NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكله اجتماعييه هو ليه احنا قاسيين على بعض كده

Dr STAR

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
الموضوع هو ان انا عايز افضفض وانا اساسا عمري ما فضفضت وعمري كنت اتخيل اعملها بالطريقة دي بس تمام عموما يعني انتو ناس بقالي اعرفهم مدة طويلة وما شفتش منكم غير كل خير

مبدئيا كده مرحبا انا شب بقالي فالمنتدى ده حوالي ال 6 سنين وعمري ما فكرت اتشرف ابقى عضو هنا وكنت اكتفي باني آخذ حاجتي من الجمدان اللي هنا لمدة 6 سنين او اكثر - وبالأمانة اتعلمت حاجات كتير وبقى عندي خبرة فشيخة - واطلع يعني الموضوع كان عبارة عن متعة والمنتدى ده شهد نص طفولتي بأمانة عشان انا لما بدأت هنا وعرفت المنتدى كنت صغير فشخ وكان موقع قديم وبسيط كده وما كانش في اعلانات ولا التهنيج اللي بيحصل بس كده كده انتو محليينه بأي مكان وزمان
عندي شعور انتماء فشيخ بصراحة ان المنتدى ده شهد على حياتي الجنسية عشان انا بسببه بفضل القصص على الافلام وكمان بفضل القصص اللي هي عميقة كده ومفيهاش جنس على قد ما فيها احداث ومغامرات وبالأمانة انا شفت قصص وروايات هنا تستاهل جوايز كتاب وأدباء احسن من جمال ناجي او اجاثا كريستي بأمانة ....

مش هطول عليكم حبيت بس احييكم واقلكم ان ده اول ساعة لي معاكم كعضو وبصراحة جوايا طاقة وافكار كتير اني اعمللكم سلسلة قصص تفشخ عقولكم بس في شوية اسباب شخصية منعاني

الموضوع بس ان المنتدى زي ما شهد على تغيرات فكري الجنسي ونضوجه وتقلباته ، شهد برضه على تغيرات حياتي من فشل الي افشل الى الافشل
اول موقف حاسس اني حاب احكيه لحد عشان اساسا مقدرش احكيه لحد من اللي حولي عشان محدش يفهم واللي هيسمعني هيسمعني بس عشان يتقرب مني او عشان مصلحة اما هنا بحس الانسان بعد ما يجيب شهوته بيبدأ يفتح على الفضفضة والاستشارات الطبية وبيحاول يساعد فشخ فانا افضل اني اشاركه معاكم ، المهم كنت بحب بنت من فترة سنة وبالأمانة انا ما فدماغي لا حب ولا خرا قبلها ، اصل انا شب وسيم شوية الحمد لله ودمي خفيف وفي صفات فهمت فالمنتدى ان البنات بتحبها ولكن في صفة انا بكرهها اني خجول جدا بالتعامل مع البنات بشكل مباشر مع اني تلاقيني على السوشال ميديا فريرة مع النسوان واللي يكلمني يقول مقطع السمكة وديلها ولكن في الحقيقة انا حياتي مقرفة لأقصى الحدود وعمري ما لمست بنت وما حاولتش ومش عايز ، القصة بس ان البنت دي لفت علي كتير اوي وحبتني وبالامانة انا مقدرش اقول انها محبتش بقلب صادق بس برضه ما اقدرش اقول العكس ، المهم اني بعد ما خلصت ثانوي بمعدل عالي والحمد لله دخلت التخصص اللي انا بحلم بيه كنا مخططين نفضل العمر كله سوا واكيد كان للجنس نصيب فعلاقتنا بس خفيف او تلمحيات ومكنتش بسعى لكدة بزيادة فاهميني فالموضوع ان بعد ما خلصنا وبدون سابق انذار البنت بدأت تخلق مشاكل من لا شيء وتغيرت معايا خالص وبعد شهرين يا جماعة لقيت صاحبتها بتقلي انها خطبت ابن عمها وانها حصرت خطبتها وكانت قمر اوي ، وبما ان محدش يعرف اللي بينا غير صاحبتها الانتيم ف صاحبتها اللي حكتلي ما كانتش عةرفة انها بكل كلمة بتقطع كسم قلبي من جوايا ، طبع بدأت اعيط بأمانة وزي العيال الصغيرة كمان ، يعني لييييييه ، يا بنت الكلب انا كنت بحبك اكتر من امي **** يرحمها و**** ، كنت بحبها اكتر من نفسي ، كنا مع بعض فأيام كورونا والحجر نونس بعض ونحب فبعض ونذاكر لبعض ولا عمري زعلتها زي ما الناس بتقول ان في مشاكل بتحصل وكانت علاقتنا ناصجة جدا وكلها حب واحترام ومشروع جواز فشيخ وانا كنت مستعد اموت مكانها و**** ، بس ما عليها اصل ده مش اكبر خازوق اكلته فحياتي في خوازيق اكبر لسا بس ما ينفعش تتقال ولا حتى بيني وبين نفسي
اللي انا مش فاهمه لغاية دلوقتي اننا احنا بقينا ف 2023 وانا و**** يا جماعة مش فاكر ايه اللي حصل بعد 2019 نهايتها
ناس كتير سابتنا وناس كتير نزلت من عيوننا وكان نفسي اقول ان في ناس عليت وكبرت فنظرنا بس للأسف فعليا مفيش

بس كده يا جماعة حبيت اشارك معاكم يعني لاني و**** من لما هي خطبت انا مش تمام ، وحاسس نفسي مستعمل جدا ومنهك من البشر والدنيا ومش هنفع اني اتعامل مع حد ومعنديش ثقة ففأي وحد ولا فنفسي اني اكون مع اي بنت غيرها علما باني و**** مش بكذب انسان وسيم بشكل كبير الحمد لله ووضعي المادي بالنسبة لشب فعمري جامد فشخ ومكانتي الاجتماعية جامدة فشختين وبنات كتير فالجامعة او من قرايبي يحاولو اننا نبقى اصحاب حتى لو اصدقاء دراسة او اي من الكلام الكذب ده وبرضه برفض وبفضل اقعد لوحدي بعد ما كنت انسان اجتماعي و**** وبحب الدنيا والحياة ضحكالي خالص الا اني دلوقتي مبتمناش حاجة من برنا غير انه ياخدني وده مش بس عشان البنت لا عشان حاجات اكبر و**** وانا اساسا كتوم وبحس نفسي مرات هنفجر بس بمسك نفسي عافية
سامحوني لو طولت شوية واعتبروني اخوكم الصغير اللي جاي يقعد جنبكم ويفضفض لكم وتسمعوه ويتمنى تنصحوه

بشكر كل المشرفين القدام والجداد هنا ، واخص بالشكر محمد رمضان المنتدى واحد اسمه " القيصر " عشان ده حبيب قلبي اصله كان بيترجم قصص مصورة واشهرهم فيلاما وكنت بتابعخا وانا صغير عن كده زمان

* note صغير يا جماعة بس قبل ما اقفل انا سني دلوقتي فوق 18 ولكن انا بقول عن زمان اني كنت صغير مش دلوقتي بس عشان ما تحصلش مشاكل وانا مبدورش لا على جنس ولا اي كلام من ده عشان ما بحبش السكس فون او الحاجات اللي البعض بيكتبها تعليق عند البنات انا بس كنت مخنوق وبفضفض وشكرا

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع هو ان انا عايز افضفض وانا اساسا عمري ما فضفضت وعمري كنت اتخيل اعملها بالطريقة دي بس تمام عموما يعني انتو ناس بقالي اعرفهم مدة طويلة وما شفتش منكم غير كل خير

مبدئيا كده مرحبا انا شب بقالي فالمنتدى ده حوالي ال 6 سنين وعمري ما فكرت اتشرف ابقى عضو هنا وكنت اكتفي باني آخذ حاجتي من الجمدان اللي هنا لمدة 6 سنين او اكثر - وبالأمانة اتعلمت حاجات كتير وبقى عندي خبرة فشيخة - واطلع يعني الموضوع كان عبارة عن متعة والمنتدى ده شهد نص طفولتي بأمانة عشان انا لما بدأت هنا وعرفت المنتدى كنت صغير فشخ وكان موقع قديم وبسيط كده وما كانش في اعلانات ولا التهنيج اللي بيحصل بس كده كده انتو محليينه بأي مكان وزمان
عندي شعور انتماء فشيخ بصراحة ان المنتدى ده شهد على حياتي الجنسية عشان انا بسببه بفضل القصص على الافلام وكمان بفضل القصص اللي هي عميقة كده ومفيهاش جنس على قد ما فيها احداث ومغامرات وبالأمانة انا شفت قصص وروايات هنا تستاهل جوايز كتاب وأدباء احسن من جمال ناجي او اجاثا كريستي بأمانة ....

مش هطول عليكم حبيت بس احييكم واقلكم ان ده اول ساعة لي معاكم كعضو وبصراحة جوايا طاقة وافكار كتير اني اعمللكم سلسلة قصص تفشخ عقولكم بس في شوية اسباب شخصية منعاني

الموضوع بس ان المنتدى زي ما شهد على تغيرات فكري الجنسي ونضوجه وتقلباته ، شهد برضه على تغيرات حياتي من فشل الي افشل الى الافشل
اول موقف حاسس اني حاب احكيه لحد عشان اساسا مقدرش احكيه لحد من اللي حولي عشان محدش يفهم واللي هيسمعني هيسمعني بس عشان يتقرب مني او عشان مصلحة اما هنا بحس الانسان بعد ما يجيب شهوته بيبدأ يفتح على الفضفضة والاستشارات الطبية وبيحاول يساعد فشخ فانا افضل اني اشاركه معاكم ، المهم كنت بحب بنت من فترة سنة وبالأمانة انا ما فدماغي لا حب ولا خرا قبلها ، اصل انا شب وسيم شوية الحمد لله ودمي خفيف وفي صفات فهمت فالمنتدى ان البنات بتحبها ولكن في صفة انا بكرهها اني خجول جدا بالتعامل مع البنات بشكل مباشر مع اني تلاقيني على السوشال ميديا فريرة مع النسوان واللي يكلمني يقول مقطع السمكة وديلها ولكن في الحقيقة انا حياتي مقرفة لأقصى الحدود وعمري ما لمست بنت وما حاولتش ومش عايز ، القصة بس ان البنت دي لفت علي كتير اوي وحبتني وبالامانة انا مقدرش اقول انها محبتش بقلب صادق بس برضه ما اقدرش اقول العكس ، المهم اني بعد ما خلصت ثانوي بمعدل عالي والحمد لله دخلت التخصص اللي انا بحلم بيه كنا مخططين نفضل العمر كله سوا واكيد كان للجنس نصيب فعلاقتنا بس خفيف او تلمحيات ومكنتش بسعى لكدة بزيادة فاهميني فالموضوع ان بعد ما خلصنا وبدون سابق انذار البنت بدأت تخلق مشاكل من لا شيء وتغيرت معايا خالص وبعد شهرين يا جماعة لقيت صاحبتها بتقلي انها خطبت ابن عمها وانها حصرت خطبتها وكانت قمر اوي ، وبما ان محدش يعرف اللي بينا غير صاحبتها الانتيم ف صاحبتها اللي حكتلي ما كانتش عةرفة انها بكل كلمة بتقطع كسم قلبي من جوايا ، طبع بدأت اعيط بأمانة وزي العيال الصغيرة كمان ، يعني لييييييه ، يا بنت الكلب انا كنت بحبك اكتر من امي ** يرحمها و** ، كنت بحبها اكتر من نفسي ، كنا مع بعض فأيام كورونا والحجر نونس بعض ونحب فبعض ونذاكر لبعض ولا عمري زعلتها زي ما الناس بتقول ان في مشاكل بتحصل وكانت علاقتنا ناصجة جدا وكلها حب واحترام ومشروع جواز فشيخ وانا كنت مستعد اموت مكانها و**** ، بس ما عليها اصل ده مش اكبر خازوق اكلته فحياتي في خوازيق اكبر لسا بس ما ينفعش تتقال ولا حتى بيني وبين نفسي
اللي انا مش فاهمه لغاية دلوقتي اننا احنا بقينا ف 2023 وانا و**** يا جماعة مش فاكر ايه اللي حصل بعد 2019 نهايتها
ناس كتير سابتنا وناس كتير نزلت من عيوننا وكان نفسي اقول ان في ناس عليت وكبرت فنظرنا بس للأسف فعليا مفيش

بس كده يا جماعة حبيت اشارك معاكم يعني لاني و** من لما هي خطبت انا مش تمام ، وحاسس نفسي مستعمل جدا ومنهك من البشر والدنيا ومش هنفع اني اتعامل مع حد ومعنديش ثقة ففأي وحد ولا فنفسي اني اكون مع اي بنت غيرها علما باني و** مش بكذب انسان وسيم بشكل كبير الحمد لله ووضعي المادي بالنسبة لشب فعمري جامد فشخ ومكانتي الاجتماعية جامدة فشختين وبنات كتير فالجامعة او من قرايبي يحاولو اننا نبقى اصحاب حتى لو اصدقاء دراسة او اي من الكلام الكذب ده وبرضه برفض وبفضل اقعد لوحدي بعد ما كنت انسان اجتماعي و** وبحب الدنيا والحياة ضحكالي خالص الا اني دلوقتي مبتمناش حاجة من برنا غير انه ياخدني وده مش بس عشان البنت لا عشان حاجات اكبر و** وانا اساسا كتوم وبحس نفسي مرات هنفجر بس بمسك نفسي عافية
سامحوني لو طولت شوية واعتبروني اخوكم الصغير اللي جاي يقعد جنبكم ويفضفض لكم وتسمعوه ويتمنى تنصحوه

بشكر كل المشرفين القدام والجداد هنا ، واخص بالشكر محمد رمضان المنتدى واحد اسمه " القيصر " عشان ده حبيب قلبي اصله كان بيترجم قصص مصورة واشهرهم فيلاما وكنت بتابعخا وانا صغير عن كده زمان

* note صغير يا جماعة بس قبل ما اقفل انا سني دلوقتي فوق 18 ولكن انا بقول عن زمان اني كنت صغير مش دلوقتي بس عشان ما تحصلش مشاكل وانا مبدورش لا على جنس ولا اي كلام من ده عشان ما بحبش السكس فون او الحاجات اللي البعض بيكتبها تعليق عند البنات انا بس كنت مخنوق وبفضفض وشكرا
انت كويس وانسان واقل حاجة تتقال عليك انك بني ادم كويس ونضيف هي اللي مش كويسة ومش سالكة واكيد هتلاقي اللي تعوضك انا حاسس بيك لان انا فعلا زيك هنا كنت زائر للمنتدي من وانا ١٦ سنة وانا حاليا ٢٩ والمنتدي ده شهد طفولتي كلها لحد دلوقتي مرتبط بيه

بص ممكن اقولك انوا حال الدنيا كده والبشر بقوا مركزين علي نفسهما مطبقيين مثل انا ثم نفسي ثم نفسي ثم نفسي وطظ في اي حدا وعندو استعدد يدوس عليك لو مصلحتوا انوا يدوس عليك عشان يطلع بص اخوك عندو 20 سنه يعني وعي وفاهم الدنيا مش معني انوا كده اني فهم دنيا اوي بس فهمها وبكره اتعلم لحد اما فهمت الدنيا كلها بس كده دي نصحتي ليك انك تفوق وتركز في مستقبلك وتلقي بنت الحلال بجد اللي تحبك يسطا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%