NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة موقف من شوية خلى شكلي قطونيل

Slinder Man

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
النهارده تقريبا كان اليوم الاسبوعي للنيك مع بنت خالتي ( نكتها للناس اللي كانت متابعة من الأول لما صورتني وانا نايم ) والمهم خلاص

حلتني من شقتها عشان اروح عشان شغلي بكره ويادوبك ساعة على ما وصلت البيت عندي لقيت واحدة معرفة من وقت للتاني لازم
بعدي عليها لقيتها بتكلمني الحقني انا مش قادرة اخد نفسي حاسة هموت

روحت نازل من تاني ورايح على بيتها ويادوبك بخبط لقيتها وبتقولي وحشتني وبتحضن وتبوس

المشكلة مش بس في اني طول اليوم النهارده حيلي مهدود وكنت مروح عشان انام, المشكلة انها مش مدياني فرصة عشان افلت منها
عشان ادخل الحمام ارش المصلحة بشوية مية حتى ويا بنت الناس يهديكي يرضيكي ادخل الحمام مفيش ولقيتها بتطلعه عشان تمص

ويادوبك اول ما قربت منه محطتوش حتى على شفايفها راحت بصالي وقالتلي اتفضل روح كمل وسابتني وقامت دخلت اوضة وقفلت
على نفسها

زعقت شوية من بره اني حر مهياش يعني مراتي عشان تعمل الحبتين دول وخدت بعضي ومشيت بس انا حاسس ان منظري مش حتى قطونيل
او دايس ده اللباس القديم الابيض ابو دوبارة ده :geek:

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: المحترف الرقيق, bandd, الليدى دجاجه و 2 آخرين
النهارده تقريبا كان اليوم الاسبوعي للنيك مع بنت خالتي ( نكتها للناس اللي كانت متابعة من الأول لما صورتني وانا نايم ) والمهم خلاص

حلتني من شقتها عشان اروح عشان شغلي بكره ويادوبك ساعة على ما وصلت البيت عندي لقيت واحدة معرفة من وقت للتاني لازم

روحت نازل من تاني ورايح على بيتها ويادوبك بخبط لقيتها وبتقولي وحشتني وبتحضن وتبوس

المشكلة مش بس في اني طول اليوم النهارده حيلي مهدود وكنت مروح عشان انام, المشكلة انها مش مدياني فرصة عشان افلت منها
عشان ادخل الحمام ارش المصلحة بشوية مية حتى ويا بنت الناس يهديكي يرضيكي ادخل الحمام مفيش ولقيتها بتطلعه عشان تمص

ويادوبك اول ما قربت منه محطتوش حتى على شفايفها راحت بصالي وقالتلي اتفضل روح كمل وسابتني وقامت دخلت اوضة وقفلت
على نفسها

زعقت شوية من بره اني حر مهياش يعني مراتي عشان تعمل الحبتين دول وخدت بعضي ومشيت بس انا حاسس ان منظري مش حتى قطونيل
هو حوار غريب
بس بردو هي مش مراتك يعني

• أتفق
التفاعلات: Slinder Man
  • أتفق
التفاعلات: thomas_12320
  • عجبني
  • عجبني
لية يعني شكلك رجل عندك نسوان بدلها و اللي زيها زي الرز

لية يعني شكلك رجل عندك نسوان بدلها و اللي زيها زي الرز

لا انا عادي جدا. وكله ليه وقته وبينفع

• عجبني
التفاعلات: sexypump و thomas_12320

على نفسها

انا لو مكانك بعد الخضه اللى عملتها هخبطها خبطه
وطز فيها

ما تستغربش من حاجه احنا كده مجانين مره نبقي هنموت علي الراجل ومره مش طايقين نشوفه وانت وحظك بقي

• بيضحكني
انا لو مكانك بعد الخضه اللى عملتها هخبطها خبطه
وطز فيها

بالعكس لو الواحد فريش كانت هتبقى دخلة حلوة الصراحة لنيكة عنيفة رغم السربعة اللي حطتني فيها

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما تستغربش من حاجه احنا كده مجانين مره نبقي هنموت علي الراجل ومره مش طايقين نشوفه وانت وحظك بقي
اللي فهمته انها عرفت من بتاعي اني كنت مع واحدة واتقمصت

بالعكس لو الواحد فريش كانت هتبقى دخلة حلوة الصراحة لنيكة عنيفة رغم السربعة اللي حطتني فيها
انت ورأيك

• عجبني
التفاعلات: Slinder Man و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
فكك منها وتخبط دماغها فى اتخن حيط
ملهاش حاجه عندك
تبقا تروح تدورلها على واحد عموله ليها وبس

• عجبني
  • لا تعليق
التفاعلات: مزاجنجى كييف, Moheb sex, sexypump و 3 آخرين
ما طبيعي مش شمت ريحته وبعدين هي قفلت معاك معرفتش تغسله قبل ما تنزل

واحدة بتتشنح وبتقولي بموت والحقني لسة هستنى لما استحمى؟ طيب

واحدة بتتشنح وبتقولي بموت والحقني لسة هستنى لما استحمى؟ طيب
ما انت لازم تفهم انه حوار علشان تروحلها ما اكيد جيرانها اقرب بس معلهش تعيش وتاخد غيرها

• ايه ده
فكك منها وتخبط دماغها فى اتخن حيط
ملهاش حاجه عندك
تبقا تروح تدورلها على واحد عموله ليها وبس

كده كده مش هكلمها وهكرفها شوية لو اتصلت, بس بعد كده لو جرت ناعم واعتذرت هقبل الاعتذار
كرامة للعيش والملح ولطيزها

• عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
ما انت لازم تفهم انه حوار علشان تروحلها ما اكيد جيرانها اقرب بس معلهش تعيش وتاخد غيرها
يعني أتوقع الغدر حتى في ديه؟ ده انتوا صنف هقول ايه بس :)

• بيضحكني
التفاعلات: موني وبس
يعني أتوقع الغدر حتى في ديه؟ ده انتوا صنف هقول ايه بس :)
لا مش غدر ولا حاجه هو حب امتلاك عايزك ليها بس ما دام مفيش جواز عرفها انك محتاج الحاجه دي وهي مش متاحه علي طول فطبيعي من حقك تاخدها من غيرها لو متاحه في اي وقت يبقي بصراحه تستاهل اللي يجرالك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%