NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معلش سؤال من بتول ثلاثيني
هو فى فرق بين ضرب عشرة والنيك بالنسبه لوقت نزول المني

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، فحل هايجان و الصقر_الجارح
ايوا فرق كبير
الوقت بيتضاعف تقريبا

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، عاشق السكس فون و sexypump
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، عاشق السكس فون و sexypump
  • عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
في فرق طبعا
دا في كذا فرق 🫣😁

• عجبني
  • عجبني
كله واقف علي وصولك للجابينج والنشوة كنت ببقي واخد ترامادول وده في العادي بتعمل به ساعة رايقة وكان في واحدة بتخليني اجيب بعد عشر دقايق بكلامها وعنيها الكلام علي الاولاني طبعا التاني دايما بيطول

ايوا فرق كبير
الوقت بيتضاعف تقريبا
طيب ايه السبب ما دا احتكاك ودا احتكاك معلش هو بنسبالك سؤال عبيط بس انا معرفش 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@عاشق السكس فون
أنا أقولك ...ضرب العشرة انت الفاعل و المفعول به ..دماغك بتتخيل اللي على مزاجها بدون سابق معرفة باللي بيحصل حقيقي أو ب الاحساس الفعلي .
لما بتيجي تعمل في الواقع بتجيب بسرعة و بتحتاج وقت علشان تقدر تعمل في الوقت الطبيعي .
و كمان تخيل واحدة جنبك صوت نفسها في ودنك و بتقولك كلام يجبلك اسهال لبن هههه و جسمها لامس كل جسمك و كسها غرقان بسائل طبيعي بحرارة جسمها مش جيل ولا كريم .
وفي فرق بين بزازها و فرق في طيزها و فرق في كسها 😍🔥

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد و عاشق السكس فون
طيب ايه السبب ما دا احتكاك ودا احتكاك معلش هو بنسبالك سؤال عبيط بس انا معرفش 😂
فى الضرب بتبقا مستريح وملك نفسك ومش بتبذل مجهود غير باييدك بس علشان كدا بتجبهم اسرع
فى الجنس بتبذل مجهود بجسمك كلو واثارتك بتعتمد على الست الى معاك فببتاخد وقت اطول على متجبهم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الرعد الشديد و عاشق السكس فون
فى الضرب بتبقا مستريح وملك نفسك ومش بتبذل مجهود غير باييدك بس علشان كدا بتجبهم اسرع
فى الجنس بتبذل مجهود بجسمك كلو واثارتك بتعتمد على الست الى معاك فببتاخد وقت اطول على متجبهم
متشكرين على الافاده 🤝🫶

اسمع من الخبره ومتراجعش

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
@عاشق السكس فون
أنا أقولك ...ضرب العشرة انت الفاعل و المفعول به ..دماغك بتتخيل اللي على مزاجها بدون سابق معرفة باللي بيحصل حقيقي أو ب الاحساس الفعلي .
لما بتيجي تعمل في الواقع بتجيب بسرعة و بتحتاج وقت علشان تقدر تعمل في الوقت الطبيعي .
و كمان تخيل واحدة جنبك صوت نفسها في ودنك و بتقولك كلام يجبلك اسهال لبن هههه و جسمها لامس كل جسمك و كسها غرقان بسائل طبيعي بحرارة جسمها مش جيل ولا كريم .
وفي فرق بين بزازها و فرق في طيزها و فرق في كسها 😍🔥
شرح مفصل 🤝😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%