههههه مش قولتلك طنط دي بتضايقني
وائل : امال عاوزاني اقولك ايه
معلقتش ولقيتها بتنادي عليا وبتقولي مش لاقية الفرشة تعالى شوفهالي
وقمت اتحركت وجبتلها الفرشة ولكن وقعت من ايدي وانا بديهالها وانا طالع بصيت بطرف عيني قيت الاندر بتاعها باين من تحت القميص بصتلي وضحكتك ضحكة خفيفة وعرفت اني بصيت واخدت بالها قمت بسرعة اتحركت وما بين المراية وسريري المكان ضيق شوية يعني يدوب تعرف تعدي من المكان وميستحملش اتنين يقفو فيه فعديت بالجنب ولكن كانت هي واقفة وحكيت بتاعي فيها غصب عني لقيتها بصتلي جامد وبرقت زبري وقف فجاة وانا كمان اتصدمت وفجاة لقيت بتاعي حاجة بتمسكه وبصيت لقيت ايديها وبتقولي ايه اللي وقفة ده ؟
انا اتصدمت ومعرفتش اتكلم لقيتها بتقولي انت شقي اوي يالولو وقعدت تلعب في زبري وانا لابس البنطلون وبعدين لقيتها قلعتني بنطلون البيت والاندر بعدها ومسكته جامد وقالتلي مش بقولك شقي ولقيتها بعدها مسكتني ونيمتني على السرير وكل ده وانا مبعرفش ومش مصدق ان ده بيحصل وقعدنا نبوس في بعض وانا اقفش بزازها مسكت زبري وقالتلي دخله بسرعة وخلتة جامد لقيتها بتصوت وبتقولي يخربيتك بالراحة كان كسها جامد أحمر وهي بيضة ومسكت زوبري وقاعدة تطلعه وتدخله في كسها وبعدين لقيتها بتقولي انت كنت عاوز كدة قولتلها اه قالتلي طب نيكني جامد قعدت شغال فيها نيك لحد لما خلصنا وبعدين جيبتهم في كسها وهديت وبطلت انيكها بس زبري كان جوا كسها قالتلي انت عملت ايه ؟
معرفتش ارد لاني كنت هلكان قولتلها انا جيبتهم قالتلي جوايا انت اتجننت ؟ قولتلها يعني المفروض اجيبهم فين
ميرفت : تجيبهم في اي حتة الا كسي انت عارف ده معناه ايه اني هبقى حامل منك
وائل : حامل مني ايه طب ما تاخدي حبوب المنع
ميرفت : حبوب ايه وزفت ايه الدكتور محرج عليا اخد الحبوب دي من ساعة اخر جوازة ليا علشان سببلي اضرار
وائل : ما انتي مقولتيش طب ايه الحل دلوقتي ؟
وبصراحة كنت مرعوب اوي وهي بتقول هتحمل مني وكل ده حصل بسرعة مع هيجاننا على بعض خلاني اجيبهم في كسها بسرعة ولما هدينا لقيت وشها قلب من بعد ما كنت بتقول اهات وبتتالم من ان زبري في كسها
وائل : طيب هتعملي ايه دلوقتي ؟
ميرفت : مش عارفة انت امك معندهاش حبوب المنع
وائل : طب وماما هتستخدمها لية ؟
ميرفت : انت غبي ماهو ابوك مش بينيكها يبقى وانت مفيش غيرك خلفوه يبقى اكيد بتاخد منع حمل
وائل : طب هقوم اشوفلك في اوضتها
وقمت وانا مرعوب وقعدت ادور وانا معرفش بدور ازاي لاني مش عارف اسمه لقيتها بعدها بتقولي
ميرفت : انت عارف اسمه الاول ؟
وائل : لا معرررفش وانا بزعق لانها في الاوضة التانية
لقيتها دخلت الاوضة وهي عريانة وبتدور معايا لكن ملقيناش حاجة
قات خلاص مش مشكلة هجيب وانا مروحة بالليل
واخدت بعضها وطلعت من الاوضة ودخلت الحمام تاخد شاور وانا باصص عليها وهي رايحة كانت جامدة اوي وهي ماشية وكل ده اصلا وانا مش عارف ومش مصدق ازاي ده حصل
دحلت وراها الحمام زعقت وقالتلي انت مجنون خلاص كفاية بقى يلا اطلع قولتلها طب انا هستحمى قبلك علشان ماما لو جت متشوفنيش كدة قالت وانا يعني اللي كويسة ما انا مبهدلة ولا اقولك تعالى نستحمى مع بعض ودخلت البانيو والدش فوقينا وبصراحة هجت عليها تاني بس زوبري مكنش عاوز يقف لاني جيبتهم لقيتها نزلت على ركبتها ووقعتني على طيزي في البانيو وقعدت تمص في بتاعي والماية نازلة علينا وزبري كانت في بوقها ونبهت عليا وقالت اوعى تجيبهم دلوقتي وبعدها لقتيها قعدت على زوبري وقعدت تنط عليه وانا نايم زي الدبيحة في البانيو وهي عمالة تنط وتطلع وتنزل زي الشرراميط ولقيتها مسكت ايدي ومسكتني بزازها وكل ده وانا مبعملش حاجة هي اللي شغالة نيك وفجاة جيبتهم تاني جوا كسها
صرخت وقولتلها
وائل : لالالالا تاني
ميرفت : تاني ايه يااهبل انت ماانت جيبتهم خلاص في الاول المرة دي زيها يعني
قمت استحميت وطلعت من البانيو ودخلت اوضتي وقفلت على نفسي وحسيت بندم وبعدها لقيت الباب بيخبط عرفت انها مامتي لبست هدومي بسرعة وجريت فتحت الباب لقيتها ماما
وبتقولي شيل من ايديها الشنط ولقت شعري مبلول وسالتني انت كنت بتستحمى انا اترعبت وقولت اه وسمعت صوت الحمام في حد سالتني هي طنط ميرفت فين قولتلها في الحمام ولقيتها بصت فجاة واستغربت قولتلها اصل انا دخلت المطبخ بليت شعري ووشي اول لما قومت من النوم لما لقيت طنط ميرفت في الحمام لقيت وشها هدي شوية بعد ما استغربت
ولقيت طنط ميرفت طلعت من الحمام وبتقول لمامتي انتي جيتي وبتضحك ولا كان حاجة حصلت ودخلت عملت الاكل معاها وبعدين عدا اليوم ولا كان حاجة حصلت ولكن طول اليوم قبل لما تمشي نظرات في عينيا وتضحك وكانها معجبة باللي حصل طبعا انا كنت فرحان برضو لكن كنت حاسس بالذنب بس للاسف المتعة عمرها ما بتكمل الا لما بيكون فيها حاجة بتسود عشتنا بسببها
تابعوني في الجزء التاني لان اللي حصل محصلش لحد .....
 
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الاسواني، ahmedalasiry85 و الصقر_الجارح
photo-2022-05-22-18-17-26
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ممدوح ابو, Mostafaelshazly, Wael moon و 5 آخرين
فى انتظار الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
فين باقي القصه دي ياجماعه
 
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
كمل ..... بس بسرعه بلاش التأخير
 
باقي القصه فين
 
فين الباقي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%