NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو لية اغلبيت الرجالة كده

Mano18

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو فعلا لية اغلبية الرجالة هنا شايلاه دماغها و حطاه مكانها مش بتدور على حاجة غير واحدة تنيكها و يا كدة ياما تبقي شرموطة مفيش بجد غير كام واحد هنا رجالة عاقلة انا مش عاوز اعمل منشن علشان منساش حد بس هما لو عملوا كومنتات هقول عليهم عادي بجد حاجة تقرف انك مش عارف تسيطر على شهوتك انت كدا شبه الحيوان شهوة منغير عقل

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: samehsamo1, الفرعون الفشيخ, Dr Samy و 17 آخرين
هو فعلا لية اغلبية الرجالة هنا شايلاه دماغها و حطاه مكانها مش بتدور على حاجة غير واحدة تنيكها و يا كدة ياما تبقي شرموطة مفيش بجد غير كام واحد هنا رجالة عاقلة انا مش عاوز اعمل منشن علشان منساش حد بس هما لو عملوا كومنتات هقول عليهم عادي بجد حاجة تقرف انك مش عارف تسيطر على شهوتك انت كدا شبه الحيوان شهوة منغير عقل
🤝

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex, الصقر_الجارح, Mano18 و شخص آخر
متتعبيش نفسك مش هيتغيرو
النوعيه دى وهنا بالذات لازم تتعلمى تتعايشى معاها

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Honeydick, Dr Samy, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و 6 آخرين
بصي هو طبيعي اوي انتي داخله موقع زي دا
هتلاقي 99% من الناس كلهم كدا و1% بيفكر الاول قبل ما يتكلم مع حد
فا طبيعي تلاقي كتير كدا

بصي احنا كا رجاله مش نوع واحد ولا نفس الشخصيه انا مثلا ممكنببقا نفسي في الواحده البكلمها اوووي او عجباني جدا وافضل اتعامل معاها عادي وطبيعي وفي غير مش بيعرف يسيطر ع نفسو وغير كده اصلا احنا في منتدا جنسي فا اكيد اي واحد ها يفكر ان الواحده الموجوده دي يا اما داخل تستمتع وتعبانه ونفسها تتناك يا اما شمال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متتعبيش نفسك مش هيتغيرو
النوعيه دى وهنا بالذات لازم تتعلمى تتعايشى معاها
انا شب حاسس بقرف بجد هما عاوزينكو اله نيك لكن انتو كمان ليكو رغبات و زي ما هما بينقوا بنات الست مش اي راجل و السلام

تقريبا معظم اللي بتقول عليهم دول معندهمش شخصيه ف الواقع يعرفو يتعاملو بيها مع ستات ف بيتضطرو يلجئو لانهم يستخبو ورا شاشه ويحاولو بكل الطرق يخرجو شهواتهم ف عشان كدا تلاقي كلامهم كله عن النيك والسكس وكلامهم كله انهم بيحاولو يحكو ف الستات والبنات اللي موجوده هنا ومفكر مثلا انه لما يخش لواحده يبعتلها صورة بتاعه هتقوله اوه ياه اوف اح تعالى انكحني هالحين ميعرفش انها مبتتحسبش كدا يصحبي😂

معظمنا كذكور ولا اقول رجال لان هناك فرق نري في اي أنثي فريسه محتمله نرغب ان ننيكها ويوجد منا نسبة لا يستهان بها تظن ان كل واحده داخله هنا تبقي شرموطه وعاوزه تتناك ....لكن ومن خبرة التعامل مع نساء كثيره في المنتدي شايف ان معظم النساء مش داخله تتناك وإنما الفضفضه والتسليه ومعظم من تدعي انها داخله تتناك هم رجال عاملين نفسهم نسوان​

• أتفق
التفاعلات: Mano18

معظمنا كذكور ولا اقول رجال لان هناك فرق نري في اي أنثي فريسه محتمله نرغب ان ننيكها ويوجد منا نسبة لا يستهان بها تظن ان كل واحده داخله هنا تبقي شرموطه وعاوزه تتناك ....لكن ومن خبرة التعامل مع نساء كثيره في المنتدي شايف ان معظم النساء مش داخله تتناك وإنما الفضفضه والتسليه ومعظم من تدعي انها داخله تتناك هم رجال عاملين نفسهم نسوان​

انا متفق جدا

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن و الصقر_الجارح
اتفق معك

• أتفق
  • أتفق
اتفق جدا مع كلامك بس لو كنتي غيرتي مصطلح رجالة بذكور لان الذكر ده مش متحدد جنسه حيوان انسان بيمشي كل حاجة والذكر هنا مبيبقاش فارق معاه حاجة غير الاكل والنيك انما مصطلح الراجل ده ميمشيش غير على الانسان الي اه في منهم النيك مهم ولاكن مش كل حاجة في الحياة ومش اي واحدة اشوفها ابقى عاوز انيكها ولو رفضت تبقى شرموطة بالعكس دي لو رفضت احتمالية انها محترمة بتزيد ...

• أتفق
اتفق جدا مع كلامك بس لو كنتي غيرتي مصطلح رجالة بذكور لان الذكر ده مش متحدد جنسه حيوان انسان بيمشي كل حاجة والذكر هنا مبيبقاش فارق معاه حاجة غير الاكل والنيك انما مصطلح الراجل ده ميمشيش غير على الانسان الي اه في منهم النيك مهم ولاكن مش كل حاجة في الحياة ومش اي واحدة اشوفها ابقى عاوز انيكها ولو رفضت تبقى شرموطة بالعكس دي لو رفضت احتمالية انها محترمة بتزيد ...
اتفق في كلمة ذكور مكان رجالة فعلا و طبعا متفق في باقي الكلام

• عجبني
التفاعلات: Mostafa 2523
قلتى الخلاصه
الاغلبيه للاسف كده
المبرر الوحيد والرد اللى ثابت احنا فمنتدى جنسى
يعنى مش داخلين لسبب تانى .
عادى ردى على اللى يعجبك وبس ونفضى الباقى
تحياتى لشخصك

اغلبهم مراهقين حيحانين علي اي كلبة مفيش بربع جنيه مخ

• بيضحكني
موقع جنسي اكيد هيكون غرضه كلو جنس
مش مقرأه هنا واذكار 🙂

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud20000
في ناس فاهمة انها داخلة موقع جنسي يبقه داخل ينيك
مش قادر يستوعب انه وسيلة تواصل اجتماعي زيه زي الفيس مثلاً

انا مش متفق معاكي لاسباب كتير
اولا مش كل الرجالة اللي في المنتدى زي منتي فاكرة كدة شايلينه على كتفها ، انا بقالي ٦ سنين باكونتات مختلفة ( بعد ما كل اكونت بيتقفل بعمل اكونت تاني ) و عمري ما عملت كدة ولا دخلت لواحدة خاص و طلبت منها اني امارس معاها
انا هدفي من هنا اني احكي و افضفض في الجنس لاني في الواقع مش بقدر احكي الكلام دة لحد

في ناس فاهمة انها داخلة موقع جنسي يبقه داخل ينيك
مش قادر يستوعب انه وسيلة تواصل اجتماعي زيه زي الفيس مثلاً
علفكرا كلامي برا برضو هما واخدينهم اله مش بني ادمين

• أتفق
التفاعلات: SHITOS_25
موقع جنسي اكيد هيكون غرضه كلو جنس
مش مقرأه هنا واذكار 🙂
انت واحد منهم يعني هو مش موقع جنسي هو عبارة عن مكان بتقول رايك ف اي حاجة و الدليل في قسم لحاجات غير جنسية

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%