NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكله اجتماعييه هو فية فرق فى العلاقة الحميمية بين الزوجين فرق بين التخينة و الرفيعة ...........؟؟؟

شريف باشا

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الاوضاع و القعر و التحرك اثناء العلاقه فقط

• بيضحكني
التفاعلات: شريف باشا
  • بيضحكني
لا انا اقصد ان هل ممكن التخينة تبقى محتاجة ججنس اكتر من الرفيعة
عن تجربه واحده تخينه كنت اعرفها المهيل بتاعه كان بينزل كتل هولاميا و مش شرط في عوامل كتير موثره عن فرط الشهوه عند الطرفين زاي عدم الختان و فرط اللذه و نسبه البروجسترون تبقي عاليه عندها فمش شرط صدقني

• ايه ده
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريف باشا و بيكهام الاسمر
عن تجربه واحده تخينه كنت اعرفها المهيل بتاعه كان بينزل كتل هولاميا و مش شرط في عوامل كتير موثره عن فرط الشهوه عند الطرفين زاي عدم الختان و فرط اللذه و نسبه البروجسترون تبقي عاليه عندها فمش شرط صدقني
انت عامل فيهم دكتوراه 😂😂

انت عامل فيهم دكتوراه 😂😂
اشتغلت في مركز علاج طبيعي و جالي كذا دكتور و ادا محاضرات عن الجنس بمفهوم علمي و ازاي بيأثر علي العامل النفسي و العصبي للانسان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشتغلت في مركز علاج طبيعي و جالي كذا دكتور و ادا محاضرات عن الجنس بمفهوم علمي و ازاي بيأثر علي العامل النفسي و العصبي للانسان
و حجات تانيه منهم الختان و الهرمون و ربط كله ببعض كانت محاضره جميله

صديق ليا بس بعيد عنك بتاع ستات بيقولى جرب واحدة تخينة اوى و واحدة رفيعة و قالى ان التخينة شهوتها عاوزة 4 رجالة مع بعض مش واحد لدرجة انو نام معاها 3 مرات ورا بعض

• جامد
التفاعلات: بيكهام الاسمر
كل فاكهه و ليها طعمها

بعني لو قعدت سنين تاكل تفاح حتزهق و تتمنى تدوق الحرنكش

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Life selector
نظرية تحترم
اوعى تقيس الانثى بظاهرها ابدا
دي نصيحتي ليك
الحياة حتفاجأك دايما زي كده ما بتلاقي الالماس وسط الطينه و الدهب تاية وسط التراب

اوعى تقيس الانثى بظاهرها ابدا
دي نصيحتي ليك
الحياة حتفاجأك دايما زي كده ما بتلاقي الالماس وسط الطينه و الدهب تاية وسط التراب
عند حضرتك حق بس المشكلة انى انسان طيب و ممكن البنت تخبى طبعها فى فترة التعارف و الواحد بعد الجواز يتفاجئ

• عجبني
التفاعلات: Life selector
عند حضرتك حق بس المشكلة انى انسان طيب و ممكن البنت تخبى طبعها فى فترة التعارف و الواحد بعد الجواز يتفاجئ
اتفق معاك جداً
علشان كده كلكش بالظاهر يعني الي ظهر منها
تعمق و اتعلم حكمة مهمة قادرة على كشف كل شيء
الوقت يا عزيزي
لا احد يستطيع ان يكون غير نفسه لمدة طويلة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%