NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شريف باشا

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد و واحدة بيحبو فى العلاقة الحميمية حاجات معينة
سواء مجنونة او مطرقعة 😂 😂 😂 (مش انتى على فكرة دا كلام)
المهم بيحبها بس احيانا الزوج او الزوجة بيتكسفو يطلبو كدا
لان ممكن يقول الزوج دى ممكن فى اى خناقة تزلنى او تحرجنى او تقول ل (امها او اختها او صحبتها)
و الزوجة ممكن تتكسف لو جوزها قالها لا لو طلبت حاجة فى العلاقة و رفض يعملها و برضو
ممكن يفضحها و يقول ل (امها او حد من اهلها) بصو بتطلب اية و دماغها فى اية او يزلها او فى خناقة
يقولها انتى بتطلبى حاجات كدا و انتم عارفين ..................

المهم السؤال هنا هل فية حد اتكسف من مراتة او اتكسفت من جوزها فى طلب حاجة فى العلاقة
ملحوظة :- البوست مش على الحاجة اللى اطلبت لا على الكسوف نفسة ..................

• حبيته
التفاعلات: Prince Magdi
لما تتجوز حتعرف 😂

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: UnIdEnTItY، mor2010 و شريف باشا
  • حبيته
التفاعلات: Life selector
حاجة واحدة الي اتكسفت منها وبكل صدق.
اني اطلب منة نجرب الخلفي. معايا. مع اني. انا الي ساعدة في فض بكارتي. الا اني معرفتش اطلب منة الطلب دة وياريت متفهمش غلط بليز انا بقول الي جوايا بدون تزويق أو احراج

• عجبني
التفاعلات: Scorpion king 488
حاجة واحدة الي اتكسفت منها وبكل صدق.
اني اطلب منة نجرب الخلفي. معايا. مع اني. انا الي ساعدة في فض بكارتي. الا اني معرفتش اطلب منة الطلب دة وياريت متفهمش غلط بليز انا بقول الي جوايا بدون تزويق أو احراج
مستغرب جدا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و مجنونة مطرقعة 😁😁
مستنى دورى

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اية الغريب
انك تنكسفي مش قصدي دا غلط بس المفروض الامتاع بين الاثنين وطلبات الامتاع بين بعض مفهاش كسوف ومحدش يشوف التاني بنظرة تانية لان من رايي الامتاع يين اي اثنين واتفاق عليه احد اهم الوصول لاكبر متعه لكل وضع واتقانه باكل فن الامتاع

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
هي ما بتبقاش كسوف على قد ما هو لما تجز حتفهم

انك تنكسفي مش قصدي دا غلط بس المفروض الامتاع بين الاثنين وطلبات الامتاع بين بعض مفهاش كسوف ومحدش يشوف التاني بنظرة تانية لان من رايي الامتاع يين اي اثنين واتفاق عليه احد اهم الوصول لاكبر متعه لكل وضع واتقانه باكل فن الامتاع
كنت معرفش حاجة عن الي وصلت لية الوقت كنت زوجة وبس. وآخرين في السكس هو يقترح وانا اوافق علية غير كدة كنت خائفة أتفهم غلط طبعا

كنت معرفش حاجة عن الي وصلت لية الوقت كنت زوجة وبس. وآخرين في السكس هو يقترح وانا اوافق علية غير كدة كنت خائفة أتفهم غلط طبعا
عمر ما الزوجة يفهم زوجته ما دام في ثقة متبادلة والرغبة في المتعه والاتفاق على دة بين الطرفين

• عجبني
عمر ما الزوجة يفهم زوجته ما دام في ثقة متبادلة والرغبة في المتعه والاتفاق على دة بين الطرفين
بس دي حاجة المفروض بين زوجين سويين سوري شاذة. وانا كمان الي اطلبها. كنت هلبس وش. ولو محصلش كنت هتعاير بيها وقت طلاقي اكيد

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
بس دي حاجة المفروض بين زوجين سويين سوري شاذة. وانا كمان الي اطلبها. كنت هلبس وش. ولو محصلش كنت هتعاير بيها وقت طلاقي اكيد
فيها بيطلبوها مش ف جواز عادي

• عجبني
كل واحد و واحدة بيحبو فى العلاقة الحميمية حاجات معينة
سواء مجنونة او مطرقعة 😂 😂 😂 (مش انتى على فكرة دا كلام)
المهم بيحبها بس احيانا الزوج او الزوجة بيتكسفو يطلبو كدا
لان ممكن يقول الزوج دى ممكن فى اى خناقة تزلنى او تحرجنى او تقول ل (امها او اختها او صحبتها)
و الزوجة ممكن تتكسف لو جوزها قالها لا لو طلبت حاجة فى العلاقة و رفض يعملها و برضو
ممكن يفضحها و يقول ل (امها او حد من اهلها) بصو بتطلب اية و دماغها فى اية او يزلها او فى خناقة
يقولها انتى بتطلبى حاجات كدا و انتم عارفين ..................

المهم السؤال هنا هل فية حد اتكسف من مراتة او اتكسفت من جوزها فى طلب حاجة فى العلاقة
ملحوظة :- البوست مش على الحاجة اللى اطلبت لا على الكسوف نفسة ..................
كنت متجوز وجواز كان لمده 6 سنين وكانت بتتكسف تطلب مني أنها عايزه تعمل علاقه

فيها بيطلبوها مش ف جواز عادي
ودة الي حصل لما انفصل بمدة ورجلي جات في الغلط انا الي طلبت. خلفي

لا طبعا اكيد كان بينكم بس في نفس الوقت مفروض اى اثنين في بينهم توافق وتفاهم وعمر ما الموضوع ده او اى حاجة متعلقة بالجنس تكون سبب او يعايرك بيها الا لو مقصرة معاه فهمانى

• عجبني
عمري ما اتكسفت من الشخص المعايا لأنه مش جوزي فتقريبا بيكون كل شئ مباح

• أتفق
التفاعلات: Elbobelbob و الكوهينور
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Life selector و مجنونة مطرقعة 😁😁
انا مش متجوزة بس هتكسف اطلب منه انه يعمل معايا علاقة بعنف

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER

المواضيع المشابهة