NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال هو لية اغلبيت الرجالة كده

هو فعلا لية اغلبية الرجالة هنا شايلاه دماغها و حطاه مكانها مش بتدور على حاجة غير واحدة تنيكها و يا كدة ياما تبقي شرموطة مفيش بجد غير كام واحد هنا رجالة عاقلة انا مش عاوز اعمل منشن علشان منساش حد بس هما لو عملوا كومنتات هقول عليهم عادي بجد حاجة تقرف انك مش عارف تسيطر على شهوتك انت كدا شبه الحيوان شهوة منغير عقل
الحاجات اللي بتتنشر ومحتوي الكلام ليهم تأثير

هو فعلا لية اغلبية الرجالة هنا شايلاه دماغها و حطاه مكانها مش بتدور على حاجة غير واحدة تنيكها و يا كدة ياما تبقي شرموطة مفيش بجد غير كام واحد هنا رجالة عاقلة انا مش عاوز اعمل منشن علشان منساش حد بس هما لو عملوا كومنتات هقول عليهم عادي بجد حاجة تقرف انك مش عارف تسيطر على شهوتك انت كدا شبه الحيوان شهوة منغير عقل
بصي بغض النظر عن الكلام اللي انتي قولتيه مش هقولك أننا في منتدى جنسي بس فيه رجالة دخلة اصلا علشان الحوار دا لاكن اللي عايش حياتو برا المنتدي عمره ما هيكتب كدا واغليبتهم صغيرين في السن برضوفي عامل السن يفرق

لأن الغالبية هنا شباب صغير ينقصهم النضج والخبرة ، وزيهم زى اللي مش هنا !
هتلاقي في محيطك الإجتماعي أو الدراسى أو الوظيفي نفس النماذج دى بين الشباب ، ونادرا لما تلاقي شاب في العشرينات أو الثلاثينات عاقل ومتزن وإن إفتقد للنضج والخبرة !
اللي تبحث عن صداقة للدردشة والفضفضة والنصيحة أو حتي تبحث عن علاقة أعتقد انها تبحث في المرحلة العمرية ما بعد الأربعين ، بيكون بدأ يركز ويعقل وأثقلته التجارب والخبرات ، وحتي لو نشأت علاقة فبيقدر يحفظ ويصون سر العلاقة دى إن مكنش حفظا لأسرارك بدافع من الرجولة فعلي الاقل حفظا لأسراره هو لأن بيكون بقه عنده اللي يخاف عليه !

• أتفق
التفاعلات: Mano18
بصي بغض النظر عن الكلام اللي انتي قولتيه مش هقولك أننا في منتدى جنسي بس فيه رجالة دخلة اصلا علشان الحوار دا لاكن اللي عايش حياتو برا المنتدي عمره ما هيكتب كدا واغليبتهم صغيرين في السن برضوفي عامل السن يفرق
اولا انا ولد تاني حاجة انت داخل منتدي زي مانت بتدور على ست تعجبك هي كمان عاوزة راجل يعجبها مش غصب انها توافق بيك انت داخل و مش عاوز غير ترتاح و الستات عكس كدة خالص هي بتنقي اللى ترتاح معاه

• عجبني
التفاعلات: AlSáíf
اولا انا ولد تاني حاجة انت داخل منتدي زي مانت بتدور على ست تعجبك هي كمان عاوزة راجل يعجبها مش غصب انها توافق بيك انت داخل و مش عاوز غير ترتاح و الستات عكس كدة خالص هي بتنقي اللى ترتاح معاه
انا بنقي وهما وحياتك اللي بيجيو لحد عندي

انا بنقي وهما وحياتك اللي بيجيو لحد عندي
انا مليش دعوة بس لا كل الناس شبهك ولا انت شبهم ف محدش حط مقارنة خالص

• عجبني
التفاعلات: AlSáíf
طبيعى جدا

• أتفق
التفاعلات: Mano18
لانى الأغلبية كدة وعندك حق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%