NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هو ليه البنات صارت عندهم جرأه اكثر من الشباب؟

akrmali

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه سبب انه البنات صارت تناقش وتتكلم بكل جرأه وتتكلم بتفاصيل اكثر عن حياتها ، وذا بعكس الشباب اللي صاروا متحفظين ومايحبو التعريف عن شخصياتهم

• عجبني
  • معجبنيش
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الليدى دجاجه, samerdena, زوقة الجن و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه سبب انه البنات صارت تناقش وتتكلم بكل جرأه وتتكلم بتفاصيل اكثر عن حياتها ، وذا بعكس الشباب اللي صاروا متحفظين ومايحبو التعريف عن شخصياتهم
لان البنات او الستات بقو متفتحين وعادي مش فارق معها حاجه فتحت رجلها مره زى ١٠٠ مره
بس الراجل بيخاف بقا علشان الرجوله اللى جواه والأخلاق انا مش بمدح بس هو الرجاله بطبعهم بيخافوا على شكلهم

• عجبني
التفاعلات: akrmali
نوعا ما سوء تربية

• عجبني
لان البنات او الستات بقو متفتحين وعادي مش فارق معها حاجه فتحت رجلها مره زى ١٠٠ مره
بس الراجل بيخاف بقا علشان الرجوله اللى جواه والأخلاق انا مش بمدح بس هو الرجاله بطبعهم بيخافوا على شكلهم
ليش كان بالسابق العكس الرجال اكثر جراه

• عجبني
التفاعلات: تحرر و
لان مكنوش بيشوفو او يعرفو حاجه عن الجنس دلوقتي فى موبايل وانترنت بتفعل الشهوه

• عجبني
ليش كان بالسابق العكس الرجال اكثر جراه
كان فى وفيه بس التغير المجتمعى والانفتاح بدل الواقع

• عجبني
عشان بقي ١٠بنات لكل ولد النسبة كبيييييرة وكله عاوز يتجوز

• عجبني
لان مكنوش بيشوفو او يعرفو حاجه عن الجنس دلوقتي فى موبايل وانترنت بتفعل الشهوه
بس كمان احنا الشباب نتابع وعارفين تفاصيل بالجنس بس رغم هذا قلت الجرأه وصاروا البنات اكثر جرأه مننا

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
  • عجبني
بس كمان احنا الشباب نتابع وعارفين تفاصيل بالجنس بس رغم هذا قلت الجرأه وصاروا البنات اكثر جرأه مننا
البنات دلوقتي مفيش ختان اصبح مجرم ولبسهم ضيق وكمان بيتعاكسو ويلاقو الى يتغزل فيهم فبيكون فى مساحه كبيرة 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%