NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مغامرة في ارض الجان انا وماما الجزء2 (عرفت لية حذرني من الصياد )

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

حسن مروة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2022
المشاركات
387
مستوى التفاعل
397
نقاط
73
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وقفنا الجزء اللي فات لما الملك حذرني مخليش العجوز الصياد يشوف ماما مروة لان لو اي بشري ناكها قبل ساعتين من استيقاظنها بعد العملية هيكون لية السيطرة الكاملة على شهواتها وان العجوز الصياد ده هو اللي هيدلني ب الاماكن اللي هننفذ فيها الطلبلت بس لو عرف وضع ماما هيصطادها لانها نوعة المفضل صدر كبير طيز ضخمة مشدودة معندهاش كرش لكن بطنها ملبن وتحسة مشقوق بالطول شبة جسم ممثلة البورن victoria cakes بس الفرق بطن ماما اكبر شوية عشان عندها سوة فوق كسها وبشرتها بيضة قشطة

HSC9bXs.md.jpg

صحيت من النوم بس كانت الساعه 7 صباحا وقدامي اسبوعين لتنفيذ طلبات ملك الجان اول حاجة جريت على اوضة ماما مروة ولقيتها نايمة على بطنها بنفس هدومها عرفت ان كدة خلاص فاضل تنفيذ المطلوب ويبقى جسمها مستعد يستقبل ازبار الجان على هيئتهم الوحشية وصحيتها بس لما صحيتها كانت فعلا مش عارفة حاجة مبقتش عارف اقنعها ازاي بس لقيت ورقة ظهرت من العدم على الارض قدامي فتحتها لقيت مكتوب ( اطلع برة يا انسي ياعرص وسيبلي ماما هلعب معاها شوية واسيبها ) قلت في عقلي دة اكيد مش الملك ولا حد من القادة لانهم مش هيساعدوني بسبب اني نكحت الاميرة ولا هينفع ينكحوها غير لما ننفذ المطلوب نروح عالمهم طب مين دة ؟ رميت الورقة وبصيت لماما وهي بصتلي باستغراب كنت حاسس بشعورين ممختلفين اني اخد ماما واجري او اخرج واعمل عبيط وكنت حاسس بهيجان غريب انا بجد بفكر اخرج واتفرج من خرم الباب احااا لا ازاي انا هستحمل اللي هيحصل بس عشان انقذها من غضب الملك . روحت جاري على ماما مسكت ايدها قولتلها لفي يلا بينا بسرعه

ماما: في اي يا واد يا حسن انا مش لابس غير الملاية على لحمي
انا: مش وقتة امسكيها كويس و يلا مش وقتة’ لسة هتقوم معاية وهي مش فاهمة اية اللي بيحصل راحت الملاية اتشدت من عليها لوحدها وطارت بعيد , في وسط دهشتنا احنا الاتني سمعنا صوت ضحكة عالية بس كانة شبح محدش غيرنا في الاوضة
الشبح: طلعها الشارع عريانة بقى يادكر امك
ماما : مين دة يا حسن قولي في اية اللي بيحصل
انا: (قلت في سري طب ماهو كدة كدة مش بشري يعني مش هيسيطر على شهوتها بس لا دة مش من ضمن المطلوب) روحت مزعق
انا:متخافيش انا مش هخلية يلمسك ولسة هتحرك لقيت باب الاوضة اتفتح وانا اترميت برة واتقفل ورايا قمت جري احاول افتحة لكنة مستحيل يتحرك حتى وانا بفكر سمعت صوت كالاتي.
ماما: اااااة اي اة اة اة ااااة براحة ايييييي كمان ااة افشخ كسي كسي وصوت زمجرة مخيف انا خفت بجد يكون اذاها بصيت من خرم الباب شوفت ماما طايرة في نص الاوضة وكان ضهرها ليا ورجليها الاتنين مفتوحين على الاخر زي البرجل ولحمها كلة بيترج مع صوت طرقعه سريع وثابت شوفت طيازها وهي بتترج مع كل خبطة زي الجيلي مع وحوحتها و زمجرة الشبح دة للقيت زبي وقف مرة واحدة مقدرتش امسك نفسي وقعدت العب فية من فوق الهدوم بس ملحقتش و بعدين ماما
اترمت على السرير واغمى عليها والباب اتفتح وكل حاجة سكتت بقرب منها وببص لقتها بتنهج وعرقانة اوي ورجليها مفتوحين كان باين ان كسها بينزل حاجة بس مش شايفها اكيد دة لبنة ماما لقيتها بصت لزبي لقيتة واقف على اخرة وبيرعش بصتلي وابتسمت كانها مبسوطة احا هي بجد فرحانة باللي شافتة ؟ مجرد مافكرت فكدة زبي شد ورعش اكتر بس منزلتش حاجة
ماما:حسن ياحبيبي فهمني كل حاجة. انا:حاضر يا ماما
وشرحتلها كل الموضوع من بدايتة طبعا سبتها شوية تستوعب البلاوي اللي حصلت وبعد حبة خبط باب الشقة بفتح لاقيت رجل عجوز اعور طخين مشعر وشكلة قبيح جدا ومسحتماش من سنين بجد خلاني كنت هرجع عرفت انة الصياد
اهلا استاذ حسن صح ؟
ايوة مظبوط حضرتك الصياد اكيد قالي اة مش هتقولي اتفضل هيهيهي (ضحكتة المنتنة مع سنانة البايظة خليتني اقرر ابعدة عنها باي تمن ) رديت بتهتهة كدة للاسف واللة الدنيا مكركبة ممكن نروح مكان تاني
* افتكرت ان ماما جوة واللي حصل نساني الزفت اللي جاي دة *
- اة مكركبة فعلا طب يلا بينا عشان لسة فية طلبات كتيير وراك واحنا ماشيين في الطريق لقيتة بيكلم حد شكلة مهم وبيجيبلة نسوان قلت في عقلي.
دة طلع قواد كمان كويس اني مدخلتوش وماما في البيت
وبعدين وصلنا عطارة قديمة لقيتة فتح الدكان ودخلنا كانت من جوة اوضة نوم وقالي اقعد بس عشر دقايق هظبط سهرة لناس تقيلة وليها وضعها مينفعش اعطلهم لحسن يزعلوا وزعلهم وحش
_اة منا خدت باللي انت هتحضرلهم اية
-ههههه معلش بقى يا حسن يابني الحياة صعبة واللحمة غالية وسابني ورجع وانا مبفكرش غير في ماما بتعمل اي دلوقتي وعدىى اكتر من نص ساعه وجة الجحش دة وجايب اكل وشرب
-معلش بقى يا استاذ حسن خد كل وانا هوديلهم اللحمة اللي معاية برة . قلتلة طب ماتجبها هنا الاول . نطمن قاللي لا الناس دي تزعل كدة دة انا جايبلهم حتة مرة بس اية ياحسن المرة عليها فلقة طيز اوسع من زورك وفردة البز قد دماغك فلاحة بلدي من بتوع زمان ياض ياحسن هحضر العرض وارجعلك عندك الريموت وشاشة طول بعرض وعليها قناة لايف هتعرض حفلة النهاردة لايف مباشر ل 3000 مشترك مميزين وانا منهم بس هم بيدفعوا فلوس بالكوم انما انا اللي بحضرالعرض
  • قلتلة انت فخور بشغلك لية كدة
  • اومااال مش باكل معاهم وباخد فلوس كمان؟
-هههههه بس انت مش كبرت اوووي ياحج ؟ ضحك بسخرية وقاللي هتشوف كمان نص ساعه عمك الحج هيعمل في اللبوة دي اية . رديت: اكيد مصدقك بس انت بتقول رجال اعمال اعمال وكدة صح . مش الناس دي بتحب الفرافير و القطاقيط الصغننة لية بس يجربوا مع الاوزان التقيلة
-طب اتفرج وشوف الفرافير دول هيعملوا فيها اية ومشي شكلة بيستحلف قلت لنفسي كسمة انا مبطيقوش اصلا المهم مشي ونزل الدكان وقفل عليا وانا كل همي اشوف الناس دية والحفلات السرية الخاصة دية بيحصل فيها اية
- البث اشتغل وكان المكان عبارة عن سلاسل وعصيان عرفت انهم بيحبوا السادية صعبة عليا الست اللي هتروح دلوقتي اكيد هيعملوها جزامة فهمت لية كان بيقول كدة بس انا مالي بيها هي حرة في نفسها وكان عندي فضول رهيب اعرف اية اللي هيحصل كان فاضل عشر دقايق والساعتين يخلصوا وماما تتحرر من الثغرة دية ونرتاح وبدا العرض بجد المشهد اتغير بقى في مسرح واكتر من خمسين واحذ قاعدين لابسين اقنعه وعلى المسرح فتحت الستارة كان اربع تيران معضلين ملط مقتعين وزبارهم مش اقل من 30 سم والست دية في النص كانت لابسة قناع برضة وفعلا مكدبش القواد دة بصراحه بس جسمها نفس ماما مروة بس لا لا مستحيل المهم الست اتقدمت بس شكلها خايف واول ما ظهر العجوز النجس دة هو الوحيد اللي مش لابس قناع
كلة بدا يحضر زبة شكلة هو اللي هيبدا اول ما انزل البنطلون خخخخخ احااا دة طلع مبيحورش زبرة تقريبااكتر من 40 سم ونايم كمان عشان كدة كان يلبس الجلبية الكبيرة دي الست دي اول ما شافت زبة حاولت تهرب بس الاربعه مسكوها ونزلوها على ركبها قعدت تستعطفة وتقولة انا ام وابني زمانة بيدور في كل حته عليها رزعها بالقلم وقعت قام مسكها واحد وفتح بؤها انا قلت هو اخر هيدخل نص راسة لان واضح انة مستحيل لاي انسان في الكون يعدي الراس دية
-لكن الصدمة ان بؤها وزورها بدأو يتوسعوا مع حجم الزب دة لحد ما وصل للبيوض وشال القناع من على وشها بس محدش شاف ملامحها لان وشها متغطي بشعر زب الكائن اللي منضفش نفسة من سنين دة كان مشهد عجيب محدش فاهم ازاي ولا انا واول ما سحب زبة كلة من بؤها الست قعدت ترجع وراسها في الارض رفعها و قومها من شعرة وبؤها كان مفتوح و لسانها طالع من بقها اكنها فقدت الاحساس بية وعنيها كلها بيضة احاااا دي ماما لقيتة بص للكمرا عرفت انة باصصلي -حاولت افتح الباب زي المجانين معرفتش ببص على الشاشة لقيتها نايمة على بطنها على المسرح والمصيبة اني بصيت على زبرة و كان انتصب بالفعل وكسر حاجز ال50 سم وبينزل عليها خلاص ببص لقيت فاضل ثواني واللعنة تروح لسة هلف وشي للشاشة سمعت صوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااة وسكت ساعتها وقعت على ركبي من غير ما اشوف لاني فهمت انها خلاص كدة بقت بتاعتة للابد

هنكمل بقيت الحفلة الجزء الثالث كمان شوية
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: yara124, Ranakhaled7, Ana loka و 8 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%