NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وائل وطنط ميرفت الجزء الثاني Part 2

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 سبتمبر 2022
المشاركات
404
مستوى التفاعل
179
نقاط
466
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دي طبعا تكملة القصة الاولى وائل وطنط ميرفت واللي مشافش الجزء الاول ادخل شفها من هنا
👇👇👇👇👇👇
وائل وطنط ميرفت الجزء الأول


<<<<<< تعالو بينا نكمل الجزء التاني >>>>>


بعد لما حصل اللي بينا اليوم ده طبعا طنط ميرفت او خليني اقول ميرفت لان مبقاشفي بيننا اي احترام بعدها روحت بيتها وبعد كام يوم انا كنت بفكر باللي حصل ومعرفش هي كانت عاملة ازاي او حالتها ايه لكن كل اللي حصل بتقول انها كانت مبسوطة

بعد كام يوم وانا راجع من الكلية مكنش عندي نت في الباقة بتاعتي روحت لقيت رسالة مبعوتة من ميرفت وبتقولي عامل ايه وبعتالي بوسة
رديت وقولتلها انا كويس انتي عاملة ايه ولقيتها ضحكت وبتقولي ايه رايك في اللي حصل
معرفتش ارد عليها اقولها ايه قولتلها حلو ياطنط
لقيتها بترد كدة
ميرفت : طنط تاني بعد اللي حصل بيينا انت في مخك حاجة :mad:
انت عارف اني كدة هبقى حامل منك وهتبقى اب ؟
وائل : لالالالا اب ايه انتي مش قولتي هتاخدي حبوب منع ؟
ميرفت : كنت هاخد بس راجعت نفسي خصوصا اني مليش اولاد وبقالي كتير لوحدي وانا بصراحة كنت عاوزة ابقى ام !!
وائل : ينهار اسود ام ايه طب وانا مالي احنا اللي كان بينا انتهى خلاص وانا اسف على اللي عملته
ميرفت : انتهى ؟ انتهى ازاي ياروح خالتك انت خلاص اتعكيت وانا كان نفسي في كدة اني ابقى حامل وملقتش حد قريب غيرك ينفذلي رغبتي
وائل : لالالالا مش معقول طب وانا مالي انا لسه صغير ولما البيبي ده يجي هتقولي للناس ايه
ميرفت : انت عبيط يلا ؟ اكيد مش هقولهم انه ابنك هقول اني اتجوزت وده هيكون سر محدش يعرفه غيري وغيرك ولكن بشروطي انا !!
وائل : بشروطك ؟ بشروطك ازاي ؟
ميرفت : يعني اللي اقولك عليه تنفذة معايا وانت ساكت مثلا يعني عاوزاك تجيلي علشان تنيكني تجيلي على طول من غير كلام
وائل : في ايه انتي اشترتيني ده مكانتش علاقة وبعدين المفروض اللي تخافي مش انا !!
ميرفت : ههههههه انا اللي اخاف ازاي ياعنيا انا واحدة متجوزة اكتر من مرة وشفت ازبار كتير مش بنت بنوت مستنية لما اتفضح فلو اللي يخاف يبقى انت لانك لسه صغير وكمان سمعتك مهمة علشان اللي هتروح تخطبها وتتجوزها بعدين تخيل بقى تروح تخطب او تتجوز ويعرفو انك عملت علاقة مع صاحبة امك وحملت منك ؟ تخيل هيقولو عليك ايه ساعتها مفيش واحدة بنت ناس هترضى بيك صح يالولو ؟
طبعا معرفتش اقولها ايه دي شيطانة اكيد هي اتحولت ازاي كدة فين الادب والاخلاق اللي كانت بترسمهم عليا زمان انا مكنتش فاكرها هتتغير كدة خالص
وكان لازم ارضى باللي بتقول عليه خصوصا انها كان ليها علاقات وكان ممكن تفضحني بعدين لما اجي اخطب ومكنش عندها اي مشكلة انها تقطع صلتها بامي لان عندها اصحاب تانيين فده شيء عادي بالنسبالها وابتديت سلسلة جديدة معاها من التنازلات ....
وفي يوم لقيتها بتتصل بيا موبايل ..
وائل : الو
ميرفت : انت فين ؟
وائل : انا في الكلية ولسه مروحتش
ميرفت : طب عدي عليا عاوزاك
وائل : عاوزاني في ايه ؟
ميرفت : هو مش انا قولتلك اللي اقوله تنفذه على طول يالولو ؟
وائل : طيب جاي
ميرفت : قدامك قد ايه ؟
وائل : ساعة واكون عندك
ميرفت : متتاخرش يالولو سلام
وطبعا كان معروف هي عاوزاني في ايه هي قالت وعرفتني اني لازم اسمع كلامها هي مش خايفة من حاجة لكن انا اللي خايف اتفضح المهم روحتلها وطلعت عمارتها وهطبت على بابها
فتحتلي وكانت لابسة روب اسود حرير مسكتني من التيشرت ودخلتني الشقة وشاورتلي اقعد
ميرفت : تشرب حاجة ؟
وائل : لا شكرا لسه شارب
ميرفت : طب تاكل ايه ؟
وائل : لا مليش نفس
ميرفت : ازاي ملكش نفس انت اهبل امال هنعمل ازاي
وائل : هنعمل ايه ؟
ميرفت : لا شاكلك اهبل وبريالة ياض انت امال انا جايباك المسافة دي كلها ليه تفتكر علشان اسالك تشرب وتاكل ايه ؟
وطبعا كنت عارف اللي فيها وحضرتلي اكل وبعدها لقيتها طالعة من اوضتها وانا قاعد على الكنبة وباصص على التليفزيون
لقيتها دخلت عليا وبتقلع الروب وكانت تقريبا عريانة وجت شدتني وحاولت تخلع البنطلون بتاعي وبتقولي اقلعه قلعت وحرفيا كاني لعبة في ايديها بتحركني زي ما هي عاوزة
وقلعتني البنطلون بشدة قوية منها ومسكت الاندر بتاعي وطلعت زبري كان نايم لاني مكنش ليا مزاج خالص
ومسكتة وقعدت تلعب في بايديها وبعدين حطته في بوقها وقعدت تمص فيه ولا كانه مصاصة
لحد لما لقيت بتاعي وقف وانا مكنش ليا مزاج لاني كنت مجبر على ده لقيتها بعدها قومتني وقلعتني لبسي وبحلقت فيا جامد وبتقولي هعمل انا كل حاجة لوحدي ؟ ما تقلع اخلص
ومسكت زوبري وتدعك فيه جامد وقامت وقفت وبعدين نيمتني على الكنبة ومسكت راسي وحطت وشي عند كسها وقعدت تقولي الحس يلا ولحست وكل ده وانا مجبر اعمل كدة ومكنتش حاسس باي متعة بس هي كانت حاسة
صوت اهاتها كان بيعلى كل شوية وبعدين زقت راسي وقالت خلاص اقف وراحت عند زوبري وقعدت عليه بكسها وقعدت تنط وهي هيجانة عليه اوي وتنط جامد وانا اتألم واقول اااااه
وهي شغالة نط وهز وتمسك في شعرها وكانت مستمتعة على الاخر وبعدين لقيتني بجيبهم في كسها هي عرفت ولكن كانت لسه مكملة
قولتلها مش قادر انا جيبتهم خلاص وهي ولا هي كانت هنا وقاعدة تنط وتطلع على زوبري وانا مش قادر واستمرت لاكتر من خمس دقايق نط على زوبري بعد لما جيبتهم فيها
وبعدين لقيتها قامت ومسكتني وقعدتني على الارض وبتقولي عاوزة امص بس ومسكت في زوبري مسكة قوية لانها كانت شديدة جسمها كبير وطويلة ومسكتها قوية
وماسكة زوبري وقعدت تمص فيه بتاع عشر دقايق لحد لما جبتهم في بوقها مرتين
وبعد لما زهقت مني واناكنت خلصان خلاص وباصص للسقف وانا مرمي على الارض خبطت على صدري شاورتلي على الحمام ووبتقولي قوم استحمى الحمام عند في الطرقة على يمينك
قومت وكنت هلكان بسبب عنفها معايا ودخلت الحمام وقلعت هدومي واستحميت لقيتها بتدخل عليا الحمام وبتقولي خد فوطة اهي ودخلت البانيو وشاورتلي وقالت ثانية واحدة خليك زي ما انت دخلت ومسكت زوبري وقعدت تمص فيه جامد وهو تحت لدش وانا بقولها كفاية انا خلصت خلاص وهي ولا كاني بقول حاجة وماسكة زوبري وقاعدة تحلب فيا ببوقها ومص ودعك بايديها وانا مفيش لبن عندي خلاص شطبت بس جبتهم بعد دعك من ايديها ومص وبعدين قعدت في البانيو ومش قادر خلاص
مسكت الشاور واستحمت وبعدين طلعت وانا كل ده وباصص ليها ونفسي اقولها كفاية مش هيحصل تاني
كل ده كان مفيش مشاعر مني يمكن هي كانت مستمتعة لكن انا مكنش ليا نفس وكنت قرفان بس كان غصب عني لازم اطاوعها
خرجت من الحمام بهد ما نشفت جسمي ولبست هدومي لقيتها قاعدة حاطة رجل على رجل في الصالة عندها وبتقولي اعمل حسابك كل يوم من ده انا بهيج كتير ومش قدامي غيرك
سالتها عن الحمل والكلام ده ردت وقالت
ميرفت : ملكش فيه احمل ولا ماحملش دي حاجة متخصكش انت المهم عندك تنيك ده بقى جسمي وانا حرة فيه يلا البس هدومك وروح زمان امك بتسال عليك
ولقيت فعلا في اللحظة اللي قالت فيها الموبايل بتاعي بيرن وماما بتتصل بيا وفتحت كلمتها سالتني انت فين اتاخرت ليه قولت اني قاعد مع صحابي بعد المحاضرات وطلعنا شربنا حاجة واكلنا وجاي اهو خلاص
بعدين قفلت مع ماما وبصيت لميرفت وسالتها هي ينفع تتعاملي معايا احسن من كدة ؟
ميرفت : ما انا بتعامل معاك كويس اهو بس انت نرفزتني بانك عاوز تتحكم فيا اني انزل البيبي وده مش هيحصل ده عندها ياروح خالتك
وائل : عندها ازاي انتي مش هتاخدي الحبوب يعني ماخدتهاش من ساعة ما عملنا اول مرة ؟
ميرفت : حبوب ايه ياعينيا ما خلاص بقى الجنين زمانه اتكون يلا روح لمامتك زمانها مستنياك
وكل ده وانا مصدوم منها ومن اللي بتعمله وبفكر في الخلفة اللي هتخلفها مني طب ولو خلفت هتقولي ايه انا هعمل ايه او هواجه نفسي ازاي طب ولو ماما او بابا عرفو باللي حصل
وانا هشوفه ولا هتمنعني لانها قوية وقادرة وماشي من عندها وانا بيضرب راسي الف سؤال وسؤال ....

لسه القصة شغالة استنوا الجزء التالت منها لان فيها تطورات كتير اوي .....
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed.7 و ابو زوبر جنانن
بإنتظارك يا نجم
 
  • حبيته
التفاعلات: في عالم خاص
عاش عليك القصه جامده + ياريت تخلي الأجزاء كبيره شويه
 
  • حبيته
التفاعلات: في عالم خاص
اكتب الجزء هنا على انه رد واطلب من الدمج والتبليغ انهم يضموا الجزء بالتوفيق وخليك راجل عمر الراجل ما يغرف يعمل حاجه تخت ضغط
 
  • حبيته
التفاعلات: في عالم خاص
  • عجبني
التفاعلات: MHMDKHALED15
اكتب الجزء هنا على انه رد واطلب من الدمج والتبليغ انهم يضموا الجزء بالتوفيق وخليك راجل عمر الراجل ما يغرف يعمل حاجه تخت ضغط
ازاي اطلب من الدمج والتلبيغ
انا ممكن انزلها هنا على رد بس الناس ممكن تفتكرها تعليقات مش باقي القصة فميدخلوش على باقي الصفحات وخصوصا ان القصة ممكن تكون طويلة شوية
والقصة تاليف بس سمعت ان حد حصله حاجة زي وضع صاحبنا ده هحاول اظبطها المرة الجاية بس انا ماشي بالترتيب مع تسلسل الاحداث لكن للاسف في شخصيات كدة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي اطلب من الدمج والتلبيغ
انا ممكن انزلها هنا على رد بس الناس ممكن تفتكرها تعليقات مش باقي القصة فميدخلوش على باقي الصفحات وخصوصا ان القصة ممكن تكون طويلة شوية
والقصة تاليف بس سمعت ان حد حصله حاجة زي وضع صاحبنا ده هحاول اظبطها المرة الجاية بس انا ماشي بالترتيب مع تسلسل الاحداث لكن للاسف في شخصيات كدة
https://xn--mgbkt9eckr.net/link-forums/الموضوع-الموحد-للتبليغات-الدمج-والتعديل.78/هنا تطلب الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%